Sfaturi achizitie Kadjar
![]() ![]() ![]() |
Sfaturi achizitie Kadjar
constantin_muntean |
![]()
Post
#241
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 18 Joined: 25 March 17 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Kadjar
2016
|
|||
ncristi |
![]()
Post
#242
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.910 Joined: 9 April 05 ![]() |
QUOTE(Marian Constantin @ 27 Jul 2017, 10:45) Nu am facut nici un misto...dar se stia ca nu are lumina in torpedo. Nu vreau sa fac pipi contra curentului dar nu inteleg de unde uimirea ca nu exista niste lucruri de se stia foarte clar de la inceput. https://www.kadjarforum.co.uk/topic/16-glove-box-light/ Singura chestie care ma nemultumeste pana acum este ca uneori imi scartie incuietaoare de la torpedo ![]() This post has been edited by ncristi: 27 Jul 2017, 11:14 |
--------------------
Renault
kadjar - 1.2 tce 130 hp
ZEN - 2017 Sandero stepway 0.9 tce
Ford focus 1.6 tdci 110 hp Ford ecosport 1.0 ecoboost 125hp Skoda octavia 1.2 tsi 105 hp |
|
kriprii |
![]()
Post
#243
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 296 Joined: 30 October 06 From: Bucuresti ![]() |
Din ce am citit pe forumul din UK se pare ca urmeaza sa primim un nou update: 2.2.18.590. Acest update se pare ca il vor primi dealeri, noi urmand sa mergem la ei pt update. http://renaultkadjarforum.co.uk/topic/2111...renault/?page=4
|
--------------------
Renault
Kadjar
2016/ ZEN Energy
|
|
kriprii |
![]()
Post
#244
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 296 Joined: 30 October 06 From: Bucuresti ![]() |
Deci? Trimitem una comuna sau facem toti separat? Ideea e ca daca trimitem toti una singura, banuiesc ca ar trebui sa fie semnata, etc...
This post has been edited by kriprii: 27 Jul 2017, 15:25 |
--------------------
Renault
Kadjar
2016/ ZEN Energy
|
|
kriprii |
![]()
Post
#245
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 296 Joined: 30 October 06 From: Bucuresti ![]() |
Eu am mai trimis astazi o solicitare catre ei cu cele 2 aspecte. Puteti trimite de aici, fiecare: https://www.renault.ro/contact-vocea-clientului.html
|
--------------------
Renault
Kadjar
2016/ ZEN Energy
|
|
poiuytr |
![]()
Post
#246
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 80 Joined: 31 May 16 From: Ploiesti ![]() |
Sunt fericit ca nu am ales varianta cu R Link! Voi nu intelegeti ca totul este comercial si ca producatorii in general nu numai Reno baga pe gat fel si fel de echipamente inutile si depasite doar ca sa bagati mana adanc in buzunar. Pana nu vor face profit inmiit din investitie nu renunta la ea.
Pe mine ma doare faptul ca exista sistemul care micsoreaza turatia motorului cand rotile incep sa patineze SI faptul ca in frana de motor se aprinde cheia si incepe sa bipaie. Nu e posibil sa am o panta cu praf uscat pe jos si motorul sa faca ce vrea musciul lui. Nu e normal ca in locuri in care Fiat 500 trece fluierand asa zisul crosover Kadjar sa aiba nevoie sa dea cu spatele si sa reancerce. Sistemul asta imbecil care taie motorul poate o fi bun la viteza, dar la plecarea de pe loc e inutil. |
--------------------
renault
kadjar 1.5 dci Life
2016 iulie
|
|
Marian Constantin |
![]()
Post
#247
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 331 Joined: 5 June 16 ![]() |
Pai daca vor profit de ce sa nu imi permita un upgrade? Pai ei cred ca am sa mai iau vreodata Renault cu atitudinea asta? Evident ca nu ii intereseaza atata vreme cat sunt pe primul loc la vanzari - nu?
De ce te plangi tu este legat tot de soft - despre care cred ca e punctul slab la Kadjar. Nu e normal nici ca apasarea pe Eco sa faca aerul conditionat sa sufle ca un soricel astmatic! De acolo apare economia de carburant??? La naiba! P.S. Intr-un post mai sus am reclamat lipsa de support din partea unor forumisti. Din eroare l-am trecut si pe Massor. Imi cer scuze! |
--------------------
Renault
Kadjar 1.2
2016 Kadjar este o mașină perfectă și Renault un dar de la Dumnezeu!! 😁
|
|
psystem |
![]()
Post
#248
|
Membru Group: Members Posts: 144 Joined: 14 November 06 ![]() |
Nu poti urca o panta unde pierzi aderenta din cauza ESP-ului si a imposibilitatii decuplarii lui. Daca bagai mana mai adanc in buzunar si luai si Grip Control(sau cum ii zice) erai mai fericit acum(nu e cu rea intentie pur si simplu asta se intampla cand nu poti decupla ESP-ul). De aceasi problema se confrunta si colegii cu Duster 4x2.
This post has been edited by psystem: 1 Aug 2017, 11:45 |
--------------------
Renault
Kadjar
2017 Renault Kadjar 1,2 Tce EDC 2017
Duster Laureate 1,5 dCi 4x4 2014 Logan Laureate 1,4 GPL 2010 Ex: Megane II 1,6 16v 2005 Ex: Kia Ceed 1.4 2007 |
|
ncristi |
![]()
Post
#249
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.910 Joined: 9 April 05 ![]() |
|
--------------------
Renault
kadjar - 1.2 tce 130 hp
ZEN - 2017 Sandero stepway 0.9 tce
Ford focus 1.6 tdci 110 hp Ford ecosport 1.0 ecoboost 125hp Skoda octavia 1.2 tsi 105 hp |
|
Mihnea2012 |
![]()
Post
#250
|
Membru Group: Members Posts: 158 Joined: 6 June 16 ![]() |
QUOTE(poiuytr @ 1 Aug 2017, 08:10) Sunt fericit ca nu am ales varianta cu R Link! Voi nu intelegeti ca totul este comercial si ca producatorii in general nu numai Reno baga pe gat fel si fel de echipamente inutile si depasite doar ca sa bagati mana adanc in buzunar. Pana nu vor face profit inmiit din investitie nu renunta la ea. Pe mine ma doare faptul ca exista sistemul care micsoreaza turatia motorului cand rotile incep sa patineze SI faptul ca in frana de motor se aprinde cheia si incepe sa bipaie. Nu e posibil sa am o panta cu praf uscat pe jos si motorul sa faca ce vrea musciul lui. Nu e normal ca in locuri in care Fiat 500 trece fluierand asa zisul crosover Kadjar sa aiba nevoie sa dea cu spatele si sa reancerce. Sistemul asta imbecil care taie motorul poate o fi bun la viteza, dar la plecarea de pe loc e inutil. De aceea caut eu siguranta de ESP. La Dacia Logan/Sandero o arata in manual. |
--------------------
Renault Arkana FHEV
145 Equilibre ex. Renault Kadjar
Life 1.5 dci 110 cp
|
|
Marian Constantin |
![]()
Post
#251
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 331 Joined: 5 June 16 ![]() |
|
--------------------
Renault
Kadjar 1.2
2016 Kadjar este o mașină perfectă și Renault un dar de la Dumnezeu!! 😁
|
|
Massor |
![]()
Post
#252
|
Membru incepator Group: Members Posts: 87 Joined: 11 December 06 ![]() |
QUOTE(Marian Constantin @ 1 Aug 2017, 10:12) Pai daca vor profit de ce sa nu imi permita un upgrade? Pai ei cred ca am sa mai iau vreodata Renault cu atitudinea asta? Evident ca nu ii intereseaza atata vreme cat sunt pe primul loc la vanzari - nu? De ce te plangi tu este legat tot de soft - despre care cred ca e punctul slab la Kadjar. Nu e normal nici ca apasarea pe Eco sa faca aerul conditionat sa sufle ca un soricel astmatic! De acolo apare economia de carburant??? La naiba! P.S. Intr-un post mai sus am reclamat lipsa de support din partea unor forumisti. Din eroare l-am trecut si pe Massor. Imi cer scuze! Nici o problema. Vorba aia: "Ti se poate intampla oricui" ![]() Numai bine! 1 Aug 2017, 18:14: QUOTE(Marian Constantin @ 1 Aug 2017, 16:00) Eu am o problema cu ECO, dar mai mult pe partea de reactie mult prea lesinata a pedalei de acceleratie, decat pe partea de AC. Plus ca, asa cum au sesizat si alti colegi de suferinta aici, nu s-a constatat o constantza in obtinerea a cine stie ce economii la consum. Ba dimpotriva la unii. Asa ca, dupa ce m-am jucat in primii 1500-2000 km cu si fara ECO, am renuntat definitiv la a-l mai folosi. Obtin consum apropiat prin condus linistit si anticipativ. This post has been edited by Massor: 1 Aug 2017, 18:14 |
--------------------
Kadjar Zen
1.2 TCe EDC
2016
|
|
Marian Constantin |
![]()
Post
#253
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 331 Joined: 5 June 16 ![]() |
QUOTE(Massor @ 1 Aug 2017, 18:06) Nici o problema. Vorba aia: "Ti se poate intampla oricui" ![]() Numai bine! Nu se mai poate face editarea dupa ce a trecut ceva timp asa ca nu ma mai certa! ![]() Eco im place in Bucuresti, oras mare, oricum mergi din semafor in semafor. Cand ies din Bucuresti (si nu sunt pe autostrada) de cele mai multe ori scot Eco. This post has been edited by Marian Constantin: 1 Aug 2017, 20:07 |
--------------------
Renault
Kadjar 1.2
2016 Kadjar este o mașină perfectă și Renault un dar de la Dumnezeu!! 😁
|
|
poiuytr |
![]()
Post
#254
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 80 Joined: 31 May 16 From: Ploiesti ![]() |
Eu am renuntat la Eco dupa 6-7 luni de la achizitie tot din pricina lipsei demarajului. Dar am renuntat mult mai repede la start&stop. Am deja reflex conditionat sa-l apas dupa ce pornesc motorul. Dpdv-ul meu, 2 sisteme care puteau f bine sa fie facultative. Ca si sagetile alea care-ti spun cand sa schimbi viteza.
|
--------------------
renault
kadjar 1.5 dci Life
2016 iulie
|
|
VladSoare |
![]()
Post
#255
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.716 Joined: 12 May 04 From: Voluntari, pe stînga ![]() |
|
--------------------
Mondeo 2.0H 2016
/
Kuga 1.5 2016
|
|
Mihnea2012 |
![]()
Post
#256
|
Membru Group: Members Posts: 158 Joined: 6 June 16 ![]() |
QUOTE(poiuytr @ 2 Aug 2017, 12:01) Eu am renuntat la Eco dupa 6-7 luni de la achizitie tot din pricina lipsei demarajului. Dar am renuntat mult mai repede la start&stop. Am deja reflex conditionat sa-l apas dupa ce pornesc motorul. Dpdv-ul meu, 2 sisteme care puteau f bine sa fie facultative. Ca si sagetile alea care-ti spun cand sa schimbi viteza. Presiunea asupra motoarelor termice, dpdv al poluarii, ii provoaca pe producatori sa gaseasca fel de fel de solutii pentru a se putea prezenta pe piata cu rezultate bune. Cum crezi ca se afiseaza la motorul de 1.5 dci cele 99 g CO2/km? Si cu acest sistem Start/Stop presetat si buton Eco. In concret statul roman iti da la achizitie un ecobonus pt asta - cei care au luat prin programul "Rabla" stiu asta. Acele sageti sunt o norma europeana. Sper ca nu gresesc. La fel ca ABS ul sau cum o sa fie senzorii din pneuri. Nu ai ce sa faci. |
--------------------
Renault Arkana FHEV
145 Equilibre ex. Renault Kadjar
Life 1.5 dci 110 cp
|
|
romeo_id |
![]()
Post
#257
|
![]() Engineer Group: Members Posts: 449 Joined: 8 August 11 ![]() |
Eu am deja un intreg ritual pana sa plec cu masina de pe loc. Urcat in masina, calcat frana, pornit motorul, decuplat frana electronica, oprire start&stop, pus centura si apoi plecat. Uneori mai apas si pe luminile de deasupra, deblochez mansa (volanul adica), il trag spre mine si ma simt ca un pilot de avion
![]() Lasand gluma la o parte, start&stopul e o prostie, m-a pus de vreo 2 ori in situatii periculoase cand trebuia sa intru pe un drum principal de pe unul secundar, in care aveam cedeaza si am redus viteza, cand ma asteptam sa accelerez la loc el mi-a oprit motorul si a fost destul de nasol, pana a pornit la loc... Inutil si periculos acest S-S. Plus ca mersul acesta sacadat, on-off, nu face decat sa produca uzura prematura motorului si a celorlalte subansamble. Referitor la modul eco, acela merge doar pe afara probabil, unde lumea e super-chill, traficul e lejer si nu trebuie sa te transformi in ken block ca sa schimbi banda. Unde mai pui ca vara cu +40C, o sa mori de cald cu aerul conditionat lesinat. Deci nu, e eco mai mult pe foaie si doar in anumite conditii de exploatare. |
--------------------
Renault
Clio 2, 1.2 16V 2003 Authentique
Kadjar 1.6 dCi 4WD 2016 Zen
|
|
Mihnea2012 |
![]()
Post
#258
|
Membru Group: Members Posts: 158 Joined: 6 June 16 ![]() |
Nici la alte marci Start/Stop nu e mai breaz. Am mers acum vreo cativa ani cu un Audi A4 in Belgia si ii opream motorul pt ca sistemul nu aducea in regim motorul atat de repede pe cat executam eu comenzile de demarare. Si nu era nici o presiune de trafic, lumea linistita, puteai sa dormi la semafor ca nu claxona nimeni. Putea fi si o chestiune de obisnuinta, dar eu nici acum nu ma pot obisnui cu acest sistem pe masina actuala - Kadjar.
Acest sistem este si foarte costisitor pt producatori (deci si pentru noi), dar e necesar ca sa inregistreze o medie de emisii mai mica. Ca il foloseste sau nu clientul, asta nu mai interesează. Se pune o baterie mai scumpa cu viata mai scurta, demaror modificat, coronita de la volanta si volanta modificate, alternator diferit, toate mai scumpe decat standard. Am auzit ca un astfel de sistem ar avea o garantie de 300.000 porniri. Daca e minciuna o zic si eu. Personal, il decuplez. Butonul Eco in oras e ok. Folosesc. Chiar ma mai tempereaza. Afara exclus. In manual zice ca la calcarea pedalei la maxim se decupleaza. Eu nu am observat asta. Vizual, la bord ramane scris ECO. This post has been edited by Mihnea2012: 2 Aug 2017, 15:36 |
--------------------
Renault Arkana FHEV
145 Equilibre ex. Renault Kadjar
Life 1.5 dci 110 cp
|
|
ncristi |
![]()
Post
#259
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.910 Joined: 9 April 05 ![]() |
Start and stop este ok. Singurul lucru care mă enervează este că dacă abia atingi pedala pornește imediat. Alternez mașină cu o Octavia 1.2 tsi și sunt fix la fel...as putea spune ca asta de la kadjar gestionează mai bine situatiiile ( simte că ai nevoie de ac spre exemplu).
Eu eco îl folosesc in trafic în București și la drum lung și liber când nu am nevoie de depășiri. Pe drumuri naționale aglomerate este de nefolosit....chir periculos în anumite situații. This post has been edited by ncristi: 2 Aug 2017, 19:44 |
--------------------
Renault
kadjar - 1.2 tce 130 hp
ZEN - 2017 Sandero stepway 0.9 tce
Ford focus 1.6 tdci 110 hp Ford ecosport 1.0 ecoboost 125hp Skoda octavia 1.2 tsi 105 hp |
|
voinic |
![]()
Post
#260
|
![]() Group: Members Posts: 84 Joined: 18 April 05 From: Bucuresti ![]() |
Salutare,
La versiunile echipate cu EDC gestionarea sistemului S/S este mult mai usor. In functie de situatie, daca consider ca utilizarea S/S este justificata exercit o presiune mai mare pe pedala de frana iar motorul se opreste. Daca timpul de asteptare este mai mic, pedala de frana este apasata doar cat sa opreasca masina. Referitor la functia ECO, daca aceasta este activa si este nevoie de putere, o apasare ferma a pedalei de acceleratie (kick down) o va dezactiva. |
--------------------
Renault
Kadjar
2017 Intens 1.5 EDC
|
|
Marian Constantin |
![]()
Post
#261
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 331 Joined: 5 June 16 ![]() |
QUOTE(ncristi @ 2 Aug 2017, 19:44) Eu eco îl folosesc in trafic în București și la drum lung și liber când nu am nevoie de depășiri. Pe drumuri naționale aglomerate este de nefolosit....chir periculos în anumite situații. EXACT asa cred/fac si eu! QUOTE Eu am deja un intreg ritual pana sa plec cu masina de pe loc........ decuplat frana electronica Asta cu "decuplare frana electronica" nu o inteleg! QUOTE Lasand gluma la o parte, start&stopul e o prostie, m-a pus de vreo 2 ori in situatii periculoase cand trebuia sa intru pe un drum principal de pe unul secundar, in care aveam cedeaza si am redus viteza, cand ma asteptam sa accelerez la loc el mi-a oprit motorul si a fost destul de nasol, pana a pornit la loc... Adica ai ramas pe loc si nu ai fortat o trecere printr-o intersectie unde nu aveai prioritate. Poate ti-a salvat viata!!! Lasand gluma la o parte, eu in Bucuresti mai mult stau la semafoare si S&S este bun ca opreste motorul. Am cronometrat intr-o zi de traversare a Bucurestiului: condus 21 minute, asteptat la stopuri, intersectii 28 minute. |
--------------------
Renault
Kadjar 1.2
2016 Kadjar este o mașină perfectă și Renault un dar de la Dumnezeu!! 😁
|
|
ncristi |
![]()
Post
#262
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.910 Joined: 9 April 05 ![]() |
Decuplarea frânei de mana de face automat când pleci de pe loc....nu trebuie sa dezactivez in nimic
![]() Este un avantaj atunci când pleci din panta spre exemplu. |
--------------------
Renault
kadjar - 1.2 tce 130 hp
ZEN - 2017 Sandero stepway 0.9 tce
Ford focus 1.6 tdci 110 hp Ford ecosport 1.0 ecoboost 125hp Skoda octavia 1.2 tsi 105 hp |
|
mars |
![]()
Post
#263
|
![]() meow or never Group: Moderatori Posts: 7.305 Joined: 22 January 04 ![]() |
Sau din rampa...
|
--------------------
Mercedes-AMG
A 35
(2023)
|
|
ncristi |
![]()
Post
#264
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.910 Joined: 9 April 05 ![]() |
...și mai ales din rampa. Te ajuta mult de la Sinaia până la predeal in wikend
![]() This post has been edited by ncristi: 2 Aug 2017, 22:34 |
--------------------
Renault
kadjar - 1.2 tce 130 hp
ZEN - 2017 Sandero stepway 0.9 tce
Ford focus 1.6 tdci 110 hp Ford ecosport 1.0 ecoboost 125hp Skoda octavia 1.2 tsi 105 hp |
|
Marian Constantin |
![]()
Post
#265
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 331 Joined: 5 June 16 ![]() |
QUOTE Decuplarea frânei de mana de face automat când pleci de pe loc....nu trebuie sa dezactivez in nimic smile.gif Asta ziceam si eu, dar poate omu' vrea sa o dezactiveze personal. Oricum eu nu prea vad de ce numeste "un intreg ritual pana sa plec cu masina de pe loc." "Urcat in masina, calcat frana, pornit motorul, decuplat frana electronica, oprire start&stop, pus centura si apoi plecat." ![]() Intr-un an, mergand mereu cu S&S mi s-a intamplat de vreo 10 ori sa imi stea motorul exact cand vroiam sa pornesc de pe loc. Am citit la bord "apasa ambreiaj", am facut si a pornit. ![]() |
--------------------
Renault
Kadjar 1.2
2016 Kadjar este o mașină perfectă și Renault un dar de la Dumnezeu!! 😁
|
|
Mihnea2012 |
![]()
Post
#266
|
Membru Group: Members Posts: 158 Joined: 6 June 16 ![]() |
|
--------------------
Renault Arkana FHEV
145 Equilibre ex. Renault Kadjar
Life 1.5 dci 110 cp
|
|
romeo_id |
![]()
Post
#267
|
![]() Engineer Group: Members Posts: 449 Joined: 8 August 11 ![]() |
QUOTE(Marian Constantin @ 3 Aug 2017, 07:38) Asta ziceam si eu, dar poate omu' vrea sa o dezactiveze personal. Oricum eu nu prea vad de ce numeste "un intreg ritual pana sa plec cu masina de pe loc." "Urcat in masina, calcat frana, pornit motorul, decuplat frana electronica, oprire start&stop, pus centura si apoi plecat." ![]() Intr-un an, mergand mereu cu S&S mi s-a intamplat de vreo 10 ori sa imi stea motorul exact cand vroiam sa pornesc de pe loc. Am citit la bord "apasa ambreiaj", am facut si a pornit. ![]() Da, boss... chiar nu stiu cum functioneaza masina mea. Bine ca mi ai zis tu ca se decupleaza frana automat si ce sa fac ca sa pornesc mai repede de pe loc... /end of sarcasm. De data asta poate intelegi care era rostul postului. |
--------------------
Renault
Clio 2, 1.2 16V 2003 Authentique
Kadjar 1.6 dCi 4WD 2016 Zen
|
|
Marian Constantin |
![]()
Post
#268
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 331 Joined: 5 June 16 ![]() |
![]() QUOTE Da, boss... chiar nu stiu cum functioneaza masina mea. Bine ca mi ai zis tu ca se decupleaza frana automat si ce sa fac ca sa pornesc mai repede de pe loc... "De data asta poate intelegi care era rostul postului." ![]() Ah, si vezi ca ncristi a scris predeal cu literea mica si "wikend". Vad ca nu ai fost atent! ![]() |
--------------------
Renault
Kadjar 1.2
2016 Kadjar este o mașină perfectă și Renault un dar de la Dumnezeu!! 😁
|
|
Hectic |
![]()
Post
#269
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 89 Joined: 8 September 16 ![]() |
Am varianta Life. Daca incerc sa incui usile cu cheia de la telecomanda tip briceag se incuie doar usa soferului, hayon-ul si celelalte trei usi raman descuiate??? ... Daca sunt alti posesori de Life care pot sa confirme acest lucru. Deci daca raman fara baterie la telecomanda nu voi mai putea incuia masina.
|
--------------------
Renault
Kadjar
2016 Life 1.5 dci 4x2
|
|
Iuiu |
![]()
Post
#270
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 216 Joined: 7 January 08 From: Iasi ![]() |
Am probat si la mine si e la fel. Celelalte se incuie de la butonul de pe usa soferului si apoi o incui si pe aceasta din cheie.
|
--------------------
Renault
Kadjar&Megane
2017 1.2 TCE
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th April 2025 - 20:35 |