Problema ambreiaj?, Ambreiajul cupleaza sacadat
![]() ![]() ![]() |
Problema ambreiaj?, Ambreiajul cupleaza sacadat
Hack |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Megan' ti-ai luat?! Group: Members Posts: 5.147 Joined: 12 April 07 From: The Moon ![]() |
|
||
--------------------
Reno
Megan' Sedan 2.2
2007 Expression 1.6l/16V/110CP
|
|||
megax96 |
![]()
Post
#32
|
Membru incepator Group: Members Posts: 76 Joined: 15 February 07 From: Bucuresti ![]() |
Este adevarat ca motorul cand te ai apropiat de relanti incepe sa pompeze combustibil ca sa opreasca scaderea de turatie la relanti... dar... motorul chiar si in frana de motor la turatie mare da in continuare jeturi foarte scurte si foarte mici de combustibil(deci cantitati infime de asta ziceam aproximativ zero consum) in camera de ardere pentru a nu face diferenta de temperatura prea brusca in cilindrii. daca opresti injectia cu totul ai trecut de la un regim de temperatura posibil inalta adica daca intri in frana de motor dupa ce ai accelerat la 5000 rpm la o temperatura scazuta si cand atingi relanti-ul iar temperatura crescuta... Ceea ce mecanic vorbind nu e absolut deloc sanatos pentru bietii cilindrii.
Acesta este motivul pentru care desi motorul teoretic nu mai baga deloc combustibil in realitate totusi mai introduce cantitati infime ca sa intretina un nivel constant de temperatura. |
--------------------
Renault
Megane Coupe
- B-03-XLD
2009/Dinamique
|
|
marius_1st |
![]()
Post
#33
|
Membru Group: Members Posts: 195 Joined: 28 May 10 From: Galati ![]() |
QUOTE(Hack @ 28 Jul 2010, 13:27) Te inseli si vad ca insisti ![]() ![]() Sa nu ma intelegi gresit. Am vazut ca pe diverse forumuri, sunt discutii pe subiectul asta. Si mai toti spun exact acelasi lucru ca si tine. mai mult, intra si mecanici auto, care spun ca taie alimentarea in frana de motor. comercial, da bine. eu totusi raman la convingerea mea. de fapt, are prea putina relevanta consumul (daca este ![]() personal, ma bazez pe ce am invatat in facultate, la cursurile de motoare (diagrame, concepte). la un laborator, s-a facut lucrarea in care determinai consumul unui motor (benzina si motorina) in functie de sarcina aplicata la flansa (sarcina era practic o frana). pe un cantar (gradat in grame) aveai combustibilul care alimenta motorul. motorul era turat, notai consumul, sarcina era constanta, faceai diagrama. in momentul in care intrai in frana de motor, totusi era un consum pe cadranul cantarului (cateva zeci de grame). bine, ai sa spui ca nu poti compara laboratorul cu situatia de pe sosea (conditii de drum), dar pe asta ma bazam in afirmatiile mele. This post has been edited by marius_1st: 31 Jul 2010, 08:50 |
--------------------
renault
Talisman break
1,6 tce, 200 CP, initiale paris
|
|
mirceah |
![]()
Post
#34
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 22 January 11 ![]() |
trebuie sa specificati ce tipuri de motoare aveti, atunci cind va referiti la vibratii.
La acest tip de masina motoarele diesel au volanta cu masa dubla Procentul de caderi in garantie la acest tip de ambreiaj este mult mai mare decat la cel clasic |
--------------------
clio
2
2002
|
|
Dorin Z |
![]()
Post
#35
|
Membru incepator Group: Members Posts: 79 Joined: 8 January 07 From: Deva ![]() |
Am cumparat in septembrie 2015 un fluence 1.6 16v 110 cp si din prima zi am sesizat problema care s-a discutat aici, respectiv dimineata la prima plecare de pe loc, cand las ambreiajul sa plec, sacadeaza. La inceput sacada putin, dar s-a accentuat problema si azi mi-a sacadat mult mai mult, prin oras la plecarea de la fiecare semafor. Am fost in service si am spus de problema, dar cand au verificat ei plecarea de pe loc nu mai sacada pentru ca probabil s-a incalzit. As vrea sa stiu cum ati rezolvat voi problema reala a sacadarii la plecarea de pe loc? Va multumesc mult.
29 Jan 2016, 11:48: Mentionez ca timp de 9 ani am condus un Logan, dar nu am avut aceasta problema niciodata!!! Pentru mine este o noutate, nu m-am asteptat la asa ceva la un fluence!!! This post has been edited by Dorin Z: 29 Jan 2016, 10:48 |
--------------------
Renault
Fluence
2015 1.6 16v 110 CP
|
|
adytym |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.172 Joined: 6 May 09 From: TIMISOARA ![]() |
s ar putea sa fie ceva si la pompa de ambreiaj , acesta fiind hydraulic, cum se spunea si mai sus incearca sa pleci cu ea in panta sa vezi daca mai face si apoi revi cu un review
This post has been edited by adytym: 29 Jan 2016, 14:10 |
--------------------
Ex Megane 3;
Volvo XC60; Toyota Yaris
- TIMISOARA
|
|
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#37
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Nu inteleg ce sacadeaza. Adica se ridica pedala in trepte sau ce sacadeaza ? Sau e de fapt trepidatie ?
|
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
Dorin Z |
![]()
Post
#38
|
Membru incepator Group: Members Posts: 79 Joined: 8 January 07 From: Deva ![]() |
Nu pedala sacadeaza. Ci plecarea masinii de pe loc este s acadata
|
--------------------
Renault
Fluence
2015 1.6 16v 110 CP
|
|
solidconvert |
![]()
Post
#39
|
![]() Donator Group: Members Posts: 3.247 Joined: 3 May 06 From: Bucuresti ![]() |
Adica trepideaza... este mai corect spus decat sacadeaza.
![]() |
--------------------
.
.
. Audi A4 B9 S-tronic TFSI...
Gîndirea corectă vine din experiență. Experiența, la rîndul ei, provine din gîndirea greșită. |
|
fish |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 38 Joined: 17 July 07 ![]() |
QUOTE(Dorin Z @ 29 Jan 2016, 09:31) Am cumparat in septembrie 2015 un fluence 1.6 16v 110 cp si din prima zi am sesizat problema care s-a discutat aici, respectiv dimineata la prima plecare de pe loc, cand las ambreiajul sa plec, sacadeaza. La inceput sacada putin, dar s-a accentuat problema si azi mi-a sacadat mult mai mult, prin oras la plecarea de la fiecare semafor. Am fost in service si am spus de problema, dar cand au verificat ei plecarea de pe loc nu mai sacada pentru ca probabil s-a incalzit. As vrea sa stiu cum ati rezolvat voi problema reala a sacadarii la plecarea de pe loc? Va multumesc mult. <span class='edit'>29 Jan 2016, 11:48:</span> Mentionez ca timp de 9 ani am condus un Logan, dar nu am avut aceasta problema niciodata!!! Pentru mine este o noutate, nu m-am asteptat la asa ceva la un fluence!!! Am aceeasi problema de ~ 2 ani (la masina noua) si n-am rezolvat-o nicicum. Cand am dus-o la service nu mai trepida (motorul se incalzise). Am simtit primele semne odata cu venirea sezonului toamna - iarna, masina avand sub 10.000 Km. De atunci au mai trecut alte doua ierni peste ea, iar problema a ramas la fel, nu pare ca sa-ar fi agravat. Acum am 23.000 Km si face tot la fel, dimineata, la rece. Ma gandesc ca problema nu vine de la uzura ambreiajului (n-are cum sa fie uzat la mai putin de 10 mii de km). Mi se pare ca acestui tip de ambreiaj nu-i "convin" temperaturile scazute si umezeala. Odata ce se incalzeste motorul (si cutia, si ambreiajul) problema dispare. Sau o fi o asociere nefericita / "o incompatibilitate" intre acest tip de motor (1.6 16 V) cu aceasta cutie si acest ambreiaj, rezultand un angrenaj pacatos care nu functioneaza "in parametri" la temperaturi scazute. Sa zicem ca masina este turceasca si e plina de probleme (de noua), dar ambreiajul nu-i turcesc. Este Luk, si este nou ! Si atunci de ce nu functioneaza cum trebuie? De ce fac toate la fel la rece? Dumnezeu stie ! Masina mea mai are inca un an si ceva garantie. Ma gandesc ca daca voi insista pe linga baietii de la sevice (le las masina peste noapte, s-o porneasca ei dimineata la rece), poate voi reusi sa-i conving sa-mi schimbe kit-ul de ambreiaj. Dar daca or sa-mi comande unul identic, oare n-o sa faca la fel ? Asa ca mai astept... |
--------------------
Megane 3
1.6 16V
2013
|
|
marius80_eugen |
![]()
Post
#41
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Acea trepidatie se pare ca la alte masini trecute de 200.000 de km se simte mai ales dupa ce se incalzeste ambreiajul. Nu are treaba cu motorul , ci cu ambreiajul .
Daca a ta este in garantie , eu as apela la garantie. Poate ambreiajul sau volanta este de vina , iar la cat ai dat pe masina daca ai cumparat-o de noua , eu nu as lasa masina asa . This post has been edited by marius80_eugen: 31 Jan 2016, 10:47 |
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
ionutm82 |
![]()
Post
#42
|
![]() Membru Group: Members Posts: 187 Joined: 19 February 06 From: Bucuresti ![]() |
@fish Si a mea face la fel din cand in cand, in special la rece. Asa a facut de noua. E model fabricat in Spania, deci nu cred sa fie de la faptul ca e fabricata in Turcia. Eu cand vad ca face asa, plec de pe loc putin mai turat, spre 2000 de ture si nu mai face. Avand in vedere ca face doar cateodata, si doar la rece si pentru ca situatia nu s-a inrautatit in timp am preferat sa nu umble nimeni la ambreiaj. Cred ca este 'as design' si unul nou nu cred ca va rezolva problema.
|
--------------------
Renault
Megane 3 1.6 16V
- B-yy-XXX
Dynamique 2009
|
|
fish |
![]()
Post
#43
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 38 Joined: 17 July 07 ![]() |
QUOTE(ionutm82 @ 3 Feb 2016, 21:10) @fish Si a mea face la fel din cand in cand, in special la rece. Asa a facut de noua. E model fabricat in Spania, deci nu cred sa fie de la faptul ca e fabricata in Turcia. Eu cand vad ca face asa, plec de pe loc putin mai turat, spre 2000 de ture si nu mai face. Avand in vedere ca face doar cateodata, si doar la rece si pentru ca situatia nu s-a inrautatit in timp am preferat sa nu umble nimeni la ambreiaj. Cred ca este 'as design' si unul nou nu cred ca va rezolva problema. Cred ca ai intuit corect ionutm82. Asa cum a sesizat si colegul marius140872 intr-o postare pe aceeasi tema in sectiunea Fluence www.reno.ro Problema se manifesta inca de la inceput (la temperaturi scazute / umezeala) la masinile cu aceasta configuratie: motor 1.6 16V 110cp, cu acest ambreiaj (Luk) si aceasta cutie, indiferent ca sunt fabricate in Turcia, Spania sau Franta. Nu este nimic defect acolo, nimic nu ar trebui inlocuit, ambreiajul nu este uzat. Trepidatiile dispar dupa cateva minute de la pornire, de indata ce motorul se incalzeste iar ambreiajul si cutia ajung la temperatura "optima" de functionare. Cred ca problema poate fi incadrata la categoria "asa fac toate"... |
--------------------
Megane 3
1.6 16V
2013
|
|
Dorin Z |
![]() ![]()
Post
#44
|
Membru incepator Group: Members Posts: 79 Joined: 8 January 07 From: Deva ![]() |
In problema sacadarii la plecarea de pe loc, am reusit sa-i conving pe cei de la Renault sa-mi schimbe ambreiajul. La momentul lasarii masinii in service mi-au spus ca imi schimba doar discul de ambreiaj. Dupa ce au dat ambreiajul jos, m-au sunat si mi-au spus ca imi schimba placa si discul. Azi am luat masina din service si merge impecabil. Mi-au aratat discul de ambreiaj si au spus ca arcurile erau foarte slabe si se trimite la expertiza la Renault. Deci problema la ambreiajul meu a fost arcurile foarte slabe la disc.
Problema sacadarii am avut-o din prima zi, masina noua. Acum am 7.000 Km si un nou ambreiaj. Vechiul ambreiaj a fost Valeo, iar noul ambreiaj este tot Valeo, dar se simte clar ca este altceva!!! |
--------------------
Renault
Fluence
2015 1.6 16v 110 CP
|
|
SerbanG |
![]()
Post
#45
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 208 Joined: 23 March 15 ![]() |
Si a mea pleaca trepidand dar nu mereu. In special cand se incalzeste, dar nu ma deranjaza asa de tare... A mea are totusi spre 180k km si ambreiajul este schimbat la 120k.
|
--------------------
Renault
Megane 1.5 dci 110 cp FAP GrandTour
2010
|
|
solidconvert |
![]()
Post
#46
|
![]() Donator Group: Members Posts: 3.247 Joined: 3 May 06 From: Bucuresti ![]() |
Tu ai dci... la tine problema este din volanta(uzura). Afara cand se schimba ambreiajul, rar se schimba si volanta pentru ca in general ea duce pana la vreo 200k. Cand incepe sa ti faca zgomot la pornire si la oprire trebuie s o schimbi. Pana atunci ca si protectie, este bine sa pornesti motorul numai cu ambreiajul apasat.
![]() |
--------------------
.
.
. Audi A4 B9 S-tronic TFSI...
Gîndirea corectă vine din experiență. Experiența, la rîndul ei, provine din gîndirea greșită. |
|
gratian.bran |
![]()
Post
#47
|
Membru autentic Group: Members Posts: 239 Joined: 4 May 10 ![]() |
eu zic sa stati calm,sau mi se pare corecta incadrarea ,,asa face toate". la m2.2 sedan imi aparuse tremuratul respectiv pe la 80k,mai mai sa schimb ambreiajul.la 120 schimbind cutia am vazut si discul si placa si m-am lamurit ca nu necesita schimbare. am asteptat si a trecut de la sine,la 160k se scurtase cursa la pedala,dar cupla corect si mai merge si acu(scirtiia un pic la pompa cilindru la pedala). la fluence la 32k are un pic de tremurat ,nu permanent,dar cum ziceam, nu ma impacientez.
|
--------------------
Renault Fluence
Sedan
- undeva in vn
2011 Privilege ex Oltcit RT; Logan1,4;Megane2.2 1,6-16;Opel corsa 1,4-100cp;Fluence1,6-16; Elantra1,6-16
|
|
SerbanG |
![]()
Post
#48
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 208 Joined: 23 March 15 ![]() |
A fost schimbata si volanta, am uitat sa zic, odata cu ambreiajul.
|
--------------------
Renault
Megane 1.5 dci 110 cp FAP GrandTour
2010
|
|
solidconvert |
![]()
Post
#49
|
![]() Donator Group: Members Posts: 3.247 Joined: 3 May 06 From: Bucuresti ![]() |
Ai carlig de remorcare?
Foarte ciudat ca au schimbat la 120k ambreiajul... nu mai vb despre volanta. |
--------------------
.
.
. Audi A4 B9 S-tronic TFSI...
Gîndirea corectă vine din experiență. Experiența, la rîndul ei, provine din gîndirea greșită. |
|
SerbanG |
![]()
Post
#50
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 208 Joined: 23 March 15 ![]() |
Nu am carlig. Si culmea e ca parca s-a agravat chestia cu tremuratul la plecare. Nu prea pot s-o mai controlez...
|
--------------------
Renault
Megane 1.5 dci 110 cp FAP GrandTour
2010
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd August 2025 - 15:02 |