Acumulatori, tipuri, probleme, etc
![]() ![]() ![]() |
Acumulatori, tipuri, probleme, etc
mnm |
![]()
Post
#61
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 545 Joined: 21 April 18 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane 2 sedan
2005 1,6l 16V Privilege Megane 4 ZEN ENERGY TCE 132, 2018
Ex: Dacia 500, Supernova 1,4l, Sandero 1,6l MPI |
|||
baban sergiu |
![]()
Post
#62
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 361 Joined: 22 March 07 ![]() |
deci tocmai ce am cautat pe net si se pare ca megan are ESM pe toape modelele, clio are la fel mai putin pe motorul de 1.2 75cp
|
--------------------
Rebault
Megane IV EDC + Clio IV
2007 - 2015
- YC07OCW
|
|
criv |
![]()
Post
#63
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.049 Joined: 13 December 08 From: Drobeta Turnu Severin ![]() |
QUOTE(baban sergiu @ 1 Jan 2019, 18:57) si conform producatorilor de baterii, cele recomandate sunt AGM nu EFB... si ne mai intrebam de ce dimineata la plecarea la serviciu ne lasa balta bateria... This post has been edited by criv: 1 Jan 2019, 19:27 |
--------------------
RENAULT
MEGANE IV 1,6 dci 130CP Intens
2016, Intens, full options Renault Megane IV 1,6 dci 130cp
|
|
user123 |
![]()
Post
#64
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.114 Joined: 4 August 09 ![]() |
Sau EFB, pt reducerea costurilor.....si o includem ca second option sa nu fie probleme la garantie.... Stii cum e asta? Cum citeam aici inainte sa iau M4 despre roata de rezerva.....unii aveati de 16, altii kit, altii de 15..... Eu am primit cu 15, iar pe masina sunt de 16.... Da-o dreq de baterie, decat sa-mi fac nervi cu reprezentanta imi cumpar eu ce-mi trebuie si gata.... |
--------------------
Dacia
Renault
2004/2018 Stop, drop and roll will not save you in hell - inscriptie pe o biserica in Virginia |
|
criv |
![]()
Post
#65
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.049 Joined: 13 December 08 From: Drobeta Turnu Severin ![]() |
As fi de acord cu tine...pana la urma... dar am scris mai devreme... parc-am fi bastinasii pacaliti cu oglinzi...cu asta nu prea sunt eu de acord... This post has been edited by criv: 1 Jan 2019, 19:57 |
--------------------
RENAULT
MEGANE IV 1,6 dci 130CP Intens
2016, Intens, full options Renault Megane IV 1,6 dci 130cp
|
|
user123 |
![]()
Post
#66
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.114 Joined: 4 August 09 ![]() |
Ok....si ce propui sa facem? Indiferent ce am face, sunt acoperiti - pt asta au departementul acela care se ocupa cu asa ceva si cu alte chestii mai grele decat "bateria"..... Sa-i linsam? ![]() Astia fura la baterie si la cine mai stie ce, altii fura la noxe..... Cred ca e un echilibru optim la Reno intre ce ofera si ce "fura", la acest pret.....la preturi mai mari obtii seriozitate intradevar, dar nu cred ca merita..... Eu cel putin nu mai am varsta la care sa dau pe o masina pretul unei garsoniere/apartament.....mi-a trecut demult. |
--------------------
Dacia
Renault
2004/2018 Stop, drop and roll will not save you in hell - inscriptie pe o biserica in Virginia |
|
baban sergiu |
![]()
Post
#67
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 361 Joined: 22 March 07 ![]() |
stai relax - ca nu este numai in Romania - eu sunt in Uk si am platit pe masini mult mai mult decat in romania si tot baterie de rahat este pe masina si nu doar pe renault vine bateria ci si pe nissan
|
--------------------
Rebault
Megane IV EDC + Clio IV
2007 - 2015
- YC07OCW
|
|
criv |
![]()
Post
#68
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.049 Joined: 13 December 08 From: Drobeta Turnu Severin ![]() |
QUOTE(user123 @ 1 Jan 2019, 20:12) pt asta au departementul acela care se ocupa cu asa ceva si cu alte chestii mai grele decat "bateria"..... Sa-i linsam? : Cred ca e un echilibru optim la Reno intre ce ofera si ce "fura", la acest pret.....la preturi mai mari obtii seriozitate intradevar, dar nu cred ca merita..... Sincer, eu nu stiu despre departamentul despre care vorbesti, daca ai timp si chef, poti detalia poate mai sunt si altii interesati.. Nu-i vorba de linsaj...dar nici umili nu trebuie sa fim...ca vezi Doamne, e pretul mic...ca nici nu-i chiar asa mic...e la fel ca-n alte tari si acolo se respecta clientii...daca noua ni se pare mic pretul...oare cum li s-o parea celorlalti europeni cu salarii de 6 ori mai mare decat noi? Am putea sa ne strangem cam toti posesorii nemultumiti de acest aspect si ne putem adresa in grup catre Renault.. |
--------------------
RENAULT
MEGANE IV 1,6 dci 130CP Intens
2016, Intens, full options Renault Megane IV 1,6 dci 130cp
|
|
user123 |
![]()
Post
#69
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.114 Joined: 4 August 09 ![]() |
Iti dai seama ca noi 2 ( nu ma refer la restul) vorbim aici despre opinii si principii.....nu despre fapte. Faptele sunt ca am luat aceste masini, am semnat cateva chestii cu care se presupune ca am fost de acord ( ca tot ziceai de departamente si hartii).... Pe scurt, nu nea bagat nimeni masina pe gat, noi am aleso singuri, ba am mai dat si bani....tot fapt este Si inca un fapt....zici sa ne strangem toti....cand ai vazut tu unitate la romani pt un principiu? Iti zic eu cand e unitate la romani....pt bere, mici si aflare in treaba ...atat ! Astea sunt fapte. Despre principii si moralitate putem discuta cat doresti tu, insa nu cred ca aici - precis oricum se vor modera postarile astea, din diverse motive.....iar mie numi place sa scriu degeaba insa consider ca cei ca tine merita. |
--------------------
Dacia
Renault
2004/2018 Stop, drop and roll will not save you in hell - inscriptie pe o biserica in Virginia |
|
criv |
![]()
Post
#70
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.049 Joined: 13 December 08 From: Drobeta Turnu Severin ![]() |
QUOTE(user123 @ 1 Jan 2019, 21:10) Si inca un fapt....zici sa ne strangem toti....cand ai vazut tu unitate la romani pt un principiu? Iti zic eu cand e unitate la romani....pt bere, mici si aflare in treaba ...atat ! Astea sunt fapte. Cred ca mare dreptate ai... dar totusi, eu chiar as vrea sa facem o lista a nemultumitilor in privinta bateriei ( cum ar fi concret problema de epuizare inainte de 2 ani, ) ..asta bineintes,....daca nu cumva moderatorii se opun acestui demers... This post has been edited by criv: 1 Jan 2019, 21:22 |
--------------------
RENAULT
MEGANE IV 1,6 dci 130CP Intens
2016, Intens, full options Renault Megane IV 1,6 dci 130cp
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#71
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.316 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
aici este parte tehnica ... pentru partea legilativa este sectiune separata .. asa ca va rog sa va limitati la tehnic aici.
O sa fac curat mai incolo. |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
myreno4me |
![]()
Post
#72
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.529 Joined: 18 May 17 ![]() |
Nu aveti ce face, pentru a demonstra ca bateria nu este conforma va trebuie un document in care sa fie specificat ce tip de baterie trebuie sa echipeze masina . Adica exact cum e la farurile led de exemplu, scrie far led si ai halogen e clara treaba, ori nicaieri nu este specificat tipul bateriei, doar al sistemului de recuperare a energiei.
Deci....ghinion, reno nu a zis ca ne da si bateria, doar sistemul ! Eu sper sa ma tina macar pe jumatate cat m-a tinut la logan ! Nu folosesc SS dar o chinui acum iarna cu tot ce inseamna consumatori mari electrici ! |
--------------------
Megane IV
1.2 TCE
2018
|
|
dantes |
![]()
Post
#73
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.312 Joined: 12 December 03 From: Tzaranoaia ![]() |
Se pare ca se uita ce am scris niste posturi mai in spate.
Efb e complet diferit de agm! Producatorii de baterii vor sa isi vanda marfa cea mai scumpa. Renourile NU au nevoie de agm! Ca sa poti monta agm pe o masina care nu a fost conceputa ptr asa ceva, nu va functiona. Bateriile agm au nevoie de un alt tip de incarcare care e complet diferit de cel clasic. Efb urile se comporta oarecum ca si agm urile dar se incarca la fel ca o baterie normala. Dar pana mea. Vad ca se abereaza la greu. |
--------------------
O masina
oarecare
.
- . Old school
|
|
criv |
![]()
Post
#74
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.049 Joined: 13 December 08 From: Drobeta Turnu Severin ![]() |
"Aberatiile" noastre ( sau cel putin ale mele) se bazeaza pe informatiile de la producatori.. atat de la Megane (vezi brosura) cat si de la acumulatori (vezi print screen-urile rombat, bosch, exide)
Daca tu stii sigur ca Renourile nu au nevoie de AGM , poate ne mai dai si noua ceva argumente in plus ....sa nu mai " aberam" atat... This post has been edited by criv: 1 Jan 2019, 22:51 Attached thumbnail(s) BROSURA_MEGANE_SEDAN.png ( Size: 290.3k ) Number of downloads: 945 rombat_AGM.png ( Size: 737.81k ) Number of downloads: 983 exide_AGM.png ( Size: 468.31k ) Number of downloads: 957 BOSCH_AGM.png ( Size: 538.01k ) Number of downloads: 949 |
--------------------
RENAULT
MEGANE IV 1,6 dci 130CP Intens
2016, Intens, full options Renault Megane IV 1,6 dci 130cp
|
|
dantes |
![]()
Post
#75
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.312 Joined: 12 December 03 From: Tzaranoaia ![]() |
Cauta bosch c7 charger si o sa vezi ca exista un mod special ptr incarcarea bateriilor agm. Cred ca e cel mai simplu sa iti explic de ce nu vei putea monta un agm.
Oricum, faceti fratilor ce vreti si credeti ce vreti. |
--------------------
O masina
oarecare
.
- . Old school
|
|
criv |
![]()
Post
#76
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.049 Joined: 13 December 08 From: Drobeta Turnu Severin ![]() |
QUOTE(Mycroft @ 27 Aug 2016, 12:54) Atentie, pentru masinile cu Start&Stop, daca s-a montat din fabrica baterie cu tehnologie AGM (Absorbent Glass Mat - fibra de sticla absorbanta), la inlocuire trebuie montata tot baterie AGM. Daca s-a pus baterie EFB (Enhanced Flooded Battery) din fabrica, se poate pune EFB sau AGM, desi Bosch recomanda AGM. La mine bateria este cea originala si arata ca in poza atasata. [attachmentid=1628041278] Uite si cateva echipari corecte de fabrica , dupa parerea mea pe M3... ( aberant , nu? ) la M4 au gasit compromisul EFB, mai ieftine, sa tina pana ies din garantie... This post has been edited by criv: 2 Jan 2019, 01:17 Attached thumbnail(s) Baterie_Megane.jpg ( Size: 41.49k ) Number of downloads: 999 IMG_20160831_150652.jpg ( Size: 646.88k ) Number of downloads: 296 |
--------------------
RENAULT
MEGANE IV 1,6 dci 130CP Intens
2016, Intens, full options Renault Megane IV 1,6 dci 130cp
|
|
xmisterx |
![]()
Post
#77
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.662 Joined: 12 October 17 From: Brasov ![]() |
Am comandat si eu un clio life evo 0.9 tce, in specificati scrie ca are sistem de recuperare a energiei, sa vedem cu ce tip de acumulator vine echipat, acum in ianuarie trebuie sa vina.
|
--------------------
Renault
Laguna 2
2003 Privilege 1.9 dci 120 hp Clio life evo 2019 0.9 75 HP
|
|
mnm |
![]()
Post
#78
|
Membru autentic Group: Members Posts: 545 Joined: 21 April 18 From: Bucuresti ![]() |
a20190102_baterieM4.jpg ( Size: 3.45mb )
Number of downloads: 281
Bateria mea low cost de la Renault este de 60 Ah si de tip EFB. |
--------------------
Renault
Megane 2 sedan
2005 1,6l 16V Privilege Megane 4 ZEN ENERGY TCE 132, 2018
Ex: Dacia 500, Supernova 1,4l, Sandero 1,6l MPI |
|
criv |
![]()
Post
#79
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.049 Joined: 13 December 08 From: Drobeta Turnu Severin ![]() |
O explicatie sumara despre cum functioneaza ESM (Energy Smart Management) la Megane IV . Daca chiar exista aceste sisteme pe masinile noastre, cred ca ar fi fost obligatoriu dotarea lor cu baterii AGM. (Se vede clar din explicatie ca la franare/decelerare bateria se incarca, dar nu se mai incarca la accelerare... in schimb toti consumatorii se alimenteaza din baterie la accelarare)...Bateriile EFB nu sunt pentru aceste sisteme ( nici un producator nu le recomanda ptr asa ceva, sunt decat pentru SS primar) si ca urmare, nu fac fata, cedand in scurt timp...
This post has been edited by criv: 3 Jan 2019, 12:25 Attached thumbnail(s) renault__ESM.jpg ( Size: 131k ) Number of downloads: 230 |
--------------------
RENAULT
MEGANE IV 1,6 dci 130CP Intens
2016, Intens, full options Renault Megane IV 1,6 dci 130cp
|
|
aba81 |
![]()
Post
#80
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.116 Joined: 2 November 16 From: Suceava ![]() |
deci pana la urma de cand citesc topicul asta se pare ca exista un sistem de recuperare a energiei. pana la urma daca bateria pica credeti ca neaparat cauza este din cauza acestui sistem? Eu am aproape 2 ani masina si nu am avut probleme. Cred ca totusi daca pica bateria se poate incerca schimbarea pe garantie.
|
--------------------
Renault
Megane GT
2017
|
|
vladof |
![]()
Post
#81
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.086 Joined: 15 November 16 From: Bucuresti ![]() |
Mare chestie nu e sistemul asta. Practic cand pui frana de motor si mergi cu 0 consum, se invarte alternatorul oricum si baga oricum curent in baterie - free energy. Ca si cum ai avea dinam la bicicleta si mergi la vale.
![]() Cu ocazia asta s-a confirmat si faptul ca in decelerare nu consuma carburant motorul. Sincer eram sceptic. ![]() This post has been edited by vladof: 3 Jan 2019, 12:52 |
--------------------
Renault
Megane GT 1.6 TCe 205
2017
|
|
jbn |
![]()
Post
#82
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.596 Joined: 31 March 14 From: Bucuresti/Pitesti ![]() |
Iata cu ce a fost dotata din fabrica si masina din semnatura. Pana acum, in 2 ani si 2 luni, am primit de 3-4 ori mesajul "Baterie slaba. Porneste motorul". Nu folosesc deloc SS.
Attached thumbnail(s) 20190103_104855.jpg ( Size: 2.49mb ) Number of downloads: 269 |
--------------------
Ex. Renault
Megane 4 Hatch, Corolla TS //
'16 1.5dCi 110cp, '22 1.8hsd 122cp
|
|
vladof |
![]()
Post
#83
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.086 Joined: 15 November 16 From: Bucuresti ![]() |
Asta o am si eu. Nu am primit niciodata mesaj ca e slaba. Poate la diesel papa mai mult curent motorul?
|
--------------------
Renault
Megane GT 1.6 TCe 205
2017
|
|
criv |
![]()
Post
#84
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.049 Joined: 13 December 08 From: Drobeta Turnu Severin ![]() |
QUOTE(aba81 @ 3 Jan 2019, 12:42) deci pana la urma de cand citesc topicul asta se pare ca exista un sistem de recuperare a energiei. pana la urma daca bateria pica credeti ca neaparat cauza este din cauza acestui sistem? Eu am aproape 2 ani masina si nu am avut probleme. Cred ca totusi daca pica bateria se poate incerca schimbarea pe garantie. pai tocmai asta e , in primul post explicam cum m-a lasat pe mine balta bateria cu 8 zile inainte de termenul de garantie (care este de 2 ani, indiferent de cat termen de garantie are masina-cel putin asa mi s-a spus la reprezentanta). Pe mine m-au pacalit, au pus-o la incarcat si mi-au facut vant, n-au vrut sa schimbe bateria caci din masuratorile lor reiesea in parametri dupa reincarcare (desi am gasit-o moarta dimineata) ...asa incat sa mai treaca ceva timp, sa iasa din garantie... Dar nu sistemul de recuperare a energiei este vinovat, ci faptul ca bateria cu care este dotata masina de fabrica (EFB) nu se preteaza la acest sistem. ... Oriunde ati citi despre bateriile EFB, ( ma refer la indicatiile producatorilor), peste tot se precizeaza ca acestea sunt doar pentru START STOP simplu, nu si pentru sistemele de recuperare a energiei. Personal, ma intreb ce cauta aceste baterii EFB pe masinile cu ESM, o sa intreb si la Vocea Clientului... Un singur argument gasesc: cel financiar, economic... EFB -urile sunt mai ieftine si se pare ca duc 2-3 ani.... Nu vreau sa cobesc, dar cred ca putem sa ne luam adio de la durate de viata de 6-8ani...asa cum eram invatati pana acum ca duc bateriile originale... Cei care aveti EXIDE...aveti o sansa in plus... e printre primele in top, nu e chiar Low Cost...dar Mutlu...cum am eu...nici n-am mai auzit de ele pana acum... <span class='edit'>3 Jan 2019, 13:54:</span> QUOTE(vladof @ 3 Jan 2019, 12:50) Mare chestie nu e sistemul asta. Practic cand pui frana de motor si mergi cu 0 consum, se invarte alternatorul oricum si baga oricum curent in baterie - free energy. Cu ocazia asta s-a confirmat si faptul ca in decelerare nu consuma carburant motorul. Sincer eram sceptic. ![]() problema e la accelerare, toata sarcina electrica, toti consumatorii pica pe baterie iar aceasta nu este alimentata in timpul accelerarii ( ptr a marii demarajul, alternatorul nu produce curent la accelerare) ....si chestia asta ...repetata in timp...poate face praf bateria...daca nu e cea corespunzatoare, conceputa special ptr faze de-astea... This post has been edited by criv: 3 Jan 2019, 13:57 |
--------------------
RENAULT
MEGANE IV 1,6 dci 130CP Intens
2016, Intens, full options Renault Megane IV 1,6 dci 130cp
|
|
xmisterx |
![]()
Post
#85
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.662 Joined: 12 October 17 From: Brasov ![]() |
Nu,dieselul papa m-ai putin, doar la pornire consuma m-ai mult dar in mers treaba se schimba.
Iar acum legat de ESM si masina din semnatura face incarcare la decelerare/franare iar la accelerare toti consumatorii merg pe alternator, sigur datorita consumatorilor de pe alternator motorul consuma ceva mai mult combustibil fata de cele dotate cu ESM dar oare este asa mare diferenta incat sa conteze? Se justifica diferenta de bani investita in acumulatori? Eu unul nu cred. This post has been edited by xmisterx: 3 Jan 2019, 13:58 |
--------------------
Renault
Laguna 2
2003 Privilege 1.9 dci 120 hp Clio life evo 2019 0.9 75 HP
|
|
criv |
![]()
Post
#86
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.049 Joined: 13 December 08 From: Drobeta Turnu Severin ![]() |
QUOTE(xmisterx @ 3 Jan 2019, 13:56) Iar acum legat de ESM si masina din semnatura face incarcare la decelerare/franare iar la accelerare toti consumatorii merg pe alternator, sigur datorita consumatorilor de pe alternator motorul consuma ceva mai mult combustibil fata de cele dotate cu ESM dar oare este asa mare diferenta incat sa conteze? Se justifica diferenta de bani investita in acumulatori? daca pui acumulator ieftin (chiar daca e inadecvat) ...se justifica mai ales ptr fabricant...ne falim cu performante nemaintalnite: consum redus, gaze mai putine, cuplu mai mare, etc... |
--------------------
RENAULT
MEGANE IV 1,6 dci 130CP Intens
2016, Intens, full options Renault Megane IV 1,6 dci 130cp
|
|
vladof |
![]()
Post
#87
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.086 Joined: 15 November 16 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(criv @ 3 Jan 2019, 13:36) problema e la accelerare, toata sarcina electrica, toti consumatorii pica pe baterie iar aceasta nu este alimentata in timpul accelerarii ( ptr a marii demarajul, alternatorul nu produce curent la accelerare) ....si chestia asta ...repetata in timp...poate face praf bateria...daca nu e cea corespunzatoare, conceputa special ptr faze de-astea... Acolo mai scrie ca daca e bateria "slaba" ii da drumul la incarcat. ![]() E mancat de watermark textul ala din poza in franceza. Am refacut si pus in engleza. renault_energy_tce_90_eed5312dc74d84130f_0_0_0_0_0.jpg ( Size: 270.82k ) Number of downloads: 292 This post has been edited by vladof: 3 Jan 2019, 15:51 |
--------------------
Renault
Megane GT 1.6 TCe 205
2017
|
|
criv |
![]()
Post
#88
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.049 Joined: 13 December 08 From: Drobeta Turnu Severin ![]() |
QUOTE(vladof @ 3 Jan 2019, 15:49) Acolo mai scrie ca daca e bateria "slaba" ii da drumul la incarcat. ![]() renault_energy_tce_90_eed5312dc74d84130f_0_0_0_0_0.jpg ( Size: 270.82k ) Number of downloads: 292 probabil, daca bateria e de care trebuie, special conceputa ptr asemenea sistem... Ati vazut undeva prin prezentarile producatorilor de baterii ca EFB-urile sunt ptr asa ceva? era bine si in romana... This post has been edited by criv: 3 Jan 2019, 18:29 |
--------------------
RENAULT
MEGANE IV 1,6 dci 130CP Intens
2016, Intens, full options Renault Megane IV 1,6 dci 130cp
|
|
Gill_ro |
![]()
Post
#89
|
![]() ..Nici paine fara munca, nici munca fara paine.. Group: Members Posts: 2.349 Joined: 1 February 07 From: Bucuresti ![]() |
Două poze cu bateria de pe Megane GT varianta Tce.. pentru info.
This post has been edited by Gill_ro: 3 Jan 2019, 22:38 |
--------------------
Renault
Megane II.1 / Megane IV GT ///
2004 Sedan Privilege 1.5 dci / 2017 GT 1.6 dci
- = B-006-ILL Mi-e grea maturitatea, mi-e greu să fiu docil,
Aș da orice pe lume să redevin copil! |
|
aba81 |
![]()
Post
#90
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.116 Joined: 2 November 16 From: Suceava ![]() |
Nu au mai scris Exide se pare sau poate scrie mai jos. La mine e identica cu ce a postat jbn.
|
--------------------
Renault
Megane GT
2017
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 25th April 2025 - 19:45 |