Probleme cutie de viteze ? - retrogradare, intra greu intr-a II-a
![]() ![]() ![]() |
Probleme cutie de viteze ? - retrogradare, intra greu intr-a II-a
chipson78 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 263 Joined: 25 August 04 From: Bucuresti ![]() |
|
||
-------------------- Sedan Privilege 1.6 16v, Mai 2004, clima+scaune incalzite+esp
Clio Symbol 1.4 8v, Martie 2001(vandut) |
|||
VladSoare |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.716 Joined: 12 May 04 From: Voluntari, pe stînga ![]() |
Posibil sincronizatorul de la treapta a doua.
Daca ar fi de la ambreiaj, cred ca: 1. ar face figuri in toate treptele, nu numai intr-a doua, 2. ar face figuri si la schimbarea in sus, nu numai in jos. 3. ar face figuri indiferent de turatie, nu numai la peste 2000. Pe de alta parte: 1. fiecare treapta are sincronizatorul ei, deci s-ar explica de ce numai intr-a doua face figuri, 2. sincronizatoarele sint mult mai solicitate la schimbarea in jos, deci e normal ca o problema de sincronizator sa se simta mai tare la schimbarea in jos. In orice caz, indiferent daca e cutia sau ambreiajul, este treaba de service, nu de DIY. |
--------------------
Mondeo 2.0H 2016
/
Kuga 1.5 2016
|
|
VladSoare |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.716 Joined: 12 May 04 From: Voluntari, pe stînga ![]() |
Fa un test. Daca problema apare intotdeauna, incearca o dubla ambreiere si vezi daca merge.
Adica atunci cind prin schimbarea intr-a doua ai ajunge la o turatie mai mare de 2000 si stii sigur ca ti-ar face figura, fa in felul urmator: 1. Apesi ambreiajul, scoti la punctul mort, ridici ambreiajul. 2. Ii dai un sprit in gol, cit sa-i creasca turatia. 3. Apesi ambreiajul si bagi intr-a doua. Daca nu mai ciriie, inseamna ca e sincronizatorul. |
--------------------
Mondeo 2.0H 2016
/
Kuga 1.5 2016
|
|
SorinV |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.321 Joined: 28 January 04 From: a ![]() |
e normal sa refuze un pic sa intre in treapta inferioara ! este o metoda de protectie atat pt motor cat si pt cutie ! poate fi si deficienta !
incearca sa bagi si in alte trepte retrogradand si la turatie mare ! oricum treptele 1 si 2 intotdeauna se comporta asa ! |
--------------------
a
a
a
|
|
chipson78 |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 263 Joined: 25 August 04 From: Bucuresti ![]() |
miju, problema e ca daca as vrea sa intru in frana de motor, spre exemplu, si vreau sa-i dau a doua sa ajung pe la 3000, sa zic, n-am nici cea mai mica sansa. tot ce se poate intampla e sa rup levierul schimbatorului ca de intrat in a doua........
|
-------------------- Sedan Privilege 1.6 16v, Mai 2004, clima+scaune incalzite+esp
Clio Symbol 1.4 8v, Martie 2001(vandut) |
|
chipson78 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 263 Joined: 25 August 04 From: Bucuresti ![]() |
am testat ce a zis vlad(dubla ambreiere)... ce sa zic.. ca-n branza...deci sincronizatorul e de vina.
|
-------------------- Sedan Privilege 1.6 16v, Mai 2004, clima+scaune incalzite+esp
Clio Symbol 1.4 8v, Martie 2001(vandut) |
|
ess1902 |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 249 Joined: 6 September 04 From: Iasi ![]() |
dar citi km ai rulati cu masina?
This post has been edited by cmandrei: 3 Mar 2006, 15:47 |
-------------------- clio symbol dci 1.5 ,65 cp ,expression, 2003
|
|
chipson78 |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 263 Joined: 25 August 04 From: Bucuresti ![]() |
60k. problema nu ar fi trebuit sa apara, dar a aparut
|
-------------------- Sedan Privilege 1.6 16v, Mai 2004, clima+scaune incalzite+esp
Clio Symbol 1.4 8v, Martie 2001(vandut) |
|
chipson78 |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 263 Joined: 25 August 04 From: Bucuresti ![]() |
am facut o intrebare la service sa vad cat m-ar costa reparatia. mi-au raspuns ca au nevoie de datele de pe placuta ovala. care placuta n-m gasit-o. am cautat vreo 5 min. ori sunt eu chior, ori placuta asta e bagata in blocul motor
![]() |
-------------------- Sedan Privilege 1.6 16v, Mai 2004, clima+scaune incalzite+esp
Clio Symbol 1.4 8v, Martie 2001(vandut) |
|
ess1902 |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 249 Joined: 6 September 04 From: Iasi ![]() |
placuta ovala ar trebui sa fie pe stalpul usii din dreapta fata...deschide usa si o vezi jos..(numai ca nu e o placuta ci o inscriptionare)
|
-------------------- clio symbol dci 1.5 ,65 cp ,expression, 2003
|
|
daniel_chit |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 10 April 07 ![]() |
salut sant nou pe aaici si am si eu o intrebare am cumparat un clio 2 din 98 si imi intra mai g
![]() |
--------------------
renault clio 2
clio
1998
- b47 spo
|
|
hellcat |
![]()
Post
#12
|
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
Mai multe detalii ar fi de folos...intra greu dintr-a I-a in a doua sau dintr-a III a in a doua?...cu uleiul in cutie rece sau indiferent de situatie?...exista si un zgomot la schimbarea de treapta? agata?
Una din cauze, foarte plauzibile ar putea fi cea prezentata mai sus de VladSoare. |
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
daniel_chit |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 10 April 07 ![]() |
din 1 in a 2 intra greu in general la rece
|
--------------------
renault clio 2
clio
1998
- b47 spo
|
|
Duyu |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru dependent de forum Group: Members Posts: 2.259 Joined: 10 March 06 From: B u c u r e ș t i ![]() |
Si eu pot spune ca la schimbarea treptei (I - II) se simt 2 scari sa zic asa (ca si cum as scoate-o la punctul mort, iar apoi as da a II-a) - adica vreau sa spun ca nu intra in a II-a "dintr-o bucata". Acest lucru se intampla indiferent daca uleiul din cutie este cald sau rece! Asa este si la voi?
![]() This post has been edited by Duyu: 29 May 2007, 18:45 |
--------------------
Renault
Clio Symbol
1.5 dCi, 65 CP - with Vredestein Snowtrac 3 An Fabricație: 2006 Kilometraj: ~95.000 km |
|
sdj_ro |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru Group: Members Posts: 111 Joined: 25 February 07 From: Constanta ![]() |
De curand am observat ca atunci cand schimb din treapta a 3a in 1a sau a 2a maneta schimbatorului de vieteze intampina o rezistenta in a intra in viteza.Sau daca pornesc masina cu shimbatorul de viteze in pozita liber si incerc sa bag 1a nu vrea sa intre doar daca fortez eu.A mai patit cineva asa ceva?am doar 11000km daca de acum imi face figuri e clar ce alegere am facut
|
--------------------
RENAULT/BMW
CLIO SYMBOL/320D E90
2007 1.5 dci 70cp/2006 2.0 163cp
|
|
mikipet |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru Group: Members Posts: 156 Joined: 22 November 06 ![]() |
salut! eu te sfatuiesc fuga,fuguta la service ca esti in garantie,dupa cum ai descris simptomele pare a fi un defect de fabricatie la nivelul ambreiajului(placa de presiune fisurata sau o nefunctionare corecta a ansamblului de ambreiere mecanic sau hidraulic de care o fi. dar iti dau un sfat prietenesc: ia-ti zile libere de la lucru,mergi personal,intereseaza-te de defectiune,cere explicatii si tine-te de capul lor pana nu o fac ca noua,altminteri s-ar putea doar sa o regleze putin pe acolo dupa cum au obiceiul. bafta si numa' bine
|
--------------------
RENAULT
CLIO SYMBOL 1.5DCI-60KW
DEC.2006,DYNAMIQUE,NOIR NACRE 676,climatronic INVATA SA FOLOSESTI CORECT MASINA !
23.01.2007 : 6 KM 02.02.2011 : 57150 KM NO ENGINE OR CAR PROBL.! |
|
sdj_ro |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru Group: Members Posts: 111 Joined: 25 February 07 From: Constanta ![]() |
multumesc pt raspuns maine dimineata ma duc la service si sper sa rezolv problema
|
--------------------
RENAULT/BMW
CLIO SYMBOL/320D E90
2007 1.5 dci 70cp/2006 2.0 163cp
|
|
PhilipMorris |
![]()
Post
#18
|
![]() dependent de internet banking Group: Members Posts: 708 Joined: 14 November 07 From: Where the streets have no name ![]() |
Din a III-a in I-a mi se pare putin cam mult. Si eu am aceleasi probleme mentionate mai sus, adica o usoara impotrivire din a III-a in a II-a, sau din a II-a in prima, dar am pus-o pe seama unei slabe sincronizari a cutiei. O am de cand am masina, dar, cu putina atentie, depasesc momentele.
p.s. si am si acel "tronc" la cuplarea mersului inapoi ![]() |
--------------------
MK2
Black panther, sexiest hatchback ever
TiVCT Dacă vrei să iti arati superioritatea și ți-e rușine ca nu intelegi cuvintele potrivite, posteaza un link.
|
|
kappa_ii |
![]()
Post
#19
|
Membru autentic Group: Members Posts: 312 Joined: 24 February 05 ![]() |
aha
si mie imi face cutia la fel cind trec din trepte superioare in inferioare - dar doar la viteze ceva mai mari - are cineva idee ! ambreajul fiind hidraulic cu ce ulei merge - sau unde este lichidul ambreajului ? si la citi km se schimba acesta - cit si uleiul din cutie ? si putin offtopic - de la ce poate "trepida" masina dupa viteza de 180km.h - pina la 180 se comporta foarte ok - de la 180 incepe sa tremure - la 200 deja tremura destul de rau ! mie mi se pare ca trepidatul vine de pe spate - roata dreapta . concluzie trasa in urma unor viraje largi la 190 - cind sint viraje pe partea stinga vibreaza mai tare - cind sint pe partea dreapta nu mai vibreaza deloc . = precizez ca volanul nu vibreaza . |
-------------------- Megane 4 1.33 116cp Business 2019-10
|
|
pegas |
![]()
Post
#20
|
Membru autentic Group: Members Posts: 306 Joined: 29 September 05 From: IASI ![]() |
salut!
am si eu aceeasi problema. intra greu din a 3-a in a 2-a, dar numai daca viteza masinii e putin cam mare. prin putin cam mare inteleg ca in a 2-a s-ar duce pe la 3500-4000 de ture. rezolvarea eu am gasit-o (in afara de service) sa fac dublu ambreiaj. adica: scot din a 3-a. eliberez ambreiajul. dau un sprit sau tin apasata acceleratia pe la 3000 de ture si cuplez a 2-a. intra foarte bine, ceea ce ma duce cu gandul ca poate asa o fi facuta sa functioneze? daca viteza e mica (adica, in a 2-a as ajunge dupa schimbare pe la 2000 de ture) nu mai apare problema. ATENTIE INSA: trebuie exersata chestia de sus fara trafic, pentru ca implica o munca in plus din partea picioarelor si poti sa intri in masinile din fata sau in pietoni. tehnica se numeste heel and toe, dar ceea ce folosesc eu e o adaptare a ei. @ kapa_ii de unde stii ca e hidraulic? si mie mi-au spus multi "nu se poate, si la snova era hidra" dar cind le-am arata cablul au tacut. This post has been edited by pegas: 22 Aug 2008, 07:46 |
--------------------
Renault
Clio Symbol
2001/Dinamyque, 1.4 16V
|
|
sobolan |
![]()
Post
#21
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.240 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
QUOTE(VladSoare @ 29 Oct 2004, 18:31) dubla ambreiere e valabila ptr masinile cu ambreiaj hidraulic ![]() de regula la cutiile de renault e pb cu a2a..... eu,de ex, bag in a1a apoi dau demaraj schimb intr-a 2 a si merg....calc rpd ambreiaju si obtin un huruit care (mai cu greu dar) se aude.......pb. asta am observat-o si la solenza vecinului.....de ce oare? ![]() LE la clio benzinar ambreiaju e pe cablu.... This post has been edited by sobolan: 22 Aug 2008, 08:43 |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
MihaiDC |
![]()
Post
#22
|
Membru incepator Group: Members Posts: 84 Joined: 8 July 09 ![]() |
Salut!
aM UN RENAULT SYMBOL DIN 2007,1.5 DCI si recent am probleme cu cutia de viteze in sensul urmator:cateodata intra foarte usor in viteze iar uneori cand bag a 1-a sau a 2-a nu merge ,trb sa dau din nou pe liber si sa incerc iar. Problema e urmatoare :cand bag din masalier intra 1-a schimbatoru nu merge sa-l dau pana la capat in fata sau in sapte la a 2-a parca o blocheaza ceva(nu stiu ce poate fi si pentru cei care o sa mai ntrebe de cat am permis sau cati km le zic de pe acum am permis de 4 ani si masina o conduc de1 an si ceva in august fac 2 ani si pana acuma n-am avut asemenea probleme) Daca ma poate jauta cineva ii raman recunascator This post has been edited by MihaiDC: 8 Jul 2009, 20:30 |
--------------------
Renault
Symbol 1.5 dci 2007
1.5 dci 2007
|
|
cmandrei |
![]()
Post
#23
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Daca ti se pare ca merge greu cutia de viteze ar trebui sa mergi la un service sa verificati nivelul de ulei si daca e necesar si altele ... e cam greu sa-ti spunem ce si cum sa faci, iar de demontat cutia nici nu se pune problema sa nu mergi la service ... mai cauta putin si citeste pe aici ca mai sunt discutii pe aceasta tema
|
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
- RO 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
MihaiDC |
![]()
Post
#24
|
Membru incepator Group: Members Posts: 84 Joined: 8 July 09 ![]() |
am o intrebare masina e in garantie pana in august .vreau sa stiu daca cutia DE VITEZE INTRA NI GARANTIE
|
--------------------
Renault
Symbol 1.5 dci 2007
1.5 dci 2007
|
|
Batrânul |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.463 Joined: 22 March 05 From: Bucuresti ![]() |
Da.
|
--------------------
Renault
Clio IV
2015 / Life 1.2 16V Ex Dacia 1300 (1975), Oltcit (1984), Dacia 1310 (1996), SuperNova (2001), R. Symbol (2007)
Cine nu are batrani sa-si cumpere... Astept oferte... |
|
lag_ph |
![]()
Post
#26
|
![]() miles away... Group: Members Posts: 2.253 Joined: 12 September 07 From: Bucuresti // Ploiesti ![]() |
Si eu am aceeasi problema. Daca ii dai de cap, anunta si tu cum s-a rezolvat, de unde era problema
![]() |
--------------------
Renault
Laguna 1.8 16v
- 05.10.1998
- de PH _________________________________________________
Nothing's impossible |
|
MihaiDC |
![]()
Post
#27
|
Membru incepator Group: Members Posts: 84 Joined: 8 July 09 ![]() |
esti tot in garantie?
9 Jul 2009, 13:39: cine ma paote jauta m-am interesat si am aflat c-ar putea fi discu de ambreiaj sau placa de presiune in situatia in care cu motoru oprit intrai n viteze da azi dimineata nici cu motioru oprit n-a vrut sa intre in viteza. Din cate ma inteles astea sunt trecute la consumabile si trb sa le platesc,asa e?(doar la 15000 de km sa se duca)? This post has been edited by MihaiDC: 9 Jul 2009, 12:39 |
--------------------
Renault
Symbol 1.5 dci 2007
1.5 dci 2007
|
|
Relu11 |
![]()
Post
#28
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.079 Joined: 21 January 08 From: Bucuresti ![]() |
La doar 15.000 km trebuie sa intre in garantie, si daca nu intra nici cu motorul oprit inseamna ca nu este de la ambreiaj
|
--------------------
.
.
.
|
|
lag_ph |
![]()
Post
#29
|
![]() miles away... Group: Members Posts: 2.253 Joined: 12 September 07 From: Bucuresti // Ploiesti ![]() |
Nu, nu e in garantie..
![]() |
--------------------
Renault
Laguna 1.8 16v
- 05.10.1998
- de PH _________________________________________________
Nothing's impossible |
|
MihaiDC |
![]()
Post
#30
|
Membru incepator Group: Members Posts: 84 Joined: 8 July 09 ![]() |
ce problema ai avut,ai rezolvato?
|
--------------------
Renault
Symbol 1.5 dci 2007
1.5 dci 2007
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th April 2025 - 15:36 |