Fluctuație temperatura apa, Termostat ?
![]() ![]() ![]() |
Fluctuație temperatura apa, Termostat ?
Dorudtc |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 55 Joined: 10 June 18 ![]() |
|
||
--------------------
Renalut
Megane
2012
|
|||
dan.gorea |
![]()
Post
#32
|
Membru autentic Group: Members Posts: 208 Joined: 4 August 12 From: Targu Mures ![]() |
La Ford am care deschide la 83' și am căldura suficientă,la Ford acul nu sta la jumătate ci puțin mai jos,dar odată ce a ajuns in acea poziție nu mai clintește de acolo,la Fusion aveam termostat tot de 83' dar la acela stătea acul la jumătate. Daca sta acul la jumătate nu înseamnă că acolo este 90'C,cel mai bine se vede pe un tester care îți arată temperatura exactă
|
--------------------
Nissan
Juke
2010/1.5DCI 110CP K9K VW Passat B8 2.0TDi 150Cp
|
|
dan_g |
![]()
Post
#33
|
Membru autentic Group: Members Posts: 212 Joined: 23 December 10 From: Iasi ![]() |
La mine se aprinde a doua liniuta cand ajunge la 75 de grade, deci as zice ca termostatul care deschide la 83 e suficient.
|
--------------------
Renault
Megane 3
2011 1.5 dCi 110
- -
|
|
claudiu_76_76 |
![]()
Post
#34
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 22 December 14 ![]() |
Dupa multi nervi, diagnoze si comentarii m-am gandit sa fac o aerisire a sistemului de racire, mai exact am facut aerisire la termostat. Am desfacut capacelul cand furtunul care pleaca din termostat spre radiator s-a incalzit bine, adica atunci cand termostatul s-a deschis in faza maxima. Au iesit cateva reprize de aer iar dupa asta am oprit motorul si am asteptat sa se raceasca . Dupa careva ore de la operatiunea aerisirea am plecat la drum cu masina si surpriza : temperatura apei a crescut la jumate in scurt timp de la pornire, poate sa fi trecut 7-8 minute de mers ...
Acum buba este alta ... partea dreapta primeste caldura mai multa decat stanga , asta in conditiile in care pe clima setez aceeasi temperatura in stanga si dreapta. Momentan merg cu temp in stanga setata pe HI si in dreapta la 24°C. Asta este Renault-ul ... 😉 |
--------------------
Renault
Fluence
2011 diesel 1.5 dci 110 cai
- BC 66 NPK
|
|
dan.gorea |
![]()
Post
#35
|
Membru autentic Group: Members Posts: 208 Joined: 4 August 12 From: Targu Mures ![]() |
Aerisirea nu și-o face singura?Are robinet de aerisire cum avea Dacia?
|
--------------------
Nissan
Juke
2010/1.5DCI 110CP K9K VW Passat B8 2.0TDi 150Cp
|
|
dan_g |
![]()
Post
#36
|
Membru autentic Group: Members Posts: 212 Joined: 23 December 10 From: Iasi ![]() |
@claudiu_76_76
Mai e un aerisitor la iesirea din caloriferul din bord, aeriseste si pe acolo poate ai aer in calorifer si de asta nu se incalzeste uniform. |
--------------------
Renault
Megane 3
2011 1.5 dCi 110
- -
|
|
dragos100 |
![]()
Post
#37
|
Membru incepator Group: Members Posts: 77 Joined: 30 January 11 ![]() |
Si a mea fluctueaza mult, la mers in oras sta la o linie apa. In afara sta la jumate.
|
--------------------
Renault
Megane 3 1,5 dci 81kw
hatchback nov 2012
- BZ92ALD
|
|
Dorudtc |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 55 Joined: 10 June 18 ![]() |
Mi-am luat zilele astea un tester elm 327 cu bluetooth ca sa vad temperatura apei, si din ce am observat termostatul meu deschide prea devreme , adica nu imi ajunge apa niciodata la 75 grade, cel putin in oras a ajuns o singura data la 75 si apoi a scazut la 71-72 si acolo a ramas , asa e si la voi?
|
--------------------
Renalut
Megane
2012
|
|
Standor |
![]()
Post
#39
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 5 February 19 ![]() |
Salutare. A schimbat cineva termostatul in regim propriu (adica nu la service)? As avea nevoie de niste sfaturi, pe internet nu am gasit nici un tutorial dedicat. Multumesc!
|
--------------------
Renault
Megane
2012, 1.5dci, 110cp
- UK
|
|
ProfiBv |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.142 Joined: 12 June 16 From: Bv ![]() |
QUOTE(Standor @ 30 Jun 2019, 15:40) Salutare. A schimbat cineva termostatul in regim propriu (adica nu la service)? As avea nevoie de niste sfaturi, pe internet nu am gasit nici un tutorial dedicat. Multumesc! In lipsa de altceva , in limba rusa , https://www.youtube.com/watch?v=nOV8JVDzMrE , e bun omul m-am abonat la el. |
--------------------
Renault
Grand Scenic 3
2010 / 1,5dci 110cp / EDC
- Bv Drumuri bune și RESPECT !
|
|
Standor |
![]()
Post
#41
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 5 February 19 ![]() |
Multumesc frumos, foarte util clipul, chiar daca nu am inteles nimic din ce spunea m-a ajutat suficient incat sa schimb de unul singur termostatul. Eu deja cumparasem termostatul cu tot cu carcasa doar ca cea noua avea forma usor diferita. Si cam pe toate siteurile pe care am cautat imi dadea ca si rezultat acelasi model. Asa ca am pastrat carcasa veche, schimband doar termostatul din interior. Neavand spatiul propice nu am reusit sa demontez scutul asa ca am pierdut aproximativ 1L de antigel pe care il aveam deja cumparat in caz de nevoie. Termostatul nou deschide la 89 de grade, ca si diferenta acum indicatorul temperaturii odata ajuns la jumatate, ramane acolo. Cei drept, este si cald afara acum, ramane de vazut daca o sa fie aceeasi situatie si la iarna.
Numai bine! This post has been edited by Standor: 12 Jul 2019, 16:47 |
--------------------
Renault
Megane
2012, 1.5dci, 110cp
- UK
|
|
busu 12 |
![]()
Post
#42
|
![]() Member Group: Members Posts: 567 Joined: 22 October 14 ![]() |
https://m.youtube.com/watch?v=0uOYdAAQRe8
Au si in romana tutorial |
--------------------
Renault
dacia
1
|
|
clau166 |
![]()
Post
#43
|
Membru autentic Group: Members Posts: 424 Joined: 29 May 10 From: Arges ![]() |
Ce are termostatul asta mai special ?
Exista o constructie pe el care pare sa aibe un conector pentru un furtun micut. Nu stiu ce rol are. La mine pe masina e deconectat acel furtun. Daca poate explica cineva daca foloseste la ceva acea constructie sau poate fi schimbat termostatul cu unul obisnuit fara vreo schimbare in functionare. Codul termostatului : 110608431R Am gasit pe forum AICIaici ca s-ar numi "volet" si ca e controlat vacuumatic. Eu nu am conectat deloc acea clapeta. Ca si in acea postare si eu am schimbat termostatul si se ridica greu temperatura lichidului de racire. Acelasi tip de motor k9k 636. This post has been edited by clau166: 16 Dec 2019, 12:40 Attached thumbnail(s) screenshot.1053.jpg ( Size: 124.51k ) Number of downloads: 507 screenshot.1052.jpg ( Size: 109.48k ) Number of downloads: 517 |
--------------------
Renault
Megane III PH2 1.5 dci K9K 636
2012
|
|
Narq |
![]()
Post
#44
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 15 July 18 ![]() |
Salutare! Imi poate explica cineva unde se afla senzorul de temperatura lichid de racire la un Megane 3 1.5 DCI? Dimineata cand e rece imi apare in bord mesajul Check injection system, cu un ELM am citit erorile si am gasit P0118, care e despre acest senzor. Am citit valoarea pe care o dadea si arata -40 de grade C, afara fiind -1C. Am dat comanda de un senor nou dar nu stiu unde se afla, sa vad daca il pot schimba singur.
|
--------------------
Renault
Megane 3 EDC
2010
|
|
costas78 |
![]()
Post
#45
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 292 Joined: 26 August 20 From: Constanta ![]() |
Nu e dificil, dar lasa mai bine un mecanic. Cand introduci senzorul nou, datorita pozitiei inguste, din cauza carcasei bateriei, poti deteriora garnitura si de aici scurgeri de antigel.
Daca te uiti la postul cu nr. 43, in prima poza se vede clar pozitia senzorului. Are o mufa cu 2 pini inspre privitor (adica tu). Corpul termostatului ce include si sonda de temperatura se afla sub pompa de vacuum, intre motor si carcasa bateriei. |
--------------------
Renault
Megane 3 K9K 636
Grandtour 1,5dci 110CP 2014
|
|
Gil26 |
![]()
Post
#46
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.129 Joined: 10 May 20 ![]() |
QUOTE(Narq @ 27 Jan 2023, 08:49) Salutare! Imi poate explica cineva unde se afla senzorul de temperatura lichid de racire la un Megane 3 1.5 DCI?.... Am dat comanda de un senor nou dar nu stiu unde se afla, sa vad daca il pot schimba singur. Asa cum bine s-a scris anterior senzorul temperatura apa injectie se afla pe corpul termostatic (sau corp apa cum se doreste sa se numeasca) iar la MeganeIII 1.5 dCi K9K837 (tinand cont ca ai EDC DC4) acesta se afla in spate-stanga motor, vezi atasat locatia si mufa plus procedura oficiala de demontare montare, poate te ajuta sa decizi, sau pe alti colegi (cu mentiunea ca nu trebuie golit neaparat chiar tot antigelul, trebuie folosita garnitura noua, etc.) Attached thumbnail(s) SenzorApaLocatie.png ( Size: 832.58k ) Number of downloads: 273 DemontareMontare1.png ( Size: 148.79k ) Number of downloads: 270 DemontareMontare2.png ( Size: 787.63k ) Number of downloads: 253 DemontareMontare3.png ( Size: 76.78k ) Number of downloads: 26 |
--------------------
Dacia
Sandero Stepway 1.5dCi Easy-R(TS4)
2017
|
|
Narq |
![]()
Post
#47
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 15 July 18 ![]() |
Salut! Am ținut cont de sfaturi si am apelat la un amic care are service. In 30 de minute senzorul a fost înlocuit, procedura e exact cum e descrisă mai sus, se scoate si ceva antigel, dar nu tot. Problema rezolvată, nici eroare nu a mai apărut. Mulțumesc și drumuri bune tuturor!
|
--------------------
Renault
Megane 3 EDC
2010
|
|
AIC |
![]()
Post
#48
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 6 June 22 ![]() |
QUOTE(clau166 @ 16 Dec 2019, 12:29) Ce are termostatul asta mai special ? Exista o constructie pe el care pare sa aibe un conector pentru un furtun micut. Nu stiu ce rol are. La mine pe masina e deconectat acel furtun. Daca poate explica cineva daca foloseste la ceva acea constructie sau poate fi schimbat termostatul cu unul obisnuit fara vreo schimbare in functionare. Codul termostatului : 110608431R Am gasit pe forum AICIaici ca s-ar numi "volet" si ca e controlat vacuumatic. Eu nu am conectat deloc acea clapeta. Ca si in acea postare si eu am schimbat termostatul si se ridica greu temperatura lichidului de racire. Acelasi tip de motor k9k 636. Salut! Stiu ca e diferenta de aproximativ 4 ani de la postul asta, dar astazi am schimbat termostatul la al meu M3 1.5 dci 110cp(K9K 636) si mi-a venit acelasi tip de termostat! Cel care era pe masina era fara acel "volet", la magazin mi-a venit varianta cu(luat dupa vin), dar nu exista nici un furtun ce ar putea fi conectat acolo. Masina functioneaza in parametri si temperatura sta acolo unde trebuie. Tu ai avut ceva probleme cu acel termostat din cauza faptului ca nu ai conectat acel furtun? This post has been edited by AIC: 16 Feb 2023, 22:39 |
--------------------
Renault
Megane III
2013/hatchback
|
|
costas78 |
![]()
Post
#49
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 292 Joined: 26 August 20 From: Constanta ![]() |
Da-mi voie sa te lamuresc. De cand am luat masina din 2020 am observat ca temperatura nu urca mai sus de 75 de grade indiferent de anotimp. Am schimbat termostatul(doar el fara corp sau senzor de temperatura) si nu s-a intamplat nici o schimbare. Am vrut sa schimb tot corpul dar am analizat putin situatia si mi-am dat seama ca acel corp nefiind fisurat sau deteriorat, nu are rost sa-l schimb, asa ca am schimbat doar senzorul de temperatura de pe corp. Acum si la -10 grade am doua linii.
|
--------------------
Renault
Megane 3 K9K 636
Grandtour 1,5dci 110CP 2014
|
|
AIC |
![]()
Post
#50
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 6 June 22 ![]() |
Multumesc pentru raspuns, dar postul meu nu era pentru tine ci pentru colegul clau166 si anume daca a avut ceva probleme dupa ce a montat termostat cu acel "volet" pneumatic fara a
ii conecta vreun furtun. Stai linistit ca stiu si eu ca daca temperatura motorului nu atinge 2 linii e din cauza unui termostat defect(blocat pe deschis sau deschide mai devreme) si nu ca asa cum zic majoritatea: "asa fac ele"! Am schimbat termostatul si temperatura sta unde trebuie + consum mai scazut. |
--------------------
Renault
Megane III
2013/hatchback
|
|
costas78 |
![]()
Post
#51
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 292 Joined: 26 August 20 From: Constanta ![]() |
Nu am văzut nici un 636 cu acel volet conectat. Corpul termostat este mai scump la 636 tocmai din cauza acelui volet care nu este folosit. Din discuțiile de pe grupul de Facebook Megane 3 Romania, 80% din cei ce se plâng că nu au 2 linii la temperatura, au probleme doar cu sonda de temperatura. Cei care schimbă inutil corpul cu totul, evident schimbă și sonda și obțin în final același rezultat că cei ce schimba doar sonda.
|
--------------------
Renault
Megane 3 K9K 636
Grandtour 1,5dci 110CP 2014
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th April 2025 - 02:07 |