Motorul da sa moara la pornirea la rece - benzina
![]() ![]() ![]() |
Motorul da sa moara la pornirea la rece - benzina
Ygi_17 |
![]()
Post
#31
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 328 Joined: 2 February 09 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Clio II - Symbol
2003 / 8V 75 CP
|
|||
bilstan |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru Group: Members Posts: 176 Joined: 10 July 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(DAVIDK @ 20 Dec 2010, 22:18) Si eu patesc ceva asemanator, dupa ce pornesc motorul rece, dupa ce plec de pe loc accelerand usor, are cateva intreruperi de cca 1s in care parca cineva imi pune frana, dupa care merge normal. Nu face de mai mult de 2 ori, decat numai cand e el rece. Facea la fel si cand erau 10 grade afara; nu se aude nici un zgomot suspect, decat se simte o intrerupere. Asa face si a mea de noua ..dar doar daca plec imediat de pe loc ...daca stau si o las un pic la incalzit (30 sec-1 min) nu mai face |
--------------------
Renault
clio
1.4 16v-oct 2008
- b-93-KMJ
|
|
danydci |
![]()
Post
#33
|
Membru Group: Members Posts: 133 Joined: 17 May 10 From: BUCURESTI ![]() |
eu primul lucru care l-am facut am dat motorasul pas cu pas jos si l-am curatat bine, am pus la loc si la fel facea, am hotarat sa schimb bujiile am luat bujii bune, si la temperaturi joase la fel face, cand e mai caldutz afara porneste normal fara probleme, am depistat ca o fisa de la bujii e impuscata adica curenteaza cand pui mana pe ea sa fie de la asta ?
|
--------------------
Renault Clio
Clio
2005
- B 22 DCI
|
|
Andrei LGN |
![]()
Post
#34
|
Membru autentic Group: Members Posts: 278 Joined: 12 September 06 From: Ploiesti ![]() |
Posibil. In mod normal ar trebui sa nu strapunga izolatia. Verifica mufa sa fie infipta bine in bujie. Dar ar trebui sa faca probleme si in mers, sa se simta ceva la motor in sarcina, si tremurat mai mare decat normal la relanti.
Cred ca o sa iau de pe logan(care functioneaza impecabil 35000km), motoras pas cu pas, potentiometru clapeta, fise bujii(eventual cu tot cu bobina), senzori, pana depistez cauza. Problema e ca loganul nu mai e al meu ci al sorei- sper sa nu-i fac motorul bucati ![]() This post has been edited by Andrei LGN: 9 Jan 2011, 13:46 |
--------------------
Renault
Symbol Fidji
2006 1.4 MPi
|
|
mihai leu |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 526 Joined: 17 March 06 ![]() |
clolegu Bistan scuze ca te intreb dar cum sa pleci cumasina imediat dupa ce ai pus cheia nici 30 de sec?, poate luai tu piciorul de pe ambreiaj prea brusg si se aprea oricum ceva nu e inregula eu am tot 16v si nu mi s=a oprit motorul la rece decat daca las eu ambreiajul prea devreme
eu am un obicei si pa prima cheie o las mai lung daca sunt 10 grade cu minus, apoi dau pana la capat, insa masina mea e productie 2007 si e prea noua sa faca probleme |
--------------------
Dacia 1999
1310
- B 19 EIF mai este timp pana la fericire
|
|
Andrei LGN |
![]()
Post
#36
|
Membru autentic Group: Members Posts: 278 Joined: 12 September 06 From: Ploiesti ![]() |
Am pus de proba, alt corp clapeta si nu am mai avut probleme cu scaderea sub turatia nominala de ralanti. Apoi mi-am cumparat motoras pas cu pas VDO si n-am mai avut probleme pe benzina - pe GPL se mai duce uneori in jos si se balbaie apoi se stabilizeaza.
|
--------------------
Renault
Symbol Fidji
2006 1.4 MPi
|
|
hanzo |
![]()
Post
#37
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 8 February 09 ![]() |
O problema de genul asta am avut si eu cu symbolul meu de 1.4. in 8 valve. Masina este din 2008 si acum am 36000 cu ea. Pe la 20000 mi se oprea motorul si nu era frig afara. Dupa ce se incalzea motorul doar oscila relatiul si se oprea doar la frana brusca cu ambreiajul calcat. Am fost in service cu ea si mi-au demontat corpul clapeta sau clapeta carburator. Sa vezi frate funingine acolo. L-au curatat si mi-au resetat consumurile la cele initiale din fabrica. Ulterior am constatat ca la prima revizie "se uitase" sa-mi schimbe filtrul de benzina. Zilele trecute la 36000 hop aceeasi problema, doar ca un pic mai insistenta: cum porneam motorul se ridica la 1100 de ture si apoi scadea la 0. Fuga iar in service cu ea imi curata iar clapeta + un motoras, reseteaza iar consumurile si acum merge. Cei de la service mi-au zis ca la Megan III corpul clapeta este si mai sensibil si cei care vin la revizie adauga si curatarea lui la factura. Si aici as baga o intrebare: Am fost la un magazin de piese si am cerut un aditiv bun pentru benzina si omu mi-a recomandat un tub de vreo 70 de lei cica produs de o companie de armament din ucraina. Si omu zice ca e facut din nush ce particule ceramice incarcate pozitiv care curata si repara. El zicea ca un tub dasta la 10000 de km si nu mai ai treaba. Poate cineva sa-mi zica daca stie ceva de asta sau daca a folosit?
|
--------------------
Renault
Symbol 1.4. 8v
2008 Fidji
|
|
pedro 1978 |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru Group: Members Posts: 186 Joined: 7 March 08 From: targu mures\dr.tr.severin ![]() |
saluate baieti..la motoul meu a aparut de curand o problema...cand este "rece" dar si cand se incalzeste se simte o mica"cadere" in ralanti....pe turometru este aproape insesizabila dar o simt eu ca NU mai merge "rotund"...sa fie de vina faptul ca iarna aasta nu am prea mers cu ea ( fiind mai mult bolnav..nu am prea circulat cu ea prin oras)... ma gandesc ca poate sa fie motorasul pas cu pas sa fie depunere pe el ...ce parere aveti..o zi buan sa aveti si DRUMURI BUNE...
|
--------------------
RENAULT
SYMBOL
2007; 1.4, 8valve
|
|
cmandrei |
![]()
Post
#39
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Eu as incepe prin a schimba benzina sau macar una mai scumpa 1 - 2 plinuri si apoi vazut. Ceea ce spui tu poate "sa se traga" si de la filtrul de benzina.
|
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
- RO 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
theodor2004 |
![]()
Post
#40
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.707 Joined: 8 February 10 ![]() |
@hanzo: eu nu as baga nimic in motor, da-i incolo de aditivi, ai numai 36 000 km. Daca acum incepi sa fii dependent de aditivi, ce o sa faci la 100 000 km?
|
--------------------
Renault
Clio Symbol 1.4 litri
2003, 8 valve
|
|
pedro 1978 |
![]()
Post
#41
|
![]() Membru Group: Members Posts: 186 Joined: 7 March 08 From: targu mures\dr.tr.severin ![]() |
ms f.mult andrei
![]() ps.folosec de cand am masina numai omv....imi poti spune cam ce benzina mai buna sa bag? |
--------------------
RENAULT
SYMBOL
2007; 1.4, 8valve
|
|
Andrei LGN |
![]()
Post
#42
|
Membru autentic Group: Members Posts: 278 Joined: 12 September 06 From: Ploiesti ![]() |
Nu gasesti alta mai buna. Sa nu fie benzina din rezervor prea veche -adica 2-3 luni ca de aici se poate trage
|
--------------------
Renault
Symbol Fidji
2006 1.4 MPi
|
|
George Paul |
![]()
Post
#43
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 431 Joined: 6 May 07 ![]() |
Daca ai Carrera95 prin rezervor, e firesc sa se comporte astfel. Cred ca poti gasi alta mai buna.
|
--------------------
Renault
Clio III
08.2007/Dynamique/1.4/3 usi Iudelor '89-azi:
Cine-au îndragit strainii Mânca-i-ar inima cânii, Mânca-i-ar casa pustia Si neamul nemernicia. Cititi ''Doina'' - Eminescu. |
|
pedro 1978 |
![]()
Post
#44
|
![]() Membru Group: Members Posts: 186 Joined: 7 March 08 From: targu mures\dr.tr.severin ![]() |
adevarul este baieti ca 1. am carera 95; 2. este de 2 luni; 3. si alta de care sa bag...
![]() drumuri bune sa aveti.....si ms. mult pt. sfaturi |
--------------------
RENAULT
SYMBOL
2007; 1.4, 8valve
|
|
PhilipMorris |
![]()
Post
#45
|
![]() dependent de internet banking Group: Members Posts: 708 Joined: 14 November 07 From: Where the streets have no name ![]() |
Imi este greu sa cred ca adevarata problema la mers intrerupt este calitatea benzinei atunci cand vorbim de peco si nu de gazolina de teava. Eu as incepe cu un schimb de filtru de combustibil si un filtru de aer.
p.s. asta cu "drumuri bune sa aveti" imi suna cunoscut de la posesorii de cb-uri, ma insel ![]() |
--------------------
MK2
Black panther, sexiest hatchback ever
TiVCT Dacă vrei să iti arati superioritatea și ți-e rușine ca nu intelegi cuvintele potrivite, posteaza un link.
|
|
pedro 1978 |
![]()
Post
#46
|
![]() Membru Group: Members Posts: 186 Joined: 7 March 08 From: targu mures\dr.tr.severin ![]() |
@philip morris o sa incerc sa schimb si filtrul de benzina..cel de aer l-am schimbat in urma cu 2000 km....da nu te inseli deloc...a devenit o obisnuinta sa spun.." drumuri bne sa aveti"...pt.ca am statie cb pe masina...si MA AJUTA ENORM..pana acum o tot imprumutam de la prieteni..acum am propria statie...
![]() This post has been edited by pedro 1978: 7 Apr 2011, 13:40 |
--------------------
RENAULT
SYMBOL
2007; 1.4, 8valve
|
|
adrianopolis1978 |
![]()
Post
#47
|
![]() Membru Group: Members Posts: 119 Joined: 24 November 13 From: Bucuresti ![]() |
Buna ziua. Dimineata când pornesc masina, oscileaza turometrul. Tinde sa se opreasca, iar urca, iar merge spre 0, dar isi revine dupa cateva secunde sau daca ciupesc putin acceleratia si apoi se stabilizeaza la 1000. In timpul zilei porneste normal, doar la prima pornire din zi face asa, sau daca motorul a stat nepornit si e rece. Oare socul automat e de vina? Sau senzorul de temperatura apa nu citeste temperatura corecta? Am schimbat si bujiile, ma gândeam a ar fi de la ele, pentru ca da senzatie ca merge in 3 si ca se balbaie si da sa moara. Dar la fel face si cu bujii originale noi
|
--------------------
Renault
Symbol
2007, 1.4 benzina, 55kw
|
|
devilgenius |
![]()
Post
#48
|
![]() The God Group: Members Posts: 525 Joined: 9 October 12 ![]() |
Asa imi face si mie... am schimbat filtru benzina, bujii, mpp, fise, bobina, si tot asa face.
|
--------------------
Renault
Clio
2000 1.4 Dacă Dacia are 6 roate, cât ulei consumă când închizi ușa ? :)) |
|
Tzunoi75 |
![]()
Post
#49
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 25 January 16 ![]() |
Salutare,
Aceeasi problema o am si eu ca cea a lui adrianopolis1978, la Megane din 2008 1,6 16V 82kw, problema este la prima pornire sau dupa cel putin 4-5h de stationare( indiferent dimineata sau dupa serviciu ) , porneste, dupa care turatia scade aproape de zero daca nu o ajut din acceleratie. Am fost cu ea la mecanic, a curatat motorasul pas cu pas, simptomele au persistat, a doua oara a curatat senzorul de pornire, simptomele sunt aceleasi, ...... ca naiba....... Bujii schimbate ( cu cele vechi se manifesta la fel ) . Ceva pareri cumva ? Multumesc. |
--------------------
Renault
Megane
2008
|
|
espacern |
![]()
Post
#50
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Mecanicul care a curatat MPP la Megane 2 e de evitat....M2 nu are asa ceva!
|
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
miciceii |
![]()
Post
#51
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 665 Joined: 15 June 09 From: Bucuresti ![]() |
Salutare!
Injectoarele le-ati verificat? |
--------------------
Renault
Scenic
2005
- B XX XXX Renault Scenic II Ph.1 - 2.O 16V Privilege
benzina/GPL BRC Sequent 24.11-toroidala 56L |
|
alexgeogabriel |
![]()
Post
#52
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.418 Joined: 24 September 11 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Renault
Symbol
2007, 1.4, 75cp, 8v
- -
|
|
Tzunoi75 |
![]()
Post
#53
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 25 January 16 ![]() |
Nu s-a umblat la injectoare. Ciudatenia se manifesta doar la prima pornire in rest fara probleme, la relanti funct. in regula fara balbaieli.....
Ptr. "espacern" - spune-mi te rog ce ar fi trebuit sa faca mecanicul sau ce ar trebui sa faca , o idee ceva ? Nu s-a mai lovit nimeni de chestia asta la benzina ? |
--------------------
Renault
Megane
2008
|
|
espacern |
![]()
Post
#54
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Ptr."Tzunoi"-mecanicul trebuia sa faca o diagnoza cu citirea parametrilor in timp real.....si doar dupa asta sa intervina!
Interventia mecanica la o posibila problema electrica/electronica este inutila.....si costisitoare! |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
Adrian9999 |
![]()
Post
#55
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 12 October 16 ![]() |
QUOTE(Tzunoi75 @ 8 Aug 2016, 13:18) Salutare, Aceeasi problema o am si eu ca cea a lui adrianopolis1978, la Megane din 2008 1,6 16V 82kw, problema este la prima pornire sau dupa cel putin 4-5h de stationare( indiferent dimineata sau dupa serviciu ) , porneste, dupa care turatia scade aproape de zero daca nu o ajut din acceleratie. Am fost cu ea la mecanic, a curatat motorasul pas cu pas, simptomele au persistat, a doua oara a curatat senzorul de pornire, simptomele sunt aceleasi, ...... ca naiba....... Bujii schimbate ( cu cele vechi se manifesta la fel ) . Ceva pareri cumva ? Multumesc. Aceeași problemă o am și eu, doar că la un Citroen C2 din 2007. La prima pornire este problema, moare motorul.. iar uneori n-o ia nici din a 2-a.. motorul se chinuie, 2 secunde și se oprește din nou. Din a3-a o ia. Asta nu se întâmplă mereu... și s-a manifestat și la căldura și la rece. PS: Odată am încercat să o ajut din accelerația și s-a auzit un poc (nu sunt sigur, sper să nu greșesc, dar parcă a făcut și o flamă că era întuneric și s-a văzut ceva) Tu ai aflat ceva? |
--------------------
Citroen
C2
2007
- B125TTT
|
|
LittleHunter |
![]()
Post
#56
|
Membru incepator Group: Members Posts: 30 Joined: 24 October 12 From: Bucuresti ![]() |
Salut!
Nu stiu daca mai este activ acest topic dar poate imi va raspunde cineva! ![]() Am un Renault Clio Symbol 1.4 8v din 2007, cu GPL. Are momentan aprox. 140.000 km. Problema masinii este ca la rece, daca plec cu ea de pe loc cu viteza de drum (peste 30km/h sa zicem), cand iau piciorul de pe acceleratie, motorul se opreste. Se opreste chiar daca trece pe GPL. La relanti oscileaza putin. Odata ce se incalzeste nu mai am probleme. Si la rece masina ,,trage" foarte bine, nu am intreruprei, scaderi de putere sau altceva. Am schimbat motorasul pas cu pas cu cel de pe Loganul fratelui meu (1.4 8v) si la el masina merge perfect, la mine se opreste in continuare. Am schimbat fisele de la buji, bujiile si tot degeaba. Cand o pornesc dupa ce se opreste in mers mi se pare ca se simte un miros ciudat, eu l-as asemana cu cel de, sper sa nu radeti dar mie asta mi se pare, de petarda, de pucioasa, nu stiu cum sa-l descriu altfel. Celor din jur nu li se pare deosebit dar pe mine ma apasa acest lucru. Daca aveti vreo opinie, va rog frumos sa o impartasiti! Multumesc! |
--------------------
Renault
Symbol
2007 / 1.4, 8v. Benzina + GPL
- GR
|
|
Adrian Frigo |
![]()
Post
#57
|
![]() Membru cu o tigaie de dacie Group: Members Posts: 2.031 Joined: 4 February 15 From: Undeva,pe dreapta ![]() |
Verifică cablajul și fișele!
|
--------------------
Dacia 1300/
1310/1410 GTL/CL/Lj/Renault
/1972/1986/1997/2000 și ceva...
- XX-00-UAP/ACR Mașina este ca femeia,dacă nu o întreții....TE LASĂ!
Daciot convins! |
|
RazvanF |
![]()
Post
#58
|
![]() Tech Group: Members Posts: 2.284 Joined: 25 March 14 ![]() |
Sonda lamba, consum bogat. A crescut consumul?
|
--------------------
Dacia
Logan MCV Stepway X52
2017 1.5dCi 90 cp VW Polo Comfortline 2017 1.2TSI 90 cp 7-speed DSG
Masina are un tacanit....este intre scaun si volan. |
|
LittleHunter |
![]()
Post
#59
|
Membru incepator Group: Members Posts: 30 Joined: 24 October 12 From: Bucuresti ![]() |
Salut!
Fisele sunt puse bine! Intr-adevar consumul pare un pic ridicat, observ mai ales la benzina, insa am crezut ca este din cauza frigului si ca dureaza mai mult sa treaca pe GPL. Saptamana viitoare voi vedea cum pot sa verific sonda. Se poate curata cu spray sau trebuie inlocuita? Multumesc pentru ajutor! |
--------------------
Renault
Symbol
2007 / 1.4, 8v. Benzina + GPL
- GR
|
|
RazvanF |
![]()
Post
#60
|
![]() Tech Group: Members Posts: 2.284 Joined: 25 March 14 ![]() |
Se repara prin inlocuire. De regula masinile care sunt trecute pe gpl au problema asta. Cand motorul functioneaza pe gpl, mixul aer carburant este saracacios si asta strica sonda lamba.
|
--------------------
Dacia
Logan MCV Stepway X52
2017 1.5dCi 90 cp VW Polo Comfortline 2017 1.2TSI 90 cp 7-speed DSG
Masina are un tacanit....este intre scaun si volan. |
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 12th May 2025 - 14:23 |