Acumulatori, tipuri, probleme, etc
![]() ![]() ![]() |
Acumulatori, tipuri, probleme, etc
mnm |
![]()
Post
#31
|
Membru autentic Group: Members Posts: 545 Joined: 21 April 18 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Renault
Megane 2 sedan
2005 1,6l 16V Privilege Megane 4 ZEN ENERGY TCE 132, 2018
Ex: Dacia 500, Supernova 1,4l, Sandero 1,6l MPI |
|
RveMO |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 906 Joined: 4 July 16 ![]() |
In poza de mai jos vezi ca ai: recipientul lichidului de frana, langa e filtrul de aer iar in fata e un plastic rosu. Acolo sunt bornele. In fata mai e un plastic ce se da usor jos si ai acces sa schimbi bateria. E greu de citit ce si cum fara sa o dai jos si nici nu m-a interesat.
detalii-cu-76425.jpg |
--------------------
Ford
Focus
2005 Megane Intense 1.5 dCi EDC 2017
|
|
dantes |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.312 Joined: 12 December 03 From: Tzaranoaia ![]() |
Din niste specificatii de la renault, referitor la maretul sistem de recuperare a energiei
![]() QUOTE ESM (Energy Smart Management): acest sistem permite recuperarea energiei cinetice a vehiculului în fazele de decelerare/frânare prin intermediul alternatorului si stocarea acesteia în baterie. Consumatorii electrici (încălzire, iluminare, radio…) sunt atunci alimentati direct de baterie ceea ce diminuează sarcina alternatorului. Această energie va fi apoi reutilizată pentru a asigura redemarajele vehiculului. Adica, pe intelesul tuturor, un alternator mai scump ![]() ![]() Referitor la pret, da...se pare ca sunt in urma. La varta, acu' vreo 4 ani, un AGM de 95Ah era 1000 lei. Un AGM rombat similar e 600...pana mea! Si EFB de 75Ah, rombat e vreo 4-500 lei. De fabrica, OE, e cu totul alt pret... aprox 1400 lei !!! DAAAR! e cu jmecherie totul... OE, deci implicit ce stie alternatorul sa incarce (ESM ![]() Fix din cauza asta, acu' 4 ani am cumparat degeaba un AGM varta ca dupa juma de an a murit ca nu stia alternatorul sa incarce bateria. |
--------------------
O masina
oarecare
.
- . Old school
|
|
gerula2006 |
![]()
Post
#34
|
Membru autentic Group: Members Posts: 730 Joined: 3 April 14 ![]() |
Deci trebuie o baterie care sa se "cunoască" cu alternatorul. Trebuie să cunoaștem caracteristicilor alternatorului atunci cind luam bateria.
|
--------------------
Renault
Megane Estate 1.5 EDC
2017
- B
|
|
myreno4me |
![]()
Post
#35
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.529 Joined: 18 May 17 ![]() |
Eu sunt curios cat vor tine bateriile astea in regimul : incalzire in scaune pornita, degivrare luneta si oglinzi, faruri, caldura pe HI, deci prin rezistenta electrica (de 2kw ??), telefoane la incarcat, tableta functionala, stergatoare functionale...toate astea in timp ce mergi cu 3-4 km/h vreme de 1-2 ore 😎
|
--------------------
Megane IV
1.2 TCE
2018
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.316 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Nu stiu cum este pe Megane dar eu ma gandesc ca poti sa faci niste ajustari din Clip si sa ii spui ce acumulator are, atunci incarcarea o sa fie ce trebuie ...
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
user123 |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.114 Joined: 4 August 09 ![]() |
Si cum stie UCE ce baterie ai tu? Continua, ca e interesant.... |
--------------------
Dacia
Renault
2004/2018 Stop, drop and roll will not save you in hell - inscriptie pe o biserica in Virginia |
|
cj98czh |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.316 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Mai citeste o data .... cu rabdare mai multa de tura asta ..
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
user123 |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.114 Joined: 4 August 09 ![]() |
Unde ai vazut tu in meniul can/clip chestiile care le sustii? Repet : de unde stie UCE ce baterie ai tu, inclusiv clip etc? |
--------------------
Dacia
Renault
2004/2018 Stop, drop and roll will not save you in hell - inscriptie pe o biserica in Virginia |
|
Poty |
![]()
Post
#40
|
![]() DDT Guru Group: Members Posts: 978 Joined: 19 March 17 From: Slatina/Bucuresti ![]() |
@myreno, atata timp cat e motorul pornit problema e inexistentă, inclusiv 3-4km/h
Problema apare doar cand e masina oprita adica start top... In rest bateria are voltaj apox constant cu motorul pornit Cj98czh poti face o șmecherie sa ii spui engine type diesel si baterie cu amperaj mai mare, asta e testata si cu vag com la vw. Iar la noi chiar exista in radnav asa ceva. Dar oricum avem incarcare variabila deci tot de capul ei încarcă in functie de ce consumatori are |
--------------------
Renault
Megane Intense Hatchback
1.2 Tce 132CP
- OT-06-APV
|
|
user123 |
![]() ![]()
Post
#41
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.114 Joined: 4 August 09 ![]() |
Vrei sa zici ca la un ECU benzina setezi engine type diesel si merge? Chestia cu amperajul mai mare al bateriei e cunoscuta, cu cat mai mare cu atat mai bine |
--------------------
Dacia
Renault
2004/2018 Stop, drop and roll will not save you in hell - inscriptie pe o biserica in Virginia |
|
myreno4me |
![]()
Post
#42
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.529 Joined: 18 May 17 ![]() |
Merci Poty, total offtopic, la ulei te-ai uitat ?
Cred ca nu mai resist o luna si il schimb, nu am vazut asa negreala vreodata ... De fapt cred ca o sa ma relaxez , caci de fiecare data dupa ce intru pe forum incep sa descopar fel si fel de treburi....😂😂😂 Eu abuzez de incalzirea electrica si cea din scaune de asta eram curios despre baterie, sper sa compensez prin faptul ca nu porneste start-stopul de 5 ori pe luna . |
--------------------
Megane IV
1.2 TCE
2018
|
|
Poty |
![]() ![]()
Post
#43
|
![]() DDT Guru Group: Members Posts: 978 Joined: 19 March 17 From: Slatina/Bucuresti ![]() |
E normal sa fie negru.. si la mine e tot asa.. negru tuci.. e normal sa fie.. pentru ca raceste turbina.. a mea vede aproape zilnic 6000rpm si nivelul uleiului este tot la jumatate
este si deja cred ca am facut 15k km de la ultimul schimb.. dar vine in martie revizia In concluzie stai linistit, daca uleiul e negru iar antigelul e pe minim e ok ![]() Si eu tin non stop incalzirea pornita in scaune, aia la luneta mai rar.. poate doar cand vad abureala prea multa in rest nu @user Teoretic da.. ca sa nu apara probleme pe incarcare..e masina plina de electronica si cred ca isi da seama cat sa incarce o baterie, eu daca as face un soft, asa l-as gandi, pe diesel incarcari mai puternice ca-i si amperaju mai mare, iar pe benzina ceva mai soft, e doar parerea mea. Nu stiu daca Meganul e atat de inteligent incat daca ii pui baterie de diesel sa o incarce tot ca pe aia de benzina(gen protectie).. cred ca ii da cat "suge" ![]() This post has been edited by Poty: 26 Dec 2018, 23:27 |
--------------------
Renault
Megane Intense Hatchback
1.2 Tce 132CP
- OT-06-APV
|
|
criv |
![]()
Post
#44
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.049 Joined: 13 December 08 From: Drobeta Turnu Severin ![]() |
asta e bateria pe care o am pe masina , care m-a lasat balta si a fost reincarcata in garantie. |
Inainte de a ajunge la baterie am observat ca la capacul ce acopera bateria e rupta o clema (zona incercuita cu rosu in poza) ...masina a umblat numai prin reteaua Renault... "atenti" baietii astia... iar capacul acela face piesa corp comun cu conducta aia de aer, piesa cod Renault 165551527R...( pe care o tin eu in mana) cost piesa in reprezentanta cca 530 lei... This post has been edited by criv: 28 Dec 2018, 11:27 Attached thumbnail(s) 49319470_557770338028464_8946590991247212544_n.jpg ( Size: 114.67k ) Number of downloads: 1000 48424893_599987157088105_8541014437757190144_n.jpg ( Size: 194.36k ) Number of downloads: 1038 49202853_823855014633827_8962594228370669568_n.jpg ( Size: 61.48k ) Number of downloads: 990 49103429_2104551836521770_5411230361382289408_n.jpg ( Size: 125.32k ) Number of downloads: 986 |
--------------------
RENAULT
MEGANE IV 1,6 dci 130CP Intens
2016, Intens, full options Renault Megane IV 1,6 dci 130cp
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#45
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.316 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Ai luat o masina SH, nu una noua ...
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
criv |
![]()
Post
#46
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.049 Joined: 13 December 08 From: Drobeta Turnu Severin ![]() |
|
--------------------
RENAULT
MEGANE IV 1,6 dci 130CP Intens
2016, Intens, full options Renault Megane IV 1,6 dci 130cp
|
|
user123 |
![]()
Post
#47
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.114 Joined: 4 August 09 ![]() |
Depinde si de calitatea plasticelor...daca adaugi frig si un plastic de slaba calitate, atunci devine casant.... Sper ca nu ai dat 530 lei pe tot plasticul ala.... " Bateria a fost reincarcata pe garantie"......suna frumusel, pot sa " curat pe garantie si bujiile" in loc sa le schimb? Dar filtrul? Sau bobinele?.... Nu te mai supara, bucurate de ea - daon masa, e fier ! In plus problemele astea vor suda relatia intre voi, o sa vezi in timp....ajungi sa tii la ea ![]() Iar cu plasticele, no worries si la nemtesti e la fel.....masina de 50 000 de euro cu furtune de spalat parbriz de plastic, ingheata si crapa iarna.....reno pune de silicon ![]() |
--------------------
Dacia
Renault
2004/2018 Stop, drop and roll will not save you in hell - inscriptie pe o biserica in Virginia |
|
mnm |
![]()
Post
#48
|
Membru autentic Group: Members Posts: 545 Joined: 21 April 18 From: Bucuresti ![]() |
ESM (Energy Smart Management): inteleg ca este o leapsa pe care am luat-o mai multi posesori M4 de la Renault ?
Bateriile de fabrica ar fi EFB compatibile doar cu functia Start Stop? |
--------------------
Renault
Megane 2 sedan
2005 1,6l 16V Privilege Megane 4 ZEN ENERGY TCE 132, 2018
Ex: Dacia 500, Supernova 1,4l, Sandero 1,6l MPI |
|
relisys |
![]()
Post
#49
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 73 Joined: 13 July 17 From: Suceava ![]() |
https://www.acu-shop.ro/baterie-auto-tudor-...5-ah-tl752.html
Ca si dimensiuni nu stiu daca se incadreaza.....Nu stiu ce dimensiuni are cea de pe masina This post has been edited by relisys: 28 Dec 2018, 18:13 |
--------------------
renault
megane 4 sedan intense 1.5 dci 110cp
2017
|
|
criv |
![]()
Post
#50
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.049 Joined: 13 December 08 From: Drobeta Turnu Severin ![]() |
QUOTE(user123 @ 28 Dec 2018, 16:27) Depinde si de calitatea plasticelor.... Sper ca nu ai dat 530 lei pe tot plasticul ala.... " Bateria a fost reincarcata pe garantie"......suna frumusel,... ![]() eu cred ca nu-i vorba de calitatea plasticelor ci e despre calitatea lucratorilor care-au pus mana pe-acolo... plasticul....il caut sa-l cumpar sh... si da , intr-adevar, cred ar rade si cu curu de noi un neamt cu BMW in garantie... daca-ar vedea cum sunt prostiti romanii cu reincarcarea bateriilor in garantie si ...pe bani... 28 Dec 2018, 18:19: QUOTE(relisys @ 28 Dec 2018, 18:11) https://www.acu-shop.ro/baterie-auto-tudor-...5-ah-tl752.html Ca si dimensiuni nu stiu daca se incadreaza.....Nu stiu ce dimensiuni are cea de pe masina inatimea trebuie sa fie 190 mm This post has been edited by criv: 28 Dec 2018, 18:19 |
--------------------
RENAULT
MEGANE IV 1,6 dci 130CP Intens
2016, Intens, full options Renault Megane IV 1,6 dci 130cp
|
|
user123 |
![]()
Post
#51
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.114 Joined: 4 August 09 ![]() |
Criv, conteaza si calitatea plasticului si o sa-ti zic si de ce.....un plastic bun, este maleabil inclusiv la rece si cu cat e mai moale cu atat se sparge/rupe mai greu....dar costa Bineinteles ca sunt babuini in service, de ce te miri asa? Astia sunt peste tot....dar si calitatea pieselor ii ajuta.... Lasa-l naiba de BMW ca nu e de referinta.....poti sa rupi usor urechile bobinelor cand le scoti ( tot din cauza plasticului ), idem la audi ( rupi conectorul mufa de plastic - si mai frumos).....daca vrei iti mai enumar exemple.... In plus la alea nemtesti esapamentul e negru....negru de la ulei....la reno tau nu e ![]() P.S : stiu, am obsesie cu esapamentul la masini.... |
--------------------
Dacia
Renault
2004/2018 Stop, drop and roll will not save you in hell - inscriptie pe o biserica in Virginia |
|
relisys |
![]()
Post
#52
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 73 Joined: 13 July 17 From: Suceava ![]() |
asta ar fi modelul de baterie pentru Megane dat de producatorul EXIDE/TUDOR : EL 700
http://ows-cdn.tecdoc.net/exide/home.jsp?s...e33229329f7f770 This post has been edited by relisys: 29 Dec 2018, 07:43 |
--------------------
renault
megane 4 sedan intense 1.5 dci 110cp
2017
|
|
mnm |
![]()
Post
#53
|
Membru autentic Group: Members Posts: 545 Joined: 21 April 18 From: Bucuresti ![]() |
Deci ESM (Energy Smart Management):
Sa inteleg ca este o reclama mincinoasa in brosura de prezentare M4 2018 pentru (fazani) fani Renault ? |
--------------------
Renault
Megane 2 sedan
2005 1,6l 16V Privilege Megane 4 ZEN ENERGY TCE 132, 2018
Ex: Dacia 500, Supernova 1,4l, Sandero 1,6l MPI |
|
criv |
![]()
Post
#54
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.049 Joined: 13 December 08 From: Drobeta Turnu Severin ![]() |
deci
bateria EFB - ptr masini cu SS , nu se preteaza la incarcarea la franare si decelerare ; bateria AGM - ptr masini cu SS , special concepute pentru incarcarea la franare si decelerare; Pai chiar nu stiu in ce masura o fi functional sistemul asta (Energy Smart Management) atat timp cat masina vine dotata din fabrica cu baterii EFB care nu se preteaza la incarcare la franare sau decelerare (deci la sistemul ESM) in loc sa fie dotata cu bateria AGM care se preteaza la asa ceva. deci ori masina are ESM doar pe brosura, atat timp cat are acumulator EFB, ori acumulatorul e inadecvat ptr masina care are ESM, (dar care nu este pus in valoare ), ceea ce..poate explica o epuizare precoce... Chiar o sa pun o intrebare zilele urmatoare la Vocea Clientului, vis-a-vis de cum se impaca funcția de recuperare a energiei la frânare din brosura, cu bateria EFB din dotarea masinii? sa vedem ce ma mai mint de data asta... This post has been edited by criv: 29 Dec 2018, 21:14 |
--------------------
RENAULT
MEGANE IV 1,6 dci 130CP Intens
2016, Intens, full options Renault Megane IV 1,6 dci 130cp
|
|
gerula2006 |
![]()
Post
#55
|
Membru autentic Group: Members Posts: 730 Joined: 3 April 14 ![]() |
Să punem mai mulți această întrebare!
|
--------------------
Renault
Megane Estate 1.5 EDC
2017
- B
|
|
BioHazarD |
![]()
Post
#56
|
![]() Gold member Group: Members Posts: 1.408 Joined: 9 May 07 ![]() |
Vocea Clientului numai la intrebari tehnice nu stiu ei sa-ti raspunda...
@criv, incep si eu sa cred ca "au ceva cu tine" si te mint cu nerusinare |
--------------------
Renault
ex-Clio Symbol 1.5 dci
2008 Megane 4 1.5 dci 2017
Austral mild-hybrid 2023 |
|
criv |
![]()
Post
#57
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.049 Joined: 13 December 08 From: Drobeta Turnu Severin ![]() |
Am inteles...avem utilizatori plini de "sto"-uri...
|
--------------------
RENAULT
MEGANE IV 1,6 dci 130CP Intens
2016, Intens, full options Renault Megane IV 1,6 dci 130cp
|
|
baban sergiu |
![]()
Post
#58
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 361 Joined: 22 March 07 ![]() |
Am avut schimbata bateria pe garantie la Megane dupa cam 2 ani de folosintal, cand am intrebat dece mi-au raspuns ca nu este problema mea si ca sa fiu linistit ca au schimbat bateria.
Acuma stiu ca mi-ai mai spus sa nu mai compar Meganul cu Clio - dar ce dracu sa fac daca le am pe amandoua ![]() Pe clio am patit la fel a grapat bateria dupa 2 ani si a fost schimbata pe garantie, iar acuma dupa un an incepe sa dea semne de crapare din nou. Am fost din nou cu ea la garantie si au zis ca este incarcata doar 60% si ca au regenerat-o sa fie incarcata complect avand acelasi reaspuns la intrebarea dece se intampla. Este posibil ca si Clio sa aiva acelasi sistem de recuperare a energiei ?? Bateria este de tip EFB |
--------------------
Rebault
Megane IV EDC + Clio IV
2007 - 2015
- YC07OCW
|
|
mnm |
![]()
Post
#59
|
Membru autentic Group: Members Posts: 545 Joined: 21 April 18 From: Bucuresti ![]() |
Daca masina are SS +ESM (Energy Smart Management) ar fi trebuit dotata cu acumulator AGM care suportă un număr de ciclari de 3-4 ori mai mare decât toate gamele convenționale. Dezavantaj pentru Renault cca. 40 euro/buc.
Tensiunea si curentul debitate de alternator in regim de franare/ decelerare sunt mai mari decat conventional. Daca masina are doar SS ar fi trebuit dotata cu acumulator EFB care suportă un număr de ciclări de 2 ori mai mare decât toate gamele convenționale . Avantaj Renault cca. 40 euro/buc. Tensiunea si curentul debitate de alternator sunt ca la o masina normala (fara ESM). Ref. VC ... ma indoiesc ca vor da un raspuns clar la aceasta problema. |
--------------------
Renault
Megane 2 sedan
2005 1,6l 16V Privilege Megane 4 ZEN ENERGY TCE 132, 2018
Ex: Dacia 500, Supernova 1,4l, Sandero 1,6l MPI |
|
criv |
![]()
Post
#60
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.049 Joined: 13 December 08 From: Drobeta Turnu Severin ![]() |
da, si masina cu recuperarea energiei la franare fiind dotata cu baterie EFB , rezulta o economie ptr Renault si un cost suplimentar ptr cumparatori, bateria epuizandu-se mult mai repede fata de cazurile normale, in cca 2 ani ( e binecunoscut faptul ca o baterie de echipare de fabrica la o masina noua tine min 5 ani, chiar pana la 8 ani )
S-ar putea sa fie o pacaleala in toata regula trasa de Renault clientilor sai....fapt care imi aminteste cum invatam la scoala despre conquistadorii spanioli care contra unei oglinzi luau kg de aur de la bastinasi sud-americani... intrebati si voi la VC This post has been edited by criv: 1 Jan 2019, 18:47 |
--------------------
RENAULT
MEGANE IV 1,6 dci 130CP Intens
2016, Intens, full options Renault Megane IV 1,6 dci 130cp
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 25th April 2025 - 19:42 |