Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Separator vapori de ulei defect - 1.5 dCi, Turbina trage ulei+vapori din motor

geo.meg
post 29 Jan 2007, 17:41
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 328
Joined: 17 February 04
From: Bucuresti




O alta ciudatenie a lu Renault :

In zona turbinei spre partea de admisie aer este plin de ulei , in 3000 km a mancat 500 ml de ulei adica o parte din ulei a fost aruncat afara si alta parte a fost introdus de turbina in admisie ca imi scotea si un pic de fum . ! .
Masina din semnatura : Clio Symbol4, 1.5 dCi , noiembrie 2006 .

Locul cu pricina arata cam asa :

scurgeri_ulei__turbina_2.jpg ( Size: 35.58k ) Number of downloads: 5594


sau

scurgeri_ulei__turbina_1.jpg ( Size: 46.46k ) Number of downloads: 6132


Azi am fost la service pentru a descoperi care este problema si au gasit ei ca fiind defecta asa zisul : " separator vapori /ulei care este instalat pe furtunul de admisie aer al turbinei care trage aer din filtru si in care intra un furtunas din camera culbutorilor pe unde in mod normal ar trebui sa circule numai vapori de ulei si nu ulei sub forma lichida .

Acea piesa arata cam asa :

turbina___dci___supapa_separator_vapori_ulei.JPG ( Size: 102.37k ) Number of downloads: 6453


Dupa cum se observa in poza este in forma cilindrica , banuiesc eu are incorporata o supapa care sa permita sa intre decat presiunea de vapori creata in capacul culbutorilor si atat .

Este ciudat cum naiba a reusit turbina sa traga atata ulei si sa-l bage in intercooler si pe urma in motor .

Binenteles ca piesa nu exista pe stoc , si urmeaza ( tipic renault ) sa vina in cateva saptamani mad.gif .

Stie cineva cum functioneaza aceasta supapa ?
Este posibil ca turbina sa poata trage prin aceasta supapa atata ulei ?
Este posibil ca aceasta piesa sa se fi defectat din alte cauze - presiune mare de ulei in baie ?
sad.gif

This post has been edited by geo.meg: 29 Jan 2007, 19:50


--------------------
Renault Megane Sedan 2.1 -Expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
geo.meg
post 2 Feb 2007, 20:11
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 328
Joined: 17 February 04
From: Bucuresti




Revin cu problema :

Am schimbat piesa pe garantie cum era si normal , si acum sa stau cu ochii pe nivelul de ulei si pe piesa, sa vad daca mai pierde ceva .

Piesa cu problema are rolul de a permite printr-o membrana obturarea orificiului ca turbina sa nu traga aer din camera culbutorilor doar atunci cand vaporii de ulei creaza o presiune la nivelul supapei care se deschide iar vaporii sunt trasi de turbina in admisie , si se plimba prin intercooler unde se racesc si apoi sunt introduse in amestecul din cilindru .

Acea supapa permite sa treaca doar un anumit volum de vapori , care se aduna in camera culbutorilor , in admisie si astfel motorul poate sa " respire " .

- scuzati exprimarea dar cam asta am inteles eu cand am examinat acea piesa .

Ciudata piesa - ciudata manifestare ph34r.gif

This post has been edited by geo.meg: 2 Feb 2007, 20:19


--------------------
Renault Megane Sedan 2.1 -Expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionutmar
post 2 Feb 2007, 22:36
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 511
Joined: 9 July 06




cat a costat operatiunea, piesa + manopera?


--------------------
Renault Clio IV 2014 Expression 0,9 Tce
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
geo.meg
post 3 Feb 2007, 10:24
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 328
Joined: 17 February 04
From: Bucuresti




La mine a fost schimbata pe garantie si manopera nu stiu cat face ,oricum in 20 min a fost gata operatiunea .

Aceasta piesa se aduce numai pe comanda , si pretul ei ar fi in jur de 180 RON , si este exact piesa din poza incercuita de mine , fara furtune fara nimic .


Daca la tubulatura care iese din turbina la imbinari se gaseste un strat subtire de ulei sau cum a fost la mine sa si piarda piesa ulei , e bine de schimbat sau verificata piesa in functie de cat ulei se pierde .

Ce nu am inteles eu e cum va arat intercoolerul dupa un timp de functionare cu astfel de vapori de ulei care trec prin el ,si daca mai intra si particule fine de praf , ca doar stam in capitala , mi-e sa nu se infunde de tot . dry.gif





--------------------
Renault Megane Sedan 2.1 -Expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
geo.meg
post 24 Feb 2007, 15:30
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 328
Joined: 17 February 04
From: Bucuresti




Revin dupa o luna de cand am schimbat piesa si este dezastru , adica defectul a aparut din nou , arunca ulei in continuare ,este ceva din motor care este defect si creaza presiune in capacul culbutorilor ca a stricat iar supapa de separare vapori de ulei .

Sunt cu nervii la pamant , dupa ce aveam una bucata Renault ,acum mi-am mai luat inca o belea pe cap mad.gif .

A mai patit cineva la vreun motor DCI care are doar 4000 km sa-i arunce in loc de vapori , direct ulei pe furtunasul care face trecerea de vapori in admisie ?

Nu pot sa inteleg cum se creaza atata presiune in camera culbutorilor de arunca ulei atat de mult .
Am desfacut busonul de la ulei sa vad ce face , si surpriza arunca stropi de ulei in toata regula , daca ti palma de umple de ulei !!!! .E normal sa arunce asa de multi stropi de ulei si motorul fiind la relantiu excl.gif , va dati seama ce arunca pe la 3000 ture ?

Nici nu stiu ce sa le mai spun la service sa schimbe pe garantie nestiind de unde este defectul . sad.gif

Mentionez ca uleiul este sub jumatea intre max si minim a jojei , deci nu are ulei prea mult si nici prea putin .
Daca are cineva vreo idee de aceasta defectiune ciudata , este bine venita !


--------------------
Renault Megane Sedan 2.1 -Expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 24 Feb 2007, 15:36
Post #6


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




Busonul de la ulei e pozitionat deasupra axei cu came, d-aia scuipa ulei in sus - balbotare.

Si daca tot esti in garantie, nu te mai agita tu! Pune-le-o in brate sa se spele pe cap cu ea!

This post has been edited by R19/16v: 24 Feb 2007, 15:37


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jfo
post 24 Feb 2007, 17:29
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 287
Joined: 5 November 06
From: Bucuresti




azi am fost pt. revizia de 20000si eu aveam putin ulei in zona cu pricina mecanicul mi-a spus ca e ceva, normal'asa ca stai linisti atata timp cat nu scade foarte mult nivelul uleiului.


--------------------
Renault Megane 3 Limited /Clio-Hatchbach/ Limited 2016/110Cp DCI/2001 65 Cp
D C i
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
geo.meg
post 24 Feb 2007, 17:49
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 328
Joined: 17 February 04
From: Bucuresti




In 10.000 de km este normal sa scada un pic uleiul , cum a fost la tine , numai ca la mine in 4000 km a aruncat 500 ml de ulei , si chiar daca am schimbat piesa cu pricina tot continua sa arunce ulei .

Daca mai merg vreo 1000 km asa , ajung cu uleiul pe minim , si nu cred ca-mi ajunge uleiul pana la prima revizie daca nu completez . mad.gif

Si problema cea mai grava este ca imi arunca ulei si in admisie , si nu cred ca e bine deloc .

Ramane de vazut ce vor spune domni din service in legatura cu acest defect anormal . excl.gif


--------------------
Renault Megane Sedan 2.1 -Expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 24 Feb 2007, 17:54
Post #9


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




jfo, nicio scurgere de ulei nu e normala!! Nu mai asculta tot ce iti baga mecanicu'! Trage de ei ca platesti garantia aia pentru a nu avea probleme de acest gen!


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jfo
post 24 Feb 2007, 18:04
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 287
Joined: 5 November 06
From: Bucuresti




daca e asa grav tine-te de capul lor sa remediezi defectul si tine-ne si pe noi la curent cum s-a rezolvat.multa bafta!


--------------------
Renault Megane 3 Limited /Clio-Hatchbach/ Limited 2016/110Cp DCI/2001 65 Cp
D C i
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
verde
post 24 Feb 2007, 23:53
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.131
Joined: 5 September 06
From: Pitesti




geo.meg La Dacie am avut ceva asemanator.Adica scapa compresie in baia de ulei la unul din pistoane din cauza segmentilor.Uleiul din rampa culbutorilor se scurge liber in baie. Gazele din compresie faceau drumul invers.Poate fi si de la supape, ghid de supapa, dar atunci e presiune mai mica.Oricum nu e obligatoriu sa fie asa.Mecanicii din service stiu f bine ce are dar cred ca se lasa mai greu convinsi.Poate fi munca multa pentru un ciubuc mic;daca segmentii la unul din pistoane sunt aliniati nu se schimba nimic doar se repozitioneaza segmentii.
Sau poate ai avut fericirea sa nimeresti un separator nou "de calitate".
Oricum pentru salariile din ro si tinand cont de pretul masinii e trist ceea ce se intampla cu masinile astea.
Doamne ajuta! si bafta maxima sa fie ceva simplu si usor.

This post has been edited by verde: 24 Feb 2007, 23:57


--------------------
megane 3 /clio 4 ....dci 110 /1,2aspirat ....2015 /2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FlorinG
post 25 Feb 2007, 11:15
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 332
Joined: 11 December 06
From: Bucuresti




@ verde
Se poate întâmpla așa ceva numai că după ce se încălzește motorul distanța dintre capetele segmentului tinde spre 0 și pierderea de ulei nu se mai justifică, doar nu merge 400m și după aceea stă o oră! Pe de altă parte la un motor cu așa o tehnologie nu cred ca asta să fie cauza!
La vechea D1310 eu personal i-am făcut motorul și nu garantez că l-am făcut ca la "fabrică" dar niciodată nu i-am verificat nivelul sistematic ci numai atunci când era timpul să-l schimb să vad culoarea lui (eu mergând numai în oraș), iar la nivel nu am avut probleme!
@ geo.meg
Cauza nu e descoperită și mecanicii ori nu știu ori nu vor să muncească pentru puțin, cum s-a și amintit de altfel, auto fiind în garanție!
Încearcă să înțelegi pe unde ar fi greșeala în interpretare sau defectul și insistă să-l remedieze. Ai cumpărat Reno nou nu un sh.
Multă baftă și revino, și nouă ni se poate întâmpla vreodată!

This post has been edited by FlorinG: 25 Feb 2007, 11:16


--------------------
Reno*Opel Clio 1.5dCi 80CP, 2006 Opel Astra Clasic III, 2013
Să vrei și nu te poti schimba!
PNA Mio C520 EEU+T
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
madkat
post 28 Feb 2007, 14:15
Post #13


™™™™™™™™™


Group: Members
Posts: 2.351
Joined: 3 May 05
From: Bucuresti




@geo.meg - any news?


--------------------
Alfa Romeo & VW 156 2.5 V6 & Bora TDI 1999 & 2001
Hoping for the best, and expecting the worst
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
madkat
post 2 Mar 2007, 14:25
Post #14


™™™™™™™™™


Group: Members
Posts: 2.351
Joined: 3 May 05
From: Bucuresti




un bun prieten a avut aceeasi problema cu geo.meg (de aceea am si intrebat rezolvarea in postul anterior)
dupa vizita la service - unde verdictul a fost (evient) schimbarea piesei (din nou) - omul a stat langa mecanici si luand din aproape in aproape au descoperit ca filtrul de aer era imbacsit... fluxul de aer nefiind cel optim, supapa nu isi facea treaba cum trebuie, de aici presiune prea mare ulei si scapari (exact ca in pozele de mai sus)
dupa curatarea doar a filrului de aer s-a rezolvat problema - antentie insa: filtrul avea doar 4000km!!!!!! - si masina a fost folosita mostly in oras!!!
cauza posibila ar fi pozitia nu foarte reusita a furtunului de admisie aer - si dimensiunea minuscula a acestuia...

sper sa ajute ce am spus mai sus


--------------------
Alfa Romeo & VW 156 2.5 V6 & Bora TDI 1999 & 2001
Hoping for the best, and expecting the worst
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
geo.meg
post 3 Mar 2007, 18:57
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 328
Joined: 17 February 04
From: Bucuresti




Astazi am avut programare iar la service legat de pierderea uleiului pe la separator .

Fiind ferm convins ca sunt scapari pe langa cilindrii am cerut sa se verifice compresia motorului - surpriza era egal la toti cilindrii .

Au desfacut supapa cu prblema si dinnou era plina de ulei nu ca prima data dar la anumite turatii aruca ulei ca o siringa .Nimeni nu stia sa-mi raspunda de la ce se strica mereu acea supapa.

Binenteles ca am facut referire la filtrul de aer cum a specificat si " madkatweb " sa il verifice , si cand l-au dat jos am ramas ohmy.gif , si asta numai dupa 5500 km rulati si in afara si in oras numai iarna deci nu prea a avut de unde sa fie atata praf , au curatat filtrul si acum e ca nou .

La fel cum a spus si " madkatweb " , datorita lipsei de aer a turbinei , aceasta tinea mai tot timpul supapa inchisa , iar presiunea gazelor din motor fortau supapa pe la imbinari si arunca ulei , care uneori ajungea si in admisie .

Cum este la romani , mi-a arata domni din service , ca sa ma conving si un alt motor de clio dci , ca domne asa face toate si care avea doar 10.000 km unde tot catalizatorul era plin de ulei !!!!!!!!!!!! , am ramas ph34r.gif .

Concluziile sunt urmatoarele :
- supapa este prost conceputa , si dupa un timp cedeaza si permite vaporilor sa iasa in afara supapei .
- filtrul de aer trebuie curatat la 2 -3 mii km deoarece se umple imediat cu praf .
- trebuie urmarit periodic nivelul de ulei deoarece nu se aprinde nimic in bord cand se strica acea supapa .

Am sa revin cu detali dupa perioada de proba . sleep.gif






--------------------
Renault Megane Sedan 2.1 -Expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
verde
post 3 Mar 2007, 19:38
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.131
Joined: 5 September 06
From: Pitesti




Incet incet invata meserie de la noi si astia din service .pacat ca ne cer totusi 45 RON/ora pentru asta!


--------------------
megane 3 /clio 4 ....dci 110 /1,2aspirat ....2015 /2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
șoferistul
post 4 Mar 2007, 08:43
Post #17


excesul de combustibil dăunează grav sănătății


Group: Members
Posts: 370
Joined: 19 June 06
From: București




Am citit cu interes cele scrise aici. Părerea mea este că fenomenul numit "surge" s-a manifestat, urmare a accelerațiilor prin apăsarea bruscă a pedalei de accelerație în loc de apăsare graduală. Aerul este atrenat de turbină în volum mare, motorul nu îl poate consuma și revine. De aici fluxul de aer insuficient în anumite momente.


--------------------
Dacia Logan Prestige
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mikipet
post 4 Mar 2007, 10:28
Post #18


Membru


Group: Members
Posts: 156
Joined: 22 November 06




in leg cu filtrul de aer: la prima revizie(1ok)la loganul lu cumnatumeu(1,5dci)au schimbat:ulei,filtru ulei,si au golit filtrul de motorina(ca sa aibe ce umple)sau ca sa examineze prezenta spanului sau...nu stiu de ce nu l-au schimbat dreacu,ca..parerea mea e cu mult mai important la 10k decat la 20k km. ok,la scurt timp dupa revizie se plange de un consum mediu pe cb mai mare cu 0.6-0.8l.am procedat la scoaterea filtrului unde am gasit:de la muste la crocodili ohmy.gif si dupa aceasta surpriza:consumul si-a revenit!concluzie: eu nu stiu ce minti luminate de mecanici cu experienta=0 stabilesc operatiunile de la revizii


--------------------
RENAULT CLIO SYMBOL 1.5DCI-60KW DEC.2006,DYNAMIQUE,NOIR NACRE 676,climatronic
INVATA SA FOLOSESTI CORECT MASINA !
23.01.2007 : 6 KM
02.02.2011 : 57150 KM
NO ENGINE OR CAR PROBL.!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FlorinG
post 4 Mar 2007, 10:54
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 332
Joined: 11 December 06
From: Bucuresti




@ citat geo meg "Binenteles ca am facut referire la filtrul de aer cum a specificat si " madkatweb " sa il verifice , si cand l-au dat jos am ramas ohmy.gif , si asta numai dupa 5500 km rulati si in afara si in oras numai iarna deci nu prea a avut de unde sa fie atata praf , au curatat filtrul si acum e ca nou . "
Cum de se poate curăța filtru de aer, nu e mai normal să-l schimbi? Dacă îl cureți automat îi strici calitatea de a filtra prin faptul că-i mărești dimensiunea particulelor care trec prin el!


--------------------
Reno*Opel Clio 1.5dCi 80CP, 2006 Opel Astra Clasic III, 2013
Să vrei și nu te poti schimba!
PNA Mio C520 EEU+T
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
geo.meg
post 4 Mar 2007, 12:18
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 328
Joined: 17 February 04
From: Bucuresti




Stiu ca dupa curatare nu mai este la fel de bun ca unul nou -Quality of Romania Service mad.gif , dar mai astept cateva zile sa vad cum se mainfesta uleiul si il schimb cu unul nou ca sa fiu sigur ca e de la filtru .
Cred ca dupa cele intamplate il voi schimba la fiecare 5000 km , ca sa fiu sigur ca nu se mai strica supapa .
Multumesc pt sfat .


Off topic:
Si daca tot veni vorba de filtru : exista un singur tip de filtru de aer pentru 1.5 dci de : 65 CP ; 80 cp si 100 cp sau sunt pentru fiecare din ele ?


--------------------
Renault Megane Sedan 2.1 -Expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionutmar
post 4 Mar 2007, 16:54
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 511
Joined: 9 July 06




@geo.meg, filtu e acelasi pe toate 1,5 dci. Eu caut acum un filtru mai bun, (gen Green, K&N, Raid) si la unu din producatori avea solutie comuna pt cele 3 variante.

This post has been edited by ionutmar: 4 Mar 2007, 16:55


--------------------
Renault Clio IV 2014 Expression 0,9 Tce
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FlorinG
post 4 Mar 2007, 19:57
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 332
Joined: 11 December 06
From: Bucuresti




Cred că nici supapa veche nu era stricată numai că nu i se îndeplineau condițiile să funcționeze corect! Deci defectul era exclusiv al filtrului iar supapa era consecința ....
Așa mecanici mai rar...


--------------------
Reno*Opel Clio 1.5dCi 80CP, 2006 Opel Astra Clasic III, 2013
Să vrei și nu te poti schimba!
PNA Mio C520 EEU+T
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
geo.meg
post 4 Mar 2007, 20:54
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 328
Joined: 17 February 04
From: Bucuresti




La nevoie trebuie sa inveti de toate smile.gif


!Rog moderatorii sa mai lase deschis topicul o saptamana pentru a confirma concluzia cu filtrul .Multumesc.





--------------------
Renault Megane Sedan 2.1 -Expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gvincentiu
post 5 Mar 2007, 10:22
Post #24


Membru


Group: Members
Posts: 162
Joined: 22 April 04
From: Galati




QUOTE(geo.meg @ 3 Mar 2007, 20:57)

Concluziile sunt  urmatoarele  :
- supapa este prost  conceputa , si dupa un timp  cedeaza si permite  vaporilor sa iasa in afara supapei .
- filtrul de aer trebuie curatat  la 2 -3 mii  km deoarece se umple imediat cu praf .
- trebuie urmarit  periodic nivelul de ulei deoarece nu  se aprinde nimic in bord cand se strica  acea supapa  .

*


E ceva ciudat tare la dCI-ul tau. EU am 29.000 km si nu am schimbat niciodata filtrul de aer. La o singura revizie (15.000 km) am schimbat filtrul de motorina si ulei. Dar nu face asa ceva, indiferent de cum merg, indiferent de turatie. Nu am incercat sa vad daca arunca ulei pe la joja, dar nu am pic de scurgere. Uleiul il verific o data pe an si nu am completat nimic pana acum. Nu tine cu "asa e la toate".


--------------------
Dacia 1310 break 1998 - GL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
madkat
post 5 Mar 2007, 10:49
Post #25


™™™™™™™™™


Group: Members
Posts: 2.351
Joined: 3 May 05
From: Bucuresti




@gvincentiu - din ce an e clio al tau si ce motor ai - de 65 sau 80 ? pentru ca e posibil sa difere dimensiunea filtrului de aer - in plus - un dci de 65 "trage" mai putin aer decat un 80 - practic atrage mai putin praf


--------------------
Alfa Romeo & VW 156 2.5 V6 & Bora TDI 1999 & 2001
Hoping for the best, and expecting the worst
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gvincentiu
post 5 Mar 2007, 10:54
Post #26


Membru


Group: Members
Posts: 162
Joined: 22 April 04
From: Galati




1,5 dCI, 65 cai fabricat in mai 2005, adus la reprezentanta APAN in iulie 2005.


--------------------
Dacia 1310 break 1998 - GL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
madkat
post 5 Mar 2007, 10:58
Post #27


™™™™™™™™™


Group: Members
Posts: 2.351
Joined: 3 May 05
From: Bucuresti




pai de-aia nu cred ca ai avut probleme... chiar in cazul in care ai avea acelas filtru nu ar trebui sa ai probleme
au facut economie la o cutie de filtru si un filtru mai mare... cat ar fi costat?... mad.gif
interesant daca la dci-ul de 100 au umblat...
cu toate astea - am doi amici cu megane2.1 dci 80 - si au deja cate 2 revizii la activ... probleme de genul asta nu au avut... o fi diferit pe megane


--------------------
Alfa Romeo & VW 156 2.5 V6 & Bora TDI 1999 & 2001
Hoping for the best, and expecting the worst
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionutmar
post 5 Mar 2007, 10:59
Post #28


Membru autentic


Group: Members
Posts: 511
Joined: 9 July 06




este acelasi filtru si la 65 si la 80, posibil si la 100

This post has been edited by ionutmar: 5 Mar 2007, 11:00


--------------------
Renault Clio IV 2014 Expression 0,9 Tce
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gvincentiu
post 5 Mar 2007, 13:08
Post #29


Membru


Group: Members
Posts: 162
Joined: 22 April 04
From: Galati




Nu cred ca au proiectat filtrul de aer la debite stricte numai pt. 65 cai. E la fel cel putin pentru 80 cai. Pana la urma daca pentru un litru de motorina un 65 trage 16-17 litri aer, presupun ca un 80 trage 17-18 litri. S-ar putea face un calcul, cam cat ar trebui marita sectiunea pentru un motor de 80 sau 100, dar numai daca debitul de aer este maxim suportat de admisie pentru 65 CP, ceea ce este f. putin probabil.
Oricum tine-ne la curent cu simptomele, poate aflam de unde este problema.


--------------------
Dacia 1310 break 1998 - GL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kukranyz
post 9 Mar 2007, 20:24
Post #30


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 9 March 07




salut.eu am un symbol de 80 cp,in 3 luni am 7600 si n-am avut nici o problema tehnica.si desigur sper sa nu am


--------------------
renault symbol 2006 dci 80cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 25th April 2025 - 20:25
Dacia