Aditivi pentru combustibil, ce minuni folosim ca aditiv ?
![]() ![]() ![]() |
Aditivi pentru combustibil, ce minuni folosim ca aditiv ?
verde |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.131 Joined: 5 September 06 From: Pitesti ![]() |
|
||
--------------------
megane 3 /clio 4
....dci 110 /1,2aspirat
....2015 /2017
|
|||
sorinrs |
![]()
Post
#32
|
![]() Kalakitza Group: Members Posts: 259 Joined: 24 October 06 ![]() |
Am imprumutat masina citeva zile unui amic si el a alimentat cu diesel dar fara ulei 2T....rezultat: masina se auzea ca un tractor (again), dimineata tremura si racnea injectorul cu pricina si pina nu i-am dat doza de ulei nu s-a pototlit. Inca o data daca mai era cazul sa ma conving.....never again fara ulei 2T.
|
--------------------
Renault
Clio
2005 Symbol dci 65 cp
- B-xx-SRS
|
|
jfo |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 287 Joined: 5 November 06 From: Bucuresti ![]() |
Povesti, DCI-ul nu cred ca poate ajunge la 250km fara interventii asupra sistemului de injectie,am 100k, exploatare corecta si tot a necesitat curatire injectoare ,mai nou folosesc 2 T la recomandarea pompagiului.
25 Feb 2013, 01:00: @MA3X ![]() This post has been edited by jfo: 25 Feb 2013, 00:00 |
--------------------
Renault
Megane 3 Limited /Clio-Hatchbach/
Limited 2016/110Cp DCI/2001 65 Cp D C i
|
|
Tyby_G |
![]()
Post
#34
|
Membru Group: Members Posts: 120 Joined: 13 August 09 ![]() |
Depinde, am avut kangoo 2005 70hp cu 366.000, injectia neatinsa. Mergea ca un cur cand a ajuns dauna totala dar mergea.
|
--------------------
Renault
Kangoo / Symbol
1.5 dci 2005 / 2007
|
|
Blueflower77 |
![]()
Post
#35
|
Membru autentic Group: Members Posts: 214 Joined: 18 May 10 ![]() |
Metabond Megalene la benzina si Megasel la motorina, asta folosim in familie cu rezultate bune (aprox 2 ani)...
|
--------------------
Renault
Clio Symbol
Fidji 1.4 16v / 2006 / BVA
|
|
cosmin&b |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 245 Joined: 20 January 14 ![]() |
Vad ca topicul e vechi, dar va spun ca si eu am bagat ulei 2T in motorina.
La inceput 200 ml la plinul de 43 litri - aprox. A urmat 500 ml la plin, apoi 1 litru ulei 2T la plin. Nu aveam nici o problema la motor sau injectoare cand am folosit uleiul, si nu au aparut modificari sesizabile (de mine cel putin). Motorul a mers cu acest amestec vreo 9000 km, si nu am avut probleme. Am folosit aleator cantitatile de ulei 2T(cand 200 g., cand 1 litru, cand 500 ml, cand 600 ml, cand doar motorina de la Rompetrol, Petrom, si Mol) si nu sunt probleme. Ca sa incerc sa explic trebuie sa citesc muuult despre dCi-uri. Ideea e ca al meu e euro 3, si motorina euro 3 nu se mai gaseste pe piata. Ceea ce se vinde acum e euro 5, si asta inseamna motorina mai uscata decat cea euro 3. Deci, motoarele euro 3(sistemele de injectie Delphi) au fost fabricate sa functioneze cu acest tip de motorina, mai unsa, cu mai mult sulf in ea. Eu am facut o prostie bagand in vara lui 2013 aditiv de curatat injectoare in motorina. Chiar inainte de drumul spre mare. Surpriza... a inceput sa bata ceva acolo dupa 400 Km. Nu stiu ce, pentru ca un "minunat" service din Sibiu nu a stiut care e problema si nici nu se pricepeau la aceste motoare si au inlocuit tot, inafara de arborele cotit si vibrochen. Asta e alta poveste. Concluzia mea... aditivii nu fac bine. Uleiul in schimb, da. Am vorbit si cu un pompagiu, si cu un mecanic, mai pe indelete despre folosirea uleiului 2T si au fost pro. De ce? Pentru ca tot sistemul de injectie Delphi se bazeaza pe motorina pentru a-si asigura ungerea. Motorina devenind din ce in ce mai uscata pe parcurs, trebuie ajutata, dar cu ulei 2T, nu cu aditivi. Aditivii nu asigura ungerea, ci dimpotriva, subtiaza motorina pentru a facilita arderea mai buna in momentul exploziei. Lucru bun, ai spune. Ei bine, da si nu. Da pentru ca se ard mai multe reziduuri depuse in cilindru. Nu pentru ca ungerea sistemului de injectie are grav de suferit. Concluzie... ungerea este mai importanta. Prelungeste cu muuult viata motorului. E drept ca uleiul 2T nu arde in totalitate, dar asigura o ungere foarte buna atat in pompa de inalta presiune Delphi unde sunt "minunatele" role, cat si la cuiul injectoarelor. sorinrs, ce noutati mai ai? Sunt curios |
--------------------
THE EARTH
... is
... FLAT !!! Megane II, 1.5 dCi, 86 bhp, 2006
Scenic II, 1.9 dCi, 131 bhp, 2006, FAP |
|
Liquor77 |
![]()
Post
#37
|
Membru Group: Members Posts: 149 Joined: 20 October 14 ![]() |
Sa nu uitam ca producatorul, adica Renault, nu recomanda aditivii de nici un fel. Numai motorina buna, atat. Lucrez in domeniul auto si sunt contra aditivilor de orice fel. Asta pentru ca un vecin si vreo 2 clienti au semnalat probleme dupa folosirea acestor aditivi, motiv pentru care nu ii recomand.
|
--------------------
Renault
Clio 2 1.5dCI, Laguna III 1.5 dci
2009
|
|
tulin |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 354 Joined: 9 October 12 From: vrancea ![]() |
alimentez de la petrom,pina acum luam doar motorina standard am trecut la cea aditivata si se vede diferenta,trage mai bine motorul
|
--------------------
renault
symbol
2008 1.5 dci 1,5 dci 65 cp
|
|
radunre |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.573 Joined: 1 October 07 From: Tg Mures ![]() |
Doar un raspuns scurt pt. cosmin&b, toate motoarele diesel de pe autoturisme au sistem de injectie cu lubrifiere pe baza de motorina.
Problemele pe care multi le reclama la injectia Delphi sunt cauzate in special de materialele de proasta calitate folosite in productia sistemului de injectie. - Am avut in Renault 11, diesel clasic, fabricat in '86 si l-am folosit fara probleme la injectie pana in 2007 / peste 200K Km., el functionand si acum. - Actuala masinuta, injectie Bosch, se apropie de 320K Km, fara aditivi sau ulei 2T, functioneaza perfect fara interventii, sunt convins ca marea majoritate a proprietarilor de 1,9dCi au aceeasi experienta (ma refer in special la partea de injectie). Ceea ce vreau sa spun cu aceste argumente: motorina Euro5 nu este atat de toxica pe cat cred unii. Sa fie clar, nu descurajez da nici nu incurajez folosirea de aditivi sau ulei 2T ![]() This post has been edited by radunre: 20 Jul 2015, 13:20 |
--------------------
Clio III K9K772
/ Clio III K9K772
2009
- MS Daca muncesti ca sa traiesti, de ce te omori muncind ?
|
|
cosmin&b |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 245 Joined: 20 January 14 ![]() |
QUOTE(Liquor77 @ 19 Jul 2015, 21:17) Sa nu uitam ca producatorul, adica Renault, nu recomanda aditivii de nici un fel. Numai motorina buna, atat. Lucrez in domeniul auto si sunt contra aditivilor de orice fel. Asta pentru ca un vecin si vreo 2 clienti au semnalat probleme dupa folosirea acestor aditivi, motiv pentru care nu ii recomand. Culmea e ca la pompe avem combustibili aditivati, plus ca sunt si cu continut de biodiesel(tot un aditiv). Asadar, producatorul nu recomanda aditivii, tu mergi si alimentezi cu un combustibil aditivat, ti se buleste ceva la motor si in garantie nu iti va fi reparat, ei invocand ca ai folosit compusi nerecomandati de producator? Tot tu esti de vina ca ai ales un combustibil mai scump...? Cat de idiot sa fie producatorul sa nu recomande aditivi de nici un fel in combustibil. Biodieselul este in fond un aditiv, din moment ce se gaseste in cantitate mica in rezervoarele de la pompe, adaugat tocmai de rafinarii. Sa fim seriosi... Trebuie sa si judecam, atat cat ne permit informatiile de pe piata. Unele produse chiar nu isi justifica reclama facuta, dar sunt solutii(poate nu oficiale, recomandate) care ajuta intr-adevar. Trebuiesc alese cu grija, judecand inainte si punand in balanta beneficiile si repercursiunile. Repet, trebuie sa judecam bazandu-ne pe argumente pertinente. Pentru "radunre" Ai perfecta dreptate. Sunt diferente in constructia pompelor de inalta Delphi, Siemens si Bosh Delphi se bazeaza pe un sistem cu role, care se invart intr-o carcasa cu o forma de "trifoi cu patru foi" in sectiune(asemanarea e relativa, alta n-am gasit). Rolele actioneaza pistonasele care furnizeaza astfel presiunea. Bosch a gasit o metoda mai eficienta, in sensul ca au eliminat acea frecare permanenta a rolelor in carcasa pompei. Pistonasele(3 sau 4 la numar in fct de modelul pompei) stau radial pe un cilindru tesit, care in sectiune arata ca un patrat sau triunghi cu colturi rotunjite(3 sau 4 pistonase). Interiorul cilindrului respectiv este excentric si prin rotatie actioneaza alernativ pistonasele care furnizeaza presiunea. Simplist, cam asta pot eu explica. Bosch este mai bun decat Delphi. Adica mai durabil, robust, mai putin sensibil la capacitatea de lubrefiere a lichidului pe care il actioneaza. Delphi depinde foarte mult de lubrefiere, altfel frecarea rolelor intr-un mediu "mai uscat" produce acel span. Uleiul 2T ajuta Delphi in foarte mare masura, dar nu este necesar la Bosch. Aditivii, gen "curatatoare injectoare"(vorbesc de diesel) subtiaza motorina si contin compusi care ard cu temperaturi mai mari, tocmai pentru a arde depunerile de pe interiorul pistonului, scaunele si eventual tijele supapelor, varful injectoarelor, al bujiilor... elimind resturile pe evacuare. Sa nu credeti ca vor fi curatate "luna" motoarele celor care folosesc acesti aditivi. Acesti aditivi au efect doar daca se folsesc perioade lungi, ei "curatand" putin-cate-putin. Dar, folositi perioade lungi altereaza calitatea motorinei si dauneaza motorului. In cel mai bun caz trebuiesc folisiti cu intermitenta, dar si aici e discutie lunga despre beneficiile sau daunele produse. |
--------------------
THE EARTH
... is
... FLAT !!! Megane II, 1.5 dCi, 86 bhp, 2006
Scenic II, 1.9 dCi, 131 bhp, 2006, FAP |
|
RazvanF |
![]()
Post
#41
|
![]() Tech Group: Members Posts: 2.284 Joined: 25 March 14 ![]() |
Eu unu folosesc 2T mineral in motorina. La fel, nu incurajez pe nimeni sa o faca, dar daca este sa cautam pe net gasim destule teste efectuate pe motoare diesel in care s-a folosit mix intre 2T si motorina rezultatele fiind foarte bune pentru sistemul de injectie, compresie, pistoane.
Marele avantaj care l-am "simtit" de la primul plin cu mix 2T a fost nivelul de zgomot al motorului, care a scazut foarte mult, nu exagerez dar fara acel ulei in motorina motorul suna ca unul de tractor, in special in diminetile reci, puterea a crescut, raspunde mult mai bine la accelerari. Nu am gasit minusuri, daca stie cineva le poate posta, chiar va rog. |
--------------------
Dacia
Logan MCV Stepway X52
2017 1.5dCi 90 cp VW Polo Comfortline 2017 1.2TSI 90 cp 7-speed DSG
Masina are un tacanit....este intre scaun si volan. |
|
ionita123 |
![]()
Post
#42
|
Membru incepator Group: Members Posts: 52 Joined: 8 March 09 ![]() |
Razvanf: de ce folosesti mineral? Nu te intereseaza sa si curete prin motor? Cu fumul cum stai, la pornire si la accelerari? Ce marca folosesti si cat are flashpointul?
|
--------------------
renault
megane II
2008 lux privilege 1.5 105cp
- NT 72 MAN
|
|
RazvanF |
![]()
Post
#43
|
![]() Tech Group: Members Posts: 2.284 Joined: 25 March 14 ![]() |
Asa am gasit peste tot ca e recomandat, mineral, fumul este ok, exact cum era si fara sa adaug ulei, apare la accelerari bruste pentru cateva secunde. Aspecte despre el nu stiu, tot ce stiu e ca este mineral si respecta norma jasco. Pe care l-am gasit pe ala l-am cumparat. Nu sunt in tara deci nu cred ca are rost sa zic de la ce firma este.
This post has been edited by RazvanF: 21 Jul 2015, 20:07 |
--------------------
Dacia
Logan MCV Stepway X52
2017 1.5dCi 90 cp VW Polo Comfortline 2017 1.2TSI 90 cp 7-speed DSG
Masina are un tacanit....este intre scaun si volan. |
|
cosmin&b |
![]()
Post
#44
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 245 Joined: 20 January 14 ![]() |
Mineral sau nu, e ok.
Cenusa ramane de la ambele, la cel semisintetic mai putina, e drept, dar se elimina fara probleme. Important e ca ajuta pompa si injectoarele. Plus ca pe camasi face minuni |
--------------------
THE EARTH
... is
... FLAT !!! Megane II, 1.5 dCi, 86 bhp, 2006
Scenic II, 1.9 dCi, 131 bhp, 2006, FAP |
|
Claudiu93 |
![]()
Post
#45
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 79 Joined: 6 October 11 ![]() |
Salutare, vad ca nu s-a mai discutat nimic in ultima perioada despre folosirea aditivilor in motorina. Ideea este ca va urma sa fac un drum mai lung (peste 700km) si ma gandeam sa pun un aditiv in motorina sa se simta motorul mai bine la acest drum(vor fi si serpentine, drum aglomerat, autostrada etc.). Acum aruncand un ochi peste vechile pareri am vazut ca nu prea este recomandat. Ceva recomandari?
|
--------------------
Renault
Symbol
2006 1.5dci Fidji Renault Clio 3 1.4 16V
|
|
cosmin&b |
![]()
Post
#46
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 245 Joined: 20 January 14 ![]() |
Revin cu pareri dupa folosirea uleiului 2T in motorina.
Personal am 3 ani de cand bag 2T in motorina in Clio 1.5 dCi si nu am avut absolut nici o problema cu motorul. Am si un Megane 2 1.5 dCi din 2006 (cumparat in martie 2017) in care bag 2T din aprilie 2017, si nu am probleme cu motorul. Am bagat 2T si intr-un 1.9 dCi 131 bhp, de vreo 2 ori cred, si la fel, fara nici un simptom dubios. Concluzia mea... -in 1.5 dCi nu creeaza probleme -in 1.9 dCi nu ma pot pronunta inca, am citit pe-aici ca motorul asta se comporta bine doar cu motorina de la pompa, fara a adauga 2T |
--------------------
THE EARTH
... is
... FLAT !!! Megane II, 1.5 dCi, 86 bhp, 2006
Scenic II, 1.9 dCi, 131 bhp, 2006, FAP |
|
surube |
![]()
Post
#47
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 236 Joined: 25 November 09 ![]() |
Aditivul (se gaseste la 350 ml si e pentru diesel ,atentie sa nu luati dinala pentru benzinare,ca nu e bun) pentru curatat injectoarele si pompa ,nu se toarna in rezervor, e gresit ! In rezervor ,se toarna doar ulei 2T (gen Mol Arol ,dinala rosu) !Iarna (ianuarie si februarie) ,se pune mai putin,maxim 150 ml la 50 l motorina!
25 Nov 2017, 20:40: Pentru curatarea pompei si a injectoarelor se scot mufele de tur si retur , de la pompa de injectie ,se baga 2 furnunase transparente intr o sticla transparenta ,si se toarna solutia 325 ml marca Wynn's injector cleaner for diesel engines ( solutie curatare injectoare Wynn's pentru motoare diesel) !Se porneste motorul, se lasa maxim 50 minute,pana se consuma aproape toata solutia,si motorul da sa se opreasca ! Atentie ! Curatarea , nu se face cu motorul in sarcina,ci static! Se clipseaza mufele ,si se pleaca cu masina ,daca se poate un drum mai lung ,sa se amorseze bine sistemul cu motorina plina de ulei de drujba ( ulei 2T) ! Acest aditiv de la Wynn's ,este de fapt kerosen, folosit la avioanele de vanatoare F 16 ,si nu numai ! This post has been edited by surube: 25 Nov 2017, 20:40 |
--------------------
logan
1.5 dci
2006 Unde dragoste nu e nimic nu e /
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 1st May 2025 - 08:20 |