Dacia 2310 Li, By Renault
![]() ![]() |
Dacia 2310 Li, By Renault
Rob3rto |
![]()
Post
#181
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 588 Joined: 1 January 11 ![]() |
|
||
--------------------
Daci/Dacia/BMW
1300/1310Li/325I
1981/2004/2007
|
|||
maho |
![]()
Post
#182
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.251 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
Eu am patit-o odata cu placutele: era dus ferodoul de pe una din ele, franare neuniforma si vibratii in volan. Nu-i obligatoriu sa fie si la tine la fel, da' zic ca sunt sanse mai mari decat cu discurile.
|
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
axabrt |
![]()
Post
#183
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.435 Joined: 15 February 05 From: Ploiesti ![]() |
Io s curios către proprietar, ești mecanic auto , că pasionat oricât ai fi e cam greu sa faci ce ai făcut tu?
Pe de altă parte felicitări pari că te pricepi mai mult de 98% din forumul asta ceea ce e iarăși de lăudat , In orice caz, e buna meseria ta, pacat că în România se fac puține modificări de mașini în general. Noi că țara nu prea avem cultura auto, e valabil pentru Europa în general. |
--------------------
Ford
Focus mk3.5
Ecob00st .dracnev si boboru’ este viitoru’.
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#184
|
![]() - Group: Members Posts: 22.872 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(Rob3rto @ 24 Aug 2025, 10:03) N-am zis de ambient. Pana pe la 100km/h e ok, dupa se dezlantuie iadul. Evacuarea e galagioasa la modul placut, nu ma deranjeaza. Eh, peste 100 grupul motopropulsor face galagie grav, cu tot cu protectia fonica OEM si placile alea. Tot in iarna intentionez sa dau bordul jos(poate am si cu ce sa-l inlocuiesc, asta e "de imprumut") si sa aplic si un strat de burete autoadeziv, poate s-o imbunatati ![]() Daca ai pus doar folie bituminoasa si te astepti la insonorizare, nu ai rezultatele asteptate. Folia bituminoasa taie doar armonicele. Tot ce vezi la firmele de insonorizare este doar marketing si multa minciuna. Ea se monteaza doar pe suprafetele drepte de tabla sa o impiedice sa mai vibreze. Pe traverse sau suprafetele ramforsate este doar greutate adaugata. Ajuta doar la frecventele joase. La muzica in usi si la denivelari. Din pacate insonorizarea nu se face punand doar materiale in habitaclu, ci impiedicand sunetul sa ajunga in habitaclu. Si asta incepe in compartimentul motor. Cum? Adaugand material absorbant. Pe capota, pe scutul motor, pe peretele de foc, imbracand bateria (da, husa nu o protejeaza doar termic).Orice gaura, chiar si de cativa mm lasa sa treaca sunetul. Apoi se impiedica sunetul sa treaca din compartimentul motor in habitaclu pe langa stalpii A. Adica se inchid aripile in dreptul montantului A. Apoi usile trebuie sa fie inchise, chiar si in dreptul limitatorului. La interior pe peretele de foc se pune material absorbant si pe urma reflexiv.. Ala absorbant este pasla densa (ca burete dens nu gasesti de cumparat) si un epdm cauciucat de domeniu auto. Nici dasta nu gasesti la rola, dar echivalent poti sa folosesti folie de iaz cauciucata pana in 1mm. Pe podea la fel. Cu buretele adeziv nu faci nimic. This post has been edited by IRONICK: 24 Aug 2025, 13:18 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11 (©SanGiorgio)
- B-11-LUX
1982
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd September 2025 - 13:30 |