Problema ambreiaj?, Ambreiajul cupleaza sacadat
![]() ![]() ![]() |
Problema ambreiaj?, Ambreiajul cupleaza sacadat
V10 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 98 Joined: 5 June 08 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane III 1.6 16V
2009
|
|||
clr |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.729 Joined: 24 February 03 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Ex Renault
Megane
2003 Cand ai încercat totul si nimic nu a mers, citeste instructiunile de folosire
|
|
tatimeu |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.710 Joined: 6 September 06 ![]() |
nu am probleme cu ambreiajul (7.000km)
|
--------------------
renault/audi
Megane III RS/Audi A4
2014/2019 benzinar/tractor 302/190 CP
|
|
spy_oh_joy1389 |
![]()
Post
#4
|
![]() Megane zen și un mare plimbăreț Group: Members Posts: 3.879 Joined: 28 August 08 From: Sibiu ![]() |
deci daca o sa continue ca la posesorii de m2 1.6 16v o sa fie cam asa: acuma ca e mai frig face un pic la rece pana se incalzeste bine, si dupa aia daca o freci bine de tot prin oras, face si mai rau de zici ca iti spargi dintii in gura. vara o sa pleci bine merci, si dupa ce se incinge ambreiajul o sa faca din nou extrem de urat si uneori mai face si in viteza a 2-a.
sa ne tii neaparat la curent sa vedem cum va continua treaba asta sa fim siguri daca au schimbat ambreiajul sau nu. |
--------------------
Renault
2 x Megane 4 GT&Zen
||2017||2016 Hanlon's razor: "Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity."
|
|
V10 |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 98 Joined: 5 June 08 ![]() |
In topicul indicat de clr vad ca foarte multi isi pun intrebarea daca au reusit sa strice ambreiajul asa repede(pina pe la 15000 km). Eu exclud din start aceasta varianta, pina acum nu am schimbat ambreiajul la nici una din masinile pe care le-am avut (nici macar la Dacie cu care am mers peste 150000 km) si conduc masini de 20 de ani(inclusiv cat. C si E).
In momentul asta trepidatia este foarte usoara/discreta si nu este prea suparatoare dar astept sa vad cum evolueaza si m-am gindit sa string mai multe sesizari/impresii (daca sint) intre timp. Ma surprinde mai mult pentru ca din aproape 10000 km vreo 6000 poate si mai mult sint facuti pe sosele inafara orasului. Asta mi se intimpla probabil ca m-am bucurat prea mult ca am scapat de problema cu ambreiajul de la Symbolul pe care l-am avut inainte. Acum nici la service nu cred ca are rost sa merg pentru ca pina ajung acolo problema dispare si dupa vorbe nu ma astept sa iasa ceva. Mai vedem cum o mai fi in viitor. Sa auzim numai de bine. |
--------------------
Renault
Megane III 1.6 16V
2009
|
|
mefmef |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 275 Joined: 17 October 06 ![]() |
Nu are nicio legatura cu problema de la Megane 2.
La ala apare doar cand se incinde, niciodata la rece. Cred ca e doar o problema de motor rece, neincalzit sau de benzina mai proasta. In concluzie, nu pare a fi o problema. ![]() This post has been edited by mefmef: 18 Nov 2009, 13:15 |
--------------------
Renault
Megane Sedan
2006 1.6 16V
|
|
redpipe74 |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 209 Joined: 28 July 09 ![]() |
Eu am tinut m2privilege 100 mii km si nu am avut nicio problema,comparativ motorul la m3 este mult mai zgomotos mai ales la pornirea la rece,si eu pt aceste zgomote am fost la service,insa dupa o zi de tinut pe tester nu au gasit decat ca prin filtru trec firisoare mici de aer in combustie,si va trebui sa l schimb.Eu am lasat masina noaptea la reprezentanta ca sa o poata ei porni la prima ora ,la rece-poti sa faci si tu la fel.Apropo a fost cineva la service renault valcea ?sau imi recomandati o reprezentanta buna reno?ms.
|
--------------------
renault
megane 3
2009
|
|
19vik |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru Group: Members Posts: 2.948 Joined: 23 October 07 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(mefmef @ 18 Nov 2009, 13:15) Nu are nicio legatura cu problema de la Megane 2. La ala apare doar cand se incinde, niciodata la rece. Ba eu zic ca are... la mine face incepand cu prima plecare de pe loc, dimineata din fata blocului si pana ajung la destinatie. Cateva zile face, cateva zile nu mai face... cu aceeasi benzina in rezervor... Si face asa de pe la 5-6000km, la inceput facea foarte discret si numai in anumite conditii, acum frecvent, cateodata chiar si cand schimb a 2-a. |
--------------------
Renault
Megane 2.1 Sedan
2005/1.6 16v Expression
|
|
ncristi |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.910 Joined: 9 April 05 ![]() |
Problema de motor rece sau benzina nasola - cum a spus si mefmef.
La MII este exact invers - din cauza ca se incinge ambreijul patineza "scapa". Acu de cand s-a racit ambreiaju meu merge de nu-ti vine sa crezi. La vara o sa-i fac compresii cu gheata ![]() |
--------------------
Renault
kadjar - 1.2 tce 130 hp
ZEN - 2017 Sandero stepway 0.9 tce
Ford focus 1.6 tdci 110 hp Ford ecosport 1.0 ecoboost 125hp Skoda octavia 1.2 tsi 105 hp |
|
adip |
![]()
Post
#10
|
![]() Banned Group: Members Posts: 2.177 Joined: 12 July 06 From: Melbourne, Victoria ![]() |
QUOTE(V10 @ 18 Nov 2009, 22:10) [...] pina acum nu am schimbat ambreiajul la nici una din masinile pe care le-am avut (nici macar la Dacie cu care am mers peste 150000 km) si conduc masini de 20 de ani(inclusiv cat. C si E). Totusi, omul are destula experienta si categorii de carnet asa incat sa-si dea seama cum / cand / de unde a aparut problema. Si eu cred ca e vorba de un kit varza. |
--------------------
*
*
* What you live with you learn.
What you learn you practice. What you practice you become. What you become has consequences . |
|
mefmef |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 275 Joined: 17 October 06 ![]() |
QUOTE(19vik @ 18 Nov 2009, 13:30) Ba eu zic ca are... la mine face incepand cu prima plecare de pe loc, dimineata din fata blocului si pana ajung la destinatie. Exact, face pana cand ajungi la destinatie. La tine se accentueaza cand se incalzeste. La el, in schimb, dupa ce se incalzeste nu mai face. Deci clar nu este aceiasi problema ca la Megane 2. |
--------------------
Renault
Megane Sedan
2006 1.6 16V
|
|
19vik |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru Group: Members Posts: 2.948 Joined: 23 October 07 From: Bucuresti ![]() |
Nu se accentueaza cand se incalzeste, face la fel...
|
--------------------
Renault
Megane 2.1 Sedan
2005/1.6 16v Expression
|
|
V10 |
![]()
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 98 Joined: 5 June 08 ![]() |
La felul cum simt eu ca se manifesta trepidatiile nu prea cred ca ar fi din cauza motorului rece, oricum intotdeauna cind e motorul rece stau 1-2 minute cu el la relanti inainte de a pleca. Se poate deosebi usor atunci cind tremura motorul. Dar poate altii au experienta mai mare cu acest tip de motor. La mine este primul motor 1.6 16V pe care il folosesc.
|
--------------------
Renault
Megane III 1.6 16V
2009
|
|
ciprians |
![]()
Post
#14
|
Membru autentic Group: Members Posts: 288 Joined: 12 September 08 ![]() |
Nu am sesizat pana acum, in 7000km, problema asta. O sa fiu insa atent in continuare, sa vad cum se manifesta ambreiajul dupa inca vreo 3000km.
|
--------------------
.
.
.
- . Megane III Rouge Dyna /Dynamique/2009/1.6/16V/110CP
|
|
rino |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 838 Joined: 9 December 07 ![]() |
Am constatat variatii de comportament (la m2.1 1.6 16v) adica perioade destul de lungi face figuri de-ti rupe dintii (vorba unui coleg de mai sus) si perioade lungi in care functioneaza corespunzator (indiferent de temperatura exterioara). Probabil tine de combinatia uzura (neuniforma) + dilatare (neuniforma).
|
--------------------
Renault
Megane
2005, 2009 DIY / open source fan.
|
|
adytym |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.172 Joined: 6 May 09 From: TIMISOARA ![]() |
problema trepidatiilor la plecarea de pe loc nu sunt decat dintr-o singura cauza si acea este ca discul de ambreiaj este de o calitate foarte slaba sau proasta cum vreti sa o luati,
care este in cunostiinta de cauza stie ca discul de ambreiaj are in componenta niste arculete mici , iar daca aceste arculete sunt slabite ( chiar din fabricatie ) atunci masina trepideaza la plecarea de pe loc . puteti intreba si un mecanic si vedeti ce raspuns veti primi, dar nu pe cei de la reno ca probabil nu-ti vor da raspunsul care trebuie |
--------------------
Ex Megane 3;
Volvo XC60; Toyota Yaris
- TIMISOARA
|
|
etransport |
![]()
Post
#17
|
Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 8 August 09 ![]() |
Trepidatiile sunt mai puternice decat la Logan, atunci cand "subturezi" motorul cu o treapta de viteza superioara la viteza mica? Fiinda am mers o data cu un Logan diesel si masina vibra din temelii, cel mai accentuat simtindu-se in ambreiaj!
|
--------------------
Nu am
Nu am
Nu am
- Nu am
|
|
V10 |
![]()
Post
#18
|
Membru incepator Group: Members Posts: 98 Joined: 5 June 08 ![]() |
Am studiat comportamentul mai atent astazi de dimineata si sint convins ca e de la ambreiaj. La primele plecari de pe loc are o tendinta usoara de a patina atunci cind vreau sa fac o plecare foarte lina, fara acceleratie. Daca plec normal apare acea trepidatie din cauza ca el nu cupleza constant ci mai si patineaza. Avind in vedere ca a aparut in toamna poate e de la vremea rece si umeda dar se pare ca e numai la mine.
|
--------------------
Renault
Megane III 1.6 16V
2009
|
|
spy_oh_joy1389 |
![]()
Post
#19
|
![]() Megane zen și un mare plimbăreț Group: Members Posts: 3.879 Joined: 28 August 08 From: Sibiu ![]() |
stai linistit ca nu-i de la tine. si mie imi face la fel. se pare ca nu s-au straduit sa schimbe si ei ambreiajul ala de tinichea. tot asa, cand plec prima data de pe loc, la rece, trepideaza de cateva ori pana se incalzeste.
|
--------------------
Renault
2 x Megane 4 GT&Zen
||2017||2016 Hanlon's razor: "Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity."
|
|
bgabriel |
![]()
Post
#20
|
Membru incepator Group: Members Posts: 57 Joined: 24 July 06 ![]() |
Subscriu si eu cu aceeasi problema dar la megene 2.2, acelasi motor.Doar la rece patineaza. Dupa ce se inclalzeste merge normal.
|
--------------------
Renault
Megane 2.2 Privilege 1.6 16V
apr 2007
|
|
vende |
![]()
Post
#21
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 5 July 10 ![]() |
Am un renault megane 3 2009 ( iulie) Am 18 000 km...si vreau sa va spun ca am aceeasi problema cu ambreiajul .
Incep sa regret ca am achizitionat aceasta masina: tremura din orice pozitie haionul , portierele sa fel, geamurile cand sunt lasate 50% in jos. |
--------------------
Renault
Megane3
2009
- B11ZDT
|
|
tatimeu |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.710 Joined: 6 September 06 ![]() |
am 18k km cu masina si nu am nici macar o problema cu ea; ba da inca nu m-am obijnuit cu schimbatul vitezelor. nu e de ras dar motorul acesta pentru mine (mos batran la volan) este prea puternic atunci cand schimb vitezele
![]() In rest numai de bine si sunt foarte foarte multumit ca am pus ESP. Astept pe sambata revizia si sa vedem cum se comporta dupa. |
--------------------
renault/audi
Megane III RS/Audi A4
2014/2019 benzinar/tractor 302/190 CP
|
|
ionutm82 |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru Group: Members Posts: 187 Joined: 19 February 06 From: Bucuresti ![]() |
Se pare ca inca nu te-ai obisnuit cu cursa prea lunga a ambreajului nepritenos si ii dai drumul prea devreme. Acelasi lucru il pateam si eu la inceput, dar dupa vreo luna m-am obisnuit. Sunt curios daca e cineva care prefera o cursa lunga ambreajului.
|
--------------------
Renault
Megane 3 1.6 16V
Dynamique 2009
- B-yy-XXX
|
|
minimalfan |
![]()
Post
#24
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 12 July 10 ![]() |
Salut,sunt incepator,detin un megane 3 nou nout,si am tendinta de a tine ambreiajul calcat mai mult decat e necesar.Mentionez ca la semafor,o las p liber si eliberez ambreiajul,aici e ok.Dar de exemplu ,in oras,in conditii de trafic,si cand faci 20 de metri si apoi trebuie sa incetinesti si sa opresti in spatele altei masini,calc ambreiajul odata cu frana.Si aceste franari sau incetiniri sunt f dese in oras.E ok asa?Se intampla ceva cu ambreiajul?Se uzeaza mai repede?frana de motor banuiesc ca se aplica pt distante mai lungi
|
--------------------
renault
megane 3
2009 dinamique
|
|
tatimeu |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.710 Joined: 6 September 06 ![]() |
parerea mea de nepriceput : nu mai apasa ambreiajul atunci cand pui frana. Il apesi doar atunci cand e nevoie si anume atunci cand simti ca turatia e prea scazuta si da sa moara motorul.
|
--------------------
renault/audi
Megane III RS/Audi A4
2014/2019 benzinar/tractor 302/190 CP
|
|
megax96 |
![]()
Post
#26
|
Membru incepator Group: Members Posts: 76 Joined: 15 February 07 From: Bucuresti ![]() |
@minimalfan pedala de ambreiaj se foloseste strict cand schimbi/scoti din viteza. Incearca sa folosesti frana de motor pe cat posibil. Motive ptr aceasta sunt multiple:
1. este sanatos pentru motor sa nu treaca din regim de cateva mii de ture la sub 1000 de ture de la o secunda la alta, deci da frana de motor este foarte sanatoasa ptr motor. 2. Consumi mai putin combustibil, adica o masina in frana de motor consuma mai nimic ca sa nu zic chiar zero, pe cand o masina la relanti consuma ceva considerabil mult mai mult. 3. Iti salvezi ambreiajul de tortura folosindu-l mult mai putin deci ai sanse sa te tina si pe tine peste 100k km. O statistica care o gasisem pe autocar.co.uk zicea ca persoanele care folosesc preponderent frana de motor si ating ambreiajul strict pentru schimbat viteze/scos la neutru au ambreiaje care ii tin de aprox 2x mai mult decat persoanele care folosesc doar frana de pedala. 4. Salvezi si tu ceva din discurile si placutele alea de frana... adica iti salvezi un ban. In concluzie: Parerea mea e sa folosesti cat se poate frana de motor si sa calci ambreiajul doar cand trebuie sa schimbi o viteza sau cand in timpul franarii vezi ca motorul a scazut sub 1500 rpm(vezi ca de la viteze mai mari adica 40-50+ km/h e foarte utila si retrogradarea cand franezi. |
--------------------
Renault
Megane Coupe
2009/Dinamique
- B-03-XLD
|
|
Hack |
![]()
Post
#27
|
![]() Megan' ti-ai luat?! Group: Members Posts: 5.147 Joined: 12 April 07 From: The Moon ![]() |
|
--------------------
Reno
Megan' Sedan 2.2
2007 Expression 1.6l/16V/110CP
|
|
marius_1st |
![]()
Post
#28
|
Membru Group: Members Posts: 195 Joined: 28 May 10 From: Galati ![]() |
|
--------------------
renault
Talisman break
1,6 tce, 200 CP, initiale paris
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#29
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
De ce nu?
|
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
marius_1st |
![]()
Post
#30
|
Membru Group: Members Posts: 195 Joined: 28 May 10 From: Galati ![]() |
QUOTE(ssilviu @ 28 Jul 2010, 10:21) ![]() ![]() si nu uitati ca motorul, prin intermediul distributiei, alimenteaza si alti consumatori cu putere, deci face parte dintr-un ansamblu. Pentru cei care au ramas fara benzina in trafic (se mai intampla). daca accelerati la 100 km/h, o lasati in frana de motor, iar in acel moment ramaneti fara carburant, masina isi continua drumul normal? Nu, franeaza puternic, iar in 10 metri se opreste. Si asta pentru ca sunt cateva protectii pentru alimentare. Deci, chiar si in frana de motor, motorul este alimentat cu o cantitate mica de carburant, pentru a intretine circuitul. Poate altcineva mai in masura ma poate completa (corecta).... Scuze pentru offtopic. ![]() This post has been edited by marius_1st: 28 Jul 2010, 13:13 |
--------------------
renault
Talisman break
1,6 tce, 200 CP, initiale paris
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd May 2025 - 04:36 |