Verifica injectia - Megane 4, Verifica injectia
![]() ![]() ![]() |
Verifica injectia - Megane 4, Verifica injectia
dragusinmihaita |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 17 March 21 ![]() |
Attached thumbnail(s) injectia.jpg ( Size: 1.82mb ) Number of downloads: 2357 tester.jpg ( Size: 1.48mb ) Number of downloads: 2378 |
||
--------------------
Renault
Megane
IV - 2016
|
|||
brandy_tdi |
![]()
Post
#2
|
![]() Aerial Member Group: Members Posts: 749 Joined: 22 October 05 From: Bucuresti ![]() |
Senzor presiune diferentiala la filtrul de particule.
|
--------------------
Renault
Megane
2
|
|
dragusinmihaita |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 17 March 21 ![]() |
OK
Multam de raspuns @brandy_tdi Inca un mic update : Am fost la un prieten si mi-a pus tester-ul pe masina si a dat eroare P1453 Am cautat pe internet ce inseamna aceasta eroare si tot ce am gasit zice ca are treaba cu Senzor presiune diferentiala la filtrul de particule , dar am vazut ca pe catalizator mai sunt 2 senzori si anume: primul senzor cu o mufa si un furtun la inceput de catalizator , al doilea senzor (asemanator cu primul) la iesire din catalizator Pe tester apareau niste parametrii cum ca la senzorul 2 arata o valoare de 1900 (xx) si pe senzorul de intrare afisa 3000 (xx) (xx) - nu mai stiu valoarea care era afisata Din tot ce am citit pe internet - problema data de aceasta eroare (P1453) este de la senzorul de presiune diferentiala Si o alta intrebare : sa schimb si furntunele ce intra si iasa din senzor ? Sau le verific pe cele existente ce sunt acum montate pe masina si daca sunt OK sa le pun pe aceleasi ? Multumesc, This post has been edited by dragusinmihaita: 13 Apr 2021, 09:37 |
--------------------
Renault
Megane
IV - 2016
|
|
dragusinmihaita |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 17 March 21 ![]() |
Rezolvat problema cu martorul aprins din bord "verifica injectia" prin inlocuirea furtunului negru de la senzorul de presiune diferentiala de la filtrul de particule
In 80% din cazuri - unul din cele 2 furtune se rupe (in special cel negru) Cand mi-a aparut eroarea in bord , am pus testerul pe masina si ca si cod de eroare mi-a dat : P1453 This post has been edited by dragusinmihaita: 15 Apr 2021, 07:31 Attached thumbnail(s) Senzor_presiune_diferentiala.png ( Size: 1.79mb ) Number of downloads: 2341 |
--------------------
Renault
Megane
IV - 2016
|
|
Megan22 |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 30 April 21 ![]() |
Salutare tuturor,
Sunt posesor de Renault Megane 4 1,5dci 110CP Euro 6- automata si de cateva luni de zile schimb injectoare intr-o veselie.... (prima data a dat eroare injector cil 3, apoi 2,..apoi 4 si in final cil 1) . Problema este ca de cand a aparut acesta serie de erori motrorul are o vibratie pe care o simt si in masina intre turatia 1300-1700 rpm si un rontait mai pronuntat in acea plaja de turatii. Am pus testerul pe ea, nu are nicio eroare, nimeni nu stie de la ce ar putea fi. Valorile injectoareloer sunt: cil 1=1.14 cil 2=0.79 cil 3=0.91 cil 4=1.14 Ma puteti ajuta cu un sfat, sugestie, parere? Nu stiu ce sa-i mai fac. Multumesc anticipat |
--------------------
Megane 4
1.5 dci 110 CP euro 6
2016
|
|
clau166 |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 424 Joined: 29 May 10 From: Arges ![]() |
Ai injectoare noi pe cilindrii 2 si 3 ?
Cat ai consumul extraurban observat la o viteza constanta ? 80-90-100km/h ? |
--------------------
Renault
Megane III PH2 1.5 dci K9K 636
2012
|
|
Megan22 |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 30 April 21 ![]() |
Injectoarele sunt cumparate cu o uzura de 10000 km. Verificate pe banc/ piezo.. sunt ok.
Consumul pe care il am extraurban la 80..100 km este de 3,7 - 4,4 L/100km, ce am observat ca mixtul 6,6 L/100km, este chiar mai mare ca pe perioada iernii. |
--------------------
Megane 4
1.5 dci 110 CP euro 6
2016
|
|
Nilo |
![]()
Post
#8
|
Membru Group: Members Posts: 170 Joined: 30 September 18 ![]() |
Ok , iti zic si eu de problema unui prieten cu duster , 1,5 dci , trepidatii la turatii joase , aleator la el , era o supapa de retur de pe pompa de presiune ( cica ramanea intredeschisa si mergea trepidat motorul , si tragea mai prost ca de obicei) ... poate te ajuta ...
|
--------------------
Reno
Megane IV Intense
2018 1,33 6M
|
|
Megan22 |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 30 April 21 ![]() |
Mulțumesc pentru părerile voastre.
Astăzi am curățat valva EGR, avea ceva depunere. Nu se observa vreo schimbare din punct de vedere fluctuații turație, aceleași probleme vibrează la turația de 1300-1700 rpm: atât mers în gol cât și în mers se simte.... Nu știu daca pe tester se poate observa cum lucrează pompa de injecție, asa cum spune Nilo, am sa încerc sa verific și acesta componeta... |
--------------------
Megane 4
1.5 dci 110 CP euro 6
2016
|
|
Megan22 |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 30 April 21 ![]() |
Am revenit cu ceva informații și....acelaseai probleme 🙈
Pentru ca problema cu vibrația la turații între 1500 și 1800 rpm nu a dispărut iar valoarea pentru injectorul #3 era la 1.26, mecanicul mi-a recomandat să-l schimb. Am schimbat cu un injector SH iar problema cu vibrația a dispărut ca prin minune ( am schimbat pe rând pana acum 6 injectoare și problema a disparut/ a apărut apoi...), totul ok după ultima schimbare valori #1= 1.09; #2=1.04; #3=0.99; #4= 0.86. In urma cu 2 zile după un drum mai lung 60km, apare o zmucitura pe la 1900..2200rpm șiasina începe sa vibreze din nou.... 🙈 🙈, îmi venea sa-i dau foc. Merg la mecanic, punem tester nicio eroare valorile injectoarelor #1=1.06; #2=0.9; #3=0.96; #4=1.07, nimic ciudat. Mașina vibrează ( relanti /sau in sarcină și se aude un zgomot țăcănit) în plaja 1200-1800 rpm. Diferența fata de cum făcea prima data eate ca sunt niște șocuri /zmucituri între aceste turații de nu poți sa stai în mașină, întrerupe, se bâlbâie,.. Am observat ca sunt momente când își revine dar pentru puțin timp și apoi revine la prostul obicei... Aveti vreo părere? Ce sa mai fac cu ea,... ☹️☹️ |
--------------------
Megane 4
1.5 dci 110 CP euro 6
2016
|
|
clau166 |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 424 Joined: 29 May 10 From: Arges ![]() |
Parerea mea e ca ai o problema obisnuita, nimic iesit din comun : injectoarele. Injectoarele Siemens/Continental piezoelectrice se defecteaza si nu mai injecteaza corect motorina. Cat timp nu pui injectoare noi nu va merge bine. Du injectoarele la proba pe banc si vei vedea ca nu injecteaza motorina corect raportat la cerinta calculatorului. Adica unele pot fi bune iar altele nu. Corectia pe injectoare nu spune mare lucru. Te poti juca toata vara cu corectiile alea fara sa-ti spuna nimic. Injectoarele piezoelectrice nu se repara pentru ca nu duzele sunt cele care se uzeaza ci elementul piezo in sine.
Daca vrei de curiozitate sa mai cauti discutii/povesti asemanatoare cauta K9k 636. Cine a inlocuit injectoarele cu unele noi a scapat de problema. Cine le carpeste problema reapare mai devreme sau mai tarziu. |
--------------------
Renault
Megane III PH2 1.5 dci K9K 636
2012
|
|
Megan22 |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 30 April 21 ![]() |
Mulțumesc clau166 pentru sfaturi.
Motoarele astea de 1.5dci 110 CP sunt destul de problematice,.. nu par sa fie asa cum se spune, ca sunt fiabile... 🙈☹️. Am sa încerc totuși o verificare a injectoarelor ( injectoarele actuale au functionat ok pana acum), nu se explica ce le produce aceasta zmucitura, vibrație la turație și în relantiu... Poate este alta cauză, alt ceva produce defectarea injectoarelor... Pompă de injecție, egr, debitmetru,... 🙈??? |
--------------------
Megane 4
1.5 dci 110 CP euro 6
2016
|
|
wud |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 59 Joined: 10 May 18 ![]() |
Nu o fi de la regulatorul de presiune din pompa?
Am impresia ca are chiar o sita fina care se infunda si din cauza asta senzorul nu mai citeste cum trebuie presiunea. |
--------------------
nu detin
nu detin
nu detin
- nu detin
|
|
Gil26 |
![]()
Post
#14
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.129 Joined: 10 May 20 ![]() |
Desigur ca se poate si sa ”ai o problema obisnuita, nimic iesit din comun..”, ” si vei vedea ca nu injecteaza motorina corect...”, ” Te poti juca toata vara...” sau ”Nu o fi de la...”, ”Am impresia ca are...” dar cred (doar o parere atat si nimic mai mult) ca problemele semnalate de colegul Megan22 ” prima data a dat eroare injector cil 3, apoi 2,..apoi 4 si in final cil 1” si\sau ” motrorul are o vibratie pe care o simt si in masina intre turatia 1300-1700 rpm si un rontait mai pronuntat in acea plaja de turatii...” pot avea cauze diferite si necesita o analiza ma atenta iar o monitorizare bine si corect facuta ar putea ajuta in rezolvarea problemelor, si chiar daca in injectiile K9K sunt multe interdependente (si conditionari ”daca si numai daca”) pana la urma acestea nu sunt asa ”bau-bau” ori ”gauri negre”. Bineinteles ca se pot si schimba piese dupa piese sau merge ”pe ghicite” (vezi si ”sa mai cauti discutii/povesti asemanatoare cauta K9k 636....”), etc.
QUOTE(Megan22 @ 17 May 2021, 20:58) Nu știu daca pe tester se poate observa cum lucrează pompa de injecție, asa cum spune Nilo, am sa încerc sa verific și acesta componeta... Da, pompa de injectie poate sa fie o potentiala cauza, iar functionarea acesteia se poate verifica si prin diagnoza, atasez spre exemplificare cateva grafice din monitorizari facute pe masina mea K9K626 care deocamdata este ”in toate mintile ei” si functioneaza corespunzator (se pot observa presiunile dar si ceilati parametri ai injectiei, cu mentiunea ca la mine limitele corectiilor sunt intre -5 si 5 mg\cp iar valorile sunt foarte OK). Atasez si un fisier pdf cu valorile de referinta pentru K9K656 (pentru restul am mai atasat, dar multe sunt comune K9K, se si vede foarte usor pentru care se aplica) poate sunt de folos si altor colegi. PS1: desigur insa ca fiecare motor se poate comporta diferit iar aceleasi efecte pot sa fie generate si de cauze diferite. PS2: pe langa presiunea pompei cred (atat si nimic mai mult) ca nu ”strica” sa se urmareasca si debitele plus tensiunile senzorilor, etc. si pana la urma fiecare procedeaza asa cum doreste. Toate cele bune! Attached thumbnail(s) 1_Presiuni.png ( Size: 126.92k ) Number of downloads: 1869 2_Debit12.png ( Size: 100.86k ) Number of downloads: 1627 3_Debite2.png ( Size: 88.65k ) Number of downloads: 37 4_Tensiuni1.png ( Size: 120.24k ) Number of downloads: 30 5_Tensiuni2.png ( Size: 118.92k ) Number of downloads: 27 6_CorectiiInjectoare.png ( Size: 110.2k ) Number of downloads: 27 7_ComparatieInjector1.png ( Size: 106k ) Number of downloads: 29 Attached File(s) ![]() |
--------------------
Dacia
Sandero Stepway 1.5dCi Easy-R(TS4)
2017
|
|
bogdi12001 |
![]()
Post
#15
|
Membru autentic Group: Members Posts: 200 Joined: 5 May 11 ![]() |
Mergi la un atelier specializat pe sisteme de injectie sa verifice tot. Daca este defecta pompa de injectie o sa schimbi injectoare o data pe saptamana si tot nu o sa mearga. Atentie cu injectoarele defecte, pot duce la topirea pistoanelor.
|
--------------------
Honda
Stream, 1.7 Vtec
2006
|
|
georgeleus |
![]()
Post
#16
|
georgeleus Group: Members Posts: 144 Joined: 1 July 21 From: Ploiesti ![]() |
Salut,
Adaug si eu prima mea postare aici. Mi-am achizitionat un Megane IV Estate (fab. 09.2017) saptamana trecuta pentru ca in ultimele 6 luni de cand caut masina mi-am dorit sa iau ceva consacrat, fiabil, adus din afara si cu putini Km. Am refuzat Octavii si Passat-uri pentru ea (evident, ele la peste 220.000Km la banii aia, Megane-ul meu 117.000) si deocamdata nu-mi pare rau. Am fost inainte de achizitie la SERUS Chiajna si baietii de acolo, foarte de treaba mi-au zis ca masina "a avut niste erori pe injectie care au fost sterse". Ba a naibii, in primii 200Km , cu toate modurile, SPORT, Confort, etc , forje peste forje si toate cele nu a manifestat nimic. A treia zi dupa achizitie, cand s-o pornesc dimineata, hopa cheia galbena cu "Verifica Dejectia". Am fost nevoit sa merg doua zile cu ea asa, pana am facut rost de o programare la un tester calificat si nu pot spune ca dadea vreo gherla. Masina tragea frumos, indiferent de mod, urca in ture, in viteza, fara zgomote suspecte sau alte alea, deci practic acea cheita galbena ma incomoda strict vizual. Acuma, ajungand la SERUS Ploiesti de data asta, am nimerit la un nene foarte de treaba care m-a ajutat si mi-a zis in felul urmator: "VERIFICARE CIRCUIT SUPRAALIMENTARE". Coroborat cu faptul ca masina inca trage (sau cel putin asa mi se pare mie, trecand la ea dupa un Opel Astra H 2004 80CP), a sters eroarea (care de 3 zile incoace n-a mai reaparut, desi am mai facut un 100Km cu masina lejer - bine, dar nici forja nu i-am mai dat) si mi-a zis ca saptamana viitoare, ca tot sunt programat la distributie, accesorii, pompa apa si cele lumesti pentru 120K Km, sa spun la mecanici sa verifice: - AX TURBINA; - COMANDA GEOMETRIE TURBINA; - ELECTROVALVA. Mai pe romaneste, dupa ce mi-a aratat in timp real pe tester, am dedus ca turbina mea face cam cu 20-30% mai putina presiune fata de cat se asteapta sistemul. Nu exista zgomote ciudate sau trepidatii, tot pe ceva "furtun de comanda" da si el vina, tare-s curios saptamana viitoare ce vor gasi baietii veseli de la service prin motor daca tot il vor desface. In fine, ce sa zic, am RAR-ul pentru inscriere programat Marti (06 Iulie), daca aveti pile pe la service-uri prin Targoviste (ca acolo am prins loc) va rog sa ma abordati in privat, sper din tot sufletul sa nu se reaprinda si nah... ca tot e prmul mesaj... incerc in continuare sa ma trezesc din reveria asta pe care o traiesc de fiecare data cand ma sui la volan, pentru ca pare o bijuterie de masina. Fata de Opelul pe care l-am forjat efectiv timp de 11 ani, asta chiar pare ca mi-a facut trecerea de la caruta la avion. Sunt foarte multumit deocamdata de cum se comporta. Sper sa nu cobesc. Ma bucur ca v-am cunoscut. S-auzim de bine. |
--------------------
Renault
Megane IV
2017 KH2
|
|
Gil26 |
![]()
Post
#17
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.129 Joined: 10 May 20 ![]() |
Bun venit pe forum!
![]() Atasat cateva capturi cu posibilele cauze (fiecare din ele are procedura separata) ale mesajului ”Verifica injectia”, poate sunt de folos si altor colegi. Attached thumbnail(s) MesajVerificaInjectia1.png ( Size: 153.88k ) Number of downloads: 196 MesajVerificaInjectia2.png ( Size: 141k ) Number of downloads: 207 MesajVerificaInjectia3.png ( Size: 137.27k ) Number of downloads: 115 |
--------------------
Dacia
Sandero Stepway 1.5dCi Easy-R(TS4)
2017
|
|
gerula2006 |
![]()
Post
#18
|
Membru autentic Group: Members Posts: 730 Joined: 3 April 14 ![]() |
Ce motor are? Kilometrii sigur sunt reali? Cam devreme sa se ducă turbina.
|
--------------------
Renault
Megane Estate 1.5 EDC
2017
- B
|
|
georgeleus |
![]()
Post
#19
|
georgeleus Group: Members Posts: 144 Joined: 1 July 21 From: Ploiesti ![]() |
K9K, 1.5dci Euro 6.... ala fara adblue, 110cp.
Am mai zis parca, da Km sunt 100% reali, verificati si cu CarVertical si la doua reprezentante. De ce crezi tu ca s-ar duce turbina ? Tocmai ce spuneam ca omul mi-a recomandat verificarea la elementele auxiliare. Mi-a povestit ca e o eroare destul de comuna si de regula se rezolva cu bani relativ putini. Mai citeam de ceva furtune de la senzori, cineva chiar postase si poze cu un mirific furtunas negru rupt si/sau deteriorat.... pe undeva retraiesc povestea cu Opelu si cu furtunele (de racire la ala) consacate.... zici ca fiecare masina are standard asa ceva , furtune deteriorabile ![]() |
--------------------
Renault
Megane IV
2017 KH2
|
|
gerula2006 |
![]()
Post
#20
|
Membru autentic Group: Members Posts: 730 Joined: 3 April 14 ![]() |
Mulți au avut probleme cu furtunase sparte. Dacă ți a spus sa verifici ax turbina, sigur a luat în calcul o posibilă defecțiune...
Ps: cât ai dat pe mașină și de unde? E la fel ca a mea, numai ca eu am 65.000km. O mașină superba. |
--------------------
Renault
Megane Estate 1.5 EDC
2017
- B
|
|
georgeleus |
![]()
Post
#21
|
georgeleus Group: Members Posts: 144 Joined: 1 July 21 From: Ploiesti ![]() |
Este o masina superba intr-adevar, mai ales ca inauntru m-au atras la nebunie toate dotarile (tableta enorma, lumini ambientale ce numa la BMW am mai vazut, cadrane LCD, keyless go, etc).
Am trecut cu vederea job-ul de tinichigerie (in urma unui atac cu grindina masiva) si aici inca o data multumesc CarVeritcal (pe care il recomand la toata lumea, probabil cei mai bine cheltuiti 100 ron din istoria cheltuielilor mele), pt ca am reusit sa scot aproape 500E sub pretul minim negociat. Acuma din motive personale n-o sa zic de unde-am luat-o, cert este ca masina provine din Italia de la o firma de leasing. A fost facuta un pic "la dinti" pe la bumpere ca nah... cu totii stim cum conduc italienii dar cata vreme n-au fost afectate elementele de suspensie nu m-a interesat prea tare exteriorul. Overall 10.200E consider ca e o suma ok pentru o masina cu asemenea dotari si atatia Km, motorul toarce impecabil si tinuta de drum este una exemplara. Vorba samsarilor "nu bate, nu troncane" iar la 180Km/h pe volan puteam sprijini un pahar plin ochi ca nu vibra. Profund impresionat deocamdata. .....doar ca pare cam fragiluta ea asa de felul ei... toate elementele alea de interior... cu Opelu mi-am permis sa fiu cioban, rabatam banchetele, o umpleam la refuz cand plecam la pescuit, o tineam mai mult murdara, capitonaj zgariat etc... la asta parca ma simt un pic constrans sa ma reabilitez si sa trec de la cioban la gentleman... pare un ou Faberge fata de vechiul cotet. As prefera ca daca mai vrei sa continuam discutia despre cat de "misto" sunt aceste masini sa ne mutam intr-o sectiune corespunzatoare, aici e vorba strict de injectie si nu vreau sa-mi iau warn la a treia postare ![]() |
--------------------
Renault
Megane IV
2017 KH2
|
|
gerula2006 |
![]()
Post
#22
|
Membru autentic Group: Members Posts: 730 Joined: 3 April 14 ![]() |
Mulțumesc pt răspuns. Pe Facebook este un tip Diagnoza Renault. Cauta l și citește postările lui Este posibil sa găsești acolo răspunsul. Apelează și la el, am văzut ca lumea este mulțumită. Nu l cunosc personal, dar îmi place pagina lui. Baftă!
|
--------------------
Renault
Megane Estate 1.5 EDC
2017
- B
|
|
Alexu7 |
![]()
Post
#23
|
![]() zân Group: Members Posts: 1.695 Joined: 20 February 07 From: Europa ![]() |
Salutare,
Verifica injectia, aleatoriu. ![]() Este posibil sa fie furtunul cu pricina rupt pana in 4000 km? ![]() ZEN 1.33 tce 140CP - 03.2021 Putere scazuta, cruise controll off, la repornire dispare mesajul si pare ca nu mai are niciun simptom. Per total, de la primul mesaj pe la 3500km, parca e mai leneșă. ![]() This post has been edited by Alexu7: 5 Nov 2021, 22:09 Attached thumbnail(s) IMG_20211105_131203.jpg ( Size: 2.34mb ) Number of downloads: 205 |
--------------------
DACIA POPnituita
1310 L
1998
- B6 incurajez efractia de bine in mintea omeneasca
|
|
georgeleus |
![]()
Post
#24
|
georgeleus Group: Members Posts: 144 Joined: 1 July 21 From: Ploiesti ![]() |
Ba, treaba e in felu urmator:
(revin dupa o lunga absenta, stau f prost cu timpul) Am fost la un service autorizat Renault cu scule autorizate originale diagnoze si toate cele. S-au facut verificari in motor (asta prin Octombrie) si s-a depistat electrovalva care deschide vacuum-ul catre tija de actionare geometrie variabila a turbinei defecta. Mi s-a montat o electrovalva identica _ ca si constructie (dar cu cod diferit, pt alt model de motor) si masina trage de rupe. Practic la mine problema de mai sus era la pana in 2.400rpm, masina nu se infigea, nu se actiona geometria. Mi-a venit electrovalva originala (Pierburg - ~ 300 ron) , masina la o zi a inceput iar cu eroare, iar nu tragea. Am presupus-o defecta, mi s-a montat iar EV-a "provizorie", din nou masina rupe lantu. A venit si a doua electrovalva originala (tot Pierburg, tot pe codul specific motorului), a tras masina 3 zile si s-a dus dreaq dupa iar. Tot cu eroare, tot nu mai tragea.... Curatam cu OBDul eroarea, incepea iar sa traga cativa km, dupa care iar moarta pana in 2.400 rpm, iar eroare. La un momentdat baiatu ala a zis ca e posibil sa am ceva resoftare prin calculator, sa fie acordate altfel lucrurile pe la mine, sa nu cumva sa am alte piese prin galerie, calculator de injectie etc, ca trebe sa deschida CSR la Renault, sa astept jdesaptamani, sa rescrie softu la calculatoru de injectie , etc. La urma urmei amandoi am concluzionat ca mai bine raman cu electrovalva aia "provizorie" si toata lumea e fericita. In opinia lui nu are ce sa se strice. Masina de doua luni incoace merge exemplar, trage fantastic si ma declar foarte multumit. Ca sa dorm linistit noaptea, ca totusi ma racaie o grija, imi poate careva confirma daca exista sau nu posibilitatea sa se strice ceva avand in vedere ca functioneaza motorul fara sa incrementeze erori pe tester cu o electrovalva care nu are codul specific acestui gen de motor ??? E posibil sa bubuie turbina, sa crape geometria, sa se suprasolicite ceva p-acolo ? E posibil ca sa ramana geometria mereu activa ? Si sa tina tija actuata in permanenta chiar si la turatii mari cand nu mai e nevoie ? Pe intreaga plaja 1700 - 3500 rpm mi se pare ca trage exemplar, dar oare are rost sa imi fac griji ? Eu nu stiu cum functioneaza o electrovalva din asta in mod exact, doar imi imaginez ca e ceva binar, ori deschide un circuit de vacuum ori il inchide. Faptul ca e alt cod poate varia cum se deschide sau inchide operculul ? Cod original pe masina: 21T007 149564959R 7.01814.19 Cod electrovalva provizorie, utilizata acum: 15T232 8200790180 7.01814.05 Megane IV 2017, KH2 1.5dCi 110CP fara adblue K9K, index 657, Fabricatie motor: D063512 |
--------------------
Renault
Megane IV
2017 KH2
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.322 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
nu are ce se se intample .. acelasi acelasi drac ... piesa este Pierburg cu acelasi cod 99.9% difera doar terminatia ... ai avut 7.01814.19 si acum ai 7.01814.05
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
georgeleus |
![]()
Post
#26
|
georgeleus Group: Members Posts: 144 Joined: 1 July 21 From: Ploiesti ![]() |
Si totusi de ce Maica Intunericului cele doua , venite noi noute sigilate, au dat erori si asta pe care mecanicul o are de cand naiba stie cand, continua sa mearga ceas ?
Am fost pana la Constanta in weekend si m-am intors si la fiecare 50 Km imi mai stergeam cate-o lacrima de bucurie de pe fatza de cat de bine tragea masina. This post has been edited by georgeleus: 18 Jan 2022, 13:29 |
--------------------
Renault
Megane IV
2017 KH2
|
|
georgeleus |
![]()
Post
#27
|
georgeleus Group: Members Posts: 144 Joined: 1 July 21 From: Ploiesti ![]() |
De-asta iarna pana acum mi s-a mai aprins VERIFICA DEJECTIA doar dupa vreo 200Km de mers pe modul ECO.
Simteam ca avea momente in care nu prea tragea, dar mi s-a parut normal avand in vedere de cum o fi calculata harta motorului pe acel mod. Am dat clear DTC, am revenit pe Neutral si din nou trage OK masina. Am discutat cu mai multe minti luminate si toti mi-au zis sa nu mai folosesc modul ECO din motivele: - economie mare nu faci; - infuzi DPF; - infunzi turbo; - te enervezi in depasiri. ...plus alte aspecte legate de mersul subturat. |
--------------------
Renault
Megane IV
2017 KH2
|
|
tuneam |
![]()
Post
#28
|
Membru autentic Group: Members Posts: 865 Joined: 1 March 04 From: Bucuresti ![]() |
Cum infunzi turbo, care e procesul?
Filtrul GPF e mai fericit in modul eco, cu amestec sarac, nu e ca la diesel(DPF), sa-i dai forja. |
--------------------
Renault/Ford
Clio IV
2014
- bucuresti
|
|
Gil26 |
![]()
Post
#29
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.129 Joined: 10 May 20 ![]() |
dar @ georgeleus are 1.5 dCi K9K657 cu DPF....
(si la mine cu K9K626 butonul ECO a prins panza de paianjen, l-am folosit doar la inceput si in unele teste, nu se impaca cu ”talpa”mea, mare ”ecomomie” de carburant nu fac cu el activat, subturarea nu imi place, in urma monitorizarilor nici ce am vazut in injectie\transmisie nu a fost prea OK, etc...desigur insa ca fiecare procedeaza\conduce asa cum doreste...) |
--------------------
Dacia
Sandero Stepway 1.5dCi Easy-R(TS4)
2017
|
|
cornek |
![]()
Post
#30
|
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 10 September 22 From: Bucuresti/Bragadiru ![]() |
Salut colegi de forum in urma cu o saptamana am achizitionat si eu un Megan 4, motor 1.6 de 130 cp cu codul R9M409 si la 2 zile dupa achizitie mi-a aparut in bord pentru aproximativ 1 ora martorul Verifica sistemul Antipoluare care ulterior s-a sters de la sine si masina a mers ok. Acum de 2-3 zile cand ma dau la ea imi da rateuri si in urma unei verificari pe tester mi-a spus ca am eroare pe injectorul 3 cu codul eroare P0203 ca ar ramane pe deschis. Ieri iar am avut martorul aprins cu Verifica sistemul Antipoluare (pe tester am 14% filtrul de particule) care s-a stins cand am ajuns acasa. Maine ma duc la service multimarca sa comand filtrele si uleiul si le voi spune si de aceasta problema si sa-mi puna un tester de la ei sa vedem ce-mi spun. La ce sa ma uit sau sa verific? @Gil26 as vrea sa vb cu tine ca vad ca esti la obiect cu astfel de probleme daca vrei si poti sa ma ajuti cu un sfat ceva.
Cu toate astea imi place maxim masina si sunt f multumit de ea. Drumuri bune! |
--------------------
Renault
Megane IV
2018/Energy dCI VIN VF1RFB00061114504
- B865CCC
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 8th May 2025 - 09:59 |