Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

238 Pages « < 236 237 238 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Intrebari, Defectiuni, Probleme, Sfaturi,, de rezolvare, Megane IV, toate motorizar

georgeleus
post 7 May 2025, 08:18
Post #7111


georgeleus


Group: Members
Posts: 144
Joined: 1 July 21
From: Ploiesti




Incearca in primul rand cu un apel telefonic la ei.
La reprezentante stii cum e doar, cum ai intrat pe usha si-ai respirat prima gura de aer de interior ai achitat 200 ron : )))

In alta ordine de idei, ai incercat sa reimperechezi cheia cu alarma ?
Cica s-ar desincroniza dupa ce a stat masina fara baterie ceva vreme.

Ai AICI exemplul.

Gargara este mai jos:

Your remote should not be fading in and out during a command, your alarm has nothing to do with the fading screen but if you want to try reprogramming your remote then have at it, if it chirps then obviously the brain has power, fwiw I've seen this a thousand times it is usually a weak battery in the remote, internal corrosion or a broken pcb.

Open your driver door

Turn the key to ignition (not accessory)

Press the valet button once & release, then press again & hold.

If you get a chirp, hit lock on the remote and it should give you a long chirp feedback.

Also, valet mode can only be activated manually, if the door trigger,ignition wire or brain power is interrupted/broken then it will not let you put it in valet mode.

Open door

Turn key to ign then back off

Press valet button one time.





This post has been edited by georgeleus: 7 May 2025, 08:24


--------------------
Renault Megane IV 2017 KH2
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Agrig
post 7 May 2025, 12:18
Post #7112


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.065
Joined: 13 February 04
From: Jimbolia/Timisoara mai rar.




QUOTE(Kassu @ 22 Apr 2025, 13:11)
O întrebare scurta: încărcarea acumulatorului cu redresor se face cu bornele cuplate sau decuplate? In manualul redresorului indica decuplarea bornei - înainte de cuplarea redresorului la acumulator. In manualul mașinii nu am găsit nicio informație relevantă în acest sens. Daca decuplez borna - , ce setări trebuiesc refăcute?
*



Eu incarc bateria mașinii cu redresorul cuplat direct pe borna + iar borna - la caroseria mașinii, pe bolțul care are semnul de pamintare.
In felul asta ECU știe clar starea bateriei și cît s-a incarcat in ea.
Fac lucrul asta de vreo 3 ani ca să mentin bateria.


--------------------
Renault Megane IV 1,33Tce 2021 Life
"Proștii se înmulțesc cînd cei înțelepți aleg să tacă"

Nelson Mandela
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kassu
post 7 May 2025, 13:19
Post #7113


Membru incepator


Group: Members
Posts: 64
Joined: 22 February 24
From: București




QUOTE(Agrig @ 7 May 2025, 13:18)
Eu incarc bateria mașinii cu redresorul cuplat direct pe borna + iar borna - la caroseria mașinii, pe bolțul care are semnul de pamintare.
In felul asta ECU știe clar starea bateriei și cît s-a incarcat in ea.
Fac lucrul asta de vreo 3 ani ca să mentin bateria.
*



Mulțumesc pentru răspunsuri.
Poți te rog să-mi spui care e bolțul de împământare? Eventual o poza ar fi perfect.

Între timp am vorbit cu distribuitorul alarmelor Viper și mi-a transmis urmatoarea procedura:

Procedati dupa cum urmeaza:

Scoateti borna bateriei
Asteptati circa 30 de secunde
Puneti borna bateriei la loc FARA A O STRANGE
In mazim 15 secunde, puneti contactul FARA A PORNI MOTORUL
Asteptati pana cand LED-ul se stinge
Strangeti borna bateriei
Inchideti masina si probati alarma

Nu am incercat să vad daca funcționează, nefiind în București.
Revin cu detalii după ce testez.


--------------------
Renault Megane IV 2024
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Agrig
post 7 May 2025, 16:11
Post #7114


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.065
Joined: 13 February 04
From: Jimbolia/Timisoara mai rar.




IMG_20250507_165233971.jpg ( Size: 760.34k ) Number of downloads: 97

Daca tot am deschis-o merita să o și incarc.


--------------------
Renault Megane IV 1,33Tce 2021 Life
"Proștii se înmulțesc cînd cei înțelepți aleg să tacă"

Nelson Mandela
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kassu
post 7 May 2025, 17:29
Post #7115


Membru incepator


Group: Members
Posts: 64
Joined: 22 February 24
From: București




@Agrig 🤗👍

Întrebare suplimentara: am observat că redresorul indica 12,2 v la începutul încărcării de fiecare dată când îl conectez la acumulator . Mă așteptam că în urma încărcării tensiunea măsurată la bornele acumulatorului să crească cel puțin până la 12,4 v. E adevărat că redresorul folosit (cel de la Lidl de 70 lei) nu a reușit după 5-6 ore sa termine încărcarea și să treacă în modul de întreținere. Dar totuși mă așteptam să fie o ușoară creștere a tensiunii la borne. Poți să îmi spui te rog cat indica un voltmetru înainte de a incepe încărcarea ?

This post has been edited by Kassu: 7 May 2025, 17:52


--------------------
Renault Megane IV 2024
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Agrig
post 7 May 2025, 18:22
Post #7116


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.065
Joined: 13 February 04
From: Jimbolia/Timisoara mai rar.




La mine 12.25Vdc si va creste pina la 14.4 in modul de lucru ales apoi se va stabiliza la 13.6Vdc.
Nu am folosit redresorul de la Lidl.
Si da, imediat nu creste tensiunea, o ia încet cel puțin asta al meu.
Merge de facut si egalizarea elementelor insa pe profilul de vara, pe iarna nu deoarece creste tensiunea pe la15.8Vdc.
https://ctek-batterychargers.co.za/wp-conte...anual-UK-EN.pdf


--------------------
Renault Megane IV 1,33Tce 2021 Life
"Proștii se înmulțesc cînd cei înțelepți aleg să tacă"

Nelson Mandela
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kassu
post 7 May 2025, 18:58
Post #7117


Membru incepator


Group: Members
Posts: 64
Joined: 22 February 24
From: București




Exact la fel am observat si eu: redresorul fiind in modul Auto (vara), pleaca de la 12,2 V, ajunge la 14,4 V, si tot reia ciclul asta pana cand se stabilizeaza undeva la 13.3 V, unde tot incarca, dar mai lent. Nu termina ciclul de incarcare, indicand un grad de 75% din procesul de incarcare. Problema pe care mi-o pun e ca dupa ce deconectez redresorul si las acumulatorul conectat in instalatia masinii, fara a porni motorul, dupa cateva ore, maxim 12 ore, la cuplare redresorul tot 12.2 V va masura. E adevarat ca reluand cateva zile la rand acest proces, redresorul va ajung sa se stabilizeze la 13,3 V mult mai rapid, deci practic, incarcare are loc. Posibil sa fie un inceput de sulfatare, acumulatorul avand un an jumatate vechime?


--------------------
Renault Megane IV 2024
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Agrig
post 7 May 2025, 21:40
Post #7118


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.065
Joined: 13 February 04
From: Jimbolia/Timisoara mai rar.




Toată lumea folosește termenul de sulfatare...deși acolo manifestarea este un pic alta, bateria nu se mai incarcă, tensiunea sare direct la 14.4Vdc daca atita dă redresorul si stă acolo.
La baterie de jumatate de an cel mai probabil ati prins o descarcare inegala e elementelor, asta se poate rezolva daca redresorul are functie de egalizare, adica sa ridice tensiunea peste acei 14,4Vdc, cam 2.6Vdc/element sau 15,6Vdc si sa o mentina pina curentul scade sub i anumita valoare, atunci se înarcă și elementii dezechilobrati.

Cam așa se procedează pentru a egaliza bateria, o dată la un an daca mașina e folosită des, de două ori daca sta mult, ca a mea.


--------------------
Renault Megane IV 1,33Tce 2021 Life
"Proștii se înmulțesc cînd cei înțelepți aleg să tacă"

Nelson Mandela
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kassu
post 7 May 2025, 23:01
Post #7119


Membru incepator


Group: Members
Posts: 64
Joined: 22 February 24
From: București




Multumesc pentru precizari.
Dupa cum descrieti fenomenul de sulfatare, pare ca n-ar fi cazul la acumulatorul meu, ci mai degraba descarcarea unor elemente. Si eu folosesc destul de rar masina, iar in acest an jumatate de cand o am, nu am incarcat-o decat acum, cand am dat peste problema cu alarma.
Din pacate nu am un astfel de redresor cu functie de egalizare (puteti recomanda unul?). Multumesc.

This post has been edited by Kassu: 7 May 2025, 23:02


--------------------
Renault Megane IV 2024
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Agrig
post Yesterday, 10:39
Post #7120


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.065
Joined: 13 February 04
From: Jimbolia/Timisoara mai rar.




Eu am un CTEK 5.0 polar deși nu prea are relevantă la noi, probabil cel mai util ar fi daca va hotariti pentru CTEK o versiune care are in meniu si baterii AGM, alea se incarca normal pina la 14.8Vdc.


--------------------
Renault Megane IV 1,33Tce 2021 Life
"Proștii se înmulțesc cînd cei înțelepți aleg să tacă"

Nelson Mandela
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
238 Pages « < 236 237 238
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 9th May 2025 - 14:48
Dacia