Relanti neregulat, turatie neregulata, pierdere putere...1.2 16v
![]() ![]() ![]() |
Relanti neregulat, turatie neregulata, pierdere putere...1.2 16v
SorinN |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 402 Joined: 26 June 04 From: Bucuresti ![]() |
|
||
-------------------- Ex Clio Bicorp 1.2 16V, 2002
Actual Ford Focus TDCI 115 CP 2003 |
|||
BiCos |
![]()
Post
#2
|
![]() . Group: Members Posts: 497 Joined: 16 November 06 From: Bucharest ![]() |
Am auzit ca ar putea fi una din bobinele de inductie , ai cate una pe fiecare bujie?!! Se schimba cate una prin inlocuire succesiva pana la gasirea ei sau senzorul de turatie dar nu cred.
|
--------------------
Sania
.
D Logan 2005 1,4 8V // D Logan mcv 2016 1,5 dci
- ACE
|
|
cmandrei |
![]()
Post
#3
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Filtrul de benzina cand l-ai schimbat ultima oara ? aditiv poti sa pui si sa vezi daca se imbunatateste ceva ... oricum nu se poate garanta.
|
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
- RO 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
SorinN |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 402 Joined: 26 June 04 From: Bucuresti ![]() |
Am o singura bobina nu e ca la 1,4 16v iar filtrul are 3000 km... Bujiile au 28.000 km; oare le-a venit vremea?
|
-------------------- Ex Clio Bicorp 1.2 16V, 2002
Actual Ford Focus TDCI 115 CP 2003 |
|
ionutzbogdan |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 59 Joined: 21 November 06 ![]() |
du te direct la service sa nu se mai intample si altceva
|
--------------------
RENAULT
CLIO
2004/2.0 16V
|
|
cmandrei |
![]()
Post
#6
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Nu cred ca e de service. De bujii ... mda 28.000 km e o treaba deja pentru ele ... dar nu ar trebui sa faca asa urat totusi ... eu le-am schimbat si la 33.000 km si nu am avut probleme la relanti ... doar la accelerari bruste ... una peste alta poti incerca schimbarea benzinei + aditiv ... dar trebuie si rabdare ... asta ca sa nu dai bani pe bujii direct.
|
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
- RO 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
SorinN |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 402 Joined: 26 June 04 From: Bucuresti ![]() |
Primul schimb de bujii (si singurul) l-am facut la 35.000 si nu au dat nici un semn de oboseala. Cred ca o sa o mai las nintel asa, si daca nu isi revine ii schimb si bujiile. In aditivi sincer nu prea am incredere...
|
-------------------- Ex Clio Bicorp 1.2 16V, 2002
Actual Ford Focus TDCI 115 CP 2003 |
|
razvanchel |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 3 October 06 ![]() |
Salut eu am problema cu trepidatiile de vreo 7 luni, mai am o belea se aprinde becul ala de pe mijloc cu siguranta.... am fost la serus au zis ca "o fii de la injectie" dar nu le-au schimbat? nici nu stiu ce sa fac....Cine a mai patit?
|
--------------------
Renault
clio 1.4 16v
2001 bicorp
|
|
SorinN |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 402 Joined: 26 June 04 From: Bucuresti ![]() |
Intre timp eu mi-am facut plinul cu OMV Carrera 100 si am turnat un aditiv de curatare a injectoarelor. Merge muult mai bine, rateurile sunt mult mai rare, sper sa dispara pana termin rezervorul. La tine, avand motorul 14 16v e posibil cum a spus cineva mai sus sa fie de la o bobina de inductie, cu becul care ti se aprinde in bord, am avut si eu problema, era de la sonda de oxigen imbacsita de la mersul subturat prin oras. Iti recomand ceva forje...
![]() |
-------------------- Ex Clio Bicorp 1.2 16V, 2002
Actual Ford Focus TDCI 115 CP 2003 |
|
hellcat |
![]()
Post
#10
|
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
QUOTE(razvanchel @ 10 Dec 2006, 01:04) Ai probleme cu o bobina. Trepidatiile puternice, lipsa de putere in sarcina, aprinderea martorului de poluare sunt semne ale acestei probleme. Bobinele se verifica pe rand prin inlocuire cu o bobina noua pana cand se depisteaza aceea care intrerupea. Mergi intr-un service Renault si solicita aceasta operatiune. |
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
cmandrei |
![]()
Post
#11
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Bravos SorinN ... sa ne spui si noua cum evolueaza problema. Bafta,
|
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
- RO 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
yhf |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 275 Joined: 10 October 06 From: Bucuresti ![]() |
salut,
eu am twingo cu motor de 1.2 16V si am trecut prin experiente neplacute in legatura cu aprinderea.se aprinde martorul de injectie,iar motorul facea ca toate alea... am schimbat senzor MAP,ambele sonde,demontat admisie etc.NIMIC!facea la fel. ultimul lucru a fost inlocuirea calculatorului de injectie si rescrierea softului. vineri a reaparut problema, am fost la service,au pus-o pe tester.surpriza: NICI UN DEFECT ! concluzia: benzina proasta(prea grasa),da rateuri.alimentez numai cu Petrom top99. sfaturi:terminarea benzinei si alimentarea cu OMV 100 si un drum mai lung+cox. |
--------------------
renault
twingo
2001/1.2 16v Alfa Romeo 156 2.0 TS-155CP putin modificata :)
Mitac Mio A701 - iGO 2006+ silviu |
|
crisman_fam |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 31 October 04 ![]() |
Salutare, eu ma duc azi cu masina la service cu aceeasi problema. Coincidenta e ca eu pun tot Efix de la Rompetrol si am mers cu masina cam o ora azi, timp in care relanti-ul nu si-a revenit aproape deloc.
Eu am zis ca tot o bujie ar putea fi, dar avand 1,4 16V o sa iau in calcul sfatul vostru si o sa ii pun sa schimbe bobinele cu una noua pana aflam buba. Din pacate mergand si prin Bucuresti, masina o tin cam subturata, ca sa nu mai zic ca am tendinta de a o forja si dimineata cand e motorul rece pe distante scurte, sa nu ii fi facut vreo buba si de aici. Daca stiti ceva in plus fata de ce am reusit sa citesc pe forum, dati va rog cu parerea pana la ora 16, cand ma duc la service :-) |
-------------------- Clio Symbol 1.4L 16V Model 2002
|
|
BiCos |
![]()
Post
#14
|
![]() . Group: Members Posts: 497 Joined: 16 November 06 From: Bucharest ![]() |
Sal, de abia mi-am luat Bicorp 1,4 16 V si motorul mergea in trei pistoane si dadea in nas , nu avea putere. Am fost la service si am inlocuit : bujii, filtru aer motor filtru benzina si am o bobina noua. Acum trage bine pot sa zic ca sare pe sosea dar totusi mai trepideaza la relenti si undeva la 2000 de ture motor in a doua ma loveste un val de putere ,,,, asa ar trebui sa faca ?!?!?! Eu deja am inceput sa merg turat ~3000-3500 dar ma prinde traficul in a doua sub 2000 si plec de acolo. Are benzina Agip , eu nu ii agreez, o sa pun Mol cea mai cea si un aditiv de curatat injectoare ca nu am mai avut tim la service sa curat injectoarele. PARERI?!?!
|
--------------------
Sania
.
D Logan 2005 1,4 8V // D Logan mcv 2016 1,5 dci
- ACE
|
|
SorinN |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 402 Joined: 26 June 04 From: Bucuresti ![]() |
Se poate inchide!
![]() Desi in ultimul timp facea mult mai rau, trepidatii puternice la plecarea de pe loc + dat in nas chiar si la schimbarea in treapta 2, azi am rezolvat - schimbat bujii. Eu am vrut sa-mi curete si clapeta de aer dar... dupa ce mecanicii s-au scarpinat de 3 orin in cap ca nu o gasesc si nici nu cred ca are !? au studiat pe calculator de 3 ori, au sunat la un specialist de la alta reprezentanta, au aflat in sfarsit ca trebuie demontata toata admisia + calculatorul de injectie ca sa ajunga la clapeta asa ca m-am lasat pagubas. Dar oricum, acum merge ceas... |
-------------------- Ex Clio Bicorp 1.2 16V, 2002
Actual Ford Focus TDCI 115 CP 2003 |
|
yhf |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 275 Joined: 10 October 06 From: Bucuresti ![]() |
succes !
PS: Cand am schimbat bujiile am crezut ca am scapat de probleme.Gresit !Masina este in continuare in service,problema a reaparut. |
--------------------
renault
twingo
2001/1.2 16v Alfa Romeo 156 2.0 TS-155CP putin modificata :)
Mitac Mio A701 - iGO 2006+ silviu |
|
jri22 |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 203 Joined: 4 January 07 ![]() |
salut...de vreo citeva zile am o mare belea:masina din semnatura are o turatie neregulata, pierde putere si...merge ca dracu...se comporta exact ca o dacie (berlina veche) care merge in 3 bujii...am fost la tester..totul ok...mecanicul sfatuit sa schimb bujiile...schimbat bujiile cu unele originale renault luate de la serus si rezultatul este acelasi..un tip de la serus mi-a spus ca mai poate fi problema de injector infundat(a vazut una dintre bujii arsa in virf) sau fise sau altceva (computer, supapa,etc)...fac precizarea ca masina are 65.000 km! acum nush ce sa fac :sa incerc curatarea injectoarelor la un service sau sa schimb fisele...beleaua este ca fisele se schimba doar impreuna cu bobina de inductie si n-as sa dau bani de pomana (asa cum am dat pe bujii)...ce ma sfatuiti sa fac si mai ales ce-ar putea sa aiba masinuta?
|
--------------------
renault
clio
2002 1.2 16v HB
|
|
ciprian burlacu |
![]()
Post
#18
|
Membru autentic Group: Members Posts: 201 Joined: 21 February 05 From: Constanta ![]() |
Salut!
Motoarele cu 16v sunt sensibile la umiditate. Dacă ai spălat motorul sau altceva (ai trecut prin apă, s-a fisurat futunul de alimentare cu apă a ștergătoarelor de parbriz, etc), pot fi afectate bobinele. După simptome, cel mai probabil pot fi bobinele, fișele sau un injector. Injectoarele se curăță la service-uri specializate, cu soluție de la "Wynn's". Se cuplează instalația la conductele de alimentare ale motorului, se pornește motorul, se lasă la relanti timp de 15 minute, pauză 20 minute, iar relanti 15 minute și gata. Este destul de simplu și nu costă mult. Ca părere personală, supapele nu cedează în 65000 km decât dacă ai mers cu benzină foarte proastă. This post has been edited by ciprian burlacu: 16 Aug 2007, 10:45 |
-------------------- Scenic RX4 Privilege 2.0 16v
|
|
cmandrei |
![]()
Post
#19
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
16V - http://www.reno.ro/index.php?showtopic=41492 - citeste putin
|
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
- RO 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#20
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Si nici atunci.
Pana una alta, iti recomand sa decuplezi pe rand fiecare bujie din alimentare si ai sa vezi ca motorul merge mai prost. La cea la care motorul isi pastreaza mersul, la aia te opresti, are probleme. Cum spui ca bujiile sunt noi, atunci schimba bobina de inductie de la respectiva bujie cu a altui cilindru. (bineinteles cu motorul oprit) Apoi porneste motorul si dute iarasi la bujia la care stiai ca are probleme si scoate-i alimentarea. Daca vezi ca motorul merge mai prost, atunci e bobina de inductie. Daca nu se schimba nimic in mersul motorului, atunci e injectorul respectivului cilindru. Pentru a fi sigur de asta, umbla si la bujia la care ai adus bobina de la cilindrul pe care il stiai cu probleme si scoate alimentarea si acolo. Daca motorul merge mai prost, poti fi sigur ca e injectorul cilindrului anterior. Daca ai descoperit ca e bobina de inductie, atunci aia trebuie schimbata, vezi ca s-a mai discutat aici de pretul si inlocuirea lor. Daca bobinele sunt bune, si e vreun injector, atunci, inainte de a te duce la service, dute pe la piese auto, sau vreo benzinarie mai rasarita, si cumpara un flacon de "injector cleaner" de la 2+2, vezi sa fie pentru motoarele pe injectie pe benzina. Fa plinul la benzina (daca nu e facut deja) si toarna apoi flaconul respectiv in rezervor. Apoi mergi mai sportiv vreo cateva zeci de kilometri. Daca nici dupa asta nu simti nici o imbunatatire, trebuie sa te duci la service sa-ti curete/inlocuiasca injectorul cu probleme. Ca o statistica a cele scrise pe forum (referitor la problemele motoarelor 16V), inclin sa cred ca este de vina mai degraba bobina de inductie decat vreun injector. In general, ce pica la o masina e cam defect general la majoritatea, la fel cum erau pompele de injectie la dci sau scartaitul de ambreiaj de la 1.4 8V. This post has been edited by Laurentziu83: 16 Aug 2007, 11:27 |
--------------------
.
.
.
|
|
jri22 |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 203 Joined: 4 January 07 ![]() |
multam de info...problema este ca renata mea nu are bobina de inductie pe fiecare cilindru ci una singura in care sunt cuplate toate fisele...mai rau este fisele sunt "ingropate" in bobina de inductie...nashpa...
am verificat bujiile pe rind scotindu-le dar este greu sa-ti dai seama care merge mai biine sau mai prost ptr ca motorul se autoregleaza...inca nu sunt lamurit daca este de vina bobina sau unul dintre injectoare...poate v-ati mai intilnit cu astfel de situatie... ATENTIE: sh tz k sunt interzise prin regulament |
--------------------
renault
clio
2002 1.2 16v HB
|
|
jri22 |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 203 Joined: 4 January 07 ![]() |
stie cineva un service bun ptr curata injectoare de benzina???eu am gasit ceva pe net da' nu stiu cit sunt de eficiente...
|
--------------------
renault
clio
2002 1.2 16v HB
|
|
daniitm |
![]()
Post
#23
|
Balasa Daniel Group: Members Posts: 20 Joined: 17 May 07 From: Rm Valcea ![]() |
Salut eu am un Renault bicorp 1.2 si la prima cheie dupa vreo 2 zile motorul intra in trepidatii.Incerc sa o ajut calcand usor acceleratia ,dar nu m-i se pare ok.am schimbat fisele si bujiile.Aceasta problema apare numai la prima cheie dupa aceea daca se incalzeste e totul ok si la relanti .Intrebare; Se poate sa fie de la soc,adica sa nu intre intotdeauna in functiune,pt ca uneori se simte cand se tureaza singura dupa care reduce turatie.
Multumesc. |
--------------------
Renaul Clio 2
1.2 benzina
2001
- VL-05-LPX
|
|
jri22 |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 203 Joined: 4 January 07 ![]() |
salutari...referitor la problema mea...deocamdata nicio imbunatatire desi am am bagat 2 tuburi de aditiv in benzina si facut deja 140km...a mai dat un ochi un mecanic la motor si mi-a spus ca de vina ar fi aerul "fals" pe care-l trage motorul...mai precis, la accelerare se aude un fisait prelung de aer aspirat care-spune mecanicul- ar conduce la un amestec cu un nivel ridicat de aer in benzina...chestia asta duce la pierdere putere si mers neregulat al motorului...este a treia ipoteza dupa alte doua:bobina de inductie defecta si respectiv un injector infundat...fiecare dintre mecanici da vina pe altceva sau pe oricare dintre cele trei cauze...cred ca pina la urma renunt si mai dau pe mina "meseriasilor" de la vreun service renault desi chestia imi displace profund...nu am de gind sa curat injectoare si/sau sa schimb bobina de inductie fara sa vad vreo imbunatatire la motor ca mai durerea de cap...poate mai aveti vreo sugestie...prin sat se aude ca atunci cind ai un injector infundat (la benzinar) pe esapament iese fum negru...e adevarat?
|
--------------------
renault
clio
2002 1.2 16v HB
|
|
andrei |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 16 January 05 ![]() |
Salutare, aceleasi probleme le-am avut si eu: era subturata, mi se oprea in mers, trepida, aparea martorul de noxe, nu pornea la prima cheie, etc. O parte din probleme le-a rezolvat dupa ce am golit rezervorul si am alimentat doar cu OMV 100 + schimbat ulei Castrol GT + schimbat bujii si filtre. Altele le-am rezolvat dupa 1 an (nu glumesc
![]() ![]() |
-------------------- Clio Bicorp Extreme Bleu Cyclade 1.2 16 V 2004
|
|
jri22 |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 203 Joined: 4 January 07 ![]() |
multumesc Andrei ptr info...sper sa nu astept un an pina la rezolvarea problemei pe care o am...deocamdata o am la service si inca sunt in suspans...din cite aud de la tine, problema la tine a fost ceva mai nasoala-se oprea si masina in mers...o sa va tin la curent cu ce am rezolvat...
21 Aug 2007, 13:09: tot ptr andrei:spune-mi si mie te rog unde se afla sonda de oxigen la 1.2 16v si in ce consta "curatirea" acesteia...interesant este ca in atunci cind accelerez se aude un sunet de aer aspirat fortat in zona motorului... This post has been edited by jri22: 21 Aug 2007, 12:09 |
--------------------
renault
clio
2002 1.2 16v HB
|
|
jri22 |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 203 Joined: 4 January 07 ![]() |
salut...problema a fost rezolvata personal prin schimbarea bobinei de inductie(impreuna cu fisele)...asta dupa ce mecanicii mi-au verificat motorul (axa cu came, supape,culbutori,etc), injectoarele, toti senzorii,etc...s-a dovedit(cum era de asteptat ) ca beleaua sa fie de natura electrica(desi majoritatea celor care au vazut-o "erau siguri" ca problema este mecanica si "exclus" electrica)...inca o data multumesc forumistilor care au recunoscut si reclamat problema...
|
--------------------
renault
clio
2002 1.2 16v HB
|
|
maryano |
![]()
Post
#28
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 16 May 14 ![]() |
Salut Andrei ,spune si mie cum ai rezolvat problema intr/un final?
plizz |
--------------------
DACIA
LOGAN
2011/1.2 16V
- GL/08/WFB
|
|
razvantrc |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 248 Joined: 7 June 13 ![]() |
@maryano, tu ai citit tot ce a scris Andrei? ti-a spus toate rezolvarile
|
--------------------
Renault
Clio Symbol Fidji
2006 Clio Symbol Fidji 1.4, mai putin de 16 valve - 2006
Born-iunie 2013-112750 km |
|
eduardsebe |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru Expressionist Group: Members Posts: 2.150 Joined: 19 September 08 From: Bucuresti ![]() |
Revin si eu cu o problema recenta...dupa o pornire putin mai dificila intr-o dimineata am zis sa bag benzina de 99 de la petrom...am mers cu ea putin mai tare si cand sa parchez a doua zi au inceput la relanti niste trepidatii destul de mari,dar nu mergea in 3 pistoane...am accelerat-o pana pe la 2500 si au disparut. Dupa doua zile eram cu a treia pe la 1500 de ture si cand sa accelerez a dat putin in nas de 3 ori dupa si-a revenit. Mentionez ca bujiile au cam 10.000 km, Bosch,filtru de benzina e schimbat anul trecut si e de origine. Sa fie ori benzina de vina sau vreo bobina? La toate simptomele nu am avut niciun martor aprins in bord.
Vreo idee? |
--------------------
Seat
Leon FR 184
2015
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 30th April 2025 - 21:35 |