Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

60 Pages « < 4 5 6 7 8 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

INJECTION FAULT, Check Injection

poseidon06
post 18 May 2007, 17:35
Post #151


Membru autentic


Group: Members
Posts: 994
Joined: 11 February 07
From: Bucuresti




Nu, el ramane, sper sa nu zic prostii, in memoria ECU (calculatorului de injectie). Iti ramane memorata ca eroare, ca la momentul cutare a dat eroarea asta, ca in cazul in care iti mai apare, cei din service sa poata stii mai exact cand a aparut problema. E bine sa te duci sa iti stearga aceasta eroare din memoria interna a calculatorului (nu stiu de ce e bine, dar stiu de pe forum ca este tongue.gif ).


--------------------
Opel Astra J 2.0 CDTI Cosmo 2012, AFL+Flexride
Megane II Sedan 1.6 16V 2004, Authentique
Ex Renault Megane II Hatch 1.9 Dci 2003, Expression, ESP;
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
defektu
post 2 Jul 2007, 21:03
Post #152


Membru incepator


Group: Members
Posts: 37
Joined: 2 July 07




Sunt nou pe forum si salut pe toata lumea. Este pentru prima data cand scriu pe un forum si va rog sa scuzati anumitele "stangacii". Am un M2 sedan, 1,5dci, 80cp, 2004 . Masina a fost luata noua , din reprezentanta si are toate reviziile facute la timp .Acum 3 saptamani mi-a aparut in mers FAILURE INJECTION si STOP , dar s-au stins dupa 3 secunde ,motorul mergand in continuare si eu continuindu-mi drumul inca 150 km, pana acasa,fara sa sesizez vreo anomalie de functionare.[ mentionez ca este pentru prima data cand apare acest mesaj cu toate ca masina a circulat si iarna si a pornit frecvent la -20 chiar -25 ]
A doua zi am fost la reprezentanta si au pus testerul zicand ca a fost o cadere de presiune in rampa la 180 bar si mi-au sters eroarea.
De aici incolo masina a inceput sa functioneze straniu. Doar UNEORI in treapta 2 si 3 mergea ''impiedicata'', de parca alimenta cu intreruperi, iar de cateva ori la ralenti cadea turatia.Am schimbat uleiul si toate filtrele si am facut plinul cu motorina[ mai aveam doar jumatate in rezervor].Simptomele s-au pastrat iar la doua zile mi-a sarit cureaua de distributie, motorul incepand sa bata.Am chemat mecanicul si m-a dus in service. Au pus cureaua la loc[era sarita doar un dinte] urmand sa ma intorc sa puna una noua daca dispar problemele.Au pus testerul si-au facut test si la ralenti si in sarcina si toti parametrii erau OK.Problemele n-au disparut si la doua zile mi s-a oprit motorul de trei ori in mers ,in oras.Cu greu am ajuns la service si au schimbat actuatorul de la pompa de injectie. Masina a mers frumos doar 200 km , iar apoi mi s-a oprit deodata in mers la 80 km/h. Am repornit-o si am ajuns acasa dar am simtit lipsa de putere si acelasi" impiedicat"
Trebuie spus ca motorul porneste perfect si la rece si la cald, iar la ralenti toarce normal[ cand nu pica turatia]. Pe tester nu apar probleme la injectoare si nici la pompa. Ca sa elimin toate cauzele mi-au sugerat sa schimb pompa si injectoarele. Nimeni n-a zis ceva insa de calculator.
Scuzati ca am scris prea mult dar nu puteam fi mai explicit. Daca cineva s-a intalnit cu astfel de probleme sau daca are un sfat este bine primit
Multumesc si sper sa dispara DEFEKTU


--------------------
renault megane 2/ 1,5dci 80cp 2004, expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
poseidon06
post 2 Jul 2007, 21:21
Post #153


Membru autentic


Group: Members
Posts: 994
Joined: 11 February 07
From: Bucuresti




Salut si bine ai venit pe forum smile.gif Nu prea stiu ce sa zic despre problema ta, foarte ciudat sa iti sara distributia. Ce sfat as putea sa iti dau, zi-le sa verifice EGR-ul, e o supapa de recirculare a gazelor arse, care ar putea fi responsabila de unele din simptomele descrise de tine. In nici un caz nu schimba pompa si injectoarele, mai ales daca ti le-au verificat pe tester si au zis ca nu au probleme (bine, daca vrei sa arunci o mie si ceva de euro, nu ai decat). La service merg pe principiul "try and error" pe banii clientului....schimb-o pe aia, ah, nu era de la aia, schimba ailalta, etc.


--------------------
Opel Astra J 2.0 CDTI Cosmo 2012, AFL+Flexride
Megane II Sedan 1.6 16V 2004, Authentique
Ex Renault Megane II Hatch 1.9 Dci 2003, Expression, ESP;
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
defektu
post 2 Jul 2007, 21:32
Post #154


Membru incepator


Group: Members
Posts: 37
Joined: 2 July 07




Salut poseidon si multumesc de promptitudine. Eu am schimbat EGR-ul acum 6 saptamani. Cel vechi mi-a dat mesaj in calculator dar masina mergea brici. Am mers cu martorii aprinsi aproape 2000 km[ nu eram in tara]. Am pus un alt EGR ,dar nu nou. si martorii nu s-au mai aprins si nici pe tester n-au aparut disfunctii. Daca este EGR-ul ar fi prea frumos dar si eu i-am intrebat si au zis ca masina merge oricum si fara EGR, ca asta este pentru poluare, bla ,bla...


--------------------
renault megane 2/ 1,5dci 80cp 2004, expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
poseidon06
post 2 Jul 2007, 21:51
Post #155


Membru autentic


Group: Members
Posts: 994
Joined: 11 February 07
From: Bucuresti




Ce prostie ti-au zis....nu stiu acum sa iti dau niste linkuri de pe forum, dar sunt o multime de cazuri in care un EGR defect producea simptome de la varierea turatiei de relanti pana la oprirea completa a motorului, scadere acuta de putere, parca si oprire in mers, cam ce descrii tu. Verifica atent problema asta, nu stiu exact cat costa un EGR, dar mai mult ca sigur este sub pretul pieselor pe care ei ti le recomanda calduros sa le schimbi. Din pacate la noi mentalitatea e, nu merge, o schimbi, nu te chinui sa o repari.
Incearca sa insisti pe EGR (macar sa il curete), mai bine il schimbi pe ala sa zic asa decat toata injectia. Succes, tine-ne la curent.


--------------------
Opel Astra J 2.0 CDTI Cosmo 2012, AFL+Flexride
Megane II Sedan 1.6 16V 2004, Authentique
Ex Renault Megane II Hatch 1.9 Dci 2003, Expression, ESP;
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
defektu
post 2 Jul 2007, 22:11
Post #156


Membru incepator


Group: Members
Posts: 37
Joined: 2 July 07




O sa insist sa schimbe EGR-ul cu altul nou. Dupa cum am spus cel vechi mi-a dat mesaj in bord[ service + martor motor] dar masina mergea excelent. L-au schimbat cu altul ,dar tot vechi, care zic ei ca este bun , si nu s-au mai aprins martorii.Ei zic ca nu se poate curata ,ca este o bobina si este sigilata, si nu este vorba doar de parte mecanica. Primul lucru de care le-am amintit a fost EGR-ul si ei au zis ca disfunctionalitatile astea nu pot fi de la el

3 Jul 2007, 16:39:
Azi mi-au scos borna de la EGR si masina a mers bine aprox. 60km. , dupa care a inceput iar " sa dea in nas", fara ca totusi sa mi se opreasca motorul. Repet, pe tester[ soft CLIP] nu iese ca ar fi pompa sau injectoarele, actuatorul l-am schimbat iar EGR nu este de vina. Ce sa fie ,ce sa fie ?.... Asta-i mare nasolie..

This post has been edited by defektu: 3 Jul 2007, 16:39


--------------------
renault megane 2/ 1,5dci 80cp 2004, expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
poseidon06
post 3 Jul 2007, 17:50
Post #157


Membru autentic


Group: Members
Posts: 994
Joined: 11 February 07
From: Bucuresti




Uite, ma mai gandesc sa nu fie vreun senzor de aer, debitmetru, clapeta de acceleratie, senzor pedala acceleratie...daca injectoarele "dau bine" pe tester, da-le incolo, nu le schimba doar ca li se pare lor ca sunt ei mai destepti ca testerul...


--------------------
Opel Astra J 2.0 CDTI Cosmo 2012, AFL+Flexride
Megane II Sedan 1.6 16V 2004, Authentique
Ex Renault Megane II Hatch 1.9 Dci 2003, Expression, ESP;
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
defektu
post 3 Jul 2007, 18:11
Post #158


Membru incepator


Group: Members
Posts: 37
Joined: 2 July 07




Multumesc poseidon. Am deschis un topic nou cu problema mea si poate aflam ceva de la cei care au patit asa ceva [sper sa fiu singurul]
Cei de la service spun ca nu poate fi debitmetrul ca asta apare in tester obligatoriu cand este defect. Ramane sa incerc senzorul de pedala.


--------------------
renault megane 2/ 1,5dci 80cp 2004, expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
magiqmax
post 17 Dec 2007, 15:23
Post #159


Membru incepator


Group: Members
Posts: 27
Joined: 27 September 06




Salut. Din pacate am o problema serioasa: nu mai porneste masina, un megane II 1,5 dci. La service, dupa ce au pus-o pe tester, au zis ca trebuie înlocuite toate cele patru injectoare. Pretul estimativ: 45 mil wacko.gif Pentru ca nu am avut banii, am luat-o acasa, cu speranta ca poate , poate porneste mai greu dimineata, dar porneste. Vestea rea e ca incepand de azi nu mai vrea sa porneasca de loc. Apare mesajul: injection fault. Vestea si mai rea este ca si bateria a cam murit; dupa atatea încercari, era de asteptat. Masina are 90.000 km, si sunt primul proprietar.
Întrebare: ce sa fac acum? cum o sa ajung cu masina în service? pot încerca sa o pornesc trasa? Poate cineva îmi da un sfat si rezolv problema. Multumesc.

This post has been edited by magiqmax: 17 Dec 2007, 15:27


--------------------
RENAULT MEGANE II 1,5DcI 2004, Confort Expression
Nu fortza ... Ia doar un ciocan mai mare!!!
Și nu uita: mâine va fi mai rău!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LNG
post 17 Dec 2007, 15:36
Post #160


.


Group: Members
Posts: 320
Joined: 6 August 07




Nu incerca sa o tragi, poate afecta mai multe componente, si mai dai si de alte probleme.


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
padre
post 17 Dec 2007, 15:54
Post #161


Il padrino


Group: Members
Posts: 1.890
Joined: 20 December 04
From: Bucuresti




Nu incerca sa o pornesti trasa, e clar ca e o problema cu injectia si atunci nu ar avea nici un sens (Daciile vechi le porneam impinse/trase numai cand era bateria moarta, nu cand nu pornea motorul din cauza carburatorului/injectiei).

Cum o duci la service? Cel mai sigur pe platforma. Cred ca e ok si varianta trasa cu sufa, dar e mai riscant asa.


--------------------
Ford Mondeo 2.5T
ex Renault Megane 2.1 1.5 dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Lumynos
post 18 Dec 2007, 13:58
Post #162


Membru


Group: Members
Posts: 137
Joined: 22 June 07
From: BH




Trebuie analizata cu atentie la service.
La mine a fost ceva asemanator, dar nu au fost injectoarele. mi-au spus ca au verificat temeinic si a trebuit doar sa curete "capul hidraulic de la pompa" (nu am retinut exact, dar asa ceva era).
Eu zic sa le dai baietilor niste banuti, numai sa se uite bine la ea. Cine stie, poate nu trebuie inlocuite injectoarele.

Sa ne tii la curent!


--------------------
renault megane II 1.5 dci 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
meganus_bicorpus
post 18 Dec 2007, 14:03
Post #163


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.666
Joined: 2 November 07
From: Bucuresti si inca vreo 3 orase




Daca porneste greu injectoarele sunt de vina.intrebarea e alta:Cine le-a stricat?Sa avem un nou caz de pilitura cumva?Desfa filtrul de motorina si stoarce tot ce e in el intr-un vas curat.plimba un magnet 9e am asa ceva de la o boxa veche) si vezi dac misca ceva in vas.daca da...naspa tare!


--------------------
renault Megane Bicorp/ Laguna III 2004 Dynamique / 2015 Black Edition+ 1,5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danmegane
post 20 Dec 2007, 17:34
Post #164


om cu 3 facultati: educatie fizica si sport


Group: Members
Posts: 143
Joined: 13 March 07




vezi ca si injectoarele dci merg curatate; iar in cazul in care chiar trebuie sa cumperi unele noi cauta mai bine ca gasesti la maxim 600ron(ila magazinele d piese auto) unul nou nout.
am avut eu 2 seturi de injectoare pe care le-am dat cu 500 euroi, deci se poate mult mai ieftin


--------------------
renault clio II 2005 1,5 dci-65 c.p.
Megan bicorp 2005 expression 1,5dci
Modus expression 2005 1,5dci

User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
$$ilvviu
post 20 Dec 2007, 17:50
Post #165


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.882
Joined: 6 January 07
From: Roman/NT




Incarca bateria si verifica si bujiile incandescente, daca zici ca uneori porneste, alteori nu. Cine stie......
Incearca la un service altul decat Renault. Sunt baieti isteti care mai si repara, nu numai schimba.


--------------------
Renault Laguna - NT-97-SLR Initiale 2002
Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 20 Dec 2007, 18:25
Post #166


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.388
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




injectia commonrail porneste cu toate bujiile arse fara probleme, mai ales ca masina nu are de cat 90.000 de km.... eu suspectez problema de alimentare...posibil sa fie injectoarele infundate..


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
magiqmax
post 22 Dec 2007, 23:31
Post #167


Membru incepator


Group: Members
Posts: 27
Joined: 27 September 06




Bujiile le-am verificat, sunt OK. Am verificat si filtrul de motorina: dupa ce l-am golit într-un vas de sticla curat, am încercat cu un magnet sa adun eventuale resturi de "pilitura", dar n-a fost nimic. Bateria este OK. Sunt programat peste o saptamana sa inlocuiesc injectoarele. Voi reveni cu precizari si preturi. Oricum, am fost "avertizat" ca totul ajunge pe la 4500. RON!!!
Si sa nu uit: pana atunci, din 4 în 4 ore, fie zi fie noapte, cobor în garaj si pornesc masina, fac o tura cu ea ca sa se încalzeasca motorul. Altfel risc sa nu o mai pornesc deloc. Daca e rece motorul, n-am nicio sansa, poate numai norocul sa-mi surada si sa o ia la a opta "cheie", cu conditia sa mai tina bateria pana atunci. deci, asta e. N-am alternativa pana ajung la service. sper sa fie ce au zis ei si sa rezolv problema. Fara masina sunt "mort". wacko.gif


This post has been edited by magiqmax: 22 Dec 2007, 23:38


--------------------
RENAULT MEGANE II 1,5DcI 2004, Confort Expression
Nu fortza ... Ia doar un ciocan mai mare!!!
Și nu uita: mâine va fi mai rău!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mutzunache
post 23 Dec 2007, 15:02
Post #168


Milk my sheep, bitch!


Group: Members
Posts: 1.571
Joined: 22 May 06
From: Bucuresti




Eu am avut din cauza bateriei acest mesaj, incearca cu o baterie noua..


--------------------
M. Outlander 2019 Honda Civic 2021 Cadillac Eldorado 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cgeorge
post 25 Dec 2007, 18:42
Post #169


Membru incepator


Group: Members
Posts: 48
Joined: 9 August 07




si mie mi se intampla chestia asta de ceva vreme... prima pornire e mai grea dimineata (porneste la a 3 -a cheie insotita de mesajul "injection fault") apoi porneste normal oricat de rece ar fi motorul huh.gif problema mai grava e ca in mers cand ii dai gaz prea tare (trage la fel de bine) apare un beep enervant insotit din nou de mesajul "injection fault" care dureaza cateva secunde... revizia e programata in ianuarie


--------------------
Renault Megane 2006 privilege 1.5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
magiqmax
post 26 Dec 2007, 15:32
Post #170


Membru incepator


Group: Members
Posts: 27
Joined: 27 September 06




Se pare ca problema asta se generalizeaza. Aceleasi simptome le am si eu la masina acum. Si sa stiti ca am schimbat bateria, dar degeaba. Ar trebui facut ceva. Cei de la service Renault (de la toate service-urile) acuza de fiecare data calitatea motorinei, lucru ce nu depinde de noi, nu? Are cineva vreo propunere în sensul asta?


--------------------
RENAULT MEGANE II 1,5DcI 2004, Confort Expression
Nu fortza ... Ia doar un ciocan mai mare!!!
Și nu uita: mâine va fi mai rău!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
magiqmax
post 28 Dec 2007, 17:59
Post #171


Membru incepator


Group: Members
Posts: 27
Joined: 27 September 06




Salutari! Azi am schimbat cele 4 injectoare. Pretul total:
- 4buc injectoare = 2934
- 1 buc curatitor frana = 5,5
- manopera înlocuire injectoare = 135
- verificare tester clip = 50
TOTAL: 3718 RON

Garantia: 1 an, fara limita de km

Nu mai apare mesajul: INJECTION FAULT (nici la pornire, porneste usor, nici la reprizele de accelerare, nici la decelerarile bruste). Merge ca la început, adica bine! Sa vedem cat o sa tina. Oricum, m-am hotarat sa monitorizez foarte atent functionarea, alimentarea o voi face numai de la benzinariile ROMPETROL, voi pastra toate chitantele fiscale, facturi combustibil; sunt curios sa vedem cat o sa tina de data asta. In functie de asta voi hotari daca raman fidel si increzator in Renault sau îmi schimb parerea si masina.
S-auzim numai de bine!! wink.gif


--------------------
RENAULT MEGANE II 1,5DcI 2004, Confort Expression
Nu fortza ... Ia doar un ciocan mai mare!!!
Și nu uita: mâine va fi mai rău!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
megane1
post 28 Dec 2007, 18:10
Post #172


Membru autentic


Group: Members
Posts: 793
Joined: 27 March 07
From: Moinesti




..nu stiu daca te mai incalzeste cu ceva...pot depune marturie smile.gif - nu reclama - ca alimentez 99% de la statiile mentionate de tine mai sus si nu am avut niciodata probleme..am mai avut un megane1, alimentam tot de la ei, si cand am desfacut motorul - la service Renault - mi au spus ca arata impecabil, nu depuneri, nu supape infundate, nimic...
sa ai cat mai putine evenimente-- sau de plata !
La multi ani


--------------------
renault megane2.2 privilege 1,6 16v mai 2007
privilege, gris platine+mp3
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
romeo3108ro
post 28 Dec 2007, 19:52
Post #173


Conducator de Twingo


Group: Members
Posts: 1.218
Joined: 4 March 06
From: Dirty Bucharest




magiqmax:deci in momentul cand se schimba injectoarele se inlocuiesc si rondele si conductele de alimentare la tine au facut asta?


--------------------
i help if i can
Ex Dacia Berlina 1310
Opel Zafira Y20DTH
Twingo 1.2 16 ventricole
ex angajat renou :))
Alan 42 Multi + Ml 145 / MIO Moov 500 cu Igo 8.3 si Ioana
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
magiqmax
post 29 Dec 2007, 17:34
Post #174


Membru incepator


Group: Members
Posts: 27
Joined: 27 September 06




Îmi pare rau. Nu stiu ce au facut. Nu esti primit sa stai langa masina în service-ul de la Craiova. Stai si te uiti pe geamul care desparte sala de asteptare de hala de reparatii/interventii. De la 20-30 m nu prea vezi ce monteaza/demonteaza acolo. E vorba de service-ul Redac, reprezentanta RENAULT. Acum cca. 2 ani promisesera ca vor monta camere la fiecare punct de lucru si monitoare în sala de asteptare ca sa vada toata plebea ce lucrari face mecanicul. Dar astea-s doar promisiuni romanesti. Si nici nu stiam chestiile astea, altfel as fi întrebat. Pe bonul de reparatie nu apar decat cele pe care le-am mentionat mai sus.


--------------------
RENAULT MEGANE II 1,5DcI 2004, Confort Expression
Nu fortza ... Ia doar un ciocan mai mare!!!
Și nu uita: mâine va fi mai rău!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cgeorge
post 30 Dec 2007, 10:46
Post #175


Membru incepator


Group: Members
Posts: 48
Joined: 9 August 07




QUOTE(megane1 @ 28 Dec 2007, 18:10)
..nu stiu daca te mai incalzeste cu ceva...pot depune marturie smile.gif - nu reclama - ca alimentez 99% de la statiile mentionate de tine mai sus si nu am avut niciodata probleme..am mai avut un megane1, alimentam tot de la ei, si cand am desfacut motorul - la service Renault - mi au spus ca arata impecabil, nu depuneri, nu supape infundate, nimic...
sa ai cat mai putine evenimente-- sau de plata !
La multi ani
*



de ce ai desfacut motorul huh.gif


--------------------
Renault Megane 2006 privilege 1.5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dl_io
post 7 Jan 2008, 23:47
Post #176


membru marcant


Group: Members
Posts: 409
Joined: 17 December 07
From: IASI




Salut ! zic si eu ceva , poate ajuta pe cineva . smile.gif Am avut si eu probleme cu injection fault de vreo 2 ori , mi-a murit din mers , mi-a aparut mesajul in bord si a treia oara cand mi-a aparut mi s-a oprit si nu a mai pornit deloc . O lasam cam jumatate de zi si cand ma duceam sa o pornesc o lua dar murea in 5-10 secunde , chit ca o calcam pana in 4-4.5 mii. Am intrebat cateva cunostiinte si mi-au zis de injectoare , filtru sau mai rau ( pilitura , cum am mai intalnit pe forum ) . Cum in oras nu gaseam filtre pentru megane , ca sa-l pot schimba , am zis sa stau pana a doua zi . Am sunat ,totusi ,la altcineva care a venit sa se uite la masina . La inceput am scos o borna de la baterie , poate iesea ceva smile.gif ( ne gandeam ca o fi o eroare de-a calculatorului - ca doar n-o sa-mi zica saracul in bord : ba , vezi ca ai gheata in filtru sau din astea ) . Nu a mers . Mi-a zis sa o tractam . M`am impotrivit ca stiu ca nu e bine(plus ca ma gandeam ca n`are treaba injectia cu tractatul -daca nu se alimenteaza , nu se alimenteza ) dar , disperat fiind , m`am lasat convins . M`a tras . la inceput , absolut nimic . Tot dadeam in butonul ala de start , o inchideam ,o porneam , in a doua, apoi a treia . Cand voiam s-o las balta , dandu-i blituri omului sa se opreasca , el a continuat . Si bine a facut . Dupa inca 2 sute de metri a pornit ( vreo 500 de toti , fiind ). Tin sa precizez ca bateria are vreo 2 saptamani , e noua si de 70 deci nu se punea problema sa fie ea cauza . . M`am dus si i`am facut un plin ( inca o chestie - inainte pusesem vreo 15 kile de motorina de la euro 4 simplu ca mi-a zis mie un amic din petrom ca aia trage mai bine si m`am lasat dus ; lui ii zisese un prieten cu un golf 2 sau 3 ca trage mai bine si am zis ca e buna si pt mine smile.gif) ) In fine ... i`am pus un plin , tot de la petrom , ca atat am aici , de top diesel din ala , am luat o solutie pentru curatat injectoare ( vreo 35 de lei ) si imi merge bine , bine , fara absolut nici o problema . Nu stiu daca am ajutat pe cineva , dau voi ajuta , dar am simtit nevoia sa va zic chestiutile astea , poate , poate . Numai bine ! wink.gif


--------------------
renault megane 2004 1.5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
htbrain22
post 8 Jan 2008, 00:10
Post #177


Membru incepator


Group: Members
Posts: 65
Joined: 9 October 07
From: Bucuresti




QUOTE(cgeorge @ 30 Dec 2007, 10:46)
de ce ai desfacut motorul  huh.gif
*


e ca in bancul ala ... "ce bine arata mortu', zici ca-i viu!" tongue.gif


--------------------
Renault Megane II estate-2005 1,9 dci, 131 HP
Megane 2.1 - 2005, 1,9dci, 131 CP, tempomat, senzori ploaie/lumini, ESP, navi, 8 airbag
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
illidan 1994
post 29 Jan 2008, 13:18
Post #178


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 10 January 08




Oameni buni mai bagati si voi di cand in cand abitivi de curatire in motorina si nu o sa aveti probleme de acest fel. Ozi cat mai buna


--------------------
renault megane bicorp 2oo3
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TRANCA
post 29 Jan 2008, 20:28
Post #179


Membru autentic


Group: Members
Posts: 579
Joined: 29 January 06
From: IALOMITA




Deci de ce ma temeam... si n-aveai 100.000...Oricum de fapt motorina este "buba" pana la urma...


--------------------
A FOST RENAULT MEGANE II SEDAN 2004 1.5 dCi
Ex Megane II Sedan 1.5 dCi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cc_dorin
post 30 Jan 2008, 12:54
Post #180


Colectionar de minusuri


Group: Members
Posts: 77
Joined: 17 December 06




Delphi e cu buba, ca aceeasi motorina o baga si mertzanu' si loganu' si meganu'.


--------------------
Renault megane 2 2003 hatch 15 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
60 Pages « < 4 5 6 7 8 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 2nd August 2025 - 02:23
Dacia