Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

SE OPRESTE MOTORUL IN MERS LAGUNA 2 1.8 16V, OPRIRE MOTOR IN MERS

miezu85
post 16 Apr 2013, 22:26
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 90
Joined: 10 August 10
From: bucuresti




va salut am si eu o problema suparatoare cred ca si periculoasa
mi se opreste motorul in mers la viteze mici sa zic 20-30 km/h
dar se opreste fara smucituri sau altceva
dar se opreste cum sa zic nu in sarcina,adica cand o calc sa ajung la o anumita viteza numai cand franez cu calcat de ambreiaj concomitent
sa zic atunci cand te apropii de semafor cu 100 de metri inainte
dar nu face in fiecare zi
prima data am crezut ca mi-a murit motorul ca na se mai intampla dar dupa 2-3 ori este ingrijorator
cred ca s-a oprit odata si cand stateam la semafor deci stationat dar tot asa fara sa imi dau seama mi-am dat seama cand am vrut sa plec
deci nu a tremurat sau a smucit s-a oprit pur si simplu
mentionez ca este o lagunica 2 1.8 16v de 120 de caluti din 2001 echipare privilege
va rog sa va dati cu parerea care a mai intalnit problema asta
ma multumesc


--------------------
renault laguna - VS-04-TGN 2001 privilege 1.8 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andri1940
post 16 Apr 2013, 22:46
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.741
Joined: 23 March 08
From: Pitesti




Daca ti se opreste si bagata in viteza, vinovatul e senzorul de pe volanta. Daca se opreste numai pe liber sau cu ambreiajul calcat, e problema la clapeta de acceleratie care la Laguna2 e electronica si regleaza si relantiul.

This post has been edited by andri1940: 16 Apr 2013, 22:53


--------------------
Renault Laguna 2 1.8 16v Dynamique 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ovidy
post 16 Apr 2013, 22:48
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 568
Joined: 29 September 08




Am patit la fel in urma cu vreo 2 ani. Nu mai retin exact detaliile, insa cert este ca se oprea motorul in mers. Vinovatul a fost butonul START/STOP pe care l-am reconditionat singur si merge si acum. Verifica asta si posteaza aici daca nu s-a rezolvat, poate e altceva mai grav.


--------------------
Renault Laguna II - GJ-16-MSW 2001 1.8 16V + GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
miezu85
post 16 Apr 2013, 22:55
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 90
Joined: 10 August 10
From: bucuresti




multumesc ca ati fost asa promti da cred ca se opreste doar pe liber sau cu ambreiajul calcat si porneste atunci in mers cand apas butonul start o ia din prima dar repet face rar figura o data la 2-3 zile nu la fiecare semafor
ms inca o data
mai astept pareri


--------------------
renault laguna - VS-04-TGN 2001 privilege 1.8 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costin.sandu8
post 16 Apr 2013, 22:55
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 881
Joined: 7 July 10




Salut. In cazul meu, nu mai statea deloc la relanti . Atentie la virajele premergatoare intersectiilor ( cu semafor sau unde cedezi trecerea). Daca se opreste motorul si ramai fara servodirectie si servofrana in viraj, nu va fi foarte placut. Scriu in calitate de patit.
S-a rezolvat prin inlocuirea clapetei de acceleratie. Sunt primul pe tara care a patit-o.
Pana la mine, aceasta problema se cunostea doar dpdv teoretic ( acestea sunt vorbele inginerului sef Renault Bv).

This post has been edited by costin.sandu8: 17 Apr 2013, 11:42


--------------------
Renault Laguna 2 2.0 16v Privilege 2002
costin
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andri1940
post 16 Apr 2013, 23:35
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.741
Joined: 23 March 08
From: Pitesti




Inainte sa te gandesti la inlocuire poti incerca sa cureti clapeta de acceleratie, era si un tutorial pentru megane2- dar ar trebui sa fie la fel. Iti pun si o poza din manualul de laguna2 pentru demontare clapeta.

http://www.reno.ro/index.php?showtopic=115370&st=0



Attached thumbnail(s)
laguna2.JPG ( Size: 206.24k ) Number of downloads: 1712


--------------------
Renault Laguna 2 1.8 16v Dynamique 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fazer
post 17 Apr 2013, 14:47
Post #7


Rider and Driver!


Group: Members
Posts: 429
Joined: 1 November 09
From: TIMISOARA




Eu zic ca nu din clapeta este ce povesteste colegul de mai sus...dupa parerea mea ar trebui pus un tester pe ea...eu zic ca ar fi ceva din soft ul masinii...ceva de electronica sau electric,mai degraba ceva care are legatura cu injectia,releu...!!!Sa nu fie un bai si cu pompa de presiune din rezervor...!!!


--------------------
Renault Megane III 1.5 dci 110 cp Grandtour - De ...TM. 2012, K9K 636, Bose, Honda VFR 800 Fi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Brabus
post 17 Apr 2013, 17:19
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 401
Joined: 24 August 08
From: Baia Mare




exact acelasi lucru l-am patit si eu acum vreo 3 ani, s-a rezolvat dupa ce am curatat clapeta de acceleratie in cazul meu.
bafta


--------------------
Renault Laguna2 2001/Privilege/1.8 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
miezu85
post 17 Apr 2013, 20:16
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 90
Joined: 10 August 10
From: bucuresti




ms ptr pareri am fost azi cu ea pe tester si nimic nici o eroare pe motor sau ceva deosebit si i-am zis sa imi dea clapeta de acceleratie jos sa o curete
zis si facut cand ajunge sa dea piesa jos ea de abia se tinea in suruburi le-a desfacut mecanicul cu mana
clapeta era cat de cat curata dar tot a curatat-o
a montat-o la loc relantiul normal nu oscileaza deloc sa vad maine in trafic cum se descurca
deci poate sa fie si nimica toata doar niste suruburi nestranse si tragea aer fals si mai mult ca sigur asta si era
va multumesc


--------------------
renault laguna - VS-04-TGN 2001 privilege 1.8 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andri1940
post 17 Apr 2013, 23:14
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.741
Joined: 23 March 08
From: Pitesti




Bine ca ai rezolvat!

Pacat insa ca a trebuit sa te duci la mecanic pentru atata lucru, demontarea clapetei este foarte usor de facut la tipul asta de motor.


--------------------
Renault Laguna 2 1.8 16v Dynamique 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
miezu85
post 18 Apr 2013, 11:13
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 90
Joined: 10 August 10
From: bucuresti




am mers azi cu ea prin bucuresti nu s-a mai oprit sper sa-si tina obiceiul


--------------------
renault laguna - VS-04-TGN 2001 privilege 1.8 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stany
post 19 Apr 2013, 10:21
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 382
Joined: 29 August 10
From: Vaslui




confirm si eu ca nici la mine nu se mai opreste de 1 an cam asa de cand am curatat bine clapeta de acceleratie si senzorul de pe volanta care avea o gramada de pilitura.


--------------------
Renault laguna 1.6, 2002, expression. Seat Leon S, 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adizaha
post 18 Aug 2013, 14:45
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 45
Joined: 31 March 08




salut.
sunt cateva motoare de laguna II care au o problema din fabrica.
cautati pe net si o sa vedeti care sun acelea.
eu am avut una de 1.6 benzina. si i se oprea motorul in mers.
daca modelul vostru e dintre ce le cu probleme ... nu scapati de ea orice ati face.
vedeti ca in marea britanie este si un fel de asociatie care boiecoteaza renault pe tema asta.


--------------------
renault laguna 2 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
merralvinci
post 20 Aug 2013, 08:34
Post #14


Membru incepator


Group: Members
Posts: 65
Joined: 2 March 12




QUOTE(adizaha @ 18 Aug 2013, 14:45)
salut.
sunt cateva motoare de laguna II care au o problema din fabrica.
cautati pe net si o sa vedeti care sun acelea.
eu am avut una de 1.6 benzina. si i se oprea motorul in mers.
daca modelul vostru e dintre ce le cu probleme ... nu scapati de ea orice ati face.
vedeti ca in marea britanie este si un fel de asociatie care boiecoteaza renault pe tema asta.
*


probleme cu motoarele are orice marca.la volkswagen plangi cu vorbe cand se buleste clapetul de acceleratie.a fost unul la 5 service-uri si diagnozele au fost:calculatorul,senzorul de la axa cu came,calculatorul,nu mai stiu ce senzor,etc...
am ales renault benzina deoarece gura lumii de kkt spunea ca dieselurile sint proaste,iar la benzina putea sa-mi spuna toata tara ca sint proaste,eu stiam ca e imposibil.
clapetul de acceleratie il cureti in juma de ora si nu am mai facut-o de 2 ani.DOI ANI.
daca tie ti se pare ca e un defect grav...atunci...
la romani orice masina are probleme deoarece dupa 1990 au aparut diversi pseudomecanici care iti fac masina varza.daca intri pe forumurile diverselor marci auto,vei vedea ca toate au probleme.nu ma denigrati franta ca nu aveti motive.
cel mai rapid tren ei l-au scos(TGV);cel mai rapid avion de linie tot ei l-au avut(concorde),cele mai bune parfumuri???FRANTA;F1...renault ca motorist a dat clasa la tot.are si laguna hibele ei(stergatoarele;farurile(faza lunga bate un pic mai sus decat faza scurta si daca reglezi farurile sa vezi pe scurta bine,pe lunga iti bate in pomi.suspensia e dura dar sta in curbe de vis,etc...
sa-ti cumperi un passat 1.9 tdi care sa te rupa la consum de ulei si motorina care sa-ti consume 8.8 in loc de 7(acelasi regim,diferenta intre vectra 1.9cdti si vw passat 1.9 tdi
exemplele ar putea continua.


--------------------
Renault Laguna 2.0t GT 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adizaha
post 20 Aug 2013, 13:13
Post #15


Membru incepator


Group: Members
Posts: 45
Joined: 31 March 08




Irelevant.
Probabil ca nu m-am facut inteles bine.
Motoarele de care vorbesc eu , daca imi amintesc bine de cand aveam si eu problema asta, sunt vreo trei. Adica doar trei dintre motoarele lor pentru laguna II printre care 1,6 benzina aveau problema cu opritul din mers.
Nu era o problema de genul "se duce clapeta" ci o problema din constructie, recunoscuta doar pe jumatate (sau mai bine zis pe sfert) de Renault.
Nu e vorba de TGV sau alte lucruri de acest gen. Ci simplul fapt ca au vreo trei motoare cu probleme grave pentru ca daca ti se opreste motorul in mers.... e grav. ca poti muri tu si altii cu tine...
eu nu vorbesc din auzite. am avut un astfel de motor.

This post has been edited by adizaha: 20 Aug 2013, 13:13


--------------------
renault laguna 2 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
flax1000
post 20 Aug 2013, 17:34
Post #16


Membru


Group: Members
Posts: 192
Joined: 12 January 07
From: Gurahont Arad




Si eu am avut probleme cu opritul in timpul mersului (eram chiar intr-o curba foarte stransa), da' am schimbat senzorul de turatie, cel de pe volanta, si nu mai am probleme.


--------------------
Renault Laguna 2 1.8 16 V - AR 00 FLA 2001
Do you think I am human?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
liman64br
post 26 Aug 2013, 19:38
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 489
Joined: 10 November 10






stiti cumva ce este reperul 2 si ce face el mai exact ? din postul #6

This post has been edited by liman64br: 26 Aug 2013, 19:40


--------------------
renault laguna III 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
boeru_laurentiu
post 27 Aug 2013, 07:49
Post #18


Membru


Group: Members
Posts: 1.244
Joined: 25 November 09
From: Focsani




Am intrebat si eu mecanicul de el si mi-a zis ca este vaporizator ! Permite vaporilor de benzina din rezevor sa intre in motor prin corpul clapetei... Prostii mi-a zis ,prostii zic si eu ! rolleyes.gif


--------------------
renault latitude 2011, 173 cp , automată
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 27 Aug 2013, 08:15
Post #19


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Este o elecrovalva de pe circuitul de aspirare al vaporilor de benzina.
Permite circulatia vaporilor de benzina de la clapeta spre rezervor via canisterul.
Este explicat si in doc......in alta limba evident.

@+

This post has been edited by espacern: 27 Aug 2013, 08:17


--------------------
. . - . .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
boeru_laurentiu
post 27 Aug 2013, 19:02
Post #20


Membru


Group: Members
Posts: 1.244
Joined: 25 November 09
From: Focsani




Deacord cu tine ..., dar sensul nu este de la rezervor la clapeta ? Zic asta pentru ca in galeria de admisie si clapeta este depresiune , si nu vad cum s-ar intoarce vaporii de benzina la rezervor ! Poate ma insel !


--------------------
renault latitude 2011, 173 cp , automată
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
liman64br
post 27 Aug 2013, 19:12
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 489
Joined: 10 November 10




... deci ar fi o noua sursa de amestec aer-combustibil ca si gazele de carter , cand are motorul nevoie sa deschida aceasta valva ? am probleme la pornire (imi invarte mult ) si incerc sa urmaresc traseul de alimentare cu benzina


--------------------
renault laguna III 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 27 Aug 2013, 19:29
Post #22


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Asta din imagina este sensul de circulatie al combustibilului.
Asa este Laurentiu dinspre rezervor spre clapeta prin canister 6.

@+


--------------------
. . - . .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
liman64br
post 27 Aug 2013, 19:49
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 489
Joined: 10 November 10




-uitati ce am gasit, in concluzie aerul circula cu dublul sens pentru egalizarea presiunilor si a vidului format prin consumarea benzinei din rezervor

http://www.daciaclub.ro/Recuperarea-aspira...ina-t15146.html


--------------------
renault laguna III 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nicubrigadao
post 12 Aug 2015, 09:40
Post #24


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 13 January 13




Salutare, exact ca si (miezu85) a facut si la mine masina, dupa diagnoza facuta ,rezultatul este : Senzor temperatura aer admisie, acest senzor imi indica -40 de grade celsius in afara motorului numarul acestei erori este 11. Da ca si efecte ,poate opri motorul cand este la relantiv sau la viteze mici si consumul de combustibil este putin mai mare.Mecanicul mi-a spus ca a verificat acel senzor pe un alt autoturism si senzorul functiona perfect. Deci el mi-a recomandat verificarea cablajului si sa cumpar unul nou sa vada daca tot asa indica problema. Tin sa precizez ca nu face tot timpul acea oprire la motor,eu am mers zi de zi cu masina mai mult de 140 de km pe zi si am observat ca se comporta normal ,foarte rar se opreste motorul in conditiile spuse si de "miezu85",in plus consumul este putin mai mare. Nu am mai continuat remedierea acestei probleme,deoarece plec din tara cu masina si nu am timpul necesar ( chiar si o zi sau doua putea dura aceasta reparatie a problemei )


--------------------
Renault Laguna 2 - TM-13-ABK 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sorescu Radu
post 10 Sep 2015, 00:40
Post #25


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 23 July 15




Scriu acum pe acest forum pentru ca este de mare ajutor ...Am un Renault Laguna 2 benzina și acum 2 luni am avut probleme cu msina. Citind după forum anumite idei care ar fi cauza defectiunii am și aflat răspunsul aici.
Prima simptoma masina începea uneori să pornească greu (anotimp vară)
Cu trecerea timpului a început să mi se oprească brusc mașina în mers fără a avea martori aprinși în bord iar înainte sa se oprească motorul preț de câteva secunde mergea ca și cum nu iar fi venit destula benzină deși nu e vorba de benzină insuficientă ca ar fi dat rateuri.
Am schimbat bujiile și filtru de aer neavand legătură cu defectul meu dar nu a stricat iar apoi m-am apucat să desfac clapeta de acceleratie deoarece la un moment dat masina nu mai avea acceleratie și juca ralantiul între 1800 și 2200 rotatii/minut și când apăsam accelerația nu se întâmpla nimic.
Clapeta se demontează în maxim o jumătate de ora se desface corpul cu filtru de aer de pe clapetă si de pe motor având șuruburi se scoate furtunasul de pe clapetă atenție șuruburile la mn sunt în stea dar am reușit cu improvizații apoi desfaci cele 2 șuruburi de pe clapeta cu, cheie de 10 și scoți clapeta afara iar apoi o cureți bine cu spray de carburătoare, eu am dat 10 lei pe el și am făcut clapeta ca nouă. După ce o cureți ar fi indicat să nu i muți poziția inițială a clapetei și o lași să se usuce 10 minute.
Apoi montezi totul la loc strangi foarte bine clapeta de motor și dacă masina merge cam turata înseamnă ca trage aer fals pe la corpul clapetei unde are garniturile ori cu filtru ori cu furtunasul de deasupra clapetei ceea ce duce la creșterea turației a motorului. Mie mi-a mers turata la 1200rot/min până când am dato la drum lung în ft scurt timp iar acum motorașul sta la 900 tot/min.
După toată treaba asta eu nu am mai avut deloc probleme cu masina nu mi sa mai oprit motorul în mers am acceleratie normală și pornește ft repede.
Deci buba este clapeta de acceleratie nu senzorul de acceleratie cum spun unii meșteri la service sau filtru benzină sau mai știu eu ce. În 45 de minute se poate remedia problema. Atenție nu se rindică motorul pe cric cum spun unii pe aici și nu ai nevoie de nimeni toată manevra o faci singur?
Sper să va fie de folos ... Bafta !!!


--------------------
Renault Laguna2 - dfgjd 2002 hackbac
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
oms
post 24 Feb 2016, 17:35
Post #26


Membru incepator


Group: Members
Posts: 59
Joined: 23 November 14




Duminică seara am pățit și eu ceva asemănător: s-a oprit motorul în mers, s-au aprins martorii stop și baterie și gata. Azi am luat-o din service, cost 130 lei diagnoză și înlocuit cranckshaft sensor ce naiba o fi el. Am mers vreo 200 km și văd ca e ok. Să vedem cât o să țină. smile.gif


--------------------
Renault Clio 1.4 16v automat 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mubongo
post 15 Mar 2016, 12:25
Post #27


Membru autentic


Group: Members
Posts: 261
Joined: 18 July 06
From: Bucuresti




Cranckshaft= arbore cotit (vibrochen) wink.gif


--------------------
Renault Laguna 1.9 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bflorinwolf
post 7 Apr 2016, 05:17
Post #28


Membru


Group: Members
Posts: 162
Joined: 6 November 10




Va salut.
Dețin o Laguna 2, motorizare 1,6 16 v si ieri am avut surpriza neplăcută de a rămâne în drum cu mașina.
Deci, cum s-a întâmplat:
În timp ce rulam cred că cu aproximativ 50-60 km/h, am simțit că ,,îngenunchează " motorul, motiv pentru care am debraiat, am tras pe marginea drumului și....., acolo a rămas. Am încercat să o pornesc iar însă surpriză, nu a mai vrut de loc. Motorul se învârte, dar parcă se învârte în gol. Am luat-o frumușel la ,,cravată " si am dus-o la domiciliu încercând să mă împac cu gândul că s-a rupt cureaua de distribuție în mers.
Dar, la domiciliu, am chemat un ,,doctor de motoare" care mi-a spus: axul cu came se învârte, deci cureaua de distribuție e bună. Ok, se învârte, dar ce este?????
Menționez că, la clapeta de accelerație se aude un țiuit în momentul în care acționez starterul de pornire si se aude până la scoaterea cartelei din cititor.
Plecase helpppp, o ideie??? Ce ar putea fi???
Va mulțumesc anticipat!!!


--------------------
Renault Laguna 3 2012, 2.0 dci, 150 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RLaguna
post 7 Apr 2016, 08:22
Post #29


Dezmembrari Laguna 2 0767445572


Group: Members
Posts: 1.794
Joined: 14 May 10
From: Braila




E normal sa se auda acel zgomot(bazait). Verifica daca pompa de benzina lucreaza; apoi ai senzor axa cu came si volanta ce de verificat.

Ps: Incearca sa pui masina pe testar si acolo spune la ce sa te uiti. Recomand testare clip. In caz contrar e posibil sa afli cod de eroare si mai departe sapi dupa interpretare.


--------------------
Renault Laguna - 2.0 T / 1.9 dci 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bflorinwolf
post 7 Apr 2016, 08:38
Post #30


Membru


Group: Members
Posts: 162
Joined: 6 November 10




Pompa de benzina funcționează, se aude când introduc cardul.


--------------------
Renault Laguna 3 2012, 2.0 dci, 150 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 29th July 2025 - 23:30
Dacia