Anomalii, probleme si rezolvari Talisman, minore sau nu, rezolvate sau nu...
![]() ![]() ![]() |
Anomalii, probleme si rezolvari Talisman, minore sau nu, rezolvate sau nu...
robert98 |
![]()
Post
#481
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 4 February 22 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Talisman
2106 Initiale Paris
- Neinmatriculat
|
|||
einstein1984 |
![]()
Post
#482
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.342 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
firele sunt conectate la luneta? Ai 12 V pe papucii aia?
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
ALPINAs |
![]()
Post
#483
|
Membru incepator Group: Members Posts: 82 Joined: 2 December 16 ![]() |
Am găsit puțină apă în suportul roții de rezervă, însă nu realizez pe unde ar fi putut ajunge, că m-am uitat atent împrejur și nu am descoperit altă zonă udă. O să inspectez după următoarea spălare. Ceva sugestii, a mai pățit cineva?
This post has been edited by ALPINAs: 11 Feb 2022, 09:14 |
--------------------
Renault
Talisman
2016 Zen 1.6 dCi 160 EDC
|
|
BogdanMax2017 |
![]()
Post
#484
|
Membru incepator Group: Members Posts: 29 Joined: 25 October 20 ![]() |
Eu am probleme dupa ce spal masina sau ploua si scade temperatura,
La pornire mi se aprinde tot bordul, dupa indelungi cercetari inca nu am gasit unde exact e problema, am sa arunc si eu o privire la locul rotii de rezerva. Zi buna! 13 Feb 2022, 19:16: Cat de multi au avut probleme legate de mufa injectorului nr. 3? Seara buna! This post has been edited by BogdanMax2017: 13 Feb 2022, 19:16 |
--------------------
Renault
Talisman
2016 1.6 DCI EDC 160
|
|
Malinr |
![]()
Post
#485
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 18 November 21 ![]() |
QUOTE(ALPINAs @ 11 Feb 2022, 09:14) Am găsit puțină apă în suportul roții de rezervă, însă nu realizez pe unde ar fi putut ajunge, că m-am uitat atent împrejur și nu am descoperit altă zonă udă. O să inspectez după următoarea spălare. Ceva sugestii, a mai pățit cineva? Am avut si eu aceeasi problema. Am scos capitonajul portbagajului si am observat ca apa intra la imbinarea barii spate cu caroseria (undeva sub partea inferioara a chederului capotei portbagaj). |
--------------------
Renault
Talisman
Intens/2016
|
|
ysa2004 |
![]()
Post
#486
|
Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 5 July 12 From: Botoșani ![]() |
Bună ziua, a-și dori sa știu dacă a mai schimbat cineva garniturile pistonaselor de la etrierele de pe fata la un Talisman. Dacă da unde a găsit chitul de reparatie, eventual un cod.
Mulțumesc anticipat! |
--------------------
Renault
Talisman
2018 Initiale Paris
-
|
|
robert98 |
![]()
Post
#487
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 4 February 22 ![]() |
|
--------------------
Renault
Talisman
2106 Initiale Paris
- Neinmatriculat
|
|
cozmalau |
![]()
Post
#488
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 24 December 21 ![]() |
|
--------------------
Renault
Talisman
2017
|
|
77sky |
![]()
Post
#489
|
![]() Membru ocazional Group: Members Posts: 182 Joined: 22 March 08 ![]() |
QUOTE(ysa2004 @ 18 Feb 2022, 12:46) Bună ziua, a-și dori sa știu dacă a mai schimbat cineva garniturile pistonaselor de la etrierele de pe fata la un Talisman. Dacă da unde a găsit chitul de reparatie, eventual un cod. Mulțumesc anticipat! Da, eu le-am schimbat, desi avea rulaj de cca 45 kkm le-am gasit cu fisuri, asa ca nu am stat pe ganduri, cauciuc fiind, sensibile la mediu agresiv. Atentie la cele de pe fata, sunt cu o insertie metalica (putin mai neobisnuit fata de uzual), recomand extragerea pistonasului pentru montajul burdufului protectie praf/umezeala: https://www.autodoc24.ro/trw/2211814 spate https://www.autodoc24.ro/autofren-seinsa/15877398 fatza |
--------------------
_
_
_______________ Logan Ambâț 1.5 DCi, 70HP (dopat la 95), JR5 AH, vara lu' 2007 nasterea & "Taz" 1.6 dCi 160 CP, Ints EDC, tot vara, dar lu' 2016
|
|
ysa2004 |
![]()
Post
#490
|
Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 5 July 12 From: Botoșani ![]() |
QUOTE(77sky @ 21 Feb 2022, 19:09) Da, eu le-am schimbat, desi avea rulaj de cca 45 kkm le-am gasit cu fisuri, asa ca nu am stat pe ganduri, cauciuc fiind, sensibile la mediu agresiv. Atentie la cele de pe fata, sunt cu o insertie metalica (putin mai neobisnuit fata de uzual), recomand extragerea pistonasului pentru montajul burdufului protectie praf/umezeala: https://www.autodoc24.ro/trw/2211814 spate https://www.autodoc24.ro/autofren-seinsa/15877398 fatza Mulțumesc! |
--------------------
Renault
Talisman
2018 Initiale Paris
-
|
|
Cristilica |
![]()
Post
#491
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 365 Joined: 8 November 06 From: Bucuresti ![]() |
Salut, de vineri nu mai merg stropitorile, curge lichit vreo 2-3 cm dar nu are putere. banuiesc ca s-a dus pompa? Spalatorile de faruri merg, o fi alta pompa pt ele?
14 Mar 2022, 16:22: S-a indentificat problema, e un T-eu de cauciuc umflat, a ramas cu el in mana la service. E 37 de lei si vine in 3-5 zile. Bine ca e pe garantie!!!!! This post has been edited by Cristilica: 14 Mar 2022, 15:22 Attached thumbnail(s) Fis1.jpg ( Size: 2.53mb ) Number of downloads: 763 Fis3.jpg ( Size: 6.06mb ) Number of downloads: 767 |
--------------------
Renault
Talisman Intens 1.6 TCE cu trapa
2017
|
|
Ovidiu Cta |
![]()
Post
#492
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 28 July 21 ![]() |
7-8 lei... de Logan cred,la un magazin de piese și accesorii auto multimarca.Am luat și 2m de furtun și în total am dat 25 lei parca.
|
--------------------
Renault
Espace V
2016/1,6 TDc EDC 200 cp/inițiale paris
- Ct44tod
|
|
RobyBoy |
![]()
Post
#493
|
Membru incepator Group: Members Posts: 93 Joined: 7 January 18 ![]() |
QUOTE(Cristilica @ 14 Mar 2022, 09:09) Salut, de vineri nu mai merg stropitorile, curge lichit vreo 2-3 cm dar nu are putere. banuiesc ca s-a dus pompa? Spalatorile de faruri merg, o fi alta pompa pt ele? <span class='edit'>14 Mar 2022, 16:22:</span> S-a indentificat problema, e un T-eu de cauciuc umflat, a ramas cu el in mana la service. E 37 de lei si vine in 3-5 zile. Bine ca e pe garantie!!!!! Am si eu o problema asemanatoare, nu mai stropeste asa cum stropea inainte. Am deschis capota si m-am uitat, insa nu vad sa curga pe undeva. Eu am pus problema pe faptul ca la un moment dat cand alimentam cu lichid am scapat inelul ala de plastic (sigiliul capacului de la recipient) in rezervor. Pe 14 am programata revizia, vedem ce vor gasi cei de la service. |
--------------------
Renault
Talsiman Intense, 1.6 TCE 200 EDC Noir Etoile,
2017
|
|
AlexV18 |
![]()
Post
#494
|
Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 8 June 17 ![]() |
QUOTE(vrock92 @ 10 Sep 2021, 14:01) Revin cu update dupa schimbarea racitorului de gaze. Am alta masina ![]() ![]() Nu mai am nici suieratul ala si nici mirosul de gaze de esapament in masina. Am atasat si o imagine cu vechea piese. Ce se strica la racitor este o clema ce actioneaza clapeta din interior, care ulterior nu mai face fata debitului de gaze si incepe sa le arunce pe langa. De asemenea nu prea garanteaza nimeni ca piesa asta e once in a lifetime ca si schimb, posibil dupa alti zeci de mii de km si de reviziile efectuate ca interval de timp sa se strice din nou. @vrock92 Cum ai schimbat răcitorul? E vreo posibilitate acceptabilă de a desface piesa fără a scoate motorul afară? Merci mult. |
--------------------
Renault
Talisman
2016 1,6 dCi 160CP Initiale Paris
|
|
vrock92 |
![]()
Post
#495
|
Membru incepator Group: Members Posts: 49 Joined: 31 May 18 From: Cluj-Napoca ![]() |
Salutare,
Nu trebuie scos motorul afara, se da punea H jos plus ce vine dupa punte, in total vreo 7 ore de manopera. Desigur, nu as sti sa iti explic exact toata procedura. Eventual intereseaza-te si pe grupul de facebook Club Talisman. suntem multi acolo care au schimbat racitorul. |
--------------------
Renault
Talisman
2016
|
|
sebiang2001 |
![]()
Post
#496
|
Membru autentic Group: Members Posts: 546 Joined: 14 December 18 ![]() |
Puntea fata jos , turbina și multe table . Antigel și invers
|
--------------------
Renault
Talisman
Initiale paris 2.0 190 cp 4 control
|
|
vrock92 |
![]()
Post
#497
|
Membru incepator Group: Members Posts: 49 Joined: 31 May 18 From: Cluj-Napoca ![]() |
Salutare baieti,
Din pacate am reusit o nefacuta, si anume sa sparg baia de la ulei la al meu Talisman. Trebuie sa ridic masina de la service dupa o operatiune de schimbare corp termostat si am reusit sa o lovesc de o gura de canal cu ceva cui direct in baie, spargand si scutul. Am pierdut tot uleiul in 40 de min, noroc ca am oprit masina imediat dupa ce am auzit pocnitura. Am doua optiuni, sa o sudez sau sa cumpar alta nou, ultima varianta fiind destul de scumpa, pe langa faptul ca e foarte mult de dat jos ca sa scot baia. Este ok daca o sudez? Mecanicul mi-a spus ca sudura este ok si nu sunt probleme ulterior. Talisman moto 1,6 dci 160. |
--------------------
Renault
Talisman
2016
|
|
77sky |
![]()
Post
#498
|
![]() Membru ocazional Group: Members Posts: 182 Joined: 22 March 08 ![]() |
QUOTE(77sky @ 14 Oct 2021, 19:11) Asteptam sa scot ansamblul amortizor-arc, incat sa detensionez. Nu am avut prea mult timp sa verific si pivotii, dar intr-adevar, bucsile erau usor fisurate, de acolo sunt convins ca provin unele zgomote. Le mai tin maxim 2 ani si eu am dilema acelor furnizori...Cautam, analizam! ![]() Mai am ceva in minte (lista elementelor de verificat era creata deja de la achizitia masinii): elementele barei stabilizatoare-bucsile Suprinzator! Nu gasesc cod pentru acele bucsi, diverse programe pe net, direct la un prieten care imi este furnizor de ani de zile, nu exista cod (!?!?!) ![]() Le-am verificat sumar, bara se tine teapan, rigida, insa...vreau sa fiu ferm convins In postul citat faceam referire la anumite zgomote, intuind faptul ca provin din zona bucselor (mai ales!) bratului inferior suspensie (bascula...). Pivotul nu era chiar uzat Am cautat diverse: bascule, pivoti, bucse de ma durea capul ![]() Intr-un final m-am enervat si am vorbit cu furnizorul meu, 575 lei, OEM RE Din bratul vechi voi schimba elementele, astfel incat sa le am de rezerva. Ieri le-am schimbat, rulaj de...60000 km (!) ![]() Pentru cine doreste, postez sculele necesare si regulile. 1) Dispoziive: cheie tubulara 30 mm, cheie inelara de 18 mm (pivot, ideal cu clichet!), cheie inelara.cot - 21 mm, brat de forta, cheie dinamometrica de minim 280 NM (veti vedea de ce!) 2) Reguli: -se slabesc piulitele arborilor planetari (aici ne trebuie cheia de forta, se strange la 280 NM, la final) -se suspenda auto, extrage roata -Se demonteaza total piulita aroborelui planetar, se bate acesta cu un ciocan si o bucata de lemn, pentru protectie (arborele trebuie sa joace liber in fuzeta, sa nu-l smulgem din cutie (!) -se slabesc cele 2 surburi situate pe lonjeron (iar ne trebuie bratul de forta, la final se strang la 180 NM) -se slabestese piulia pivotului (se strange la 62 NM -am ciocanit usuor (de test...!) cu un ciocand de cauciuc, avand bile inertiale in el. S-au desprins foarte usor (aveam si presa de pivoti pregatita... -se scoate bratul. La remontare cea mai indicata solutie: -Se fixeaza bratul in zona planetarei, se introduce surubul prin partea superioara, se fixeaza piulita de jos, se strange cat sa ramana un joc pentru montajul celorlalte parti; -Se fixeaza bratul si in zona celui de-al doilea surub, se introduce de jos in sus surubul, si fixeaza si el, strans lejer -Abia acum se fixeaza axul pivotului in fuzeta -Strangerea tuturor suruburilor, piulitelor (in mod special a celor 2 din zona lonjeronului si a piulitei planetarei trebuie musai a se realiza cu cheia dinamometrica la cuplurile mai sus precizate. De ce? Deoarece cu o cheie ordinara nu prea poti atinge 180 NM (nu ai bratul cheii atat de lung incat sa iti permita aceasta...In pozitia aceea este destul dificil de strans la acea forta... Ce am ramas surprins: citind manualul (pagina in atasament), acesta indica posibilitatea reglajului unui unghi din ansamblul geometriei. La montaj am avut urmatoarea patanie: la primul brat am montat primul surubul din spate, apoi m-am chinuit cu cel din zona planetarei. Suruburile sunt foarte fixe, in urechile lonjeroanelor (ar fi fost culmea sa aiba orificiul mai mare, sa joace acolo...), sau pe canalele bucselor...De aceea trebuie montat primul surubul de la planetera, apoi secundul si in final pivotul Bonus: filmulet - https://www.youtube.com/watch?v=VEjRBIUMRNE...aPN-lEH&index=2 La proba de drum am constat faptul ca nu mai exista nici o forma de zgomot, totul este foarte ok, absolut critic vorbind (pivotii erau uzati cca 80 %, bucsele mari-kaput!, bucsele mici- cca 40 %, dar cauciuc avand semne de imbatranire Ciudat, la cca 43kkm (in mod sigur, masina de flota, cu servisare doar in retea RE) a avut nevoie de: Discuri fata, (placutele fata-spate nu se mai pun ![]() Acum este foarte OK! This post has been edited by 77sky: 11 May 2022, 19:01 Attached thumbnail(s) Brat_inferior_reglaj_geometrie.png ( Size: 121.76k ) Number of downloads: 508 |
--------------------
_
_
_______________ Logan Ambâț 1.5 DCi, 70HP (dopat la 95), JR5 AH, vara lu' 2007 nasterea & "Taz" 1.6 dCi 160 CP, Ints EDC, tot vara, dar lu' 2016
|
|
Lupu_Cadmiel |
![]()
Post
#499
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 749 Joined: 9 October 14 From: Dumbrava Timis ![]() |
Salut. Ai si 4control pe masina??? Cam ciudat sa cedeze amortizoarele la +/- 60.000km
|
--------------------
Renault
Laguna
2 2002 1.9dci 88kw 120cp 290.000km
- M 3185 BK Renault Talisman 2021, 2.0 blue dCi 160cp Intens 75.000km
Renault Trafic 2006 1.9dCi 100cp 268000k, |
|
77sky |
![]()
Post
#500
|
![]() Membru ocazional Group: Members Posts: 182 Joined: 22 March 08 ![]() |
Nu...erau cedate mai jos de 60000m undeva la 44kkm
![]() Nici la logan nu aveam o asemenea stare, umblat cu ea ca o masina de teren, pe coclauri si cu muuuult mai multi km... trist! Acum sunt Bilstein Sport, foarte ok! Maaare stabiliate! This post has been edited by 77sky: 11 May 2022, 20:08 |
--------------------
_
_
_______________ Logan Ambâț 1.5 DCi, 70HP (dopat la 95), JR5 AH, vara lu' 2007 nasterea & "Taz" 1.6 dCi 160 CP, Ints EDC, tot vara, dar lu' 2016
|
|
ALPINAs |
![]()
Post
#501
|
Membru incepator Group: Members Posts: 82 Joined: 2 December 16 ![]() |
Strângerea finală a bucșelor ai făcut-o cu fuzeta atârnată sau ai folosit încă un cric pentru a o ridica în poziție similară celei de staționare?
|
--------------------
Renault
Talisman
2016 Zen 1.6 dCi 160 EDC
|
|
77sky |
![]()
Post
#502
|
![]() Membru ocazional Group: Members Posts: 182 Joined: 22 March 08 ![]() |
La tipul acesta de brat nu are importanta (bucsa este in plan vertical (!)
Toate orificiile sunt foarte fixe (cele din lonjeron, cea din bucse etc), daca nu centrezi corect, nu poti introduce boltzurile (de aceea am descris metoda de mai sus) Insusi producatorul nu mentioneaza acest detaliu (comprimarea semipuntii si strangerea finala) DA, la bascula cu bucsa paralela cu solul (gen...logan), obligatoriu se comprima semipuntea pana se ridica masina, apoi se strang final piulitele. This post has been edited by 77sky: 11 May 2022, 23:02 |
--------------------
_
_
_______________ Logan Ambâț 1.5 DCi, 70HP (dopat la 95), JR5 AH, vara lu' 2007 nasterea & "Taz" 1.6 dCi 160 CP, Ints EDC, tot vara, dar lu' 2016
|
|
RacerVTM |
![]()
Post
#503
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 6 May 22 From: Brasov / Cluj ![]() |
Jantele mari si LATE iti omoara bucsile alea . Si plus puterea si cuplul mare al motorului ..
SI la mine la fel + levierul antibalans al ansamblului cutie / motor This post has been edited by RacerVTM: 12 May 2022, 06:52 |
--------------------
Renault
Talisman
2016 1.6 DCI 160
|
|
77sky |
![]()
Post
#504
|
![]() Membru ocazional Group: Members Posts: 182 Joined: 22 March 08 ![]() |
Dap, dar cam prea devreme, macar sa fi fost un 70-80 kkm nu cca 43kkm (cum am stiut de prima data...)
![]() |
--------------------
_
_
_______________ Logan Ambâț 1.5 DCi, 70HP (dopat la 95), JR5 AH, vara lu' 2007 nasterea & "Taz" 1.6 dCi 160 CP, Ints EDC, tot vara, dar lu' 2016
|
|
ALPINAs |
![]()
Post
#505
|
Membru incepator Group: Members Posts: 82 Joined: 2 December 16 ![]() |
Am și eu o întrebare pentru cei care au schimbat brațele față. În afară de zgomot pe denivelări se mai auzea și în altă situație? Îmi apare ocazional un zgomot (un clanc scurt) când dau să opresc, în ultima fază, și mișc volanul în același timp (ex. parcări laterale). Doar că apare relativ rar, nu reușesc să îl reproduc când doresc.
LE: Bieletele antiruliu sunt noi. Zgomotul nu se manifestă când sunt complet oprit și virez pe loc. This post has been edited by ALPINAs: 5 Jun 2022, 12:30 |
--------------------
Renault
Talisman
2016 Zen 1.6 dCi 160 EDC
|
|
Johnao79 |
![]()
Post
#506
|
Membru incepator Group: Members Posts: 19 Joined: 13 January 22 ![]() |
QUOTE(ALPINAs @ 5 Jun 2022, 11:40) Am și eu o întrebare pentru cei care au schimbat brațele față. În afară de zgomot pe denivelări se mai auzea și în altă situație? Îmi apare ocazional un zgomot (un clanc scurt) când dau să opresc, în ultima fază, și mișc volanul în același timp (ex. parcări laterale). Doar că apare relativ rar, nu reușesc să îl reproduc când doresc. LE: Bieletele antiruliu sunt noi. Zgomotul nu se manifestă când sunt complet oprit și virez pe loc. eu am Renault Espace V, aceeasi platforma cu Talisman dar mai grea; zgomote similare am avut si eu, am schimbat bratele/ basculele si bieletele antiruliu, totul merge perfect; insa, un alt zgomot, parte din poveste, a ramas oarecum si inteleg ca este o alta sensibilitate: joc in caseta de directie In alta ordine de idei, ieri am inlocuit aceste piese si am facut si revizia, iar pe rampa baietii au observat ca este racitorul de gaze spart. Ma ajuta cineva cu o opinie, cat de grav este? Am in plan in curand o plecare in Turcia, deci cca 2600 km dus-intors, nu as vrea sa am surprize dar nici nu mai pot aloca alti bani in asa hal acum.... Eu in iarna am avut o eraore in bord cu partea de start stop, am rezolvat cu regenerare fortata, totul merge perfect, antigel nu pierd etc DAR, ce ar tb sa stiu, cat de urgenta ar fi inlocuirea acestei piese, care inteleg ca vine pachet cu EGR, deci jale.... Multumesc frumos |
--------------------
Renault
Espace Initiale
2015
|
|
ALPINAs |
![]()
Post
#507
|
Membru incepator Group: Members Posts: 82 Joined: 2 December 16 ![]() |
Și la tine cum se manifestă acum acel zgomot care zici că ar fi de la casetă? Se aude când miști roțile și ești complet oprit?
Răcitorul EGR e poziționat între peretele ignifug și motor, e destul de strâmtă zona. EGR-ul este în fața motorului, unde e galeria de admisie. Au schimbat câțiva useri de pe forum, împreună cu încă o conductă de acolo. Dacă nu simți miros de gaze în habitaclu cred că mai poți merge pentru scurt timp. E o problemă generală acest răcitor la 1.6 dci biturbo. This post has been edited by ALPINAs: 24 Jun 2022, 21:04 |
--------------------
Renault
Talisman
2016 Zen 1.6 dCi 160 EDC
|
|
Johnao79 |
![]()
Post
#508
|
Membru incepator Group: Members Posts: 19 Joined: 13 January 22 ![]() |
QUOTE(ALPINAs @ 24 Jun 2022, 20:49) Și la tine cum se manifestă acum acel zgomot care zici că ar fi de la casetă? Se aude când miști roțile și ești complet oprit? Răcitorul EGR e poziționat între peretele ignifug și motor, e destul de strâmtă zona. EGR-ul este în fața motorului, unde e galeria de admisie. Au schimbat câțiva useri de pe forum, împreună cu încă o conductă de acolo. Dacă nu simți miros de gaze în habitaclu cred că mai poți merge pentru scurt timp. E o problemă generală acest răcitor la 1.6 dci biturbo. da, cu motorul oprit, dar contact pus, mi-a aratat mecanicul ca, miscand volanul stanga-dreapta, se aude un soi de clancanit infundat; din nou, problema comuna inteleg si ar tb sa ma pregatesc... ref racitor EGR, nu stiu cat de putin mai pot sa merg si ce risc; eu nu pot aloca acum suma de cca 4.000 cat ar fi minim reparatia, vreau sa pot sa fac vacanta de Turcia adica cca 2600 km dus-intors, apoi o trag pe dreapta si strang bani..... de asta iarna de cand am avut eroarea in bord, cred ca max 3.000 km am mai facut, deci in aceste conditii, nu stiu daca risc mult.... |
--------------------
Renault
Espace Initiale
2015
|
|
gabi1995 |
![]()
Post
#509
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 6 August 18 ![]() |
Buna seara,
Am și eu următoarea problema: Când accelerez se aude un suierat, ce am fost la un service și mi-a spus ca este racitorul de gaze(câteodată le simt gazele și in interior cu ac pornit). Cunoașteți pe cineva tătic pe talisman? Talisman 1.6 DCi This post has been edited by gabi1995: 21 Jul 2022, 11:42 |
--------------------
Renault
Megane
206
|
|
vvede |
![]()
Post
#510
|
Membru autentic Group: Members Posts: 579 Joined: 12 September 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(gabi1995 @ 20 Jul 2022, 21:02) Suierat - turbina cel mai probabil. (nu ne-ai spus ce motor ai, doar presupunem - ca la Talisman nu prea sunt fara turbo) Racitorul de gaze sau intercooler QUOTE(gabi1995 @ 20 Jul 2022, 21:02) se aude un suierat, ce am fost la un service și mi-a spus ca este racitorul de gaze(câteodată le simt și in interior cu ac pornit). Exprimarea nu e foarte clara, dar incerc sa deduc si sa iti spun sa verifici tubulatura (turbo, EGR, intercooler etc) offtopic QUOTE(gabi1995 @ 20 Jul 2022, 21:02) Cred ca voiai sa scrii "Cunoasteti pe cineva...." ![]() This post has been edited by vvede: 21 Jul 2022, 04:31 |
--------------------
Renault
Clio
0.9TCe Expression Mazda 6 2.0, Attraction
Ex: Renault Clio Symbol 1.5 dCi 82CP | Opel Astra H 1.6 Twinport 105CP |
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 25th April 2025 - 15:49 |