Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

155 Pages « < 135 136 137 138 139 > »  
Reply to this topicStart new topic

Outline · [ Standard ] · Linear+

Vw Touareg - The Battleship, si cateva Logan-uri din dotare

YRX
post 21 Nov 2023, 09:20
Post #4081


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.050
Joined: 6 July 06
From: Bucuresti




Am urmarit zilele astea sa vad daca curge si daca s-a aerisit complet.
Chinuiala mare cu aerisitul, am desfacut surubul ala de pe termostat de cateva ori, tot bolborosea caloriferul cand acceleram. Am reusit sa bag aproape 5 litri de antigel, deci destul de bine.
O mai verific si azi sa vad daca a mai scazut si gata.

Tot verificand una alta am ramas surprins ca nici dupa ce am mers cu ea pana la 108 grade la apa, furtunul de jos al radiatorului (11 pe schita) nu s-a incalzit. Am zis ca e termostatul nasol, ca e neaerisita, ca e sonda de temperatura, dar nu, cand ajungea la 108 imediat incepea sa scada, deci termostatul deschidea. Dar furtunul nimic, rece.
Pe loc, in relanti, n-am reusit sa o incalzesc mai mult de 60 de grade, dupa 20 de minute. Emglezii spuneau ca trebuie sa stai cu ea in relanti peste 45 de minute. Eu eram convins ca motoarele aste se incing imediat, dar nu, diesel atmosferic frate...

MINI_Cooper_S_Radiator_Hoses__33042.jpg ( Size: 34.66k ) Number of downloads: 464


Am sapat pe la englezi si am dat de explicatii. Furtunul ala n-o sa-l vad cald decat cu AC-ul pe maxim, dupa vreun track day, sau in alte situatii extreme cand termostatul va fi tinut deschis fortat. Altfel, circulatia prin radiator este mica si ce intra cald sus iese rece jos, chiar si cand porneste ventilatorul (pe vremea asta eu nu am reusit sa-l pornesc). Si ca radiatorul este supra dimensionat si de aia circulatia este mica prin el.
Ma, al naibii sistem de racire... unsure.gif

Mai aveam o dilema, cu rola intermediara.
Cand am mesterit nu am vazut cablajul si mufa comenzii electrice a ei si pompa de apa se invartea imediat dupa pornire. Am sapat pe cataloage si, pe seria VIN, mie imi da codul 11287598833 corespunzator cu Dayco APV3628, care... n-are comanda electrica de decuplare. Am bagat camera de inspectie sa caut mufa - n-are.
Aia electrica e pe N12, N16, N18, numai pe N14 nu si are codul 11287598832 - Dayco APV3627

f7d1e78c8a062099c92175af97f276ae840ab5be.jpg ( Size: 16.13k ) Number of downloads: 481
h_preview.jpg ( Size: 134.47k ) Number of downloads: 477


Mister elucidat si aici, la vara o schimb, impreuna cu cureaua de acesorii si rola intinzatoare.



--------------------
Dacia Logan 2005 Ambition 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 21 Nov 2023, 09:46
Post #4082


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Aerisirea oricum se face singura, in timp, dupa cateva alternari de cald-rece. Ajuta s-o lasi cu botu-n sus. Probabil ar trebui sa fie o nesimtire de air pocket ca sa nu cedeze.
Deci temperatura optima la asta e de 108 grade? Busonul de pe radiator ce presiune are trecuta pe el?
Motoarele MAS, tinute la relanti cu orele, oricat de moderne si precise ar fi ele si cu distributie variabila adaptata regimului jos, nu-s bine.
Se incinge greu pentru ca e eficient. Incalzirea antigelului tradeaza ineficienta, e o pierdere.


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
YRX
post 21 Nov 2023, 10:31
Post #4083


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.050
Joined: 6 July 06
From: Bucuresti




In mers variaza intre 104 - 108. Termostatul deschide la 105. Daca stai cateva minute in relanti scade sub 100.
Busonul n-are trecuta presiunea, am gasit unul Swag compatibil care ar deschide la 1,4 bar, deci aia ar trebui sa fie.
Ne-avand ceas de apa am fost uimit cand am stat cu diagnoza sa vad cum se comporta. Are rezerva mare de putere de racire, oarecum normal zic, ca astea sunt conduse in situatii foarte variate, de la nevasta-mea la servici pana la mers pe circuit.
Eu imi faceam probleme ca se incinge in ambuteiaje, dar se pare ca nu, din contra.

This post has been edited by YRX: 21 Nov 2023, 10:32


--------------------
Dacia Logan 2005 Ambition 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
wolfin
post 21 Nov 2023, 10:36
Post #4084


Haha


Group: Members
Posts: 8.792
Joined: 2 December 05
From: Bucuresti




la mine relanti la semafor cand e frig afara...minus 8-10 grade..scade temperatura ...de incepe sa bage rece. si scade repede. sa nu mai zic ca trebuie sa merg in tr 3 cu peste 2k r/min. sa mentin caldura.

noroc ca de 2..3 ani nu mai e frig asa rau in oras.



--------------------
pegas 3120 ... din 1980 si ceva. Urmeaza si 2020 - Curand de provincie
Scuze Mucix, am gasit altul"În fata unei boli esti precaut sau prost", o stai ..Bici zice ca o gasit a buna...mis un cane rau dar cu suflet mare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 21 Nov 2023, 10:47
Post #4085


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.373
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Uat? Am patit sa imi fie frig in Duster, dar se rezolva cu ventilatia in treata 3 , insa la -20 de grade ca era diesel. In logan la ralanti odata incalzita era cald si pe treapta 2 indiferent de ce era afara.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
wolfin
post 21 Nov 2023, 10:52
Post #4086


Haha


Group: Members
Posts: 8.792
Joined: 2 December 05
From: Bucuresti




ca sunt off topic si ne injura YRX....ma uitam la indicatorul de temperatura..si vedem cum se opreste la 2 liniute de la 5 (la jumate)..in 30 secunde.

eram uimit....nu am patit cu alte masini..si am mers cu destule tipuri/branduri...pe benzina.

This post has been edited by wolfin: 21 Nov 2023, 10:53


--------------------
pegas 3120 ... din 1980 si ceva. Urmeaza si 2020 - Curand de provincie
Scuze Mucix, am gasit altul"În fata unei boli esti precaut sau prost", o stai ..Bici zice ca o gasit a buna...mis un cane rau dar cu suflet mare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
YRX
post 21 Nov 2023, 10:55
Post #4087


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.050
Joined: 6 July 06
From: Bucuresti




Caldura inauntru baga bine, nu-i problema.
M-a intrigat faptul ca scade temperatura lichidului cand stai in relanti. La Touareg mi s-a intamplat o singura data, cand era termostatul dus, in rest, odata ce ajunge la 90 nu mai scade orice s-ar intampla.
La asta scade fara sa dea drumul in radiator si cu racire turbina cu tot.

This post has been edited by YRX: 21 Nov 2023, 10:58


--------------------
Dacia Logan 2005 Ambition 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
wolfin
post 21 Nov 2023, 10:58
Post #4088


Haha


Group: Members
Posts: 8.792
Joined: 2 December 05
From: Bucuresti




asa m am gandit si eu..termostatul blocat pe deschis....dar nu..asa e facuta...aiurea. plus borcanul antigel in fata radiatorului.

in fine..ce conteaza...in aglomeratii sau fortari..acul ramne blocat pe mijloc


--------------------
pegas 3120 ... din 1980 si ceva. Urmeaza si 2020 - Curand de provincie
Scuze Mucix, am gasit altul"În fata unei boli esti precaut sau prost", o stai ..Bici zice ca o gasit a buna...mis un cane rau dar cu suflet mare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 21 Nov 2023, 11:32
Post #4089


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




E nornal sa se raceasca antigelul cand dai caldura blana. Caloriferul de habitaclu nu e termostatat, ci legat permanent la circuitul mare. Antigelul se raceste de la pinguinii din masina.


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
wolfin
post 21 Nov 2023, 11:56
Post #4090


Haha


Group: Members
Posts: 8.792
Joined: 2 December 05
From: Bucuresti




ai ramas blocat la celalalt jurnal?


--------------------
pegas 3120 ... din 1980 si ceva. Urmeaza si 2020 - Curand de provincie
Scuze Mucix, am gasit altul"În fata unei boli esti precaut sau prost", o stai ..Bici zice ca o gasit a buna...mis un cane rau dar cu suflet mare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 21 Nov 2023, 12:37
Post #4091


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Ha?


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
wolfin
post 21 Nov 2023, 12:39
Post #4092


Haha


Group: Members
Posts: 8.792
Joined: 2 December 05
From: Bucuresti




poate sunt eu obtuz si nu inteleg....dar m ai facut pinguin.

desi e un animalut dragut..dar fara aripi

This post has been edited by wolfin: 21 Nov 2023, 12:39


--------------------
pegas 3120 ... din 1980 si ceva. Urmeaza si 2020 - Curand de provincie
Scuze Mucix, am gasit altul"În fata unei boli esti precaut sau prost", o stai ..Bici zice ca o gasit a buna...mis un cane rau dar cu suflet mare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 21 Nov 2023, 12:51
Post #4093


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Te mananca pinguinii de deshte = ti-e frig la picioare.
Nah, vocabular de la moldova, pinguin e sinonimul frigului.

Era cu titlu general si impersonal, se intampla la orice masina comuna. Pornesti caldura blana, habitaclul rece, temperatura antigel scade spectaculos.

This post has been edited by Muttley: 21 Nov 2023, 12:52


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
wolfin
post 21 Nov 2023, 12:56
Post #4094


Haha


Group: Members
Posts: 8.792
Joined: 2 December 05
From: Bucuresti




bine ca mi ai zis. ca tocmai vroiam sa fac un coleg din moldova pinguin. si e 2 pe 2.

caldura nu era blana. setata de 23..24...si aeroterma data la minim..ca baga rece tongue.gif

This post has been edited by wolfin: 21 Nov 2023, 12:57


--------------------
pegas 3120 ... din 1980 si ceva. Urmeaza si 2020 - Curand de provincie
Scuze Mucix, am gasit altul"În fata unei boli esti precaut sau prost", o stai ..Bici zice ca o gasit a buna...mis un cane rau dar cu suflet mare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 21 Nov 2023, 13:46
Post #4095


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




La Swift si la Ignis, la relanti, imi scadea ECT-ul si 10 grade daca dadeam maxim in habitaclu rece.
La WRX nu se schimba mare lucru, maxim -2 grade. Motor ineficient si cu circuit de racire de +8l.


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
YRX
post 21 Nov 2023, 13:51
Post #4096


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.050
Joined: 6 July 06
From: Bucuresti




Eu recunosc ca eram cu ea pe HI si aeroterma cam 50%, sa vad daca baga.
Oricum, remarcabil cum se raceste fara a baga radiatorul in circuit, creca plasticele lui Einstein sunt bune pana la urma... biggrin.gif
Totusi are de aface, cred, si cu injectia directa si managementul motorului. Fara sarcina produce caldura putina din cantitate / timpi de injectie, avans si distributia cu vanos, adica baga putin combustibil si-l arde in anumite conditii.

Urmatoarea chestie - Separator ciclonic pentru PCV.
Uleiul serios este pe portul ce duce din capac la galeria de admisie. Pe cel de la capac la filtrul de aer nu e nimic. Asa ca n-are rost sa ma chinui cu 2 sisteme.

2 scenarii disponibile:

1. Obturez portul dinspre galerie si montez CC pe cel spre filtrul de aer. Asta e solutia de fabrica Peugeot pentru motorul asta. Au si niste dopuri pentru galerie si capac.
PSA 0361.S4 sau Audi 036131510

2023_22_06_19_00_11_14502659.jpg ( Size: 21.4k ) Number of downloads: 365


Discutiile sunt interminabile, unii au avut rezultate bune, altii au ars mai mult ulei si au fumegat. Eu ma gandesc ca ceva se intampla acolo si daca raman cu presiune pozitiva in carter e de rau. Mai ales ca masina sta mult in relanti, nu e numai la 5000 rpm. Cu presiune micuta in carter Alfa a consumat 3 litri de ulei pe 2000 de km, asa ca...
Bine, pot sa si testez, am buson de rezerva (de la capacul vechi) pe care pot instala un manometru sa testez toate conditiile posibile.

2. CC pe portul dinspre galerie direct, portul dinspre filtru lasat asa cum este.
Singura chestie problematica este ca sistemul se va afla tot timpul sub vacumul galeriei. Trebuie sa fac treaba serioasa, orice neetansare ar fi de rau.
Plus ca e cam greu accesul si trebuie sa fac niste furtunuri lungi, cu multe coturi, dar Renault by Vitan are resurse destule.


--------------------
Dacia Logan 2005 Ambition 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 21 Nov 2023, 13:57
Post #4097


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Apropo de separatoare de gaze carter, am ramas prost zilele trecute cand am vazut ce a facut al meu dupa 7 ani.

IHZmKCJ.jpeg ( Size: 333.78k ) Number of downloads: 385


Nu ma asteptam sa fie-n halul asta de diferenta. Da-ti seama doar ce se intampla la nivel de cifra octanica, detonatie, randament, putere, consum, colmatare catalizator, consum de ulei si mai ales POLUARE.

Bine faci, tu si ala de la TM care mai are apucaturi de genu'.

This post has been edited by Muttley: 21 Nov 2023, 14:03


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
YRX
post 21 Nov 2023, 14:00
Post #4098


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.050
Joined: 6 July 06
From: Bucuresti




La asta e mult mai rau. Cam asa:

lohen_mini_r56_n14_de_coke.jpg ( Size: 112.83k ) Number of downloads: 102


--------------------
Dacia Logan 2005 Ambition 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 21 Nov 2023, 14:05
Post #4099


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




blink.gif blink.gif blink.gif

Cei mai bine cheltuiti 400e pe masina mea ever.
Speram vag ca face ceva, dar e wow.


QUOTE(YRX @ 21 Nov 2023, 14:51)
Uleiul serios este pe portul ce duce din capac la galeria de admisie. Pe cel de la capac la filtrul de aer nu e nimic. Asa ca n-are rost sa ma chinui cu 2 sisteme.
*


Imi vine greu sa cred, tronsonul ala de admisie e activ si el in sarcina plina.

QUOTE(YRX @ 21 Nov 2023, 14:51)
1. Obturez portul dinspre galerie si montez CC pe cel spre filtrul de aer. Asta e solutia de fabrica Peugeot pentru motorul asta.
*


Cea mai proasta idee, pierzi vacuumul de la relanti si frana de motor ce ajuta la eliberarea presiunii de carter. Cu traseul ala anulat, la prima pedala, presiunea de carter refuleaza in portul celalalt, si ce sa vezi, separatorul va fi coplesit, vei baga ulei in admisie, si ai sa ai norisor in spate.

QUOTE(YRX @ 21 Nov 2023, 14:51)
2. CC pe portul dinspre galerie direct, portul dinspre filtru lasat asa cum este.
*


Daca esti sigur-sigur de ce spui, si anume ca nu ai ulei pe furtunul spre filtru, da.

3. doua CC. Eu asa as face.

Sau macar monteaza de proba unul artizanal, din ceva filtru de benzina cu pahar, pe circuitul capac-filtru aer. Daca nu aduna nimic, revii la conexiunea de fabrica, dar daca aduna, varianta 3.

This post has been edited by Muttley: 21 Nov 2023, 14:22


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
YRX
post 21 Nov 2023, 14:43
Post #4100


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.050
Joined: 6 July 06
From: Bucuresti




Clapeta si doua segmente de furtun dinaintea clapetei, deci dupa turbo si intercooler. Uscate si curate, pe dinafara e wd40 ca nu voia colierul sa coopereze.. Am bagat degetul si in turbina (sa vad daca are joc, da? biggrin.gif ) si nu m-am uns.

20230530_114701_resized_1.jpg ( Size: 125.16k ) Number of downloads: 108
20230530_114704_resized_1.jpg ( Size: 152.15k ) Number of downloads: 77


2 CC-uri n-as pune, ca n-am loc si daca pe unul e uscat n-as insista.
Si la asta, pe galerie, e dubios, cu pante cu alea, alea, si intortocheat rau.

22 Nov 2023, 09:29:
Am gasit un pic de explicatii pe aici - CC Vacum port
Si aici - explicatii

Si astia zic ca nu e smecherie sa blochezi portul de vacum (asa il denumesc pe ala dinspre galerie), pentru ca pe celalalt nu ai sucutiune si vei ajunge cu presiune in carter.


This post has been edited by YRX: 22 Nov 2023, 08:29


--------------------
Dacia Logan 2005 Ambition 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Victorine
post 22 Nov 2023, 09:45
Post #4101


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.001
Joined: 20 April 05
From: Timișoara




Nu pot să cred ce diferențe se văd în imaginile voastre cu și fără separator! Mai ales la motorul lui YRX care are și injecție directă. La primăvară desfac și eu să văd, deși nu sper la ceva chiar așa WOW.

This post has been edited by Victorine: 22 Nov 2023, 09:46


--------------------
Toyota Auris Touring Sports HSD 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
YRX
post 22 Nov 2023, 10:00
Post #4102


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.050
Joined: 6 July 06
From: Bucuresti




Bre, poza mea e de pe net, e inainte si dupa wallnut blasting ... laugh.gif
Eu inca n-am pus CC, n-am curatat galeria si valvele.

La Muttley, ne mai avand ulei s-a curatat de la benzina.


--------------------
Dacia Logan 2005 Ambition 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 22 Nov 2023, 10:17
Post #4103


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




QUOTE(YRX @ 22 Nov 2023, 11:00)
.. inainte si dupa wallnut blasting ... laugh.gif
*


Eu banuiam ca-i ceva putred in poza aia, dar am zis ca nu faci tu dezinformari d-astea dry.gif


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Victorine
post 22 Nov 2023, 10:54
Post #4104


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.001
Joined: 20 April 05
From: Timișoara




Am vrut și eu să scriu că așa ceva am văzut doar în clipurile cu wallnut blasting, dar mi-a plăcut să cred că e după instalarea separatorului. Wishful thinking smile.gif oricum la motorul lui Muttley e deja SUFICIENT de convingător.

This post has been edited by Victorine: 22 Nov 2023, 10:55


--------------------
Toyota Auris Touring Sports HSD 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
YRX
post 22 Nov 2023, 10:58
Post #4105


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.050
Joined: 6 July 06
From: Bucuresti




Era de informare, ce incerc sa evit, problema e serioasa si creaza mari neplaceri. Oricum o sa trebuiasca sa umblu si acolo, ca precis are si indiferent daca pun acum CC ce s-a depus nu mai are cum sa plece decat curatat manual.
E reala poza, Mini N14, de la unul care face wallnut blasting.
Bre, voi nu cititi? Sunt la capitolul documentare cu CC-ul, deci nu l-am instalat inca... tongue.gif

This post has been edited by YRX: 22 Nov 2023, 11:01


--------------------
Dacia Logan 2005 Ambition 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 22 Nov 2023, 11:10
Post #4106


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Eu intelesesem ca ai pus un before separator / after separator de la un motor ca al tau. Dar e before nuci / after nuci. Adica offtopic tongue.gif


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tatabobu
post 22 Nov 2023, 11:14
Post #4107


membru


Group: Members
Posts: 4.674
Joined: 14 September 04
From: Bucuresti




Daca vrei, am eu nuci. Cu blastingu' te descurci.


--------------------
DACIA 1300 1995
Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
YRX
post 22 Nov 2023, 13:18
Post #4108


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.050
Joined: 6 July 06
From: Bucuresti




Afurisiti.... N-am vazut asa ceva.
Tatabobu, da' le si pisezi la granulatia corecta.


--------------------
Dacia Logan 2005 Ambition 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
wolfin
post 22 Nov 2023, 13:21
Post #4109


Haha


Group: Members
Posts: 8.792
Joined: 2 December 05
From: Bucuresti




QUOTE(tatabobu @ 22 Nov 2023, 11:14)
Daca vrei, am eu nuci. Cu blastingu' te descurci.
*



Si eu am un sac...dar is bune doar de dat'n perete. Is micute ..an secetos...pot fi folosite intregi.

This post has been edited by wolfin: 22 Nov 2023, 13:22


--------------------
pegas 3120 ... din 1980 si ceva. Urmeaza si 2020 - Curand de provincie
Scuze Mucix, am gasit altul"În fata unei boli esti precaut sau prost", o stai ..Bici zice ca o gasit a buna...mis un cane rau dar cu suflet mare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
YRX
post 12 Dec 2023, 07:22
Post #4110


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.050
Joined: 6 July 06
From: Bucuresti




La runda trecuta de ploi / zapada, Mini a facut pipi in pantaloni, s-a umezit mocheta la pasager. Nu foarte tare, dar se simtea.
Am intervenit, convins fiind ca sunt obturate scurgerile de sub parbriz, am dat jos plasticul de sub stergatoare, bratele stergatuare, bateria, suportul de baterie. Era ceva mizerie pe acolo dar scurgerile erau practicabile, deci alta era cauza. Am facut curat si am montat la loc treburile de sub parbriz, am trecut la interior, sa o iau de la mocheta in sus.
Am verificat asezarea geamului pe cheder, usa, scurgerile usii, nimic, totul era in regula. Cu tot frigul de afara mi-am luat inima in dinti si am declipsat pragul interior de plastic (fara sa rup nici un pin!), ocazie cu care am identificat un mic paraias care venea de sub cheder si se varsa inauntru, pe mocheta.
Dat chederul jos si vazut care era treaba. Apa se scurgea prin interiorul lui, prin profilul care se prinde pe tabla, deoarece un inteligent i-a dat cu silicon in dreptul stalpului A si a manjit in asa hal incat curgerea apei pe exterior era deviata spre interior.
Ce-o fi vrut sa faca, ma depaseste.
Am curatat la silicon de m-am saturat, a folosit masticul ala de lipit parbrize lipicios si greu de scos. L-am spalat bine, l-am pozitionat curect si vad ca nu a mai facut figuri, l-am udat in fel si chip.

This post has been edited by YRX: 12 Dec 2023, 07:23


--------------------
Dacia Logan 2005 Ambition 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
155 Pages « < 135 136 137 138 139 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 9th May 2025 - 12:08
Dacia