SE OPRESTE MOTORUL IN MERS LAGUNA 2 1.8 16V, OPRIRE MOTOR IN MERS
![]() ![]() ![]() |
SE OPRESTE MOTORUL IN MERS LAGUNA 2 1.8 16V, OPRIRE MOTOR IN MERS
miezu85 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 90 Joined: 10 August 10 From: bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
renault
laguna
- VS-04-TGN
2001 privilege 1.8 16v
|
|||
andri1940 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.741 Joined: 23 March 08 From: Pitesti ![]() |
Daca ti se opreste si bagata in viteza, vinovatul e senzorul de pe volanta. Daca se opreste numai pe liber sau cu ambreiajul calcat, e problema la clapeta de acceleratie care la Laguna2 e electronica si regleaza si relantiul.
This post has been edited by andri1940: 16 Apr 2013, 22:53 |
--------------------
Renault
Laguna 2 1.8 16v
Dynamique 2002
|
|
ovidy |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 568 Joined: 29 September 08 ![]() |
Am patit la fel in urma cu vreo 2 ani. Nu mai retin exact detaliile, insa cert este ca se oprea motorul in mers. Vinovatul a fost butonul START/STOP pe care l-am reconditionat singur si merge si acum. Verifica asta si posteaza aici daca nu s-a rezolvat, poate e altceva mai grav.
|
--------------------
Renault
Laguna II
- GJ-16-MSW
2001 1.8 16V + GPL
|
|
miezu85 |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 90 Joined: 10 August 10 From: bucuresti ![]() |
multumesc ca ati fost asa promti da cred ca se opreste doar pe liber sau cu ambreiajul calcat si porneste atunci in mers cand apas butonul start o ia din prima dar repet face rar figura o data la 2-3 zile nu la fiecare semafor
ms inca o data mai astept pareri |
--------------------
renault
laguna
- VS-04-TGN
2001 privilege 1.8 16v
|
|
costin.sandu8 |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 881 Joined: 7 July 10 ![]() |
Salut. In cazul meu, nu mai statea deloc la relanti . Atentie la virajele premergatoare intersectiilor ( cu semafor sau unde cedezi trecerea). Daca se opreste motorul si ramai fara servodirectie si servofrana in viraj, nu va fi foarte placut. Scriu in calitate de patit.
S-a rezolvat prin inlocuirea clapetei de acceleratie. Sunt primul pe tara care a patit-o. Pana la mine, aceasta problema se cunostea doar dpdv teoretic ( acestea sunt vorbele inginerului sef Renault Bv). This post has been edited by costin.sandu8: 17 Apr 2013, 11:42 |
--------------------
Renault
Laguna 2
2.0 16v Privilege 2002 costin
|
|
andri1940 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.741 Joined: 23 March 08 From: Pitesti ![]() |
Inainte sa te gandesti la inlocuire poti incerca sa cureti clapeta de acceleratie, era si un tutorial pentru megane2- dar ar trebui sa fie la fel. Iti pun si o poza din manualul de laguna2 pentru demontare clapeta.
http://www.reno.ro/index.php?showtopic=115370&st=0 Attached thumbnail(s) laguna2.JPG ( Size: 206.24k ) Number of downloads: 1712 |
--------------------
Renault
Laguna 2 1.8 16v
Dynamique 2002
|
|
fazer |
![]()
Post
#7
|
![]() Rider and Driver! Group: Members Posts: 429 Joined: 1 November 09 From: TIMISOARA ![]() |
Eu zic ca nu din clapeta este ce povesteste colegul de mai sus...dupa parerea mea ar trebui pus un tester pe ea...eu zic ca ar fi ceva din soft ul masinii...ceva de electronica sau electric,mai degraba ceva care are legatura cu injectia,releu...!!!Sa nu fie un bai si cu pompa de presiune din rezervor...!!!
|
--------------------
Renault Megane
III 1.5 dci 110 cp Grandtour
- De ...TM.
2012, K9K 636, Bose, Honda VFR 800 Fi
|
|
Brabus |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 401 Joined: 24 August 08 From: Baia Mare ![]() |
exact acelasi lucru l-am patit si eu acum vreo 3 ani, s-a rezolvat dupa ce am curatat clapeta de acceleratie in cazul meu.
bafta |
--------------------
Renault
Laguna2
2001/Privilege/1.8 16v
|
|
miezu85 |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 90 Joined: 10 August 10 From: bucuresti ![]() |
ms ptr pareri am fost azi cu ea pe tester si nimic nici o eroare pe motor sau ceva deosebit si i-am zis sa imi dea clapeta de acceleratie jos sa o curete
zis si facut cand ajunge sa dea piesa jos ea de abia se tinea in suruburi le-a desfacut mecanicul cu mana clapeta era cat de cat curata dar tot a curatat-o a montat-o la loc relantiul normal nu oscileaza deloc sa vad maine in trafic cum se descurca deci poate sa fie si nimica toata doar niste suruburi nestranse si tragea aer fals si mai mult ca sigur asta si era va multumesc |
--------------------
renault
laguna
- VS-04-TGN
2001 privilege 1.8 16v
|
|
andri1940 |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.741 Joined: 23 March 08 From: Pitesti ![]() |
Bine ca ai rezolvat!
Pacat insa ca a trebuit sa te duci la mecanic pentru atata lucru, demontarea clapetei este foarte usor de facut la tipul asta de motor. |
--------------------
Renault
Laguna 2 1.8 16v
Dynamique 2002
|
|
miezu85 |
![]()
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 90 Joined: 10 August 10 From: bucuresti ![]() |
am mers azi cu ea prin bucuresti nu s-a mai oprit sper sa-si tina obiceiul
|
--------------------
renault
laguna
- VS-04-TGN
2001 privilege 1.8 16v
|
|
stany |
![]()
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 382 Joined: 29 August 10 From: Vaslui ![]() |
confirm si eu ca nici la mine nu se mai opreste de 1 an cam asa de cand am curatat bine clapeta de acceleratie si senzorul de pe volanta care avea o gramada de pilitura.
|
--------------------
Renault
laguna
1.6, 2002, expression. Seat Leon S, 2003
|
|
adizaha |
![]()
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 45 Joined: 31 March 08 ![]() |
salut.
sunt cateva motoare de laguna II care au o problema din fabrica. cautati pe net si o sa vedeti care sun acelea. eu am avut una de 1.6 benzina. si i se oprea motorul in mers. daca modelul vostru e dintre ce le cu probleme ... nu scapati de ea orice ati face. vedeti ca in marea britanie este si un fel de asociatie care boiecoteaza renault pe tema asta. |
--------------------
renault
laguna 2
2006
|
|
merralvinci |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 65 Joined: 2 March 12 ![]() |
QUOTE(adizaha @ 18 Aug 2013, 14:45) salut. sunt cateva motoare de laguna II care au o problema din fabrica. cautati pe net si o sa vedeti care sun acelea. eu am avut una de 1.6 benzina. si i se oprea motorul in mers. daca modelul vostru e dintre ce le cu probleme ... nu scapati de ea orice ati face. vedeti ca in marea britanie este si un fel de asociatie care boiecoteaza renault pe tema asta. probleme cu motoarele are orice marca.la volkswagen plangi cu vorbe cand se buleste clapetul de acceleratie.a fost unul la 5 service-uri si diagnozele au fost:calculatorul,senzorul de la axa cu came,calculatorul,nu mai stiu ce senzor,etc... am ales renault benzina deoarece gura lumii de kkt spunea ca dieselurile sint proaste,iar la benzina putea sa-mi spuna toata tara ca sint proaste,eu stiam ca e imposibil. clapetul de acceleratie il cureti in juma de ora si nu am mai facut-o de 2 ani.DOI ANI. daca tie ti se pare ca e un defect grav...atunci... la romani orice masina are probleme deoarece dupa 1990 au aparut diversi pseudomecanici care iti fac masina varza.daca intri pe forumurile diverselor marci auto,vei vedea ca toate au probleme.nu ma denigrati franta ca nu aveti motive. cel mai rapid tren ei l-au scos(TGV);cel mai rapid avion de linie tot ei l-au avut(concorde),cele mai bune parfumuri???FRANTA;F1...renault ca motorist a dat clasa la tot.are si laguna hibele ei(stergatoarele;farurile(faza lunga bate un pic mai sus decat faza scurta si daca reglezi farurile sa vezi pe scurta bine,pe lunga iti bate in pomi.suspensia e dura dar sta in curbe de vis,etc... sa-ti cumperi un passat 1.9 tdi care sa te rupa la consum de ulei si motorina care sa-ti consume 8.8 in loc de 7(acelasi regim,diferenta intre vectra 1.9cdti si vw passat 1.9 tdi exemplele ar putea continua. |
--------------------
Renault
Laguna 2.0t GT
2009
|
|
adizaha |
![]()
Post
#15
|
Membru incepator Group: Members Posts: 45 Joined: 31 March 08 ![]() |
Irelevant.
Probabil ca nu m-am facut inteles bine. Motoarele de care vorbesc eu , daca imi amintesc bine de cand aveam si eu problema asta, sunt vreo trei. Adica doar trei dintre motoarele lor pentru laguna II printre care 1,6 benzina aveau problema cu opritul din mers. Nu era o problema de genul "se duce clapeta" ci o problema din constructie, recunoscuta doar pe jumatate (sau mai bine zis pe sfert) de Renault. Nu e vorba de TGV sau alte lucruri de acest gen. Ci simplul fapt ca au vreo trei motoare cu probleme grave pentru ca daca ti se opreste motorul in mers.... e grav. ca poti muri tu si altii cu tine... eu nu vorbesc din auzite. am avut un astfel de motor. This post has been edited by adizaha: 20 Aug 2013, 13:13 |
--------------------
renault
laguna 2
2006
|
|
flax1000 |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru Group: Members Posts: 192 Joined: 12 January 07 From: Gurahont Arad ![]() |
Si eu am avut probleme cu opritul in timpul mersului (eram chiar intr-o curba foarte stransa), da' am schimbat senzorul de turatie, cel de pe volanta, si nu mai am probleme.
|
--------------------
Renault Laguna 2
1.8 16 V
- AR 00 FLA
2001 Do you think I am human?
|
|
liman64br |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 489 Joined: 10 November 10 ![]() |
stiti cumva ce este reperul 2 si ce face el mai exact ? din postul #6 This post has been edited by liman64br: 26 Aug 2013, 19:40 |
--------------------
renault
laguna III
2014
|
|
boeru_laurentiu |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru Group: Members Posts: 1.244 Joined: 25 November 09 From: Focsani ![]() |
Am intrebat si eu mecanicul de el si mi-a zis ca este vaporizator ! Permite vaporilor de benzina din rezevor sa intre in motor prin corpul clapetei... Prostii mi-a zis ,prostii zic si eu !
![]() |
--------------------
renault
latitude
2011, 173 cp , automată
|
|
espacern |
![]()
Post
#19
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Este o elecrovalva de pe circuitul de aspirare al vaporilor de benzina.
Permite circulatia vaporilor de benzina de la clapeta spre rezervor via canisterul. Este explicat si in doc......in alta limba evident. @+ This post has been edited by espacern: 27 Aug 2013, 08:17 |
--------------------
.
.
- .
. RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
boeru_laurentiu |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru Group: Members Posts: 1.244 Joined: 25 November 09 From: Focsani ![]() |
Deacord cu tine ..., dar sensul nu este de la rezervor la clapeta ? Zic asta pentru ca in galeria de admisie si clapeta este depresiune , si nu vad cum s-ar intoarce vaporii de benzina la rezervor ! Poate ma insel !
|
--------------------
renault
latitude
2011, 173 cp , automată
|
|
liman64br |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 489 Joined: 10 November 10 ![]() |
... deci ar fi o noua sursa de amestec aer-combustibil ca si gazele de carter , cand are motorul nevoie sa deschida aceasta valva ? am probleme la pornire (imi invarte mult ) si incerc sa urmaresc traseul de alimentare cu benzina
|
--------------------
renault
laguna III
2014
|
|
espacern |
![]()
Post
#22
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Asta din imagina este sensul de circulatie al combustibilului.
Asa este Laurentiu dinspre rezervor spre clapeta prin canister 6. @+ |
--------------------
.
.
- .
. RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
liman64br |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 489 Joined: 10 November 10 ![]() |
-uitati ce am gasit, in concluzie aerul circula cu dublul sens pentru egalizarea presiunilor si a vidului format prin consumarea benzinei din rezervor
http://www.daciaclub.ro/Recuperarea-aspira...ina-t15146.html |
--------------------
renault
laguna III
2014
|
|
nicubrigadao |
![]()
Post
#24
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 13 January 13 ![]() |
Salutare, exact ca si (miezu85) a facut si la mine masina, dupa diagnoza facuta ,rezultatul este : Senzor temperatura aer admisie, acest senzor imi indica -40 de grade celsius in afara motorului numarul acestei erori este 11. Da ca si efecte ,poate opri motorul cand este la relantiv sau la viteze mici si consumul de combustibil este putin mai mare.Mecanicul mi-a spus ca a verificat acel senzor pe un alt autoturism si senzorul functiona perfect. Deci el mi-a recomandat verificarea cablajului si sa cumpar unul nou sa vada daca tot asa indica problema. Tin sa precizez ca nu face tot timpul acea oprire la motor,eu am mers zi de zi cu masina mai mult de 140 de km pe zi si am observat ca se comporta normal ,foarte rar se opreste motorul in conditiile spuse si de "miezu85",in plus consumul este putin mai mare. Nu am mai continuat remedierea acestei probleme,deoarece plec din tara cu masina si nu am timpul necesar ( chiar si o zi sau doua putea dura aceasta reparatie a problemei )
|
--------------------
Renault
Laguna 2
- TM-13-ABK
2002
|
|
Sorescu Radu |
![]()
Post
#25
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 23 July 15 ![]() |
Scriu acum pe acest forum pentru ca este de mare ajutor ...Am un Renault Laguna 2 benzina și acum 2 luni am avut probleme cu msina. Citind după forum anumite idei care ar fi cauza defectiunii am și aflat răspunsul aici.
Prima simptoma masina începea uneori să pornească greu (anotimp vară) Cu trecerea timpului a început să mi se oprească brusc mașina în mers fără a avea martori aprinși în bord iar înainte sa se oprească motorul preț de câteva secunde mergea ca și cum nu iar fi venit destula benzină deși nu e vorba de benzină insuficientă ca ar fi dat rateuri. Am schimbat bujiile și filtru de aer neavand legătură cu defectul meu dar nu a stricat iar apoi m-am apucat să desfac clapeta de acceleratie deoarece la un moment dat masina nu mai avea acceleratie și juca ralantiul între 1800 și 2200 rotatii/minut și când apăsam accelerația nu se întâmpla nimic. Clapeta se demontează în maxim o jumătate de ora se desface corpul cu filtru de aer de pe clapetă si de pe motor având șuruburi se scoate furtunasul de pe clapetă atenție șuruburile la mn sunt în stea dar am reușit cu improvizații apoi desfaci cele 2 șuruburi de pe clapeta cu, cheie de 10 și scoți clapeta afara iar apoi o cureți bine cu spray de carburătoare, eu am dat 10 lei pe el și am făcut clapeta ca nouă. După ce o cureți ar fi indicat să nu i muți poziția inițială a clapetei și o lași să se usuce 10 minute. Apoi montezi totul la loc strangi foarte bine clapeta de motor și dacă masina merge cam turata înseamnă ca trage aer fals pe la corpul clapetei unde are garniturile ori cu filtru ori cu furtunasul de deasupra clapetei ceea ce duce la creșterea turației a motorului. Mie mi-a mers turata la 1200rot/min până când am dato la drum lung în ft scurt timp iar acum motorașul sta la 900 tot/min. După toată treaba asta eu nu am mai avut deloc probleme cu masina nu mi sa mai oprit motorul în mers am acceleratie normală și pornește ft repede. Deci buba este clapeta de acceleratie nu senzorul de acceleratie cum spun unii meșteri la service sau filtru benzină sau mai știu eu ce. În 45 de minute se poate remedia problema. Atenție nu se rindică motorul pe cric cum spun unii pe aici și nu ai nevoie de nimeni toată manevra o faci singur? Sper să va fie de folos ... Bafta !!! |
--------------------
Renault
Laguna2
- dfgjd
2002 hackbac
|
|
oms |
![]()
Post
#26
|
Membru incepator Group: Members Posts: 59 Joined: 23 November 14 ![]() |
Duminică seara am pățit și eu ceva asemănător: s-a oprit motorul în mers, s-au aprins martorii stop și baterie și gata. Azi am luat-o din service, cost 130 lei diagnoză și înlocuit cranckshaft sensor ce naiba o fi el. Am mers vreo 200 km și văd ca e ok. Să vedem cât o să țină.
![]() |
--------------------
Renault
Clio 1.4 16v automat
2001
|
|
mubongo |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 261 Joined: 18 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Cranckshaft= arbore cotit (vibrochen)
![]() |
--------------------
Renault
Laguna 1.9
2002
|
|
bflorinwolf |
![]()
Post
#28
|
Membru Group: Members Posts: 162 Joined: 6 November 10 ![]() |
Va salut.
Dețin o Laguna 2, motorizare 1,6 16 v si ieri am avut surpriza neplăcută de a rămâne în drum cu mașina. Deci, cum s-a întâmplat: În timp ce rulam cred că cu aproximativ 50-60 km/h, am simțit că ,,îngenunchează " motorul, motiv pentru care am debraiat, am tras pe marginea drumului și....., acolo a rămas. Am încercat să o pornesc iar însă surpriză, nu a mai vrut de loc. Motorul se învârte, dar parcă se învârte în gol. Am luat-o frumușel la ,,cravată " si am dus-o la domiciliu încercând să mă împac cu gândul că s-a rupt cureaua de distribuție în mers. Dar, la domiciliu, am chemat un ,,doctor de motoare" care mi-a spus: axul cu came se învârte, deci cureaua de distribuție e bună. Ok, se învârte, dar ce este????? Menționez că, la clapeta de accelerație se aude un țiuit în momentul în care acționez starterul de pornire si se aude până la scoaterea cartelei din cititor. Plecase helpppp, o ideie??? Ce ar putea fi??? Va mulțumesc anticipat!!! |
--------------------
Renault
Laguna 3
2012, 2.0 dci, 150 cp
|
|
RLaguna |
![]()
Post
#29
|
![]() Dezmembrari Laguna 2 0767445572 Group: Members Posts: 1.794 Joined: 14 May 10 From: Braila ![]() |
E normal sa se auda acel zgomot(bazait). Verifica daca pompa de benzina lucreaza; apoi ai senzor axa cu came si volanta ce de verificat.
Ps: Incearca sa pui masina pe testar si acolo spune la ce sa te uiti. Recomand testare clip. In caz contrar e posibil sa afli cod de eroare si mai departe sapi dupa interpretare. |
--------------------
Renault
Laguna - 2.0 T / 1.9 dci
2001
|
|
bflorinwolf |
![]()
Post
#30
|
Membru Group: Members Posts: 162 Joined: 6 November 10 ![]() |
Pompa de benzina funcționează, se aude când introduc cardul.
|
--------------------
Renault
Laguna 3
2012, 2.0 dci, 150 cp
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th July 2025 - 23:30 |