Aditivi pentru combustibil, ce minuni folosim ca aditiv ?
![]() ![]() ![]() |
Aditivi pentru combustibil, ce minuni folosim ca aditiv ?
sorinrs |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Kalakitza Group: Members Posts: 259 Joined: 24 October 06 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Clio
2005 Symbol dci 65 cp
- B-xx-SRS
|
|||
pepelutza |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 463 Joined: 17 November 10 From: brasov ![]() |
https://www.google.ro/url?sa=t&rct=j&q=&esr...gxPUo7Fsc9hApWA
Acum eu sunt cam in ceata cu privire la produsele astea. Personal nu folosesc , sunt multumit de uleiul folosit . This post has been edited by pepelutza: 28 Jan 2013, 21:06 |
--------------------
Renault
Clio 3
2007 , dynamique 1,6 , 16v 110 CP
- BV-10---S
|
|
ccoto |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 331 Joined: 22 April 09 From: Navodari ![]() |
Cateva consideratii pe tema motorinei.
In primul rand, modificari substantiale in calitatea motorinei au fost, dar in bine, in primul rand prin reducerea continutului de sulf. Oricare din marii producatori de combustibil au un sistem riguros de control al calitatii produselor iar combustibilii produsi in Romania, se si exporta inclusiv in vestul Europei. Introducerea de aditivi in motorina este un subiect sensibil in conditiile in care unele motorine vandute la noi contin deja anumiti aditivi care-i imbunatatesc proprietatile. Adaugarea unuia in plus poate sa-i faca bine dar in egala masura sa-i faca rau daca interfereaza cu cei din compozitia motorinei. Legat de introducerea de ulei in motorina, nu este ceva recomandat. Putin Google va lamureste, daca va documentati, dar nu de pe forumuri, ci de pe site-uri de firme sau organizatii mai serioase. Un exemplu, pentru cine se descurca in engleza: Diesel quality Un motor diesel pus la punct, merge rotund si fara uleiul ala. Daca intradevar aveai un injector gripat, pe ala nu ti-l mai degripa nici mama uleiului. Daca ar fi sa recomand vreun aditiv, singurul in care as avea cat de cat incredere este cel de la Delphi. |
--------------------
Renault
Kangoo
1.9D 2003, 1.5 dCI 2006
- CT07KZM
|
|
Meister |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 36 Joined: 17 September 09 ![]() |
Eu am incercat Duralube si inca vreo 2, nu mai stiu cum se chemau. O data la 2-3 plinuri, nu mereu. Alimentat OMV si Petrom. la 100k s-a blocat pompa de injectie si doar printr-o minune s-a deblocat iar. Am mai mers inca 15k tot cu OMV Petrom dar fara aditivi, iar s-a blocat. Deblocat din nou, de data asta cu cateva ciocane, iar acum merg cu motorina 55 de la Rompetrol de 1000km, fara alti aditivi. Injectoarele sint bine cu toate ca le-am omorat cu spray vreo 2 luni. Sa vedem cat ma tine. Sint altii care merg 300k fara aditivi si n-are masina nimic. In mare parte e chestie de noroc dar mai sint si alte variabile pe care poti sa le influentezi si care pot lungi viata pompei si a injectoarelor (nu mergi cu rezervorul gol, nu bagi de la tractoristi, nu mergi subturat, ii mai dai forja din cand in cand). Despre aditivi nu stiu ce sa mai cred.
|
--------------------
Renault
Clio Symbol
2006
|
|
diesel_power |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.964 Joined: 18 February 05 From: diaspora ![]() |
S-a rasdiscutat aici treaba asta: http://www.reno.ro/Ulei-de-amestec-in-motorina-t206916.html.
Nu cred ca e necesara redeschiderea cutiei pandorei. |
--------------------
Renault
Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW,
2005, Fidji
|
|
sorinrs |
![]()
Post
#6
|
![]() Kalakitza Group: Members Posts: 259 Joined: 24 October 06 ![]() |
QUOTE(diesel_power @ 29 Jan 2013, 11:17) S-a rasdiscutat aici treaba asta: http://www.reno.ro/Ulei-de-amestec-in-motorina-t206916.html. Nu cred ca e necesara redeschiderea cutiei pandorei. Acolo era vorba numai despre folosirea uleiului 2T. Si s-a inchis. Cred ca e de larg interes un NOU topic, unde putem sa impartasim experientele noastre cu diferite combinatii de aditivi, fara sa redeschidem vreo cutie a pandorei, cu pareri si concluzii personale, fara "pareri avizate" de gen "producatorul nu recomanda", ca nu asta ne intereseaza, nici doctorul nu recomanda tigarile si alcoolul iar ei sint mari consumatori iar de popa nu mai zicem nimic....pe scurt vrem fapte si experiente personale, nu "goagal search" si biblia producatorului reno. |
--------------------
Renault
Clio
2005 Symbol dci 65 cp
- B-xx-SRS
|
|
alexme24 |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 780 Joined: 23 September 09 ![]() |
Parerea mea[ma rog acum fiecare face ce vrea cu masina lui]: nu bagati niciun aditivi, motorina normala sau un plin de top la 2-3 luni si un mers putin mai turat si nu necesita niciun aditiv.
|
--------------------
Renault/Honda
Clio 2/ Accord
2004/2008 Clio 2/Accord/Civic , 2004/2008/2008 1.5 dci / 2.4 VTEC / 1.8 VTEC
|
|
ccoto |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 331 Joined: 22 April 09 From: Navodari ![]() |
QUOTE(sorinrs @ 29 Jan 2013, 10:26) Problema e ca experientele personale se bazeaza pe constatari subiective. Unele probleme sunt insa cercetate si documentate stiintific. As fi curios sa-mi spui cum s-ar comporta masina ta daca de la 50.000 km la 60.000 km de exemplu, te decizi sa testezi amestecul de motorina cu ulei. Nu o sa mai ai referinta, adicatelea cum s-ar fi comportat masina ta daca de la 50.000 km la 60.000 km mergeai fara acel ulei. Uite ce scrie aici, oare poti sa faci si singur, asa ca experienta personala? Daca va uitati care este continutul de biocombustibil din motorina vanduta in Romania, ar trebui sa uitati de ideea ca motorina Euro5 nu are lubrificitate buna. |
--------------------
Renault
Kangoo
1.9D 2003, 1.5 dCI 2006
- CT07KZM
|
|
sorinrs |
![]()
Post
#9
|
![]() Kalakitza Group: Members Posts: 259 Joined: 24 October 06 ![]() |
Link-ul pus de tine e un articol foarte vechi bazat pe tehnologia anilor 90 . Si in el e vorba de biodiesel obtinut din soia...care acum nu se mai face. Asadar nu prea e deloc relevant pentru dci-urile noastre.
|
--------------------
Renault
Clio
2005 Symbol dci 65 cp
- B-xx-SRS
|
|
sorinrs |
![]()
Post
#10
|
![]() Kalakitza Group: Members Posts: 259 Joined: 24 October 06 ![]() |
Bun, s-a mai consumat un plin de dizelache aditivat cu ulei 2 timpi. Motorul merge din ce in ce mai bine, se tureaza mai repede, are cuplu mult mai bun si de la 1400 de ture in orice treapta si e mai silentios decit acum 7 ani cind l-am cumparat la 19000 de km, avind acum 138 000. Mi se pare ca si consumul e un pic mai mic, insa poate e doar de la incalzirea vremii.
|
--------------------
Renault
Clio
2005 Symbol dci 65 cp
- B-xx-SRS
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.322 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Acuma serios ... de Placebo ai auzit? Nu prea iti recomand eu sa stai la 1400 rpm ..
Toti care il folosesc inafara faptului ca spun ca motorul este mai silentios ... nimeni nu a simtit nici o crestere de performanta nici de scadera a consumului ... tie probabil ca ti-a mai crescut puterea si cuplul, nu? Apropop .... este topic dedicat pentru discutii despre folosirea "vaselinei" minune .. http://www.reno.ro/index.php?showtopic=206916&hl=Ulei This post has been edited by cj98czh: 8 Feb 2013, 09:46 |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
sorinrs |
![]()
Post
#12
|
![]() Kalakitza Group: Members Posts: 259 Joined: 24 October 06 ![]() |
QUOTE(cj98czh @ 8 Feb 2013, 10:42) Acuma serios ... de Placebo ai auzit? Nu prea iti recomand eu sa stai la 1400 rpm .. Toti care il folosesc inafara faptului ca spun ca motorul este mai silentios ... nimeni nu a simtit nici o crestere de performanta nici de scadera a consumului ... tie probabil ca ti-a mai crescut puterea si cuplul, nu? Apropop .... este topic dedicat pentru discutii despre folosirea "vaselinei" minune .. http://www.reno.ro/index.php?showtopic=206916&hl=Ulei Merci pentru pontul cu topicul deciat pentru "vaselina" .....dar vezi ca e "putin" inchis, o fi de catre "gupul de moderatori" care nu folosesc "vaselina"? On-topic, am auzit de placebo, insa de felul meu sint o persoana foarte sceptica si greu de convins cu chestii de folosit ca sint "produse minune" tocmai pentru ca stiu ce si cum si cu ce se maninca. Cu uleiul 2T e altceva...e vorba de cunostinte.... Incepind experientele mecanice de pe la 13 ani cu motoare de motocicleta in 2 timpi care "traiesc" cu respectivul ulei 2T pe care il bagam noi ca aditiv in motorina si ne place, si continuind cu modul personal de perceptie a zgomotelor, a felului in care lucreaza motoarele, si nu in ultimul rind a modalitatii de elasticizare a cuplului motor in urma tratamentului cu ulei 2T, dupa exploatarea mai multor marci si tipuri de masini fie diesel sau benzina de la 1000 de cmc si pina la 5,7 litri, pot spune ca un motor merge mai bine si accepta turatii mai joase si aici vorbim de un motor dci care in general nu este deloc suplu sub turatia de cuplu maxim si solicita turatii mai mari pentru o functionare supla si rotunda, fara dieselul aditivat cu ulei 2T. Pentru cine are indoieli despre ce postez, lansez invitatia la drive-test cu masina din semnatura. Ideea e ca mi se pare cel putin hilar sa contrazici parerea cuiva care experimenteaza ceva personal in conditiile in care cel ce contrazice nu a folosit niciodata .... PS: am marit doza de tratament de la 5ml/litru de motorina la 7,5 ml/litru si voi reveni cu observatii. This post has been edited by sorinrs: 8 Feb 2013, 12:09 |
--------------------
Renault
Clio
2005 Symbol dci 65 cp
- B-xx-SRS
|
|
lungan |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 961 Joined: 28 May 05 From: Focsani ![]() |
Ulei 2T bag si eu, max. 200ml/plin, dar nu am simtit sa fi crescut puterea motorului, mai degraba invers.
![]() |
--------------------
M3 - Kia Sportage
- Fiesta ST-Line Hybrid
2021 Drive carefully!
|
|
sorinrs |
![]()
Post
#14
|
![]() Kalakitza Group: Members Posts: 259 Joined: 24 October 06 ![]() |
QUOTE(lungan @ 8 Feb 2013, 14:09) Ulei 2T bag si eu, max. 200ml/plin, dar nu am simtit sa fi crescut puterea motorului, mai degraba invers. ![]() Pai cine a zis ca i-a crescut puterea ? Poti sa fi mai explicit referitor la scaderea de putere constatata de tine? |
--------------------
Renault
Clio
2005 Symbol dci 65 cp
- B-xx-SRS
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.322 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
QUOTE(sorinrs @ 8 Feb 2013, 12:06) Merci pentru pontul cu topicul deciat pentru "vaselina" .....dar vezi ca e "putin" inchis, o fi de catre "gupul de moderatori" care nu folosesc "vaselina"? Ideea e ca mi se pare cel putin hilar sa contrazici parerea cuiva care experimenteaza ceva personal in conditiile in care cel ce contrazice nu a folosit niciodata .... 1) nu stiu de ce a fost inchis topicul ... cel mai probabil din greseala, oricum l-am redeschis acum 2) Am incercat 1000 de km uleiul 2T pe Megane (100ml/20 litrii de motorina), exact ca sa vad daca este ceva in plus .... inafara ca parca motorul era mai putin zgomotos la rece ... nu am vazut nimic in plus asa ca nu l-am mai folosit .... repet ... nimic... nici urcare in ture, nici cuplu, nici accelarie imbunatatita, nici consum mai scazut .... tu le-ai vazut pe toate .... parera mea ca este placebo .... dar iti respect pararea ta. Fiecare isi trateaza masina cum doreste. This post has been edited by cj98czh: 8 Feb 2013, 13:27 |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
sorinrs |
![]()
Post
#16
|
![]() Kalakitza Group: Members Posts: 259 Joined: 24 October 06 ![]() |
Dci-ul meu e euro 3...cel cu injectoare si pompa cu cele mai multe probleme. Stiu ca la megane-ul 1,9 dci au fost mult mai putine probleme. De asemenea eu il am resoftat de la 20 000 de km adica de peste 118 000 de km. Poate si factorul asta amplifica efectul aditivarii cu ulei 2T.
Despre acceleratie, urcare in ture si cuplu s-au pronuntat inca citiva amici care au mers cu masina . Sa-ti mai spun ca am reluat acceleratia de la 1200 de rpm cu a 4-a si ac pornit, fara sa-mi dau seama, pentru ca eram atent la convorbirea telefonica?(stiu, shame on me). Daca as fi incercat asta inainte de tratamentul cu ulei, aproape sigur sarea motorul din tampoane si dadea sa moara inecat. Cind exploatezi mobre de 4 cai la 11 ani pina la big bikes de 134 de cai la 19 ani ,masini de la 43 de cai la peste 390, crede-ma ca simti orice imbunatatire sau inrautatire in functionarea masinii sau a motocicletei. Cu mina pe inima va spun ca uleiul asta 2T in diesel e o minune pentru motor si imi pare rau ca nu am auzit mai devreme despre folosirea lui, desi stiam exact ce e si cum se foloseste, ca doar am fost motociclist de 2 timpi vreo 10 ani....doar ca nu m-am ginsit niciodata la beneficiile aduse de ungerea suplimentara si capacitatea de ardere mai buna. |
--------------------
Renault
Clio
2005 Symbol dci 65 cp
- B-xx-SRS
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.322 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Hai ma lasa-ma ca am mai condus si noi masini si normale si de puteri sa zicem ... "maricele" si V6 si V8 si V12 .... nu o mai tot da in porumb cu chestii din astea ... nu esti singur ul care si-a bagat mana prin motoare ....
eu ti-am spus parera mea, tu ti-ai exprimat-o pe a ta ... lasa-o ca o dai in penibil deja. Eu m-am oprit aici. This post has been edited by cj98czh: 8 Feb 2013, 13:58 |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
diesel_power |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.964 Joined: 18 February 05 From: diaspora ![]() |
Nu mai faceti reclama la uleiul asta minune, ca nu e buna (reclama), ii creste pretul uleiului.
Nu mai vorbesc ca e total contraindicat. Scrie pe bidon: a nu se amesteca cu motorina. Cine foloseste, sa tina pt el informatia ![]() |
--------------------
Renault
Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW,
2005, Fidji
|
|
Silk |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 387 Joined: 1 November 11 From: Bucuresti ![]() |
Poate ar fi cazul sa faca careva o scrisoare catre Renault, sa le explice si lor care sunt avantajele si cum ar putea sa transforme un DCi din EURO 3 in EURO 6 !
Parerea mea ![]() vorbind la modul serios, daca poti sa imi explici CUM imbunatateste uleiul performantele masini, promit ca bag si eu ulei 2T ! |
--------------------
Renault
Megane 1.6 16V SE
2011
- so sylk Plecat in depresie......
|
|
crisolro |
![]()
Post
#20
|
![]() Posts: 1.435.866 Group: Members Posts: 1.884 Joined: 9 November 07 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(sorinrs @ 8 Feb 2013, 14:47) Dci-ul meu e euro 3...cel cu injectoare si pompa cu cele mai multe probleme. Stiu ca la megane-ul 1,9 dci au fost mult mai putine probleme. De asemenea eu il am resoftat de la 20 000 de km adica de peste 118 000 de km. Poate si factorul asta amplifica efectul aditivarii cu ulei 2T. Asadar, motorul tau euro 3, cu cele mai multe probleme (la care totusi i-ai facut resoftare), a functionat fara ulei 2T pana la (sa zicem ca scadem doua plinuri) 136k km. Ceva probleme cu injectia in tot acest timp? Intreb pt. ca mi-ar place si mie sa merg fara ulei 2T si fara probleme (doar cu motorina) pana la 136k km ... si apoi, mai vad eu! Pana fac eu 136k km, tu vei avea facuti muuulti km cu ulei 2T (sau nu) si ne vei putea spune mai multe despre urmarile pozitive sau negative ale folosirii lui. This post has been edited by crisolro: 8 Feb 2013, 15:17 |
--------------------
Renault
Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp
Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp
- cu nr absolut normal Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
|
|
lungan |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 961 Joined: 28 May 05 From: Focsani ![]() |
QUOTE(sorinrs @ 8 Feb 2013, 13:26) Pai cine a zis ca i-a crescut puterea ? Poti sa fi mai explicit referitor la scaderea de putere constatata de tine? La primul drum in afara localitatii mi s-a parut ca nu mai e asa "vioaie" cum o stiam. Dar poate ca inainte motorul facea mai multa harmalaie si aveam impresia ca accelereaza mai repede... ![]() LiquiMoly Diesel Schmier a testat cineva? |
--------------------
M3 - Kia Sportage
- Fiesta ST-Line Hybrid
2021 Drive carefully!
|
|
sorinrs |
![]()
Post
#22
|
![]() Kalakitza Group: Members Posts: 259 Joined: 24 October 06 ![]() |
QUOTE(cj98czh @ 8 Feb 2013, 14:57) Hai ma lasa-ma ca am mai condus si noi masini si normale si de puteri sa zicem ... "maricele" si V6 si V8 si V12 .... nu o mai tot da in porumb cu chestii din astea ... nu esti singur ul care si-a bagat mana prin motoare .... eu ti-am spus parera mea, tu ti-ai exprimat-o pe a ta ... lasa-o ca o dai in penibil deja. Eu m-am oprit aici. Pai opreste-te.... In timp ce eu am exprimat pareri pe subiect si argumentate, fara sa atac pe nimeni, tu te "simti lezat" ca nu ai avut destule jucarii si-ti versi naduful ca o femeie isterizata ca m-as fi laudat eu ! Daca in schimb ai numai opinii contradictorii nefondate, mai bine scrii pe alte topicuri. Ideea forumului e sa dam informatii tuturor fanilor reno ? Sau sa ne ridiculizam unii pe altii? Am avut un injector care aproape se blocase, facea extrem de urit primele 15 minute de la pornire, fluctua ralanti-ul mergea rau...dupa tratament s-a ameliorat mult, doar 1-2 minute mai bate putin apoi merge ceas. Fratele diesel_power are dreptate....gata cu reclama....NU MAI BAGATI FRATILOR ULEI 2T CA NU RECOMANDAT DE RENO ! This post has been edited by sorinrs: 8 Feb 2013, 15:17 |
--------------------
Renault
Clio
2005 Symbol dci 65 cp
- B-xx-SRS
|
|
crisolro |
![]()
Post
#23
|
![]() Posts: 1.435.866 Group: Members Posts: 1.884 Joined: 9 November 07 From: Bucuresti ![]() |
cum s-a stabilit ca un injector era aproape blocat? diagnoza? desfacut si verificat injectoare?
esti sigur ca ralanti-ul neregulat se datora injectorului (diagnoza in timp real a stabilit asta?) si nu era o alta cauza? "deblocarea" injectorului poate fi pusa doar pe seama uleiului 2T? si mie imi variaza ralantiul la rece, tacane motorul ... si am urmarit cu interes topicul cu uleiul (topicul ce tocmai s-a redeschis) insa nu a existat acel "ceva" care sa ma convinga inca multumesc This post has been edited by crisolro: 8 Feb 2013, 15:23 |
--------------------
Renault
Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp
Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp
- cu nr absolut normal Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
|
|
sorinrs |
![]()
Post
#24
|
![]() Kalakitza Group: Members Posts: 259 Joined: 24 October 06 ![]() |
De injectorul cu buba, mi-au spus 2 specialisti care se ocupa cu injectoare diesel, ca e aproape blocat si scapa pe retur. Nu l-am demontat si pus pe tester din lipsa de timp,mai ales ca mi-au spus ca mai poate merge asa pina cade de tot multi km si ca ar fi bine sa le refac pe toate daca tot ma apuc.
Intre timp m-am apucat de bagat ulei 2t in motorina si s-a diminuat si zgomotul si tremuratul si ralanti-ul neregulat. Nefacind altceva, am tras concluzia ca uleiul a ajutat cumva la "degriparea" injectorului cu pricina. De convins sa bagi si tu ulei ca aditiv trebuie sa te convingi singur....tot ce iti pot spune e ca ceva rau nu se poate intimpla adaugindu-l in motorina. |
--------------------
Renault
Clio
2005 Symbol dci 65 cp
- B-xx-SRS
|
|
Erwintz |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru Group: Members Posts: 105 Joined: 8 June 09 From: Brasov ![]() |
deci, la cata harmalaie este aici pot sa intru si eu
la motorul 1.5 dci 65cp motor euro3, la pompe motorina euro5 . punct Mi-am permis sa adaug la combustibil, dupa multe discutii/dezbateri/controverse cu diversi mecanici, ulei 2T si Megasel............ La 40L combustibil adaug 200ml ulei 2T si 10ml Megasel [uleiul pentru ungere si megaselul pentru ...(cititi in prospect)]. in concluzie asa fac eu si nu trebuie sa ma urmati . sorinrs am avut si eu "acea" problema la injector de care ai pomenit... "nu mai e" |
--------------------
Renault
Symbol-Fidji, 1.5DCI, 48KW
5/2005
- BV-08-
|
|
sorinrs |
![]()
Post
#26
|
![]() Kalakitza Group: Members Posts: 259 Joined: 24 October 06 ![]() |
"sorinrs
am avut si eu "acea" problema la injector de care ai pomenit... "nu mai e"" S-a rezolvat datorita uleiului sau de la aditiv megasel? |
--------------------
Renault
Clio
2005 Symbol dci 65 cp
- B-xx-SRS
|
|
Erwintz |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru Group: Members Posts: 105 Joined: 8 June 09 From: Brasov ![]() |
|
--------------------
Renault
Symbol-Fidji, 1.5DCI, 48KW
5/2005
- BV-08-
|
|
S4b1n |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru Symbolist Group: Members Posts: 937 Joined: 27 February 10 From: Craiova/Bucuresti ![]() |
Megasel am bagat si eu o buna perioada de timp. Cam de pe la 10 000 km pana pe la vreo 60 000. De pe la 30 000 bag doar motorina premium (aditivata). Ma tenteaza sa pun din nou Megasel sau un aditiv special Delphi de care am citit tot pe aici pe forum.
|
--------------------
Renault Symbol
1.5 dCi 62 kW
2007
- ~ 155000 km
|
|
spy_oh_joy1389 |
![]()
Post
#29
|
![]() Megane zen și un mare plimbăreț Group: Members Posts: 3.879 Joined: 28 August 08 From: Sibiu ![]() |
QUOTE(pepelutza @ 28 Jan 2013, 22:05) https://www.google.ro/url?sa=t&rct=j&q=&esr...gxPUo7Fsc9hApWA Acum eu sunt cam in ceata cu privire la produsele astea. Personal nu folosesc , sunt multumit de uleiul folosit . Aparatul ala e facut sa te pacaleasca. This post has been edited by spy_oh_joy1389: 10 Feb 2013, 11:49 |
--------------------
Renault
2 x Megane 4 GT&Zen
||2017||2016 Hanlon's razor: "Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity."
|
|
Ma3x |
![]()
Post
#30
|
![]() - Group: Members Posts: 488 Joined: 25 April 10 From: B ![]() |
Intamplator am nimerit un taximetrixt cu golan dci de 250.000 de km in Bucuresti. Nici o problema la motor.A fost doar taxi de nou - zicea ca inca mai are leasing la el. Fara uleiuri exotice, fara mazgaseluri ... asta cum vine ?
|
--------------------
-
-
-
- - ex. Renault Symbol 1.5DCI 60kw 2007
ex. Megane sedan 2.2 1.5DCI 63kw 2007 ex. Renault Symbol 1.5DCI 47kw 2008 |
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 30th April 2025 - 11:11 |