Chemari in service, Megane 4
![]() ![]() ![]() |
Chemari in service, Megane 4
adrianovici_2006 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 637 Joined: 4 July 16 From: Ramnicu Valcea ![]() |
|
||
--------------------
renault
Anterior M2 ,1,5 dci, 80 cp,
megane 4 INTENS 110 DCI, BOSE Gris titanium
|
|||
jbn |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.596 Joined: 31 March 14 From: Bucuresti/Pitesti ![]() |
|
--------------------
Ex. Renault
Megane 4 Hatch, Corolla TS //
'16 1.5dCi 110cp, '22 1.8hsd 122cp
|
|
aqua |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.250 Joined: 24 February 05 From: Bucuresti ![]() |
se schimba duzele? ca daca da, atunci poti sa ti dai seama ce teste de calitate si functionale a facut renault inainte sa dea drumul la masina pe piata
|
--------------------
ex. megane dci,
ex. Sportage GDI
2017 Sportage 2020 AWD T-GDI
|
|
DragosCatalin |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 204 Joined: 13 January 17 ![]() |
Ce bine ca nu am cumpărat anul trecut...e mai bine sa astepti in jur de 6-10 luni ca sa se remedieze eventuale probleme la orice masina, device sau altceva si apoi sa cumperi. S.a intamplat ca la note 7
![]() P.S: Am vorbit la vocea clientului si au spus ca atunci cand o sa demareze rabla ( suna ciudat ca o rabla sa demareze) ![]() ![]() |
--------------------
Dacia
Logan
2005
|
|
roland |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
QUOTE(aqua @ 3 Feb 2017, 15:33) se schimba duzele? ca daca da, atunci poti sa ti dai seama ce teste de calitate si functionale a facut renault inainte sa dea drumul la masina pe piata De notat ca, avand in vedere cate rechemari in service exista pe planeta, nu poti spune ca Renault n-a facut nu stiu ce teste. Rechemari pentru probleme minore sau majore exista la toate marcile, multe dintre ele de renume (si chiar probleme grave, sistem de franare, airbags, incendii, etc). |
--------------------
.
.
.
|
|
aqua |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.250 Joined: 24 February 05 From: Bucuresti ![]() |
evident, eu ma gandeam totusi si la faptul ca pastrarea parbrizului curat e un element de securitate, si daca nu l au testat inclusiv la viteze mari, atunci eu zic ca e cam nasol
plus ca n-au trecut decat cateva luni de cand se vinde masina si faci chemare in service pentru asa ceva This post has been edited by aqua: 3 Feb 2017, 16:19 |
--------------------
ex. megane dci,
ex. Sportage GDI
2017 Sportage 2020 AWD T-GDI
|
|
sserban22 |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 381 Joined: 1 August 09 ![]() |
Ar fi bine sa postati aici rezolvarea cu diuzele, daca sunt tip perdea sau nu. Eu unul nu fac inlocuirea decat daca sunt tot perdea.
|
--------------------
Megane sedan
1.6 sce
2016
|
|
jbn |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.596 Joined: 31 March 14 From: Bucuresti/Pitesti ![]() |
QUOTE(sserban22 @ 3 Feb 2017, 17:35) Ar fi bine sa postati aici rezolvarea cu diuzele, daca sunt tip perdea sau nu. Eu unul nu fac inlocuirea decat daca sunt tot perdea. 99% nu sunt perdea. A zis tanti de la vc ca sunt normale. Dar exista si posibilitatea unei surprize. Vom vedea. Pe mine nu ma deranjeaza daca nu sunt perdea. Care este diferenta? Se uzeaza stergatoarele mai repede? Nu prea cred... |
--------------------
Ex. Renault
Megane 4 Hatch, Corolla TS //
'16 1.5dCi 110cp, '22 1.8hsd 122cp
|
|
speedman |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.495 Joined: 21 April 07 ![]() |
un criteriu intr adevar de care tb tinut cont la achizitia unei masini...sistemul de spalare al parbrizului, foarte tare...in oras nu deranjeaza, iar la drum lung pe autostrada nu cred ca stai non stop sa speli parbrizul...poti incetini sa l speli, oricum nu merg toti tare...indiferent de banda pe care ruleaza. Remarca asta imi aduce aminte de un alt forum unde deranja foarte tare tableta.
|
--------------------
Smart
eq forfour
2019
|
|
DragosCatalin |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 204 Joined: 13 January 17 ![]() |
QUOTE(speedman @ 4 Feb 2017, 09:35) un criteriu intr adevar de care tb tinut cont la achizitia unei masini...sistemul de spalare al parbrizului, foarte tare...in oras nu deranjeaza, iar la drum lung pe autostrada nu cred ca stai non stop sa speli parbrizul...poti incetini sa l speli, oricum nu merg toti tare...indiferent de banda pe care ruleaza. Remarca asta imi aduce aminte de un alt forum unde deranja foarte tare tableta. Sincer, vara nici nu consum un vas de lichid pentru parbriz. Si iarna maxim 2. Pentru mine nu e importanta treaba asta. Si pana la urma le poti schimba oricand, sau regla si singur acasa. Nu este o problema majora. Si nici nu conteaza daca este perdea sau jet. Diferenta intre ele e ca la perdea raza de împrăștiere este mai mare, pulverizeaza pe aproape tot parbrizul ambele diuze. |
--------------------
Dacia
Logan
2005
|
|
B83MAR |
![]()
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 12 August 16 ![]() |
Salutare,
Sunt cele cu 3 jeturi cum au deja unii colegi pe sedan --> se pare ca sunt ok si la viteze mari. Le poti pastra si pe cele vechi si daca nu iti plac le schimbi singur in 5 min |
--------------------
Renault
Megane IV, 1.5 dci, TL4,
2016, Intens
|
|
Dri |
![]()
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 281 Joined: 11 December 16 From: Bucuresti ![]() |
Masina mea a venit din fabrica cu duze cu 3 jeturi.
Sunt multumitoare pana la aprox 110km/h, dupa care vantul culca jeturile la baza parbrizului. |
--------------------
VW Golf 6
1.2 TSI 2012, anterior
Renault Megane GT 2016
|
|
adrianovici_2006 |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 637 Joined: 4 July 16 From: Ramnicu Valcea ![]() |
|
--------------------
renault
Anterior M2 ,1,5 dci, 80 cp,
megane 4 INTENS 110 DCI, BOSE Gris titanium
|
|
Dri |
![]()
Post
#14
|
Membru autentic Group: Members Posts: 281 Joined: 11 December 16 From: Bucuresti ![]() |
Reiterez si eu rugamintea formulata anterior - sa ne tineti la curent cu efectele schimbarii.
|
--------------------
VW Golf 6
1.2 TSI 2012, anterior
Renault Megane GT 2016
|
|
adrianovici_2006 |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 637 Joined: 4 July 16 From: Ramnicu Valcea ![]() |
|
--------------------
renault
Anterior M2 ,1,5 dci, 80 cp,
megane 4 INTENS 110 DCI, BOSE Gris titanium
|
|
jbn |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.596 Joined: 31 March 14 From: Bucuresti/Pitesti ![]() |
QUOTE(adrianovici_2006 @ 8 Feb 2017, 09:27) Cu siguranta!.... Sapt trecuta am fost anuntat ca se vor schimba...ieri am fost la dealer si habar n-avea de raspunsul primit de noi de la VC...ca la nebuni! Te-au intrebat de la vocea clientului cu ce service vrei sa cooperezi? Pe mine m-au sunat de la service in seara zilei in care m-au sunat de la vocea clientului. Doreau niste detalii suplimentare legate de problema ca sa intocmeasca un document in baza caruia vocea clientului sa comande piesele (cel putin asa am inteles eu...era cam aiurit baiatu ala de la service ![]() ![]() This post has been edited by jbn: 8 Feb 2017, 09:38 |
--------------------
Ex. Renault
Megane 4 Hatch, Corolla TS //
'16 1.5dCi 110cp, '22 1.8hsd 122cp
|
|
adrianovici_2006 |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 637 Joined: 4 July 16 From: Ramnicu Valcea ![]() |
QUOTE(jbn @ 8 Feb 2017, 09:38) Te-au intrebat de la vocea clientului cu ce service vrei sa cooperezi? Pe mine m-au sunat de la service in seara zilei in care m-au sunat de la vocea clientului. Doreau niste detalii suplimentare legate de problema ca sa intocmeasca un document in baza caruia vocea clientului sa comande piesele (cel putin asa am inteles eu...era cam aiurit baiatu ala de la service ![]() ![]() Stiau de dealer-ul meu...si-au asumat ei anuntarea acestuia!....de etunci nu mai stiu nimic! |
--------------------
renault
Anterior M2 ,1,5 dci, 80 cp,
megane 4 INTENS 110 DCI, BOSE Gris titanium
|
|
Urlea Bogdan |
![]()
Post
#18
|
Membru Group: Members Posts: 107 Joined: 17 March 16 ![]() |
Pe mine nu m-a sunat inca si eu am fost cu problema respectiva in toamna, sper sa ma sune cei de la service, daca nu ii sun eu.
|
--------------------
Renault
Megane 4, 1.5 dci 110 cp.
2016
|
|
papa_mulo |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.771 Joined: 25 November 07 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(speedman @ 4 Feb 2017, 10:35) un criteriu intr adevar de care tb tinut cont la achizitia unei masini...sistemul de spalare al parbrizului, foarte tare...in oras nu deranjeaza, iar la drum lung pe autostrada nu cred ca stai non stop sa speli parbrizul...poti incetini sa l speli, oricum nu merg toti tare...indiferent de banda pe care ruleaza. Noaptea pe autostrada, in momentul in care depasesti un tir si e umed pe jos dar nu ploua esti cam halit daca nu iti bate jetul bine sau nu ai lichid in instalatie. Mai ales acum iarna cand e umezeala de la zapada topita cu mizerie de la antiderapant. Dai stergator si te trezesti cu parbrizul mat la 130 la ora...si ai 1 metru in stanga pana la parapet si unul in dreapta pana la tir. |
--------------------
Renault
Megane Estate
2018 dci90 Megane Sedan dci85 - 2007
Vivaro/Trafic 8+1 dci125 - 2018 Clio 1.2 16v - 2014 --------- Foste: R11 Spring 1.6D - 1987 Trafic dci115 - 2008 |
|
Dri |
![]()
Post
#20
|
Membru autentic Group: Members Posts: 281 Joined: 11 December 16 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(papa_mulo @ 8 Feb 2017, 14:32) Noaptea pe autostrada, in momentul in care depasesti un tir si e umed pe jos dar nu ploua esti cam halit daca nu iti bate jetul bine sau nu ai lichid in instalatie. Mai ales acum iarna cand e umezeala de la zapada topita cu mizerie de la antiderapant. Dai stergator si te trezesti cu parbrizul mat la 130 la ora...si ai 1 metru in stanga pana la parapet si unul in dreapta pana la tir. Eu am condus cateva zeci de modele de masini pana acum, si nu am gasit niciuna la care stropitoarele de parbriz sa fie eficiente la peste 100km/h. Nu am condus masini high-end sau super sport, sa stiu cum functioneaza la ele. Banuiesc ca cel mai potrivit ar fi ca presiunea pompei sa varieze in functie de viteza. Nu cred ca ar fi greu sau costisitor de implementat. Mergi incet, ai presiune mica. Mergi tare, ai presiune mare. Insa nu cred ca se poate concepe o forma de jet care la orice viteza sa stropeasca eficient, daca nu se modifica presiunea. Daca la presiune constanta jetul ar fi suficient de puternic incat sa stropeasca la mijlocul parbrizului la 130km/h, la viteze mici sau stand pe loc ar stropi parbrizul masinii din spate. This post has been edited by Dri: 9 Feb 2017, 18:34 |
--------------------
VW Golf 6
1.2 TSI 2012, anterior
Renault Megane GT 2016
|
|
papa_mulo |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.771 Joined: 25 November 07 From: Bucuresti ![]() |
Eu inteleg ca oamenii se plang ca bate la baza geamului, adica e inutil...nu ca e mai putin eficient.
|
--------------------
Renault
Megane Estate
2018 dci90 Megane Sedan dci85 - 2007
Vivaro/Trafic 8+1 dci125 - 2018 Clio 1.2 16v - 2014 --------- Foste: R11 Spring 1.6D - 1987 Trafic dci115 - 2008 |
|
DragosCatalin |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 204 Joined: 13 January 17 ![]() |
QUOTE(Dri @ 9 Feb 2017, 18:33) Eu am condus cateva zeci de modele de masini pana acum, si nu am gasit niciuna la care stropitoarele de parbriz sa fie eficiente la peste 100km/h. Nu am condus masini high-end sau super sport, sa stiu cum functioneaza la ele. Banuiesc ca cel mai potrivit ar fi ca presiunea pompei sa varieze in functie de viteza. Nu cred ca ar fi greu sau costisitor de implementat. Mergi incet, ai presiune mica. Mergi tare, ai presiune mare. Insa nu cred ca se poate concepe o forma de jet care la orice viteza sa stropeasca eficient, daca nu se modifica presiunea. Daca la presiune constanta jetul ar fi suficient de puternic incat sa stropeasca la mijlocul parbrizului la 130km/h, la viteze mici sau stand pe loc ar stropi parbrizul masinii din spate. Nu este atat de ieftin sa pui o pompa cu presiune variabila. In plus daca ar fii in functie de viteza vehiculului ar fii si mai costisitoare. Ideea este ca pompa trebuie sa aiba presiunea in functie de lungimea traseului de spalare si de diametrul diuzelor. Poti sa zicem ca ai o pompa care sa bage 3bari constant. Pe loc baga la jumatatea sau spre partea de sus a parbrizului, in mers la 100km/h ea trebuie sa bage tot acolo. Daca nu baga, se mareste debitul pompei la 5 bari, ea stropeste pe loc tot ca cealalta de 3, doar ca puterea jetului este mai mare astfel incat la 100km/h ea sa bata tot ca pe loc doar ca nu cu atat de multa putere. Toata treaba sta in puterea pompei la o viteza mare. In principiu ea trebuie aleasa sa fie eficienta la viteza mare. Fiind eficienta la viteza mare, automat o sa fie si la viteza mica. Nu se pun pompe cu debit variabil. Pompa avand o putere mare invinge si vantul din mers. |
--------------------
Dacia
Logan
2005
|
|
CataOlar |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 319 Joined: 5 December 06 From: Oradea ![]() |
QUOTE(Dri @ 9 Feb 2017, 19:33) Eu am condus cateva zeci de modele de masini pana acum, si nu am gasit niciuna la care stropitoarele de parbriz sa fie eficiente la peste 100km/h. Nu am condus masini high-end sau super sport, sa stiu cum functioneaza la ele. Banuiesc ca cel mai potrivit ar fi ca presiunea pompei sa varieze in functie de viteza. Nu cred ca ar fi greu sau costisitor de implementat. Mergi incet, ai presiune mica. Mergi tare, ai presiune mare. Insa nu cred ca se poate concepe o forma de jet care la orice viteza sa stropeasca eficient, daca nu se modifica presiunea. Daca la presiune constanta jetul ar fi suficient de puternic incat sa stropeasca la mijlocul parbrizului la 130km/h, la viteze mici sau stand pe loc ar stropi parbrizul masinii din spate. Megane-ul din semnatura...la 50, la 100, la 130 kmh, duzele bat in acelasi loc. Nici prea sus, nici prea jos. Suficient sa curete parbrizul din 2-3 jeturi si o runda de plimbari a stergatoarelor pe parbriz. |
--------------------
Dacia/Renault
Logan 3 1.0 EcoG
Confort Si nu ne duce pre noi in ispita, ca gasim drumul si singuri..
|
|
adrianovici_2006 |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 637 Joined: 4 July 16 From: Ramnicu Valcea ![]() |
A fost cineva chemat pina acum in service pentru schimbarea diuzelor instalatiei de spalare a parbrizului?
|
--------------------
renault
Anterior M2 ,1,5 dci, 80 cp,
megane 4 INTENS 110 DCI, BOSE Gris titanium
|
|
B83MAR |
![]()
Post
#25
|
Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 12 August 16 ![]() |
Eu nu
![]() |
--------------------
Renault
Megane IV, 1.5 dci, TL4,
2016, Intens
|
|
freya2012 |
![]()
Post
#26
|
Membru incepator Group: Members Posts: 79 Joined: 3 July 15 ![]() |
Am gasit asta pe net! Este vorba de rechemari in service pentru Megane si Talisman!
Este adevarata? http://0-100.hotnews.ro/2016/10/27/renault...r-si-banchetei/ This post has been edited by freya2012: 15 Feb 2017, 13:08 |
--------------------
Renault
Megane IV Estate GT Line 1.5dci AT
2017 Megane II Estate 1.5dci
|
|
well |
![]()
Post
#27
|
Membru incepator Group: Members Posts: 46 Joined: 20 July 16 ![]() |
@ Dri. Eu detin un SAAB 9-3 la care instalatia de spalare parbriz functioneaza foarte bine si la viteze mari.
Cum spunea cineva mai sus, ce te faci daca pe autostrada ti se murdareste parbrizul si ai 130 km/h? Este o problema foarte mare de securitate, comparativa cu functionarea incorecta a franelor. De aceea este nevoie de o instalatie de spalare parbriz functionala indiferent de viteza, ca altfel ar fi optionala. Renault nu cred ca rezolva mare lucru daca schimba numai duzele. Imo principalul vinovat este pompa care nu furnizeaza suficienta presiune in instalatia de spalare. Cu actuala instalatie cu duze ploaie la 60 la ora este degeaba, iar cineva spunea ca are cu duze cu 3 jeturi si la 110 bate la baza parbrizului. La 130? Sa nu vorbim de viteze mai mari. Ce se fac aia din Germania unde este legal sa mergi in unele locuri cu viteza nelimitata? Deci Renault trebuie sa umble obligatoriu la pompa, ca acolo este buba de fapt. |
--------------------
SAAB
93 TiD
2009 Fiat GP 2006
Renault Megane 4 GT 2016 |
|
adrianovici_2006 |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 637 Joined: 4 July 16 From: Ramnicu Valcea ![]() |
Ieri dupa amiaza am fost la dealer pentru schimbarea duzelor instalatiei de spalare a parbrizului!....ca urmare s-au schimbat cele tip perdea cu repere noi tip 3 jeturi...la prima vedere isi fac cu mult mai bine treaba dar nu am apucat sa merg decat in oras!...daca inainte la 50km/h deja deveneau inutile cele noi sunt ok! si totusi!..le regret pe cele perdea daca ar fi functionat corespunzator...In service, comparandule, cele cu 3 jeturi sunt total diferite dpdv constructiv! This post has been edited by adrianovici_2006: 31 Mar 2017, 05:18 |
--------------------
renault
Anterior M2 ,1,5 dci, 80 cp,
megane 4 INTENS 110 DCI, BOSE Gris titanium
|
|
jbn |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.596 Joined: 31 March 14 From: Bucuresti/Pitesti ![]() |
Am observat un fenomen foarte ciudat la noile diuze. Undeva pe la 100 km/h jetul de apa pare ca pluteste de-alungul parbrizului si o buna parte din apa nu ajunge pe parbriz, ci se duce pe deasupra masinii.
|
--------------------
Ex. Renault
Megane 4 Hatch, Corolla TS //
'16 1.5dCi 110cp, '22 1.8hsd 122cp
|
|
DragosCatalin |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 204 Joined: 13 January 17 ![]() |
Sunt reglate prea sus. Eu la logan am tot cu 3 jeturi (puse de mine) dupa ce le.am montat pareau ca bat destul de jos (sub jumatatea parbrizului) cand masina era pe loc, partea buna e ca dupa 50 de km/h urca putin mai mult de jumatate, iar pe la 130 bat mai sus de jumatate, cam intre jumatate si linia de sus, ceea ce este perfect. Sterg parbrizul foarte foarte bine. Apa acopera absolut tot parbrizul! Singura explicatie este ca tot curentul de aer care vine din fata ridica jetul mai sus. Verificati daca se potrivesc diuze de logan 1 sau 2(nu cunosc prinderea la megane).
|
--------------------
Dacia
Logan
2005
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 14:57 |