Injectoare Renault Megane 3, Intretinere, reparatii, costuri.
![]() ![]() ![]() |
Injectoare Renault Megane 3, Intretinere, reparatii, costuri.
lupukel |
![]()
Post
#361
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 307 Joined: 17 December 17 From: Iasi ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane 3
2012 1.5 dci 110 CP K9K836
|
|||
clau166 |
![]()
Post
#362
|
Membru autentic Group: Members Posts: 424 Joined: 29 May 10 From: Arges ![]() |
Ca si altii de aici, si eu am fost initial la un mecanic. Mecanic de reprezentanta Renault. Verdictul dupa tester si verificari a fost injectoarele. Asta se intampla cu 2 ani in urma inainte sa schimb prima data injectoarele. Dupa ce le-am schimbat cu unele OK cu kilometri putini si tot existau problemute fata de o alta masina echivalenta reactia mecanicului a fost ca injectoarele cumparate nu sunt nici astea sh in cea mai buna forma si ca au uzura.
In timp am tot invartit diagnoza si am frecat fiecare componenta importanta ( senzori, turbo, evacuare ) fara sa gasesc nimic cu probleme evidente. Piesele inlocuite n-au facut diferenta in functionare semn ca mergeau si cele vechi. Unele din ele au meritat testate pentru ca au costat 100-300 lei cu manopera 0 pentru ca le-am inlocuit eu si cel putin mi-a iesit din cap ideea ca ele ar putea fi de vina. O sa revin dupa 2-3 zile de functionare cu noile injectoare. Daca nu se observa o imbunatatire majora si functioneaza exact ca si cele vechi va trebui sa caut problema in alta parte. Ideile care imi vin ar fi legate de senzori temperatura ( debitmetru , senzor temperatura antigel ) , senzori care influenteaza avansul injectiei. Daca nici astea nu sunt ...va trebui ca la inlocuirea distributiei sa verifice cineva daca pompa de injectie e montata corect sau daca se putea gresi pe undeva. Am ramas fara idei. |
--------------------
Renault
Megane III PH2 1.5 dci K9K 636
2012
|
|
ligrivis |
![]()
Post
#363
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 347 Joined: 14 July 05 From: Bucuresti ![]() |
Pompa de injectie nu intra in calcul la distributie caci baga inalta presiune in mod constant si injectoarele electrice deschid cand au timpul programat din ECU. Doar daca este decalata distributia la axul cu came sau arborele cotit ar fi cazul.
Cunosc pe cineva cu un motor cu 2 axe cu came si la o distributie pusa gresit cand era incarcat masina era moarta iar fara incarcatura mergea fara probleme motorul. |
--------------------
Megane 3 Duster 3
1.6 DCI
2012 2024
|
|
dan-paul |
![]()
Post
#364
|
Membru incepator Group: Members Posts: 72 Joined: 29 December 09 ![]() |
Salutare tuturor,
Am si eu o problema legata, cred, de injectoare. Dupa 10 zile de concediu, mergeam catre casa si la un moment dat mi-a aparut pe bord mesajul "Engine failure hazard" si "Stop". Am tras pe dreapta si am oprit motorul. Dupa vreo 5 min am pornit masina, mesajul se stinsese si am dat sa plec. cum am apasat acceleratia a aparut din nou acel mesaj. Am oprit din nou si am ridicat capota. Am vazut ca motorul si capota erau stropite cu motorina care provenea de la supapa pompei de injectie. Am asteptat 5 min si iar am pornit masina. De data asta am plecat de pe loc foarte incet, fara sa bruschez acceleratia si am putut merge fara sa mai apara acel mesaj. Pana la urma am ajuns cu ea in service renault, iar mecanicul mi-a spus, dupa ce a facut un test, ca e dus un injector. As vrea sa va intreb si pe voi care e parerea voastra. Am atasat o poza cu locul pe unde stropeste cu motorina atunci cand functioneaza motorul.imag.jpg ( Size: 116.65k ) Number of downloads: 739 This post has been edited by dan-paul: 10 Jan 2022, 14:49 |
--------------------
Renault
Megane 3 Grandtour 1.5 dci 110CP
2012
|
|
lupukel |
![]()
Post
#365
|
Membru autentic Group: Members Posts: 307 Joined: 17 December 17 From: Iasi ![]() |
E supapa de golire aer de pe furtunul ce vine de la filtrul de motorina la pompa de injectie. In mod normal cand apesi pe zona din centru se deschide supapa, si in rest tre sa stea inchisa.
|
--------------------
Renault
Megane 3
2012 1.5 dci 110 CP K9K836
|
|
dan-paul |
![]()
Post
#366
|
Membru incepator Group: Members Posts: 72 Joined: 29 December 09 ![]() |
Stiu ca atunci cand apesi pe tija care iese din ea, stropeste cu motorina. Dar am observat ca si in timpul functionarii motorului, stropeste cu motorina pe la supapa aceea, fara sa apas pe ea. E ca si cum presiunea in pompa ar fi mai mare decat ar trebui.
|
--------------------
Renault
Megane 3 Grandtour 1.5 dci 110CP
2012
|
|
costas78 |
![]()
Post
#367
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 292 Joined: 26 August 20 From: Constanta ![]() |
Supapa asta protejaza pompa de inalta de o eventuala suprapresiune creata de pompa de alimentare din rezervor( cine are)??? Daca da, verifica si filtrul de motorina sa nu fie umflat. Eu dupa 5000km de mers cu un filtru de origine neconform, l-am scos umflat si stramb si l-am inlocuit cu altul Mahle 752/2D. Bine ca l-am vazut cand am schimbat un bec in far. Cu toate astea nu am avut probleme de vreun fel, sa ne spui si noua cum ai rezolvat si de unde era.
This post has been edited by costas78: 10 Jan 2022, 16:21 |
--------------------
Renault
Megane 3 K9K 636
Grandtour 1,5dci 110CP 2014
|
|
dan-paul |
![]()
Post
#368
|
Membru incepator Group: Members Posts: 72 Joined: 29 December 09 ![]() |
nu cred ca pompa de motorina din rezervor poate sa creeze suprapresiune in pompa de inalte. Din ce stiu, exista circuit de retur pentru excesul de motorina
Supapa aia nu cred ca are treaba cu pompa din rezervor. Pompa de injectie este antrenata de cureaua de distributie si creaza presiunea in rampa. Daca presiunea in pompa e prea mare, probabil ca face ca supapa aceea sa evacueze suprapresiunea si astfel arunca motorina. Cel putin asa gandesc eu. Corectati-ma daca gresesc. |
--------------------
Renault
Megane 3 Grandtour 1.5 dci 110CP
2012
|
|
costas78 |
![]()
Post
#369
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 292 Joined: 26 August 20 From: Constanta ![]() |
De acord cu tine ca exista retur si totusi sunt o gramada, in frunte cu rusii care aduc Megane-uri din Europa si care au postat cu litere mari si rosii ce filtre sa folosim si ce filtre nu, la modelele cu pompa de alimentare in rezervor.
https://www-k9k636-top.translate.goog/?_x_t...=ro&_x_tr_hl=ro Nu stiu, imi dau cu parerea, dar supapa asta nu se mai poate strange cumva, astfel incat sa permita doar trecerea aerului cand este cazul. Cand iti arunca combustibil pe acolo, vezi pe teser daca ai si o scadere a presiunii in rampa, eventual. |
--------------------
Renault
Megane 3 K9K 636
Grandtour 1,5dci 110CP 2014
|
|
AdiK87 |
![]()
Post
#370
|
Membru incepator Group: Members Posts: 36 Joined: 23 January 22 ![]() |
Salut, cum pot sa imi dau seama ce marca de injectoare am pe masina? Renault M3, 1.5 dci 110 cp, an 2012.
|
--------------------
Renault
Megane 3
2012, Grandtour
|
|
clau166 |
![]()
Post
#371
|
Membru autentic Group: Members Posts: 424 Joined: 29 May 10 From: Arges ![]() |
Iti poti da seama dupa codul motor. Marca e Continental pentru motorul tau dar pentru model de injector precis ai nevoie si de codul motor. Din cate stiu sunt 2 modele de injectoare Continental pentru modelul de 110 cai iar in 2012 se intalnesc ambele.
|
--------------------
Renault
Megane III PH2 1.5 dci K9K 636
2012
|
|
AdiK87 |
![]()
Post
#372
|
Membru incepator Group: Members Posts: 36 Joined: 23 January 22 ![]() |
Codul motor e KZ8G 06
|
--------------------
Renault
Megane 3
2012, Grandtour
|
|
Gil26 |
![]()
Post
#373
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.129 Joined: 10 May 20 ![]() |
Pentru ca nu a raspuns nimeni, din datele pe care le am pentru MeganeIII 1.5dCi 110CP din 2012 codul motor poate sa fie K9K636, 836, 837 sau 846. Pentru K9K636 codul OE al injectoarelor este 8201041272 iar cod Siemens A2C59507596, pentru restul cod OE 8200903034 cod Siemens A2C59513484 vezi si postul #33 din acest topic: Link post#33
Atasat si o captura cu aceste coduri, desigur ca pentru o verificare mai sigura se poate folosi seria de sasiu (VIN). This post has been edited by Gil26: 9 Feb 2022, 06:52 Attached thumbnail(s) InjectoareMegane3K9K_2012.png ( Size: 94.55k ) Number of downloads: 545 |
--------------------
Dacia
Sandero Stepway 1.5dCi Easy-R(TS4)
2017
|
|
AdiK87 |
![]()
Post
#374
|
Membru incepator Group: Members Posts: 36 Joined: 23 January 22 ![]() |
Iti multumesc
This post has been edited by AdiK87: 9 Feb 2022, 16:22 |
--------------------
Renault
Megane 3
2012, Grandtour
|
|
dan.gorea |
![]()
Post
#375
|
Membru autentic Group: Members Posts: 208 Joined: 4 August 12 From: Targu Mures ![]() |
Îmi puteți spune cum se reseteaza timpii pe injectie.?
|
--------------------
Nissan
Juke
2010/1.5DCI 110CP K9K VW Passat B8 2.0TDi 150Cp
|
|
sami73 |
![]()
Post
#376
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 14 January 19 ![]() |
Buna ziua,
Sunt posesorul unui Renault Megane Grandtour 1.5dci 110, cp cod motor k9k 836 - KZ1G, din 2011 si are 268 k. In data de 19.06.2022 (a 2a zi avem revervare in Grecia), mi-a aparut mesajul "check anti pollution system", masina functionand perfect. Am mers la tester, iar mecanicul mi-a spus ca-i "dusa electronica" injectorului 2. Toate 4 injectoarele aveau valori apropiate de 1. Dupa stergea mesajul am făcut un drum pe A1 (100km), iar masina functionand si fara sa imi reapara mesajul, am riscat, si am plecat in concediu. Pana acum am facut aprox.900 km, fara nicio problema. Adresez rugamintea membrilor grupului de a ma ajuta cu un sfat: Ce ar trebui facut? Se reconditioneaza injectoarele piezo? (As merge la BZ). Sa il inolcuiesc pe cel cu problema cu unul SH, sau nou? Va mulțumesc mult! |
--------------------
Renault
Megane 3
2011 1.5dci 110
- B 222 TAI
|
|
ProfiBv |
![]()
Post
#377
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.142 Joined: 12 June 16 From: Bv ![]() |
Nou , @1300 ron cu tva
|
--------------------
Renault
Grand Scenic 3
2010 / 1,5dci 110cp / EDC
- Bv Drumuri bune și RESPECT !
|
|
lupukel |
![]()
Post
#378
|
Membru autentic Group: Members Posts: 307 Joined: 17 December 17 From: Iasi ![]() |
Du injectorul/injectoarele la verificat la stand daca chiar vrei, inainte de a te apuca sa dai bani pe altele sau pe reconditionat.
Corectiile afisate nu inseamna aproape nimic, daca mecanicul tau a dat verdictul ca e dus injectorul doar pe baza corectiilor, cauta-ti alt mecanic. Erorile de anti-polution nu au prea mult a face cu injectoarele, oricum. Primul suspect e EGR. |
--------------------
Renault
Megane 3
2012 1.5 dci 110 CP K9K836
|
|
ProfiBv |
![]()
Post
#379
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.142 Joined: 12 June 16 From: Bv ![]() |
Tot "de prisos" zic si eu si in fond colegul intrebase doar atat
"Ce ar trebui facut? Se reconditioneaza injectoarele piezo? (As merge la BZ). Sa il inolcuiesc pe cel cu problema cu unul SH, sau nou?" Poate a nimerit un mecanic cunoscator . |
--------------------
Renault
Grand Scenic 3
2010 / 1,5dci 110cp / EDC
- Bv Drumuri bune și RESPECT !
|
|
xmisterx |
![]()
Post
#380
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.662 Joined: 12 October 17 From: Brasov ![]() |
Ar trebui postata exact eroarea care a fost gasita la diagnoza, din postarea lui sami73 si corectiile de pe injectoare nu pare sa fie o problema cu ele, raspunsul mecanicului e dubios, daca injectorul avea o problema electronica in 900 de km facea iar probleme.
|
--------------------
Renault
Laguna 2
2003 Privilege 1.9 dci 120 hp Clio life evo 2019 0.9 75 HP
|
|
dan.gorea |
![]()
Post
#381
|
Membru autentic Group: Members Posts: 208 Joined: 4 August 12 From: Targu Mures ![]() |
|
--------------------
Nissan
Juke
2010/1.5DCI 110CP K9K VW Passat B8 2.0TDi 150Cp
|
|
lupukel |
![]()
Post
#382
|
Membru autentic Group: Members Posts: 307 Joined: 17 December 17 From: Iasi ![]() |
QUOTE(lupukel @ 1 Sep 2021, 11:17) Gil26, o sa incerc sa iti explic, sper sa intelegi. Corectiile gasite la rusi de catre costas78 sunt corectii in valoare absoluta, de aia sunt negative sau pozitive. Corectiile afisate de can clip si alte scule, la motorul asta sau la 836 cum am eu, sunt corectii relative la valoarea nominala (intotdeauna pozitive), iar formula de calcul am zis-o mai sus. Faptul ca injectorul poate sa functioneze de la 0.3 la 1.9 corectie relativa nu inseamna ca si merge bine motorul, de aia am zis mai sus ca corectiile normale sunt de la 0.8 la 1.2, sau pe limba rusilor, de la -0.2 la +0.2. @dan.gorea depinde cu ce scula le citesti. Daca folosesti can clip atunci corectie 1 inseamna ca injectorul merge perfect. Alte scule pot da corectiile de la -1 la 1, si atunci corectie 0 inseamna ca merge perfect. |
--------------------
Renault
Megane 3
2012 1.5 dci 110 CP K9K836
|
|
dan.gorea |
![]()
Post
#383
|
Membru autentic Group: Members Posts: 208 Joined: 4 August 12 From: Targu Mures ![]() |
Dețin Nissan Juke aceași motorizare că și pe Megane3,adică 1.5dci 110cp.
In anii trecuți tot îmi apărea eroare pe injectorul 3,cam o data pe an,a îl acesta în 6 luni eroarea a apărut de 3-4ori ,eroare este pe partea electrica,așa că m-am decis să îl înlocuiesc și se pare că am făcut o prostie pt că merge mai rău mașina. Am pus injector nou și clănțăne motorul până în 200rot/min. Am citit corecțiile la injectoare 1----1,06 2---1,40 3-----0,41 4-----1,16 Sa fie oare alt injector defect,ce este de făcut? |
--------------------
Nissan
Juke
2010/1.5DCI 110CP K9K VW Passat B8 2.0TDi 150Cp
|
|
lupukel |
![]()
Post
#384
|
Membru autentic Group: Members Posts: 307 Joined: 17 December 17 From: Iasi ![]() |
@dan.gorea ti-am raspuns dincolo
|
--------------------
Renault
Megane 3
2012 1.5 dci 110 CP K9K836
|
|
dan.gorea |
![]()
Post
#385
|
Membru autentic Group: Members Posts: 208 Joined: 4 August 12 From: Targu Mures ![]() |
|
--------------------
Nissan
Juke
2010/1.5DCI 110CP K9K VW Passat B8 2.0TDi 150Cp
|
|
lupukel |
![]()
Post
#386
|
Membru autentic Group: Members Posts: 307 Joined: 17 December 17 From: Iasi ![]() |
@dan.gorea faci cum crezi, eu am patit ceva aproape identic cand am inlocuit un injector si am uitat sa ii scriu codul. Cand am pornit-o au luat-o toti dracii si corectie in jur de 0.4 pe injectorul respectiv. Doar ca eram cu diagnoza pe masina, am scris codul si s-a rezolvat imediat fara sa reinitializez nimic altceva.
This post has been edited by cj98czh: 27 Jun 2022, 15:33 |
--------------------
Renault
Megane 3
2012 1.5 dci 110 CP K9K836
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#387
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.316 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Gil, eu personal m-am saturat de figurile tale de d-soara de pension .. nui faci decat sa bagi batul prin gard ... asa ca la urmatoarea iesire o sa iti pun toate "cunostintele" tehnice pe tusa ... o perioada, asta ca sa stii de ce nu o sa mai poti posta.
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
dan.gorea |
![]()
Post
#388
|
Membru autentic Group: Members Posts: 208 Joined: 4 August 12 From: Targu Mures ![]() |
QUOTE(lupukel @ 27 Jun 2022, 15:25) @dan.gorea faci cum crezi, eu am patit ceva aproape identic cand am inlocuit un injector si am uitat sa ii scriu codul. Cand am pornit-o au luat-o toti dracii si corectie in jur de 0.4 pe injectorul respectiv. Doar ca eram cu diagnoza pe masina, am scris codul si s-a rezolvat imediat fara sa reinitializez nimic altceva. Injectorul l-am rescris. Cam cat trebuie sa fie corecțiile la injectoare? Sa înțeleag că este defect injectorul care l-am pus? This post has been edited by dan.gorea: 27 Jun 2022, 16:30 |
--------------------
Nissan
Juke
2010/1.5DCI 110CP K9K VW Passat B8 2.0TDi 150Cp
|
|
lupukel |
![]()
Post
#389
|
Membru autentic Group: Members Posts: 307 Joined: 17 December 17 From: Iasi ![]() |
Da o tura cu ea. 0.8 - 1.2.
|
--------------------
Renault
Megane 3
2012 1.5 dci 110 CP K9K836
|
|
dan.gorea |
![]()
Post
#390
|
Membru autentic Group: Members Posts: 208 Joined: 4 August 12 From: Targu Mures ![]() |
Am dat o tura dar nu și-a revenit. Am fost astăzi la cineva și mi-a spus că nu s-au echilibrat injectoarele și să o duc luni. Voi aștepta până luni sa vad daca reușește să îi facă ceva
This post has been edited by dan.gorea: 29 Jun 2022, 07:55 |
--------------------
Nissan
Juke
2010/1.5DCI 110CP K9K VW Passat B8 2.0TDi 150Cp
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 25th April 2025 - 15:47 |