Clio IV diesel - sfaturi, pareri...pro, contra -, astept pareri din partea posesorilor si nu numai
![]() ![]() ![]() |
Clio IV diesel - sfaturi, pareri...pro, contra -, astept pareri din partea posesorilor si nu numai
cuki46 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 537 Joined: 3 February 13 ![]() |
|
||
--------------------
2017 MB C220 /
2012 Fluence
2012
|
|||
mihailco |
![]()
Post
#2
|
Membru incepator Group: Members Posts: 28 Joined: 19 June 06 ![]() |
Am un dci 90 energy de aproape 11 luni , 32.000 km , in general multumit ,consumul decent daca mergi legal chiar te apropii de cel declarat , greierasii nu au aparut inca dar d-abia a venit primavara
![]() |
--------------------
Renault
Megane
GT, 205 CP Kill them all !!
|
|
cuki46 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 537 Joined: 3 February 13 ![]() |
QUOTE(mihailco @ 23 Apr 2014, 18:07) Am un dci 90 energy de aproape 11 luni , 32.000 km , in general multumit ,consumul decent daca mergi legal chiar te apropii de cel declarat , greierasii nu au aparut inca dar d-abia a venit primavara ![]() Merci mult. Benzina nu intra in discutie, eu sunt fan diesel iar masina va vedea si drumuri in exterior nu doar in oras. Diferenta de pret este mica, 800€ intre benzina si diesel de 90CP, iar 400€ intre benzina si Diesel de 75 CP. As fi curios sa citesc o parere de la un posesor de Clio 4 Diesel 75 CP. Cel de 90 CP sunt absolut convins ca merge bine, eu pe Fluence am 90CP iar la greutatea si aerodinamica barcii, nu ma lasa la greu. |
--------------------
2017 MB C220 /
2012 Fluence
2012
|
|
catalin_macovei88 |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 61 Joined: 26 April 14 ![]() |
Salut,
Sa nu deschid alt topic...observ ca informatii legate de motorul 1.2 75CP benzina nu prea sunt. Are cineva / a condus un clio cu astfel de motor? Ma gandeam daca se merita 800 euro in plus pt. motorul 0.9 TCe, fata de 1.2. M-ar interesa mult consumul obtinut pe la 90-100 kmh. Mersi |
--------------------
Renault
Clio 4
2014 1.2 16v 75cp
|
|
theodor2004 |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.707 Joined: 8 February 10 ![]() |
ai mai postat acelasi lucru si la Clio IV, postul nr 50.
Postand acelasi anunt in 2 topicuri diferite, nu facem decat sa dublam informatia. eu zic sa ramanem cu cel de la Clio IV (unde ai primit si raspunsuri) si rugam moderatorii sa stearga aceste 2 posturi. This post has been edited by theodor2004: 28 Apr 2014, 09:14 |
--------------------
Renault
Clio Symbol 1.4 litri
2003, 8 valve
|
|
cuki46 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 537 Joined: 3 February 13 ![]() |
nu are inca nimeni dieselul de 75CP?
Am fost intre timp cu 0.9 Tce si sunt placut impresionat de motor, dar diferenta de pret intre 0.9 si 1.5 dci 75cp ii mica asa ca sare din ecuatie. |
--------------------
2017 MB C220 /
2012 Fluence
2012
|
|
spy_oh_joy1389 |
![]()
Post
#7
|
![]() Megane zen și un mare plimbăreț Group: Members Posts: 3.879 Joined: 28 August 08 From: Sibiu ![]() |
Eu am dciul de 75 din 8 feb 2013. Momentan are 26.000km iar kilometrajul creste repejor ca fac destul de des drumul Sibiu - Bucuresti.
Pentru mine isi face foarte bine treaba si sunt multumit de el, dar am fost multumit si de cum mergea celalalt clio cu 68cp. Pe autostrada atinge viteza de 130km/h intr-un timp decent si avand treapta a 5-a destul de lunga are putine turatii la viteza aia si e mai linistita decat benzinarul de 0.9. Am oscilat si eu intre 0.9 si 1.5ul dar am facut niste calcule si am observat ca dupa 4 sau 5 ani o sa ajunga pe 0 diferenta intre cele 2. Depinde cat de mult vrei sa o tii. Uite ca sa iti faci o idee un consum pe drumuri nationale: Sibiu - Pitesti IMG_20140725_201330.jpg ( Size: 45.56k ) Number of downloads: 1701 IMG_20140725_201352.jpg ( Size: 44.38k ) Number of downloads: 1758 Pitesti - Sibiu IMG_20140801_190424.jpg ( Size: 82.57k ) Number of downloads: 1758 IMG_20140801_190441.jpg ( Size: 81.59k ) Number of downloads: 1712 Intrasem in Sibiu cu 3.8, dar m-am mai plimbat pana am facut poza. Pe autostrada consumul ajunge la 5.5-6 (Vorbesc de Bucuresti-Pitesti unde pe un sens ai consum mai mare decat pe celalalt). |
--------------------
Renault
2 x Megane 4 GT&Zen
||2017||2016 Hanlon's razor: "Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity."
|
|
cuki46 |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 537 Joined: 3 February 13 ![]() |
Merci mult. Si eu am avut un clio de 65 caluti, nu consuma nimica, dar cutia era asa de scurta, la 60 eram in treapta 5 iar pe la 140 avea 4000rpm.
Asta cum are cutia etajata? Pe la ce turatie esti la 130 de ex? |
--------------------
2017 MB C220 /
2012 Fluence
2012
|
|
spy_oh_joy1389 |
![]()
Post
#9
|
![]() Megane zen și un mare plimbăreț Group: Members Posts: 3.879 Joined: 28 August 08 From: Sibiu ![]() |
Cam 2500rpm
http://www.clioiv.com/downloads/tech.pdf |
--------------------
Renault
2 x Megane 4 GT&Zen
||2017||2016 Hanlon's razor: "Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity."
|
|
roland |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
Interesant.
La Fluence 110cp la 130kmh (pe bord, nu reali) ai cam 2700rpm, iar la 140 (pe bord) ai cam 2900rpm. In viteza 6. |
--------------------
.
.
.
|
|
cuki46 |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 537 Joined: 3 February 13 ![]() |
QUOTE(roland @ 4 Aug 2014, 10:32) Interesant. La Fluence 110cp la 130kmh (pe bord, nu reali) ai cam 2700rpm, iar la 140 (pe bord) ai cam 2900rpm. In viteza 6. Stiu...la al meu de 90Cp si 5 trepte am 3000rpm la 135km/h 2500rpm am 110km/h. Personal tind sa cred ca si Clio de 75Cp si 5 trepte are undeva la 3000rpm la 130km/h. |
--------------------
2017 MB C220 /
2012 Fluence
2012
|
|
ccristidd |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 14 September 09 ![]() |
Despre al meu 1.5 dci 90 cp energy dupa 6000 km pot spune ca se ajunge usor la consumul din carte la viteze de pana la 96 km/h si schimbat vitezela dupa indicator. Este mai scump dar pleci la drum mai linistit stiind ca poti sa consumi si putin daca vrei.
La 2250 rot/min 110 km/h 2500 - 120 km/h Mai departe nu pot spune ![]() |
--------------------
renault
Kadjar
2017 1.6 dci
|
|
75AIM |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 691 Joined: 23 March 14 From: Constanta ![]() |
QUOTE(spy_oh_joy1389 @ 3 Aug 2014, 13:36) Nu ai cum sa ajungi la asa turatie...are in jur de 3000 lejer,Megane 2.2 de 86Cp avea cam 3000rot/min la 130km/h,Fluence de 130Cp cu vit. VI la 130 are cam 2400 -2500 rot/min. |
--------------------
Renault
Fluence
2013 Privilege,Clio 3 2007
- ex 99AIM
|
|
spy_oh_joy1389 |
![]()
Post
#14
|
![]() Megane zen și un mare plimbăreț Group: Members Posts: 3.879 Joined: 28 August 08 From: Sibiu ![]() |
![]() https://www.youtube.com/watch?v=sU13WgHb2Fk Ai aruncat un ochi in pdf? QUOTE(cuki46 @ 4 Aug 2014, 12:24) Bine ca parerea personala conteaza This post has been edited by spy_oh_joy1389: 9 Aug 2014, 08:31 |
--------------------
Renault
2 x Megane 4 GT&Zen
||2017||2016 Hanlon's razor: "Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity."
|
|
cuki46 |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 537 Joined: 3 February 13 ![]() |
QUOTE(spy_oh_joy1389 @ 9 Aug 2014, 08:30) ![]() https://www.youtube.com/watch?v=sU13WgHb2Fk Ai aruncat un ochi in pdf? Bine ca parerea personala conteaza Merci...foarte lunga cutia aia |
--------------------
2017 MB C220 /
2012 Fluence
2012
|
|
papa_mulo |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.771 Joined: 25 November 07 From: Bucuresti ![]() |
Foarte tare...isi atinge viteza maxima la 3000 ture. Are o treapta a 5-a de zici ca e a 6-a
![]() 143km/h la 2500 turatii/min 156km/h la 2750 170km/h la 3000 Si varianta de 90cp vad ca are aceeasi etajare in treapta 5, doar ca plusul de putere reuseste sa o urce pana la 3300-3350 turatii: https://www.youtube.com/watch?v=vXliEIx8ASM This post has been edited by papa_mulo: 11 Aug 2014, 16:04 |
--------------------
Renault
Megane Estate
2018 dci90 Megane Sedan dci85 - 2007
Vivaro/Trafic 8+1 dci125 - 2018 Clio 1.2 16v - 2014 --------- Foste: R11 Spring 1.6D - 1987 Trafic dci115 - 2008 |
|
spy_oh_joy1389 |
![]()
Post
#17
|
![]() Megane zen și un mare plimbăreț Group: Members Posts: 3.879 Joined: 28 August 08 From: Sibiu ![]() |
Conform v1000 din pdf mie imi da ca la 2500 are ~136. Daca ai luat vitezele din video sa nu uiti de viteza in plus si de unghiul din care e filmat. La filmul de la turatii.ro se vedea ca ar avea 2700 la 130km/h ca era filmat de undeva din jos.
|
--------------------
Renault
2 x Megane 4 GT&Zen
||2017||2016 Hanlon's razor: "Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity."
|
|
papa_mulo |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.771 Joined: 25 November 07 From: Bucuresti ![]() |
Da, vorbeam de vitezele din video, probabil ca e de la eroarea de vitezometru ca unghiurile mi se par in regula. Un 5-6% cat reiese ca este in cazul de fata e perfect plauzibil.
LE: Daca tot ne jucam cu cifrele, din calcule reiese ca daca ii faci ceva(resoftare spre exemplu) si ii cresti puterea astfel incat sa reuseasca sa urce pana la 3700 turatii in vit a 5-a...se face de un 201km/h viteza reala, adica vreo 210-215 in bord. Laser frate... This post has been edited by papa_mulo: 11 Aug 2014, 22:14 |
--------------------
Renault
Megane Estate
2018 dci90 Megane Sedan dci85 - 2007
Vivaro/Trafic 8+1 dci125 - 2018 Clio 1.2 16v - 2014 --------- Foste: R11 Spring 1.6D - 1987 Trafic dci115 - 2008 |
|
clau166 |
![]()
Post
#19
|
Membru autentic Group: Members Posts: 424 Joined: 29 May 10 From: Arges ![]() |
Ce diferente exista intre motorul 1.5 dci 75 cai si motorul 1.5 dci 90 cai ? Ma intereseaza diferente mecanice. Ma gandesc ca piesele posibil schimbate ar fi turbina + intercoolerul. Poate cineva sa verifice daca sunt componente diferite ?
Stiu ca la logan existau diferente mecanice vizibile intre motorul de 65 cai si cel de 85. VIN CLIO IV 1.5 dci 75 cai: VF15R040H50436007 VIN CLIO IV 1.5 dci 90 cai: VF15RRL0H49057086 |
--------------------
Renault
Megane III PH2 1.5 dci K9K 636
2012
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.316 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
argon |
![]()
Post
#21
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
clau166 |
![]()
Post
#22
|
Membru autentic Group: Members Posts: 424 Joined: 29 May 10 From: Arges ![]() |
QUOTE(cj98czh @ 15 Mar 2018, 12:57) M-am gandit ca e posibil sa nu fie multe piese schimbate. Nu am program sa caut in vreo baza de date si am cautat doar pe site-uri de piese de schimb. intercooler 1.5 dci k9k 612 ( 75cp ) = intercooler k9k 608 ( 90 cp ): NRF 30375 INTERCOOLER, CHARGER https://www.motor-doctor.co.uk/intercooler/...4874-1-5-dci-75 https://www.motor-doctor.co.uk/intercooler/...4875-1-5-dci-90 Turbo este diferit : https://www.autopartspro.co.uk/bts-turbo-7664778 https://www.autopartspro.co.uk/bts-turbo-7664931 Pe unele site-uri apare ca turbo e compatibil de la un motor de 75cp la altul de 90cp : https://turboshop.th-group.eu/ro/turbo/cross/7701478939 Ma gandeam daca s-ar putea uita cineva cu atentie la diferentele intre motoare m-ar putea lamuri clar ce diferente sunt intre ele. Multumesc. |
--------------------
Renault
Megane III PH2 1.5 dci K9K 636
2012
|
|
RazvanF |
![]()
Post
#23
|
![]() Tech Group: Members Posts: 2.284 Joined: 25 March 14 ![]() |
Daca vrei sa faci schimbarea acum este cam tarziu, pe motiv de costuri.
Diferente pot fi si la interior, gen pistoane, bielete, etc. Daca vrei sa tii masina pentru mai mult timp lasa-o asa cum e, daca vrei mai multa putere cel mai ieftin iesi cu chip tuning. Aaa..si cutia de viteze poate fi diferita. |
--------------------
Dacia
Logan MCV Stepway X52
2017 1.5dCi 90 cp VW Polo Comfortline 2017 1.2TSI 90 cp 7-speed DSG
Masina are un tacanit....este intre scaun si volan. |
|
clau166 |
![]()
Post
#24
|
Membru autentic Group: Members Posts: 424 Joined: 29 May 10 From: Arges ![]() |
Eu la chiptuning ma gandeam. Dar as face operatia daca as sti ca motorul suporta cresterea de putere. N-as vrea sa fortez. Cutia de viteze actuala e foarte lunga. Cred ca depaseste multe cutii cu 6 trepte. Am 116km/h la 2000 ture in tr5. In tr3 la 2000 ture am 62km/h. Senzatia de lipsa putere vine din faptul ca e cutia mai lunga si habitaclul mai prost insonorizat care face sa para ca urla motorul si "cere" treapta urmatoare sa o schimb la turatie mai mica.
Banuiala mea ar fi ca nu e mare diferenta intre cel de 75 si 90 cai si difera doar softul. Mi-ar da incredere sa modific softul. This post has been edited by clau166: 16 Mar 2018, 18:18 |
--------------------
Renault
Megane III PH2 1.5 dci K9K 636
2012
|
|
espacern |
![]()
Post
#25
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
QUOTE(clau166 @ 16 Mar 2018, 18:12) Banuiala mea ar fi ca nu e mare diferenta intre cel de 75 si 90 cai si difera doar softul. Banuiala ta este gresita.....sunt multe piese diferite intre cele 2 motorizari si cutia de viteze/etc. |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
clau166 |
![]()
Post
#26
|
Membru autentic Group: Members Posts: 424 Joined: 29 May 10 From: Arges ![]() |
Intre timp am mai condus masina si am adunat o serie de lucruri care nu-mi plac la Clio IV varianta 2014, cred ca este varianta Life ( cele mai putine dotari):
- suspensia este prea dura. Topaie la toate gropile. Nu poti trece peste un capac de sticla de bere fara sa-l simti. - ventilatia nu functioneaza fara contactul pus ! E foarte enervant pentru ca stationez la trecerea la nivel cu cale ferata si sunt nevoit sa tin contactul pentru a avea ventilatie timp in care bazaie permanent pompa de motorina din rezervor. - scaunul sofer nu are reglaj lombar. Nu gasesc pozitia optima. Sunt aproape dar nu perfect. La varianta mea de echipare nu am nici reglaj pe inaltime scaun asa ca sunt cu capul in plafon. - tot la varianta mea de echipare nu am stergator parbriz cu mai multe viteze reglabile. Sunt doar 3 trepte. - antifonarea este foarte slaba : se aude vantul sufland incepand de la viteza de 100km/h. Se aud usor in habitaclu zgomote din exterior. - sistemul audio este foarte slab la varianta mea de echipare. Desi are bass reflex nu se aude nimic legat de bass. Neavand nici tweetere as zice ca sunetul e complet lipsit de joase si inalte. Un telefon performant pus pe speaker concureaza serios "sistemul audio" de pe Clio IV. Merita mentionat ca radioul pierde usor semnalul posturilor de radio. - masina este mai mica in inaltime pe locurile din spate. Se poate atinge plafonul de o persoana de 1,75m. Deranjant. Nu regret ca am luat masina pentru ca imi place. Dar putea fi imbunatatita serios cu ceva atentie. Nu cred ca se dubla valoarea masinii. This post has been edited by clau166: 24 Apr 2018, 20:21 |
--------------------
Renault
Megane III PH2 1.5 dci K9K 636
2012
|
|
myreno4me |
![]()
Post
#27
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.529 Joined: 18 May 17 ![]() |
Si ce vroiai de la o masina care este mai scumpa cu 1000 de euro fata de varianta similara de la Dacia ?
This post has been edited by myreno4me: 24 Apr 2018, 21:24 |
--------------------
Megane IV
1.2 TCE
2018
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#28
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
QUOTE(clau166 @ 24 Apr 2018, 20:12) - ventilatia nu functioneaza fara contactul pus ! E foarte enervant pentru ca stationez la trecerea la nivel cu cale ferata si sunt nevoit sa tin contactul pentru a avea ventilatie timp in care bazaie permanent pompa de motorina din rezervor. Stii tu una la care sa fie altfel? Pompa de motorina oricum merge pana face presiune - cateva secunde. QUOTE(clau166 @ 24 Apr 2018, 20:12) - scaunul sofer nu are reglaj lombar. Nu gasesc pozitia optima. Sunt aproape dar nu perfect. La varianta mea de echipare nu am nici reglaj pe inaltime scaun asa ca sunt cu capul in plafon. Cati bani dai, atata face. QUOTE(clau166 @ 24 Apr 2018, 20:12) - tot la varianta mea de echipare nu am stergator parbriz cu mai multe viteze reglabile. Sunt doar 3 trepte. Cati bani dai, atata face. QUOTE(clau166 @ 24 Apr 2018, 20:12) - antifonarea este foarte slaba : se aude vantul sufland incepand de la viteza de 100km/h. Se aud usor in habitaclu zgomote din exterior. Cati bani dai, atata face. QUOTE(clau166 @ 24 Apr 2018, 20:12) - sistemul audio este foarte slab la varianta mea de echipare. Desi are bass reflex nu se aude nimic legat de bass. Neavand nici tweetere as zice ca sunetul e complet lipsit de joase si inalte. Un telefon performant pus pe speaker concureaza serios "sistemul audio" de pe Clio IV. Merita mentionat ca radioul pierde usor semnalul posturilor de radio. Cati bani dai, atata face. QUOTE(clau166 @ 24 Apr 2018, 20:12) - masina este mai mica in inaltime pe locurile din spate. Se poate atinge plafonul de o persoana de 1,75m. Deranjant. Nu regret ca am luat masina pentru ca imi place. Dar putea fi imbunatatita serios cu ceva atentie. Nu cred ca se dubla valoarea masinii. Ai luat-o p-a mai ieftina. Bugetul a fost factor decisiv, probabil. Deci, daca era mai scumpa, nu-ti convenea ca e prea scumpa. |
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
pishky |
![]()
Post
#29
|
![]() rca Naspa Group: Members Posts: 3.521 Joined: 26 January 11 From: Constanta ![]() |
uite un clio 4 la insonorizat.
https://www.facebook.com/pg/INsonorizariAut...803855743139626 si iti pot confirma pozitiv ca mai este multa tabla subtire si goala care nu se vede in pozele alea. |
--------------------
Reno,
dizel,
ca nu-mi permit o benzina
|
|
baban sergiu |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 361 Joined: 22 March 07 ![]() |
Eu a Dci 90 Energy - si diferenta princippala intre Energy si noral este cutia de viteze cu rapoarte ai lungi.
tr5 - 2000rpm - 70-mph/112kmh - ese farte buna daca ergi ult pe autostrada, daca nu mergi atunci ia varianta normala la relanti tr1 - 7mph/11kmh tr2 - 11mph/18kmh asina are 60kmile aprox 100k km imi cer scuze de litere minus sau plus - dar tastatura pe care o amm este o glumma This post has been edited by baban sergiu: 1 May 2018, 07:06 |
--------------------
Rebault
Megane IV EDC + Clio IV
2007 - 2015
- YC07OCW
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th April 2025 - 06:44 |