1.2 TCe sau 1.6 16v?, Sfaturi pentru achizitie
![]() ![]() ![]() |
1.2 TCe sau 1.6 16v?, Sfaturi pentru achizitie
sergiustefan |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 2 March 22 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane 3 1.6 16v
2014
- DB99SRG
|
|||
cj98czh |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.317 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
1.2 tce mai ales pe M3 este cam de fugit de ele ... daca cauti gasesti in sectiunea de M3 probleme cu consum de ulei, pistoane bulite .. pe forumuri din afara gaseti si mai multe info ..
1.6 16v este un motot vechi dar foarte fiabil. |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
1.6 16V am eu de vreo 12 ani si aproape 150 de mii de km.
Ca motor merge fara probleme, nu consuma gram de ulei, insa e ceva mai gurmand, in sensul ca la 100 la ora pe plat ia cam 6%, la 130 ia intre 7.3 si 8, in oras intre 10 si 13. La un drum extraurban prin Ro nu am vazut niciodata sub 6.5, mai degraba spre 7. Idem si la un concediu spre Grecia, Croatia sau spre Turcia, cam 7% a fost media. Ca si feeling, cand a aparut era sprintena, acum mi se pare lenesa, dar iti faci treaba cu ea. Pana la urma, daca noi ne plangem, un sofer de microbuz ce poate sa mai zica? 1.2 tce e o porcarie, n-am vazut niciunul sa treaca de 150 de mii de km fara probleme majore. |
--------------------
.
.
.
|
|
sergiustefan |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 2 March 22 ![]() |
Eu stau in Cluj, am un drum de vreo 5-6km la munca fara prea mult stat pe loc, insa sunt multe dealuri. Momentan am o Skoda Fabia 1.6TDI care scoate iarna (cum se incalzeste motorul aproape spre sfarsitul drumului) 7 la vale(cand ma duc) si 9 la intoarcere la deal, iar la drum intins 5-5.5%, 6.5 pe autostrada.
Insa motorul mi se pare groaznic, galagios si cu multe trepidatii. De asta vreau sa trec pe benzina. Daca consumul e ala de care zici tu mi se pare super ok, adica o diferenta de 1,5L extraurban si 2-2.5L urban mi se pare chiar ok, ma asteptam la o diferenta de vreo 4L.. |
--------------------
Renault
Megane 3 1.6 16v
2014
- DB99SRG
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Eu insa merg mult pe cruise, 100 in afara localitatii si 130 pe autostrada, adica foarte calm. La un stil mai sportiv, well...
|
--------------------
.
.
.
|
|
sergiustefan |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 2 March 22 ![]() |
Si eu am cam acelasi stil de condus
![]() |
--------------------
Renault
Megane 3 1.6 16v
2014
- DB99SRG
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Eu mai compar si cu Astra G 1.4 twinport a prietenei la care nu am vazut consum peste 6% extraurban (la acelasi stil de condus). E intr-adevar ceva mai lenesa, dar iti faci treaba cu ea.
PS: daca pui bare de pavilion si biciclete pe plafon, mai pui 1.5 litri in plus la consum. This post has been edited by Laurentziu83: 2 Mar 2022, 17:42 |
--------------------
.
.
.
|
|
sergiustefan |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 2 March 22 ![]() |
La o revizie cam cat platesti total?
|
--------------------
Renault
Megane 3 1.6 16v
2014
- DB99SRG
|
|
bogdan181984 |
![]()
Post
#9
|
Membru Group: Members Posts: 113 Joined: 11 May 18 ![]() |
1.6 tdi este probabil cel mai prost diesel fabricat vreodata, nu de mirare ca s-a renuntat la el. in cazul 1.6 16 vulve asteapta-te la un consum mult mai mare daca ai dealuri spre/dinspre casa
This post has been edited by bogdan181984: 3 Mar 2022, 09:19 |
--------------------
.
Renault Megane IV Zen 1.33tce 140cp 2021
Dacia Logan ABS+ 1.4mpi 2008
|
|
vallixx |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru nesuferit Group: Members Posts: 4.547 Joined: 28 January 08 From: Bucuresti ![]() |
Strict intre cele 2 as alege 1.6 16V-ul. Motorul ala, daca e si intretinut e tanc. Extrem de robust si fiabil.
1.2 TCe pe de alta parte a foat un motor cu multe probleme, in special consum de ulei. Da, e mai sprinten pentru ca avand turbina trage mai de jos, insa 1.6-le urcat in ture trage decent. Consuma un pic mai mult, e adevarat, insa raman la parerea ca este de preferat, mai ales daca il iei deja cu ceva km la bord. |
--------------------
Renault
Megane 4 Hatch TCe 140
- 2019 Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008 |
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
QUOTE(sergiustefan @ 3 Mar 2022, 10:03) Vreo cateva sute de lei, as usual: 5 litri de ulei 5w40+filtru de 30 de lei, un filtru de aer de 50 de lei, un filtru de habitaclu de alti 50, un filtru de benzina de 40 de lei, niste bujii de 100-150 de lei. Distributia e pe la 1500 de lei si o fac odata la 5 ani, pentru ca nu merg mult. Scumpe la ea sunt discurile de frane pe spate, pentru ca inglobeaza si rulmentii (am dat vreo 1700 de lei acum vreo 4 ani), restul sunt ca la toate marcile. Ah, daca are o varsta masina si trebuie sa schimbi suporti de motor (n-am schimbat, dar simt tamponul motor...), sunt mai scumpi decat la Astra G, de exemplu, fiind ceva mai mari si mai complecsi. Am mai schimbat amortizoare de hayon la 50 de lei bucata (Magneti-Marelli), amortizoare (la cele de pe fata burduful de protectie nu tine mai mult de 50 de mii de km, trebuie verificat din cand in cand) flanse (la 130 de mii de km), discuri de frana, placute, etc. O problema mai importanta a fost blocul hidraulic de ABS (face bordul ca pomul de craciun), am inteles ca era o problema pe modelele 2009-2010, eu am luat din dezmembrari, e universal la toate Megane 3. Poate par multe chestii dar, repet, e o masina de 12 ani. In primii 7 ani si jumatate am schimbat doar 2 becuri, apoi a picat bateria, cea montata atunci rezista si acum. |
--------------------
.
.
.
|
|
mircea_aq |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.168 Joined: 13 October 06 ![]() |
Tanc or fi blocul motor si internele. Partea de electronica nu e, suficient sa verifici in sectiunea Megane 3 sa vezi cate probleme sunt cu senzorii de turatie, clapeta de acceleratie, bobine, bine macar ca nu mai cad fuliile ca la megane 2.
Asadar, daca vrei probleme marunte dar sacaitoare, 1.6le e motorul pentru tine. Daca vrei probleme mari si scumpe, mergi pe 1.2 TCe. Acum, daca vrei neaparat benzina, cauta 2.0 TCe, 180/190. Tinand cont ca stai in zona de deal, iti recomand cu caldura diesel, daca nu gasesti 1.6dci la banii respectivi, ia 1.9dci. Nu te incurca cu 1.5-ul, in afara de consum mic, nu-ti ofera nicio alta placere in condus. |
--------------------
xxxxxxxx
xxxxxxxx
xxxxxxxx
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Eu n-am avut nici o problema cu electronica in 12 ani. Singura data cand mi s-a facut pomul de craciun in bord a fost cu blocul hidraulic asta vara. L-am schimbat si s-a stins, in rest nu stiu alt martor decat cheia de revizie care se aprinde odata pe an.
Ah, si odata la 1-2 ani imi spune ca trebuie sa schimb bateria CR2032 a cartelei de pornire. |
--------------------
.
.
.
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#14
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.344 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
deja la varsta asta, daca era sa cada ceva a cazut si s-a reparat.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
sergiustefan |
![]()
Post
#15
|
Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 2 March 22 ![]() |
Mersi de raspunsuri, cred ca o sa raman la 1.6 16v. Poate gasesc totusi modelul cu 110CP, sper sa-mi placa macar cat de cat. Oricum scopul meu e sa iau o masina in care sa nu bag bani (in afara de revizie) vreo 2-3 ani si sa o vand. Ma gandesc ca nu o sa am deosebite probleme la o masina cu 100.000-150.000km
![]() |
--------------------
Renault
Megane 3 1.6 16v
2014
- DB99SRG
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#16
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
La rulajul asta, te poti astepta la componente pe trenul de rulare. Ca la orice masina dealtfel.
|
--------------------
.
.
.
|
|
mircea_aq |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.168 Joined: 13 October 06 ![]() |
Daca planul tau e sa nu bagi bani in afara de revizii, ia cu incredere Sandero nou, nu masina sh cu peste 100k km.
Daca Sandero iti pute, si crezi ca un Megane 3 (cel mai fad design dintre toate generatiile de megane, e acest hatchback) e ceea ce trebuie, go for it. Singurul lucru la care ar trebui sa casti ochii e ca acel 1.6 16v sa aiba cutia de viteze in 6 trepte. Daca vezi ca are 5 trepte, nu o lua, ca nu e Megane 3, e ceva turcesc care il imita. De-asta ti-am si spus sa eviti 1.6 16v si 1.5 dci, ca s-ar putea sa vrei megane si sa primesti in fapt altceva. |
--------------------
xxxxxxxx
xxxxxxxx
xxxxxxxx
|
|
sergiustefan |
![]()
Post
#18
|
Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 2 March 22 ![]() |
Nu-mi trebuie Sandero nou, imi trebuie ceva care nu se depreciaza asa tare, mersi
![]() Si stiu de varianta produsa in Turcia, si de diferentele dintre ele, tot de aici de pe forum. Din ce am vazut eu cutia de viteze nu depinde de varianta produsa in Turcia, ci de modelul motorului, cel ce produce 110CP are cutia cu 6 trepte, restul cu 5, cred. Am spus deja clar ca nu vreau 1.5dCi, preferatul romanului, pentru ca mi se schimba procentajul de condus extra-urban, conduc mai mult in oras si m-am saturat de problemele si grijile cu care vine un diesel. Nu gasesti diesel sub 150.000km, m-am plictisit de monitorizat regenerari si drumuri prin oras iarna cand mi se incalzeste motorul cand ajung la destinatie, etc etc ![]() |
--------------------
Renault
Megane 3 1.6 16v
2014
- DB99SRG
|
|
mircea_aq |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.168 Joined: 13 October 06 ![]() |
QUOTE(sergiustefan @ 8 Mar 2022, 14:59) ... Din ce am vazut eu cutia de viteze nu depinde de varianta produsa in Turcia, ci de modelul motorului, cel ce produce 110CP are cutia cu 6 trepte, restul cu 5, cred. ... E mai complicat de atat, din pacate. Uite o fisa de produs din 2012 din Romania, K4M-ul de 110 cai cu manuala in 5 trepte. Bineinteles turcesc. https://www.reno.ro/index.php?act=Attach&ty...t&id=1627848637 2009-2011: Daca iei 1.6 16v pe hatchback cu manuala in 5 trepte, >90% ce gasesti sunt facute in Turcia. Sunt curios daca gasesti pe piata un K4M de 100 de cai cu JH3 - 5 trepte, produs in Spania. S-au fabricat ca entry in gama doar pentru anumite piete din vest, nu si pentru Romania. Post 2012: toate modele produse in Spania au trecut la 1.2 Tce 115, 1.6le a ramas o afacere exclusiv turceasca. Concluzia: 5 trepte egal Turcia, fereste-te de magarus. This post has been edited by mircea_aq: 8 Mar 2022, 16:07 |
--------------------
xxxxxxxx
xxxxxxxx
xxxxxxxx
|
|
sergiustefan |
![]()
Post
#20
|
Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 2 March 22 ![]() |
Vreau sa merg in Germania dupa ea, o sa caut varianta cu 6 trepte, mi-ar fi mai folositor. Cand ies din oras merg destul de mult pe autostrada, deci na..
Mersi de info ![]() |
--------------------
Renault
Megane 3 1.6 16v
2014
- DB99SRG
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#21
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.344 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Pe acoperis se vede diferenta, nu la cutie. Unul are 2 benzi de cauciuc care acopera sudura acoeprisului cu lateralele, celalat nu.
Bine, cand era fluence nu va putea atata. |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
Dragos2905 |
![]()
Post
#22
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 31 March 22 ![]() |
Eu am cumpărăt recent, aproximativ 2 săptămâni 1.6 16v 110 în 6 trepte în Germania. Momentan sunt mulțumit, dar nu am cum să-mi las eu prea multe păreri în acest puțin timp cu ea. Dar motorul sună excelent,trage bine, consumul asta zic și eu că papă ceva dar momentan sunt mulțumit.
31 Mar 2022, 15:22: În rest în domeniu nu sunt prea bun. Mai mult începător, ca și parte mecanică nu am ce să mă pronunț momentan. Dar față de 1.6 diezel multijet ca și începător, Ce am condus înainte cu renault mă simt mai sigur ![]() This post has been edited by Dragos2905: 31 Mar 2022, 15:22 |
--------------------
Renault
Megane
Megane3 2010
|
|
sergiustefan |
![]()
Post
#23
|
Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 2 March 22 ![]() |
Mersi de raspuns
Inca nu am mers dupa masina, momentan inca fac research pana o vand pe cea actuala. Exact ce ai gasit tu sper sa gasesc si eu sincer. Din ce am vazut nu sunt asa multe cu spec-ul asta din pacate. Daca nu sunt prea indiscret, cat ai platit si din ce an/km? Am vazut ca au cam crescut preturile din cauza situatiei actuale.. |
--------------------
Renault
Megane 3 1.6 16v
2014
- DB99SRG
|
|
dainese1100 |
![]()
Post
#24
|
Membru Group: Validating DaciaClub Posts: 117 Joined: 6 February 22 From: Tziganistan ![]() |
Cumpara motorizarea 1,6 16v din RO.
Am vazut ca nu te grabesti,nu ai bani,nu ti-ai vandut masina. Probabil ca s-a si vandut in Germania ce vazusei in anunt. Au fost cazuri de 1,2TCE care au consumat ulei. Iar pe M3 acel motor a fost destul de stricacios. This post has been edited by dainese1100: 31 Mar 2022, 17:40 |
--------------------
Dacia
Logan 2
2016 1,5dci 75cp k9k626
|
|
sergiustefan |
![]()
Post
#25
|
Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 2 March 22 ![]() |
Inca nu m-am uitat la o masina anume, iti dai seama.. Ma uit in general la anunturi. M-am gandit si sa iau din Romania, dar mi-e groaza de samsari
![]() |
--------------------
Renault
Megane 3 1.6 16v
2014
- DB99SRG
|
|
silviumc |
![]()
Post
#26
|
![]() Members Group: Members Posts: 315 Joined: 17 January 03 From: Bucuresti ![]() |
1.2 TCe a avut probleme pana la un an anume (pe care nu-l mai stiu, dar se gaseste tot aici pe forum). Apoi le-au rezolvat la motoarele scoase ulterior. Insa o "legenda" negativa, odata aparuta, nu moare cu usurinta. Alt exemplu ar fi schimbatul becurilor de la Megane 2, operatie binecunoscuta ca fiind mai dificila. Degeaba au schimbat sistemul la 3 si se inlocuiesc foarte usor In folclor a ramas ca e greu la Renault.
Eu am avut Megane2 cu 1.6 aspirat si acum am Megane 3 cu 1.4 TCe. Era ok si 1.6 dar cand vrei mai mult de la el trebuie sa-l turezi bine 3500-4000 incolo. Asa e la motoarele aspirate. TCe-ul este mult mai vioi de la turatii joase, si creste la fel de repede in turatii. Iar diferenta majora este ca are cuplu mult mai bun decat aspiratul. E ca la un diesel mai mic. Eu m-am dus chitit pe TCe chiar atunci cand a aparut, am primul model Renault cu TCe. Nu-mi pare rau deloc., dimpotriva. Dupa 11 ani, sunt la fel de multumit de masina ca la inceput, cand am luat-o. In ce priveste intretinerea, este alta poveste cu sambure de adevar: "piesele de Renault sunt scumpe". Asa e, daca le iei din service reprezentanta. E valabil pentru orice fabricant. Dar daca ai un pic de rabdare si pricepere sa cauti pe niste site-uri cu piese, nu mai e scump absolut de loc. Exemplu, am ajuns in service si a trebuit sa schimb "articulatie axiala cap de bara/bieleta directie". Nu avea nimic, dar nu se mai putea separa de capul de bara. In fine, asta nu e relevant, ci faptul ca a fost 300 de lei piesa respectiva. Pe site-ul cu karma, piesa de origine Renault este 190 de lei, iar un aftermarket echivalent (cu tot cu burduf) e 61 de lei (TRW). Uleiul si fltrele nu sunt scumpe. 1.6 are distributie care se schimba la 60000 km, asa era la M2. Cred ca 1.2 TCe are distributie pe lant care nu se schimba. Daca ai venit aici si ai intrebat probabil ai observat ca Renault si Dacia au forumuri active cu membri foarte priceputi. Nu stiu cum e la Skoda din acest punct de vedere. Eu m-am uitat la Hyundai, ca ma batea un gand de Tucson in ultimul timp, dar forumul de Hyundai nu are subiecte foarte profunde si nici prea multe topice. Later edit: anul cand s-au rezolvat problemele la 1.2 TCe este sigur dupa 2014 (cred ca e vreo 2017-18). Deci daca intervalul tau e 2012-2014 din punct de vedere pret si kilometri, ia 1.6. Another edit: Mi-am adus aminte ca la motorul de 1.6 se stricau bobinele din capul bujiilor. Sunt usor de schimbat (o faci singur in 2 minute, fara scule) si parca erau maxim 200 de lei. Doar alea originale aveau problema asta. Eu aveam doua inlocuite. Vorbesc de M2 cu 1.6, nu stiu daca la M3 mai e valabil, sper sa nu perpetuez eu insumi o legenda de aceea de care ziceam la inceput. Sa spuna cineva cu acest motor pe M3 daca a mai are problema asta. This post has been edited by silviumc: 2 Apr 2022, 19:17 |
--------------------
Renault
Megane 3 hatchback
2011 Sporty Dynamique TCe 130
|
|
dainese1100 |
![]()
Post
#27
|
Membru Group: Validating DaciaClub Posts: 117 Joined: 6 February 22 From: Tziganistan ![]() |
@sergiustefan,intai sa faci rost de bani ca mașini se găsesc și fara samsari, mai greu trebuie sa cauti in anunțuri, dar găsești si in RO.
Sa eviti mașinile care au consumate nr rosii și te pune pe tine sa o iei cu platforma și sa platesti sa o inmatriculezi, ca el e taran samsar si a mers gratis ceva vreme ... |
--------------------
Dacia
Logan 2
2016 1,5dci 75cp k9k626
|
|
sergiustefan |
![]()
Post
#28
|
Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 2 March 22 ![]() |
Sincer daca gasesc cu sub 100k km in Ro, parca totusi as prefera o masina inmatriculata deja in Romania de ceva timp cu putin istoric, ceva.. ca masini aduse de prin Austria, Germania fara pic de istoric si de care nici CarVertical nu stie.. mai bine o masina calarita pe drumurile noastre
![]() |
--------------------
Renault
Megane 3 1.6 16v
2014
- DB99SRG
|
|
dainese1100 |
![]()
Post
#29
|
Membru Group: Validating DaciaClub Posts: 117 Joined: 6 February 22 From: Tziganistan ![]() |
O duci la un service auto sa o verifice din scoarța in scoarța pe toata. Service-ul ales de tine, nu unde te duce vânzătorul.
Nu mai dati banii pe rapoarte aiurea. Te uiti in CIV cati proprietari a avut masina. Nu lua o mașină care a avut multi proprietari. Asigurate ca vei primi fiscalul și ca vânzătorul nu are datorii, altfel nu da banii înainte sa cumperi masina 3 Apr 2022, 13:48: ptr initiator:Numai cu inspectia RAR efectuata, acte de vanzare cumparare si fiscal pe loc este recomandat. This post has been edited by dainese1100: 3 Apr 2022, 13:48 |
--------------------
Dacia
Logan 2
2016 1,5dci 75cp k9k626
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#30
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
QUOTE(silviumc @ 2 Apr 2022, 16:13) In ce priveste intretinerea, este alta poveste cu sambure de adevar: "piesele de Renault sunt scumpe". Asa e, daca le iei din service reprezentanta. E valabil pentru orice fabricant. Dar daca ai un pic de rabdare si pricepere sa cauti pe niste site-uri cu piese, nu mai e scump absolut de loc. Exemplu, am ajuns in service si a trebuit sa schimb "articulatie axiala cap de bara/bieleta directie". Nu avea nimic, dar nu se mai putea separa de capul de bara. In fine, asta nu e relevant, ci faptul ca a fost 300 de lei piesa respectiva. Pe site-ul cu karma, piesa de origine Renault este 190 de lei, iar un aftermarket echivalent (cu tot cu burduf) e 61 de lei (TRW). 1.6 are distributie care se schimba la 60000 km, asa era la M2. Cred ca 1.2 TCe are distributie pe lant care nu se schimba. Later edit: anul cand s-au rezolvat problemele la 1.2 TCe este sigur dupa 2014 (cred ca e vreo 2017-18). Deci daca intervalul tau e 2012-2014 din punct de vedere pret si kilometri, ia 1.6. Another edit: Mi-am adus aminte ca la motorul de 1.6 se stricau bobinele din capul bujiilor. Sunt usor de schimbat (o faci singur in 2 minute, fara scule) si parca erau maxim 200 de lei. Doar alea originale aveau problema asta. Eu aveam doua inlocuite. Vorbesc de M2 cu 1.6, nu stiu daca la M3 mai e valabil, sper sa nu perpetuez eu insumi o legenda de aceea de care ziceam la inceput. Sa spuna cineva cu acest motor pe M3 daca a mai are problema asta. Mie daca imi pica o piesa dupa 100 de mii de km, prefer sa pun tot pe original care sa ma tina tot atat, decat sa pun o piesa aftermarket care ma costa cu 50-100 de lei mai putin, dar ma tine doar 50 de mii de km. Distributia la 1.6 se schimba la 4 ani sau 80 de mii de km, insa nu te doare capul cu ea, costa 300 de euro la reprezentanta daca imi aduc bine aminte. Ma rog, la blocul de ABS am preferat din dezmembrari cu 500 de lei in loc de 6000 de lei piesa noua, din motive evidente. Distributii pe lant au tot picat la 1.2 tce, inclusiv la Megane 4 2016. Motoare 1.2 tce au picat inclusiv la Megane 4 1.2 tce, n-am auzit sa se fi rezolvat problemele la motorul asta, mai degraba am inteles ca l-au inlocuit cu 1.33 tce. Problema cu bobinele a disparut inca de la Megane 2.2. Eu am bobinele originale din 2009. |
--------------------
.
.
.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th April 2025 - 15:05 |