Regenerarea filtrului de particule!
![]() ![]() ![]() |
Regenerarea filtrului de particule!
vsebir |
![]()
Post
#151
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 47 Joined: 12 February 09 ![]() |
|
--------------------
Renault
Grand Scenic 2
2006
|
|
IonutGligan |
![]()
Post
#152
|
![]() impatimit marca renault Group: Members Posts: 783 Joined: 7 June 09 From: Cluj Napoca ![]() |
uite aici link cu un scenic 2 1.9dci dar si alt link cu egr de la megane 1.5 dci, sunt si substante speciale pentru funingine dar merge si cu benzina, pensula, carpe si multa rabdare...
https://www.youtube.com/watch?v=-6rAXZzLygQ https://www.youtube.com/watch?v=eSro62G-II4 p.s. pozele sunt de pe net nu sunt de la scenic... sunt cu scop orientativ This post has been edited by IonutGligan: 29 Jul 2019, 20:42 Attached thumbnail(s) cum_se_conduce_un_diesel_cand_e_mai_bine_sa_978edef3eb0183a0be_940_0_1_95_1.jpg ( Size: 121.98k ) Number of downloads: 1585 top_10_piese_ale_masinii_diesel_care_se_strica_be8a45383d620607e2_940_0_1_95_1.jpg ( Size: 154.37k ) Number of downloads: 1600 |
--------------------
Renault
Megane 3 Estate SPORT TOURER dCi 1.9-130 ponei
2010
|
|
dan_g |
![]()
Post
#153
|
Membru autentic Group: Members Posts: 212 Joined: 23 December 10 From: Iasi ![]() |
De la ce s-ar putea umple filtrul de particule mai repede decat de obicei?
Cu cateva luni in urma isi facea regenerarea la 550-650 km la mers prin oras, iar in afara in jur de 1000 km, insa de cateva saptamani nu trec mai mult de 200-250 km intre regenerari indiferent pe unde merg. |
--------------------
Renault
Megane 3
2011 1.5 dCi 110
- -
|
|
vsebir |
![]()
Post
#154
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 47 Joined: 12 February 09 ![]() |
QUOTE(IonutGligan @ 29 Jul 2019, 20:29) uite aici link cu un scenic 2 1.9dci dar si alt link cu egr de la megane 1.5 dci, sunt si substante speciale pentru funingine dar merge si cu benzina, pensula, carpe si multa rabdare... https://www.youtube.com/watch?v=-6rAXZzLygQ https://www.youtube.com/watch?v=eSro62G-II4 p.s. pozele sunt de pe net nu sunt de la scenic... sunt cu scop orientativ Am dat-o jos si am curățat-o. Nu era asa de murdara ca cea din imagine. Mașina merge mai bine acum. Am observat depuneri si pe conducta de aluminiu cea pe care sta egr-ul. Cea care trece peste motor spre intercoler este curată. Se mișcă mai bine dar nu ca înainte. Demarajul este mai lent. |
--------------------
Renault
Grand Scenic 2
2006
|
|
Cheetah |
![]()
Post
#155
|
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 20 May 16 ![]() |
Salutare!
Am observat ca la mine isi face regenerarea foarte des, in plus apare (si se stinge ulterior) martorul Check engine. La Meridian mi-au spus ca e de vina senzorul de presiune diferentiala. L-am schimbat, dar se comporta la fel. Am o banuiala ca problema e de la depuneri in filtrul de particule (masina are 245k km). O sa merg la demontare+ curatare DPF la o firma specializata, insa mi-au spus ca dupa operatie trebuie neaprat modificati parametrii in ECU pt. filtru nou. Ma poate ajuta cineva, contra cost, cu aceasta operatie ? *scriere parametrii - filtru nou*/*Bucuresti* PS. La Meridian nord programarea dureaza foarte mult. This post has been edited by Cheetah: 14 Sep 2019, 11:48 |
--------------------
Renault
Megane 3
2013 Dinamique
|
|
vdnick |
![]()
Post
#156
|
Membru incepator Group: Members Posts: 74 Joined: 27 March 08 From: Galati ![]() |
Sfat, mai caută alte componente care nu funcționează corespunzător.
Filtrul dacă are regenerări dese, le are doar pentru că motorul nu funcționează în parametri. Poți face un test fără filtru să vezi cât fumegă. O firmă care se respectă, după curățarea filtrului îți oferă garanție doar dacă motorul este ok... |
--------------------
Renault
Megane III Grandtour 1.9 dci 130cp FAP KZ1S F9Q870
2010 Cu respect,
Dorin |
|
Cheetah |
![]()
Post
#157
|
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 20 May 16 ![]() |
Multumesc pentru sfat! Din pacate nu vad ce as putea sa mai caut, am fost la Meridian Nord si senzorul de presiune a fost singura eroare gasita (l-am schimbat, eroarea reapare -in general in oras - martorul se stinge cateodata repede, cateodata mai greu). In rest masina pare ok, trage bine, motorul merge foarte frumos, nu scoate pic de fum, nu consuma ulei (reviziile le fac la cca 10k), alimentez cu combustibil de calitate - Motor 1,6dci
Curatarea DPF-ului e singura pista la care m-am gandit si vreau sa o elimin. Multumesc anticipat pentru orice alta sugestie si pentru raspunsul la intrebarea anterioara (scriere parametrii pentru DPF nou) This post has been edited by Cheetah: 14 Sep 2019, 22:06 |
--------------------
Renault
Megane 3
2013 Dinamique
|
|
grig1960 |
![]()
Post
#158
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 888 Joined: 2 April 17 From: Onesti, Bacau ![]() |
Daca ajungi la curatare DPF, apeleaza la cei din Odorheiul Secuiesc, sunt profesionisti si ofera si garantie.
|
--------------------
Renault
Koleos
2010, 2.0dci, 4x4, 173 CP
|
|
ProfiBv |
![]()
Post
#159
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.142 Joined: 12 June 16 From: Bv ![]() |
QUOTE(Cheetah @ 14 Sep 2019, 22:59) Multumesc pentru sfat! Din pacate nu vad ce as putea sa mai caut, am fost la Meridian Nord si senzorul de presiune a fost singura eroare gasita (l-am schimbat, eroarea reapare -in general in oras - martorul se stinge cateodata repede, cateodata mai greu). In rest masina pare ok, trage bine, motorul merge foarte frumos, nu scoate pic de fum, nu consuma ulei (reviziile le fac la cca 10k), alimentez cu combustibil de calitate - Motor 1,6dci Curatarea DPF-ului e singura pista la care m-am gandit si vreau sa o elimin. Multumesc anticipat pentru orice alta sugestie si pentru raspunsul la intrebarea anterioara (scriere parametrii pentru DPF nou) Daca sistemul nu functioneaza corect poti vedea si in istoricul regenerarilor.Nu te arunca la curatarea chimica a FAP decat in ultima instanta . Vezi putin discutia asta... https://www.reno.ro/EGR-Joasa-Presiune-evacuare-t288116.html |
--------------------
Renault
Grand Scenic 3
2010 / 1,5dci 110cp / EDC
- Bv Drumuri bune și RESPECT !
|
|
Cheetah |
![]()
Post
#160
|
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 20 May 16 ![]() |
Multumesc, am citit topicul, o sa verific si clapeta buclucasa de pe evacuare.
Unde imi recomandati sa fac inca o diagnoza, poate mai lamuresc ceva inainte de curatare FAP si clapeta? |
--------------------
Renault
Megane 3
2013 Dinamique
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#161
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.322 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
daca ajungi la curatare de FAP sa nu o faci la cei care curata chimic ca ii pui cruce ... sunt prin secuime unii .. la Ordorhei parca, care fac ce trebuie... in rest o faci degeaba ..
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
85TXE |
![]()
Post
#162
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 8 October 20 ![]() |
Detin un Megane 1.5dci 95cp 2014. De vreo luna de zile s-a aprins in bord" check injection sistem" si check anti-pollution sistem".masina mergea normal,fara trepidatii sau taiere de motorina. Pus tester si aveam 4 erori DTC : 200292 turbine downstream temperature,226322 pierdere presiune circuit
supralimentare , 038096 pierdere circuit preincalzire , 1525F329 necunoscut.resetate si au reaparut dupa vreo 500km.cea cu releul de preincalzire banuiesc ca ar fi de iarna trecuta cand am depistat 2 bujii arse.dupa ce au reaparut din nou acele mesaje in bord , a mai aparut si "engine failure hazard" , cu manifestare de taiere motorina/limitare in forja si panta.revenit la tester,incercat regenerare fortata si nu s-a reusit.acumulare in filtru funingine 40gr. Urmatoarea oprire test clip reprezentanta.diagnostic aceleasi erori DTC + DPF incarcat ,cica 52 gr. S-a incercat regenerare fortata in reprezentanta , nu au reusit. Au spalat DPF ul si au disparut din bord erorile . Schimbat ulei si filtru. Si cam atat la ei(atat am avut bani - 1700lei). Urmatorul pas ce trebuie facut este sa verific electrovalva de pilotaj turbina,releul de preincalzire bujii, recomandarea lor, cica asta ar influenta regenerarea. Plecat de la ei si in nici 50 km au revenit "check injection sistem si anti-pollution sistem". Intrebarea este unde se afla electrovalva asta de pilotaj turbina sau un cod ceva pt ea? |
--------------------
Renault
Megane III
2014
|
|
Ionuttutu92 |
![]()
Post
#163
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 27 August 20 ![]() |
Salutare, am citit tot topicul legat de FAP, regenerari, etc. Vad ca s-a discutat intens pe incarcarile de funingine din filtru, dar despre presiunea diferentiala nimic (aceea exprimata in mbari sau hpa). Cat e normal sa fie? Fluctueaza in functie de incarcarea FAP-ului? Multumesc
|
--------------------
Renault
Megane
3 GT 2.0dci 160cp
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#164
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.353 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
pai cam asa se masoara incarcarea, cu cat P dif e mai mare, cu atata e mai incarcat.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
Ionuttutu92 |
![]()
Post
#165
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 27 August 20 ![]() |
Pai de exemplu, in cazul meu, dupa regenerare am undeva la 1-2 grame si P diff undeva la 6-8hpa/mbar, pe la 15gr undeva la 15hpa si pe la 25gr, cam 20-25hpa, uneori si 30. Dupa 25gr, cum prinde conditii prielnice isi face regenerare. Deci e ok 25mbar la 25-27gr cenusa? Multumesc
|
--------------------
Renault
Megane
3 GT 2.0dci 160cp
|
|
petree |
![]()
Post
#166
|
Membru autentic Group: Members Posts: 288 Joined: 13 November 11 ![]() |
Situatie intalnita pe Megane 3 1.5 dci 2011, 224415 km reali.
Masina in urma cu un an, iarna la pornire dimineata tragea un puf, se auzea parca tragea o basina, si nu prea tragea. In iarna asta, tragea acel puf foarte tare, si parca aveam un moter mai puturos. Am incinso la 80 grade: pornesti ventilatie maxim, pornesti faruri, o turezi in 3500 de ture si surpriza, incepe regenerarea, ATENTIE regenerarea sa fie facuta afara! Nu stiam ca se poate face si manual, am fost in garaj cu usile deschise si am ramas cu un miros de raba in masina. A doua zi am pus si regenerare fortata cu Clip 200, efectul regenerarii manuale a fost foarte buna, funinginea scoasa a doua zi pe fortata cu clip a fost foarte putina. In concluzie: daca masina trage greu si nu ai o diagnoza, faci regenerare manuala, stationat! Turatie 3500, 4500 pana se incinge, ventilatie pe maxim, lumini , faruri pornite., si cand incepe sa scoata fum o ti turata la 2500, cam 20 minute, adica cand nu mai iese fum, o lasi putin ne turata, cam 10 minute, sa se raceasca evacuarea. Am facut diagnoze dese, nu am avut regenerari esuate, DPF cu depunere mare, fara eroare in bord pe injectie, si masina pierduse din caluti, am plimbato anul asta destul in afara, si o cam duc in ture in afara, nu merg la consum mic, nici in Bucuresti, nici afara!. Am curatat EGR, km bord reali 183000. Acum masina are 224451km. This post has been edited by petree: 28 Nov 2020, 21:10 Attached thumbnail(s) 200.0.4.0_20201126_144238907_VF1KZ8G0645143357_3.PNG ( Size: 78.38k ) Number of downloads: 1099 200.0.4.0_20201126_144358170_VF1KZ8G0645143357_3.PNG ( Size: 78.55k ) Number of downloads: 1051 200.0.4.0_20201126_144852044_VF1KZ8G0645143357_3.PNG ( Size: 78.67k ) Number of downloads: 1003 200.0.4.0_20201126_145801477_VF1KZ8G0645143357_3.PNG ( Size: 78.76k ) Number of downloads: 75 200.0.4.0_20201126_150727960_VF1KZ8G0645143357_3.PNG ( Size: 78.98k ) Number of downloads: 70 200.0.4.0_20201126_151930351_VF1KZ8G0645143357_3.PNG ( Size: 78.25k ) Number of downloads: 65 200.0.4.0_20201126_151930351_VF1KZ8G0645143357_3.PNG ( Size: 78.25k ) Number of downloads: 61 200.0.4.0_20201126_152804084_VF1KZ8G0645143357_3.PNG ( Size: 122.67k ) Number of downloads: 78 |
--------------------
Renault
Renault Megane Hatch 1.3 TCE 140 CP Techno 2024
2024
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#167
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.322 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
ce spui tu sunt tampenii .. fara suparare .. ma refer la partea cu regenerarea manuala ..
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
petree |
![]()
Post
#168
|
Membru autentic Group: Members Posts: 288 Joined: 13 November 11 ![]() |
cj98czh
Am facut regenerare Cu masina stationata, fara diagnoza, si la Opel Insignia 2011 dci. Folosesc interfata Can Clip si Autocom, Delphi, Eclipse, Opus 2015.1R3 FULL De ce crezi ca mint, incerc sa invat si pe altii, fara sa cer bani! |
--------------------
Renault
Renault Megane Hatch 1.3 TCE 140 CP Techno 2024
2024
|
|
tiron.alex |
![]()
Post
#169
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 20 May 20 From: Iași ![]() |
QUOTE(clau166 @ 4 Feb 2021, 16:34) Salut. Deschid un nou topic pentru ca nu am gasit in zona potrivita discutii despre catalizator mai ales pentru motor diesel. Pana acum foloseam o diagnoza cu o baza de date mai veche si cativa utilizatori ( lupukel, Gil26) mi-au atras atentia de valorile indicate aiurea din cauza incompatibilitatii bazei de date cu motorul meu. Am actualizat softul pyren si am citit temperaturile in modul pyren dar si in modul ddt. Vorbim de 1.5 dci k9k 636 euro5 , start-stop semafor, megane 3. Temperatura indicata pe catalizator nu pare in regula. Primul lucru care ar trebui stabilit ar fi modul de functionare al acestui senzor pentru ca stiu ca unii senzori nu indica temperatura corect decat dupa o incalzire serioasa a senzorului. Acesta nu stiu cum functioneaza si daca temperatura indicata creste liniar pe masura ce se incalzeste esapamentul nu mai e nimic de discutat si senzorul e defect. Temperatura inainte de catalizator cu motorul oprit, rece pare sa fie undeva aproape de ambient ( 0-20 grade ). Cu motorul pornit chiar incins dupa vreo 2 ore de mers , antigel la 80grade, ulei la 80 grade temperatura indicata pare blocata la 203 grade. Am incercat sa turez si tot acolo ramane desi celelalte temperaturi se schimbe conform ( turez---> temp creste si toate cresc mai putin asta de pe catalizator ). Daca las la ralanti tot acolo ramane. Ba chiar am surpriza ca lasand motorul oprit vreo 30 minute am tot 203 grade. Problema e ca aceasta temperatura e fixa si nu corespunde cu cea din turbo si nici cu cea din filtru de particule. Traseul normal este cam asa : turbo, catalizator, filtru particule. Temperaturile sunt asa : -turbo 158 grade -catalizator 203 grade -inainte filtru particule : 112,5 grade -dupa filtru particule 98,9 grade alt caz diagnoza in mers ziua x: -turbo 287 grade -catalizator 200 grade -inainte filtru particule : 257 grade -dupa filtru particule 300 grade alta diagnoza in mers tot ziua x: -turbo 438 grade -catalizator 200 grade -inainte filtru particule : 302 grade -dupa filtru particule 265 grade alta diagnoza in mers tot ziua x: -turbo 377 grade -catalizator 200 grade -inainte filtru particule : 291 grade -dupa filtru particule 259 grade alta diagnoza in mers zilele anterioare ( motor abia pornit dar in mers): -turbo 112 grade -catalizator 20 grade -inainte filtru particule : 35 grade -dupa filtru particule 36 grade alta diagnoza in mers zilele anterioare ( decelerare ): -turbo 95 grade -catalizator 601 grade -inainte filtru particule : 179 grade -dupa filtru particule 181 grade Temperatura indicata de catalizator pare sa ramana constanta desi celelalte variaza. Temp upstream of catalythic converter PR1047 apare in jurul temperaturii ambientale in modul pyren. Alte chestii care ar putea avea relevanta : - mod combustie : particle filter protection apare permanent dupa pornire motor - longterm /shortterm fuel trim n-am valori - nu am erori stocate pe ecu Primul pas ar fi sa caut modelul senzorului acesta apoi un tabel de valori sa vad daca se incadreaza in acele valori. As putea citi rezistenta interna cu un ohmetru. Trebuie identificata intai pozitia pe masina motorul fiind destul de inghesuit si majoritatea sunt in spatele motorului cu acces destul de limitat. Salut, Am dat quote in acest topic, deoarece s-a facut trimitere directa aici, desi din toate informatiile citite nu am gasit problema asemanatoare cu a colegului CLAU166, deasemenea cu a mea. Dupa verificari si diagnoze amanuntite ale senzorilor prezenti pe masina, am observat cu 2 diagnoze diferite, CLIP si Launch de pe Ali, ca senzorul de temperatura dinaintea catalizatorului are 0 grade, indiferent de conditiile motorului, de timpul de functionare, sau de temp exterioara. Este vorba de Temp. Upstream Of Catalytic Converter. Este mereu pe 0 grade C. Am observat ca si colegul Clau166 are temp acestui senzor constanta si anume 203 grade C. A mai intampinat cineva aceasta anomalie si remedierea? Precizez ca nu am erori inregistrate. Multumesc. Attached thumbnail(s) Screenshot_20210208_174436_ThinkDriver.jpg ( Size: 194.8k ) Number of downloads: 123 |
--------------------
RENAULT
MEGANE 3
2012 BOSE K9K636 KZ14
- IS52TAM
|
|
Gil26 |
![]()
Post
#170
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.129 Joined: 10 May 20 ![]() |
QUOTE(tiron.alex @ 8 Feb 2021, 20:41) Dupa verificari si diagnoze amanuntite ale senzorilor prezenti pe masina, am observat cu 2 diagnoze diferite, CLIP si Launch de pe Ali, ca senzorul de temperatura dinaintea catalizatorului are 0 grade, indiferent de conditiile motorului, de timpul de functionare, sau de temp exterioara. Atasat un grafic extras dintr-o monitorizare (fara regenerare activa), orice alte comentarii cred ca sunt de prisos (mai am si altele cu alte interdependente, dar nu am timp sa le prelucrez). Toate cele bune! This post has been edited by Gil26: 8 Feb 2021, 22:05 Attached thumbnail(s) FAP1.png ( Size: 85.82k ) Number of downloads: 138 |
--------------------
Dacia
Sandero Stepway 1.5dCi Easy-R(TS4)
2017
|
|
costas78 |
![]()
Post
#171
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 292 Joined: 26 August 20 From: Constanta ![]() |
Salut, colegi forumisti, vin si eu cu o intrebare, si nume, dupa regenerare, mai ramane cu 1-2 grame, dar la capitolul funingine depusa dupa regenerare de la 4,5g, cat era inainte de regenerare, acum a ajuns la 6,8g. Ce se intampla cu funinginea depusa dupa regenerare, ca observ ca creste cu fiecare regenerare?
|
--------------------
Renault
Megane 3 K9K 636
Grandtour 1,5dci 110CP 2014
|
|
DoruM3 |
![]()
Post
#172
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 27 February 21 ![]() |
Salutare, Costas. Din câte știu, treaba asta se întâmplă pentru că orice regenerare nouă nu o face 100 % și rămâne puțină funingine care se tot duna. Adică, de exemplu, dacă data trecută ai rămas cu 3 grame, următoarea te lasă cu 3,5 g,apoi următoarea cu 4 g și tot așa... Nu se regenerează la zero... Într-un final, se tot adună și...ceau, noapte bună! tre' să-l schimbi ☹️
|
--------------------
Renault
Megane 4
2017 Este 1.2 Tce
- TM
|
|
costas78 |
![]()
Post
#173
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 292 Joined: 26 August 20 From: Constanta ![]() |
Azi am observat ca acei 6,8 depusi, s-au diminuat la 5,8, la 2 zile dupa ce s-a facut regenerarea propriuzisa. Sincer nu inteleg fenomenul. Inteleg ca nu se face complet din varii motive, sa zicem mersul preponderent urban, cu toate ca o depistez si nu opresc motorul.
Ca o constatare, am observat ca daca mergi cu masina turat in orice conditii, fie urban sau extraurban filtrul de particule se colmateaza mult mai repede. Daca turezi motorul pe loc in timpul regenerarii, aceasta se face mai greoi si mai prost. In regim de autostrada, la turatii joase, sa zicem 2200-2500 RPM scade mai rapid funinginea din filtru chiar si la temperaturi normale ale acestuia, sa zicem 250-300 C, dar daca retrogradez intra 5-a si turatiile, evident cresc, atunci funinginea nu mai scade aproape deloc. Deduc ca, debitul mare de gaze evacuate nu favorizeaza regenerarea continua din timpul mersului, ci o stopeaza. Daca schimbam treptele, in mersul urban, sa zicem aproape in punctul in care cere indicatorul din bord, atunci colmatarea se face mai greu. Daca merg cu ea in ture si schimb pe la 3000-3500 RPM atunci colmatarea este rapida. Mentionez ca am un ELM 327 si Car Scanner OBD Pro, permanent cuplat de vreo 5 luni. Sunt curios si altora care le este comportamentul masinii. |
--------------------
Renault
Megane 3 K9K 636
Grandtour 1,5dci 110CP 2014
|
|
aqua |
![]()
Post
#174
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.250 Joined: 24 February 05 From: Bucuresti ![]() |
interesant, eu intelesesem ca exact invers este, cu cat mergi mai alert si mai sus in ture se curata mai eficient filtrul, cel putin asa reiese din ce spune internetul
sau e o combinatie gresit inteleasa, cat timp mergi normal gazele nu produc extra cenusa vs cand o calci si de aici rezulta mai multa cenusa deci filtru mai imbacsit, dupa care vine efectiv etapa de curatare initiata de senzori si atunci e necesar doar sa se mentina temp necesara pentru arderea resturilor indiferent de turatiile masinii This post has been edited by aqua: 9 Mar 2021, 08:32 |
--------------------
ex. megane dci,
ex. Sportage GDI
2017 Sportage 2020 AWD T-GDI
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#175
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.322 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
va dati seama ca acele cantitati de cenusa rezulta din niste calcule strict matematice si pot ss nu fie reale, nu?
lasati filtrul in pace si bucurati-va de masina, nu cautati pb. acolo unde nu sunt ... parerea mea. |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
aqua |
![]()
Post
#176
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.250 Joined: 24 February 05 From: Bucuresti ![]() |
absolut, mai ales ca eu nu am problema asta a filtrului de diesel
![]() |
--------------------
ex. megane dci,
ex. Sportage GDI
2017 Sportage 2020 AWD T-GDI
|
|
mmandreanu |
![]()
Post
#177
|
Membru incepator Group: Members Posts: 31 Joined: 16 November 20 ![]() |
Salut, la laguna mea am observat de 2 ori cand ajungeam acasa dupa un drum de 30 km ca relantiul sta mai sus aproape de 1000 rpm. Aseara cand am parcat o am si simtit un miros mai ciudat de gaze arse pe langa turatia mai mare. Ma gandesc ca era in regenerare filtru. Am lasat masina vreo 20 30 de sec la relanti si am oprit motorul. Daca relantiul mai sus inseamna regenerare cum trebuie procedat in situatia asta?
|
--------------------
Renault
Laguna 3 110 KW
2011 GT ESTATE
- SB14EUA
|
|
aqua |
![]()
Post
#178
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.250 Joined: 24 February 05 From: Bucuresti ![]() |
daca ai timp mai dai o tura cu ea sau stai pe loc pana termina regenerarea, altfel opresti motorul si aia e, dar nu e indicat sa opresti procesul de prea multe ori
|
--------------------
ex. megane dci,
ex. Sportage GDI
2017 Sportage 2020 AWD T-GDI
|
|
clau166 |
![]()
Post
#179
|
Membru autentic Group: Members Posts: 424 Joined: 29 May 10 From: Arges ![]() |
Observ ca pe frig regenerarea FAP porneste mult mai rar. Filtrul sde umple mai greu cu funingine. As zice de 3-4 ori mai rar. La fel e si la voi ?
|
--------------------
Renault
Megane III PH2 1.5 dci K9K 636
2012
|
|
Gil26 |
![]()
Post
#180
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.129 Joined: 10 May 20 ![]() |
Regenerarile active sunt facute atunci cand\daca sunt indeplinite mai multe conditii (atasat o captura pentru Megane3 motorul tau K9K636), si atunci da: iarna acestea pot sa fie mai rare.
PS: dar totusi nu cred ca "filtrul se umple mai greu cu funingine"... This post has been edited by Gil26: 30 Dec 2021, 18:53 Attached thumbnail(s) Megane3K9K636FAP.png ( Size: 175.53k ) Number of downloads: 157 |
--------------------
Dacia
Sandero Stepway 1.5dCi Easy-R(TS4)
2017
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th April 2025 - 15:53 |