Regenerarea filtrului de particule!
![]() ![]() ![]() |
Regenerarea filtrului de particule!
cj98czh |
![]()
Post
#91
|
||
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.322 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
|
||
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|||
gangara |
![]()
Post
#92
|
Membru autentic Group: Members Posts: 882 Joined: 30 October 07 ![]() |
Fara sa fiu inteles gresit, imi doresc cat mai devreme momentul in care nu o sa mai existe diesel (dpdv mediu), nu ca benzinarele cu inj directa sunt prea stralucite.
Referitor la ITP, fapt real. Un pretin are meganu fara EGR, fara catalizator, fara FAP (nu a dorit neaparat asta, de la o eroare s-a trezit eviscerat total). Are doua ITP uri luate pe bune. Masina nu scoate fum nici in aceste conditii. Chiar si daca s-ar face pe bune, ITP ul are lacune mari. |
--------------------
Renault
Megane
2011/E2
- rosii
|
|
silvanu96 |
![]()
Post
#93
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.798 Joined: 21 April 15 From: Ploiesti ![]() |
Aici sunt doua discutii ce ar trebui separate:
1. poluare: ce faci bre? eu dau o gramada de bani pe masina noua (eventual hibrid) sa nu poluez ,sa am grija de copii! si tu vii cu bormasina la catalizator si FAP-DPF, eventual egr-off ... 2. imbunatatirea parametrior motorului prin pacalirea anumitor sisteme (senzori)... Daca discutam visavis de ITP, poate ne lumineaza si pe noi colegii care stau prin EU. in sensul de a ne explica ce inseamna pe acolo MOT, TUV samd. Ca la noi se stie: diesel =opacitatea =1.0 la motoare fara DPF si 0.5 la motoare cu DPF. |
--------------------
Renault
Megane 3
2009 Hatch 1.5 dCI 78kw
- PH__CSR Duster Laureate 2016, 1.5dci 4wd.
|
|
AndreiMR |
![]()
Post
#94
|
![]() Membru alfist Group: Members Posts: 3.828 Joined: 15 January 09 From: Pitesti ![]() |
QUOTE(gangara @ 5 Dec 2017, 08:42) Fara sa fiu inteles gresit, imi doresc cat mai devreme momentul in care nu o sa mai existe diesel (dpdv mediu) Oo da d.jpg ( Size: 157.85k ) Number of downloads: 1897 Mai adauga si procesul de productie si mai ales reciclare al bateriilor, dar da...sa moara dieselul ![]() |
--------------------
2018
Mazda 3 G120
Challenge 2015 Land Rover Discovery Sport TD4 SE
2008 Mazda 2 TE EX: Clio III dci Dynamique/Mazda CX-7 Revolution/ Alfa Romeo 159 2.4 jtdm |
|
gangara |
![]()
Post
#95
|
Membru autentic Group: Members Posts: 882 Joined: 30 October 07 ![]() |
Teoria e mai grea decat poza atasata. Dpdv mediu oricum o injectie directa cu FAP este superioara oricarui diesel.
Mai mult, energia electrica nu se mai face deja de mult numai din centrale fumegatoare. Insa, dintr un anumit punct de vedere ai dreptate. Spre deosebire de electric, diesel ul, chiar si benzina, de la un consum de 6 s-a ajuns la 3. Asta inseamna crestere de randament a motorului. La electric n-o sa se intample niciodata asta. Ele stau intr un randament de peste 95% toate. Prin urmare, indiferent ce baterii ne-or mai face Musk, reno, ampera, per 100 km electricele o sa polueze la fel si in viitor. |
--------------------
Renault
Megane
2011/E2
- rosii
|
|
steverainwalker |
![]()
Post
#96
|
Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 2 November 15 ![]() |
Salutare, intamplator am gasit urmatoarea postare pe un alt site (http://uk-mkivs.net) din partea userului tinners2000 ( Copyright
![]() Este un articol despre masinile grupului VAG dar principial, ma gandesc eu, ar trebui la fel sa fie si la Renault. This post has been edited by cj98czh: 8 Dec 2017, 09:35 |
--------------------
Renault
Megane
2011 mkIII
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#97
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.322 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Nu, nu sunt la fel ... sunt mai multe tipuri de FAP ...
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
steverainwalker |
![]()
Post
#98
|
Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 2 November 15 ![]() |
QUOTE(cj98czh @ 8 Dec 2017, 09:34) dar partea cu tipul regenerarii: pasiva/activa/fortata(pe stand)? Eu tot incerc sa-mi dau seama la masina mea din semnatura cand isi face regenerarea si nu reusesc (nu creste turatia, nu vad sa iasa vreun fum alt, nu imi dau seama deloc de proces). Mi-am luat si un HHOBD + Torque Pro dar nici asa nu-mi dau seama de ex. cate g de funingine am strans in filtru - ca sa stiu sa o dau pe autostrada un pic - sau cand a fost ultima regenerare si daca a fost cu succes sau nu ... (oricum o sa merg cu ea in oras mai putin - faceam multe drumuri scurte - si o sa o tin mai turata - aveam obiceiul prost sa ma ghidez dupa modul ECO de la bord si sa schimb viteza cand imi arata) |
--------------------
Renault
Megane
2011 mkIII
|
|
azaghorth |
![]()
Post
#99
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 955 Joined: 15 November 07 From: Cluj-Napoca ![]() |
QUOTE(steverainwalker @ 8 Dec 2017, 12:19) dar partea cu tipul regenerarii: pasiva/activa/fortata(pe stand)? Eu tot incerc sa-mi dau seama la masina mea din semnatura cand isi face regenerarea Nici eu dar nici nu ma stresez,cand s-a incalzit destul motorul ii dau talpa si aia e... Am facuti 30.000km pana acuma,nici o problema la FAP This post has been edited by azaghorth: 8 Dec 2017, 11:59 |
--------------------
Renault
Megane III 1.9 dCi130
2009
|
|
gcgeorgescu |
![]()
Post
#100
|
Membru Group: Members Posts: 923 Joined: 25 December 08 From: Bucuresti ![]() |
Ma bag si eu in discutie. Treaba cu senzorii care sa iti semnalizeze o regenerare nu exista la renault (cel putin de la M3 incoace) pentru ca isi face regenerarea oricand indeplineste conditiie de temperatura si nivel combustibil, este sa nu se mai streseze posesorii, cu condusul mai sportiv sau turat.
Ce e mai suparator este fapul ca totusi DPFul de renault se colmateaza si asa. Deci posesorii tot au un stres in sensul ca masina mai trebuie scoasa afara (autostrada sau drum expres) din cand in cand. |
--------------------
Renault
Fluence
30 dec 2010/ 1.5 Dci 110cp
|
|
roland |
![]()
Post
#101
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
Ba nu se colmateaza deloc. Nu este o regula.
Btw, ce nivel combustibil? Are treaba cu mersul constant si temperatura motorului, nu cu combustibilul. |
--------------------
.
.
.
|
|
AndreiMR |
![]()
Post
#102
|
![]() Membru alfist Group: Members Posts: 3.828 Joined: 15 January 09 From: Pitesti ![]() |
Orice DPF se colmateaza la un moment dat, daca e exploatat in conditii neprielnice si daca nu apuca sa isi faca regenerarile. Ca ala e rolul lui, sa retina particulele pana sunt indeplinite conditiile ca sa le poata arde. Cine merge preponderent extraurban si distante lungi, probabil ca nu va avea probleme foarte multi km...dar cine merge numai prin oras drumuri de 4-5 km o sa primeasca avertizarea in bord...in prima faza. La nicio masina nu exista martor dedicat pentru momentul in care incepe regenerarea...exista doar martor pentru cand e prea incarcat filtrul, deci cand deja e tarziu.
Nu stiu la Renault cum e softul, dar la alte marci regenerarea nu se face daca nu exista o cantitate minima de motorina in rezervor. Si nu se refera la cantitatea minima de la care se aprinde martorul de combustibil...ci o cantitate destul de mare. Deci nu e recomandat mersul cu rezervorul prea gol. Pentru declansarea regenerarii e necesara conditia de temperatura, dar odata pornita masina o face si pe loc...adica nu e obligatoriu sa mergi constant cu ea in afara orasului, o poate face si urban, doar ca e foarte probabil sa dureze mai mult. Mersul la viteza mai mare ajuta prin temperatura gazelor de evacuare, dar nu e obligatoriu. La fel cum nu e obligatoriu sa mergi cu ea la turatie mare sau agresiv. Dimpotriva, mersul foarte agresiv (cu accelerari bruste) nu ajuta DPF-ul, fiindca in momentele alea motorul arunca mai multe particule prin evacuare decat la un mers normal. Altfel, sistemul DPF de la 1.5 dci cel putin mie mi se pare foarte ok. Am pe la munca masini cu motorul asta, cu deja multi km, si n-au avut nicio problema cu DPF-ul, chiar daca au fost folosite prin oras in cea mai mare parte a timpului. Fata de alte marci, Renault a gandit bine sistemul. This post has been edited by AndreiMR: 8 Dec 2017, 15:23 |
--------------------
2018
Mazda 3 G120
Challenge 2015 Land Rover Discovery Sport TD4 SE
2008 Mazda 2 TE EX: Clio III dci Dynamique/Mazda CX-7 Revolution/ Alfa Romeo 159 2.4 jtdm |
|
azaghorth |
![]()
Post
#103
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 955 Joined: 15 November 07 From: Cluj-Napoca ![]() |
QUOTE(gcgeorgescu @ 8 Dec 2017, 15:47) Deci posesorii tot au un stres in sensul ca masina mai trebuie scoasa afara (autostrada sau drum expres) din cand in cand. Eu nu vad asta ca un stres ci ca o ocazie sa mai iesi la aer curat ![]() Oricum,pentru circulat preponderent (sau chiar exclusiv) in oras, nu iei diesel! Orasul e moartea lenta dar sigura a dieselului (volanta,turbina,EGR,DPF...) toate sufera de la mersul in oras. ...si dieselul e moarte orasului ![]() This post has been edited by azaghorth: 8 Dec 2017, 15:30 |
--------------------
Renault
Megane III 1.9 dCi130
2009
|
|
dan.gorea |
![]()
Post
#104
|
Membru autentic Group: Members Posts: 208 Joined: 4 August 12 From: Targu Mures ![]() |
Eu stiam ca una dintre condiții este ca rezervorul sa fie minim la sfer. Masina mea a fost adusa din Germania unde cred ca mai circulau cu ea si pe autostradă si totuși a picat DPF -ul.
Din ce am mai citim am gasit ca pt regenerare este nevoie de: minim un sfert de rezervor cu combustibil(la regenerae consuma 1-2L combustibil) temperatura apei in motor 90'C mers constant cu 2500rot/min 20-30km Poate gresec dar eu vam asta am hasit pe net |
--------------------
Nissan
Juke
2010/1.5DCI 110CP K9K VW Passat B8 2.0TDi 150Cp
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#105
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.322 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
La C5 ai nevoie de minim 20l de motorina in rezervor ca sa faca regenerari ..
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
mars |
![]()
Post
#106
|
![]() meow or never Group: Moderatori Posts: 7.305 Joined: 22 January 04 ![]() |
QUOTE(dan.gorea @ 8 Dec 2017, 21:28) Eu stiam ca una dintre condiții este ca rezervorul sa fie minim la sfer. Masina mea a fost adusa din Germania unde cred ca mai circulau cu ea si pe autostradă si totuși a picat DPF -ul. Din ce am mai citim am gasit ca pt regenerare este nevoie de: minim un sfert de rezervor cu combustibil(la regenerae consuma 1-2L combustibil) temperatura apei in motor 90'C mers constant cu 2500rot/min 20-30km Poate gresec dar eu vam asta am hasit pe net Pai a mea nu vede 2.500 rpm pentru atatia km in veci, fiind automata. Asta nu inseamna ca nu isi face regenerari, desi eu nu am "mirosit" niciuna pana acum. Si are 160.000 km. Eu cred ca softul e mai destept decat credem noi. This post has been edited by mars: 8 Dec 2017, 21:58 |
--------------------
Mercedes-AMG
A 35
(2023)
|
|
roland |
![]()
Post
#107
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
QUOTE(dan.gorea @ 8 Dec 2017, 21:28) temperatura apei in motor 90'C mers constant cu 2500rot/min 20-30km Poate gresec dar eu vam asta am hasit pe net Greșești sigur. Diesel-ul nu vede veci 90 grade, el merge în jur de 80. Pune tester-ul să vezi temperatura. La 90 s-ar aprinde a treia pavelă. Și nu e nevoie de mers constant la niciun rpm și niciun minim de km. |
--------------------
.
.
.
|
|
Andreimegane14 |
![]()
Post
#108
|
Membru incepator Group: Members Posts: 21 Joined: 2 July 14 ![]() |
Va salut si eu dragi posesori de Renault.
Posed un Grand Scenic 3, 2011, 1.6 dci 130 cp. In urma schimbarii uleiului, dupa 300 km am intampinat cateva prb. Bucuresti-Sighet, pe valea oltului se aprinde pe bord ,,engine failure hazard" trag pe dreapta, opresc, ma invart pe langa masina, verific uleiul, totul functiona bine, am continuat spre destinatie suspectand motorina, precizez ca nu era aprins nici un martor ci doar mesajul respectiv Ajuns la destinatie, dupa un drum pana la sapanta primesc pe bord alt mesaj check injection + cheita galbena. M am dus la tester, mecanicul avea un model mai vechi de tester, a citit erorile, a incercat sa le stearga, dupa stergere la scurt timp a reaparut check start stop sistem. Mecanicul spune ca este defecr DPF-ul, am citit acest topic legat de DPF, si nu m am lamurit, regenerarea o face automat? Se activeaza din OBD, o poate face orice tester? Masina functioneaza fara prb. Attached thumbnail(s) 15150779939651285659404.jpg ( Size: 3.19mb ) Number of downloads: 1592 |
--------------------
Renault
Grand Scenic 3
2012 / full / 7 locuri / 1.6 dci
- B702 EMA Ce faci in viata, are ecou in eternitate.
|
|
solidconvert |
![]()
Post
#109
|
![]() Donator Group: Members Posts: 3.247 Joined: 3 May 06 From: Bucuresti ![]() |
Mergi la altcineva care are ce i trebuie pentru identificarea erorilor si interpretarea lor. Regenerarea se face automat... cati km are masina?
L.E.: sau se poate face si fortat dar exista riscul sa trebuiasca sa schimbi iar uleiul. ![]() This post has been edited by solidconvert: 5 Jan 2018, 07:59 |
--------------------
.
.
. Audi A4 B9 S-tronic TFSI...
Gîndirea corectă vine din experiență. Experiența, la rîndul ei, provine din gîndirea greșită. |
|
cj98czh |
![]()
Post
#110
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.322 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Regenererare nu trebuie facuta fortat sub nici o forma .. exceptand doar cazurile in care ea nu mai se poate face singura ... incearca sa gasesti un mester bun ... poate o reprezentanta pentru o diagnoza completa si corecta.
Mesajele tale pot sa fie datorate unor cauze electrice sau chiar sunt niste probleme reale la motor. Ce ulei ai pus? |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
gcgeorgescu |
![]()
Post
#111
|
Membru Group: Members Posts: 923 Joined: 25 December 08 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(solidconvert @ 5 Jan 2018, 08:58) Mergi la altcineva care are ce i trebuie pentru identificarea erorilor si interpretarea lor. Regenerarea se face automat... cati km are masina? L.E.: sau se poate face si fortat dar exista riscul sa trebuiasca sa schimbi iar uleiul. ![]() Exista un topic despre eroarea asta pe undeva ( Fluence sau megane3) unde am pățit și eu. Am oprit motorul după repornire sau stins erorile apoi multa talpa. După revenirea în București am fost la tester și problema de presiune pe injector 1. Motorina proastă. Am băgat de la Rompetrol de atunci și nici o dată de la partener și nici o problemă. |
--------------------
Renault
Fluence
30 dec 2010/ 1.5 Dci 110cp
|
|
DaPZzzz |
![]()
Post
#112
|
![]() Membru Group: Members Posts: 119 Joined: 20 January 18 ![]() |
Am erroarea asta de cand am cumparat masina, pana acum nu am intampinat nici o problema
![]() ![]() |
--------------------
A
B
C nvm
|
|
silvanu96 |
![]()
Post
#113
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.798 Joined: 21 April 15 From: Ploiesti ![]() |
Nu vreau sa par rautacios, dar asa se intampla cand punem botu la Bose, Navi, keyless ,panorama, GTline, piele etc. Si neglijam doua lucruri importante: km masinii si "chiar iti trebuia diesel?"
Ce faci acuma? Cum faci ITP-ul cu becurile aprinse ? Ca nu mai merge. Imi cer scuze anticipat. Nu e nimic personal. |
--------------------
Renault
Megane 3
2009 Hatch 1.5 dCI 78kw
- PH__CSR Duster Laureate 2016, 1.5dci 4wd.
|
|
DaPZzzz |
![]()
Post
#114
|
![]() Membru Group: Members Posts: 119 Joined: 20 January 18 ![]() |
Am facut ITP-ul fara nici o problema [ cu toate becurile aprinse ], culmea... chiar am ramas surprins! si nu ma supar deloc.
|
--------------------
A
B
C nvm
|
|
AndreiMR |
![]()
Post
#115
|
![]() Membru alfist Group: Members Posts: 3.828 Joined: 15 January 09 From: Pitesti ![]() |
Mersul cu DPF colmatat nu face deloc bine turbinei...mergi si fa-i o regenerare fortata la service, se mai curata in felul asta. Daca mergi foarte mult in oras si are regenerari esuate dese, e indicat sa faci si schimbul de ulei la interval mai mic decat e prevazut in carte. Daca pana acum nu au aparut probleme, nu inseamna ca pe viitor nu pot sa apara
This post has been edited by AndreiMR: 22 Jan 2018, 15:07 |
--------------------
2018
Mazda 3 G120
Challenge 2015 Land Rover Discovery Sport TD4 SE
2008 Mazda 2 TE EX: Clio III dci Dynamique/Mazda CX-7 Revolution/ Alfa Romeo 159 2.4 jtdm |
|
silvanu96 |
![]()
Post
#116
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.798 Joined: 21 April 15 From: Ploiesti ![]() |
Verifica si egr-ul ala de pe teava de esapament.
|
--------------------
Renault
Megane 3
2009 Hatch 1.5 dCI 78kw
- PH__CSR Duster Laureate 2016, 1.5dci 4wd.
|
|
DaPZzzz |
![]()
Post
#117
|
![]() Membru Group: Members Posts: 119 Joined: 20 January 18 ![]() |
Saptamana asta o sa ma duc la un service care chipurile promite si face multe, si sper sa ii dea de cap, pentru ca imi e tare draga masina. Multumesc de sfat.
|
--------------------
A
B
C nvm
|
|
chivereanumarian |
![]()
Post
#118
|
![]() Pagina de facebook Activari Funcții,Hărți 2019,Diagnoz Group: Members Posts: 831 Joined: 22 June 15 ![]() |
QUOTE(Andreimegane14 @ 4 Jan 2018, 17:01) Va salut si eu dragi posesori de Renault. Posed un Grand Scenic 3, 2011, 1.6 dci 130 cp. In urma schimbarii uleiului, dupa 300 km am intampinat cateva prb. Bucuresti-Sighet, pe valea oltului se aprinde pe bord ,,engine failure hazard" trag pe dreapta, opresc, ma invart pe langa masina, verific uleiul, totul functiona bine, am continuat spre destinatie suspectand motorina, precizez ca nu era aprins nici un martor ci doar mesajul respectiv Ajuns la destinatie, dupa un drum pana la sapanta primesc pe bord alt mesaj check injection + cheita galbena. M am dus la tester, mecanicul avea un model mai vechi de tester, a citit erorile, a incercat sa le stearga, dupa stergere la scurt timp a reaparut check start stop sistem. Mecanicul spune ca este defecr DPF-ul, am citit acest topic legat de DPF, si nu m am lamurit, regenerarea o face automat? Se activeaza din OBD, o poate face orice tester? Masina functioneaza fara prb. Senzor presiune gaze esapament este de la clapeta de pe.toba ,egr de joasa presiune si din cauza ei generează alte erori ,așa am avut si eu până am decis să umblu la clapeta si era blocata ,am deblocato cu greu am dat cu wd40,erorile au mai apărut o zi dupa aceea si sau stins si stinse ai rămas 22 Jan 2018, 22:53: Chekantipolution si chek injection ,codurile erau ceva de genul 1480,1485 mai multe 22 Jan 2018, 22:54: Testerul lam pus de mai multe ori ,nu erau aceleași coduri mereu 22 Jan 2018, 23:00: Chek start stop.iti apare din cauza altor erori ,așa făcea si la mine dacă eram pe pilot îmi dezactiva pilotul din cauza erori chekinjection Încearcă varianta mea să verifici clapeta dacă este blocata ,1.5 cu start stop si 1.6 au această clapeta pentru reducerea noxelor si aceasta este problema lor ca rămâne blocată 22 Jan 2018, 23:03: https://www.reno.ro/index.php?showtopic=288116&st=30 Mai multe detalii cititi aici This post has been edited by chivereanumarian: 22 Jan 2018, 23:03 |
--------------------
megane 3 bose 2013
Laguna 2014 2.0 130 ,megane 3 2015 95 cp euro 6
2015,Megane 4 intens estate
|
|
gcgeorgescu |
![]()
Post
#119
|
Membru Group: Members Posts: 923 Joined: 25 December 08 From: Bucuresti ![]() |
Am o poveste. Acum câțiva ani lucram la o firma pe un kango2011 sau 2012 1.5 Dci cu dpf dar nu știu ce norma de poluare.Am ajuns in Otopeni mai devreme decât trebuia deoarece pe centura ii dădusem in gura spre disperarea colegului din dreapta. Am parcat și am așteptat cu motorul pornit. La un moment dat am auzit un zgomot de tobă sparta , un zornăit și motorul la fel un zgomot gros. Colegul ma acuzat că din cauza mea că am mers agresiv. Presupunând că sa rupt un tampon la tobă am coborât să mișc de ea. Mi-a rămas pielea pe evacuare, așa era de încinsa. După câteva minute și-a revenit. După mult timp mi-am dat seama că își făcuse regenerarea.
Ce vreau sa spun : patronii ca sa nu furăm motorina ne lasa să mergem pe roșu 100-120km apoi băgam motorina de doar 60 iar mai târziu de 70 de lei. Cert e că mașina aia nu a avut nici o dată mai mult de o liniuță la motorină și aia pentru maxim 5-6 km , apoi se aprindea iar pompa. Deci la masina aia nu se indeplinea nici o dată condiția cu minimul de motorina (un sfert de rezervor zic unii) pentru regenerare. P.S. mașina merge perfect și acum și cu schimb de ulei cel mai ieftin când își aduc patronii aminte. 24 Jan 2018, 23:39: Tot discutând și stresandu mă cu dpf ul mi-am amintit pățania de la firma de catering de acum vreo 3 ani . 24 Jan 2018, 23:44: Ce concluzie am tras? Că mentenanța ca la carte nu este obligatorie la fel și chestia cu minimum de combustibil, ci forja. Că acolo o birjerau toți că dracu. Mașina este și acum in firma în spate la delfinului. Tin legătură cu foștii colegi, deci e de actualitate situația. Cei drept cu mașina mea nu m-aș purta așa chiar daca asta ar fi modul de folosință recomandat de producător. This post has been edited by gcgeorgescu: 24 Jan 2018, 22:44 |
--------------------
Renault
Fluence
30 dec 2010/ 1.5 Dci 110cp
|
|
clamba |
![]()
Post
#120
|
Membru autentic Group: Members Posts: 279 Joined: 8 May 14 From: Bucuresti ![]() |
pt colegii cu CLIP sau similar: care e cantitatea maxima de particule din FAP la care isi face singura regenerarea si cam la ce cantitate coboara dupa regenerare?
fiind la service pt o alta pb, am intrebat mecanicul si mi-a zis ca are 18g si 18 ore de cand nu si-a mai facut regenerarea. multumesc! |
--------------------
Renault
Megane 3 Sport Tourer K9K 836
2013 ex Renault Twingo D4F 702 2002
ex Corsa C Z14XEP 2005 |
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th April 2025 - 21:02 |