Varianta motorizare megane 3 hatchbak, sfaturi, recomandari..
![]() ![]() ![]() |
Varianta motorizare megane 3 hatchbak, sfaturi, recomandari..
mep25 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 19 Joined: 26 March 09 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Logan 1,4 Preferance
2005
|
|||
M i h a i |
![]()
Post
#2
|
![]() _______________________ Group: Members Posts: 5.669 Joined: 12 September 06 ![]() |
Esti cumva consilier renault? daca nu : fiecare o sa-ti recomande exact ce i se potriveste lui...tu stii cel mai bine ce sa alegi..Spor la cumparaturi..
|
--------------------
------
------
------
|
|
aphophis |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.491 Joined: 14 January 06 ![]() |
daca ti-e usor sa acoperi diferenta aia de 1700 de euro eu as zice sa mergi pe diesel. Pentru cuplu mai ales, consum mai scazut..
|
--------------------
Kia
Rio
2021
- ---
|
|
mep25 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 19 Joined: 26 March 09 ![]() |
Am urmarit la concurenta si am constatat ca au cele mai mari preturi la diesel in raport cu benzinaru. Se merita diferenta de 1700?. Avand in vedere ca motorina si intretinerea este mai scumpa .
This post has been edited by mep25: 16 Apr 2009, 16:12 |
--------------------
Dacia
Logan 1,4 Preferance
2005
|
|
papa_mulo |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.771 Joined: 25 November 07 From: Bucuresti ![]() |
Merita cand mergi multi km pe an...fa si tu un calcul comparativ intre benzina si motorina la consum mediu cati km trebuie sa mergi ca sa amortizezi cei 1700 Euro!
This post has been edited by papa_mulo: 16 Apr 2009, 17:04 |
--------------------
Renault
Megane Estate
2018 dci90 Megane Sedan dci85 - 2007
Vivaro/Trafic 8+1 dci125 - 2018 Clio 1.2 16v - 2014 --------- Foste: R11 Spring 1.6D - 1987 Trafic dci115 - 2008 |
|
exdani |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 11 April 09 ![]() |
daca nu mergi mai mult de 15000km/an poti sa mergi pe benzina si daca va fi o masina mai mult de vacante(de weekend), daca mergi peste ar fi mai ok un diesel si daca o alergi toata ziua prin oras.
Cel mai bine ar fi sa faci un drive test si cu benzinarul si cu dieselul si atunci cred ca iti vei da singur raspunsul! This post has been edited by exdani: 16 Apr 2009, 19:51 |
--------------------
Citroen
C4 Coupe 1.6i 16V 110CP
2008
- WRR
|
|
mep25 |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 19 Joined: 26 March 09 ![]() |
QUOTE(exdani @ 16 Apr 2009, 19:50) daca nu mergi mai mult de 15000km/an poti sa mergi pe benzina si daca va fi o masina mai mult de vacante(de weekend), daca mergi peste ar fi mai ok un diesel si daca o alergi toata ziua prin oras. Cel mai bine ar fi sa faci un drive test si cu benzinarul si cu dieselul si atunci cred ca iti vei da singur raspunsul! Mda, fac naveta la servici cu masina + plimbari asta inseamna in medie cam 1500 km pe luna. This post has been edited by mep25: 16 Apr 2009, 19:59 |
--------------------
Dacia
Logan 1,4 Preferance
2005
|
|
collinro2 |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 457 Joined: 22 August 04 From: Iasi ![]() |
Daca faci calcule cu citi km mergi pe an, cita motorina ai consuma, cita benzina ai consuma, cit costa fiecare, cit casco platesti la fiecare, etc, vei vedea ca NICIODATA nu iti vei recupera diferenta de pret de la diesel. In afara situatiei cind tii masina 5-6 ani sau mergi ca un spart, 40000-60000 pe an sau mai mult. Unul ca mine, cu 12000 km/an, ce ia pe mere (consum mic) da pe pere (revizii mai scumpe, casco mai mare). Asa ca totul sta in feeling. Eu tot dieselar voi ramine, chiar daca e mai scump!
|
--------------------
renault
megane 2.2
2006 1,5dCi 80CP
- IS-05-GP? We are what we repeatedly do; al naibii de adevarat...
|
|
alexandruadi |
![]()
Post
#9
|
Membru Group: Members Posts: 123 Joined: 4 February 09 ![]() |
e o alegere pur personala, fiecare cu piticul lui benzina sau motorina, diferenta de 1700 euro poate insemna depasirea sau nu a bugetului. tu si numai tu poti hotara ca sa nu ai inima indoita.
|
--------------------
Renault
Megane
sedan 2.2 1.5dci 63KW privilege /2009
|
|
mep25 |
![]() ![]()
Post
#10
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 19 Joined: 26 March 09 ![]() |
Benzinarul de 16 110 CP trage bine? Cine are, poate imi spune si mie...
This post has been edited by mep25: 22 Apr 2009, 09:27 |
--------------------
Dacia
Logan 1,4 Preferance
2005
|
|
goancea |
![]()
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 59 Joined: 24 February 07 From: Bucuresti ![]() |
Cel mai bine ar fi sa mergi personal (asta in cazul in care nu esti, asa cum a spus si MHY mai sus, vreun consilier renault care a pus intrebarea asta asa ... ca sa mentina interesul oamenilor pentru masina) si sa testezi cele doua modele, ca nu sunt prea multe
![]() Sunt zile de testare ale noului model megane intre 24 si 26 Aprilie 2009 la orice dealer renault. Succes!!! |
--------------------
Renault
Megane II Sedan
2007 1.5 dci 100CP
- B - FOREVER - ROK
|
|
mep25 |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 19 Joined: 26 March 09 ![]() |
QUOTE(goancea @ 22 Apr 2009, 23:16) Cel mai bine ar fi sa mergi personal (asta in cazul in care nu esti, asa cum a spus si MHY mai sus, vreun consilier renault care a pus intrebarea asta asa ... ca sa mentina interesul oamenilor pentru masina) si sa testezi cele doua modele, ca nu sunt prea multe ![]() Sunt zile de testare ale noului model megane intre 24 si 26 Aprilie 2009 la orice dealer renault. Succes!!! 1. Lucrez in domeniul IT. 2. Vroiam sa cunosc parerile de la voi care, aveti motare benzina si diesel de la renault. PT moment a un logan pe benzina de 14 si nu sunt multumit. Este adevarat motor mica masina grea. Ideea este , sa nu mai iau teapa. Mai mult m-ar tenta motorul pe benzina ca este mai ieftin, vad ca papa benzinica la fel ca loganu si sta cam prost cu emisiile de CO2. Am inteles ca din toamna impozitul se va plati pe emisii. Ma gandesc ca peste 4-5 ani cand vreau s-o vand sa nu am probleme adik sa-i scada pretul cu mult. This post has been edited by mep25: 23 Apr 2009, 07:59 |
--------------------
Dacia
Logan 1,4 Preferance
2005
|
|
bebecool |
![]()
Post
#13
|
![]() Doctor de oase Group: Members Posts: 549 Joined: 26 October 06 From: Pa scaun ![]() |
pai gandeste-te asa:30-35%pierzi ca o iei noua,deci ai plecat cu ea de la dealer cam atat pierde in primul an.
Apoi scade constat cam cu 7%pe an(numai stiu sursa exact,dar asa am citit pe undevA). Rezulta ca in 4-5 ani o dai cam la jumatate:) |
--------------------
Renault/Opel
Megane 2 1.5dci 80cp/ Focus 2 1.6Tdci 2009
2007
- B-08-BBM Banii fac fericirea celor care nu merita alta fericire. (G. Gesbron)
|
|
aleksanders |
![]()
Post
#14
|
![]() . Group: Members Posts: 2.976 Joined: 6 November 07 From: ... ![]() |
alege diesel - spun asta doar pt cuplu superior si consum mic - ca exemplu iti pot da 2 masini pe care le conduc frecvent - o mazda 2 de 1.3 benzina si 80 de cai si meganu din semnatura - desi e mai greu meganu e mult mai vivace in depasiri
|
--------------------
.
.
.
- . ....
|
|
Nasu |
![]()
Post
#15
|
Membru incepator Group: Members Posts: 68 Joined: 14 January 08 ![]() |
QUOTE(mep25 @ 22 Apr 2009, 09:22) Pana in 130km/ora e ok. Daca insa vei vrea sa faci o depasire la viteza asta, vei vedea ca nu prea mai trage cum trebuie. Cel putin nu cum as vrea eu.... SI eu am avut inainte un logan 1.4. Pot sa-ti spun ca diferenta este, dar nu una mare. Desi un megane 1.6 are putere mai mare, masina este si ea mai grea. Eu cat de curand o sa ma orientez spre alta masina si o sa vand meganu. Desi sunt super multumit de el, vreau o masina cu cel putin 150 de cai. Am asteptat sa apare megane III, insa la ce oferta e in Romania ma vad nevoit sa caut pe la alte marci... This post has been edited by Nasu: 23 Apr 2009, 14:13 |
--------------------
Megane
Bicorp 1.6 16V
2007 Dynamique
- Super multumit de ea
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.324 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Nasu... o intrebare...cand pleci in depasiri...de la ce turatie pornesti...si pana la ce turatie o duci?
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
aphophis |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.491 Joined: 14 January 06 ![]() |
QUOTE(Nasu @ 23 Apr 2009, 14:11) Pana in 130km/ora e ok. Daca insa vei vrea sa faci o depasire la viteza asta, vei vedea ca nu prea mai trage cum trebuie. Cel putin nu cum as vrea eu.... SI eu am avut inainte un logan 1.4. Pot sa-ti spun ca diferenta este, dar nu una mare. Desi un megane 1.6 are putere mai mare, masina este si ea mai grea. Eu cat de curand o sa ma orientez spre alta masina si o sa vand meganu. Desi sunt super multumit de el, vreau o masina cu cel putin 150 de cai. Am asteptat sa apare megane III, insa la ce oferta e in Romania ma vad nevoit sa caut pe la alte marci... laguna 3 e ceea ce cauti tu. Scuze de off ![]() |
--------------------
Kia
Rio
2021
- ---
|
|
cata70 |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 537 Joined: 1 September 05 ![]() |
QUOTE(Nasu @ 23 Apr 2009, 14:11) Pana in 130km/ora e ok. Daca insa vei vrea sa faci o depasire la viteza asta, vei vedea ca nu prea mai trage cum trebuie. Cel putin nu cum as vrea eu.... Intreb si eu, ca si ''cj98czh''...Nu mi s-a parut a fi tocmai slab motorul acesta si nu-mi amintesc sa-mi fi dat vreodata emotii prea mari in depasiri ,evident nici nu m-am hazardat ...La cilindreea lui se misca chiar bine .Bine,acum depinde de fiecare ce-si doreste de la masina ,de stilul sau de condus. ''mep25''-spre deosebire de m2, acum m3 vine cu C.V. in 6 trepte pt. 1,6 16 v ...deci este altceva,cred.O alta etajare a treptelor si poate mai putin zgomot la viteze mari. Pentru o masina de zi de zi,cu deplasari urbane dar si km multi anual si ca sa simti si mai mult diferenta de logan 1,4 cel putin d.p.d.v.al consumului,1,5 dci 105 cp cred ca ar fi cel mai potrivit. Bafta! This post has been edited by cata70: 23 Apr 2009, 21:18 |
--------------------
Toyota
Avensis
2013
|
|
DRD |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 709 Joined: 20 September 06 From: Brasov ![]() |
Iti recomand motorul de 1.5DCI 105CP,este mai rapid si mai economic decat cel de 1.6 pe benzina.Pe 1.9 DCI nu merita sa dai banii pentru ca este vechi si nu poti sa il iei decat cu tapiteria bej
![]() |
--------------------
Renault
Megane 2
1.5 Dci Comfort Expresion 2004
|
|
ciprians |
![]()
Post
#20
|
Membru autentic Group: Members Posts: 288 Joined: 12 September 08 ![]() |
la cele noi va fi cu siguranta o diferenta simtitoare de pret - vezi skoda de exemplu, unde au si 1.4 de 122CP si 1.6 de 100CP(cred,nu mai retin). Deci orice e mai nou inseamna inca un ban scos din buzunar. cel de 1.4 nu il va inlocui pe cel de 1.6, ci va fi o optiune care va costa in plus, evident.
Despre diesel nu stiu ce sa zic (sau despre cel care e pe M3, am citit de ceva diferente fata de 1.9 in ceea ce priveste producatorul, nu stiu daca e tocmai de bine). Ca performante e ok, nu stiu cum e cu fiabilitatea, care e mult mai important. |
--------------------
.
.
.
- . Megane III Rouge Dyna /Dynamique/2009/1.6/16V/110CP
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.324 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Pai avand in vedere ca isi are originile in batrunul motor de 1.9 88kw....care a fost fiabil...nu cred ca daca i-au pus un filtru de partciule si i-au mai dat 10 cai sa se fi schimbat mare lucru.... + ca dincolo motorul asta se foloseste cam din 2005 pe Laguna 2 si Megane 2.... deci are ceva ani deja...
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
mep25 |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 19 Joined: 26 March 09 ![]() |
1.4Tce 130CP in mod sigur va veni la un pret de 1000 de euro fata de 16.16v, asta am observat la oferta din Franta si Italia.
This post has been edited by mep25: 24 Apr 2009, 13:03 |
--------------------
Dacia
Logan 1,4 Preferance
2005
|
|
T.rac3Er |
![]()
Post
#23
|
![]() cr8or Group: Members Posts: 1.461 Joined: 25 July 04 ![]() |
motorul de pe logan e diferit fata de cel 16v de pe reno si diesel. e 8v si proprietatile dinamice sunt diferite.
benzinarul 16v e de turatie ridicata. si ca sa obtii performante va trebui sa treci de 4000 rpm. despre versusul benzina diesel s-au scurt nenumarate randuri din partea tuturor taberelor, si fiecare e convins de ce crede. importnat e ca daca ai bani de achizitia initiala, lunar vei resimti mai usor la buzunar suma pt combustibil. sa zicem ca ai acumulat suma de achiztie dar lunar bugetul e important pt tine si trebuie dramuit, atunci dieselul e solutia. benzina e mai ieftina initial, dar lunar vei scoate bani mai multi. acel 1.6 va papa la oras >~10%, si dieselul ~6-7% *depinde de oras, si ce ruta folosesti (aglomerata, ocolitoare si mers constante, etc...) la diesel vei resimti un avant inital puternic care te face sa simti supermasin, dar oboseste repede. exact cat tine zvacul initial, tre sa si schimbi. diesel: +te ajuta sa te misti prin trafic lejer cu un cuplu suficient de mare de jos +cheltuilei lunare mult mai mici de combustibil etc... benzina: +motor mai simplu si mai fiabil (turbina tre ingrijita, daca nu vrei in 2 ani sa te miri de ce e rapciugoasa masina ta noua) +pret mai mic de achizitie +sunet la turatii mari f frumos al motorului ![]() etc... ca acceleratie 0-100 cu soferi egali in folosirea fiecarui tip de motor benzina aspirata e sensibil mai buna sau cel mult egala cu diesel turbo. dar in mersul de zi cu zi prea putini se folosesc de turatii de peste 4000rpm. unii producatori auto nu prea insonorizeaza masinile mai ieftine suficient si acestea "urla" neplacut pt unii utilizatori. asa, inca ceva. daca nu folosesti corespunzator motorizarea diesel vei pica primul itp la poluare (garantat). cauta aici sau pe softpedia reguli de folosire al motoarelor diesel. in rest sa pui numai ulei de calitate si motorul te va ajuta tot timpul. nu de dragul tau ci pt ca e un mecanism care este intretinut corespunzator. |
--------------------
Citro-mobil
C4
2006 VTR+ Why waste energy on fighting the old when you can just use it to create something new. All life has the creation gift inside. Use it.
|
|
i_am_sleek |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 611 Joined: 5 October 05 ![]() |
QUOTE(DRD @ 24 Apr 2009, 11:44) Iti recomand motorul de 1.5DCI 105CP,este mai rapid si mai economic decat cel de 1.6 pe benzina.Pe 1.9 DCI nu merita sa dai banii pentru ca este vechi si nu poti sa il iei decat cu tapiteria bej ![]() sincer nush cat de vechi e 1.9 dci cel putin comparativ cu 1.5, numai zic de diferenta bosch/delphi |
--------------------
BMW
X1
2013 xDrive Renault Megane Coupe TCe
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#25
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.376 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Ia-ti benzina. Scapi de multe griji si cheltuieli ulterioare (sau daca vrei musai diesel, ia 2.0 , ala e motor bun).
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
Ryk |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.563 Joined: 14 February 08 From: Bucuresti / Ploiesti ![]() |
vrei revizii mai ieftine ca la diesel dar sa simti si ceva putere, ia 2.0 benzina aspirat, ca sa nu zic turbo ca ala e ca dieselu la intretinere. Se simte putin la consum, dar n-o sa te superi niciodata ca trebuie sa-i bagi iar benzina.
Ai zis ca faci cam 1500km/luna. Daca 1000 sunt in afara orasului si 500 in oras eu zic sa mergi pe benzina. Daca faci 1000 in oras si 500 in afara mergi pe diesel 1.9 sau 2.0. Amandoua sunt motoare excelente, dar nu cred ca vei mai gasi 1.9dci pe megane3. This post has been edited by Ryk: 7 May 2009, 01:20 |
--------------------
Renault
Megane III
2014 hatchback / 1.5 dCI 110CP EDC
- N-am...
|
|
Modus |
![]()
Post
#27
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.485 Joined: 21 August 08 ![]() |
QUOTE(Ryk @ 7 May 2009, 01:19) Cum sa nu gaseasca? Ca doar motorul asta se importa in Romania pentru Mégane 3! Recomandarea mea e benzinarul, iar daca vrei diesel, cel de 1.9. Daca nu ai bani de dieselul de 1.9, decat sa-l iei pe cel de 1.5, ia benzinarul. Iar daca mai esti dispus sa astepti, in toamna, Mégane 3 va fi disponibil in Romania si cu alte motorizari in afara de cele existente acum. Pe benzina va fi disponibil un 1.4 turbo de 130 de cai si un 2.0 aspirat de 140 de cai, si va mai fi introdus si un diesel de 1.5 si 85 de cai. |
--------------------
Renault
Clio
GTLine 1.5 dCi EDC 2018
|
|
pastia |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 81 Joined: 6 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Ca proprietar de Megane 2 1.6 16v 100cp cu ambreiaj defectuos (celebra problema din topicul de zeci de pagini), tentat de noul megane, cu certitudine voi astepta noua motorizare 1.4 turbo. Oricum cred ca motorul 1.6 actual este depasit si se apropie de end of life, si nu mai merita facuta o investitie in el.
|
--------------------
Renault
Megane 2.2 1.6 16v
2007
- ---
|
|
cata70 |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 537 Joined: 1 September 05 ![]() |
Nu stiu daca este depasit sau nu acest motor(poate mai degraba o greseala de proiectare a ambreiajului) dar alti producatori pastreaza in fabricatie motoare si mai vechi ,chiar mai putin performante.
Sunt convins ca vor merge ,cel putin o perioada,cu mai mute motorizari ,simultan.Ma indoiesc ca vor renunta prea curand la 1,6 16 v. This post has been edited by cata70: 14 May 2009, 07:16 |
--------------------
Toyota
Avensis
2013
|
|
Nasu |
![]()
Post
#30
|
Membru incepator Group: Members Posts: 68 Joined: 14 January 08 ![]() |
QUOTE(cata70 @ 23 Apr 2009, 21:16) Intreb si eu, ca si ''cj98czh''...Nu mi s-a parut a fi tocmai slab motorul acesta si nu-mi amintesc sa-mi fi dat vreodata emotii prea mari in depasiri ,evident nici nu m-am hazardat ...La cilindreea lui se misca chiar bine .Bine,acum depinde de fiecare ce-si doreste de la masina ,de stilul sau de condus. ''mep25''-spre deosebire de m2, acum m3 vine cu C.V. in 6 trepte pt. 1,6 16 v ...deci este altceva,cred.O alta etajare a treptelor si poate mai putin zgomot la viteze mari. Pentru o masina de zi de zi,cu deplasari urbane dar si km multi anual si ca sa simti si mai mult diferenta de logan 1,4 cel putin d.p.d.v.al consumului,1,5 dci 105 cp cred ca ar fi cel mai potrivit. Bafta! Scuze ca va raspund asa de greu, am fost in concediu ![]() Daca sunt singur in masina, prin Bucuresti, merg cu 50Km/ora si vreau sa depasesc pe cineva,o depasire o fac incepand de la 3000 de ture. Asta daca ma grabesc sa efectuez acea manevra. Daca sunt plecat prin tara, mai am pe inca cineva cu mine, fara bagaje prea multe dar cu plinul facut, merg cu 130Km/ora, incept manevra de depasire pe la 4000-4500, fiind nevoit sa schimb viteza in timpul depasirii deoarece ajunge in 6000 de ture. Daca insa am inca 3 oameni in masina, chiar si la 4500 (unde are putere maxima acest motor), tot il simt foarte slabut si parca abia se mai infige masina. Daca masina ar fi avut macar 30 de cai in plus, sau daca ar fi avut cuplu ceva mai jos, cred ca altfel statea treaba. Asta este o parere personala... |
--------------------
Megane
Bicorp 1.6 16V
2007 Dynamique
- Super multumit de ea
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 12:19 |