Injectoare Renault Megane 3, Intretinere, reparatii, costuri.
![]() ![]() ![]() |
Injectoare Renault Megane 3, Intretinere, reparatii, costuri.
clau166 |
![]()
Post
#451
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 424 Joined: 29 May 10 From: Arges ![]() |
Attached thumbnail(s) screenshot.376.jpg ( Size: 307.11k ) Number of downloads: 827 |
||
--------------------
Renault
Megane III PH2 1.5 dci K9K 636
2012
|
|||
costas78 |
![]()
Post
#452
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 292 Joined: 26 August 20 From: Constanta ![]() |
Salut colegi. Am o rugaminte pentru cei ce stiu sa imi spuna de ce este asa. Am incarcat niste poze facute de mine la un diagnostician, cum isi spune el.
Nu am erori, doar rontait in acceleratie si uneori un usor lag in acceleratie. Nu tremura nimic, nu trepideaza nimic, doar o usoara plafonare pe la 2400 rpm. El imi spune ca injectorul 3 are probleme pe electric. Atat. S-a uitat la valorile MFMA si asta a fost concluzia. Culmea este ca, corectiile sunt bune spre foarte bune. Intre 0.92 si 1.09, dar de regula doar 3-ul urca pana la 1.09. Apoi scade si el la 1.05 daca o las putin la ralanti. Cum si-a dat seama ca 3 e problema, mai ales ca iarna toate corectile sunt foarte aproape de 1, cand ar trebuii sa fie invers. La mine la cald face pe nebuna. Iarna rontaie la fel de tare, nu e nici o diferenta. Consumul este nomal. La 140km/h, drum drept, am 5.8-6.1 cu ceva bagaje si 3 persoane. Multumesc frumos. Attached thumbnail(s) IMG_20230321_174455.jpg ( Size: 664.02k ) Number of downloads: 820 IMG_20230321_174520.jpg ( Size: 693.39k ) Number of downloads: 806 IMG_20230321_174535.jpg ( Size: 756.21k ) Number of downloads: 792 IMG_20230321_174543.jpg ( Size: 652.75k ) Number of downloads: 734 |
--------------------
Renault
Megane 3 K9K 636
Grandtour 1,5dci 110CP 2014
|
|
clau166 |
![]()
Post
#453
|
Membru autentic Group: Members Posts: 424 Joined: 29 May 10 From: Arges ![]() |
Adauga si poze cu valorile de la Dataread.Charging time injector 1,2,3,4 + Dataread.Rail pressure drop 1,2,3,4.
Cat timp nu ai eroare detectata pe tester refuz sa cred ca e partea electrica a injectorului cu probleme. Partea mecanica ar putea avea ceva probleme dar totul depinde de mai multi parametri. Cei de mai sus sunt direct legati. This post has been edited by clau166: 3 Aug 2023, 17:33 |
--------------------
Renault
Megane III PH2 1.5 dci K9K 636
2012
|
|
Gil26 |
![]()
Post
#454
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.129 Joined: 10 May 20 ![]() |
Chiar daca nu este eroare detectata pe tester pot sa fie probleme pe un injector (daca @ costas78 are sa nu probleme poate sa fie alta discutie), iar parametri respectivi au fost cititi cu ddt4all si in versiunea aceea de program nu poate adauga poze cu valorile cerute (ddt4all nu are toate functiile DDT deblocate in acea versiune).
PS: plus ca "... poze facute de mine la un diagnostician, cum isi spune el." ![]() This post has been edited by Gil26: 3 Aug 2023, 18:08 |
--------------------
Dacia
Sandero Stepway 1.5dCi Easy-R(TS4)
2017
|
|
costas78 |
![]()
Post
#455
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 292 Joined: 26 August 20 From: Constanta ![]() |
Bun, și cu ce soft citesc valorile cerute de @clau166? Eu am DDT4All și Pyren cu baze de date din 2021. Am acces la un clip, al unui prieten.
|
--------------------
Renault
Megane 3 K9K 636
Grandtour 1,5dci 110CP 2014
|
|
Gil26 |
![]()
Post
#456
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.129 Joined: 10 May 20 ![]() |
PyRen este OK pentru "valorile cerute", iar monitorizarea injectiei se poate face si cu CLiP, importanta insa este analiza \interpretarea acestora.
LE: acestea (dar nu numai) sunt valori DataRead pentru masina ta ex. la injectorul #3: <span class='edit'>4 Aug 2023, 07:26:</span> QUOTE(clau166 @ 29 Jul 2023, 16:43) ..... LE : Pot scrie codul injectorului in acest calculator delphi cu pyren ? Pornit in mod DDT nu am gasit posibilitatea de scriere cod injector. Da, codul injectorului #1 se poate scrie in injectia Delphi DCM 1.2 prin comanda VP001 –Cod injector cilindru1 respectiv VP002 \003\004 pentru celelalte sau SC002 –Introducere coduri injectoare pentru toate, vezi ex atasat (plus procedura): This post has been edited by Gil26: 4 Aug 2023, 07:27 Attached thumbnail(s) Injector3.png ( Size: 334.42k ) Number of downloads: 75 Cilindru3MFMA.png ( Size: 573.53k ) Number of downloads: 65 ScriereCodInjector1.png ( Size: 233.27k ) Number of downloads: 51 |
--------------------
Dacia
Sandero Stepway 1.5dCi Easy-R(TS4)
2017
|
|
clau166 |
![]()
Post
#457
|
Membru autentic Group: Members Posts: 424 Joined: 29 May 10 From: Arges ![]() |
Multam pt ajutor Gil26. E bun pt oricine ar cauta si pe viitor. Gasisem informatia sapand adanc. N-am ajuns sa mai incerc sa scriu acel cod pentru ca acea persoana tot intarzie cu injectorul vechi.
costas78 Valorile le citesti cu pyren pornit in modul DDT. Cred ca asa ai facut si print screen cu valorile MFMA de mai sus din pozele tale. Importante sunt si valorile cerute pentru ca ambele comanda deschiderea injectorului un timp mai mare. Din primele 2 poze postate de gil26 se vede ca injectorul e mai lenes la timp scurt de deschidere si e tinut mai mult timp deschis. In anumite limite se pot mari manual timpii astia. Timp mai mare inseamna motorina mai multa injectata. This post has been edited by clau166: 4 Aug 2023, 16:16 |
--------------------
Renault
Megane III PH2 1.5 dci K9K 636
2012
|
|
ZMH |
![]() ![]()
Post
#458
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 30 August 23 ![]() |
Salutare, vin si eu cu o problema referitoere la injectoare.
luna trecuta am mers la Buzau si am reconditionat toate cele 4 injectoare siemens vdo - masina in cauza Renault Laguna 3 1.5. dci an 2011 doar asa ca mi se parea mie ca are un mic rontait (mare prostie). Dupa montare pe masina a injectoarelor si rescrierea codurilor , masina merge in valuri, nu trage cum trebui si este in continua regenerare semn ca arderea nu este curata iar acel rapanit ce se aude pe accelerare este urmat de o cantitate enorma de fum negru. Filtru este la o incarcare de 60% continuu iar regenerarile sunt prezente mai tot timpul dar nu reuseste sa se goleasca din pricina arderii defectuase si a excesului de fum . Intebare: cum reusesc sa calibrez injectoarele pentru a functiona in parametrii, pana sa fac injectoarele masina mergea fara probleme doar ca avea un rontait pe la 2500 ture in sarcina 2 Sep 2023, 11:54: S-a mai intalnit cineva cu ceva asemanator? Turbina reconditionata, egr curatat, fara erori sau martori aprinsi in bord. S-a facut si adaptare la tor ce se putea in soft gen senzor presiune pompa, rampa injectie, egr etc. sunt ramas fara idei cei de la service dau tot vina pe injectoare ca nu ar fi facute cum trbui. am mers iara la injectoare mi s-a montat un alt set de injectoare acelasi tip si an dar nici o schimbare, ale mele au fost verificate iara fara a fi ceva in neregula cu ele. Cei de la service au zis ca nu trebuiau rescrise codurile la tipul asta de injectoare euro 5 NU STIU PE CE PISTA SA MAI MERG? ![]() This post has been edited by ZMH: 2 Sep 2023, 10:54 |
--------------------
renault
laguna 3
2011
|
|
dan_g |
![]()
Post
#459
|
Membru autentic Group: Members Posts: 212 Joined: 23 December 10 From: Iasi ![]() |
Poate cine a scris codurile nu stie ca la masinile frantuzesti injectorul 1 e cel dinspre cutia de viteze.
|
--------------------
Renault
Megane 3
2011 1.5 dCi 110
- -
|
|
petree |
![]()
Post
#460
|
Membru autentic Group: Members Posts: 288 Joined: 13 November 11 ![]() |
Niste prosti, scrie injectoarele, la cutie injector 1, la distributie injector 4!
Ai facut o prostie cu reconditionare injectoare! |
--------------------
Renault
Renault Megane Hatch 1.3 TCE 140 CP Techno 2024
2024
|
|
Cretzu24 |
![]()
Post
#461
|
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 7 October 23 ![]() |
Buna , mă poate ajuta cineva cu o informație , vreau sa resetez injectoarele cu interfață Delphi și nu știu cum
16 Oct 2023, 02:12: Buna , mă poate ajuta cineva cu o informație , vreau sa resetez injectoarele cu interfață Delphi și nu știu cum This post has been edited by Cretzu24: 16 Oct 2023, 01:12 |
--------------------
Nissan
Qashqai
2012
- QSM34GD
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#462
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.316 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
ce reset vrei sa le faci? ca nu prea exista asa ceva? poti sa le vezi valorile, poti sa scrii coduri noi de injectoare in cazul in care le schimbi ... dar reset .. nu prea ..
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
the_first1989 |
![]()
Post
#463
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 28 September 08 ![]() |
QUOTE(Gil26 @ 21 Dec 2020, 20:46) Eu as sugera sa refaca testul corect in conditiile specificate, citite corectiile inainte si dupa (in conditii similare). Apoi daca are dubii cu acest injector 4 il poate inversa cu altul si daca diferentele se muta (pastreaza) poate face si un test pe banc cu el (nu costa asa de mult). Plus folosita corect diagnoza in toate cazurile. Si raman la parerea ca la colegul clau166 sunt probleme cumulatepe injectie. LE: atasat si procedura pentru K9K636, iar celelalte valori\conditii se pot extrage din documentatia de diagnoza pe baza seriei VIN (pe care colegul o are, dar hai ca le atasez si aici)). Salutare! Am o intrebare referitor la postul citat mai sus. Imi poate spune cineva unde as putea gasi documentatia de diagnoza sau din ce program de diagnoza este extrasa? Multumesc! |
--------------------
RENAULT
MEGANE
3 2012 K9K636
|
|
petree |
![]()
Post
#464
|
Membru autentic Group: Members Posts: 288 Joined: 13 November 11 ![]() |
RENAULT MEGANE 3 GRANDTOUR 14/03/2011 VF1KZ8G0645143357
COD MOTOR K9K 846 km 243000 pe la 184000 am schimbat doua, cu unele vechi. Azi 28.10.2023 pe langa tropait (rontait) ma confrunt cu pornire trepidata circa 1 minut. Am facut un test de corectii injectoare. Injectorul 3 are o corectie peste 1.24 la rece, dupa pornire urca la 1.40, cand se incalzeste scade la 1.22. Cred ca le voi schimba cu unele noi, cost 5080 ron injectoare si le voi pune la service sa am si garantie. Poza 1 test la rece, motor oprit 1.24 Poza 2 dupa pornire 1.40 Poza 3 dupa 3 minute motor pornit, si aici am un relanti super linistit. 1.22 Motorul la cald ma supare doar cu rontaiala. Pe aliexpress costa 847.29 ron, dar nu ma risc. https://www.aliexpress.com/item/1005005976192510.html This post has been edited by petree: 28 Oct 2023, 18:57 Attached thumbnail(s) 1_LA_RECE.PNG ( Size: 120.35k ) Number of downloads: 53 2_DUPA_PORNIRE.PNG ( Size: 120.57k ) Number of downloads: 41 3_REVENIRE_LA_CALD.PNG ( Size: 120.43k ) Number of downloads: 37 |
--------------------
Renault
Renault Megane Hatch 1.3 TCE 140 CP Techno 2024
2024
|
|
Gil26 |
![]()
Post
#465
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.129 Joined: 10 May 20 ![]() |
Salut, despre acest "tropait (rontait)" la 1.5 dCi s-a mai discutat in acest topic dar si in aceasta sectiune destul de mult.
Valorile din capturile pe care le-ai atasat cel putin mie nu imi "spun" prea multe (inclusiv corectiile injectoarelor chiar daca unele sunt mai mari\mici ca nominalul) iar daca tot ai CanClip (un program foarte bun pentru monitorizari) iti sugerez sa vezi \faci si cateva grafice cu corectiile injectoarelor dar si ceilalti parametri aferenti (subliniez asta) intr-o pornire cu motorul rece si dupa aceea cu el cald (ex cand temperatura lichidului de racire ajunge la valori mai mari ex 80 C) tinand cont si de "pornire trepidata circa 1 minut" dar si de "rontaiala" la cald. This post has been edited by Gil26: 28 Oct 2023, 19:34 |
--------------------
Dacia
Sandero Stepway 1.5dCi Easy-R(TS4)
2017
|
|
petree |
![]()
Post
#466
|
Membru autentic Group: Members Posts: 288 Joined: 13 November 11 ![]() |
Azi 04.05.2024
RENAULT MEGANE 3 GRANDTOUR 14/03/2011 VF1KZ8G0645143357 COD MOTOR K9K 846 Km 248850 am pus injectoare si bujii Beru NOI Tractorașul meu este alta mașină, se simte diferență la accelerare, la sunetul injectiei. Să vad acum la consum. This post has been edited by petree: 4 May 2024, 18:18 Attached thumbnail(s) 20240504_172002.jpg ( Size: 2.97mb ) Number of downloads: 74 |
--------------------
Renault
Renault Megane Hatch 1.3 TCE 140 CP Techno 2024
2024
|
|
DanDare2013 |
![]()
Post
#467
|
Membru incepator Group: Members Posts: 18 Joined: 1 October 23 From: Cluj ![]() |
Salut,
Recent am facut o diagnoza la masina din semnatura cu Car Scanner Pro si mi-a dat o eroare pe injectorul 1. Cand m-am uitat la corectiile de pe injectoare , pe injectorul 1, cand pornesc masina dimineata imi arata 1.2 si dupa ce merg cu ea si motorul e cald valoarea urca pana la 1.8 !!! Mentionez ca masina are o usoara smuncitura dupa ce pornesc cu ea in plaja de turatii 1.500 -2.000 rpm , dar dupa aprox 5 min de mers acest simptom dispare ( banuiesc ca pana se incalzeste un pic motorul). In rest nu trepideaza, iar consumul urban variaza intre 6.5 - 9% in functie de trafic si de cat de cald este motorul. In bord nu am nici un martor aprins si nici un mesaj de avertizare. Cei care ati mai avut probleme cu injectoarele ce parere aveti, sa-l schimb , mai merge asa, ce alte simptome ar trebui sa urmaresc ? Multumesc |
--------------------
Renault
Megane 3
K9K A6 (636) Grandtour 1.5 dCi 110 CP 2014
|
|
lupukel |
![]()
Post
#468
|
Membru autentic Group: Members Posts: 307 Joined: 17 December 17 From: Iasi ![]() |
1.8 ar zice ca e aproape dus si trebuie inlocuit, dar conteaza foarte mult si celelalte corectii, pentru ca calculatorul de injectie are bunul obicei sa le frece de amiaza pe toate pana e stabil cat de cat motorul in ansamblul lui. Fiind un reglaj 4D n-ai cum sa te prinzi ochiometric in ce directie s-a dus ca sa gaseasca un punct de stabilitate.
Deci exclusiv pe baza corectiei nu se poate da un verdict, trebe vazute toate erorile, ca sigur sunt. Daca acel +0.8 e distribuit cu - pe celelalte 3 inj atunci probabil ca ala e defect. Daca in schimb ai altul cu corectie in oglinda pe -, atunci tre sa te uiti si la erori & stuff ca poate fi oricare din cele 2. |
--------------------
Renault
Megane 3
2012 1.5 dci 110 CP K9K836
|
|
NDaniel |
![]()
Post
#469
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 17 August 21 ![]() |
Salutare baieti, e prima mea postare p-aici..
Sunt posesor de un K9K636 1.5, start-stop si alte podoabe de genul... De prin septembrie incoace masina mea are urmatoarea problema .. dimineata la rece masina da in nas pana se incalzeste apa la prima liniuta (aprox.). Ieri cand ma intorceam spre casa, pe autostrada (150-160 km/h) a inceput sa dea in nas (wtf, prima data cand face asta la cald) si am observat ca masina era in regenerare, acesta poate fii un indiciu important. Valorile la injectoare pe tester atat la rece sunt intre 0.86 (cea mai mica valoare) - 1.08 (cea mai mare valoare) iar la cald sunt toate apropiate de 1. Injectoarele sunt cumparate noi, anul trecut in aprilie. Ce am observat, pe Car Scanner Pro ele apar cu "Cylinder adaptation status: 0" -> din ce am citit aici ar trebui sa fie 7 pt. ca este modelul cu Start-Stop, o sa incerc sa rescriu din nou injectoarele si sa fac adaptarea corecta. Nu este de la rezistenta. M-am gandit sa ma duc la o diagnoza sa reseteze calculatorul de injectie, calibrare, etc. Ce am observat, "tacanitul" clasic de injectoare mi se pare mai proeminent, Nu am absolut nicio eroare pe masina si asta ma frustreaza si mai tare. Am schimbat debitmetru deoarece estimated air flow la relantiu este ~380mg iar eu am 355.4 mg. (uneori sunt diferente de 100 de unitati) si ma gandeam ca acesta nu masoara corect. Am verificat toate furtunurile in speranta ca trage aer fals pe undeva, fara succes, toate furtunurile sunt ok. ![]() Colegii care au mai intampinat asta, ati reusit sa aflati cauza? Cum ati remediat situatia? Multumesc anticipat! |
--------------------
Renault
Megane III PH2 Grandtour, 1.5 dCI 110 K9K636,
2013
|
|
costas78 |
![]()
Post
#470
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 292 Joined: 26 August 20 From: Constanta ![]() |
Salut, și eu am 636. Legat de air flow, este influențat de low egr si așa trebuie să înregistreze. Diferente intre valoarea ceruta și cea înregistrată. Când low egr este la 45% valorile aerului sunt egale. Da, 636 are 7 valoare la statusul adaptarii., nu știu de ce ai tu 0. Problema ta pare de la turbina sau valva de pilotare turbina. Succes și tine-ne la curent cu rezolvarea.
Legat de injectoare, ale mele ronțăie de când o am, de vreo 80k și la fel că și tine am corecții între 0.8 și 1.1, de cele mai multe ori stau lipite de 1. Corecțiile sunt ultima ta problemă. Caută o diagnoza gen pyren sau renolink și urmărește indicii MFMA. |
--------------------
Renault
Megane 3 K9K 636
Grandtour 1,5dci 110CP 2014
|
|
NDaniel |
![]()
Post
#471
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 17 August 21 ![]() |
Salut,
Multumesc de sfaturi. Cred ca am reusit sa izolez problema si este cum ai spus tu, valva de pilotare turbina. Am verificat-o cu manometru pt. vacuum si am constatat ca la relantiu oscileaza acul manometrului, nu are o valoare stabila ceea ce imi pune semne de intrebare. O sa caut alta valva si o sa fac masuratori cu cea noua. Aseara am schimbat saibele de foc de la injectoare, am schimbat si injectorul nr. 1 (piticii mei de pe creier, am gasit unul bun din cele 4 schimbate), scris codul, resetat injectia, initializata, sincronizata.. pare sa nu mai faca chiar asa rau. Azi datorita temperaturilor reduse, a murit la relantiu cu rezistenta pusa dupa ce a inceput sa oscileze. Banuiesc ca si electrovalva are rolul ei cand e masina la relantiu. De asemenea am curatat si teava J si EGR-ul, nu au avut depuneri mari. Ultima data facand asta prin 2022.. dupa le-am initializat si pe ele. Se tine bine batranica, 293 mii km and still counting ![]() Keep in touch, revin cu mai multe detalii. This post has been edited by NDaniel: 19 Nov 2024, 07:59 |
--------------------
Renault
Megane III PH2 Grandtour, 1.5 dCI 110 K9K636,
2013
|
|
NDaniel |
![]()
Post
#472
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 17 August 21 ![]() |
Nu mai pot reveni cu edit asupra mesajului de mai sus, asa ca va scriu un nou post... din nou
![]() Am schimbat valva de pilotare turbina si am constatat ca cea veche a fost defecta si din aceasta cauza oscila acul manometrului. Acum cu valva noua (Pierburg) nu vrea sa clinteasca deloc la relantiu. Cum am zis si in postul anterior, mi-am facut damblaua si am schimbat injectorul 1 crezand ca de la el pleaca problemele, am revenit la cel cumparat anul trecut deoarece nu imi rezolvase problema mea. Astept sa vad cum se comporta dimineata la prima cheie, daca mai vrea sa dea in nas sau nu. Iar in weekend, intr-o noapte o sa ma apuc de adaptarea injectoarelor pt. ca cylinder adaptation este 0. |
--------------------
Renault
Megane III PH2 Grandtour, 1.5 dCI 110 K9K636,
2013
|
|
NDaniel |
![]()
Post
#473
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 17 August 21 ![]() |
Uhm, problemute peste problemute. Injectorul pus temporar pe cilindrul 1 mi-a ars bujia. Acesta pulveriza mai multa motorina decat trebuia, good to know. Am vazut eroare "P0380 glowplugs".
Ideea e ca eu am schimbat bujiile la inceputul lunii octombrie si tot de atunci si acel dat in nas. Am cumparat 4 bujii BERU si le voi inlocui astazi, sper sa dispara problema. Se pare ca bujiile sunt utilizate si cand isi face masina regenerare (din ce citisem cica cricul ar fi diferit fata de celelalte marci diesel cu DPF). Am toate simptomele unor bujii care functioneaza defectuos, miros intepator de motorina nearsa pe evacuare, intreruperi pana cand motorul ajunge la 45 grade. Incep sa iau in calcul si releul de bujii, dupa ce o sa vad comportamentul cu bujiile noi. This post has been edited by NDaniel: 22 Nov 2024, 08:09 |
--------------------
Renault
Megane III PH2 Grandtour, 1.5 dCI 110 K9K636,
2013
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#474
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.316 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
eu cred ca acel injector pulveriza incontinu .. si riscai chiar sa iti topeasca pistonul ..
Daca ai schimbat bukiile in octombrie, eu zic sa i schimbi doar pe cea arsa nu pe toate 4 |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
NDaniel |
![]()
Post
#475
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 17 August 21 ![]() |
Vreau sa le schimb pentru linistea mea. Cu cele actuale de pe masina e o poveste lunga, a avut cineva mana de aur ... whatever, am comandat si releul de bujii.. maine ma apuc de treaba.
Noroc ca nu am mers mult cu masina si cu acel injector. ![]() |
--------------------
Renault
Megane III PH2 Grandtour, 1.5 dCI 110 K9K636,
2013
|
|
NDaniel |
![]()
Post
#476
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 17 August 21 ![]() |
Hah, am rezolvat problema.
Din cele 4 bujii schimbate in septembrie, doua erau arse. Am schimbat si releul de bujii, am mers pe varianta OE Nagares si totul este ok. Acestea erau Renault Value+. Pe pt. codul de motor ambele tipuri de relee sunt functionale (cel galben este doar pt. 636 si inca un cod motor) iar cel alb este pt. mai multe coduri de motor (inclusiv 636). Am mers pe varianta cu galben, este mai "dedicat". Am pornit masina fara nicio problema si fara nicio "gatuire" si "dat in nas". This post has been edited by NDaniel: 26 Nov 2024, 14:05 |
--------------------
Renault
Megane III PH2 Grandtour, 1.5 dCI 110 K9K636,
2013
|
|
tarzan23 |
![]()
Post
#477
|
Membru incepator Group: Members Posts: 35 Joined: 8 January 16 ![]() |
Numerotarea injectoarelor la Megane 3 an 2011 1.5dci 110Hp COD MOTOR K9K 846, cum se face? Tot de la volanta spre distributie? La APAN Braila mi s-a spus ca dupa 2010 cica s-ar numerota normalde la distributie catre volanta ...
![]() ![]() ![]() This post has been edited by tarzan23: 1 Dec 2024, 08:44 |
--------------------
Renault
Megane III Break
2011, 1.5 dCi, 81 kW, kz8g
|
|
Gil26 |
![]()
Post
#478
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.129 Joined: 10 May 20 ![]() |
Salut, in toata documentatia Renault pentru Megane III X95 1.5 dCi 110 CP 2011 cod motor K9K846 (dar si 836, 837) atat in schemele electrice, procedurile de diagnosticare (inclusiv ID-ul injectoarelor, corectiile, etc.) cat si manualele de reparatie injectorul /cilindrul nr. 1 se afla langa volantul motor, vezi si atasat (poate sunt de folos si altor colegi de forum):
This post has been edited by Gil26: 1 Dec 2024, 13:46 Attached thumbnail(s) K9K846LocatieInjectoare.png ( Size: 992.94k ) Number of downloads: 39 K9K846Diagnosticare.png ( Size: 198.04k ) Number of downloads: 35 K9K846DemontareMontare1.png ( Size: 624.53k ) Number of downloads: 29 K9K846DemontareMontare2.png ( Size: 588.42k ) Number of downloads: 22 K9K846DemontareMontare3.png ( Size: 384.81k ) Number of downloads: 26 K9K846DemontareMontare4.png ( Size: 137.78k ) Number of downloads: 23 K9K846InjectoareCodOE.png ( Size: 145.19k ) Number of downloads: 20 |
--------------------
Dacia
Sandero Stepway 1.5dCi Easy-R(TS4)
2017
|
|
clau166 |
![]()
Post
#479
|
Membru autentic Group: Members Posts: 424 Joined: 29 May 10 From: Arges ![]() |
Din cate stiu la orice 1.5 dci numerotarea se face de la dreapta la stanga adica de la volanta spre distributie pt ca asa vrea Renault sa fie conventia.
|
--------------------
Renault
Megane III PH2 1.5 dci K9K 636
2012
|
|
tarzan23 |
![]()
Post
#480
|
Membru incepator Group: Members Posts: 35 Joined: 8 January 16 ![]() |
Gil26 - ms de explicatii... care sunt valorile corectiilor corecte (valorile de referinta)? (de la ..... pana la .....) De cand trebuie sa ne ingrijoram? ms...
This post has been edited by tarzan23: 2 Dec 2024, 21:33 |
--------------------
Renault
Megane III Break
2011, 1.5 dCi, 81 kW, kz8g
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 25th April 2025 - 15:49 |