Grad de satisfactie Talisman, Cat de multumiti suntem de Talismanele noastre
![]() ![]() ![]() |
Grad de satisfactie Talisman, Cat de multumiti suntem de Talismanele noastre
vizitiug |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 48 Joined: 15 May 08 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane
2007/Lux Privilege 1.6 16V
|
|||
dantes |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.312 Joined: 12 December 03 From: Tzaranoaia ![]() |
Iarasi cuvantul limuzina asociat talismanului. Nu mai argumentez in totalitate, dar e doar o berlina medie care nu are a face cu cuvantul limuzina.
Ptr cineva care a sarit din logan in talisman sa zicem (nu e vb de cineva anume, doar vreau sa evidentiez ceva), da, in ochii aceluia e limuzina. Dar saraca masina nu e! Ca si grad de satisfactie, ptr banii dati e suficienta masina sa merite si personal inca imi place. Dar e doar o taraba pe roti, nicidecum limuzina. |
--------------------
O masina
oarecare
.
- . Old school
|
|
bejanmarinel |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru Group: Members Posts: 155 Joined: 15 February 10 ![]() |
Sunt multumit de talismanul meu, socotind bine costurile totale si beneficiile pe care le aduce. Am cumparat-o ca ma simt bine in ea, imi place. Desi sunt constient ca o sa ma intalnesc cu unele deficiente marunte si enervante, cu toate astea costurile sunt mai mici ca la VAG.
|
--------------------
renault
Talisman
2018 1.6dci 160 edc
|
|
radu_catalin |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 22 May 10 ![]() |
Personal ma asteptam la mai mult.. Si ma refer strict la interior, acolo unde de fapt ne petrecem timpul
![]() ![]() |
--------------------
Renault
Koleos/Talisman
2008/2018
|
|
kodiak23 |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 83 Joined: 6 April 15 ![]() |
Daca compar la interior cu vechiul Megane parca imi lipsesc ceva spatii de depozitare
![]() Cand m-am pus sa caut la ce masina sa trec am alocat un buget de ~40K euro , dar nu am gasit nimic altceva care sa imi placa . Eu lucrez in Automotive , design si productie de borduri si interioare pentru marcile de lux (BMW / Daimler / JLR / Tesla / Maserati si altele) si pot sa confirm ca si la case mai mari sunt probleme destule (chiar si cu zgomote) , pentru ca timpul de dezvoltare e de obicei foarte scurt . Implicit am condus sau fost in interior la aceste masini , unele care inca nici nu sunt lansate . Nu pot sa ma pronunt pentru masinile mai vechi de 3 /4 ani , dar comparativ cu cele noi eu zic ca Talisman sta destul de bine . Din cate stiu la Talisman interiorul e facut de o firma concurenta cu cea la care lucrez , care insa face interioare si pentru Audi deci Renault si-a dat oarecum silinta . |
--------------------
♢
Talisman
Estate - 1.6 DCI EDC 160Hp ♢ Megane II - 1.6 112Hp Automatic / 1.6 113Hp / 1.5 dCi 86Hp
♢ Twingo - 1.2 58Hp http://www.youtube.com/c/AlexandruCaramidariu |
|
vizitiug |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 48 Joined: 15 May 08 ![]() |
Nu prea se inghesuie lumea sa zica ceva de bine de Talisman?? De ce oare???
|
--------------------
Renault
Megane
2007/Lux Privilege 1.6 16V
|
|
zdrunovai |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru Group: Members Posts: 154 Joined: 28 June 17 ![]() |
Pentru ca la.sfarsitul zilei e doar o masina cv mai buna ca megane ul de rand. Nu depaseste feeling ul pe care Laguna il lasa...sau sa se apropie de robustetea VW...rafinamentul Audi sau Bmw...asa ca...e doar o masina bunicica ce arata bine dar cam atat. Sper ca in viitor Renault sa invete cat mai multe din Talisman. E pe un drum bun dar mai trebuiesc eforturi multe si mari ca sa devina cu adevarat comletitiva cu "greii" Europei.
|
--------------------
Renault
Talisman
2017 dci 1.6 160 hp
|
|
dantes |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.312 Joined: 12 December 03 From: Tzaranoaia ![]() |
Dupa 2 lagune 3 pot spune ca talismanul e peste...chiar ani lumina!
Feelingul la laguna era de o masina de jucarie si nu se compara cu talismanul. Chiar si modul cum abordeaza gropile sa zicem e complet diferit! Am destul de des pe mana si un passat din familie. Pai pot spune ca face pipi pe pisatul ala la muuuulte capitole...unul fiind scaunele! Ca robustete...pana mea..sunt acolo amandoua. Poate sa zici "spartana" la pisat, care e un highline destul de bine echipat dar degeaba. Niciodata nu am putut intelege de ce e diferenta ca de la cer la pamant intre pisat si phaeton. Intre a6 si a8 sau 5ar si 7ar nu e asa mare diferenta cum e la astea. Ma rog, revenind... talismanul e o masina corecta, inca imi pune zambetul pe buze si e destul de comfortabila. Privind inapoi, as mai da banul pe ea? Categoric da! |
--------------------
O masina
oarecare
.
- . Old school
|
|
s_j_teo |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 626 Joined: 16 July 06 ![]() |
Dantes te imbeti cu apa rece atata tot !
|
--------------------
Skoda
Octavia 3
2014
|
|
gabize |
![]()
Post
#10
|
![]() DECONECTAT Group: Members Posts: 6.020 Joined: 21 July 08 From: ©City of Mini Roundabouts ![]() |
Bordul mi se pare puțin prea îndrăzneț, tableta aia pare nefiresc prinsă pe consola centrală iar dunga luminoasă amintește de manele - în ton cu nefericitele stopuri prelungi care numai eleganță nu conferă.
Despre comportament și confort nu am de spus nimic pentru simplul motiv că n-am avut plăcerea s-o conduc. Îmi place în schimb fața, deși urmează o linie deja consacrată. E echilibrată, cu condiția să nu fie aprinse luminile de zi. Acolo am încă o problemă de acomodare, par ostentative. Nu dați, e doar o părere neavizată! ![]() This post has been edited by gabize: 19 Dec 2018, 09:08 |
--------------------
⚓ Am avut
cândva o... barcă...
acum doar un gândac H247 "Unde poți lega cu sârmă, e păcat să pui șurub!"
|
|
icsfails |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru Group: Members Posts: 171 Joined: 30 January 16 ![]() |
Dantes, te imbeti cu apa rece, atata tot. Spune si tu ca e nasoala rau, atunci o sa iti dea lumea dreptate
![]() This post has been edited by icsfails: 19 Dec 2018, 11:15 |
--------------------
Renault
Talisman TCe
2016
|
|
speedman |
![]()
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.495 Joined: 21 April 07 ![]() |
deși nu sunt posesor...încă, imi place masina asta foarte mult...si am inclus o pe lista scurtă. Referitor la problemele ei, cred ca pot fi trecute cu vederea...
|
--------------------
Smart
eq forfour
2019
|
|
dantes |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.312 Joined: 12 December 03 From: Tzaranoaia ![]() |
QUOTE(s_j_teo @ 19 Dec 2018, 08:50) Ataca idei, nu persoane. La cate masini am detinut si la cati km am mers si cu alte masini precum si in total, basca faptul ca detin acum un talisman (masina al carui grad de satisfactie e in discutie acum), cred ca pot sa emit ceva pareri, care imi apartin si pot sa convina sau nu unora sau altora. Nu-ti place? Nu cumpara! Eu sunt f multumit de ea. La comfort si dinamicitate o pot compara cu ultimele 2 masini principale detinute, o laguna 3 cu bva si un phaeton. La mine masinile nu stau mai mult de 1 an ptr ca ma plictisesc de ele. Phaetonul a fost exceptia cu aproape 6 ani iar talismanul cred ca va mai sta o vreme lunga la mine ptr ca dupa 1 an jumate de "ownership" NU m-am plictisit de ea! Deci gradul de satisfactie e unul foarte pozitiv. Referitor la probleme...nu stiu care probleme! O bieleta si o baterie moarta? Shit happens! La A8-ul cuiva din familie, luata de noua, dupa 3 ani i-a facut papuci la cate belele a avut cu masina aia. La 100k + dati pe ea ar fi trebuit sa fie flawless dar nu a fost. La 30k+ ce asteptari poti avea? Ghici ce...a depasit absolut toate asteptarile. Din toate masinile detinute si/sau conduse minim 1000km, phaetonul oferea cel mai bun comfort, apoi S apoi...tananana...talismanu' ! si a surclasat in opinia mea: A8 locul de la sofer, A6, seria 5, passat...si altele mai slabe. Dar na...e reno si trebuie sa fie naspa! |
--------------------
O masina
oarecare
.
- . Old school
|
|
clio4edc12 |
![]()
Post
#14
|
Membru autentic Group: Members Posts: 306 Joined: 6 August 14 ![]() |
Eu am condus acum vreo luna un Talisman cateva zeci de km. 1.6 tce edc, full.
Este o masina frumoasa, multe dotari, sunt convins ca exista si oameni multumiti. Ce mi s-a parut insa, e faptul ca masina e nascuta batrana. In era digital cockpit, instrumentarul e oarecum depasit. Tableta se vede ca e conceputa in 2012. Volanul parea foarte tocit dupa 30.000 km iar proprietarul avusese deja multe probleme de fiabiltiate cu ea. Si vad ca si pe net sunt multi cu probleme. Acum, asta nu e o problema, inteleg ca e tot mai greu sa faci o masina fiabila. Problema e cand cei de la service nu au atitudinea potrivita. Daca masina are o problema iar ei o rezolva repede, asta e, pentru asta e garantia. Dar cand si aia sunt prafalai, mai neplacut. Mai ales daca te-ai si scremut ceva ca sa cumperi masina. Desi pe hartie masina pare rapida, in practica, din cauza cuplului anemic, nu prea se simte de 200 de cai. E adevarat, e si grea. In final, mie mi-a placut masina, fara indoiala e o masina buna. Problema e ca exista alte masini, si mai bune. Si asta se vede chiar si la vanzari. |
--------------------
Renault
Clio
2014
|
|
brotakul |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 32 Joined: 16 April 09 From: Timisoara ![]() |
E o masina ok, la un pret ok.
Fata de masini din generatiile trecute care iti dadeau senzatia de tancuri, mari si din "fer", de Talisman nu stiu ce sa zic. Aripi de plastic, capota de aluminiu, perceptia e de masina firava, in ciuda gabaritului. Nu contest rezistenta materialelor, dar spun ca asta este perceptia, ciudata de altfel. E poate un trend, sunt avantaje si dezavantaje pentru astfel de solutii tehnice, insa parca dispare senzatia aia de la Audi 100 ca daramai un zid de caramida cu ea daca dadeai neatent prea mult cu spatele ![]() Si la interior sunt combinate senzatiile, de la impresiile initiale majoritar pozitive, pana la cosmetica uzurilor diverselor elemente si zone (ex: textura pielii de pe "cotiera" usii care se tabaceste si contrasteaza urat cu restul suprafetei, pielea prea sensibila pe volan si care se uzeaza prematur). Sunt lucruri ce se intalnesc si la masini mai scumpe, e adevarat. E poate singura consolare. Cum au spus si alti colegi mai sus, sunt bube si la alti producatori mai consacrati, mai nemti. Si la Skoda se poate, ca la o masina noua, cu mai putin de 5000km, sa o ia razna iluminatul interior si sa porneasca de nebun dupa inchiderea masinii, multimedia sa crape din senin in mers si sa se restarteze complet de mai multe ori (soft cu probleme), inchiderea haionului la break sa cedeze (urmeaza service), martorul Check Engine sa se aprinda si sa se stinga intermitent fara erori salvate in calculator, toate astea la o singura masina, dar au probleme de exemplu de soft la multimedia care afecteaza in egala masura Octavii si Superburi, sau sisteme de fixare a spatarelor banchetei sa cedeze si la o frana mai din scurt sa te trezesti cu bagajele din portbagaj in habitaclu (am patit-o eu cu Octavia 3 noua). Superb-ul are un bord simplu dar desenat cu gust, insa ecranul montat inexplicabil de jos care face de-a dreptul periculoasa utilizarea navigatiei in mers. Mondeo are finisaje la unele plastice de interior demne de Logan. La Insignia scartaie cotiera si misca stanga-dreapta de zici ca-i aftermarket. Deh, sunt bube peste tot, doar ca proprietarii in general isi apara achizitiile si nu zic toate lucrurile astea. Am avut Laguna 3, Talisman cred ca e un pas sanatos in directia ce-a buna, dar Reno are mult handicap de imagine de recuperat dupa Laguna 2. Laguna 3 a fost destul de fiabila si mai germanizata dupa gusturile pietei, Talisman as zice ca nu sta rau nici el, insa perceptia pietei inca e de marca low cost si "nedemna" de lupta corp la corp cu nemtoaicele. Asta aud peste tot in jur, asta spun oameni care dau bani pe alte masini din segmentul D si care fac vanzare la Passat, Superb, Mondeo. Desi multi din ei recunosc ca cel putin ca design, Talismanul e unul din cele mai frumoase masini din segment. Dupa fiasco-ul Laguna 3, Reno avea nevoie de o masina frumoasa si asta ma bucur ca e apreciata chiar de unii care au cumarat masini nemtesti. This post has been edited by brotakul: 22 Dec 2018, 21:47 |
--------------------
Renault
Talisman
2016 Zen 1.6 DCi 130CP
|
|
Volverine |
![]()
Post
#16
|
Membru incepator Group: Members Posts: 92 Joined: 1 January 08 ![]() |
Dupa 10 luni de posesie si 17000 km facuti Talismanul meu arata si se comporta la fel. Nu croncane, nici nu scartaie, nu probleme, zgarieturi in parcare de la binevoitori, de aia am o placere deosebita sa-l conduc. O placere deosebita sa-l spal, intretin. Singurele upgrade-uri facute sunt tuning chip la motor(o fita pe care mi-am permis-o chiar daca 160cp si 380Nm sunt de ajuns), setarea R-link cu excluderea ESP(foarte folositoare la plecarea de pe loc cand ai nevoie de motor), eliminare scartait punte spate(am prins modelul cu scartait), un set cauciucuri de iarna Top(Nokian WR D4 240/45/R18), harti noi V1712.
Sincer sunt placut impresionat de LIPSA problemelor! Talisman e o masina noua, platforma noua, sisteme noi, motorul doar rodat pe alte modele deci rasverificat, in mod normal te poti astepta la mici probleme ce se elimina in timp. Dar chiar nu sunt probleme(am batut in lemnul bordului). Atu-uri? Raport calitate/pret foarte avantajos. Masina confortabila, silentioasa si sportiva in acelasi timp. Design INCA spectaculos. Inca intoarce lumea capul cand trece ). As cumpara-o in fiecare zi!! Defecte? Apartine Renault, intr-o tara in care exista preconceptia ca doar nemtoaicele merita cumparate! Si asta o penalizeaza foarte mult la nivel de imagine. Dar daca te doare in cot de trend-ul nemtesc, vrei personalitate chiar cu devalorizare, nu urmezi carari batatorite, tii la prestigiul tau de a nu avea BMW sau Passat, atunci poti sa o cumperi. Sau orice altceva ce ti se potriveste! |
--------------------
Renault
Talisman 160 + chip, EDC
Intens Renault 18, 1.6 GT
Renault Laguna 2 SW, 1.9 dci Renault Clio 4, 1.5 dci |
|
mars |
![]()
Post
#17
|
![]() meow or never Group: Moderatori Posts: 7.305 Joined: 22 January 04 ![]() |
Bravo! Nu pot spune ca sunt 100% de acord cu treaba cu “prestigiul”, mai ales ca nu se pupa cu ultima afirmatie.
|
--------------------
Mercedes-AMG
A 35
(2023)
|
|
cal |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 41 Joined: 13 May 07 ![]() |
|
--------------------
.
.
. Renault Talisman Intense, 1.6 TCE 200 EDC Black,2016
Renault Megane 2.2, 1.6 16v, Lux Privilege, Gri Beige,2007 |
|
kodiak23 |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 83 Joined: 6 April 15 ![]() |
A venit in sfarsit si a mea pe la sfarsitul lui Noiembrie , deja am facut vre-o 8000KM . Masina e din Decembrie 2017 si avea deja 11000Km .
Cei de aici de la Service din germania m-au surprins in mod placut , imi luasem roti noi si trebuiau echilibrate , tehnicinul a testat masina pe un drum cu denivelari si se auzea ceva la suspensie in partea stanga fata , mi-a spus ca e o problema cu vechiul furnizor (Getrag) si mi-au dat comanda de piese de la noul furnizor Bosh pe ambele parti in fata , si asta fara sa cer eu . Din cate am vazut aici service-urile sunt evaluate direct de Renault cumva (am primit formular de evaluare pe email de la Renault) , pot spune ca am fost foarte multumit de cum s-a rezolvat o problema pe garantie . Eu am ocazia foarte des sa utilizez masini "scumpe" pentru ca lucrez la o companie care produce interiorul pentru marcile "de lux" . Pot sa spun ca singura masina ce mi-a placut mai mult ca talisman a fost Range Rover Velar , dar a avut multe probleme electronice si deja e la pret dublu . Cumva Talismanul s-a potrivit perfect cu toate cerintele mele , dar poate e de vina si acomodarea mea cu Renault , pentru fiecare din BMW , VW , Mercedes , Audi , Skoda etc am foarte multe motive de neplacere la interior . Toate sunt ba cu prea multe butoane , ba prea invechite , ba un design foarte plictisitor sau multimedia pe cat de mare pe atat de urat . Singura mea problema e Android Auto care nu e pe tot ecranul , motiv pentru care utilizez mai mult navigatia integrata a masinii . Daca ai fi pus toate masinile pana in 50K euro in fata mea fara sigla , sunt sigur ca pe asta as fi ales-o . Chiar am vrut sa fac un efort acum ca stau in Germania sa iau masina nemteasca , dar mereu cand eram pe autostrada intorceam capul doar dupa Megane si Talisman , luminile de zi fata si farurile spate sunt geniale . Sotia e si ea foarte bucuroasa ca se poate uita la documentare pe consola centrala pentru ca am putut debloca video in mers , deci nu mai trebuie sa se chinuie cu telefonul . De sarbatori am consumat diesel de 208 Ron din Munchen pana in Timisoara . Cruise controlul adaptiv a fost fenomenal , cu aglomeratia care a fost pe drum pot sa spun ca a fost o placere sa conduc . Cat despre fiabilitate pot spune ca la orice masina poti avea ghinion , si pe forumuri de obicei intra oamenii care au probleme , eu asa am ajuns la forum , avusem mici probleme cu Megane si am gasit aici rezolvari . Cineva care nu stie si intra pe forum crede ca sunt doar probleme cu masina asta , sau cu masinile renault in General , dar stati linistiti ca si pe celelalte forumuri e la fel . Am luat decizia sa iau Talisman dupa ce am vazut un clip , un pasionat din America care cumparase o barca , sfatul lui a fost sa iti iei barca care iti place si te atrage nu barca care e cea mai buna / fiabila . Toate vor avea probleme , dar daca iei una care nu iti place si dupa mai ai si probleme nu mai bine o luai direct pe cea care ti-a placut ? |
--------------------
♢
Talisman
Estate - 1.6 DCI EDC 160Hp ♢ Megane II - 1.6 112Hp Automatic / 1.6 113Hp / 1.5 dCi 86Hp
♢ Twingo - 1.2 58Hp http://www.youtube.com/c/AlexandruCaramidariu |
|
NordicN |
![]()
Post
#20
|
Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 11 April 17 ![]() |
Talisman 160 dci edc Initiale Paris.
Pro: - sentiment unic la conducere datoria 4Control (din ce am condus pana acum) - dotari multe la un pret decent - suspensie si scaune foarte confortabile la drum lung - faruri excelente - motorul nu imi da impresia de subdimensionat pentru stilul meu de condus. Am atins viteza de 205 pe autostrada (germania), punct in care viteza crestea dar mai greu. Consider ca e de ajuns. - spatiu interior mare Contra: - sistemul de inchidere portbagaj nu imi place deloc - motorul masinii din posesie va fi scos din productie de catre Renault, care introduce 1.7 si 2.0 diesel. Dezavantaj pentru mine ca individ, avantaj pentru viitorii clienti. - egr stricat la 40.000 km - lipsa capac de protectie boxe (la optiunea Bose) Cum a spus si kodiak, masina asta s-a cumparat cu inima si nu cu capul, avand de ales intre ea si un audi a4 190cp quattro automat. Sa ramanem realisti totusi si sa nu sarim la comparatii cu a6/seria5/E-Klasse (acelasi an de fabricatie) pentru ca nu isi au rostul. Antifonarea, calitatea materialelor din interior si sentimentul la conducere la marcile premium enumerate mai sus sunt superioare. |
--------------------
Volkswagen
CC
2015 2.0 TDI BlueMotion
- ..
|
|
ninja87 |
![]()
Post
#21
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 9 January 19 ![]() |
va salut , azi am comandat un Talisman Grandtour S edition, 225tce , in aprilie imi vine , abia astept sa o conduc ! citeam mesajele de mai sus si sunt aproape sigur ca imi va placea !
|
--------------------
Renault
Talisman Grandtour
2019 Tce225
|
|
valid |
![]()
Post
#22
|
Membru incepator Group: Members Posts: 18 Joined: 8 February 16 ![]() |
In Romania nu se vinde S edition (inca), de unde ai comandat si care a fost pretul? S-o stapanesti sanatos!
|
--------------------
Renault
Laguna 3, 2.0dci 150cp GT 4Control
2014
|
|
ninja87 |
![]()
Post
#23
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 9 January 19 ![]() |
am comandat din belgia , pretul a fost de 40.000 euro dar cu discount si cu masina veche la schimb am scoso la 30.000 , abia astept sa testez motorul de 1.8 , am auzit ca e f bun , apropo stie careva daca distributia e pe lant? stiu ca la tce200 este si ma gandesc si ca la tce225 ar trebuii sa fie ..
|
--------------------
Renault
Talisman Grandtour
2019 Tce225
|
|
gabriel0 |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 18 Joined: 27 November 18 ![]() |
Cu ocazia împlinirii a 10.000 km , împărtășesc și eu părerile de posesor , nu din auzite sau testate cum văd că se practica in unele postări , nu poți să spui gradul tău de satisfacție în urma unui drive-test sau că ai vorbit cu vecinul la o shaorma cu detoate care ți-a spus că un văr de-al lui a avut un Renault Megane 1.5 dCI prin 2000' și a avut probleme cu injectoarele așa că prin concluzie Talisman e nașpa că e tot dCI și are injectoare și mai are și rombul ăla in fata care enervează pe cei care respira și expira doar aer made in Deutschland pe toate orificiile .
Nu pot sa fiu chiar obiectiv , fiind poate un fan-boy Renault după istoricul de mașini deținute , la care mă și raportez , nu am deținut că alții avioane insa au fost luate toate noi in echipare de top la momentul respectiv :Renault Clio Bicorp 2006 ( făcut dauna totala intre doi pomi) , Skoda Fabia 2008 ( mașina care m-a făcut să îmi doresc iarăși franțuzești ) , Audi A3 2010 ( this has got to be the worst deal in the history of deals, maybe ever.) Laguna Coupe 180 GT 2012 ( aici m-am îndrăgostit de 4controll ), Nissan Qashqai II 4X4 ( o mașină foarte buna, dar nu pe gustul meu ) și dintr-o întâmplare am ajuns la Talisman . Renault Talisman 1.6 dCI EDC Intens ,10.000km recent împliniți ,cumpărat în Septembrie 2018, toate pack-urile , fara trapa . Pe forum-uri nu prea intra oamenii să își laude mașinile , intra mai ales cei care au tras lozul cu ghinion care e cam valabil la toate mărcile , așa că încep cu minusurile și defectele apărute ( pe care le consider minore totuși ) - senzor deschidere portbagaj cu piciorul defect ( a fost defapt calculatorul responsabil cu deschiderea acestuia , insa a fost înlocuit pe garanție tot ansamblul ) - mocheta desprinsă langa consola centrala ( înlocuit pe garanție ) - pielea de pe volan are 4-5 bobite de vopsea in partea de sus ieșite în relief ( comandat volan, se va înlocui pe garanție ) - reglare portbagaj , la închidere trebuia trântit cam tare , daca nu se deschidea la loc - chederele duble au cam înghețat când a fost acea ploaie înghețata in București ( dar ce nu a înghețat... ) - când plouă și deschizi portbagajul foarte repede , multa apa se scurge in interior . - camera spate nu are spălător și se murdărește repede pe drumurile mioritice Plusuri : - consum mediu 8.2 ( viteza medie 30km/h ) 40% București, 60% Autostrada + depășiri , nu am incercat până acum sa merg la consum . - sistemul 4controll și amortizorele variabile în modul confort cu active noise cancelation sunt o adevărată plăcere la drum lung combinate cu masajul și scaunele ventilate pe timpul verii , sau volanul încălzit pe timp de iarna ( daca ar fi fost și volanul ventilat ... ) - spațiul interior și portbagajul sunt enorme. - sistemul audio Bose are o calitate cu mult peste ce am avut până acum . - atenția la detaliile de la interior și finisajele ( pielea pare calitativă , cusăturile făcute cu grija , până și panelurile decorative sunt lemn adevărat nu autocolant ), un mare plus pentru micul frigider din cotiera în care au loc două sticle de 0.5lt numai bune de băut vara. - cruise control adaptive foarte eficient mai ales pe autostrada ( nu cred că am mai frânat singur de când am învățat cum să-l folosesc ), in schimb frânarea automata in caz de urgenta e mai ciudată , la Nissan intra imediat ce sesiza o frânare in fata ta , avertiza sonor și până să apuci tu să apeși frana deja lua masuri de reducere a vitezei, am înțeles că talismanul o face doar un cazul unei coliziuni iminente așa că la fel ca in cazul airbag-urilor o sa-i cred pe cuvânt și nu am de gând să sa testez funcționalitatea. - vizibilitate foarte buna a farurilor , head-up display ajuta foarte mult pe timpul nopții. O recomand ? Cu siguranță! Sfatul meu este că orice mașină ai cumpăra , fie ea franțuzeasca , nemțească , japoneza , coreeană sau de ce nu românească , oricer marca ar fi , in era noastra bazată pe consum, joci la loteria auto ,așa ca niciodată sa nu cumperi mașina la lansare , aștepți 1-3 ani până modelul este destul de matur , poate chiar o ediție finala chiar daca e greu să îți stăpânești dorința de a avea mașina după lansare .... |
--------------------
Renault
Talisman
2018 Intens dCi 160 EDC 4controll
|
|
kodiak23 |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 83 Joined: 6 April 15 ![]() |
Salut , dupa 15000 km un update si din partea mea
De cand il am consumul total 5.61 (masurat plin la plin) , detalii in sectiunea de consum . Ma pregatesc probabil intr-o luna de revizia de la 30000 km . Probleme / inconveniente pana acum : - cand erau temperaturi mici se auzea un scartait de cauciuc la viteza mica la volan ; - uneori la anumite turatii care induc vibratii / rezonante se aud si niste zgomote / greierasi , dispar de indata ce accelerez ; - stropitorile pentru parbriz sunt jalnice , trebuie sa dedic niste timp sa le rezolv in service sau acasa ; - viteza ventilatoarelor reglabila doar din touchscreen deranjat / periculos ; - senzorul / radarul pentru cruise control devine rapid nefunctional in caz de vreme rea de iarna (temperaturi sub 2 grade + lapovita / ninsoare) ; - problema amortizoare cu zgomot metalic la gropi , rezolvat pe garantie ; A fost o perioada cam cu mult vant in ultimele saptamani si am prins o piatra in parbriz , sper sa nu fie probleme la inlocuirea lui care e programata pe vineri . In total foarte multumit pana acum , cand gasesc putin timp o sa fac si o lista lunga de lucruri care imi plac . This post has been edited by kodiak23: 19 Mar 2019, 14:59 |
--------------------
♢
Talisman
Estate - 1.6 DCI EDC 160Hp ♢ Megane II - 1.6 112Hp Automatic / 1.6 113Hp / 1.5 dCi 86Hp
♢ Twingo - 1.2 58Hp http://www.youtube.com/c/AlexandruCaramidariu |
|
LauCalin |
![]()
Post
#26
|
Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 3 February 08 ![]() |
Daca vi se pare ca acestei masini ii lipseste aerul tipic Renault, nu va inselati. Spre deosebire de seria Laguna, Talisman e o masina globala, facuta in colaborare cu Samsung Motors. Motivul a fost unul simplu: limitarea costurilor intr-un segment care nu mai prezinta un interes asa mare, ca acum 10, 15, 20 de ani.
Si fiind conceputa de doua natii cu viziuni si perceptii diferite despre masini, trebuia cumva sa impace si capra, si varza. Inclusiv designul masinii a fost gandit asa. Defapt cred ca Renault a fost foarte inspirat cand nu a numit-o Laguna. Pentru ca nu e chiar un urmas al Lagunei. |
--------------------
nu am
nu am
nu am
- nu am
|
|
speedman |
![]()
Post
#27
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.495 Joined: 21 April 07 ![]() |
pai nu e urmasul Lagunei...mai degraba al lui Latitude...
|
--------------------
Smart
eq forfour
2019
|
|
Alexandar |
![]()
Post
#28
|
Membru autentic Group: Members Posts: 345 Joined: 5 October 14 From: Timisoara ![]() |
Nu chiar, pentru ca Latitude era segmentul E.
|
--------------------
Renault
Laguna II
1.9 dCi 88 kW Renault Laguna II GT 175
Renault Laguna II GT 205 |
|
dantes |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.312 Joined: 12 December 03 From: Tzaranoaia ![]() |
Adica in aceeasi clasa cu S-ul
![]() |
--------------------
O masina
oarecare
.
- . Old school
|
|
Cristilica |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 365 Joined: 8 November 06 From: Bucuresti ![]() |
Ce nu-mi place la aceasta masina (de 35000 euro)si daca stiam inainte nici nu o cumpăram:
1. Nu afișează treapta de viteza in modul automat. 2. Toate "impuritatile" din asfalt se aud in caroserie, de, asa sunt drumurile noastre. Amortizoarele sunt ok, dar puteau sa atenueze mai bine acest tip de zgomot. 3. Peste 120-130km/h zgomotul in habitaclu e destul de mare si provine de la oglinzile laterale. Asta fără a lua in calcul problemele pe garantie. Si vad ca tot apar probleme. |
--------------------
Renault
Talisman Intens 1.6 TCE cu trapa
2017
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 30th April 2025 - 14:00 |