Probleme clima Megane 3, Toate motorizarile
Probleme clima Megane 3, Toate motorizarile
bata_razvan |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 845 Joined: 28 August 07 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
clio II bicorp 1.2 16V 75HP
2002
|
|||
![]() ![]() ![]() |
m3st_tce |
![]()
Post
#91
|
Membru autentic Group: Members Posts: 504 Joined: 6 May 12 ![]() |
Asa este. La mine s-a inlocuit agentul (cf. celor din service reprezentanta) si completat uleiul si a fost "putin" mai scump (cam de 3 ori).
In rest, f. multumit: intra are rece in sec. 2 dupa ce-i dai drumul. Si asta fara recirculare. |
--------------------
Renault
Megane 3 ST Prestige / Skoda Rapid Active ***
2011 1.4 TCe / 2014 1.2 TSI (86CP)
|
|
caspagt160 |
![]()
Post
#92
|
Membru incepator Group: Members Posts: 22 Joined: 16 July 16 ![]() |
am schimbat filtru de polen, am dat tare, am dat incet, am dat pe auto , pe soft..orice am incercat...nu merge; de exemplu, daca dau pe auto:baga aer ca nebuna , dar nu aer rece. astazi, am mers pe seara cu ea si din greseala am urcat pe o bordura si a inceput sa bage aer rece...nu stiu care e faza? o fii termostatul ? vre-o conducta blocata? m am saturat sa merg in service...multi zic ca e compresorul..atii ca e nu stiu ce valva pe la radiator...
|
--------------------
renault
megane
2012-2.0dci-grandtour-gtsport
- ag 13 csp
|
|
marius80_eugen |
![]()
Post
#93
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
In continuare raspunsurile tale sunt foarte vagi. Trebuie sa incepi incet cu o diagnosticare proprie daca nu vrei sa te usuce la buzunar in vreun service.
Trebuie prima data sa vezi daca aeroterma functioneaza la toate nivelurile de putere, apoi trebuie sa vezi daca aerul conditionat functioneaza corect : faci o completare si atunci iti verifica si circuitul (iti recomand sa nu le spui nimic de probleme, ci ii lasi sa-si faca treaba ). Daca de la miscari/socuri se intampla ceva trebuie sa verifici UNDE mai precis este problema , daca este de la panoul de control sau de la clapete. Incepi cu o completare de freon si apoi vezi ce se mai schimba in comportamentul A/C. |
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
caspagt160 |
![]()
Post
#94
|
Membru incepator Group: Members Posts: 22 Joined: 16 July 16 ![]() |
aeroterma functioneaza, totul functioneaza normal , doar ca baga aer rece intermitent.
deci, sa zicem ca am clima setata pe 18 grade pe soft: baga aer rece o perioada dupa care baga aer de afara. astazi a mers foarte bine toata ziua, dar cred ca pe "low" aerul nu este atat de rece pe cat ar trebui sa fie ( stiu ca trebuia "sa inghete" mana , mai ales cand o tineai lipita de aeratoare). nu stiu ce sa mai cred... luni o sa mai incerc o recompletare cu freon, sa vedem daca pierd pe undeva. |
--------------------
renault
megane
2012-2.0dci-grandtour-gtsport
- ag 13 csp
|
|
Mihai_LMA |
![]()
Post
#95
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 25 August 15 ![]() |
Salut. Am nevoie de un sfat va rog. Am un megane 3 din 2010 si constat probleme la climatronic. In oras functioneaza perfect dar la drum lung dupa o perioada nu mai baga aer deloc, nici rece, nici cald. Am incercat mai multe variante, am oprit AC, am schimbat directionarea aerului, am pus doar recirculare, nu baga nici macar aer de afara. Care poate fi problema? Eu corelez aceast eveniment cu supraincalzirea motorului. Sunt plecat in concediu si nu stiu ce sa fac. In masina e infernal de stat, iar pe autostrada nu pot merge cu geamurile deschise. Un raspuns rapid mi-ar fi de mare folos. Multumesc
|
--------------------
Dacia
Logan
2007
|
|
puiupe3p |
![]()
Post
#96
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 10 August 16 ![]() |
va salut
am o mare problema cu un megane 3 motorizarea 2.0dci-160 cp euro 5 din 2010 masina am cumarat-o din Germania acum 4 luni cu clima defecta,proprietarul neamt mi-a spus ca nu stie ce are si ca nu a mai mers dintr-o data Am venit cu masina in Romania si am fost cu ea la reprezentanta Renault,baietii de acolo dupa o diagnoza mi-au spus sa schimb compresorul,l-am schimbat si totul a fost in regula 3 saptamani,apoi compresorul a inceput sa cupleze si sa decupleza cam de 2 ori pe minut!, bineinteles ca dupa 3 zile s-a rupt ambreajul(cupla),am fost inapoi la reprezentanta si au zis sa schimb si radiatorul de clima ca e prafsi nu raceste si compresoru se incinta etc...,am schimbat si radiator si alt compresor -amandoua noi!- acuma dupa vreo 4 saptamani aceeasi problema cupleaza si decupleaza de 2 ori intru-un minut!-probabil urmeaza sa se rupa si acest compresor -mentionez ca am verificat instalatie electrica si instalatie de clima-am un por foarte mic pe unde masina pierde freon,exista posibilitatea sa fie din cauza ca nu isi tine presiunea de freon sau ce sa fie ca imi vine sa o vand de nervi nu o mai suport la cat m-a costat sa fac clima si acum face la fel -cine ma poate ajuta cu ceva sfaturi va rog a o faca... ![]() This post has been edited by puiupe3p: 10 Aug 2016, 19:21 |
--------------------
renault
megane 3
2010
|
|
rusus |
![]()
Post
#97
|
Membru autentic Group: Members Posts: 808 Joined: 31 May 15 ![]() |
Nașpa rău situația cu reprezentantele astea ,multe au schimbat și în zadar
10 Aug 2016, 22:22: La.mine pierdea freon ,furtunul de la intercooler a frecat pe conducta de AC și a făcut pori ,la presiunea aceea imediat ieșea,gmw nu mai pornea deloc . Am sudat am pus la loc am băgat freon 480 ml și merge de minune 10 Aug 2016, 22:25: Nu înțeleg dc au schimbat atâtea ei This post has been edited by rusus: 10 Aug 2016, 22:25 |
--------------------
megane 3
1.5 dci,90 cp 2011, megane 3 bose 2013
Megane 4 intens 2017 estate Contul ***chivereanumarian*** fără posibilitate recuperare parola(nu primesc mail )
|
|
ionut L. |
![]()
Post
#98
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 884 Joined: 7 February 05 From: Pitesti ![]() |
salutare tuturor,
vreau sa va intreb daca se poate reduce viteza ventilatorului pe prima treapta, jumatate de frunzulita, sunt setari care se pot face pentru a reduce viteza? La mine sufla taricel pe prima treapta, daca o opresc se inchide, nici de afara nu mai intra curent de aer ![]() |
--------------------
Renault
Megane 3_1.5 dci 110_2012
***Clio IV 0.9_ 2019 "Daca viata e o calatorie scurta, trebuie sa incercam sa o facem la clasa intai"
|
|
AlexDaniel |
![]()
Post
#99
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 28 July 11 ![]() |
Salutare!
Sunt cam la muchia topicului dar sper sa fiu inca in granite. De catava zile, doar dimineata, cand pornesc motorul posneste si ventilatorul care raceste radiatorul (lichidul de racire). Merge pana se incalzeste masina. Daca pornesc in cursul zilei acel ventilator nu mai porneste. Vreau sa decuplez ventilatorul cu pricina, cel putin pana la rezolvarea problemei, doar ca (nestiutor fiind) nu reusesc sa localizez mufa (conectorul) pentru a-i decupla alimentarea. Ma poate ajuta cineva cu aceasta informatie ? Multumesc. |
--------------------
Renault
Megane
2011 - 1.9 130CP
|
|
Georgeava |
![]()
Post
#100
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 28 July 16 From: Pitesti ![]() |
ce ai cu el , daca se opreste ?
|
--------------------
Renault
Megane 3 ST Gt Line 1.6 dci 130cp
2016
- AG20AVA
|
|
AlexDaniel |
![]()
Post
#101
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 28 July 11 ![]() |
Pai dimineata cand sunt doar 2 - 7 grade cu atat mai mult la iarna cand va fi mai frig, pe langa disconfortul fonic (peste care as putea sa trec si pe care nu il resimt in mers) , motorul se incalzeste mai greu.
Cred ca este o problema undeva pentru ca pana acum ventilatorul nu pornea cand motorul era rece. Stiu ca decuplandu-l doar acopar adevarata problema, dar asta imi este la indemana in acest moment. |
--------------------
Renault
Megane
2011 - 1.9 130CP
|
|
asul91 |
![]()
Post
#102
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 13 May 13 ![]() |
Salut,
Am un megane 3 1.5 dci 110 energy k9k 636 (indice motor) din 2012. Am o problema cu incalzirea si anume iarna mai ales acuma cand temperaturile au scazut, in special cand sunt in zona negativa nu mai baga caldura, in sensul ca nu mai baga fierbinte, baga ceva calai cu clima setata pe HI, iar apa nu creste mai mult de prima linie (afisaj digital) pe tester e undeva la 60..65 grade, in mers. Daca stationez cu masina, iar clima este pornita (setata pe auto undeva la 25 grade) imi dispare si prima linie. Am realizat o aerisire completa a sitemului Am schimbat la ea termostatul, termostatul este de tip asistat de un volet (actionat prin vacum), iar actionarea se face printr-o vana vacumetrica. Vacumul provine de la pompa de vacum a motorului, iar vana are rolul de a deschide si inchide circuitul de vacum. Am testat cablajul care duce spre acea vana este ok. Dupa care am schimbat si antigelul. Daca conduc intr-un regim de turatii mai ridicat undeva intre 2500-3000 se ridica si a doua liniuta, dar daca merg la drum intins cu o turatie de 1800-2000 nu am decat o liniuta si am mai avut o problema cand coboram pe serpentine am ramas fara caldura de tot nici o liniuta, imediat ce am inceput sa urc ( motor in sarcina) a aparut si liniuta si baga ceva caldura. (temperatura la momentul acela era de -12 grade) Masina este adusa din afara (olanda), achizitionata de mine in octombrie 2015. In intrarile service nu apar probleme in legatura cu sistemul de incalzire. Problemele au aparut undeva anul acesta in ianuarie si au inceput acuma sa reapara. A mai intampinat cineva problema asta ? Atasat poze cu termostatul Attached thumbnail(s) 20161114_184846.jpg ( Size: 3.16mb ) Number of downloads: 1515 20161114_184907.jpg ( Size: 2.87mb ) Number of downloads: 1519 20161114_184913.jpg ( Size: 2.75mb ) Number of downloads: 1444 |
--------------------
Renault
Megane
2009, Sedan
|
|
espacern |
![]()
Post
#103
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Incearca o curatire a radiatorului interior....poate scapi fara sa-l schimbi.
|
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
asul91 |
![]()
Post
#104
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 13 May 13 ![]() |
Am uitat sa precizez a fost si el curatat. Si chiar daca opresc clima temperatura apei tot nu depaseste 70..75 grade si in stationare se mentine undeva la 65.
|
--------------------
Renault
Megane
2009, Sedan
|
|
espacern |
![]()
Post
#105
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Daca lasi motorul sa functioneze fara ventilatie temperatura creste pana porneste ventilatorul radiatorului extern?
Daca pui mana pe furtunele care transporta lichidul la radiatorul interior sunt caldute/calde/fierbinti? Valoarea citita cu testerul poate sa fie eronata....din cauza unui senzor "bolnav". |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
asul91 |
![]()
Post
#106
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 13 May 13 ![]() |
Am pus 3 tipuri de teste clip, ddt si delphi. Unul din ele trebuia sa vada daca unul din senzor are probleme. Temperatura creste foarte greu, ajunge undeva intre 65..70 si cam atat, furtunele dupa termostat, pe circuitul mic sunt undeva intre cald si fierbinte. Daca pornesc clima pe maxim HI viteza maxima ajung cu temperatura undeva la 50 chiar mai jos.
|
--------------------
Renault
Megane
2009, Sedan
|
|
ionut L. |
![]()
Post
#107
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 884 Joined: 7 February 05 From: Pitesti ![]() |
Si la mine greu apar 2 liniute pe cadranul temperaturii, dar caldura baga. Dimineata cand e foarte frig am vazut ca functioneaza si rezistenta aditionala, baga o adiere de caldura cat sa dezgete parbrizul. Masina este tot de olanda
|
--------------------
Renault
Megane 3_1.5 dci 110_2012
***Clio IV 0.9_ 2019 "Daca viata e o calatorie scurta, trebuie sa incercam sa o facem la clasa intai"
|
|
asul91 |
![]()
Post
#108
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 13 May 13 ![]() |
dar se mentin cele 2 liniute? sau dispare si ramane decat una?
|
--------------------
Renault
Megane
2009, Sedan
|
|
espacern |
![]()
Post
#109
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
QUOTE(asul91 @ 16 Nov 2016, 14:33) Am pus 3 tipuri de teste clip, ddt si delphi. Unul din ele trebuia sa vada daca unul din senzor are probleme. Problema se vede pe tester doar cand e "mort" nu cand poate da erori de interpretare dar el este functional.....si diferenta asta poti sa o vezi doar cu un senzor schimbat/nou. Calculatorul unitatii de climatizare tine cont de informatia trimisa de acest senzor.....pe langa altele (senzor temperatura exterioara/captor lumina/etc) si daca informatia este eronata si reglajele efectuate pot sa fie gresite. |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
asul91 |
![]()
Post
#110
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 13 May 13 ![]() |
Senzorul este nou, schimbat odata cu termostatul dupa cum se vede si in imagini. Camera termostat, termostat, senzor temperatura, clapeta + supapa vacumetrica noi. Cel din imagine este cel vechi care era perfect functional, a fost desfacut de mine pentru a vedea cum functioneaza, tot ce e in poze formeaza un intreg si pe masina sunt noi!
|
--------------------
Renault
Megane
2009, Sedan
|
|
ligrivis |
![]()
Post
#111
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 347 Joined: 14 July 05 From: Bucuresti ![]() |
Am avut prima problema cu climatronicul de la Megane 3, dupa o ploaie torentiala a doua zi cand am pornit motorul ventilatorul a refuzat sa mai porneasca, tot displayul functiona schimba si directia clapetelor dar ventilatorul era mort.
Am mers cam doua ore apoi si-a revenit. Am citit de problema scurgerilor infundate si am demontat stergatoarele si grila de plastic din fata dar nu am gasit nimic infundat doar am gasit un fir destul de aproape de apa cred ca este senzorul pentru praf , l-am izolat un pic am turmnat 10 litri de apa preventiv si cam atat, sper sa nu mai am probleme am inteles ca masina a avut probleme cu rezistente arse la clima. |
--------------------
Megane 3 Duster 3
1.6 DCI
2012 2024
|
|
solidconvert |
![]()
Post
#112
|
![]() Donator Group: Members Posts: 3.247 Joined: 3 May 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(asul91 @ 16 Nov 2016, 14:59) La mine la masina veche (1.5 dci, 110cp) dura ceva pana apareau cele 2 patratele la apa... in principiu se mentineau pe o vreme ca asta, in schimb cand scadeau temperaturile foarte greu mai vedeam 2 patratele. In sarcina cu greu aparea cel de al 2 lea patrat dar daca statem 1 min la semafor disparea imediat. In schimb baga cald fara probleme. Comportament similar aveam si meganul 2 tot 1.5 dci. Iarna foarte greu se incalzea motorul si daca statei pe loc cobora temperatura vazand cu ochii pe indicatorul respectiv dar totusi baga cald. |
--------------------
.
.
. Audi A4 B9 S-tronic TFSI...
Gîndirea corectă vine din experienţă. Experienţa, la rîndul ei, provine din gîndirea greşită. |
|
12 nepotu |
![]()
Post
#113
|
Membru autentic Group: Members Posts: 278 Joined: 21 June 12 From: bucuresti ![]() |
Salut, stie cineva un service bun pt AC/Clima? Functioneaza dupa placul ei.. m.a terminat psihic!!!
Multumesc mult, radiator schimbat, freon proaspăt băgat.. megane 3 cu Clima! |
--------------------
renault
megane
2001 coupe, m3 2009
- B 12 NPT, B 391 NPT
|
|
gcgeorgescu |
![]()
Post
#114
|
Membru Group: Members Posts: 923 Joined: 25 December 08 From: Bucuresti ![]() |
Rog pe nepotul 12 sa îmi spună și mie daca a rezolvat, că aceaasi problema o am și eu. Pe diagnoza după un timp intra in avaraie de 62 de grade și nu mai pleacă compresorul. Sa schimbat și senzorul de îngheț de la evaporator și degeaba.
13 Jun 2017, 22:54: În iarna am schimbat senzorul de temperatura de la oglindă exterioara. In bord îmi arată bine. Este posibil sa de-a eronat către calculatorul de clima? Și să arate 62°? Precizez că senzorul este de Logan 2. 13 Jun 2017, 22:56: Please help. Compresorul pleacă când vrea el. Daca mașina sta in soare compresorul nu mai pornește. Dimineața pe răcoare pornește. Repet in bord arată temperatura reală +- unu două grade , cred. This post has been edited by gcgeorgescu: 13 Jun 2017, 21:56 |
--------------------
Renault
Fluence
30 dec 2010/ 1.5 Dci 110cp
|
|
gcgeorgescu |
![]()
Post
#115
|
Membru Group: Members Posts: 923 Joined: 25 December 08 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(gcgeorgescu @ 19 Jun 2017, 20:24) Sa rezolvat după două săptămâni de "săpat". Sa scos panoul de comanda din bord, acolo este și calculatorul de clima sa curățat contracții și a poi a luat-o. Nu se știe de ce dar daca mai face figuri trebuie schimbat tot panoul cu calculatorul de clima. Sper sa nu. La mașină asta s-a mai umblat inainte, la service Renault , pentru că mergea ventilația doar pe treapta 4. Și probabil că de acolo i se trage. Deci cine are probleme in sensul că pornește ac doar când este rece afara , să verifice și acel panou. Eram dator cu o explicatie si aici pe sectiunea megane 3. |
--------------------
Renault
Fluence
30 dec 2010/ 1.5 Dci 110cp
|
|
tarzan23 |
![]()
Post
#116
|
Membru incepator Group: Members Posts: 35 Joined: 8 January 16 ![]() |
Salut, in legatura cu CLIMATIZAREA la un MEGANE 3 1.5 110 pe care-l detin!
Am aceeasi problema ca multi altii, care au scris in aceasta sectiune: - Clima functioneaza si baga pe partea dreapta rece si pe partea stanga(cea a soferului) aer de afara, sau cald, sau mai putin rece! - Zgomot ciudat pe grila centrala de aerare, la interior (Ca un fel de sfarait)! OK, zilele trecute am fost la APAN Braila si am aflat si eu raspunsul oficial! SFAT: Cand aveti asemenea probleme sfatul meu este sa nu mai folositi clima deloc si mergeti la un service serios (autorizat) si rezolvati problema deoarece este delicata! Deoarece riscati sa pierdeti lichidul de racire si totodata si uleiul din compresor... si la final veti adauga si un compresor nou d A/C (VOI DECIDETI CE FACETI!)... DECI ATENTIE Am zis ca este indeajuns completarea lichidului de racire(freon sau ce substanta se mai foloseste...) si adaugarea de UV sau substanta de contrast!............ ZIS SI FACUT! Ieri am fost din nou la acelasi service pentru verificarea instalatiei.. Totul bun si la locul lui... mai putin CONDENSORUL (radiatorul instalatiei de climatizare), care prezinta niste deteriorari substantiale! (NU STIU DE CE, CUM NAIBA A AJUNS IN HALUL ALA ZICI CA AU INTRAT VRABII ACOLO ![]() Mentionez DOAR DETERIORAT, NU FISURAT! (verificat cu lampa si ochelarii aceia speciali de UV) Apoi... S-a ridicat masina pe elevator, dat jos scut, si cand colo BUBA! Conducta care iese din compresor, FISURATA(avand pe ea lacrima formata de lichid, nu este doar umeda)! Acum INTREBAREA MEA ESTE: Sa schimb doar Conducta (550 lei) + Manopera sau daca tot umblu sa le schimb pe amandoua, adica Conducta (550lei) + Condensor (Radiator)(2500 lei) + Manopera (600 lei)! Preturile sunt pe original (La reprezentanta... ASTA E!)! Furtunul se gaseste doar pe original! Radiatorul este si AFTERMARKET (NRF, VALEO si altele)! Astept pareri! Multumesc anticipat! This post has been edited by tarzan23: 8 Jul 2017, 13:15 Attached thumbnail(s) WP_20170708_11_02_00_Pro.jpg ( Size: 940.29k ) Number of downloads: 1326 WP_20170708_11_02_43_Pro.jpg ( Size: 1.06mb ) Number of downloads: 1283 WP_20170708_11_03_31_Pro.jpg ( Size: 983.42k ) Number of downloads: 281 WP_20170708_11_05_06_Pro.jpg ( Size: 899.27k ) Number of downloads: 285 |
--------------------
Renault
Megane III Break
2011, 1.5 dCi, 81 kW, kz8g
|
|
m3st_tce |
![]()
Post
#117
|
Membru autentic Group: Members Posts: 504 Joined: 6 May 12 ![]() |
Ce de preturi! De ex. un condensor nu poate depasi 400 lei; de manopera, ce sa mai spun (lucreaza 5h?).
Incearca cu un alt service, verifica preturile pe net (poti cumpara tu piesele). Si da, radiatorul arata "praf" insa e sigur functional. Totusi, daca tot se umbla, ai ocazia sa-ti pui unul nou-nout. E alegerea ta, depinde si de buget... Apropo, si la mine se "mananca", incet-incet, la randul inferior (am 4 portiuni de aripioare lipsa, 3 de cate 1cm, una de vreo 4cm). Probabil de la vibratii. Deci suprafata de racire s-a redus cu... 0.3%. Pentru acest procent nu-i deranjez pe "specialisti", care uneori, din exces de zel, mai strica cate ceva. La service si la spital te duci numai cand e "groasa". Altfel nu te risti ![]() |
--------------------
Renault
Megane 3 ST Prestige / Skoda Rapid Active ***
2011 1.4 TCe / 2014 1.2 TSI (86CP)
|
|
rusus |
![]()
Post
#118
|
Membru autentic Group: Members Posts: 808 Joined: 31 May 15 ![]() |
Eu am avut o problema cu AC ,furtunul de la intercoler care duce în fata se mișcă puțin și freca pe o conducta de AC,aluminiu fiind mai moale a cedat și a facut pori,sa dat bara jos, sa scos cu greu conducta a dat doua puncte sudura în aluminu am pus la loc ,am pus freon vreo 500 ml și merge fără probleme!
La mine numai baga cum trebuie rece This post has been edited by rusus: 9 Jul 2017, 07:56 |
--------------------
megane 3
1.5 dci,90 cp 2011, megane 3 bose 2013
Megane 4 intens 2017 estate Contul ***chivereanumarian*** fără posibilitate recuperare parola(nu primesc mail )
|
|
Sebastian Țuvec |
![]()
Post
#119
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 18 July 17 ![]() |
Bun găsit. A mai schimbat cineva CAPTOR PRESIUNE lichid refrigerant. Sunt interesat sa cumpăr unul pentru Renault megane III an 2011.Ma poate ajuta cineva cu un răspuns. Multumesc
|
--------------------
Renault
Megane III
2011
|
|
gcgeorgescu |
![]()
Post
#120
|
Membru Group: Members Posts: 923 Joined: 25 December 08 From: Bucuresti ![]() |
am schimbat eu la n service de cartier (mecanicul imi e prieten) 200 lei cu manopera
|
--------------------
Renault
Fluence
30 dec 2010/ 1.5 Dci 110cp
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 6th May 2025 - 22:02 |