Anomalii, probleme si rezolvari Talisman, minore sau nu, rezolvate sau nu...
![]() ![]() ![]() |
Anomalii, probleme si rezolvari Talisman, minore sau nu, rezolvate sau nu...
77sky |
![]()
Post
#451
|
||
![]() Membru ocazional Group: Members Posts: 182 Joined: 22 March 08 ![]() |
|
||
--------------------
_
_
_______________ Logan Ambâț 1.5 DCi, 70HP (dopat la 95), JR5 AH, vara lu' 2007 nasterea & "Taz" 1.6 dCi 160 CP, Ints EDC, tot vara, dar lu' 2016
|
|||
ALPINAs |
![]()
Post
#452
|
Membru incepator Group: Members Posts: 82 Joined: 2 December 16 ![]() |
E mult spus zgâlțâieli, însă ce voiam să subliniez este că aș prefera tangaj mai redus. Legat de bara stabilizatoare, cred că se înlocuiește cu totul în cazul asta. Modul Sport nu îl agreez în oraș. La accelerații fine schimbă bine, nu foarte târziu și nici la RPM ridicat, însă dacă vrei să accelerezi mai puternic (peste jumătate din pedală, fără kickdown) pentru scurt timp și apoi ridici pedala, rămâne turată, peste 3500 rpm și durează câteva secunde bune (peste 3) până schimbă superior. Înțeleg rațiunea, doar că se pretează unui stil de condus mult prea agresiv. Valabil și pentru frânare, face downshifturi agresive care se resimt. Totuși nu este foarte mică turația din Neutru, în trepte mici într-adevăr o ține și pe la 1300-1400 rpm la mers constant, dar nu pare subturat. La alți producători care au cutii cu convertizor, BMW (ZF 8hp) și Mercedes (9G-Tronic) sunt turații mai reduse într-adevăr, care aproape mereu necesită cel puțin o retrogradare. Dacă erau padele pe Talisman, ar fi fost cu totul altfel experiența: să poți face downshift sau upshift chiar în modul Drive al cutiei. Se poate face un fel de retrofit, utilizând padelele de Megane gt, însă nu e chiar ieftin și nici chiar simplu.
|
--------------------
Renault
Talisman
2016 Zen 1.6 dCi 160 EDC
|
|
77sky |
![]()
Post
#453
|
![]() Membru ocazional Group: Members Posts: 182 Joined: 22 March 08 ![]() |
#ALPINAs. am inteles exact la ce te refereai
![]() Da, categoric acel balans fata<=>spate, in momentul franarii mai intense, s-a estompat simtitor! Imi place foarte mult cum se comporta suspensiile. Cand a sosit curierul, le-am desfacut si le-am probat. Cele de spate foarte rigide, la cca 110 kg cat am eu, de-abia puteam sa le comprim. Cele de pe fata, erau cam la cca 60-70% din cele de pe spate (ceva mai moi, simtitor insa). Am ramas putin dezamagit. Dupa montaj am realizat ca sunt gandite f. ok! Da, bara stablizatoare e posibil sa fie conceputa la nivel de schimb integral, nu doar elementele de cauciuc. Bullshit! ![]() Am fost fan cutie manuala ani si ani, nici nu concepeam automata. Acum nu am cumparat automata ci mi-am dorit spatiu (am 1.95, in unele masini stalpul din stanga ma impinea lateral, in altele picioarele imi erau ca in avionul de lupta, cu genunchii aproape lipiti, capul lipit de tavan.) si niscaiva putere. Restul de dotari au venit ca bonus ![]() La nivelul acesta de cilindree, as schimba undeva pana in 2500 (chiar iarna, motor rece), La drum intins (nu oras), sar de 3500. Am aprope 180 kkm cu 1.5 dci si acesta a fost regimul de turatie, nu brutal, lin in oras, regim de turatii crescut extern si cat mai posibil liniar. Sa schimbi la 1700-1600 rpm treapta de viteaza este subturat, ca "merge" senzatia este indusa de cuplul foarte mare disponibil foarte jos. In rezumat, prefer un regim de turatii mai crescut, liniar (usor mai jos cat timp motorul este "rece"), pentru protectia tuturor organelor interne. Singurul moment in care am simtit ca e nevoie de "manual" a fost cel in care urcam serpentine virajate, pante agresive, masina f incarcata. Exact ce recomanda producatorul, sa comuti in M. Si inca ceva, de care am ramas, oarecum f surprins: observ nu doar la Taz piese importante schimbate f devreme: discuri, placute, amortizoare rulmenti, piese pe care nici macar la logan le schimbam dupa un rulaj foarte indelungat. Este consecinta inducerii consumerism-ului, dupa criza din anii 2007-2009 (aproximativ). Este trist: tehnic putem construi piese care pot rezista sute de mii de km, daaaar...falimentam industrii... This post has been edited by 77sky: 17 Oct 2021, 10:16 |
--------------------
_
_
_______________ Logan Ambâț 1.5 DCi, 70HP (dopat la 95), JR5 AH, vara lu' 2007 nasterea & "Taz" 1.6 dCi 160 CP, Ints EDC, tot vara, dar lu' 2016
|
|
Cristilica |
![]()
Post
#454
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 365 Joined: 8 November 06 From: Bucuresti ![]() |
Avem o noua problema, cade ventilatorul, la propriu, priviti
https://youtu.be/ifYdjZswsh8 Cu T de la Tractoras!!!!! |
--------------------
Renault
Talisman Intens 1.6 TCE cu trapa
2017
|
|
77sky |
![]()
Post
#455
|
![]() Membru ocazional Group: Members Posts: 182 Joined: 22 March 08 ![]() |
Ce rulaj, te rog?
|
--------------------
_
_
_______________ Logan Ambâț 1.5 DCi, 70HP (dopat la 95), JR5 AH, vara lu' 2007 nasterea & "Taz" 1.6 dCi 160 CP, Ints EDC, tot vara, dar lu' 2016
|
|
Cristilica |
![]()
Post
#456
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 365 Joined: 8 November 06 From: Bucuresti ![]() |
doar 60500km. Parca am motor diesel pompe duze de acum sute de ani.
Pt prima data in istoria defectelor Renault, s-a dat comanda de inlocuirea piesei pe garantie (cea extinsa) prin telefon!!!! Posibil luni sa rezolv problema. Incepuse acum 3 saptamani sa scartie aleator, parca ar fi fost o rola intinzatoare, dar m-a frapat ca sunetul venea de pe partea dreapta a motorului cand te uiti din fata. Acum doua zile am auzit bataile care provin de la axul ventilatorului. Se intampla, una la un milion sa i se strice. uneori o cutie, 6 sisteme de masaj, bieletele, bateria, trosneste trapa,tremura la plecarea de pe loc, suntem in marja. This post has been edited by Cristilica: 21 Oct 2021, 07:27 |
--------------------
Renault
Talisman Intens 1.6 TCE cu trapa
2017
|
|
Initiale Paris |
![]()
Post
#457
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 19 February 20 ![]() |
Salutare! Am o.problema. dupa ce ieri am venit cu mașina și am parcat-o(perfect functionala), astăzi nu mai recunoaste nici una din cartele. Pot deschide usile din telecomanda, dar cand vreau sa pornesc imi arata ca am frana de parcare blocata(sa o verific), arata o cheie galbena in bord, imi spune sa apropii cheia si sa apas start, si nu se aprinde bordul, Navigație, nimic. Am schimbat bateriile in telecomenzi si tot....nimic. a mai întâlnit cineva problema asta? A apărut din senin.
Multumesc! |
--------------------
Renault
Talisman 1.6 diesel biturbo 160CP
2016 Initiale Paris Sedan
|
|
ALPINAs |
![]()
Post
#458
|
Membru incepator Group: Members Posts: 82 Joined: 2 December 16 ![]() |
Salut! Daca ai acumulatorul original, 99,9% asta e problema. Cam așa s-a manifestat și la mine și la alți colegi de pe forum.
|
--------------------
Renault
Talisman
2016 Zen 1.6 dCi 160 EDC
|
|
Ovidiu Cta |
![]()
Post
#459
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 28 July 21 ![]() |
Aceeași problema (și multe alte mesaje de eroare)am avut și eu la Espace5,e bateria de vina!Am avut varta silver 70ah efb,am pus tot varta de 70 dar agm și au dispărut problemele.
|
--------------------
Renault
Espace V
2016/1,6 TDc EDC 200 cp/inițiale paris
- Ct44tod
|
|
77sky |
![]()
Post
#460
|
![]() Membru ocazional Group: Members Posts: 182 Joined: 22 March 08 ![]() |
Dupa ce am am schimbat amortizoarele (link), preventiv...m-am dus la o verificare a geometriei (la primul test prin Martie curent, dupa ce am schimbat rotile, angajatul de la vulcanizare mi-a recomandat un test, anvelopele vechi fiind uzate neuniform)
Atunci am cautat un atelier care sa realizeze operatiunea si culmea, nici macar la reprezentanta Re nu aveau programul pentru Re Taz...(!) Jalnic! Si asta dupa ce am realizat programare online, cu mentiunea expresa a operatiunii dorite. Cand am ajuns acolo, patit fiind, am insistat: SIGUR aveti programul in baza de date? Evident ca nu! Asa am ajuns la reprezentanta Citroen, Peugeot. Ce m-a deranjat de fiecare data la aceste operatiuni a fost pozitia volanului si acum fiind inclinat la dreapta (nu grav, dar total deranjant) Desi am revenit la ei, nu au reusit prea mare lucru. Aceasta era subiectul meu "favorit" si cu loganul, volan usor stramb, dupa fiecare astfel de verificare. De peste 14 ani ![]() Am inceput sa citesc, sa inteleg cum functioneaza mecanismul, DACA pot acasa a-l regla. Asa am constatat faptul ca 2-3 masini din 10 au aceasta hiba. Multi ignora, se obisnuiesc cu o astfel de stare. La mine danseaza piticii perfectiunii. Asa e normal. Dupa citit fel de fel de posturi, l-am intalnit pe cel atasat si mi s-au aprins beculetele. INSA nu era total explicit. Pentru a ramane scris celor care au cunostinte tehnice, sculele adecvate minime (chei de 21, 13 mm, un cric si o lanterna) iata pasii: 1) Vorbim strict de geometrie verificata pe stand, ok si volan "stramb" 2) Ideal este ca motorul sa fie pornit si CV in neutru 3) Daca volanul este inclinat la dreapta (asadar, pe un drum perfect drept si plan, eventual pe creasta acestuia, pentru a nu avea panta, il ridici perfect centrat, masina tinde sa vireze la stanga), pasii sunt: 4-a) Se curata foarte bine de praf, murdarie, cu peria de sarma si se marcheaza metalic un punct de reper pe articulatia dreapta (aceasta are un capat al ei protejat de burduf, intra in cremaliera casetei de directie), la ora 12, astfel incat sa nu se stearga (eu am folosit un punctator.) 4 -'b) Se roteste aceasta articulatie in sens antiorar (asadar vorbim de roata dreapta!) 90°, sau 180° (adica trece de la ora 12 la ora 9, sau 6) 5- c) Pentru partea stanga, se repeta pasii de mai sus, aici rotim in sens orar, respectand exact aceeasi pozitie ca in cealalata parte. Asadar, fix 90° in ambele parti, sau fix 180° in ambele parti Este foarte recomandabil sa fie inregistrata video miscarea efectuata si verificata cu lanterna pozitia marcajului. Precis! Daca se executa in felul scris mai sus nu se deregleaza nimic la geometrie, doar se schimba pozitia volanului. Eu am facut greseala si am insistat, rotind in sens orar pe partea dreapta si antiorar pe partea stanga, decaland atat de mult volanul, astfel incat s-a activat...sistemul ESC. M-a ingrijorat putin si zmucea, avea niste semnale ciudate, cand se aprindea, cand se stingea. De ce? Pentru ca pe volan avem senzorul de pozitie a volanului si l-am deranjat atat de tare, incat era confuz. Acesta fiind conectat si la ABS si la ESC (poate si la altele, ECU etc...) Remedierea a fost simpla: corijata pozitia volanului si pe o suprafata cu pietris (astfel incat sa nu frece prea mult anvelopele de asfalt/beton) cateva curse complete stanga-dreapta, un drum de cca 30-40 km si s-a stins de la sine martorul. Asadar disparuse cauza! In mod normal, consider ca aceasta geometrie trebuie efectuata coroborand standul de geometrie cu testerul care calibreaza pozitia volanului. Este trist ca a patruns de mult tehnologia in Ro, dar nu exista personal corect instruit astfel incat sa execute operatiunile intru-totul asa cum le recomanda producatorul. Acesta este motivul pentru care cam evit service-urile tip reprezentanta… Attached thumbnail(s) POZITIE_VOLAN_SOLUTIE.PNG ( Size: 68.34k ) Number of downloads: 924 |
--------------------
_
_
_______________ Logan Ambâț 1.5 DCi, 70HP (dopat la 95), JR5 AH, vara lu' 2007 nasterea & "Taz" 1.6 dCi 160 CP, Ints EDC, tot vara, dar lu' 2016
|
|
I.Neagu |
![]()
Post
#461
|
Membru autentic Group: Members Posts: 234 Joined: 3 January 17 From: Bucuresti ![]() |
Salut,
Unde ai facut verificarea? Eu am facut acum 2 luni in Bucuresti la Meridian Vest si le-am specificat ca vreau verificare pentru toate rotile si ca masina are functia 4 control. Chiar am vazut ca si specificatia de pret era cu ceva mai scump decat la masina fara 4 control. |
--------------------
Renault
Talisman
2017, Initiale Paris, 1.6dci 130cp
|
|
77sky |
![]()
Post
#462
|
![]() Membru ocazional Group: Members Posts: 182 Joined: 22 March 08 ![]() |
Nu, nu e vorba de Bucuresti, acolo e oferta bogata.
Si nu are 4 Control ![]() |
--------------------
_
_
_______________ Logan Ambâț 1.5 DCi, 70HP (dopat la 95), JR5 AH, vara lu' 2007 nasterea & "Taz" 1.6 dCi 160 CP, Ints EDC, tot vara, dar lu' 2016
|
|
Cristilica |
![]()
Post
#463
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 365 Joined: 8 November 06 From: Bucuresti ![]() |
Asa cum am estimat, de sapatamana trecuta luni avem GMV nou.
Tare treaba cu comanda telefonica, m-au crezut pe cuvant. S-a schimbat pe garantie. |
--------------------
Renault
Talisman Intens 1.6 TCE cu trapa
2017
|
|
andrei.stefanie |
![]()
Post
#464
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 11 November 21 ![]() |
|
--------------------
Dacia
Logan
2013
|
|
Malinr |
![]()
Post
#465
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 18 November 21 ![]() |
QUOTE(vrock92 @ 10 Sep 2021, 14:01) Revin cu update dupa schimbarea racitorului de gaze. Am alta masina ![]() ![]() Nu mai am nici suieratul ala si nici mirosul de gaze de esapament in masina. Am atasat si o imagine cu vechea piese. Ce se strica la racitor este o clema ce actioneaza clapeta din interior, care ulterior nu mai face fata debitului de gaze si incepe sa le arunce pe langa. De asemenea nu prea garanteaza nimeni ca piesa asta e once in a lifetime ca si schimb, posibil dupa alti zeci de mii de km si de reviziile efectuate ca interval de timp sa se strice din nou. Buna ziua! Anul trecut m-am confruntat cu aceeasi problema (aveam un Initiale Paris), dar am rezolvat-o pe garantie la reprezentanta. Anu[l acesta am un Talisman Intens si "bucuria" m-a lovit din nou, de data asta fara garantie. Din ce-am vazut pe fisa de interventie, anul trecut au inlocuit pe langa racitor si garniturile conexe, dar si un tub/conducta de legatura (vezi poza, cod referinta 147252403R). M-ar ajuta foarte mult sa stiu daca mecanicul tau inlocuit si acesr tub. E vreo 400 Ron si umfla destul de mult devizul "bucuriei". Multumesc mult! Attached thumbnail(s) conducta_metal_egr_renault_talisman_11697_1_16263521072105.jpg ( Size: 894.63k ) Number of downloads: 829 |
--------------------
Renault
Talisman
Intens/2016
|
|
vrock92 |
![]()
Post
#466
|
Membru incepator Group: Members Posts: 49 Joined: 31 May 18 From: Cluj-Napoca ![]() |
Salutare,
La mine s-a inlocuit doar racitorul cred. Oricum ma duc inapoi la service ca am miros de gaze in masina cu ventilatia pe caldura. Eu am schimbat in septembrie racirotul cu EGR si inca nu dadusem drumul la caldura, dar acum miroase ca naiba cand dau drumul. Am schimbat filtrul de polen si degeaba, s-ar putea sa mai fie vreo tubulatura ce necesita schimbare (poate chiar cea din poza) sau ceva pe acolo pentru ca nu e normal inca sa am miros de gaze. This post has been edited by vrock92: 21 Nov 2021, 15:55 |
--------------------
Renault
Talisman
2016
|
|
Cls20xx |
![]()
Post
#467
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 1 July 20 ![]() |
Salutare. Stie cineva care ar putea fi cauza faptului ca nu mai functioneaza incalzirea in scaunul soferului? Apas butonul se aprind led’urile dar dupa 3-4 minute se sting. As incerca sa schimb releul dar nu stiu unde ar fi locat. Multumesc anticipat!
|
--------------------
Renault
Espace
2015 Initiale Paris
- CT26MXS
|
|
Malinr |
![]()
Post
#468
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 18 November 21 ![]() |
@vrock92
Salutare! Si multumiri pentru info! Interventia de anul trecut facuta pentru Initiale Paris la reprezentanta a fost un real succes. Atunci am scapat definitiv de noxe in habitaclu. Intre timp cautand dupa codul racitorului (147357086R) am gasit pe youtube un film pus de un polonez pe tema asta. Am vazut cum arata articulatia uzata a clapetei racitorului, dar si faptul ca se uzeaza si muchiile de imbinare ale racordurilor racitorului. Puse cap la cap toate informatiile mi-e clar ca trebuie sa schimb si tubul/conducta. |
--------------------
Renault
Talisman
Intens/2016
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#469
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.342 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
@77sky
in manualul de reparatie zice asa, la sfarsituk reglajului de geometrie directie fata. 3 - FINAL STEP Calibrate the steering wheel angle sensor. Apply the after repair procedure: Connect Diagnostic tool, select "Braking computer", go to repair mode, display the "Before/after repair procedure" for the computer selected, select "Steering wheel angle sensor" in the "List of components controlled by this computer" section, carry out the operations described in the "After repair procedure" section. Aia de la citiren cu ce erau sa faca asta? la 4 roti diorectoare mai e ceva de facut inainte :" Stop the engine. Check that there is no fault present on the instrument panel. Put the 4WS actuator in position 0 . Apply the before repair procedure: connect the diagnostic tool select "4WS computer", go to repair mode, display the "Before/after repair procedure" for the computer selected, select "4WS actuator" in the "List of components controlled by this computer" section, carry out the operations described in the "Before repair procedure" section." This post has been edited by einstein1984: 22 Nov 2021, 17:14 |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
77sky |
![]()
Post
#470
|
![]() Membru ocazional Group: Members Posts: 182 Joined: 22 March 08 ![]() |
OK, sa repetam: ti se pare normal ca un service reprezentanta sa nu aiba programul destinat unui anumit model din patrimoniu pentru efectuarea geometriei?
Eu habar nu aveam de acest senzor al pozitie volanului...Aparand eroarea, am citit despre el, sa inteleg functionalitatea acestuia. Cei de la Peugeot- Citroen erau foarte mirati de ce insist cu pozitia volanului, aratandu-mi ca aceasta imprecizie pleaca din flexibilitatea furcii de blocaj a volanului. Acum mi-am reglat pozitia pentru ambele masini. Dar vreau Precis, pe stand, exact precum a scris producatorul. Asa ca...eu inca sunt in cautarea acestui service, care sa realizeze concomitent aceste operatii; Reglaj geometrie si reglaj pozitie volan. Multumesc! |
--------------------
_
_
_______________ Logan Ambâț 1.5 DCi, 70HP (dopat la 95), JR5 AH, vara lu' 2007 nasterea & "Taz" 1.6 dCi 160 CP, Ints EDC, tot vara, dar lu' 2016
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#471
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.342 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Nu stiu ce program au invocat ca le lipseste, valorile unghiurilor de geometrie le gasesc si in dialogys; aparatul stie sa le masoare si la Dacia si la BMW.
Aia nu aveau chef de munca. Pe unde am mai facut eu geometria, la vreo 2 masini pana acum, operatrul mi-a zis sa pun eu volanul drept si apoi l-a blocat cu scula care vine in scaun. |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
77sky |
![]()
Post
#472
|
![]() Membru ocazional Group: Members Posts: 182 Joined: 22 March 08 ![]() |
Initial am fost la un service foarte bine-vazut in orasul meu, solicitand aceasta verificare a geometriei. Dupa ceva timp scurs a venit un angajat, cerandu-si scuze ca NU poate efectua acest reglaj, lipsindu-le acel program, din baza de date a stand-ului, avertizadu-ma ca nu il gasesc nici la reprezentanta din oras.
Mi-a spus clar (pentru mine) faptul ca nu vroia sa testeze pe masina mea, ii era teama, deci nu se punea problema de chef, timp etc. Mai sus am scris: am creat programare pentru acest reglaj, cand am ajuns in reprezentanta i-am intrebat: aveti acest program? S-a lasat pauza luuunga, verificat si intr-adevar, nu il aveau. Deci s-a adeverit ce spunea acel angajat... Cat priveste pozitia volanului, as demonstra multora ca il au "stramb", (in mai mica sau mai mare masura), desi nu mai sesiseaza acest aspect. Aceasta stare se analizeaza in anumite conditii de rulaj. |
--------------------
_
_
_______________ Logan Ambâț 1.5 DCi, 70HP (dopat la 95), JR5 AH, vara lu' 2007 nasterea & "Taz" 1.6 dCi 160 CP, Ints EDC, tot vara, dar lu' 2016
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#473
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.342 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Nu e nici un program, ai 3 unghiuri de introdus care sunt date in grade si minute in dialogys cu toleranta lor, daca nu le stie deja standul dupa tipul vehicol se pot baga din taste. Nu e masina CMM sa aiba nevoie de program.
mai zic odata, aia nu aveau chef de munca . |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
ALPINAs |
![]()
Post
#474
|
Membru incepator Group: Members Posts: 82 Joined: 2 December 16 ![]() |
Confirm, și la mine este ușor strâmb, spre stânga.
|
--------------------
Renault
Talisman
2016 Zen 1.6 dCi 160 EDC
|
|
Weis |
![]()
Post
#475
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 30 November 21 ![]() |
Buna ziua, dețin un Renault Talisman 1.6 TCE 150 de cai, in ziua de ieri mi-a apărut in bord cheița plus încă un martor de la motor, cu textele verifica injecția plus verifica sistemul antipoluare, astăzi am fost la un tester iar in urma lor mi-au dat aceste erori. Ma puteți ajuta va rog ce anume înseamnă ? Tin sa Menționez ca in momentul in care imi apare eroarea acul de la temperatura apei nu se mai ridica si rămâne static la 50 de grade indiferent cât as merge, iar dacă eroarea este ștearsa din tester acul se ridica si mașina bagă caldura cum trebuie. Când nu se ridica acul bagă caldura dar foarte foarte puțin. Lichidul de răcire l-am schimbat acum 2 luni, am făcut completare la revizie. Este in min si max. Se poate sa aibă vreo legătura cu ce fel de combustibil alimentez, dacă bag de 100+ sau 99+ ?
Attached thumbnail(s) D1B3CFDB_7B52_407F_97EA_2A08ED53ABC5.jpeg ( Size: 3.28mb ) Number of downloads: 423 |
--------------------
Renault
Talisman
2018, INTENS
|
|
Mockingbird |
![]()
Post
#476
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 6 December 21 ![]() |
Buna seara!
Sunt proaspăt posesor de Renault Talisman 1.5 dCi, cutie de viteze automata, an 2018. De 3 zile mi-a apărut următoarea eroare: “Răcire C.V.A.: oprire temporara”. Iar masina nu mai pornește. Am făcut programare la reprezentanta Renault, dar abia pe 15.12 au loc. S-a mai întâlnit cineva cu problema asta? Attached thumbnail(s) C74C415F_614D_4513_9A30_07C8EF57CCC1.jpeg ( Size: 61.58k ) Number of downloads: 432 |
--------------------
Renault
Talisman
2018
|
|
vrock92 |
![]()
Post
#477
|
Membru incepator Group: Members Posts: 49 Joined: 31 May 18 From: Cluj-Napoca ![]() |
Salutare
Ce reprezintă eroarea aceasta df1442? Sonda lambda? Multumesc This post has been edited by vrock92: 29 Dec 2021, 19:56 Attached thumbnail(s) 54465B53_6946_4D7C_96A9_C37EECFD486B.jpeg ( Size: 188.83k ) Number of downloads: 413 |
--------------------
Renault
Talisman
2016
|
|
vrock92 |
![]()
Post
#478
|
Membru incepator Group: Members Posts: 49 Joined: 31 May 18 From: Cluj-Napoca ![]() |
Aparent după vreo 200 de km de autostrada Zilele astea mi-a și dispărut eroarea.
Am băgat ceva motorina de la un NON mame și cred ca de acolo a și aparut. |
--------------------
Renault
Talisman
2016
|
|
Cornelleu |
![]()
Post
#479
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 3 October 18 ![]() |
Salut . Sunt posesorul unui talisman 1.6 160cp 75k km . Mă chinui cu o problema aceea find la accelerare a-1a și a-2-a treapta vibrează mașină stânga dreapta . Am schimbat planetara de pe partea dreapta acum mi se spune că poate fi cea de pe partea stângă . Oare? Să dau banii și pe cea de pe partea stângă? Mulțumesc.
|
--------------------
Dacia
Lodgy
2014
|
|
Catalin492 |
![]()
Post
#480
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 26 January 22 ![]() |
Va salut!
Am cumparat de curand un Talisman break din 2019 cu aprox 50k de km motor 1.5 dci 110 cai si cutie EDC. E primul Renault pe care il detin si voiam sa ma ajutati cu o parere in legatura cu doua "probleme". In momentul cand bag cutia in Drive si iau piciorul de pe frana fara sa apas acceleratia pt ca turatia scade putin la momentul plecarii de pe loc, se aude un "bârâit" din zona navigatiei. Se poate rezolva? Sau e un greieras tipic marcii? A doua chestie pe care am observat-o de dimineata la este un zgomot de la suspensie in momentul cand trec peste limitatoare de viteza sau damburi. Dupa ce merg 30 40 de minute parca nu se mai aude asa intens. Atasez un clip mai jos ca sa intelegeti la ce ma refer. https://kapwi.ng/c/oM1H54iZzB sper sa mearga, nu stiu cum sa incarc clipul direct aici. ![]() Masina este inca in garantie pana in decembrie 2022 dar voiam sa stiu pareri de la alti posesori. Va multumesc frumos! |
--------------------
Renault
Talisman
2019 Break
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 25th April 2025 - 15:49 |