Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

16 Pages « < 10 11 12 13 14 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Pedala ambreiaj

hitman1234
post 26 Mar 2009, 13:18
Post #331


Bringing secsi back


Group: Members
Posts: 1.791
Joined: 9 February 08




acum cat timp l-ai schimbat?acum nu mai ai problemele astea?cam cat a costat?


--------------------
bemfe vewe .
"Cearta pe net ca e ca paraolimpiada: chiar daca castigi, tot handicapat esti." Nalodaniel
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
theodor2003
post 26 Mar 2009, 17:14
Post #332


Membru


Group: Members
Posts: 108
Joined: 22 December 08




Am facut 20 000 km de atunci, a costat vreo 60 RON piesa, iar manopera nu mai stiu cat, pt ca a fost la pachet cu altele. Preturile imi amintesc ca variau, in functie de calitatea cablului de ambreiaj, erau unele sub 40 RON. La Auto Markus costa in jur de 50 EUR, asa ca am fugit repede.

In prezent merge fara zgomot, dar parca iar tine tare ambreiajul. Dupa ce am stat cam 90 min numai cu viteza 1 si a 2-a in Buc., incepuse sa ma doara talpa piciorului stang. Cand merg la revizie, ii pun pe baieti sa il unga.


--------------------
Renault Clio - b28teo 2003, Symbol, 1,4l, 8 valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GlontZ_YO!
post 27 Apr 2009, 11:07
Post #333


Membru


Group: Members
Posts: 132
Joined: 11 January 08




Buna ziua! Am si eu o mica problema: cand masina sta vreo 2 zile fara a fi pornita si vreau sa plec, la prima apasare a ambreiajului, pedala se duce direct la fund, ca si cand nu s`ar mai tine in nimic. Cand se ridica, isi revine automat.. De asta`iarna a inceput faza si se repeta aleatoriu, dar niciodata cu motorul pornit. Am verificat cablul, sta bine, la peda arcul de sustinere e ok si in viteze imi intra perfect. Aveti idee..vi s`a intamplat asa ceva? unsure.gif


--------------------
Renault Clio Symbol - B-xx-xxx 2001, 1.4 8v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GlontZ_YO!
post 27 Jun 2009, 01:10
Post #334


Membru


Group: Members
Posts: 132
Joined: 11 January 08




Nimeni, nimeni? Problema persista si tare curios sunt ce ar putea fi.. ph34r.gif


--------------------
Renault Clio Symbol - B-xx-xxx 2001, 1.4 8v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BR-89-TZU
post 5 Sep 2009, 08:11
Post #335


Membru incepator


Group: Members
Posts: 18
Joined: 10 September 08




Noroc! cum putem sa scapam de rigiditatea ambreiajului mad.gif ...ca e tare enervant ..intr un trafic extrem de aglomerat ii poti da un sut celui din fata daca nu esti stapan pe el .. smile.gif ..mie personal nu mi s a intamplat...dar unui prieten da . exista cv sa ungem cablu ala ca sut sigur ca sunt multi care se confrunta cu aceasta problema mad.gif ...


--------------------
RENAULT CLIO - br-89-tzu 2003 1.4 mpi 8v 75 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
riptor
post 5 Sep 2009, 18:41
Post #336


Membru


Group: Members
Posts: 159
Joined: 30 August 06




de rigiditatea ambreiajului nu cred ca sacapam pt ca tine de placa de presiune. teoretic o furca mai lunga ar ajuta, dar cine iti face la comanda?


--------------------
renaultsport clio 182
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 6 Sep 2009, 08:05
Post #337


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




O solutie ar fi sa ungi nuca de sprijin de la furca, la mine a facut minuni, in sensul ca tot scartaie, dar imi merge bine ambreiajul.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jagoman
post 9 Sep 2009, 16:19
Post #338


Membru autentic


Group: Members
Posts: 596
Joined: 8 February 05
From: jud. Satu Mare




Nu am vazut sa se fi discutat problema mea:

Ambreiajul prinde sus si dintr-o bucata. Se poate ajusta cumva acest inconvenient?

Cineva mi-a spus ca la Clio din 1993 nu se poate ajusta lungimea cablului de ambreiaj, si problema mentionata s-ar elimina cu un cablu mai lung. Dar din pacate nu este posibil sa-l reglez mai lung.


--------------------
Renault 11 1985 TL, Skoda Fabia 2002 Comfort - SJ-02-XLK ,
R11 TL 1,4 44kw 1985
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GlontZ_YO!
post 23 Feb 2010, 12:14
Post #339


Membru


Group: Members
Posts: 132
Joined: 11 January 08




Eu pot zice ca am rezolvat cat de cat cu scrtaitul+revenirea in trepte astfel:
1. am schimbat cablul de ambreiaj si nu mai tine asa sus, plus ca merge mult mai usor;
2. am schimbat bieleta anti ruliu de la cutia de viteze (cea rasucita).
Mai am un mic greieras care "tipa" mad.gif la pedala de ambreiaj, dar in timp il voi extermina si pe respectivul. Cablul nou de ambreiaj am vazut ca are niste greutati sub forma unor cuburi de aluminiu pe el si nuca de prindere este de metal. L`am cumparat cu 120 de lei de la un magazin de piese auto de la morarilor, zona pantelimon.

This post has been edited by GlontZ_YO!: 23 Feb 2010, 12:14


--------------------
Renault Clio Symbol - B-xx-xxx 2001, 1.4 8v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
scanman78
post 27 Jul 2010, 21:18
Post #340


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 1 July 09




PROBLEMA APARE, CHIAR DACA ESTE GREU DE CREZUT, DE LA MANSONUL DE CAUCIUC, AFLAT CHIAR PE MANETA DE ACTIONARE A AMBREIAJULUI.


--------------------
renault clio symbol 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
christig
post 28 Jul 2010, 00:05
Post #341


Membru incepator


Group: Members
Posts: 87
Joined: 28 November 05




de-a lungul timpului s-au tot vehiculat diverse ipoteze legate de scartaitul si cursa sacadata a pedalei. trebuie sa recunosc ca asta e cea mai nastrusnica smile.gif din cate stiu eu, cand am raportat problema la service acum 5-6 ani, mecanicul si-a bagat degetul intr-un borcan cu vaselina si a bagat pe undeva in zona furcii ambreiajului. apoi a mai dat niset fass-uri cu un spray; a mers o vreme, dupa care iar scartza scartza. de 9 ani, a ajuns o hiba a ei. nici io nu-s perfect smile.gif

100% nu-i nici un manson. da poate ne pui niste poze si cum sa ajungem la ala sa verificam si noi.


--------------------
Clio Symbol martie 2001 1.4
Clio Symbol, 1.4 8v, 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
theodor2004
post 9 Sep 2010, 13:59
Post #342


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.707
Joined: 8 February 10




QUOTE(theodor2003 @ 26 Mar 2009, 17:14)
Am facut 20 000 km de atunci, a costat vreo 60 RON piesa, iar manopera nu mai stiu cat, pt ca a fost la pachet cu altele. Preturile imi amintesc ca variau, in functie de calitatea cablului de ambreiaj, erau unele sub 40 RON. La Auto Markus costa in jur de 50 EUR, asa ca am fugit repede.

In prezent merge fara zgomot, dar parca iar tine tare ambreiajul. Dupa ce am stat cam 90 min numai cu viteza 1 si a 2-a  in Buc., incepuse sa ma doara talpa piciorului stang. Cand merg la revizie, ii pun pe baieti sa il unga.
*




Revin acum, la peste 3 ani de la schimbare cablului de ambreiaj, cu vestea ca problema a reaparut: pedala de ambreiaj scartaie, tine tare si se elibereaza in trepte. Sunt unii care au sustinut sus si tare ca ar fi de vina un punct sensibil intre furca, nuca de sprijin si ax, care trebuie uns si (re)uns pt ca pierde vaselina.
Ei bine, eu nu cred. Am uns de 2 ori nuca de sprijin si furca anul acesta, la 2 service-uri diferite, (ultima data la cel de langa targul Vitan), si tot degeaba; amelioarea a fost mica, si nu a tinut mult. Acum pedala scartaie ca si inainte.
Mai mult, cei de la service mi-au spus ce deja stiam ,,schimba cablul de ambreiaj, el e de vina; sansele ca sa fie de la proasta lubrefiere a nucii si furcii, sunt mici; cablul e de vina''.
Asa ca, trebuie sa ma pregatesc de schimbarea cablului de ambreiaj.


--------------------
Renault Clio Symbol 1.4 litri 2003, 8 valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
georgej
post 10 Sep 2010, 21:52
Post #343


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 9 June 04




Salut baieti. Sunt "proaspat" posesor de un sh Clio Symbol, dar vechi posesor de Dacie batrina (adica ma mai bag la o surubarela din cind in cind).

1) am remarcat ca la ambreiaj, cablul meu s-a cam intins, si pedala tine cam jos. Prima miscare a fost sa reglez (scurtez cablul) dar, nu am cum: partea de la motor este fixa (datorita unei sertizari metalice), iar la pedala nu am reusit/avut timp sa vad exact sistemul de prindere. Judecata mea este ca nu poate regla aceasta cursa.
2) plecind de la nevoia de a regla periodi cursa pedalei de ambreiaj (prin intermediul cablului) nu se poate adapta un cablu de la vreo Superova/Solenta ceva de genu'? Parca am vazut pe un tutorial de Solenza ca la captul de la motor este prevazuta o tija filetata, 2 piulite etc pentru reglare.

Vreau sa ma duc duminica prin tirg, sa caut niste maruntsuri, si poate ma uit de un asrfe de cablu, dar nu stiu daca difera prinderea de la pedala la deiferitele modele CLIO/Supernova /Logan etc si eventula lungimea unui astfel de cablu.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
valentinc22
post 11 Sep 2010, 14:30
Post #344


Membru incepator


Group: Members
Posts: 63
Joined: 31 January 10
From: Bucuresti




Difera aproape sigur prinderea la pedala, plus ca mai e o chestie, trebuie sa fie aceeasi si distanta dintre prinderea pe furca si mansonul cablui, altfel s-ar putea sa nu poti decupla complet ambreiajul.
Imi amintesc ca am patit o chestie asemanatoare cand am schimbat cablul de acceleratie, noroc ca din ala se mai putea taia si l-am potrivit pana la urma biggrin.gif


--------------------
Renault Clio - B-389-VAL 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BannedHost
post 18 Jul 2011, 09:32
Post #345


Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva


Group: Members
Posts: 2.702
Joined: 14 September 10
From: Cluj-Napoca




Reinvii acest topic in speranta de a afla noi opinii, daca au mai rezolvat ceva cu acel scart, suntem in 2011 totusi. Spun asta deoarece din 2002 pana acum, la modelul nou de symbol inca nu au rezolvat acea buba cu nuca si scartaitul la incalzirea motorului. La mine a inceput sa scartaie de pe la 6000 km si pana acum odata la 2 saptamani ungeam cu vaselina. Acum am gasit ceva vaselina care rezista la 110 grade si parca nu mai scartaie atat de tare cand se incalzeste motorul.

Ce se mai poate face? Ma gandeam sa ii adaptez o bucata de teflon intre nuca si acel suport poate se rezolva cu asta.

Mi se pare foarte deranjant sa mergi in concediu si sa trebuiasca sa suporti acel scart si acea revenire in trepte a ambreiajului.

Mai are cineva aceasta problema si la noul symbol ?


--------------------
Renault Laguna 2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
theodor2004
post 18 Jul 2011, 10:13
Post #346


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.707
Joined: 8 February 10




la tine face mai rau ca la mine, care am masina de 8 ani.
Exact asa facea si la mine, (scartatit+eliberat in trepte) numai ca fenomunul a aparut mai tarziu. La vreo 40 000 km nu am mai suprotat, si am schimbat cablul de ambreiaj. Nu mai scrataie nici acum, si de atunci niciodata nu s-a mai eliberat sacadat (in trepte). Dar a ramas fenomenul de apasare greoaie a pedalei, la aglomeratii, fenomen care ma calca pe toti nervii (poti sa citesti posturile mele de mai sus).
Daca masina e in garantie, eu zic sa insisti pe schimbarea cablului de ambreiaj.
Daca nu, asta e, il schimbi pe banii tai cand nu mai suporti zgomotul.
Alte ghidusii nu poti sa faci, indiferent ce ai incerca.


--------------------
Renault Clio Symbol 1.4 litri 2003, 8 valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BannedHost
post 18 Jul 2011, 10:47
Post #347


Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva


Group: Members
Posts: 2.702
Joined: 14 September 10
From: Cluj-Napoca




Cablul l-am dat jos si se pare ca are in interiorul camasii lubrifiant sau vaselina alba.. Eu as exclude cablul. Daca dau jos burduful de cauciuc pedala merge foarte fin dar scartaitul exista. Din cate am observat, metalul freaca pe acel burduf de cuciuc si la temp mari cand vaselina curge de acolo incepe inca un scartait si alunecarea in trepte.

This post has been edited by BannedHost: 18 Jul 2011, 10:49


--------------------
Renault Laguna 2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
theodor2004
post 18 Jul 2011, 13:48
Post #348


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.707
Joined: 8 February 10




Viciu de proiectare, ce sa mai. La mine nu mai scartaie, dar daca merg mult cu vit 1 si a 2-a, se intareste pedala de ambreiaj, ca am nevoie de toata forta piciorului sa o apas.


--------------------
Renault Clio Symbol 1.4 litri 2003, 8 valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BannedHost
post 29 Jul 2011, 23:10
Post #349


Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva


Group: Members
Posts: 2.702
Joined: 14 September 10
From: Cluj-Napoca




Am rezolvat cu niste vaselina grafitata. Nu mai agata si merge mai fin. Bine cand e cald la maxim motorul parca se aude ceva, dar tot nu e cum era inainte sa scartaie de sa se uita lumea la masina radmasa.gif

Pun si 2 poze cu ambalajul, respectiv pasta.
DSC00471.JPG ( Size: 1.59mb ) Number of downloads: 796
DSC00472.JPG ( Size: 1.73mb ) Number of downloads: 804


This post has been edited by BannedHost: 29 Jul 2011, 23:15


--------------------
Renault Laguna 2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Redogs
post 29 Jul 2011, 23:59
Post #350


Flavius


Group: Members
Posts: 207
Joined: 17 November 06




Unde ai bagat vaselina asta ?


--------------------
Renault Symbol - CS-05-DVC Expresion/ Decembrie 2006/ 1,4 8V/ Barum Quartaris
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BannedHost
post 30 Jul 2011, 10:49
Post #351


Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva


Group: Members
Posts: 2.702
Joined: 14 September 10
From: Cluj-Napoca




Pe nuca, respectiv unde arata in poza.

sectiuneambreiaj7ah.jpg ( Size: 65.08k ) Number of downloads: 844



Oricum solutia nu va tine o vesnicie, e defect de fabricatie. La caldura piesele se dilata si scoate afara vaselina.

This post has been edited by BannedHost: 30 Jul 2011, 10:50


--------------------
Renault Laguna 2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
z_fdd bacau
post 30 Jul 2011, 11:13
Post #352


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.244
Joined: 16 April 10
From: BC




banned host, eu am incercat cu spray de la kent (care rezista pana la 1200 de grade) si tot reapare problema... vaselina simpla se lichefiaza si se scurge, dar nici asta rezistenta la temperaturi nu sta foarte bine in zona aia de contact intre nuca si furca..... merge mai bine la inceput, iar treptat reapare problema. daca o sa gasiti voi rezolvarea, anuntati-ma si pe mine, ca m-am saturat de problema asta...


--------------------
Renault Symbol 2006 - 1.4 8v ||| Megane 2 - 2005 - 1.5dci 82 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BannedHost
post 30 Jul 2011, 12:23
Post #353


Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva


Group: Members
Posts: 2.702
Joined: 14 September 10
From: Cluj-Napoca




Pai tocmai aia am spus si eu . De 2 saptamani nu mai scartaie.


Cand reapare problema se ia de la capa si tot asa . Nu exista rezolvare, doar daca schimbam masinile.


--------------------
Renault Laguna 2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
z_fdd bacau
post 30 Jul 2011, 17:40
Post #354


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.244
Joined: 16 April 10
From: BC




smile.gif) sincer, din motive financiare nu iau in calcul schimbarea masinii pentru nenorocitul ala de ambreiaj. las-o ca merge si asa, m-am obisnuit. fac muschi la picioare biggrin.gif


--------------------
Renault Symbol 2006 - 1.4 8v ||| Megane 2 - 2005 - 1.5dci 82 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vik_nini01
post 3 Aug 2011, 16:19
Post #355


Membru


Group: Members
Posts: 121
Joined: 14 December 10




sal,pedala de ambreiaj la mine se apasa foarte greu,mai am un golf 2 ,cand urc din clio in golf mai am un pic si rup pedala obisnuit la clio sa apas foarte greu....exista vreo solutie?vreun reglaj sa mearga mai usor??????ms


--------------------
renault clio II - bv 87 nin 2003 hatchback 1.5dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
z_fdd bacau
post 3 Aug 2011, 19:44
Post #356


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.244
Joined: 16 April 10
From: BC




asa merge si la mine. din cate stiu eu nu poti face altceva decat sa schimbi tot ambreiajul. daca debraiaza bine si trage, incearca sa-l suporti asa pana pica.....


--------------------
Renault Symbol 2006 - 1.4 8v ||| Megane 2 - 2005 - 1.5dci 82 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aurelyan
post 3 Aug 2011, 20:29
Post #357


Membru cu familie


Group: Members
Posts: 1.280
Joined: 20 June 09
From: Iasi




QUOTE(vik_nini01 @ 3 Aug 2011, 16:19)
sal,pedala de ambreiaj la mine se apasa foarte greu,mai am un golf 2 ,cand urc din clio in golf mai am un pic si rup pedala obisnuit la clio sa apas foarte greu....exista vreo solutie?vreun reglaj sa mearga mai usor??????ms
*



Citeste ce s-a scris in acest topic, dar cam toate solutile sunt de moment.

QUOTE(z_fdd bacau @ 3 Aug 2011, 19:44)
asa merge si la mine. din cate stiu eu nu poti face altceva decat sa schimbi tot ambreiajul. daca debraiaza bine si trage, incearca sa-l suporti asa pana pica.....
*



Si eu am schimbat tot kit-ul, am facut vreo 2000 km de atunci, si parca deja simt ca incepe sa mearga iar in trepte...sper din tot sufletul sa ma insel.


--------------------
Ford Focus Mk3 2012 - 1.6 16v Ti-VCT
Imbatranesc si tot invat - Eschil
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
z_fdd bacau
post 4 Aug 2011, 00:29
Post #358


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.244
Joined: 16 April 10
From: BC




pai atunci sa-l ia***** de ambreiaj. daca nici schimbat cu totul nu vrea..... si eu m-am saturat de ambreiaj tare, am condus megane din 2005 si duster cu 3000 km si merge ambreiajul impecabil.... dar sa schimbi ambreiajul si sa mearga la fel.... inseamna ca il las asa pana moare de tot, macar sa fiu multumit ca am tras de el pana n-a mai putut.


--------------------
Renault Symbol 2006 - 1.4 8v ||| Megane 2 - 2005 - 1.5dci 82 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BannedHost
post 4 Aug 2011, 06:26
Post #359


Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva


Group: Members
Posts: 2.702
Joined: 14 September 10
From: Cluj-Napoca




Pai problema nu e ambreiajul. E prostia aia de nuca prost conceputa. Nici la o masina de 25 de ani nu face asa si clapeta aceea e ruginita de numa.

This post has been edited by BannedHost: 4 Aug 2011, 06:27


--------------------
Renault Laguna 2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
z_fdd bacau
post 4 Aug 2011, 09:55
Post #360


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.244
Joined: 16 April 10
From: BC




cred ca am facut o comparatie gresita din start: la megane si duster nu e ambreiaj pe cablu, ci hidraulic... cred ca asa e. da, nuca aia ma enerveaza si pe mine, pentru ca nu am reusit sa fac nici un tip de unsoare sa stea acolo, nici macar aia profesionala de la kent, care se presupune ca nu se lichefiaza pana pe la 1000 de grade.


--------------------
Renault Symbol 2006 - 1.4 8v ||| Megane 2 - 2005 - 1.5dci 82 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
16 Pages « < 10 11 12 13 14 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 1st August 2025 - 16:46
Dacia