Talisman 1.6TCe
![]() ![]() |
Talisman 1.6TCe
roland |
![]()
Post
#61
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
|
||
--------------------
.
.
.
|
|||
espacern |
![]()
Post
#62
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Daca arata consum 0 si motorul functioneaza.....inseamna ca e magie?
|
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
cristic1982 |
![]()
Post
#63
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.341 Joined: 4 February 11 From: Pitești ![]() |
Daca masina decelereaza (cu pedalele de acceleratie si ambreiaj neapasate si intr-o treapta de viteza) trebuie sa tai injectia, altfel, in anumite conditii (gen coborare), apar acceleratii care pun securitatea ocupantilor masinii in pericol (ceva gen pedala de acceleratie de la toyota).
Cand masina decelereaza si motorul este cu injectia taiata, acesta e actionat de roti, datorita inertiei, prin intermediul lantului cinematic, deci nu e nici o magie... This post has been edited by cristic1982: 28 May 2017, 10:44 |
--------------------
Dacia
Duster
2010 K9K898 Laureat 4x4 & 1980 Fiat Spider 2000
|
|
espacern |
![]()
Post
#64
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
QUOTE(cristic1982 @ 28 May 2017, 10:42) Cand masina decelereaza si motorul este cu injectia taiata, acesta e actionat de roti, datorita inertiei, prin intermediul lantului cinematic, deci nu e nici o magie... Injectia taiata inseamna motor nealimentat....adica oprit/nefunctional! Incearca sa rulezi cu motorul oprit actionat de inertie si poate asa intelegi ce inseamna sa functionezi prin inertie. Si cand turometru indica ca motorul functioneaza chiar daca consumul instant este 0 injectia este functionala! Mai "concret" daca cobori cu masina cu motorul pornit din varful Everest-ului si ai plinul de combustibil ajungi jos cu ceva litri in minus.....chiar daca consumul indicat este 0 si asta e "magie"! |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
psychoo |
![]()
Post
#65
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.682 Joined: 23 August 07 From: Timisoara ![]() |
Lol...
|
--------------------
Ford
Focus
Titanium, 2.0 TDCI, 2013 You deserve what you tolerate!
|
|
cristic1982 |
![]()
Post
#66
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.341 Joined: 4 February 11 From: Pitești ![]() |
@ espacern - tu incerci sa ajungi la bula?
|
--------------------
Dacia
Duster
2010 K9K898 Laureat 4x4 & 1980 Fiat Spider 2000
|
|
espacern |
![]()
Post
#67
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Am inteles....aici se discuta la misto/gluma.
|
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
cristic1982 |
![]()
Post
#68
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.341 Joined: 4 February 11 From: Pitești ![]() |
Nu e nici o discutie la misto, dar daca arunci dume d-astea, cum ai vrea sa ti se raspunda.
Daca nu ai incredere in ceea ce am scris da si tu o cautare pe goagle si vezi ce zic si altii despre taierea injectiei in decelerare in frana de motor. |
--------------------
Dacia
Duster
2010 K9K898 Laureat 4x4 & 1980 Fiat Spider 2000
|
|
psychoo |
![]()
Post
#69
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.682 Joined: 23 August 07 From: Timisoara ![]() |
Eu am coborat mult cu solenza pe drum de munte pana s.a racit motorul suficient de mult sa provoace discomfort. A trebuit sa trag pe dreapta sa o turez ca muream de frig in masina.
|
--------------------
Ford
Focus
Titanium, 2.0 TDCI, 2013 You deserve what you tolerate!
|
|
spy_oh_joy1389 |
![]()
Post
#70
|
![]() Megane zen și un mare plimbăreț Group: Members Posts: 3.879 Joined: 28 August 08 From: Sibiu ![]() |
QUOTE(espacern @ 28 May 2017, 11:12) Si cand turometru indica ca motorul functioneaza chiar daca consumul instant este 0 injectia este functionala! Mai "concret" daca cobori cu masina cu motorul pornit din varful Everest-ului si ai plinul de combustibil ajungi jos cu ceva litri in minus.....chiar daca consumul indicat este 0 si asta e "magie"! Injecție funcțională (ECM activ) și injectoare oprite. Dacă ai avea un banc de teste care să ofere injecției semnalele de CAN necesare, semnalele pentru volantă, senzori și profilul de drum, ai fi observat că atunci când simulezi mersul la vale într-o anumită treaptă de viteză, se face liniște în cameră. Cele mai zgomotoase injectoare sunt cele de GPL, și contrar tuturor așteptărilor, cele de diesel sunt cele mai silențioase (cele de la delphi DCM3.4 erau mirifce). Doar la motorizările cu filtru de particule se mai auzea ceva, dar la un nivel mult mai scăzut decât mersul la relanti. Asemenea și dacă turezi motorul în gol și îl lași să cadă la relanti, se face liniște până se apropie de relanți. |
--------------------
Renault
2 x Megane 4 GT&Zen
||2017||2016 Hanlon's razor: "Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity."
|
|
MuciX |
![]()
Post
#71
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Oare Mafli nu are nicio opinie legat de frana de motor?
![]() Amintiri reprimate? |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
centurion |
![]()
Post
#72
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.043 Joined: 8 September 12 ![]() |
QUOTE(espacern @ 28 May 2017, 12:12) Injectia taiata inseamna motor nealimentat....adica oprit/nefunctional! Incearca sa rulezi cu motorul oprit actionat de inertie si poate asa intelegi ce inseamna sa functionezi prin inertie. Si cand turometru indica ca motorul functioneaza chiar daca consumul instant este 0 injectia este functionala! Mai "concret" daca cobori cu masina cu motorul pornit din varful Everest-ului si ai plinul de combustibil ajungi jos cu ceva litri in minus.....chiar daca consumul indicat este 0 si asta e "magie"! 'Injectia' este functionala = calculatorul de injectie este functional, insa nu mai injecteaza nimic (consum = 0) atunci cand esti pe coborare, pedala de acceleratie nu este apasata si una dintre treptele de viteze este cuplata. Turatia motorului este tinuta de 'inertia' masinii. In aceleasi conditii de mai sus, dar pe pozitia neutra a cutiei de viteze, este o turatie de relanti, ECM -ul injecteaza exact la un nivel de regim de relanti nominal. Deci consum != 0 in acest caz. This post has been edited by centurion: 28 May 2017, 17:15 |
--------------------
-
-
-
|
|
DannyY |
![]()
Post
#73
|
![]() Marele plictisit Group: Members Posts: 1.696 Joined: 5 May 09 ![]() |
Mai e un caz in care ECU "taie" injectia: cand turometrul a ajuns pe zona rosie.
|
--------------------
Opel/Honda/Opel
Astra G/Civic 4D/Corsa E
2004/2015/2019
- 0T04``` Urasc discriminatorii prosti (adica pe toti)
Sunt mandru ca sunt considerat prost de catre un dobitoc |
|
ursul_bipolar |
![]()
Post
#74
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.667 Joined: 23 July 08 ![]() |
Urata senzatie
![]() |
--------------------
Toyota
RAV4
HSD Elegance 2018 Toyota Highlander HSD Exclusive 2022
|
|
DannyY |
![]()
Post
#75
|
![]() Marele plictisit Group: Members Posts: 1.696 Joined: 5 May 09 ![]() |
Stiu
![]() |
--------------------
Opel/Honda/Opel
Astra G/Civic 4D/Corsa E
2004/2015/2019
- 0T04``` Urasc discriminatorii prosti (adica pe toti)
Sunt mandru ca sunt considerat prost de catre un dobitoc |
|
MuciX |
![]()
Post
#76
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Mai ales cand esti in treapta 2 si nu iti dai seama ca esti deja la 5k, calci si te astepti sa atingi warp speed, dar hâț si vu-tu-tu-tu-tu-tu!!!
This post has been edited by MuciX: 29 May 2017, 13:20 |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
stefandinescu70 |
![]()
Post
#77
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 815 Joined: 4 September 16 ![]() |
QUOTE(espacern @ 28 May 2017, 11:12) Injectia taiata inseamna motor nealimentat....adica oprit/nefunctional! Incearca sa rulezi cu motorul oprit actionat de inertie si poate asa intelegi ce inseamna sa functionezi prin inertie. Si cand turometru indica ca motorul functioneaza chiar daca consumul instant este 0 injectia este functionala! Mai "concret" daca cobori cu masina cu motorul pornit din varful Everest-ului si ai plinul de combustibil ajungi jos cu ceva litri in minus.....chiar daca consumul indicat este 0 si asta e "magie"! LOL ... Asta da explicatie profi . Spune multe explicatia aceasta ......despre Everest ![]() <span class='edit'>30 May 2017, 11:22:</span> QUOTE(DannyY @ 29 May 2017, 11:33) CORECT , dar mai taie totodata si aprinderea ( scanteia ) la atingerea zonei rosii , asta ca sa nu detoneze amestecul sarac produs prin reducerea brusca a injectiei . This post has been edited by stefandinescu70: 30 May 2017, 11:40 |
--------------------
Talisman
.
2016 1.6dCI160 EDC
|
|
bucatzel |
![]()
Post
#78
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.464 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(stefandinescu70 @ 30 May 2017, 12:19) Deci masinile pe carburatie n-au frana de motor conform logicii tale. Daca ar mai fi ceva care sa poata fi responsabil pentru frana de motor... Am auzit ca mai e pe acolo o chestie de-i zice clapeta de aer, da mi-i greu sa cred. |
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
argon |
![]()
Post
#79
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Nu e consumul zero, e imposibil, cat e motorul pornit consuma ceva. Ipotetic daca ai merge 100 km doar in frana de motor, cu 0.0 afisat pe bord, tot consuma 1-2%.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
psychoo |
![]()
Post
#80
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.682 Joined: 23 August 07 From: Timisoara ![]() |
Doar cele pe carburatie. Pe injectie nu consuma nimic. E acelasi lucru cu opritul motorului. Nu se alimenteaza injectoarele DELOC si asta inseamna ca nu trece combustibil DELOC.
|
--------------------
Ford
Focus
Titanium, 2.0 TDCI, 2013 You deserve what you tolerate!
|
|
argon |
![]()
Post
#81
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Nu inteleg de ce promovati chestia asta, ca e o prostie, merge din gura in gura ca miorita. Cel putin la diesel, e imposibil sa inchida injectoarele de tot, si in frana de motor consumul e similar cu cel de ralanti, adica sa zicem 0.6 litri pe ora.....acum functie de cati km/ora ai in frana de motor si cat de lunga e acea frana, se poate calcula cat consuma la 100 km. Dar 0 in nici un caz.
This post has been edited by argon: 1 Jun 2017, 13:34 |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
psychoo |
![]()
Post
#82
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.682 Joined: 23 August 07 From: Timisoara ![]() |
La diesel nu am verificat. La mpi am verificat alimentarea injectoarelor cand imi faceam computer de bord si sunt extrem de sigur pe mine.
Nu vad de ce ar fi diferit la diesel totusi. Stiu ca exista mai multe momente in care se face injectie de motorina pentru a face motorul mai silentios dar principiul de functionare este acelasi. Nealimentat, injectorul nu permite trecerea combustibilului. |
--------------------
Ford
Focus
Titanium, 2.0 TDCI, 2013 You deserve what you tolerate!
|
|
marksman |
![]()
Post
#83
|
Post mortem nihil est Group: Members Posts: 7.679 Joined: 1 November 04 From: sat ![]() |
QUOTE(argon @ 1 Jun 2017, 14:31) Nu inteleg de ce promovati chestia asta, ca e o prostie, merge din gura in gura ca miorita. Cel putin la diesel, e imposibil sa inchida injectoarele de tot, si in frana de motor consumul e similar cu cel de ralanti, adica sa zicem 0.6 litri pe ora.....acum functie de cati km/ora ai in frana de motor si cat de lunga e acea frana, se poate calcula cat consuma la 100 km. Dar 0 in nici un caz. La Passat, in frana de motor, consumul afisat este 0. |
--------------------
Opel / Mazda
Crossland X / CX-30
2019 / 2020 Charlie Foxtrot: Massively vote Charlie Golf for President!
|
|
bucatzel |
![]()
Post
#84
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.464 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
Argoane, si pentru carburatie la dacie era sistem de-asta aftermarket, care taia complet alimentarea carburatorului pe frana de motor, EEIBO ii zicea.
Nu ai de ce sa arzi carburant in frana de motor. Asa ca daca poti sa n-o faci, si nu ai nevoie s-o faci, de ce mama naibii ai face-o? Bine, asta pentru cine are, masinile pe tractorina n-au obstructii "a la" clapeta de aer. Doar pe la camione se foloseste un sistem de retardere, ca no, prefera lumea sa le foloseasca pe alea prima oara, si sa nu se trezeasca cu magaoaia de dooj de tone ca si-o prajit franele coborand pe Calea Turzii, sa zicem. |
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
mars |
![]()
Post
#85
|
![]() meow or never Group: Moderatori Posts: 7.305 Joined: 22 January 04 ![]() |
|
--------------------
Mercedes-AMG
A 35
(2023)
|
|
cristic1982 |
![]()
Post
#86
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.341 Joined: 4 February 11 From: Pitești ![]() |
Pentru ineptiile scrise mai sus despre dieselul care tine injectoarele alimentate incontinu: atunci domnilor cum face multi-injectia (adica mai multe injectii pe un ciclu motor), daca injectoarele alea primesc curent incontinu? Pai atunci cand alimentezi cu curent partea electrica a unui injector (bobina sau elementul piezoelectric), aceasta deschide (ori direct ori hidraulic) injectorul pentru a injecta carburant...
|
--------------------
Dacia
Duster
2010 K9K898 Laureat 4x4 & 1980 Fiat Spider 2000
|
|
icsfails |
![]()
Post
#87
|
![]() Membru Group: Members Posts: 171 Joined: 30 January 16 ![]() |
Radem, glumim, dar nu parasim incinta. Asa ca va rog sa nu va infierbantati prea tare
![]() |
--------------------
Renault
Talisman TCe
2016
|
|
spy_oh_joy1389 |
![]()
Post
#88
|
![]() Megane zen și un mare plimbăreț Group: Members Posts: 3.879 Joined: 28 August 08 From: Sibiu ![]() |
QUOTE(argon @ 1 Jun 2017, 13:31) Cel putin la diesel, e imposibil sa inchida injectoarele de tot, si in frana de motor consumul e similar cu cel de ralanti, adica sa zicem 0.6 litri pe ora.....acum functie de cati km/ora ai in frana de motor si cat de lunga e acea frana, se poate calcula cat consuma la 100 km. Dar 0 in nici un caz. Aș putea zice același lucru Nu inteleg de ce promovati chestia asta, ca e o prostie, merge din gura in gura ca miorita. |
--------------------
Renault
2 x Megane 4 GT&Zen
||2017||2016 Hanlon's razor: "Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity."
|
|
mars |
![]()
Post
#89
|
![]() meow or never Group: Moderatori Posts: 7.305 Joined: 22 January 04 ![]() |
Prevad ca se lasa cu niste zile de pauza si mod preview pentru unii, mai ales pentru aia recidivisti.
|
--------------------
Mercedes-AMG
A 35
(2023)
|
|
Bumbul |
![]()
Post
#90
|
![]() Am alt vapor acum ... Group: Members Posts: 378 Joined: 22 June 15 From: Constanta ![]() |
Salut,
QUOTE(St @ 24 Apr 2017, 09:19) Din aceleasi motive pentru care soferii zilelor contemporane calca ambreiajul la/inainte de orice actionare a pedalei de frana. Oameni buni. Lasati la o parte ce indica CB. Motorul ala , cat este pornit, ce mananca? Salam? Consuma carburant. Asa era candva, cat se invarte, consuma. Cat , pe unde, cum si cel mai important pentru voi, ce indica CB, sunt alte povesti. |
--------------------
Hyundai
i40
1.7 CRDi 136cp CVA
- CT28SBA
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 1st May 2025 - 11:16 |