Vw Touareg - The Battleship, si cateva Logan-uri din dotare
![]() ![]() |
Vw Touareg - The Battleship, si cateva Logan-uri din dotare
YRX |
![]()
Post
#4081
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.050 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|||
Muttley |
![]()
Post
#4082
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Aerisirea oricum se face singura, in timp, dupa cateva alternari de cald-rece. Ajuta s-o lasi cu botu-n sus. Probabil ar trebui sa fie o nesimtire de air pocket ca sa nu cedeze.
Deci temperatura optima la asta e de 108 grade? Busonul de pe radiator ce presiune are trecuta pe el? Motoarele MAS, tinute la relanti cu orele, oricat de moderne si precise ar fi ele si cu distributie variabila adaptata regimului jos, nu-s bine. Se incinge greu pentru ca e eficient. Incalzirea antigelului tradeaza ineficienta, e o pierdere. |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
YRX |
![]()
Post
#4083
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.050 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
In mers variaza intre 104 - 108. Termostatul deschide la 105. Daca stai cateva minute in relanti scade sub 100.
Busonul n-are trecuta presiunea, am gasit unul Swag compatibil care ar deschide la 1,4 bar, deci aia ar trebui sa fie. Ne-avand ceas de apa am fost uimit cand am stat cu diagnoza sa vad cum se comporta. Are rezerva mare de putere de racire, oarecum normal zic, ca astea sunt conduse in situatii foarte variate, de la nevasta-mea la servici pana la mers pe circuit. Eu imi faceam probleme ca se incinge in ambuteiaje, dar se pare ca nu, din contra. This post has been edited by YRX: 21 Nov 2023, 10:32 |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
wolfin |
![]()
Post
#4084
|
![]() Haha Group: Members Posts: 8.792 Joined: 2 December 05 From: Bucuresti ![]() |
la mine relanti la semafor cand e frig afara...minus 8-10 grade..scade temperatura ...de incepe sa bage rece. si scade repede. sa nu mai zic ca trebuie sa merg in tr 3 cu peste 2k r/min. sa mentin caldura.
noroc ca de 2..3 ani nu mai e frig asa rau in oras. |
--------------------
pegas
3120
... din 1980 si ceva. Urmeaza si 2020
- Curand de provincie Scuze Mucix, am gasit altul"În fata unei boli esti precaut sau prost", o stai ..Bici zice ca o gasit a buna...mis un cane rau dar cu suflet mare
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#4085
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.373 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Uat? Am patit sa imi fie frig in Duster, dar se rezolva cu ventilatia in treata 3 , insa la -20 de grade ca era diesel. In logan la ralanti odata incalzita era cald si pe treapta 2 indiferent de ce era afara.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
wolfin |
![]()
Post
#4086
|
![]() Haha Group: Members Posts: 8.792 Joined: 2 December 05 From: Bucuresti ![]() |
ca sunt off topic si ne injura YRX....ma uitam la indicatorul de temperatura..si vedem cum se opreste la 2 liniute de la 5 (la jumate)..in 30 secunde.
eram uimit....nu am patit cu alte masini..si am mers cu destule tipuri/branduri...pe benzina. This post has been edited by wolfin: 21 Nov 2023, 10:53 |
--------------------
pegas
3120
... din 1980 si ceva. Urmeaza si 2020
- Curand de provincie Scuze Mucix, am gasit altul"În fata unei boli esti precaut sau prost", o stai ..Bici zice ca o gasit a buna...mis un cane rau dar cu suflet mare
|
|
YRX |
![]()
Post
#4087
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.050 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Caldura inauntru baga bine, nu-i problema.
M-a intrigat faptul ca scade temperatura lichidului cand stai in relanti. La Touareg mi s-a intamplat o singura data, cand era termostatul dus, in rest, odata ce ajunge la 90 nu mai scade orice s-ar intampla. La asta scade fara sa dea drumul in radiator si cu racire turbina cu tot. This post has been edited by YRX: 21 Nov 2023, 10:58 |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
wolfin |
![]()
Post
#4088
|
![]() Haha Group: Members Posts: 8.792 Joined: 2 December 05 From: Bucuresti ![]() |
asa m am gandit si eu..termostatul blocat pe deschis....dar nu..asa e facuta...aiurea. plus borcanul antigel in fata radiatorului.
in fine..ce conteaza...in aglomeratii sau fortari..acul ramne blocat pe mijloc |
--------------------
pegas
3120
... din 1980 si ceva. Urmeaza si 2020
- Curand de provincie Scuze Mucix, am gasit altul"În fata unei boli esti precaut sau prost", o stai ..Bici zice ca o gasit a buna...mis un cane rau dar cu suflet mare
|
|
Muttley |
![]()
Post
#4089
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
E nornal sa se raceasca antigelul cand dai caldura blana. Caloriferul de habitaclu nu e termostatat, ci legat permanent la circuitul mare. Antigelul se raceste de la pinguinii din masina.
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
wolfin |
![]()
Post
#4090
|
![]() Haha Group: Members Posts: 8.792 Joined: 2 December 05 From: Bucuresti ![]() |
ai ramas blocat la celalalt jurnal?
|
--------------------
pegas
3120
... din 1980 si ceva. Urmeaza si 2020
- Curand de provincie Scuze Mucix, am gasit altul"În fata unei boli esti precaut sau prost", o stai ..Bici zice ca o gasit a buna...mis un cane rau dar cu suflet mare
|
|
Muttley |
![]()
Post
#4091
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Ha?
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
wolfin |
![]()
Post
#4092
|
![]() Haha Group: Members Posts: 8.792 Joined: 2 December 05 From: Bucuresti ![]() |
poate sunt eu obtuz si nu inteleg....dar m ai facut pinguin.
desi e un animalut dragut..dar fara aripi This post has been edited by wolfin: 21 Nov 2023, 12:39 |
--------------------
pegas
3120
... din 1980 si ceva. Urmeaza si 2020
- Curand de provincie Scuze Mucix, am gasit altul"În fata unei boli esti precaut sau prost", o stai ..Bici zice ca o gasit a buna...mis un cane rau dar cu suflet mare
|
|
Muttley |
![]()
Post
#4093
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Te mananca pinguinii de deshte = ti-e frig la picioare.
Nah, vocabular de la moldova, pinguin e sinonimul frigului. Era cu titlu general si impersonal, se intampla la orice masina comuna. Pornesti caldura blana, habitaclul rece, temperatura antigel scade spectaculos. This post has been edited by Muttley: 21 Nov 2023, 12:52 |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
wolfin |
![]()
Post
#4094
|
![]() Haha Group: Members Posts: 8.792 Joined: 2 December 05 From: Bucuresti ![]() |
bine ca mi ai zis. ca tocmai vroiam sa fac un coleg din moldova pinguin. si e 2 pe 2.
caldura nu era blana. setata de 23..24...si aeroterma data la minim..ca baga rece ![]() This post has been edited by wolfin: 21 Nov 2023, 12:57 |
--------------------
pegas
3120
... din 1980 si ceva. Urmeaza si 2020
- Curand de provincie Scuze Mucix, am gasit altul"În fata unei boli esti precaut sau prost", o stai ..Bici zice ca o gasit a buna...mis un cane rau dar cu suflet mare
|
|
Muttley |
![]()
Post
#4095
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
La Swift si la Ignis, la relanti, imi scadea ECT-ul si 10 grade daca dadeam maxim in habitaclu rece.
La WRX nu se schimba mare lucru, maxim -2 grade. Motor ineficient si cu circuit de racire de +8l. |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
YRX |
![]()
Post
#4096
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.050 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Eu recunosc ca eram cu ea pe HI si aeroterma cam 50%, sa vad daca baga.
Oricum, remarcabil cum se raceste fara a baga radiatorul in circuit, creca plasticele lui Einstein sunt bune pana la urma... ![]() Totusi are de aface, cred, si cu injectia directa si managementul motorului. Fara sarcina produce caldura putina din cantitate / timpi de injectie, avans si distributia cu vanos, adica baga putin combustibil si-l arde in anumite conditii. Urmatoarea chestie - Separator ciclonic pentru PCV. Uleiul serios este pe portul ce duce din capac la galeria de admisie. Pe cel de la capac la filtrul de aer nu e nimic. Asa ca n-are rost sa ma chinui cu 2 sisteme. 2 scenarii disponibile: 1. Obturez portul dinspre galerie si montez CC pe cel spre filtrul de aer. Asta e solutia de fabrica Peugeot pentru motorul asta. Au si niste dopuri pentru galerie si capac. PSA 0361.S4 sau Audi 036131510 2023_22_06_19_00_11_14502659.jpg ( Size: 21.4k ) Number of downloads: 365 Discutiile sunt interminabile, unii au avut rezultate bune, altii au ars mai mult ulei si au fumegat. Eu ma gandesc ca ceva se intampla acolo si daca raman cu presiune pozitiva in carter e de rau. Mai ales ca masina sta mult in relanti, nu e numai la 5000 rpm. Cu presiune micuta in carter Alfa a consumat 3 litri de ulei pe 2000 de km, asa ca... Bine, pot sa si testez, am buson de rezerva (de la capacul vechi) pe care pot instala un manometru sa testez toate conditiile posibile. 2. CC pe portul dinspre galerie direct, portul dinspre filtru lasat asa cum este. Singura chestie problematica este ca sistemul se va afla tot timpul sub vacumul galeriei. Trebuie sa fac treaba serioasa, orice neetansare ar fi de rau. Plus ca e cam greu accesul si trebuie sa fac niste furtunuri lungi, cu multe coturi, dar Renault by Vitan are resurse destule. |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
Muttley |
![]()
Post
#4097
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Apropo de separatoare de gaze carter, am ramas prost zilele trecute cand am vazut ce a facut al meu dupa 7 ani.
IHZmKCJ.jpeg ( Size: 333.78k ) Number of downloads: 385 Nu ma asteptam sa fie-n halul asta de diferenta. Da-ti seama doar ce se intampla la nivel de cifra octanica, detonatie, randament, putere, consum, colmatare catalizator, consum de ulei si mai ales POLUARE. Bine faci, tu si ala de la TM care mai are apucaturi de genu'. This post has been edited by Muttley: 21 Nov 2023, 14:03 |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
YRX |
![]()
Post
#4098
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.050 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
La asta e mult mai rau. Cam asa:
lohen_mini_r56_n14_de_coke.jpg ( Size: 112.83k ) Number of downloads: 102 |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
Muttley |
![]()
Post
#4099
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
![]() ![]() ![]() Cei mai bine cheltuiti 400e pe masina mea ever. Speram vag ca face ceva, dar e wow. QUOTE(YRX @ 21 Nov 2023, 14:51) Uleiul serios este pe portul ce duce din capac la galeria de admisie. Pe cel de la capac la filtrul de aer nu e nimic. Asa ca n-are rost sa ma chinui cu 2 sisteme. Imi vine greu sa cred, tronsonul ala de admisie e activ si el in sarcina plina. QUOTE(YRX @ 21 Nov 2023, 14:51) 1. Obturez portul dinspre galerie si montez CC pe cel spre filtrul de aer. Asta e solutia de fabrica Peugeot pentru motorul asta. Cea mai proasta idee, pierzi vacuumul de la relanti si frana de motor ce ajuta la eliberarea presiunii de carter. Cu traseul ala anulat, la prima pedala, presiunea de carter refuleaza in portul celalalt, si ce sa vezi, separatorul va fi coplesit, vei baga ulei in admisie, si ai sa ai norisor in spate. QUOTE(YRX @ 21 Nov 2023, 14:51) Daca esti sigur-sigur de ce spui, si anume ca nu ai ulei pe furtunul spre filtru, da. 3. doua CC. Eu asa as face. Sau macar monteaza de proba unul artizanal, din ceva filtru de benzina cu pahar, pe circuitul capac-filtru aer. Daca nu aduna nimic, revii la conexiunea de fabrica, dar daca aduna, varianta 3. This post has been edited by Muttley: 21 Nov 2023, 14:22 |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
YRX |
![]()
Post
#4100
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.050 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Clapeta si doua segmente de furtun dinaintea clapetei, deci dupa turbo si intercooler. Uscate si curate, pe dinafara e wd40 ca nu voia colierul sa coopereze.. Am bagat degetul si in turbina (sa vad daca are joc, da?
![]() 20230530_114701_resized_1.jpg ( Size: 125.16k ) Number of downloads: 108 20230530_114704_resized_1.jpg ( Size: 152.15k ) Number of downloads: 77 2 CC-uri n-as pune, ca n-am loc si daca pe unul e uscat n-as insista. Si la asta, pe galerie, e dubios, cu pante cu alea, alea, si intortocheat rau. 22 Nov 2023, 09:29: Am gasit un pic de explicatii pe aici - CC Vacum port Si aici - explicatii Si astia zic ca nu e smecherie sa blochezi portul de vacum (asa il denumesc pe ala dinspre galerie), pentru ca pe celalalt nu ai sucutiune si vei ajunge cu presiune in carter. This post has been edited by YRX: 22 Nov 2023, 08:29 |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
Victorine |
![]()
Post
#4101
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.001 Joined: 20 April 05 From: Timișoara ![]() |
Nu pot să cred ce diferențe se văd în imaginile voastre cu și fără separator! Mai ales la motorul lui YRX care are și injecție directă. La primăvară desfac și eu să văd, deși nu sper la ceva chiar așa WOW.
This post has been edited by Victorine: 22 Nov 2023, 09:46 |
--------------------
Toyota
Auris Touring Sports HSD
2014
|
|
YRX |
![]()
Post
#4102
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.050 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Bre, poza mea e de pe net, e inainte si dupa wallnut blasting ...
![]() Eu inca n-am pus CC, n-am curatat galeria si valvele. La Muttley, ne mai avand ulei s-a curatat de la benzina. |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
Muttley |
![]()
Post
#4103
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
Victorine |
![]()
Post
#4104
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.001 Joined: 20 April 05 From: Timișoara ![]() |
Am vrut și eu să scriu că așa ceva am văzut doar în clipurile cu wallnut blasting, dar mi-a plăcut să cred că e după instalarea separatorului. Wishful thinking
![]() This post has been edited by Victorine: 22 Nov 2023, 10:55 |
--------------------
Toyota
Auris Touring Sports HSD
2014
|
|
YRX |
![]()
Post
#4105
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.050 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Era de informare, ce incerc sa evit, problema e serioasa si creaza mari neplaceri. Oricum o sa trebuiasca sa umblu si acolo, ca precis are si indiferent daca pun acum CC ce s-a depus nu mai are cum sa plece decat curatat manual.
E reala poza, Mini N14, de la unul care face wallnut blasting. Bre, voi nu cititi? Sunt la capitolul documentare cu CC-ul, deci nu l-am instalat inca... ![]() This post has been edited by YRX: 22 Nov 2023, 11:01 |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
Muttley |
![]()
Post
#4106
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Eu intelesesem ca ai pus un before separator / after separator de la un motor ca al tau. Dar e before nuci / after nuci. Adica offtopic
![]() |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
tatabobu |
![]()
Post
#4107
|
![]() membru Group: Members Posts: 4.674 Joined: 14 September 04 From: Bucuresti ![]() |
Daca vrei, am eu nuci. Cu blastingu' te descurci.
|
--------------------
DACIA
1300
1995 Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
|
|
YRX |
![]()
Post
#4108
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.050 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Afurisiti.... N-am vazut asa ceva.
Tatabobu, da' le si pisezi la granulatia corecta. |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
wolfin |
![]()
Post
#4109
|
![]() Haha Group: Members Posts: 8.792 Joined: 2 December 05 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
pegas
3120
... din 1980 si ceva. Urmeaza si 2020
- Curand de provincie Scuze Mucix, am gasit altul"În fata unei boli esti precaut sau prost", o stai ..Bici zice ca o gasit a buna...mis un cane rau dar cu suflet mare
|
|
YRX |
![]()
Post
#4110
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.050 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
La runda trecuta de ploi / zapada, Mini a facut pipi in pantaloni, s-a umezit mocheta la pasager. Nu foarte tare, dar se simtea.
Am intervenit, convins fiind ca sunt obturate scurgerile de sub parbriz, am dat jos plasticul de sub stergatoare, bratele stergatuare, bateria, suportul de baterie. Era ceva mizerie pe acolo dar scurgerile erau practicabile, deci alta era cauza. Am facut curat si am montat la loc treburile de sub parbriz, am trecut la interior, sa o iau de la mocheta in sus. Am verificat asezarea geamului pe cheder, usa, scurgerile usii, nimic, totul era in regula. Cu tot frigul de afara mi-am luat inima in dinti si am declipsat pragul interior de plastic (fara sa rup nici un pin!), ocazie cu care am identificat un mic paraias care venea de sub cheder si se varsa inauntru, pe mocheta. Dat chederul jos si vazut care era treaba. Apa se scurgea prin interiorul lui, prin profilul care se prinde pe tabla, deoarece un inteligent i-a dat cu silicon in dreptul stalpului A si a manjit in asa hal incat curgerea apei pe exterior era deviata spre interior. Ce-o fi vrut sa faca, ma depaseste. Am curatat la silicon de m-am saturat, a folosit masticul ala de lipit parbrize lipicios si greu de scos. L-am spalat bine, l-am pozitionat curect si vad ca nu a mai facut figuri, l-am udat in fel si chip. This post has been edited by YRX: 12 Dec 2023, 07:23 |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2025 - 12:08 |