Separator vapori de ulei defect - 1.5 dCi, Turbina trage ulei+vapori din motor
![]() ![]() ![]() |
Separator vapori de ulei defect - 1.5 dCi, Turbina trage ulei+vapori din motor
geo.meg |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 328 Joined: 17 February 04 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane Sedan 2.1
-Expression
|
|||
FlorinG |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 332 Joined: 11 December 06 From: Bucuresti ![]() |
Ești un învingător al sistemului "așa face toate" și în primul rând al RRo!
Nu mai știu dacă ai precizat dacă ești în garanție dar sper că ți-ai încasat cecul! Adică sper că te-au plătit că i-ai învățat meserie pe ciubucarii aceia de mecanici! De asemenea n-am reținut service-ul, sâ-l ocolim! |
--------------------
Reno*Opel
Clio 1.5dCi 80CP, 2006
Opel Astra Clasic III, 2013 Să vrei și nu te poti schimba!
PNA Mio C520 EEU+T |
|
verde |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.131 Joined: 5 September 06 From: Pitesti ![]() |
geo.meg.....sarumana de solutie!!!!!
Si uite o bucata 1,5 /65 cu separatoru ala plin de ulei.Da cap cu liniuta; --acu vreo luna/ cam 1000km facuti intre timp, am sesizat scaderea nivelului de ulei cam 3 mm pe joja. Completat. Am 10000km cu uleiul si am zis ca daia scade. --azi la o inspectie sumara in pregatirea ptr ITP constat ulei pe separator (umed tot capacul ala rotund si putin praf) si iar nivelul cu 2-3 mm mai jos. Urmeaza sa schimb ulei si filtru aer e prima revizie home made (41000km). Deci se poate si la asta micu de 65 CP ! aviz posesorilor. |
--------------------
megane 3 /clio 4
....dci 110 /1,2aspirat
....2015 /2017
|
|
VladH |
![]()
Post
#34
|
Membru incepator Group: Members Posts: 39 Joined: 18 June 08 ![]() |
am si eu o problema asemantoare la meganu meu , stiu ca aci e forumul de clio dar nu am reusit sa dau de vreun topic similar pe foumu megane , masina e luat second hand din franta cand a venit masina avea cam 15.000 km facuti cu uleiu respectiv deci cam trebuia schimbat, am schimbat uleiu si au inceput problemele ..........a inceput sa imi consume cate 1 litru de ulei la 200-300km am fost in service au desfacut pe acolo si era plin de ulei in furtu de admisie , am uitat sa precizez ca motoru e 1,9 dCi de 120cp , mi-au spus ca singura problema la motoarele 1,9 dCi care apare cand consuma ulei este turbina , masina fiind second hand am zis hai treaca mearga schimb turbina ........am schimbat turbina mi-au curatat intercooleru toata tubulatura am schimbat filtru de aer desi cel vechi era aproape nou fiind schimbat o data cu uleiu am schimbat filtru de ulei ulieul IARA ca asa trebe pt garantie la turbina.........totul ok ....pt 1 saptaman ......dupa aia iara mesaj "top-off oil level" m-am dus inapoi au verificat iara tubulatura , curios nu mai era plin de ulei pe admisie si totusi tot mananca ulei ca naiba.........eu ajuns ei la conculiza ca avand multi km mashina trebe ulei mai gros sa nu mai consume , am pus 10w40 ulei in loc de 5w40 a scazut consumu de ulei cu acum in loc sa fac 200-300km/litru facu 230-330km/litru
![]() |
--------------------
Renault
Megane II
2003 Renault Megane 2.1 2003 - 1,9dCi 120CP
|
|
adrian1985 |
![]() ![]()
Post
#35
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 25 January 08 ![]() |
Doamne nu are nimic in ea piesa .... are decat o supapa care nu este ea devina si este un defect de proiectare si cu o supapa noua tot asa va merge incearca un epurator de F8Q Renault 1.9l este mult mai bun si un teu de scurgere ulei la returul uleiului din turbina in carter pt a refolosi uleiul succes
Defectul este defapt prin acumularea uleiului din cauza fortei gravitationale gazele ies cu ulei prin barbotarea cu axa de came si uite asa papa ulei ![]() ![]() QUOTE(geo.meg @ 29 Jan 2007, 17:41) O alta ciudatenie a lu Renault : In zona turbinei spre partea de admisie aer este plin de ulei , in 3000 km a mancat 500 ml de ulei adica o parte din ulei a fost aruncat afara si alta parte a fost introdus de turbina in admisie ca imi scotea si un pic de fum . ! . Masina din semnatura : Clio Symbol4, 1.5 dCi , noiembrie 2006 . Locul cu pricina arata cam asa : [attachmentid=43829] sau [attachmentid=43830] Azi am fost la service pentru a descoperi care este problema si au gasit ei ca fiind defecta asa zisul : " separator vapori /ulei care este instalat pe furtunul de admisie aer al turbinei care trage aer din filtru si in care intra un furtunas din camera culbutorilor pe unde in mod normal ar trebui sa circule numai vapori de ulei si nu ulei sub forma lichida . Acea piesa arata cam asa : [attachmentid=43831] Dupa cum se observa in poza este in forma cilindrica , banuiesc eu are incorporata o supapa care sa permita sa intre decat presiunea de vapori creata in capacul culbutorilor si atat . Este ciudat cum naiba a reusit turbina sa traga atata ulei si sa-l bage in intercooler si pe urma in motor . Binenteles ca piesa nu exista pe stoc , si urmeaza ( tipic renault ) sa vina in cateva saptamani ![]() Stie cineva cum functioneaza aceasta supapa ? Este posibil ca turbina sa poata trage prin aceasta supapa atata ulei ? Este posibil ca aceasta piesa sa se fi defectat din alte cauze - presiune mare de ulei in baie ? ![]() 12 Feb 2009, 23:02: ATENTIE!!! 1.5 DCI si 1.9dci EXISTA un sistem ECU pt economie face legatura intre galeria de admisie si cea de evacuare e cea mai mare tampenie arunca toate arderile cu grudroane in admisie si rezulta uzura prematura a motorului ....!!!!!!!!!!!!!!! max 200 000km SFAT BLOCATI cu o moneda de 50 de bani intrarea din galerie sa vedeti cum merge dupa super si gata cu probleme legate de injectoare ![]() ![]() This post has been edited by adrian1985: 12 Feb 2009, 23:02 |
--------------------
logan 1.5dci
1.5dci
2005
|
|
i_lucian2000 |
![]()
Post
#36
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 7 November 08 ![]() |
salutare fratior am si eu o problema dimineata cind pornesc masina scoate un fum albastriu care sa fie problema ? mentionez ca nu am consum de ulei in schimb galeria de admisie ete plina de funingine , stie cineva cum pot sa demontez galeia ,am curatat doar tubulatura cea metalica era groaznica .Oare si supapele de admisie sa fie inbicsite? dimineata cind scade temperatura pornirea e greoaie doar la prima cheie oare sa fie injectoarele de vina megan II 1.5 dci 80cp 2004 Multumesc
|
--------------------
megan
II
2004
- bc10lam
|
|
adrian1985 |
![]() ![]()
Post
#37
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 25 January 08 ![]() |
ufff dap toate au problema asta
fumul albastru vine de la epurator vezi k exista pe piata un filtru de ulei pentru compresor aer costa km 30-50lei depinde ce marca se pune pe furtunul de la epurator spre admisie turbina dupa care iti recomand sa pui o moneda de 50 de bani la iesirea din galerie spre admisie exista o tubulatura din inox vezi k e un colier se desface cu o surubelnita si pui acolo moneda cu mastic de baie rosu sau negru preferabil cel mai usor e la iesirea din galeria de evacuare se afla sub galeria de admisie adica teava de inox pornirea grea e de la ulei recomand bisulfura molibden aditiv ulei dar cred k sunt usor colmatate injectoarele incearca moneda daca ai nevoie de ajutor imi spui si vb |
--------------------
logan 1.5dci
1.5dci
2005
|
|
malacuandrei |
![]()
Post
#38
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 30 November 15 ![]() |
Salutare ! Am si eu un megane 1.5 dci 80 cp an 2005! Am si ru o problema ! Scoate foarte mult fum albastrui ... am gasit ulei in furtunul de aer care vine de la filtru de aer la turbina ! Am schimbat turbina cu o alta turbina de pe o masina cu putini km ! Imi puteti spune de ce am ulei pe acel furtun ? Si ce as putea sa ii fac
|
--------------------
Renault
megane 2.1
2005
- b 39 act
|
|
andutu |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 686 Joined: 27 September 10 From: Bucuresti ![]() |
Ai raspunsul chiar mai sus ce trebuie sa verifici Epuratorul ala e ca o ciuperca situata pe tubulatura de admisie turbina cand trage aer mai tare ciuperca aia are o membrana de cauciuc inauntru care trebuie sa etanseze cum trebuie altfel trage ulei.
IMG_1417.JPG ( Size: 221.88k ) Number of downloads: 1197 IMG_1419.JPG ( Size: 220.6k ) Number of downloads: 1229 Daca trage ulei pe acolo sigur ai si EGR ansamblu EGR pline de ulei le poti verifica si neaparat curatate. EGR cu ulei IMG_1369.JPG ( Size: 181.53k ) Number of downloads: 1248 |
--------------------
Renault
Clio Symbol 1.5 dci
2005
|
|
malacuandrei |
![]()
Post
#40
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 30 November 15 ![]() |
Salut ! Vreau sa mai spun ca masina scoate fum albastrui mult ... dupa ce se incalzeste . Mai mult la relantii , daca merg cu ea si trec de viteza a 3a nu mai scoate . Pot da egr si tubulatura jos in curte la minr ? Sau e nevoie sa ma duc la service
|
--------------------
Renault
megane 2.1
2005
- b 39 act
|
|
andutu |
![]()
Post
#41
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 686 Joined: 27 September 10 From: Bucuresti ![]() |
Sunt tutoriale , urmareste-le daca ai si sculele necesare si te crezi in stare da poti in curte, eu mi-am curatat EGR in parcare la bloc...deci....mai gasesti si nebuni ca mine.Eram plin de negreala si toata lumea se uita ciudat la mine dar macar a mers masina bina dupa
![]() This post has been edited by andutu: 3 Dec 2015, 21:33 |
--------------------
Renault
Clio Symbol 1.5 dci
2005
|
|
malacuandrei |
![]()
Post
#42
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 30 November 15 ![]() |
Auzi dar poate fii de la epurator ? Eu am scos furtunu din el si am pornit masina si nu dadea decat putine gaze pe acolo
|
--------------------
Renault
megane 2.1
2005
- b 39 act
|
|
malacuandrei |
![]()
Post
#43
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 30 November 15 ![]() |
Multumesc andutu ! Urmeaza sa o curat si eu si sa ii pun garnitura noua la epurator. Nu pot sa dau pM ca nu am destula vechime !
|
--------------------
Renault
megane 2.1
2005
- b 39 act
|
|
aikidoro |
![]()
Post
#44
|
Membru Group: Members Posts: 130 Joined: 18 September 15 ![]() |
Varianta simpla si criticată de ecologiști : Trageți un furtun de la epurator și îl scoateți pe unde credeți de cuviinta( sub mașină ) ,astupati intrarea furtunului în admisie si voal la ați rezolvat problema .Când va duceți la ITP conectat epuratorul admisie ( pt noxe) ieșit ITP pus la loc furtunul magic
|
--------------------
Renault
Megan
2011
- YH11AAV Moderatorule fii moderator nu INFATUAT
|
|
Vlad93 |
![]()
Post
#45
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 9 March 25 ![]() |
Salut, recent am cumpărat un Renault Trafic 2007 1.9 101 cp. După 3-400 km a luat-o pe ulei. În intercooler era ceva ulei dar nu foarte mult. Turbina era destul de uzata asa ca am pus una nouă, baie curatata, intercooler si furtune curatate. După alți 3-400 km a luat-o iar pe ulei, dar de data asta mai rău. Undeva la 1l de ulei in intercooler. Am auzit multe păreri... ca e motorul praf, ca trebuie schimbat... nimeni nu a zis nimic de epurator... în partea de jos are furtunul pe care baga uleiul separat de gaze înapoi în carter. Când am scos epuratorul a început sa curgă ulei din el... masina nedormita de câteva zile... în interior era depunere. Pe furtunul pe care trebuie sa coboare uleiul nu coboară, este înfundate întrarea în carter deci tot uleiul separat îl scotea în partea de sus și îl baga în admisie. Zilele astea sper sa remediez problema și revin cu noutăți
|
--------------------
Renault
Trafic
2007
|
|
megan2 |
![]()
Post
#46
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 229 Joined: 10 September 17 ![]() |
Confirm ce spunea geo.meg mai sus:
Simptome-"mananca ulei", gaze cu ulei pe admisie aer, eroare de volet admisie aer, consum crescut motorina, motorul merge neuniform(zgaltaie tare), corectii mari pe injectoare, ulei in turbina si egr, ulei pe exteriorul motorului, presiune mare pe tubul de admisie aer de la intercooler+ tub plesnit...TOATE ASTEA din cauza filtrului imbacsit in nici 2000 de km de Bucuresti.Se construieste haotic si nu se respecta nimic, iar praful degajat distruge masinille. |
--------------------
renault
megane
2008 https://www.youtube.com/watch?v=E_kMznwmyT8
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 25th April 2025 - 13:30 |