INJECTION FAULT, Check Injection
INJECTION FAULT, Check Injection
laurentiu |
12 Feb 2005, 04:51
Post
#31
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 24 Joined: 3 February 05 |
|
||
-------------------- |
|||
strumfuadi |
14 Feb 2005, 12:27
Post
#32
|
Former Laguna user. Group: Members Posts: 2.331 Joined: 25 February 04 From: B u c u r e s t i |
:shock: ziceai ca te lashi de dialecte.. :roll:
This post has been edited by cmandrei: 13 Mar 2006, 16:20 |
--------------------
Honda
Civic FN2
2010
|
|
MBZ |
14 Feb 2005, 12:55
Post
#33
|
Membru autentic Group: Banned Posts: 484 Joined: 27 November 03 |
LOL! ZICEAM? Pai atunci asa am sa fac
|
-------------------- |
|
laurentiu |
19 Feb 2005, 12:18
Post
#34
|
Membru incepator Group: Members Posts: 24 Joined: 3 February 05 |
Am fost pana acum de doo ori la Serus!!!!!!! Acelasi si invariabil raspuns problema este de la motorina. Nu mai stiu ce sa spun....
This post has been edited by cmandrei: 13 Mar 2006, 16:20 |
-------------------- |
|
oache81 |
20 Feb 2005, 10:01
Post
#35
|
Membru autentic Group: Members Posts: 268 Joined: 30 December 04 |
S-ar putea sa aiba dreptate cu motorina,stiu cativa vecini cu masini pe motorina care au mers cu ratb-ul cand a fost frig,nu e de la nici o pompa pur si simplu e motorina mai proasta pe la noi.Incearca sa bagi niste aditivi sa iti curete pompa si injectoarele,schimba filtrul poate asa merge.Vascoasa nu prea are cum sa devina,din cate stiu eu ca sa scoata petrolul cand nu mai ajung cu teava de foraj oamenii baga apa si petrolul se ridica la suprafata,asa ca nu prea vad cum se poate combina motorina cu apa,doar sa iti ramana apa pe fundul rezervorului si cand mergi pe rezerva sa mergi de fapt pe apa si atunci cred si eu ca nu merge si ingheata toate alea.Ce e cel mai simplu de facut,poti scoate injectoarele afara (sunt doar 3 suruburi care prind o bara pe care sunt montate injectoarele) si sa le dai cu acetona,nu trebuie sa le duci la curatat profesionist neaparat,sau ia un aditiv.De obicei apa ramane in filtru si o solutie buna ar fi sa schimbi filtrul costa doar 3-400 de mii.
|
--------------------
citroen
c4 2.0 HDI VTR Pack
2006
|
|
laurentiu |
22 Feb 2005, 15:41
Post
#36
|
Membru incepator Group: Members Posts: 24 Joined: 3 February 05 |
si o solutie buna ar fi sa schimbi filtrul costa doar 3-400 de mii.[/quote]
Draga prietene, Spune-mi de unde sa-l achizitionez asa ieftin ca am aflat cum se monteaza!!! Multumesc inca o data. |
-------------------- |
|
Zoot |
22 Feb 2005, 16:02
Post
#37
|
Membru Group: Members Posts: 131 Joined: 24 June 04 From: Cluj |
mie mi-a aparut chestia aia cand am bagat un flacon intreg de solutie de curatat injectoarele peste 10 litrii de motorina parca. m-am gandit eu sa-i dau doza de soc ca la doctor si cred ca nu a fost prea bine ceea ce am facut.
|
--------------------
Renault
Megane II
2003 hatch 1.9 dci
- SJ-82-ZOT Renault Megane 2 HATCH 1.9 dci
|
|
laurentiu |
25 Feb 2005, 11:21
Post
#38
|
Membru incepator Group: Members Posts: 24 Joined: 3 February 05 |
Si cum ai remediat treaba?
This post has been edited by cmandrei: 13 Mar 2006, 16:20 |
-------------------- |
|
Zoot |
2 Mar 2005, 12:14
Post
#39
|
Membru Group: Members Posts: 131 Joined: 24 June 04 From: Cluj |
nici cum Am oprit motoru am pornit motoru si a disparut.
|
--------------------
Renault
Megane II
2003 hatch 1.9 dci
- SJ-82-ZOT Renault Megane 2 HATCH 1.9 dci
|
|
VladSoare |
2 Mar 2005, 12:20
Post
#40
|
Membru autentic Group: Members Posts: 4.716 Joined: 12 May 04 From: Voluntari, pe stînga |
Metoda Windows, adica.
Windows, stiti voi, ala care se opreste apasind pe Start. Suna cunoscut? |
--------------------
Mondeo 2.0H 2016
/
Kuga 1.5 2016
|
|
cornel_t |
2 Mar 2005, 12:21
Post
#41
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.174 Joined: 12 November 04 From: Bucuresti |
cine are navigatie pe masina poate chiar si la blue-screen sa dea re-start
|
-------------------- Honda Accord 2.2 i-CTDi EX
|
|
cipman |
3 Mar 2005, 14:57
Post
#42
|
Membru autentic Group: Moderatori Posts: 1.698 Joined: 3 March 05 |
Daca aveti prbleme cu aparatia mesajului "injection failure" la pornirea la rece (sau dupa o stationare mai indelungata) sunt 90% sanse sa provina de la acumularea apei in filtrul de motorina.
Cum se verifica? Scoateti papucii de la sonda de detectie de la baza filtrului si vedeti daca mai zice ceva. Uneori e suficient sa "clatinati" putin ansamblul filtrului, lucru care nu e totdeauna la indemana. Daca nu mai zice nimic de acolo e. Ca sa scoateti apa se desface un buson mititel tot de la baza filtrului. Nu uitati sa montati papucii sondei la loc!!! Fenomenul apare dupa stationari de o durata de cateva ore sau dimineata pt. ca are timp apa sa se decanteze. La inceput, mesajul apare cand apa e la limita. Daca se incearca pornirea incepe motorina sa circule prin filtru, se mai amesteca cu apa, in fine, scade nivelul apei sub sonda si la a doua incercare nu-s probleme. Daca se insista in a nu remedia problema, intr-o zi fie o sa inghete lemn fie nivelul apei va fi prea mare. Inghetul se poate produce si in timpul functionarii, la temperaturi f. scazute, in special la viteze mari (in afara localitatilor) adica fix in mijlocul campului. Atentie deci! Nu are sens sa schimbati filtrul inainte de a epuiza "lotul" de motorina din rezervor. Asta, bineinteles, daca nu a inghetat deja. Daca a apucat sa faca "ace" nu-i o veste prea buna. Trebuie schimbat. Dar e posibil sa nu stim niciodata daca a facut ace sau nu. Ideal ar fi sa schimbam filtrul toamna tarziu si primavara. Dar costa fir-ar sa fie... |
-------------------- |
|
laurentiu |
3 Mar 2005, 18:19
Post
#43
|
Membru incepator Group: Members Posts: 24 Joined: 3 February 05 |
da cam costa si e "consumabil". Cei de la Serus unde am chiar si acum masina la depanat, nu au gasit "buba".!!! Maine dimineata am sa le spun ce mi-ai trimis tu acum.
This post has been edited by cmandrei: 13 Mar 2006, 16:21 |
-------------------- |
|
cipman |
3 Mar 2005, 18:39
Post
#44
|
Membru autentic Group: Moderatori Posts: 1.698 Joined: 3 March 05 |
Stai. Lasa-i sa-si faca meseria. Probabil ca au verificat deja asta. Sansele de 90% pe care le-am estimat eu se refera un pic la altceva. Acesta e doar una din cauze pt. care apare mesajul. Frecventa acestei cauze o apreciez la 90%. Daca imi aduc bine aminte motivele pot fi 8 (sau 10?) la numar.
Nu am deloc pretentia de specialist si nici nu am de gand sa devin. Ce am precizat eu mai sus e doar o idee. In plus, unul din principiile mele spune: copiii si depanarile se fac la fata locului! This post has been edited by cmandrei: 13 Mar 2006, 16:21 |
-------------------- Megane II.1 Estate Priv 1.6 16V 2005, gri D69, clima+scaune
Va rog, fara intrebari tehnice prin PM |
|
laurentiu |
4 Mar 2005, 12:59
Post
#45
|
Membru incepator Group: Members Posts: 24 Joined: 3 February 05 |
QUOTE QUOTE Maine dimineata am sa le spun ce mi-ai trimis tu acum. copiii si depanarile se fac la fata locului! e buna asta cu copiii...am discutat cu ei azi si am ajuns in sfarsit la o concluzie comuna. NU E DE LA MOTORINA. poate , poate... |
-------------------- |
|
cipman |
4 Mar 2005, 13:54
Post
#46
|
Membru autentic Group: Moderatori Posts: 1.698 Joined: 3 March 05 |
De curiozitate: dupa ce zice "injection failure" te trece pe STOP sau doar iti zice sa mergi la SERVICE?
|
-------------------- |
|
laurentiu |
5 Mar 2005, 15:54
Post
#47
|
Membru incepator Group: Members Posts: 24 Joined: 3 February 05 |
Ma trece pe STOP.
Dar by the way: dupa aproape o luna de "dute vino" cu Serus referitor la acest defect, s-a ajuns la concluzia ca nu motorina este buba problemei ci COMPUTERUL!!!!!!! Asadar problemele legate de pornirea defectuasa a masinii si cu mesajul "injection failure", nu sunt intodeauna legate de calitatea combustibilului. Este un motiv pe care il baga "la inaintare" pentru, cum am mai spus-o, a acoperi lipsa de pricepere a mecanicilor. Atentie mare si la conditiile de service si garantie a masinii caci atat acestia cat si ceilalti concesionari sunt foarte abili in a scapa de responsabilitati. Un efect incredibil a avut si faptul ca am reclamat acest lucru chiar la Renault Romania! Au si pe site un link unde iti spui oful!!! Ca doar OMV si MOL au cel mai bun combustibil cred ca este si asta un basm. Cunosc cativa care isi pun de la Rompetrol si nu au greturi. Cred ca unul din participanti la forum a spus acest lucru!! Majoritatea lanturilor mari de distrib a combustibililor sunt modernizate (au tancurile noi ori reparate). Va multumesc pentru ideile postate aici si va doresc succes. Laurentiu This post has been edited by cmandrei: 13 Mar 2006, 16:21 |
-------------------- |
|
strumfuadi |
5 Mar 2005, 16:00
Post
#48
|
Former Laguna user. Group: Members Posts: 2.331 Joined: 25 February 04 From: B u c u r e s t i |
QUOTE Ca doar OMV si MOL au cel mai bun combustibil cred ca este si asta un basm. Cunosc cativa care isi pun de la Rompetrol si nu au greturi. pai nu e corect? ca doar OMV ia combustibil de la petromidia (rompetrol) shi mai baga ei nishte aditivi.. (nu ma refer la omv100 care cica e adusa de afara.. :roll: ) |
--------------------
Honda
Civic FN2
2010
|
|
cipman |
5 Mar 2005, 17:16
Post
#49
|
Membru autentic Group: Moderatori Posts: 1.698 Joined: 3 March 05 |
QUOTE Ma trece pe STOP. Nu siu de ce ramasesem cu senzatia ca doar te trimite la SERVICE. Daca te trece pe STOP (ar trebui sa se auda si un semnal sonor) senzorii care determina aparitia mesajului sunt: 1. captatorul regimului motorului 2. actuatorului debitului de motorina 3. sonda de presiune a motorinei in rampa (de combustibil, nu la deal) 4. alimentarea TUTUROR injectoarelor 5. tensiunea de alimentare a sondelor de mai sus (adica lipsa ei sau neincadrarea in parametrii de min-max) 6. defect intern al calculatorului. Asa zice musiu renault prin bibliile lui. Bineinteles ca mai trebuie suspectate si firele, conectorii, etc. Cele 8 motive de care spuneam anterior si pe care le banuiam c-ar fi 10 sunt, de fapt, 12 si apar in cazul in care te trimite la SERVICE. Si in cazul acela unul dintre motive, trecut tot pe ultima pozitie, e defectarea calculatorului. Asa ca si calculatorul trebuie sa intre pe lista de suspecti, fara indoiala. Nu trebuie exclus mai cu seama daca defectul a aparut pe timp rece cu temp f. scazute. Electronica nu se-mpaca prea bine cu frigul. Ma bucur ca s-a rezolvat pana la urma si bafta sa nu mai ai treaba cu service-ul in afara reviziilor. Imi pare ca ti-ai facut "norma" deja... |
-------------------- |
|
laurentiu |
5 Mar 2005, 17:17
Post
#50
|
Membru incepator Group: Members Posts: 24 Joined: 3 February 05 |
@strumfuadi
Posibil nu cunosc detaliile astea. This post has been edited by cmandrei: 13 Mar 2006, 16:22 |
-------------------- |
|
DIESEL.RO |
9 Mar 2005, 14:37
Post
#51
|
Membru incepator Group: Members Posts: 24 Joined: 9 March 05 From: BRASOV |
in primul rand salutare la toata lumea de pe forum.
legat de "injection failure" asta... nu ca ma pricep eu asa de bine la motoare si astea... dar mie mi-a plecat la -27 grade fara nici un fel de problema, cu motorina doar de la MOL. dar partea interesanta e ca mi-a aparut si mie mesajul respectiv in vara trecuta. (am masina de vreo 10 luni.... si 30.000 km). am fost la service au facut diagnoza si mi-au spus ca a fost un rateu la cilindrul 3 la turatia de X rpm viteza de Y km/h. Concluzie nimic grav.... daca se mai repeta sa ma prezint la ei, asta se intampla la 5.000 km. ahhh si inca ceva.... numa trecea pe stop... doar pe SERVICE. salutare. |
-------------------- M II Sedan 1.5 dci c.privilege Black
|
|
laurentiu |
11 Mar 2005, 19:51
Post
#52
|
Membru incepator Group: Members Posts: 24 Joined: 3 February 05 |
Ce sa zic, situatiile sunt diferite. La mine am spus, oamenii au depistat problema la computer, asa ca astept sa vina chestia asta s-o monteze...
This post has been edited by cmandrei: 13 Mar 2006, 16:22 |
-------------------- |
|
nikoro |
9 May 2005, 12:32
Post
#53
|
Membru incepator Group: Members Posts: 62 Joined: 24 May 04 From: Timisoara |
De cateva saptamani am observat ca la pornirea la rece imi ia mai mult timp pana porneste masina, mult mai mult decat iarna la -10. Si tot recent, la un drum lung si pe la 120km/h intr-o depasire mi-a aparut mesajul "injection fault". M-am speriat si am incercat sa reproduc fenomenul si am observat ca mi se intampla cand apasam pedala de acceleratie mai puternic in viteza a 5-a. Am sa merg la servici dar voi ce credeti ca este? Motorina o iau de la Shell si asta am facut mai tot timpul. Apropo, masina are aproape 16000km si are revizia facuta de curand.
|
-------------------- Megane II Sedan 1.5dci 80 CP, 2004
Confort Privilege |
|
raducu68 |
9 May 2005, 12:52
Post
#54
|
Membru Demisionat Group: Banned Posts: 645 Joined: 17 February 05 From: Bucuresti |
QUOTE(nikoro @ May 9 2005, 01:32 PM) Am sa merg la servici dar voi ce credeti ca este? Eu in locul tau m-as duce la servis pentru chestia asta, nu la servici. Acum, depinde si unde lucrezi... |
--------------------
Renault
Megane 2 Sedan
2005 Privilege
|
|
DIESEL.RO |
9 May 2005, 14:31
Post
#55
|
Membru incepator Group: Members Posts: 24 Joined: 9 March 05 From: BRASOV |
motorina de la Shell a mai avut probleme si in trecut, un var de-al meu a avut necazuri la un passat .... si de atunci eu unu am evitat Shell. Pararea mea e ca daca la "talpa" da rateu la injectie poate fi si din cauza motorinei. (asta in cazul fericit) , altfel..... servis rulz si traiasca garantia.
mie mi s-a intamplat pe la 8.000 km, si acum am 35.000 km fara nici o problema de genul, si fenomenul NU s-a mai repetat. bafta. |
-------------------- M II Sedan 1.5 dci c.privilege Black
|
|
cipman |
9 May 2005, 14:34
Post
#56
|
Membru autentic Group: Moderatori Posts: 1.698 Joined: 3 March 05 |
Du-te la service cat mai repede.
Cauzele le poti gasi in manualul de service pag. 13B-34. Ti le reproduc aici dar nu le mai traduc, ca mi-e lene: Les défauts sont liés : - à l’antidémarrage, - à une erreur de codage de la C2I (correction individuelle des injecteurs), - à un injecteur, - aux commandes des injecteurs, - à l’alimentation en gazole (fuite d’un injecteur ...), - à un défaut cible capteur de régime moteur, - au relais de verrouillage injection, - à l’électrovanne ou au capteur de position de recirculation des gaz d’échappement, - au potentiomètre de la pédale d’accélérateur (piste 1 et 2), - à l’alimentation du potentiomètre de la pédale d’accélérateur, - au capteur de presion de suralimentation (en cas de surpression), - à la présence d’eau dans le gazole ou à un défaut de capteur de détection d’eau (si le véhicule en est équipé. Bafta |
-------------------- Megane II.1 Estate Priv 1.6 16V 2005, gri D69, clima+scaune
Va rog, fara intrebari tehnice prin PM |
|
eddie33 |
9 May 2005, 15:18
Post
#57
|
Membru autentic Group: Members Posts: 587 Joined: 25 April 05 From: Bucuresti |
Inseamna ca asta e senzorul de apa in motorina de care am auzit mai demult,speriat fiind si eu ce ceea ce au patit cei cu DCI 65 c.p.Senzorul asta il am si eu....Spre deosebire ce Symbol,ai senzorul asta la bord,opresti si apelezi la un service,nu strici toate alea pe acolo !?
|
--------------------
Renault
Clio Extreme
2004-DCI 80C.P.
|
|
made |
10 May 2005, 10:16
Post
#58
|
Membru Group: Members Posts: 195 Joined: 13 April 05 From: Bucuresti |
QUOTE(DIESEL.RO @ May 9 2005, 02:31 PM) motorina de la Shell a mai avut probleme si in trecut, un var de-al meu a avut necazuri la un passat .... si de atunci eu unu am evitat Shell Si eu mai bagam benzina de la Shell pe vremuri, insa am fost mereu nemultumit chiar daca n-aveam o masina pretentioasa. Se pare ca problema e generala si pe alte meleaguri. Acu' vreo 2 ani, in drum spre GR, un amic de-al meu cu passat a bagat benzina de la un shell de pe centura de la Sofia. Rezultat, nu putea sa mearga cu mai mult de 10 - 20 km/h. Eu la nova mea Gti n-am avut mare lucru, trebuia doar sa calc pedala mai mult, insa nu pricepeam de ce omul care mergea in fata mea cu ditamai masina de abia se misca, iar se oprea, iar pornea... Am inteles cand a oprit la primul omv: s-au chinuit baietii de acolo vreo 2 ore sa-i scoata toata benzina din rezervor, apoi a alimentat de la ei si n-a mai avut probleme. Cati bani a pierdut? Faceti si voi un calcul, insa amicul era bucuros ca n-a patit-o mai rau. Iar cei de la omv au fost bucurosi ca aveau cu ce sa mearga multa vreme cu lada lor |
--------------------
ex Renault
Megane 2 Sedan
2005 Expression
|
|
FISICHELU |
15 Feb 2006, 13:25
Post
#59
|
Boo Boo Dad Group: Members Posts: 595 Joined: 4 December 05 From: Onesti |
Paradoxal...Ieri am fost la revizie la 15 mii. Azi, dis-de-dimineata, m-am suit in masina si apas "botonul". Ma uit la termometru: -15 grade C. Har-bar-har-bar si porneste. Merg 10 m cu ea, dupa care moare! Apas iar "botonul"! Har-bar-har-bar. Nimic. Hopa! Mi-a aparut un mesaj: INJECTION FAILED! "E, prostii...." imi zic si mai apas "botonul" o data. Same story! Deschid carticica si citesc - PROBLEME GRAVE LA MOTOR! Atat! Are cineva un pistol?... In sfarsit, vorbesc la Service : "E de la motorina!" Ciudat, zic, pana acum tot de asta am pus si am avut si - 20grade afara, si a plecat fara probleme! (Nu fac publicitate- MOL). Stie cinva despre ce ar putea fi vorba? Si pe cine sa iau la palme?...Va tin la curent.
|
--------------------
Renault
Megane Sedan CfExp
1,5 dCi 2005 Mercedes C Classe 2.0 CDI full option 2003
|
|
strumfuadi |
15 Feb 2006, 13:31
Post
#60
|
Former Laguna user. Group: Members Posts: 2.331 Joined: 25 February 04 From: B u c u r e s t i |
in cel mai rau caz, daca chiar vrei sa iei pe cineva la palme, ia'te pe tine ca ai vrut diesel.. (a fost o gluma)
calitatea motorinei mai variaza, poate ai prins "un lot" mai prost. asteapta sa se mai incalzeasca |
--------------------
Honda
Civic FN2
2010
|
|
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
căutare personalizată
|
||
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 23rd September 2024 - 21:36 |