Motorul da sa moara la pornirea la rece - benzina
![]() ![]() ![]() |
Motorul da sa moara la pornirea la rece - benzina
danydci |
![]()
Post
#1
|
||
Membru Group: Members Posts: 133 Joined: 17 May 10 From: BUCURESTI ![]() |
|
||
--------------------
Renault Clio
Clio
2005
- B 22 DCI
|
|||
danydci |
![]()
Post
#2
|
Membru Group: Members Posts: 133 Joined: 17 May 10 From: BUCURESTI ![]() |
benzina...MPI
|
--------------------
Renault Clio
Clio
2005
- B 22 DCI
|
|
cmandrei |
![]()
Post
#3
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Daca e benzina iti pot raspunde eu "ceva" ... aleator se intampla si la masinuta mea ... dupa zgomot/comportament as spune ca porneste in 2-3 buji in loc de 4 ... dupa cateva secunde ... maxim 5 merge ok ... fara sa apas acceleratia sau alte alea ... dar incearca eventual sa "pui contactul" de doua ori inainte de a porni si vezi daca mai face
![]() |
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
- RO 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
MuciX |
![]()
Post
#4
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Am patit si eu asa, vreo saptamana facea asa la prima pornire, dupa care nu s-a mai intamplat. Am decis sa schimb bujiile, preventiv.
Oricum, mai mult ca sigur tine de aprindere. ![]() |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
cepy |
![]()
Post
#5
|
Membru Group: Members Posts: 199 Joined: 13 November 08 ![]() |
ca sa nu mai deschid alt topic voi spune problema mea aici.azi dimineata pornesc masina,la prima cheie f frumos,cu toate ca afara erau -11 grade.o las sa mearga cat eu am iesit sa dau gheata de pe geamuri,asta durand vreo 5 minute,am mai vb cu un vecin ,am mai dat un telefon,in total am lasat-o vreo 8 minute sa se incalzeasca la relanti.ma sui in ea,dau sa plec si dupa 3 metri moare motorul in plina acceleratie,adica pe la 1500de ture.dau s-o pornesc,porneste si moare imediat.adica se tureaza la 1400-1500de ture si imediat ajunge la 400-500 si moare.cam de vreo saptamana a inceput sa oscileze relantiul,adik cand o scot la punct mort,scade la 500 si apoi urca la 700 unde e normal.eu suspectez motorasul pas cu pas care l-am schimbat de 2 ori pana acum ,dar tot caraie.sau bujiile care au 25000 de km?ceva sugestii?
|
--------------------
renault ;kia
clio symbol1.4 16v 98 cp ;kia ce'ed 1,4 16v 110cp
2002;2007
- ph08ued
|
|
BannedHost |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva Group: Members Posts: 2.702 Joined: 14 September 10 From: Cluj-Napoca ![]() |
Sau senzorul de pe volanta ?
|
--------------------
Renault
Laguna
2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
|
|
cepy |
![]()
Post
#7
|
Membru Group: Members Posts: 199 Joined: 13 November 08 ![]() |
m-am gandit si la asta,ca nu l-am mai curatat de 2 ani,dar chiar asa sa nu mai stea deloc relantiul?
|
--------------------
renault ;kia
clio symbol1.4 16v 98 cp ;kia ce'ed 1,4 16v 110cp
2002;2007
- ph08ued
|
|
danydci |
![]()
Post
#8
|
Membru Group: Members Posts: 133 Joined: 17 May 10 From: BUCURESTI ![]() |
am revenit, mentionez ca am curatat corpul clapeta si am observat ca tot face asa......adica la prima pornire dimineata da sa moara motorul......dupa aia nu mai face toata ziua probleme.....sa fie de la bujii?
|
--------------------
Renault Clio
Clio
2005
- B 22 DCI
|
|
AlexanderCarstoc |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.281 Joined: 22 September 08 From: B u c u r e s t i ![]() |
O pornesti cu ambreiajul apasat? Daca da, face cand ridici pedala?
Eu am patit asta si Clio si la R11. Uleiul era vechi si se ingrosa foarte tare. Intr-o zi a fost chiar hilara faza. Am ridicat ambreiajul, dupa ce a pornit motorul, eram cu R11 diesel, si avand cutia la punctul mort, in nico o viteza, masina a inceput sa mearga prin curte. |
--------------------
>> Renault-uri
11 (1985 1.6D) 19 (1995 1.8 RT) Clio (1994 1.4)<<
Giant Escape M8
|
|
danydci |
![]()
Post
#10
|
Membru Group: Members Posts: 133 Joined: 17 May 10 From: BUCURESTI ![]() |
am pornit-o si cu picioru pe ambreiaj si fara, si la fel.....ma gandesc vreo bujie sa inceapasa sa "lucreze" mai greu ? daca le scot sa le dau cu peria rezolv?
|
--------------------
Renault Clio
Clio
2005
- B 22 DCI
|
|
cepy |
![]()
Post
#11
|
Membru Group: Members Posts: 199 Joined: 13 November 08 ![]() |
n-are treaba cu uleiul ca n-are nici 3000 de km uleiul nou.intre timp am rezolvat-o ieri.din mai multe pareri auzite,cel mai probabil se formase ceva gheata pe undeva pe conducte,sau in rezervor de la condes si frig.pe la pranz am pornit-o.iar a pornit f frumos fara nici o fortare.am lasat-o cinci minute sa mearga asapana a scazut acul la turometru la 900rpm.accelerez pe loc,cum iau piciorul de pe acceleratie moare.o pornesc din nou,o mai las 5 minute,intre timp acul de la apa urcase vreo 2 linii,iar accelerez,iar moare.o pornesc iar si o las pana ajunge acul de la apa la temperatura normala.atunci iar am accelarat-o si n-a mai murit.asa ca am dat o tura cu ea prin tot ploiestiul ca sa se incalzeasca ca lumea si nu mi-a facut nici o problema.de ieri n-am mai pornit-o.vedem maine dimineata cum se comporta.
This post has been edited by cepy: 19 Dec 2010, 13:48 |
--------------------
renault ;kia
clio symbol1.4 16v 98 cp ;kia ce'ed 1,4 16v 110cp
2002;2007
- ph08ued
|
|
Vallybz |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.475 Joined: 26 October 08 From: Buzau/Bucuresti ![]() |
maine la fel va fi....schimba bujiile....asa face si a mea anul trecut
![]() |
--------------------
Renault
Megane 1 Facelift, 1.6, 16v
Coupe 1999 K4M-A7-00
- BZ 87 BVM
|
|
danydci |
![]()
Post
#13
|
Membru Group: Members Posts: 133 Joined: 17 May 10 From: BUCURESTI ![]() |
vallybz cu mine ai vorbit? daca da, ma gandeam daca le scot sa le iau putin la perie, ca ma gandesc nu au multi km si sunt bujii bune zic eu.....oare rezolv ceva?
|
--------------------
Renault Clio
Clio
2005
- B 22 DCI
|
|
cmandrei |
![]()
Post
#14
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Daca sunt "murdare" ... ceva ceva vei face ... dar cu atentie cu peria aia sa nu le "dereglezi".
Ai incercat sa dai "de doua ori la cheie" inainte de a porni efectiv. Adica ? pui cheia pe accesorii sau cum se numeste, astepti sa se stinga martorii si nu pornesti ci invarti cheia in sens de oprire. Mai faci o data si apoi incerci sa pornesti. Vezi daca mai face. This post has been edited by cmandrei: 20 Dec 2010, 14:14 |
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
- RO 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
danydci |
![]()
Post
#15
|
Membru Group: Members Posts: 133 Joined: 17 May 10 From: BUCURESTI ![]() |
uite o sa incerc maine dimineata....si revin aici cu o vorba
![]() |
--------------------
Renault Clio
Clio
2005
- B 22 DCI
|
|
cepy |
![]()
Post
#16
|
Membru Group: Members Posts: 199 Joined: 13 November 08 ![]() |
azi dimineata aceeasi problema ca si sambata.nu-mi dau seama de la ce.maine merg cu ea la un mecanic.
|
--------------------
renault ;kia
clio symbol1.4 16v 98 cp ;kia ce'ed 1,4 16v 110cp
2002;2007
- ph08ued
|
|
DAVIDK |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 264 Joined: 20 July 04 From: Bucuresti ![]() |
Si eu patesc ceva asemanator, dupa ce pornesc motorul rece, dupa ce plec de pe loc accelerand usor, are cateva intreruperi de cca 1s in care parca cineva imi pune frana, dupa care merge normal. Nu face de mai mult de 2 ori, decat numai cand e el rece. Facea la fel si cand erau 10 grade afara; nu se aude nici un zgomot suspect, decat se simte o intrerupere.
|
--------------------
Renault
Symbol
Expression 2010, 1.4 16V Cand cumpar un lucru nou, mai intai il repar si apoi il folosesc.
|
|
danydci |
![]()
Post
#18
|
Membru Group: Members Posts: 133 Joined: 17 May 10 From: BUCURESTI ![]() |
am facut faza cu sa pun de 2 ori contactul inainte de a porni, si nu mai face.......de la ce sa fie ? de la bujii ?
|
--------------------
Renault Clio
Clio
2005
- B 22 DCI
|
|
cmandrei |
![]()
Post
#19
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Pai asa pare "mai mult" de alimentare cu carburant
![]() |
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
- RO 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
theodor2004 |
![]()
Post
#20
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.707 Joined: 8 February 10 ![]() |
QUOTE(DAVIDK @ 20 Dec 2010, 22:18) Si eu patesc ceva asemanator, dupa ce pornesc motorul rece, dupa ce plec de pe loc accelerand usor, are cateva intreruperi de cca 1s in care parca cineva imi pune frana, dupa care merge normal. Nu face de mai mult de 2 ori, decat numai cand e el rece. Facea la fel si cand erau 10 grade afara; nu se aude nici un zgomot suspect, decat se simte o intrerupere. parerea mea e ca la tine este de la injectoare, care nu au fost niciodata curatate. Ai senzatia ca se ineaca motorul, nu?? daca da, eu cred ca de aici este. Se rezolva la un service prin curatarea acestora. |
--------------------
Renault
Clio Symbol 1.4 litri
2003, 8 valve
|
|
danydci |
![]()
Post
#21
|
Membru Group: Members Posts: 133 Joined: 17 May 10 From: BUCURESTI ![]() |
aha, dupa sarbatori fac revizia schimb ulei si toate filtrele si o sa vad daca mai face !
|
--------------------
Renault Clio
Clio
2005
- B 22 DCI
|
|
theodor2004 |
![]()
Post
#22
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.707 Joined: 8 February 10 ![]() |
depinde unde faci revizia. Eu mi-am curatat sistemul de injectie la un service mai mic, si curatarea s-a facut manual. A fost o operatiune migaloasa, care m-a costat mult, pt ca a necesitat multa manopera.
Dar service-urile mai mari au un sistem cu ultrasunete. Am aflat acest lucru dupa ce mi-am curatat sistemul de injectie. Eu nu am folosit acest sistem si nu cunosc detalii, dar daca suni la Renault poate iti spun ei cat te costa si cat dureaza. 22 Dec 2010, 17:08: ,,Infundarea'' sistemului de injectie se face si din cauza benzinei, asa ca atentie unde alimentezi. Nu as vrea sa incep o polemica cu alti colegi de pe forum, dar eu ma feresc de Lukoil si Petrom. In rest fiecare e liber sa faca cum considera. This post has been edited by theodor2004: 22 Dec 2010, 17:08 |
--------------------
Renault
Clio Symbol 1.4 litri
2003, 8 valve
|
|
cmandrei |
![]()
Post
#23
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Mai intai filtrul ca e ieftin si util oricum si apoi vezi daca mai face
![]() ![]() |
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
- RO 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
Vallybz |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.475 Joined: 26 October 08 From: Buzau/Bucuresti ![]() |
@danydci.....te duci dai maxim 1 mil pe 4 bujii originale (eu atat am dat luni acum 60 de lei ca sunt identice cu cele de la logan), o cheie de bujii faci rost si le schimbi singur. daca tot asa face ma cauti sa iti dau banii pe bujii.
http://www.reno.ro/Masina-nu-porneste-t195110.html This post has been edited by Vallybz: 22 Dec 2010, 17:27 |
--------------------
Renault
Megane 1 Facelift, 1.6, 16v
Coupe 1999 K4M-A7-00
- BZ 87 BVM
|
|
danydci |
![]()
Post
#25
|
Membru Group: Members Posts: 133 Joined: 17 May 10 From: BUCURESTI ![]() |
am revenit, mentionez am schimbat bujiile am pus originale si la temperatura de -5 grade tot asa face, daca afara sunt 0,1 grade nu face nimic porneste normal.....am descoperit ca am o fisa la bujii una dintre ele e impuscata ca, curenteaza
![]() |
--------------------
Renault Clio
Clio
2005
- B 22 DCI
|
|
D-Ice |
![]()
Post
#26
|
Membru autentic Group: Members Posts: 826 Joined: 27 June 10 ![]() |
Tot ce-i posibil, eu le-as schimba pe toate. Izolatorul sigur a imbatranit.
|
--------------------
.
.
. „Omul a ajuns un semizeu tehnic înainte ca, din punct de vedere moral, să fi coborât de tot din copac.” — Jean Rostand
|
|
Ygi_17 |
![]()
Post
#27
|
Membru autentic Group: Members Posts: 328 Joined: 2 February 09 ![]() |
@danydci
masina ta daca e 1,4 8v din 2005 si ai peste 70000km e posibil ca motorasul pas cu pas sa-ti faca aceste figuri. nu trebuie sa-l schimbi acum dar sa te astepti peste 1 an, doi sa oscileze rau turatia. si la mine a facut asa circa doi ani pana a crapat ( motorasul) si seoprea din mers motorul. |
--------------------
Renault
Clio II - Symbol
2003 / 8V 75 CP
|
|
mirel-zwu |
![]()
Post
#28
|
Membru incepator Group: Members Posts: 33 Joined: 13 June 09 ![]() |
Salutare ,imi cer scuze daca sunt offtopic ,am si eu problema si tot la temperaturi foarte scazute se manifesta se intampla in felu urmator daca o turez la rece pana peste 2500 de ture cand dau drumul la acceleratie pur si simplu turometru pica pe 0 si se opreste motorul asta se intampla si pe loc si in mers ,daca o tin in sarcina nu se opreste dar in momentul cand o dau pe liber sau vreau sa schimb treapta de viteze imi moare motorul asta se intampla pana urca temperatura apei pana la primele 2 liniute ,daca schimb treptele pana in 2000 de ture sau nu o fortez cat este ea rece nu se opreste merge normal, a mai patit cineva ceva de genu??
This post has been edited by mirel-zwu: 8 Jan 2011, 16:23 |
--------------------
renault
clio
2002
- BZ-03-ZWU
|
|
Andrei LGN |
![]()
Post
#29
|
Membru autentic Group: Members Posts: 278 Joined: 12 September 06 From: Ploiesti ![]() |
Am patit si eu de curand la temperaturi de -8 : -10 grade. Pornea, si apoi murea imediat- trebuia sa o tin din acceleratie. La fel si in mers, cand opream, schimbam viteza, murea, pana se mai incalzea putin motorul. Apoi, dupa ce s-a mai incalzit(peste -4 grade), era in regula, mai putin faptul ca scadea sub turatia de relanti si se balbaia 2 sec. dupa care statea normal la turatia de ralanti. Cred ca motorasul pas cu pas e de vina.
AM verificat bobina si fise+bujii (cu aparat de masura), mai am de verificat toate injectoarele de pe rampa si sa schimb motorasul. Potentiometru clapeta acceleratie l-am masurat cu aparat de masura - se misca progresiv clapeta, si rezistenta trebuie sa creasca in acelasi ritm/liniar(sa nu creasca/scada brusc) This post has been edited by Andrei LGN: 8 Jan 2011, 18:05 |
--------------------
Renault
Symbol Fidji
2006 1.4 MPi
|
|
mirel-zwu |
![]()
Post
#30
|
Membru incepator Group: Members Posts: 33 Joined: 13 June 09 ![]() |
...sincer nu stiu ce sa zic ...a mea porneste normal,sta la relanti normal indiferent de ce ger a fost afara merge normal,singura problema apare daca o turez brusc peste 2500 de ture ,sa zicem ca dimineata la prima pornire plec de la bloc si trebuie sa o calc putin sa prind la semafor verde daca am trecut de 2500 de ture cand dau drumul la acceleratie sa schimb treapta a" murit "in schimb daca merg normal cu ea nu o turez peste 2500 la rece merge nu se opreste,apoi cand se incalzeste problema dispare,este ciudat tare, pe test nu da nici o eroare nimic nu stiu de ce sa ma iau ....
This post has been edited by mirel-zwu: 8 Jan 2011, 18:45 |
--------------------
renault
clio
2002
- BZ-03-ZWU
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 12th May 2025 - 10:41 |