Pedala ambreiaj
![]() ![]() ![]() |
Pedala ambreiaj
hitman1234 |
![]()
Post
#331
|
||
![]() Bringing secsi back Group: Members Posts: 1.791 Joined: 9 February 08 ![]() |
|
||
--------------------
bemfe
vewe
. "Cearta pe net ca e ca paraolimpiada: chiar daca castigi, tot handicapat esti." Nalodaniel
|
|||
theodor2003 |
![]()
Post
#332
|
Membru Group: Members Posts: 108 Joined: 22 December 08 ![]() |
Am facut 20 000 km de atunci, a costat vreo 60 RON piesa, iar manopera nu mai stiu cat, pt ca a fost la pachet cu altele. Preturile imi amintesc ca variau, in functie de calitatea cablului de ambreiaj, erau unele sub 40 RON. La Auto Markus costa in jur de 50 EUR, asa ca am fugit repede.
In prezent merge fara zgomot, dar parca iar tine tare ambreiajul. Dupa ce am stat cam 90 min numai cu viteza 1 si a 2-a in Buc., incepuse sa ma doara talpa piciorului stang. Cand merg la revizie, ii pun pe baieti sa il unga. |
--------------------
Renault
Clio
- b28teo
2003, Symbol, 1,4l, 8 valve
|
|
GlontZ_YO! |
![]()
Post
#333
|
Membru Group: Members Posts: 132 Joined: 11 January 08 ![]() |
Buna ziua! Am si eu o mica problema: cand masina sta vreo 2 zile fara a fi pornita si vreau sa plec, la prima apasare a ambreiajului, pedala se duce direct la fund, ca si cand nu s`ar mai tine in nimic. Cand se ridica, isi revine automat.. De asta`iarna a inceput faza si se repeta aleatoriu, dar niciodata cu motorul pornit. Am verificat cablul, sta bine, la peda arcul de sustinere e ok si in viteze imi intra perfect. Aveti idee..vi s`a intamplat asa ceva?
![]() |
--------------------
Renault
Clio Symbol
- B-xx-xxx
2001, 1.4 8v
|
|
GlontZ_YO! |
![]()
Post
#334
|
Membru Group: Members Posts: 132 Joined: 11 January 08 ![]() |
Nimeni, nimeni? Problema persista si tare curios sunt ce ar putea fi..
![]() |
--------------------
Renault
Clio Symbol
- B-xx-xxx
2001, 1.4 8v
|
|
BR-89-TZU |
![]()
Post
#335
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 18 Joined: 10 September 08 ![]() |
Noroc! cum putem sa scapam de rigiditatea ambreiajului
![]() ![]() ![]() |
--------------------
RENAULT
CLIO
- br-89-tzu
2003 1.4 mpi 8v 75 cp
|
|
riptor |
![]()
Post
#336
|
Membru Group: Members Posts: 159 Joined: 30 August 06 ![]() |
de rigiditatea ambreiajului nu cred ca sacapam pt ca tine de placa de presiune. teoretic o furca mai lunga ar ajuta, dar cine iti face la comanda?
|
--------------------
renaultsport
clio
182
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#337
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
O solutie ar fi sa ungi nuca de sprijin de la furca, la mine a facut minuni, in sensul ca tot scartaie, dar imi merge bine ambreiajul.
|
--------------------
.
.
.
|
|
jagoman |
![]()
Post
#338
|
Membru autentic Group: Members Posts: 596 Joined: 8 February 05 From: jud. Satu Mare ![]() |
Nu am vazut sa se fi discutat problema mea:
Ambreiajul prinde sus si dintr-o bucata. Se poate ajusta cumva acest inconvenient? Cineva mi-a spus ca la Clio din 1993 nu se poate ajusta lungimea cablului de ambreiaj, si problema mentionata s-ar elimina cu un cablu mai lung. Dar din pacate nu este posibil sa-l reglez mai lung. |
--------------------
Renault 11 1985 TL,
Skoda Fabia 2002 Comfort
- SJ-02-XLK
, R11 TL 1,4 44kw 1985
|
|
GlontZ_YO! |
![]()
Post
#339
|
Membru Group: Members Posts: 132 Joined: 11 January 08 ![]() |
Eu pot zice ca am rezolvat cat de cat cu scrtaitul+revenirea in trepte astfel:
1. am schimbat cablul de ambreiaj si nu mai tine asa sus, plus ca merge mult mai usor; 2. am schimbat bieleta anti ruliu de la cutia de viteze (cea rasucita). Mai am un mic greieras care "tipa" ![]() This post has been edited by GlontZ_YO!: 23 Feb 2010, 12:14 |
--------------------
Renault
Clio Symbol
- B-xx-xxx
2001, 1.4 8v
|
|
scanman78 |
![]()
Post
#340
|
Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 1 July 09 ![]() |
PROBLEMA APARE, CHIAR DACA ESTE GREU DE CREZUT, DE LA MANSONUL DE CAUCIUC, AFLAT CHIAR PE MANETA DE ACTIONARE A AMBREIAJULUI.
|
--------------------
renault
clio
symbol 2007
|
|
christig |
![]()
Post
#341
|
Membru incepator Group: Members Posts: 87 Joined: 28 November 05 ![]() |
de-a lungul timpului s-au tot vehiculat diverse ipoteze legate de scartaitul si cursa sacadata a pedalei. trebuie sa recunosc ca asta e cea mai nastrusnica
![]() ![]() 100% nu-i nici un manson. da poate ne pui niste poze si cum sa ajungem la ala sa verificam si noi. |
--------------------
Clio
Symbol
martie 2001 1.4 Clio Symbol, 1.4 8v, 2001
|
|
theodor2004 |
![]()
Post
#342
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.707 Joined: 8 February 10 ![]() |
QUOTE(theodor2003 @ 26 Mar 2009, 17:14) Am facut 20 000 km de atunci, a costat vreo 60 RON piesa, iar manopera nu mai stiu cat, pt ca a fost la pachet cu altele. Preturile imi amintesc ca variau, in functie de calitatea cablului de ambreiaj, erau unele sub 40 RON. La Auto Markus costa in jur de 50 EUR, asa ca am fugit repede. In prezent merge fara zgomot, dar parca iar tine tare ambreiajul. Dupa ce am stat cam 90 min numai cu viteza 1 si a 2-a in Buc., incepuse sa ma doara talpa piciorului stang. Cand merg la revizie, ii pun pe baieti sa il unga. Revin acum, la peste 3 ani de la schimbare cablului de ambreiaj, cu vestea ca problema a reaparut: pedala de ambreiaj scartaie, tine tare si se elibereaza in trepte. Sunt unii care au sustinut sus si tare ca ar fi de vina un punct sensibil intre furca, nuca de sprijin si ax, care trebuie uns si (re)uns pt ca pierde vaselina. Ei bine, eu nu cred. Am uns de 2 ori nuca de sprijin si furca anul acesta, la 2 service-uri diferite, (ultima data la cel de langa targul Vitan), si tot degeaba; amelioarea a fost mica, si nu a tinut mult. Acum pedala scartaie ca si inainte. Mai mult, cei de la service mi-au spus ce deja stiam ,,schimba cablul de ambreiaj, el e de vina; sansele ca sa fie de la proasta lubrefiere a nucii si furcii, sunt mici; cablul e de vina''. Asa ca, trebuie sa ma pregatesc de schimbarea cablului de ambreiaj. |
--------------------
Renault
Clio Symbol 1.4 litri
2003, 8 valve
|
|
georgej |
![]()
Post
#343
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 9 June 04 ![]() |
Salut baieti. Sunt "proaspat" posesor de un sh Clio Symbol, dar vechi posesor de Dacie batrina (adica ma mai bag la o surubarela din cind in cind).
1) am remarcat ca la ambreiaj, cablul meu s-a cam intins, si pedala tine cam jos. Prima miscare a fost sa reglez (scurtez cablul) dar, nu am cum: partea de la motor este fixa (datorita unei sertizari metalice), iar la pedala nu am reusit/avut timp sa vad exact sistemul de prindere. Judecata mea este ca nu poate regla aceasta cursa. 2) plecind de la nevoia de a regla periodi cursa pedalei de ambreiaj (prin intermediul cablului) nu se poate adapta un cablu de la vreo Superova/Solenta ceva de genu'? Parca am vazut pe un tutorial de Solenza ca la captul de la motor este prevazuta o tija filetata, 2 piulite etc pentru reglare. Vreau sa ma duc duminica prin tirg, sa caut niste maruntsuri, si poate ma uit de un asrfe de cablu, dar nu stiu daca difera prinderea de la pedala la deiferitele modele CLIO/Supernova /Logan etc si eventula lungimea unui astfel de cablu. |
-------------------- |
|
valentinc22 |
![]()
Post
#344
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 63 Joined: 31 January 10 From: Bucuresti ![]() |
Difera aproape sigur prinderea la pedala, plus ca mai e o chestie, trebuie sa fie aceeasi si distanta dintre prinderea pe furca si mansonul cablui, altfel s-ar putea sa nu poti decupla complet ambreiajul.
Imi amintesc ca am patit o chestie asemanatoare cand am schimbat cablul de acceleratie, noroc ca din ala se mai putea taia si l-am potrivit pana la urma ![]() |
--------------------
Renault
Clio
- B-389-VAL
2002
|
|
BannedHost |
![]()
Post
#345
|
![]() Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva Group: Members Posts: 2.702 Joined: 14 September 10 From: Cluj-Napoca ![]() |
Reinvii acest topic in speranta de a afla noi opinii, daca au mai rezolvat ceva cu acel scart, suntem in 2011 totusi. Spun asta deoarece din 2002 pana acum, la modelul nou de symbol inca nu au rezolvat acea buba cu nuca si scartaitul la incalzirea motorului. La mine a inceput sa scartaie de pe la 6000 km si pana acum odata la 2 saptamani ungeam cu vaselina. Acum am gasit ceva vaselina care rezista la 110 grade si parca nu mai scartaie atat de tare cand se incalzeste motorul.
Ce se mai poate face? Ma gandeam sa ii adaptez o bucata de teflon intre nuca si acel suport poate se rezolva cu asta. Mi se pare foarte deranjant sa mergi in concediu si sa trebuiasca sa suporti acel scart si acea revenire in trepte a ambreiajului. Mai are cineva aceasta problema si la noul symbol ? |
--------------------
Renault
Laguna
2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
|
|
theodor2004 |
![]()
Post
#346
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.707 Joined: 8 February 10 ![]() |
la tine face mai rau ca la mine, care am masina de 8 ani.
Exact asa facea si la mine, (scartatit+eliberat in trepte) numai ca fenomunul a aparut mai tarziu. La vreo 40 000 km nu am mai suprotat, si am schimbat cablul de ambreiaj. Nu mai scrataie nici acum, si de atunci niciodata nu s-a mai eliberat sacadat (in trepte). Dar a ramas fenomenul de apasare greoaie a pedalei, la aglomeratii, fenomen care ma calca pe toti nervii (poti sa citesti posturile mele de mai sus). Daca masina e in garantie, eu zic sa insisti pe schimbarea cablului de ambreiaj. Daca nu, asta e, il schimbi pe banii tai cand nu mai suporti zgomotul. Alte ghidusii nu poti sa faci, indiferent ce ai incerca. |
--------------------
Renault
Clio Symbol 1.4 litri
2003, 8 valve
|
|
BannedHost |
![]()
Post
#347
|
![]() Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva Group: Members Posts: 2.702 Joined: 14 September 10 From: Cluj-Napoca ![]() |
Cablul l-am dat jos si se pare ca are in interiorul camasii lubrifiant sau vaselina alba.. Eu as exclude cablul. Daca dau jos burduful de cauciuc pedala merge foarte fin dar scartaitul exista. Din cate am observat, metalul freaca pe acel burduf de cuciuc si la temp mari cand vaselina curge de acolo incepe inca un scartait si alunecarea in trepte.
This post has been edited by BannedHost: 18 Jul 2011, 10:49 |
--------------------
Renault
Laguna
2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
|
|
theodor2004 |
![]()
Post
#348
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.707 Joined: 8 February 10 ![]() |
Viciu de proiectare, ce sa mai. La mine nu mai scartaie, dar daca merg mult cu vit 1 si a 2-a, se intareste pedala de ambreiaj, ca am nevoie de toata forta piciorului sa o apas.
|
--------------------
Renault
Clio Symbol 1.4 litri
2003, 8 valve
|
|
BannedHost |
![]()
Post
#349
|
![]() Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva Group: Members Posts: 2.702 Joined: 14 September 10 From: Cluj-Napoca ![]() |
Am rezolvat cu niste vaselina grafitata. Nu mai agata si merge mai fin. Bine cand e cald la maxim motorul parca se aude ceva, dar tot nu e cum era inainte sa scartaie de sa se uita lumea la masina
![]() Pun si 2 poze cu ambalajul, respectiv pasta. DSC00471.JPG ( Size: 1.59mb ) Number of downloads: 796 DSC00472.JPG ( Size: 1.73mb ) Number of downloads: 804 This post has been edited by BannedHost: 29 Jul 2011, 23:15 |
--------------------
Renault
Laguna
2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
|
|
Redogs |
![]()
Post
#350
|
Flavius Group: Members Posts: 207 Joined: 17 November 06 ![]() |
Unde ai bagat vaselina asta ?
|
--------------------
Renault
Symbol
- CS-05-DVC
Expresion/ Decembrie 2006/ 1,4 8V/ Barum Quartaris
|
|
BannedHost |
![]()
Post
#351
|
![]() Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva Group: Members Posts: 2.702 Joined: 14 September 10 From: Cluj-Napoca ![]() |
Pe nuca, respectiv unde arata in poza.
sectiuneambreiaj7ah.jpg ( Size: 65.08k ) Number of downloads: 844 Oricum solutia nu va tine o vesnicie, e defect de fabricatie. La caldura piesele se dilata si scoate afara vaselina. This post has been edited by BannedHost: 30 Jul 2011, 10:50 |
--------------------
Renault
Laguna
2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
|
|
z_fdd bacau |
![]()
Post
#352
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.244 Joined: 16 April 10 From: BC ![]() |
banned host, eu am incercat cu spray de la kent (care rezista pana la 1200 de grade) si tot reapare problema... vaselina simpla se lichefiaza si se scurge, dar nici asta rezistenta la temperaturi nu sta foarte bine in zona aia de contact intre nuca si furca..... merge mai bine la inceput, iar treptat reapare problema. daca o sa gasiti voi rezolvarea, anuntati-ma si pe mine, ca m-am saturat de problema asta...
|
--------------------
Renault
Symbol 2006 - 1.4 8v |||
Megane 2 - 2005 - 1.5dci 82 CP
|
|
BannedHost |
![]()
Post
#353
|
![]() Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva Group: Members Posts: 2.702 Joined: 14 September 10 From: Cluj-Napoca ![]() |
Pai tocmai aia am spus si eu . De 2 saptamani nu mai scartaie.
Cand reapare problema se ia de la capa si tot asa . Nu exista rezolvare, doar daca schimbam masinile. |
--------------------
Renault
Laguna
2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
|
|
z_fdd bacau |
![]()
Post
#354
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.244 Joined: 16 April 10 From: BC ![]() |
![]() ![]() |
--------------------
Renault
Symbol 2006 - 1.4 8v |||
Megane 2 - 2005 - 1.5dci 82 CP
|
|
vik_nini01 |
![]()
Post
#355
|
![]() Membru Group: Members Posts: 121 Joined: 14 December 10 ![]() |
sal,pedala de ambreiaj la mine se apasa foarte greu,mai am un golf 2 ,cand urc din clio in golf mai am un pic si rup pedala obisnuit la clio sa apas foarte greu....exista vreo solutie?vreun reglaj sa mearga mai usor??????ms
|
--------------------
renault
clio II
- bv 87 nin
2003 hatchback 1.5dci
|
|
z_fdd bacau |
![]()
Post
#356
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.244 Joined: 16 April 10 From: BC ![]() |
asa merge si la mine. din cate stiu eu nu poti face altceva decat sa schimbi tot ambreiajul. daca debraiaza bine si trage, incearca sa-l suporti asa pana pica.....
|
--------------------
Renault
Symbol 2006 - 1.4 8v |||
Megane 2 - 2005 - 1.5dci 82 CP
|
|
aurelyan |
![]()
Post
#357
|
![]() Membru cu familie Group: Members Posts: 1.280 Joined: 20 June 09 From: Iasi ![]() |
QUOTE(vik_nini01 @ 3 Aug 2011, 16:19) sal,pedala de ambreiaj la mine se apasa foarte greu,mai am un golf 2 ,cand urc din clio in golf mai am un pic si rup pedala obisnuit la clio sa apas foarte greu....exista vreo solutie?vreun reglaj sa mearga mai usor??????ms Citeste ce s-a scris in acest topic, dar cam toate solutile sunt de moment. QUOTE(z_fdd bacau @ 3 Aug 2011, 19:44) asa merge si la mine. din cate stiu eu nu poti face altceva decat sa schimbi tot ambreiajul. daca debraiaza bine si trage, incearca sa-l suporti asa pana pica..... Si eu am schimbat tot kit-ul, am facut vreo 2000 km de atunci, si parca deja simt ca incepe sa mearga iar in trepte...sper din tot sufletul sa ma insel. |
--------------------
Ford
Focus Mk3
2012 - 1.6 16v Ti-VCT Imbatranesc si tot invat - Eschil
|
|
z_fdd bacau |
![]()
Post
#358
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.244 Joined: 16 April 10 From: BC ![]() |
pai atunci sa-l ia***** de ambreiaj. daca nici schimbat cu totul nu vrea..... si eu m-am saturat de ambreiaj tare, am condus megane din 2005 si duster cu 3000 km si merge ambreiajul impecabil.... dar sa schimbi ambreiajul si sa mearga la fel.... inseamna ca il las asa pana moare de tot, macar sa fiu multumit ca am tras de el pana n-a mai putut.
|
--------------------
Renault
Symbol 2006 - 1.4 8v |||
Megane 2 - 2005 - 1.5dci 82 CP
|
|
BannedHost |
![]()
Post
#359
|
![]() Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva Group: Members Posts: 2.702 Joined: 14 September 10 From: Cluj-Napoca ![]() |
Pai problema nu e ambreiajul. E prostia aia de nuca prost conceputa. Nici la o masina de 25 de ani nu face asa si clapeta aceea e ruginita de numa.
This post has been edited by BannedHost: 4 Aug 2011, 06:27 |
--------------------
Renault
Laguna
2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
|
|
z_fdd bacau |
![]()
Post
#360
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.244 Joined: 16 April 10 From: BC ![]() |
cred ca am facut o comparatie gresita din start: la megane si duster nu e ambreiaj pe cablu, ci hidraulic... cred ca asa e. da, nuca aia ma enerveaza si pe mine, pentru ca nu am reusit sa fac nici un tip de unsoare sa stea acolo, nici macar aia profesionala de la kent, care se presupune ca nu se lichefiaza pana pe la 1000 de grade.
|
--------------------
Renault
Symbol 2006 - 1.4 8v |||
Megane 2 - 2005 - 1.5dci 82 CP
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 1st August 2025 - 16:46 |