Logan 1.0 TCe GPL, SL BlueLine
![]() ![]() |
Logan 1.0 TCe GPL, SL BlueLine
Andy_ACS |
![]()
Post
#1351
|
||
![]() Yes, I'm not! Group: Members Posts: 6.304 Joined: 19 July 04 From: Craiova ![]() |
|
||
--------------------
-
-
- "Be the change you want to see in the world"
|
|||
claudiu.t |
![]()
Post
#1352
|
![]() Membru Group: Members Posts: 187 Joined: 19 February 20 From: București ![]() |
QUOTE(55Swrt @ 28 Sep 2020, 20:08) Pentru orice calcul pe care vreti sa-l faceti despre eficienta GPL-ului, va recomand sa vedeti cati bani ati cheltuit pe benzina in ultimii ani (accentuez, BENZINA, nu discutam de diesel aici) si sa vedeti cat ar fi insemnat o economie de aprox 40% din suma aia. O sa aveti rezultate interesanta. Incercati sa puneti un consum mediu, oras plus afara, un pret mediu pe benzina, si veti vedea ca in 10 ani ati platit inca o data masina in combustibil. Si ca puteati economisi 40%. In aceasta estimare ai tinut cont si de (micul.dar de luat in calcul) consum de benzina pana la trecerea pe gaz? Vara e neglijabil dar iarna nu mai e. De alea 2 filtre de GPL si eventual manopera in reprezentanta ai tinut cont? Iar de diferenta de pret de la motor 0.9 non GPL la cel de 1.0 GPL a zis Andy ca sunt cam 100 euro. Oricum sunt de acord cu tine,cu voi,ca GPL ul isi scoate banii in primul an (daca parcurgi cei minim 15000km) asa ca pe termen lung chiar conteaza si e super avantajos. Si eu cred ca voi trage de a mea vreo 7-8 ani pana imi iau alta. |
--------------------
Logan Stepway
1.0 TCE ECO-G
2020 Romani 15.1 Datori suntem noi cei tari să purtăm slăbiciunile celor neputincioși și să nu căutăm plăcerea noastră + 15.2
|
|
55Swrt |
![]()
Post
#1353
|
nu Group: Members Posts: 14 Joined: 24 June 20 From: nu ![]() |
Nu trebuie sa mai conving eu pe nimeni sa treaca pe GPL. Noul Logan nu mai are motorizari diesel. Ce motor credeti ca se va cumpara in locul acestuia?
Din pacate, asta va duce la o crestere a pretului la GPL. 29 Sep 2020, 09:44: La logan pornesc motorul (prima data in zi, dar zi de vara, e adevarat), bag in marsarier, ies din parcare, cuplez tr 1, pun centura, sunt pe GPL. 10 secunde ![]() Am aprox 5000 de km deja, am alimentat jumatate de rezervor cand am luat-o din reprezentanta, am mers cu ea vreo 130 de km pe benzina, poate mai mult, iar acum mai am 2 linii la rezervor. This post has been edited by 55Swrt: 29 Sep 2020, 09:44 |
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.0 Tce GPL 2020
- nu
|
|
wolfin |
![]()
Post
#1354
|
![]() Haha Group: Members Posts: 8.792 Joined: 2 December 05 From: Bucuresti ![]() |
sa mai bagi benzina fresh pana in iarna
|
--------------------
pegas
3120
... din 1980 si ceva. Urmeaza si 2020
- Curand de provincie Scuze Mucix, am gasit altul"În fata unei boli esti precaut sau prost", o stai ..Bici zice ca o gasit a buna...mis un cane rau dar cu suflet mare
|
|
55Swrt |
![]()
Post
#1355
|
nu Group: Members Posts: 14 Joined: 24 June 20 From: nu ![]() |
Tocmai, astept sa vina iarna ca sa fiu sigur ca pun din aia aditivata. Dar multumesc, e un sfat bun pt toti posesorii.
|
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.0 Tce GPL 2020
- nu
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#1356
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.355 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
diferenta intre aia de iarna si vara nu e de aditivi, ci de volatilitate.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
Disturber |
![]()
Post
#1357
|
Membru Group: Members Posts: 109 Joined: 9 August 11 ![]() |
QUOTE(ursul_bipolar @ 27 Sep 2020, 12:03) Matematica asta ori joaca feste ori e ceva in neregula in ce zici. Adica 11.4l pe gaz se traduce in 6.5l pe benzina. Adica masina asta consuma gaz aproape dublu fata de atunci cand merge pe benzina. Eu zic sa mai calculezi putin si valorile reale ar fi un 8.5-9 pe benzina si 11.4 pe gaz. Am observat ca ai tendinta sa rotunjesti mult in jos dar eu zic ca nu e cazul. Am vazut ca s-a iscat o adevarata discutie pe tema asta. Da, asa se traduce. Am atasat un calcul simplu, la un consum de 10% GPL x 2.43 lei litrul. Rezulta 24,3 lei la suta de kilometri. 24.3 lei impartit la 4.56 lei benzina standard (Rompetrol Mihai Bravu), rezulta un consum de 5.32% pe benzina. Calculul acesta este de a explica unora, care atunci cand aud 10-11 GPL, se uita lung, pentru ca da, matematica este grea, iar impactul mesajului este destul de mare... (wow...10-11%? ![]() Dupa care le spui 5,32% benzina, revenindu-le zambetul pe buze. Practic este o conversie GPL => Benzina ca sa inteleaga tot omul. ![]() Edit: Chiar...legat de consum, uneori acesta poate varia de la un plin la altul, nu din prisma condusului 100%, ci de conditiile meteo in care alimentezi. Capacitatea de incarcare este influentata in mod direct de temperatura de afara. ![]() This post has been edited by Disturber: 29 Sep 2020, 13:13 Attached thumbnail(s) Screen_Shot_09_29_20_at_02.03_PM.JPG ( Size: 140k ) Number of downloads: 448 |
--------------------
Dacia
MCV Stepway
2020 TCE 100 GPL
|
|
wolfin |
![]()
Post
#1358
|
![]() Haha Group: Members Posts: 8.792 Joined: 2 December 05 From: Bucuresti ![]() |
asai in pingpong
discutia era ca din punctul A pana in punctul B consumi 10 l gpl si 8 pe benzina nu 5.32 a ca in buzunar gpl vs benzina iese la juma e altceva. dar da...ati luat o decizie buna. carry on sa inteleaga tot omul. chiar nu inteleg ..nu a aratat nimeni cu degetul gpl ul. This post has been edited by wolfin: 29 Sep 2020, 13:15 |
--------------------
pegas
3120
... din 1980 si ceva. Urmeaza si 2020
- Curand de provincie Scuze Mucix, am gasit altul"În fata unei boli esti precaut sau prost", o stai ..Bici zice ca o gasit a buna...mis un cane rau dar cu suflet mare
|
|
Disturber |
![]()
Post
#1359
|
Membru Group: Members Posts: 109 Joined: 9 August 11 ![]() |
QUOTE(wolfin @ 29 Sep 2020, 13:12) asai in pingpong discutia era ca din punctul A pana in punctul B consumi 10 l gpl si 8 pe benzina nu 5.32 a ca in buzunar gpl vs benzina iese la juma e altceva. dar da...ati luat o decizie buna. carry on sa inteleaga tot omul. Exact...raportat la un traseu din punctul A pana in punctul B, benzinarul mai alimenteaza 2,68 litri in plus. ![]() In fine...una peste alta, eu sunt multumit de achizitie. Citeam ceva mai sus de revizii. Vazusem pe net ca a cerut cineva un deviz la un service autorizat Dacia si era 1.000 de lei prima revizie la TCE 100 GPL. Mult as spune, dar eu as plati strict pentru a pastra garantia, constient fiind ca sunt "ars". ![]() This post has been edited by Disturber: 29 Sep 2020, 13:18 |
--------------------
Dacia
MCV Stepway
2020 TCE 100 GPL
|
|
wolfin |
![]()
Post
#1360
|
![]() Haha Group: Members Posts: 8.792 Joined: 2 December 05 From: Bucuresti ![]() |
![]() |
--------------------
pegas
3120
... din 1980 si ceva. Urmeaza si 2020
- Curand de provincie Scuze Mucix, am gasit altul"În fata unei boli esti precaut sau prost", o stai ..Bici zice ca o gasit a buna...mis un cane rau dar cu suflet mare
|
|
Andy_ACS |
![]()
Post
#1361
|
![]() Yes, I'm not! Group: Members Posts: 6.304 Joined: 19 July 04 From: Craiova ![]() |
|
--------------------
-
-
- "Be the change you want to see in the world"
|
|
wolfin |
![]()
Post
#1362
|
![]() Haha Group: Members Posts: 8.792 Joined: 2 December 05 From: Bucuresti ![]() |
atunci ne am lamurit.
|
--------------------
pegas
3120
... din 1980 si ceva. Urmeaza si 2020
- Curand de provincie Scuze Mucix, am gasit altul"În fata unei boli esti precaut sau prost", o stai ..Bici zice ca o gasit a buna...mis un cane rau dar cu suflet mare
|
|
Andy_ACS |
![]()
Post
#1363
|
![]() Yes, I'm not! Group: Members Posts: 6.304 Joined: 19 July 04 From: Craiova ![]() |
Da 👍
|
--------------------
-
-
- "Be the change you want to see in the world"
|
|
Disturber |
![]()
Post
#1364
|
Membru Group: Members Posts: 109 Joined: 9 August 11 ![]() |
Chiar...ce parere aveti despre noile modele de Logan si Sandero? Am inteles ca au renuntat la motorizarea 1.5 dCi si vor fi doar 3 motorizari. Acel SCe, de data asta cu 65cp, TCE 0.9 si 1.
Avem si un video - https://youtu.be/FJAkkzxeMrw |
--------------------
Dacia
MCV Stepway
2020 TCE 100 GPL
|
|
ursul_bipolar |
![]()
Post
#1365
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.667 Joined: 23 July 08 ![]() |
QUOTE(Disturber @ 29 Sep 2020, 14:06) Am vazut ca s-a iscat o adevarata discutie pe tema asta. Da, asa se traduce. Eu zic sa mai citesti exprimarea colegului de forum si apoi discutam. Mai aveti putin si bagati ca loganu la 145 produce si benzina si gaz de tre sa stati cu canistrele dupa voi. Cand o consuma 6l la suta la viteze de autostrada o masina cu motor de 1l sigur o sa-mi iau si eu. This post has been edited by ursul_bipolar: 29 Sep 2020, 13:23 |
--------------------
Toyota
RAV4
HSD Elegance 2018 Toyota Highlander HSD Exclusive 2022
|
|
claudiu.t |
![]()
Post
#1366
|
![]() Membru Group: Members Posts: 187 Joined: 19 February 20 From: București ![]() |
QUOTE(Disturber @ 29 Sep 2020, 13:16) Exact...raportat la un traseu din punctul A pana in punctul B, benzinarul mai alimenteaza 2,68 litri in plus. ![]() In fine...una peste alta, eu sunt multumit de achizitie. Citeam ceva mai sus de revizii. Vazusem pe net ca a cerut cineva un deviz la un service autorizat Dacia si era 1.000 de lei prima revizie la TCE 100 GPL. Mult as spune, dar eu as plati strict pentru a pastra garantia, constient fiind ca sunt "ars". ![]() Personal mie nu mi se pare mult 1000lei la revizie cu GPL. Am bagat mult mai mult de atat in vechea masina in fiecare din ultimii 7 ani. Ar fi bine sa fie doar 1000. This post has been edited by claudiu.t: 29 Sep 2020, 13:33 |
--------------------
Logan Stepway
1.0 TCE ECO-G
2020 Romani 15.1 Datori suntem noi cei tari să purtăm slăbiciunile celor neputincioși și să nu căutăm plăcerea noastră + 15.2
|
|
AmunDei |
![]()
Post
#1367
|
![]() Fără turbo viața e pustiu... Group: Members Posts: 1.985 Joined: 8 June 07 From: Cucuveieni Deal ![]() |
Pachetul pentru revizii pentru primii 5 ani m-a costat undeva la 3600 lei-ish, parca, nu mai tin minte exact, scrie prin hartii. Nu cred ca difera pretul intre motorizari, dar mai bine il iei asa ca sigur iesi mai ieftin decat sa cumulezi costul reviziilor din fiecare an.
QUOTE(Disturber @ 29 Sep 2020, 13:22) Chiar...ce parere aveti despre noile modele de Logan si Sandero? Am inteles ca au renuntat la motorizarea 1.5 dCi si vor fi doar 3 motorizari. Acel SCe, de data asta cu 65cp, TCE 0.9 si 1. Pe langa acel video, eu am inteles de pe feisbuc urmatoarele: 1.0 Sce cu 65 CP 1.0 Tce cu 90 CP (manual 5 trepte sau CVT) 1.0 Tce GPL 100 CP, manual 6 trepte, cu rezervor util de GPL de 40L comparativ cu cel de 32L actual. Masinile vor fi mai grele in medie cu 40 kg, asadar orice alta motorizare in afara celei de 100 CP mi se pare neinspirata, ba chiar si aia devine insuficienta. Sa zicem ca un taxi cu 1.0 TCE 90 CP CVT ar fi misto, dar alta utilizare mai buna nu ii vad. Apropo, tocmai ce am primit de la Dacia (cam in acelasi timp cu reportajele despre noile modele) un chestionar interminabil in care unul dintre campuri era sa listezi TOT ce nu iti place la versiunea curenta de Logan. Uitati ce am scris, cred ca am acoperit cat se poate de mult ![]() 1) Sistemul de deschidere invechit cu arcuri la portbagaj, ce ocupa spatiu. 2) Lipsa reglajului lombar la scaunul sofer, reglaj ce exista la prima generatie de logan 3) Lipsa reglajului pe inaltime al scaunului pasager 4) Garda la sol prea inalta la versiunea standard. Daca exista Stepway, versiunile normale ar putea fi coborate cativa cm pentru o stabilitate mai buna. 5) Aer conditionat subdimensionat ce se chinuie sa raceasca in zilele caniculare inclusiv pe setarea cea mai rece; de asemenea, modul de functionare cu opriri/porniri repetate ale compresorului nu inspira incredere pe termen lung si este sesizabil deranjant in mers pentru unii soferi; 6) Lipsa din oferta a unui motor peste 100 cp plus o combinatie cu o cutie automata alta decat easy-R (preferabil EDC), precum si lipsa altor optiuni de genul scaune incalzite, lucruri ce exista deja pe alte modele din gama Dacia (ma gandesc aici la Duster). Un motor peste 100 cp nu este un moft chiar daca vorbim de Logan, daca mergi cu masina incarcata si cu AC pornit, motoarele de 1.0 TCE si 1.5 dci 95 cp devin insuficiente 7) Rezervor destul de mic de gaz pentru 1.0 TCE GPL cuplat cu lipsa datelor de consum din calculatorul de bord (inteleg ca este in principiu o limitare harware aici) 8) Montajul butoanelor geamuri pe fetele de usi complet neergonomic: cele de pe consola centrala din prima generatie logan erau mai usor de actionat 9) Plastic carcasa cheie si manere usi fata ce trozneste si se aude sezizabil; nu trebuie sa fie neaparat plastic moale acolo, dar macar sa nu faca zgomote cand interactionezi cu el. 10) Niste probleme comune ce inteleg ca sunt "features" pe majoritatea modelelor Logan 2 si care nu existau pe logan 1: scaunul sofer ce are joc semnificativ daca tragi de el, servodirectia ce nu revine complet la punctul mort dupa un viraj la un unghi mai mare. In general, inteleg ca Loganul trebuie sa fie o masina de buget comparativ cu Renault, dar sunt unele aspecte ale generatiei 2 care sunt inferioare generatiei 1 (si alte aspecte care vad ca au fost pastrate in generatia 3, cum ar fi deschiderea cu arcuri la portbagaj) ce nu fac cinste marcii si care ar putea fi imbunatatite contra unui efort financiar mic pentru cumparator. This post has been edited by AmunDei: 29 Sep 2020, 14:15 |
--------------------
Dacia
Logan
1.0 TCe GPL 2020 Daewoo Matiz 0.8 Turbo - 140 HP
|
|
Andy_ACS |
![]()
Post
#1368
|
![]() Yes, I'm not! Group: Members Posts: 6.304 Joined: 19 July 04 From: Craiova ![]() |
Ti l-au trimis cam tarziu ca sa mai poata face ceva la Logan 3, dar poate il iau in calcul la Logan 4.
Majoritatea nemultumirilor tale s-ar rezolva cu un Megane 4 Sedan ![]() La mine nemultumirea principala e legata de cuplat/decuplat compresorul de AC. Acum a venit frigul si nu prea mai folosesc AC, o sa ma plang iar la anul ![]() La Logan 3 imi place abordarea cu infotainmentul. Din punctul meu de vedere orice sistem infotainment care nu are Android Auto/Apple Craplay e depasit sau va deveni depasit in scurt timp. Updateuri SW vin de obicei greu, iar HW-ul devine demodat extrem de repede relativ la durata de utilizare a unei masini. Mai bine nu pui niciun ecran si lasi suportul ala de telefon, o solutie excelenta. Pacat ca nu exista Logan Stepway, pentru cine vrea berlina si garda la sol mai mare. This post has been edited by Andy_ACS: 29 Sep 2020, 14:04 |
--------------------
-
-
- "Be the change you want to see in the world"
|
|
claudiu.t |
![]()
Post
#1369
|
![]() Membru Group: Members Posts: 187 Joined: 19 February 20 From: București ![]() |
QUOTE(AmunDei @ 29 Sep 2020, 13:51) Pachetul pentru revizii pentru primii 5 ani m-a costat undeva la 3600 lei-ish, parca, nu mai tin minte exact, scrie prin hartii. Nu cred ca difera pretul intre motorizari, dar mai bine il iei asa ca sigur iesi mai ieftin decat sa cumulezi costul reviziilor din fiecare an. Pe langa acel video, eu am inteles de pe feisbuc urmatoarele: 1.0 Sce cu 65 CP 1.0 Tce cu 90 CP (manual 5 trepte sau CVT) 1.0 Tce GPL 100 CP, manual 6 trepte, cu rezervor util de GPL de 40L comparativ cu cel de 32L actual. Masinile vor fi mai grele in medie cu 40 kg, asadar orice alta motorizare in afara celei de 100 CP mi se pare neinspirata, ba chiar si aia devine insuficienta. Sa zicem ca un taxi cu 1.0 TCE 90 CP CVT ar fi misto, dar alta utilizare mai buna nu ii vad. Apropo, tocmai ce am primit de la Dacia (cam in acelasi timp cu reportajele despre noile modele) un chestionar interminabil in care unul dintre campuri era sa listezi TOT ce nu iti place la versiunea curenta de Logan. Uitati ce am scris, cred ca am acoperit cat se poate de mult ![]() 1) Sistemul de deschidere invechit cu arcuri la portbagaj, ce ocupa spatiu. 2)Lipsa reglajului lombar la scaunul sofer, reglaj ce exista la prima generatie de logan 3) Lipsa reglajului pe inaltime al scaunului pasager 4)Garda la sol prea inalta la versiunea standard. Daca exista Stepway, versiunile normale ar putea fi coborate cativa cm pentru o stabilitate mai buna. 5) Aer conditionat subdimensionat ce se chinuie sa raceasca in zilele caniculare inclusiv pe setarea cea mai rece; de asemenea, modul de functionare cu opriri/porniri repetate ale compresorului nu inspira incredere pe termen lung si este sesizabil deranjant in mers pentru unii soferi; 6) Lipsa din oferta a unui motor peste 100 cp plus o combinatie cu o cutie automata alta decat easy-R (preferabil EDC), precum si lipsa altor optiuni de genul scaune incalzite, lucruri ce exista deja pe alte modele din gama Dacia (ma gandesc aici la Duster). Un motor peste 100 cp nu este un moft chiar daca vorbim de Logan, daca mergi cu masina incarcata si cu AC pornit, motoarele de 1.0 TCE si 1.5 dci 95 cp devin insuficiente 7) Rezervor destul de mic de gaz pentru 1.0 TCE GPL cuplat cu lipsa datelor de consum din calculatorul de bord (inteleg ca este in principiu o limitare harware aici) 8) Montajul butoanelor geamuri pe fetele de usi complet neergonomic: cele de pe consola centrala din prima generatie logan erau mai usor de actionat 9) Plastic carcasa cheie si manere usi fata ce trozneste si se aude sezizabil; nu trebuie sa fie neaparat plastic moale acolo, dar macar sa nu faca zgomote cand interactionezi cu el. 10) Niste probleme comune ce inteleg ca sunt "features" pe majoritatea modelelor Logan 2 si care nu existau pe logan 1: scaunul sofer ce are joc semnificativ daca tragi de el, servodirectia ce nu revine complet la punctul mort dupa un viraj la un unghi mai mare. In general, inteleg ca Loganul trebuie sa fie o masina de buget comparativ cu Renault, dar sunt unele aspecte ale generatiei 2 care sunt inferioare generatiei 1 (si alte aspecte care vad ca au fost pastrate in generatia 3, cum ar fi deschiderea cu arcuri la portbagaj) ce nu fac cinste marcii si care ar putea fi imbunatatite contra unui efort financiar mic pentru cumparator. Da-mi voie sa completez si eu lista cu ale mele nemultumiri. A)Zgomot mare din exterior indiferent de viteza si conditii meteo B)Timp mort si lipsa de raspuns la acceleratii mai viguroase C)Marsarierul nu intra mereu din prima. D)Pedala de frana face zgomot cand o eliberez. E)Butonul exterior de deschidere portbagaj nu are un maner de care sa apuci sa inchizi portbagajul. Si ar mai fi destule. |
--------------------
Logan Stepway
1.0 TCE ECO-G
2020 Romani 15.1 Datori suntem noi cei tari să purtăm slăbiciunile celor neputincioși și să nu căutăm plăcerea noastră + 15.2
|
|
AmunDei |
![]()
Post
#1370
|
![]() Fără turbo viața e pustiu... Group: Members Posts: 1.985 Joined: 8 June 07 From: Cucuveieni Deal ![]() |
QUOTE(Andy_ACS @ 29 Sep 2020, 14:02) Ti l-au trimis cam tarziu ca sa mai poata face ceva la Logan 3, dar poate il iau in calcul la Logan 4. Majoritatea nemultumirilor tale s-ar rezolva cu un Megane 4 Sedan ![]() La mine nemultumirea principala e legata de cuplat/decuplat compresorul de AC. Acum a venit frigul si nu prea mai folosesc AC, o sa ma plang iar la anul ![]() La Logan 3 imi place abordarea cu infotainmentul. Din punctul meu de vedere orice sistem infotainment care nu are Android Auto/Apple Craplay e depasit sau va deveni depasit in scurt timp. Updateuri SW vin de obicei greu, iar HW-ul devine demodat extrem de repede relativ la durata de utilizare a unei masini. Mai bine nu pui niciun ecran si lasi suportul ala de telefon, o solutie excelenta. Pacat ca nu exista Logan Stepway, pentru cine vrea berlina si garda la sol mai mare. Vad ca la asta nou sistemul de infotainment are capabilitate Wireless integrata. Daca chiar e asa, pai da peste nas ca functionalitate multor alte marci (chiar daca nu e prea estetic tableta aia aruncata acolo) QUOTE(claudiu.t @ 29 Sep 2020, 14:14) Da-mi voie sa completez si eu lista cu ale mele nemultumiri. D)Pedala de frana face zgomot cand o eliberez. E)Butonul exterior de deschidere portbagaj nu are un maner de care sa apuci sa inchizi portbagajul. Am uitat complet de astea ![]() |
--------------------
Dacia
Logan
1.0 TCe GPL 2020 Daewoo Matiz 0.8 Turbo - 140 HP
|
|
Andy_ACS |
![]()
Post
#1371
|
![]() Yes, I'm not! Group: Members Posts: 6.304 Joined: 19 July 04 From: Craiova ![]() |
Din ce am citit sunt 3 versiuni de infotainment:
- cea mai cea - 8 inchi cu AA si CP wireless - middle - 8 inchi cu AA si CP cu fir - low - sistemul cu suportul de telefon/tableta E si normal, cand dezvolti o masina (chiar si low cost) pentru 2021 sa pui chestiile astea. In aceste vremuri o masina se demodeaza mult mai repede deoarece o masina nu mai e decat powertrain+sasiu, ci mai inseamna multa electronica, infotainment, updateuri. This post has been edited by Andy_ACS: 29 Sep 2020, 14:26 |
--------------------
-
-
- "Be the change you want to see in the world"
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#1372
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.322 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
QUOTE(claudiu.t @ 29 Sep 2020, 15:14) stai mai sus in ture si nu mai ai treaba asta cu lipsa de raspuns ... eu plec in depasire de la 3500 rpm ... daca vrei sa miste ... si schimb cand am terminat sau cand ajung catre 5500-6200 rpm ... si continu cu urmatoarea la fel ... altfel .. se taraie ... |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#1373
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.355 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
@amundei, se rezolva tot ce zici acolo, cu minim 2000 de euro in plus spre un megane mai ieftin. .
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
Andy_ACS |
![]()
Post
#1374
|
![]() Yes, I'm not! Group: Members Posts: 6.304 Joined: 19 July 04 From: Craiova ![]() |
Mai putin 3 si 8, si poate si 7 (desi nu are butelie de gaz, rezervorul la M4 e mic - 47l)
![]() |
--------------------
-
-
- "Be the change you want to see in the world"
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#1375
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.322 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
se rezolva unele cu meganul turcesc si apar altele ...
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#1376
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.355 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
in afara de citroen C5 wagon SH, nimeni nu a facut inca masina perfecta.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
silvanu96 |
![]()
Post
#1377
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.798 Joined: 21 April 15 From: Ploiesti ![]() |
dupa mine treaba este simpla: Dacia este varianta low-cost, sau entry-level cum spun managerii, cand te fac ...sarac.
Toate neajunsurile enumerate mai sus dispar odata cu avansarea in clasa, bineinteles cu un plus de minim 5000euroi , pentru fiecare treapta. Am ras cu pofta aseara, cand pe feisbuc, majoritatea cereau la noile modele motorul de 1,3tce bineinteles la 130 sau ,de ce nu , la 160cp... |
--------------------
Renault
Megane 3
2009 Hatch 1.5 dCI 78kw
- PH__CSR Duster Laureate 2016, 1.5dci 4wd.
|
|
wolfin |
![]()
Post
#1378
|
![]() Haha Group: Members Posts: 8.792 Joined: 2 December 05 From: Bucuresti ![]() |
in schimb le a dat sce 65
|
--------------------
pegas
3120
... din 1980 si ceva. Urmeaza si 2020
- Curand de provincie Scuze Mucix, am gasit altul"În fata unei boli esti precaut sau prost", o stai ..Bici zice ca o gasit a buna...mis un cane rau dar cu suflet mare
|
|
stolniceanulucian |
![]()
Post
#1379
|
Membru autentic Group: Members Posts: 386 Joined: 31 March 11 ![]() |
Iti iei doua SCE uri si ai 130 cp ![]() |
--------------------
Dacia
Logan 1.4 GPL Landi Renzo
2008 Preferance
- BT-03-YPY berlina 1.4 mpi GPL Landi Renzo
caravan 1.4 twinport GPL Tomaseto QBox orlando 1.8 twinport |
|
claudiu.t |
![]()
Post
#1380
|
![]() Membru Group: Members Posts: 187 Joined: 19 February 20 From: București ![]() |
QUOTE(AmunDei @ 21 Sep 2020, 21:36) Da, la Tudor. Am facut si un top speed test cu roaba, 185 kmp/h pe gipies, aprox 190 pe bord. Adica prinde fix cat zice constructorul in documentatia tehnica. https://www.youtube.com/watch?v=NynNac-tRaE...nel=BoostFreaks Cateva mentiuni ca stiu sigur ca voi fi intrebat: - filmuletul e sesizabil zgomotos fiindca, desi oprisem aerul, am uitat sa opresc si aeroterma, care prinde viteza dupa ce opresti aerul fiindca de fapt incearca sa tina pasul cu temperatura setata inainte - undeva incepand cu 175 sunt vreo doua puncte in care masina se opreste putin din accelerat si apoi isi revine: motivul este acela ca am prins cateva sectiuni scurte de drum cu cate o mica rampa, nu tot segmentul a fost plat complet. - accelerarea super inceata e din cauza inutilitatii treptei 5 la accelerari puternice in general, dar am preferat sa plec din 5 ca sa nu fiu nevoit sa schimb viteza in timpul testului. Pentru nevoi de depasiri/devansari mai din scurt in extraurban, folosesc cu incredere treapta 4 sau 3, dupa caz. Confirm si eu cele zise de tine.Azi noapte am venit pe A1 si era liber. Acul a depasit putin cei 190km/h. Vâjâială de nedescris,nu mi s-a parut foarte instabila desi aveam vânt din lateral. In schimb se simțeau destul de rău turbulențele aero când treceeam pe lângă un TIR.Doar eu in masina,rezervoarele 1/4,A/C auto pe 21 grade si rulam pe GPL. O experiență rară pe care nu o voi mai repeta curând ptr ca nu e nevoie și ma port frumos cu masina stiind ca nu e in elementul ei la acea viteza. Mi-a facut placere sa rulez totusi alaturi de un Mercedes ML la vitezele alea,vreo 30km ca apoi am lasat-o pe pilot la 146. |
--------------------
Logan Stepway
1.0 TCE ECO-G
2020 Romani 15.1 Datori suntem noi cei tari să purtăm slăbiciunile celor neputincioși și să nu căutăm plăcerea noastră + 15.2
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 3rd May 2025 - 20:01 |