Renault ZOE, R90, Z.E.40
![]() ![]() |
Renault ZOE, R90, Z.E.40
norbdc |
![]()
Post
#1
|
||
![]() membru electrizat Group: Members Posts: 130 Joined: 8 March 16 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
ZOE
2018
|
|||
pishky |
![]()
Post
#2
|
![]() rca Naspa Group: Members Posts: 3.521 Joined: 26 January 11 From: Constanta ![]() |
in romania? eventual la bloc?
|
--------------------
Reno,
dizel,
ca nu-mi permit o benzina
|
|
4x4 |
![]()
Post
#3
|
![]() Übermensch Group: Members Posts: 3.394 Joined: 24 March 07 ![]() |
Modelul sh poate merge 300km? Cum se compara cu meganeul?
|
--------------------
W
S
S Attere Dominatum!
|
|
Bwwlan |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.600 Joined: 16 September 09 From: .de, ex Cluj ![]() |
Felicitari de achizitie, s-o porti sanatos.
E cu baterie proprie sau inchiriata? |
--------------------
VW
Golf Sportsvan
2017 1.4 TSI 150CP DSG Comfortline "Degeaba ai bani, dacă nu ai mulți."
Anonymous |
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
De regula platesti o chirie lunara pentru baterie si ti-o schimba cand pica sau ai probleme cu autonomia. Altfel costa enorm de mult si nu cred ca tine mai mult de 5 ani.
|
--------------------
.
.
.
|
|
norbdc |
![]()
Post
#6
|
![]() membru electrizat Group: Members Posts: 130 Joined: 8 March 16 ![]() |
@pishky in Germania, tot la bloc.
@4x4 da, fiind cu bateria mare am obtinut pe drumuri nationale consum cat sa pot face 300km cu o incarcare. Este o diferenta mare zic eu, stai mai sus si e masina mai ingusta. In schimb am mai mult locnla cap. Trebuie sa imi pun cotiera ca imi lipseste tare. La condus e foarte comfortabila, mai ales prin oras unde pana acum am fost primul care a plecat de la semafor. Adevarul e, 90 cai, 225Nm si ~1,5t masa e o combinatie cam slaba, dar o remarci abia peste 80km/h. Acolo rapoartele meganului si cei 113 cai au avantaj. In rest, imi convine mult mai mult senzatia cuplului instant si cum accelereaza. Si pe drum national am mers fara probleme si am si depasit fara probleme. Mi-a placut *enorm* meganul dar imi place Zoe mai mult. Daca nu era meganu cu 1.6 probabil nu faceam schimbul. @bwwlan mersi frumos! Bateria este inchiriata. Bateria costa 8000€ in achizitie si ofera 8 ani garantie sau (parca) 160.000km. Exact nu stiu. @Laurentziu83 asa e, de regula Zoe se ofera cu chiria de baterie. In poza cu masina mea se vede in soate fundul de la Tesla. E a colegului meu de servici (va aparea in cateva poze masina aia). Are 130.000km si 5 ani. Degradarea este la 92% din cate am vorbit cu el. Oricum, am cautat in avans recenzii si informatii despre cum se tine bateria si nu am citit ca dupa 5 ani sa fie probleme. Masinile au 3kwh capacitate extra care este deblocata cand acumulatorul pierde capacitate utilizabila. Dar, ne lasam surprinsi. ![]() Am sa imi comand ceva cititor obd sa pot vedea capacitatea ramasa acumulatorului. This post has been edited by norbdc: 13 Jan 2019, 19:34 |
--------------------
Renault
ZOE
2018
|
|
Bicicleta galbena |
![]()
Post
#7
|
![]() Sunt nembru, domnule! Group: Members Posts: 2.180 Joined: 29 January 13 From: Bucuresti ![]() |
Traditionalul multi kmp si, ma scuzi dar nu ma pot abtine: misto Meganul!
![]() |
--------------------
Peugeot
407 1.8 16v
2005 , ex-Dacia Solenza 1.4 Mpi 2003 ______________
Nemțoaicele e tancuri. Japonezele nu se strică. Franțuzoaicele e proaste. Italiencele e cele mai proaste. |
|
norbdc |
![]()
Post
#8
|
![]() membru electrizat Group: Members Posts: 130 Joined: 8 March 16 ![]() |
@Bicicleta galbena: mersi!
![]() Am un thread cu meganul postat aici. This post has been edited by norbdc: 13 Jan 2019, 19:50 |
--------------------
Renault
ZOE
2018
|
|
axabrt |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.960 Joined: 15 February 05 From: Ploiesti ![]() |
Si cat e chiria la baterie ? Facusem eu demult o socoteala si era echivalentul la un plin de rezervor.
Bateria goala se poate schimba cu una incarcata intr o statie de alimentare sau trebuie sa folosesti cablul ? |
--------------------
Ford
Focus mk3.5
Ecob00st .dracnev si boboru’ este viitoru’.
|
|
Vemanis |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 80 Joined: 23 February 04 ![]() |
Felicitari pentru achizitie! Arata bine masinuta, culoarea este ceva special! Sa o stapanesti sanatos si fara probleme! Drumuri bune cu ea!
|
--------------------
Renault
Symbol
2009 Sunt cel care impinge scara!
|
|
norbdc |
![]()
Post
#11
|
![]() membru electrizat Group: Members Posts: 130 Joined: 8 March 16 ![]() |
@axabrt: la mine ii 119€ pe luna, am luat pachetul cu km nelimitati. E echivalentul a aproape 2 plinuri pe luna. Dar eu merg mai mult de atat asa ca imi amortizez costurile. Renault avea planificat asa ceva si masina este conceputa pentru. Pot sa caut in navigatie astfel de statii dar nu s-au facut statiile respective. Eu folosesc cablul si incarc cu 22kwh. Daca aveam Q90 incarcam cu max 38kw/h. Dar majoritatea statiilor incarca oricum cu 22kwh. Asadar nu am pierdut nimic. La priza normala incarc cu 2,3kwh sau daca e priza speciala cu 3,2kwh.
Cu cablul Type2 merge oricum maxim 43kwh AC (curent alternativ) in anumite statii. Standardul ce se impune acum este CCS ce este o combinatie de Type2 cu o mufa cu curent direct. Masinile cu CCS pot sa incarce si cu Type2 (pana la 11kwh adesea) si cu curent direct pana la 350kwh (atat are standardul specificat). Cred ca urmatoarea Zoe va avea acest standard si atunci va fi mult mai ok. @Vermanis: multumesc mult! 14 Jan 2019, 00:18: Inca in Decembrie am facut un trip de 600km cu masina. Am zis sa vedem cat de practica e la drumul lung. Am fost de acasa pana la castelele Sigmaringen si Hohenzollern. u9WSYuLl.jpg Castelul Sigmaringen x7AAubkl.jpg Castelul Hohenzollern Am pornit la 6:30 si am ales ruta cea mai scurta, ca distanta. Am comparat distantele si timpii, de aceea am plecat asa devreme. 04ywFN4l.jpg Prima parte a drumului cu statii de incarcare la maxim 5km de ruta. 87neP5wl.jpg A doua parte. Nu am vrut sa risc, asta e adevarul. In fine, am pornit la drum si dupaia am intampinat zapada. J2hs59pl.jpg i0BlsXTl.jpg In ciuda faptului ca ne-am informat de vreme, nu ne asteptam la ninsoare. Asadar am fost fortat sa merg 60 inafara localitatii si cu 80 pe autostrada. Nici autostrada nu era curata, semn ca nici autoritatile nu au fost pregatite sa ninga in acea duminica. Asadar am mers incet si cam dupa 180km am decis sa mergem la incarcat. Cand e frig, masinile electrice nu ajung asa departe ca o masina normala, datorita faptului ca incalzirea consuma (ce la masina normala nu, doar ventilatia) dar si acumulatorul fiind rece nu are capacitatea maxima. Statiile Ionity sunt toate CCS cu pana la 150kwh viteza de incarcare. EJ9Wh5nl.jpg Am ajuns la statie cu 40km ramasi in acumulator. Puteam sa merg mai departe dar am zis ca numai bine mergem putin sa ne intindem picioarele si sa mancam. Era deja ora 11. Am stat cam o ora jumate la statie si dupaia am pornit iarasi catre destinatie cu acumulatorul aproape plin, mai am avut 120km pana la castel. Pe drum am mai facut o scurta pauza unde am gasit o statie de incarcare gratis. Iar indata ce am ajuns la castel, era o reprezentanta VW care avea afara o statie de incarcare de 3,2kWh. Masina arata mai 90km range. u9WSYuLl.jpg JrBF1iOl.jpg Am petrecut cam 2 ore si jumatate in castel in care am castigat 30km. Se facuse tarziu si am pornit sa prindem deschis la celalalt castel. Initial era planul sa parcam masina la statie si sa luam un bus la castel. Dar pe drum am vazut ca ultima tura incepe la 16:30 si noi eram la 16:15 la intersectia catre castel. Asadar am decis sa mergem sus. Am ajuns la fix sa luam bilete si dupa ce am terminat vizita, am mers cu masina la statie si sa mancam ceva in oras. ox46yaNl.jpg La statie mai era un Zoe care se incarca, asadar m-am pus in statia de langa. Adesea statiile injumatatesc viteza daca sunt doua masini. Daca statia ii rated de 22kwh si are 2 mufe, atunci cand stau doua masini se injumatateste viteza. Erau doua statii asadar m-am pus la cealalta statie sa avem amandoi viteza maxima. Omu avea cui pe ea si motorul Q90 cu viteza mai buna de incarcare. Am stat cu el putin la povesti si ne-am urat drum bun. E o comunitate intre soferii de masini electrice. Cam ca soferii de autobuz, cand ne vedem ne salutam si mai stam la taclale cand ne intalnim la statie. Asadar i-am zis Tschüss si am plecat ca ne era foame. Am gasit un restaurant italian in oras, am mancat ceva pizza si am planuit drumul de intoarcere cu acumulatorul la 100%. Am mers pe autostrada inapoi. Ca sa reducem stopurile, am mers cu 100km/h. Stiam o statie in zona la ai mei si am vrut sa ajungem pana acolo cu rezerva suficienta de ajuns in oras in caz ca statia pe autostrada e stricata. Am facut pe drum catre statie o pauza de jumatate de ora timp in care am incarcat. Dupa care am ajuns la statia planuita cu 120km range ramas. Mai aveam 90km pana acasa. Bagam masina, cu planul sa stam vreo 15 minute, hopa, statia defecta. Ne gandim ce sa facem si pornim mai departe catre casa. Drumul fiind de acolo in urcare, a consumat mai mult si am ajuns la 30km de casa cu 45km range ramas. Prietena a zis ca sa nu ne riscam, si ne-am oprit jumate de ora sa incarcam. Am stat mai mult ca sa ma pot duce si maine la serviciu si sa ajung acasa de acolo sa bag la intoarcere masina in priza. Am ajuns acasa la ora 01:00. Am fost in total 15 ore pe drum, din care am stat dupa masina asteptand sa se incarce cam doua ore si-un sfert. In rest s-a incarcat in timp ce noi am facut alte activitati. pSZVtgKl.jpg Asadar, ce concluzii trag? Este masina de drum lung? Nu. Tre sa am mai mult curaj si sa incarc eficient. Masina cand se apropie de 100% incarca mai incet, ca si telefonul mobil. Pana pe la 80% am inca 22kwh viteza de incarcare. Dupa care pot sa o scot sa imi vad de drum. Displayul e foarte exact, ma pot baza cam pana la 0 pe el dar, nu sunt adeptul sa fiu "ZeroHero" sa conduc pana ii gol acumulatorul. Trebuie balansat acumulatorul inainte sa fi sigur ca il si poti duce la 0. Balancing-ul se face automat cand o incarci la 100%. Aici este o diferenta intre masini, unele ca si Tesla indica "typical range", anume iti arata intotdeauna cati km ai putea face cu curentul din baterie. Alte masini, ca Zoe arata range-ul bazat pe consumul recent. Daca resetezi calculatorul si pornesti la drum, la inceput va scade mai repede range-ul dupa care se stabilizeaza si ramane destul de exact pe parcursul calatoriei. Va scadea mai repede cand sunt accelerari puternice si va scadea mai greu sau chiar creste cand se coboara o panta sau se decelereaza/franeaza. Trebuie planificat in avans. Sunt multe statii afisate, dar multe sunt la magazine si nu functioneaza in afara orelor magazinelor. Trebuie sortate dupa cele deschise 24h si care sunt publice gen, la autostrada sau in parcari. Puteam sa merg mai repede, masina incarca cu 22kwh iar eu am avut in medie 18. Puteam sa merg lejer pe autostrada pana la prima statie de incarcare. Economiseam timp. Per total, experienta faina, masina s-a comportat excelent si astept sa se incalzeasca vremea sa am range-ul bun iarasi sa pot sa mai fac un trip de genul. Iarna scade cu pana la o treime din cauza incalzirii si conditionarii acumulatorului. Exista modul eco dar in modul eco esti limitat la 94km/h si nici incalzirea nu e 100%. E practic pt oras modul eco, ca nu trebuie sa fie masina calda cand mergi 10min pana la lucru, asa nu consumi energie inutil pt conditionarea acumulatorului si incalzirea habitaclului. This post has been edited by norbdc: 14 Jan 2019, 00:18 |
--------------------
Renault
ZOE
2018
|
|
bion |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.711 Joined: 1 May 04 From: TM ![]() |
Zoe asta se asorteaza cu un aifon. Viata e dictata de incarcari
![]() |
--------------------
Dacia
SLZ Scala
2003
- TM54 Crăpa-le-ar Domnul ficații
Și setea ogoi-le-ar cu venin, Căci n-au păreche-n lume blestemații Crîșmarii care toarnă apă-n vin ! |
|
norbdc |
![]()
Post
#13
|
![]() membru electrizat Group: Members Posts: 130 Joined: 8 March 16 ![]() |
Pana si ceasu tre sa il pun odata la cateva zile la incarcat!
![]() Apropo telefon, masina poate fi climatizata inainte de pornire prin aplicatia de pe telefon. Am facut aici un mic video cum functioneaza sistemul. This post has been edited by norbdc: 14 Jan 2019, 12:31 |
--------------------
Renault
ZOE
2018
|
|
bgdrenault |
![]()
Post
#14
|
![]() bgd Group: Members Posts: 3.515 Joined: 4 February 07 From: Piatra Neamt ![]() |
Cat a fost masina? Ca banuiesc, ca bateria fiind inchirita, masina nu a costat foarte mult...........
Deci pe langa pretul masinii mai dai lunar 119 E pentru baterie? |
--------------------
Megane
Sedan 1,33 140 CP
2019 Intens
- XXX
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#15
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.353 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
multi kmp fara probleme.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
centurion |
![]()
Post
#16
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.043 Joined: 8 September 12 ![]() |
Sa o stapaniti sanatosi!
Vezi ca apare in 2019 ZOE cu 600 km autonomie. Tot NEDC, ca si 400 km autonomie. Sa te interesezi daca vei putea folosi bateria respectiva. Nu cred ca nu vor fi compatibile. https://www.auto-moto.com/nouveautes/scoop/...346.html#item=1 |
--------------------
-
-
-
|
|
norbdc |
![]()
Post
#17
|
![]() membru electrizat Group: Members Posts: 130 Joined: 8 March 16 ![]() |
@bogdanbiciusca: masina era in showroom cu 22.900€ iar eu am facut leasing pe 3 ani si 22.000km anual. Leasing plus baterie si plus curentul folosit, platesc la Zoe (pana acum) cu 50€ mai mult decat benzina la Megane pe luna. Tripul acela de 600km m-a costat 5€.
@einstein1984: mersi mult! @centurion: am auzit. Banui ca e bateria de 64kWh ce se gaseste si pe noul Leaf. Daca se potriveste pe acest Zoe, nu stiu, dar sunt tentat sa fac schimbul la urmatoarea generatie oricum. Vedem ce zic baietii de la reprezentanta despre aceasta idee. This post has been edited by norbdc: 14 Jan 2019, 15:58 |
--------------------
Renault
ZOE
2018
|
|
cristic1982 |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.340 Joined: 4 February 11 From: Pitești ![]() |
Nu se potrivește fizic (nu cred că este la fel cu leaf), iar modulul de comandă este diferit.
This post has been edited by cristic1982: 14 Jan 2019, 16:34 |
--------------------
Dacia
Duster
2010 K9K898 Laureat 4x4 & 1980 Fiat Spider 2000
|
|
norbdc |
![]()
Post
#19
|
![]() membru electrizat Group: Members Posts: 130 Joined: 8 March 16 ![]() |
cristic1982: mersi de informatii. Ma asteptam deoarece daca face pasul pe CCS necesita alt modul. Oricum, nu am sa fac upgrade imediat ci astept sa se elimine bolile copilariei pana sa discut cu baietii.
|
--------------------
Renault
ZOE
2018
|
|
cristic1982 |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.340 Joined: 4 February 11 From: Pitești ![]() |
Are legătură cu arhitectura fizică, renunțându-se la partea de drop a bateriei. Iar modulul este specific.
|
--------------------
Dacia
Duster
2010 K9K898 Laureat 4x4 & 1980 Fiat Spider 2000
|
|
Dreamer |
![]()
Post
#21
|
![]() Un visator hoinar ... Group: Members Posts: 1.750 Joined: 23 September 05 From: Brasov ![]() |
Felicitari! Am testat si eu masina si imi place mult de tot!
Urmareste canalul : https://www.youtube.com/user/bjornnyland , are multe prezentari teste si spune multe si de Zoe. Enjoy! |
--------------------
Ex Renault
Megane 1, 2 si 4
2002 diesel, 2004 si 2017 benzina Libertatea ta se termina acolo unde incep drepturile altora!
|
|
norbdc |
![]()
Post
#22
|
![]() membru electrizat Group: Members Posts: 130 Joined: 8 March 16 ![]() |
@cristic1982: are sens. Daca nu mai este conceputa sa o schimbi "on the fly" sa zic nu are sens sa fie asa un design. Sunt curios, sigur am sa iau urmatorul Zoe la unu sau doua testdrive-uri.
@Dreamer: mersi de pont! il stiu pe teslabjørn de ceva timp. Ma uitam sa vad cum e viata cu masina electrica. |
--------------------
Renault
ZOE
2018
|
|
norbdc |
![]()
Post
#23
|
![]() membru electrizat Group: Members Posts: 130 Joined: 8 March 16 ![]() |
Am facut astazi un drum de 100km, in mare parte pe autostrada. Am pornit cu 99% si 255km typical range ce a scazut destul de repede. Am facut si un clip, care poate fi vizionat aici.
lMEUN4Il.jpg Relieful drumului. M-am incurcat, am pornit de la drum plat si am ajuns in zona cu dealuri. Am ajuns cu 32km si 19% baterie ramasa, consum mediu 26,8kw/100km. Temperatura exterioara a fost -7 grade pe parcursul drumului si incalzirea a consumat foarte mult. Masina a consumat 27kw, ce inseamna ca in acumulator mai trebuia sa am 14kw. 14kwh reprezinta 34%. In schimb, am ajuns cu 19% ce inseamna ca mai aveam 7,7kw in baterie. Din asta reiasa ca din cauza frigului am avut capacitatea redusa la aprox 35kw la plecare. Din pacate masina nu indica acest fapt. TQSAJq1l.jpg Statisticile de la drum. Screenshot din clip. Am sa repet experimentul cand se incalzeste vremea. Ar trebui sa scot un consum mai rezonabil. This post has been edited by norbdc: 20 Jan 2019, 14:35 |
--------------------
Renault
ZOE
2018
|
|
VladSoare |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.716 Joined: 12 May 04 From: Voluntari, pe stînga ![]() |
Ba tocmai pe vremea asta sînt interesante statisticile. Să vedem ce înseamnă o electrică în realitate, în viața adevărată. Că altfel, în condiții optime, știm că e totul roz și frumos.
Doar o mică corecție: unitatea de energie este kWh. Nu kw. Kilowattul simplu este unitate de putere. |
--------------------
Mondeo 2.0H 2016
/
Kuga 1.5 2016
|
|
norbdc |
![]()
Post
#25
|
![]() membru electrizat Group: Members Posts: 130 Joined: 8 March 16 ![]() |
@VladSoare: Masinile electrice inca sunt destul controverse si opiniile se impart. De aceea vreau sa arat cum e viata in toate situatiile. Mersi de atentionare! Am sa folosesc corect de acum incolo.
Adaos la ieri: Masina a stat ieri in rest la priza normala vreo, 5 ore timp in care am castigat aprox 10kWh. Dar, am mers si am incarcat 45 min in oras si am condus inca 50km pana sa plec. Am plecat cu 66% baterie si 145km range inapoi spre casa si am mers tot pe autostrada. De data asta am pornit cu 120 si mai incolo am redus la 110km/h ca scazuse range-ul de la 41km la 20km (range minus distanta pana la destinatie) pe parcursul drumului, si incepea sa scada mai mult pe la 18-19km. Asadar, mi-a fost putin frica (range anxiety) si am intrat 15min la o statie pe autostrada. Mi-a urcat bateria de la 21% la 36% si am iesit si am mers in zona de constructii cu 80 si dupaia pana la urmatoarea statie de langa servici cu 130km/h. Am ajuns cu 21% baterie: nu trebuia sa ma opresc sa incarc pe autostrada ca ajungeam fara probleme. Asadar, am stat acolo inca putin sa nu las masina peste noapte cu un nivel de incarcare jos in frigul acesta (-8 grade). This post has been edited by norbdc: 21 Jan 2019, 13:10 |
--------------------
Renault
ZOE
2018
|
|
norbdc |
![]()
Post
#26
|
![]() membru electrizat Group: Members Posts: 130 Joined: 8 March 16 ![]() |
Un update:
Nu e totul roz in lumea masinilor electrice, mai ajung si la service masinile. Din 21 ianuarie, nu am mai putut sa vad statusul actual al masinii in aplicatie. In prima faza am vorbit cu Renault Dialog sa vada ei la servere ce poate avea. Dupa o saptamana, baietii mi-au zis ca e tot ok la ei si ca tre sa merg la service. Sun la Renault de unde am luat masina si le-am explicat, au zis ca maxim 3 zile dureaza reparatia. Daca tot dureaza atat, macar sa faca verificarea de 1 an, trebuia facuta oricum in martie. Am dus masina, au pus-o pe stand sa verifice, au descopeirt ca frana dreapta spate nu ii ok, scartaie si franeaza mai slab ca stanga. Mi-au zis ca poate ii preluat in garantie, daca e sa curete va trebui sa preiau eu costurile. S-a dus baiatul mi-a facut o proforma de 175€, fara masina de schimb. Mi-au zis ca masina ar fi gata pana la 5. Am semnat ca sunt de acord, ca doar na, trebuie facut si ce nu preia Renault in garantie, tre sa preiau eu, logic. Am cerut o masina de schimb, am primit un captur dci 90 manual. Imi trebuia ca am avut de umblat prin oras si cu mijloacele de transport pierdeam mai mult timp. Vine ora 3 jumate si ma suna ca ii gata masina si ca intr-o ora o pot lua. Toate problemele au fost preluate in garantie, asadar ramane de achitat verificarea si capturul. Total 121€ din care 29€ ii capturul si 92€ verificarea. Per total, multumit. Masina nu mai face nicio galagie la franare si pot iarasi sa vad cata baterie am prin telefon. Pana la anul, sper ca nu va mai vedea service-ul. |
--------------------
Renault
ZOE
2018
|
|
centurion |
![]()
Post
#27
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.043 Joined: 8 September 12 ![]() |
QUOTE(norbdc @ 12 Feb 2019, 11:16) Daca inteleg bine din ceea ce ai scris, problemele pe care le-ai avut nu sunt legate de 'partea electrica' a masinii (adica motor electric, baterie sau electronica de putere) ci par probleme la nivel de vehicul: QUOTE(norbdc @ 12 Feb 2019, 11:16) Din 21 ianuarie, nu am mai putut sa vad statusul actual al masinii in aplicatie. Masina nu mai face nicio galagie la franare si pot iarasi sa vad cata baterie am prin telefon. Deci nu as spune ca este o problema specifica 'masinilor electrice'. |
--------------------
-
-
-
|
|
norbdc |
![]()
Post
#28
|
![]() membru electrizat Group: Members Posts: 130 Joined: 8 March 16 ![]() |
@ centurion
Imi cer scuze de confuzie. Aici in Germania exista ideea ca masinile electrice sunt cam fara intretinere si adevarul e ca necesita intretinere. Daca nu au motor nu inseamna ca nu au alte componente ce trebuie verificate si puse la punct. Problema nu e de "ansamblul propulsor", ci e o problema a sistemului de navigatie. Masina se comporta ca in ziua cand am luat-o. Timp de un update: L5bwRMJl.jpg Cum s-a incalzit afara, am zis sa vad ce impact are modul ECO la condus. Am mers pe drum judetean (comparativ) cu 90km/h pe CC si 50-60km/h in localitati. La dus am mers fara ECO-Mode si am avut un consum de 15,7kwh. Am mers cu 100-110 in exterior. Pe 20 martie imi pun gumele de vara sus si voi repeta testul cu si fara Eco-mode. Sunt curios de rezultate. O treaba ce ma deranja era geanta de cabluri din portbagaj. TNEZHSyl.jpg Oribil. In schimb vazusem pe net podea dubla. s-l500.png Asadar am luat un ban in mana si am comandat. In 5 zile a ajuns si a venit momentul de montaj. Este ceva polistiren mai tare. Rezista la 150kg. Ma indoiesc ca voi avea 150kg in portbagaj vreodata. Xflti7pl.jpg Peste este un capac rezistent. Banui ca este ceva PAL sau carton presat cu acel material ca din fabrica. Banui ca este ca a fost comandat de la o reprezentanta Renault. eY1mcJel.jpg Mi-am facut griji ca nu se va mai auzi bine subwooferul, dar se aude la fel de bine ca inainte. Iar asa arata in final: 2SLTokLl.jpg Am schimbat putin ordinea, cablurile din dreapta au ajuns in stanga si cel din stanga in dreapta. Kitul de urgenta l-am prins din nou unde era inainte si peria am scos-o ca nu mai avea rost sa o tin, nu mai ninge de acum inainte. H2s7Mi9l.jpg Ma deranjeaza in schimb ca nu e fixat in spate capacul. Fiind nou e relativ rigid si nu este asa flexibil. Urmeaza sa imi comand niste arici cu adeziv si sa lipesc in lateral cat sa tina in loc pana e nevoie sa il scot afara. In rest, e ce mi-am dorit sa fi fost din fabrica. Clio are asa ceva stock. In rest, faptul ca s-a incalzit vremea se reflecta si la viteza de incarcare si la consumul mediu datorita capacitatii bateriei sa recupereze mai eficient curentul generat in timpul franarii. Sunt curios cum va fi cand vor fi afara 30+ grade. Scartaitul de la frana spate se mai face auzit din cand in cand, dar am sa folosesc frana de mana regulat, ca sa fie miscat mecanismul. Cand am auzit am folosit-o de cateva ori si acum a disparut. Daca revine, reclam la service. Atat pentru moment. Cand mai e ceva, revin. ![]() This post has been edited by norbdc: 6 Mar 2019, 20:16 |
--------------------
Renault
ZOE
2018
|
|
Adye |
![]()
Post
#29
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 10 April 19 ![]() |
Salut, cât a costat cablul de încărcare normala?
|
--------------------
Renault
ZOE
2019
|
|
norbdc |
![]()
Post
#30
|
![]() membru electrizat Group: Members Posts: 130 Joined: 8 March 16 ![]() |
@adye, l-am luat second cu 250€.
EDIT: nu lua orice cablu, de exemplu cel de VW de exemplu nu functioneaza. Cel de Tesla numai cateodata. Motivul este ca Zoe genereaza un curent de frecventa inalta in timp ce incarca ce poate deranja mecanismele de protectie a acestor incarcatoare. In viata de zi de zi am experimentat numai la o statie probleme, in rest nu am avut treaba. Daca ai probleme de genul, vezi sa mergi la Renault sa iti faca un update la masina, care intentioneaza sa reduca problema. <span class='edit'>22 Apr 2019, 11:19:</span> E timpul de un nou update. Intre timp, vremea s-a incalzit, consumul a scazut, viteza de incarcare a crescut si gumele de vara s-au montat. Ozv0K2km.jpg Prin oras, in scot consumuri de 13kwh/100km. Ieri am fost pe autostrada si am repetat testul de viteza ce l-am facut asta iarna. ZQjQZFYm.jpg am fost doi adulti si un catelus. Consumul a scazut dramatic fata de cei 27kwh/100km ce i-am avut asta iarna. Cum s-a incalzit vremea, am avut ocazia sa ma uit atent la cum incarca, pt asta m-am pus la o statie de incarcare unde imi este afisat cu cat incarca. Pana la 85% incarc cu 22kwh dupa care reduce destul de rapid. Nu am stat sa vad la cat reduce, dar am deconectat la 17kwh si inca scadea. Alta chestie ce am facut, este sa instalez diferite aplicatii din app-storeul R-Link. 8wkTMrrm.jpg Preferata mea e "Dashboard" ce face un rezumat cu cat ai condus intr-o luna, distante, timpi si consumuri. Daca stiam de ea mai devreme, as fi instalat-o. Este gratis si cred ca e disponibila pt Clio. Suplimentar, am descoperit un mic hack al R-Linkului, anume cum se pot adauga POI personale. Asadar, mi-am facut cont pe goingelectric.de si am descarcat ca POI pt TomTom toate statiile de incarcare cu exact 11kWh si cu minim 20kWh Type2 Socket/Plug din Germania, Austria si Elvetia (numai pt tarile astea am harti momentan) si le-am introdus pe cardul SD. j8lR09qm.jpg Cele verzi sunt de 11kWh si cele albastre de minim 20kWh. Am pus gumele de vara sus si am zis la baietii de la reprezentanta sa imi tina gumele de iarna la ei. RxuoaB9m.jpg Anvelopele sunt cele speciale de Michelin. Sunt foarte silentioase in comparatie cu cele de iarna. qYxU5J2m.jpg In rest, am montat saptamana trecuta un dashcam, era sa dea un idiot in mine acum doua saptamani si am zis ca nu ma mai risc. Chiar daca legea in privinta dashcamurilor din germania e inca intr-o zona gri, imi ofera un sentiment de siguranta. Sambata am deschis usa din spate de pe partea soferului si s-a auzit o pocnitura. De atunci se simte acel opritor ca si cand ar avea joc. Plus de asta, frana spate de pe partea pasagerului a inceput din nou sa scartaie si R-Linkul nu face update-uri in aplicatie. Pe 8 mai am facut programare la service sa rezolve problemele. Sunt detalii minore dar le vreau rezolvate. In special cu update-urile, daca sta la incarcat pe un loc unde trebuie sa parasesc cand e terminata incarcarea, nu stiu exact cand ii gata. In bord zice "mai o ora", dar daca las sa faca balancing nu e gata intr-o ora, ci mai dureaza 15-20 de minute in plus, depinde de cat de inegal sunt incarcate bateriile. Au fost odata cand a durat si 45 de minute, asadar e bine sa stiu cand e gata si trebuie sa o mut. Mai scot cateva minute de stat extra pornind aerul conditionat, ca sa nu treaca un politist foarte corect ce imi da amenda ca masina e gata si eu nu sunt acolo sa o mut. This post has been edited by norbdc: 22 Apr 2019, 12:45 |
--------------------
Renault
ZOE
2018
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th April 2025 - 16:35 |