Megane IV - pareri utilizatori, ...sau de pe scaunul din dreapta
![]() ![]() ![]() |
Megane IV - pareri utilizatori, ...sau de pe scaunul din dreapta
gerula2006 |
![]()
Post
#1021
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 730 Joined: 3 April 14 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane Estate 1.5 EDC
2017
- B
|
|||
Dri |
![]()
Post
#1022
|
Membru autentic Group: Members Posts: 281 Joined: 11 December 16 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(gerula2006 @ 16 Jun 2017, 19:47) Salut! Am o întrebare : cutia EDC cind este în D și stă pe loc(la semafor) ambreiajul este cuplat sau decuplat? Adică ca în cazul cutiei manuale, e ca și cum ai sta cu piciorul pe ambreiaj sau ar fi pe liber? Mulțumesc Citeste aici. |
--------------------
VW Golf 6
1.2 TSI 2012, anterior
Renault Megane GT 2016
|
|
aba81 |
![]()
Post
#1023
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.116 Joined: 2 November 16 From: Suceava ![]() |
articolul se refera doar la cutiile automate clasice cu convertizor. in schimb este un comentariu la acel articol care ne scoate un pic din ceata in sensul ca la cutiile cu dublu ambreiaj cum este EDC se face debreiere in cazul statiunarii chiar daca este in D. sper sa fi inteles bine. si alte pareri ar fi binevenite.
|
--------------------
Renault
Megane GT
2017
|
|
Dri |
![]()
Post
#1024
|
Membru autentic Group: Members Posts: 281 Joined: 11 December 16 From: Bucuresti ![]() |
Eu stiu ca nu e nicio diferenta intre amorsarea treptei 1 in D la cutiile clasice fata de cele dublu ambreiaj atunci cand se stationeaza cu piciorul pe frana.
|
--------------------
VW Golf 6
1.2 TSI 2012, anterior
Renault Megane GT 2016
|
|
mannick |
![]()
Post
#1025
|
Membru Group: Members Posts: 270 Joined: 30 April 07 ![]() |
EDC-ul este practic in N dupa ce apesi ferm frana, ambreiajele sunt deconectate si nu se uzeaza nimic. Daca te deranjeaza sa stai cu piciorul infipt in frana, atunci treci in N / angajezi frana de mana. Pentru cutie nu este nicio diferenta. Ce uzeaza mai mult cutia DCT: cand o tii in trafic in miscare la viteza foarte mica, practic nu cupleaza I si patineaza ambreiajul. Asteapta pana cand ai ceva spatiu pana la cel din fata, astfel incat cutia sa cupleze ferm treapta I pana la frana. Si mai mult va uza cutia o pornire gel Launch Control, in care vei tura motorul cu frana apasata, apoi vei da drumul la frana, ca sa pleci cat mai repede de pe loc.
|
--------------------
Renault
Megane Sedan 2.2, Clio E-Tech
/ 2007 Privilege, 2021 Intens 1.9 Dci / 130 CP + ESP, 8 airbag-uri, MP3, scaune incalzite
1.6 Hibrid / 140 CP + Pak Iarna, Pak NAV, Pak Confort, Amb Gris Vision |
|
andreicri |
![]()
Post
#1026
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 740 Joined: 5 September 04 From: Bucuresti ![]() |
o curiozitate pentru posesorii de megane cu led:farurile sunt dinamice in curba sau statice?pentru ca am auzit fel si fel de pareri.multumesc
|
--------------------
Renault
megane 2 sedan
1,9dCi/2004 Laguna 3 Dynamique 2.0 dCi full (fara piele si trapa)(pe vine)
|
|
jbn |
![]()
Post
#1027
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.596 Joined: 31 March 14 From: Bucuresti/Pitesti ![]() |
Nu sunt dinamice. Nici nu e nevoie. Bat destul de mult in lateral comparativ cu cele cu halogen. De aceea nici nu exista functionalitatea de a aprinde proiectorul corespunzator virajului, cu care se lauda toti skodistii 😆
|
--------------------
Ex. Renault
Megane 4 Hatch, Corolla TS //
'16 1.5dCi 110cp, '22 1.8hsd 122cp
|
|
gerula2006 |
![]()
Post
#1028
|
Membru autentic Group: Members Posts: 730 Joined: 3 April 14 ![]() |
Clio din semnătura dacă iei piciorul de pe frâna pleacă.. Are convertizor.
Smart fortwo-daca iei piciorul de pe frână nu pleacă. Doar când apeși accelerația. Are ambreiaj. Deci înseamnă că la cele cu ambreiaj se decupleaza în D. Mulțumesc |
--------------------
Renault
Megane Estate 1.5 EDC
2017
- B
|
|
stefandinescu70 |
![]()
Post
#1029
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 815 Joined: 4 September 16 ![]() |
QUOTE(mannick @ 16 Jun 2017, 22:07) EDC-ul este practic in N dupa ce apesi ferm frana, ambreiajele sunt deconectate si nu se uzeaza nimic. Daca te deranjeaza sa stai cu piciorul infipt in frana, atunci treci in N / angajezi frana de mana. Pentru cutie nu este nicio diferenta. Ce uzeaza mai mult cutia DCT: cand o tii in trafic in miscare la viteza foarte mica, practic nu cupleaza I si patineaza ambreiajul. Asteapta pana cand ai ceva spatiu pana la cel din fata, astfel incat cutia sa cupleze ferm treapta I pana la frana. Si mai mult va uza cutia o pornire gel Launch Control, in care vei tura motorul cu frana apasata, apoi vei da drumul la frana, ca sa pleci cat mai repede de pe loc. ![]() ![]() |
--------------------
Talisman
.
2016 1.6dCI160 EDC
|
|
aba81 |
![]()
Post
#1030
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.116 Joined: 2 November 16 From: Suceava ![]() |
Revin cu un nou consum la GT: regim de fuga: 260 km in 2 ore si 25 min...drumuri libere si autostrada: 9l %. O fi bun...o fi rau la media asta? eu zic ca e mai mult decat ok. Am mers pe neutru si pe alocuri pe sport.
|
--------------------
Renault
Megane GT
2017
|
|
TBonevdo |
![]()
Post
#1031
|
Membru incepator Group: Members Posts: 40 Joined: 16 November 11 ![]() |
Referitor la farurile LED ... are cineva idee daca se pot "upgrada" ulterior de la cele cu halogen ? Eventual schimbat tot blocul optic? Doar ca simpla curiozitate ...
|
--------------------
Renault
Megane IV 1.2 TCe
2016
|
|
adrianovici_2006 |
![]()
Post
#1032
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 637 Joined: 4 July 16 From: Ramnicu Valcea ![]() |
Adica sa pui halogen?,,,sa le inlocuiesti?
Cine ar fi nebun sa inlocuiasca LED? |
--------------------
renault
Anterior M2 ,1,5 dci, 80 cp,
megane 4 INTENS 110 DCI, BOSE Gris titanium
|
|
xcss |
![]()
Post
#1033
|
![]() Born to Be Epic Group: Members Posts: 1.669 Joined: 24 August 07 ![]() |
|
--------------------
-
-
- Mit der Dummheit kämpfen Götter selbst vergebens.
|
|
MoneyTalks |
![]()
Post
#1034
|
![]() - Group: Members Posts: 2.712 Joined: 18 April 03 From: Ireland ![]() |
QUOTE(aba81 @ 17 Jun 2017, 09:11) Revin cu un nou consum la GT: regim de fuga: 260 km in 2 ore si 25 min...drumuri libere si autostrada: 9l %. O fi bun...o fi rau la media asta? eu zic ca e mai mult decat ok. Am mers pe neutru si pe alocuri pe sport. E un consum normal. Imi place cind oamenii mai si recunosc citeodata cit le consuma masina in realitate Bucura-te de masina si nu mai fo obsedat de consum. Banuiesc ca masina ti-ai luat-o pentru placerea pe care ti-o ofera la condus, si nu pentru consum, ca altfel mai bine iti luai o bicicleta This post has been edited by MoneyTalks: 17 Jun 2017, 21:37 |
--------------------
Lexus
ES300H
2020 Religia a aparut cind primul ticalos s-a intilnit cu primul prost
Never underestimate the power of stupidity in large groups |
|
aba81 |
![]()
Post
#1035
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.116 Joined: 2 November 16 From: Suceava ![]() |
eu nu sunt obsedat de consum. daca eram obsedat imi luam diesel pentru ca fac cam 30mii pe an
![]() |
--------------------
Renault
Megane GT
2017
|
|
stefandinescu70 |
![]()
Post
#1036
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 815 Joined: 4 September 16 ![]() |
QUOTE(aba81 @ 17 Jun 2017, 10:11) Revin cu un nou consum la GT: regim de fuga: 260 km in 2 ore si 25 min...drumuri libere si autostrada: 9l %. O fi bun...o fi rau la media asta? eu zic ca e mai mult decat ok. Am mers pe neutru si pe alocuri pe sport. Eu zic ca este bine 9% alergata . De altfel era cineva pe aici pe forum cu acelasi tip de masina/motor caruia nu ii ajungea un rezervor de combustibil de la Bucuresti la Constanta pe A2 la viteze apropiate de maximul masinii . Deci se poate si ma bine la consum . Oricum POWER fara PAPA mult nu exista . This post has been edited by stefandinescu70: 18 Jun 2017, 09:32 |
--------------------
Talisman
.
2016 1.6dCI160 EDC
|
|
Dri |
![]()
Post
#1037
|
Membru autentic Group: Members Posts: 281 Joined: 11 December 16 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(stefandinescu70 @ 18 Jun 2017, 09:31) Eu zic ca este bine 9% alergata . De altfel era cineva pe aici pe forum cu acelasi tip de masina/motor caruia nu ii ajungea un rezervor de combustibil de la Bucuresti la Constanta pe A2 la viteze apropiate de maximul masinii . Deci se poate si ma bine la consum . Oricum POWER fara PAPA mult nu exista . Aici sunt. ![]() Si sustin in continuare: daca mergi constant cu peste 190km/h pe autostrada, consumul este cel pe care l-am precizat. Si inca o constatare personala: Bucuresti - Timisoara, viteza medie 95km/h in bord la finalul calatoriei, o persoana in masina si cu AC pornit, 10.6l/100km. This post has been edited by Dri: 19 Jun 2017, 19:50 |
--------------------
VW Golf 6
1.2 TSI 2012, anterior
Renault Megane GT 2016
|
|
stefandinescu70 |
![]()
Post
#1038
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 815 Joined: 4 September 16 ![]() |
Nu vreau sa comentez pe aici consumul lui GT de 205 cp si apreciez pe cineva care spune exact realitatea . La viteze peste cele legale consuma MULT acest 1.6 de 150/200/205 cp , doar ca unii nu vor sa recunoasca asta . Un consum real este cel , plin pe plin si acolo stii cine pe cine pacaleste si nu trebuie sa spui la nimeni . By the way , in oras cred ca este si mai grav daca mergi voiniceste cu ea ???
|
--------------------
Talisman
.
2016 1.6dCI160 EDC
|
|
speedman |
![]()
Post
#1039
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.495 Joined: 21 April 07 ![]() |
e anormal sa consume mult la viteze mari si foarte mari? eu cred ca e normal pentru o astfel de masina consum peste 10...crezi ca sunt masini turbo care papa 7 in aceleasi conditii? dc o alergi indiferent de masina, ca e afara, ca e oras, va consuma..vb de benzina turbo
|
--------------------
Smart
eq forfour
2019
|
|
aba81 |
![]()
Post
#1040
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.116 Joined: 2 November 16 From: Suceava ![]() |
daca o tii la peste 200km/h consumul sta la peste 20l/100km. Asta inseamna pedala la maxim jos.
![]() ![]() |
--------------------
Renault
Megane GT
2017
|
|
stefandinescu70 |
![]()
Post
#1041
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 815 Joined: 4 September 16 ![]() |
Sunt curios cat va consuma cand va avea si fitrul de particule acest 1.6TCE 200 dopat cu muschi. Cica din Sept 2017 este obligatoriu GPF la tot ce se produce nou cu injectie directa de benzina. Mai pui 1.5 /2 litri in plus la consum pentru curatirea filtrului de particule
http://www.autolatest.ro/editorial-auto/in...ticule-gpf-2017 http://europe.autonews.com/article/2016122...asoline-engines This post has been edited by stefandinescu70: 20 Jun 2017, 10:46 |
--------------------
Talisman
.
2016 1.6dCI160 EDC
|
|
Poty |
![]()
Post
#1042
|
![]() DDT Guru Group: Members Posts: 978 Joined: 19 March 17 From: Slatina/Bucuresti ![]() |
probabil 1.2 tce v-a ajunge la consum de 1.6tce si 1.6 tce la cel de pe 1.8Tce(care v-a fi pus pe RS). Ce ma bucur ca n-am prostia aia de gpf, citisem si eu despre ea. Ce frumos o sa se auda o evacuare dubla pe un benzinar turbo... dar asta dupa garantie:))
|
--------------------
Renault
Megane Intense Hatchback
1.2 Tce 132CP
- OT-06-APV
|
|
mircea_aq |
![]()
Post
#1043
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.170 Joined: 13 October 06 ![]() |
Benzina arde incomparabil mai curat fata de diesel, nu m-as preocupa prea tare de gpf.
Da e un rahat in plus care poate la un moment dat sa pice, adevarat. E inutil, introdus de un regulator imbecil, care a facut praf legislatia in ultimii 20 de ani si ne-a umplut de diesel-uri in numele luptei contra poluarii. S-a luptat UE cu poluarea asa cum s-a luptat si ionut dolanescu cu ea.... din toate puterile. |
--------------------
xxxxxxxx
xxxxxxxx
xxxxxxxx
|
|
vladof |
![]()
Post
#1044
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.086 Joined: 15 November 16 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(TBonevdo @ 17 Jun 2017, 13:08) Referitor la farurile LED ... are cineva idee daca se pot "upgrada" ulterior de la cele cu halogen ? Eventual schimbat tot blocul optic? Doar ca simpla curiozitate ... In functie de cum este masina pregatita din fabrica, poate fi mai simplu sau mai greu. De exemplu cele cu LED se regleaza automat in functie de greutate, daca reglajul asta este in blocul optic, atunci e ok. Daca foloseste ceva din computerul masinii ca sa comunice in vre-un fel, s-ar putea sa fie o probleme cand le pui. Fiind o masina relativ noua nu a incercat multa lume sa vada ce fel de conector exista, etc. Sunt 80% sigur ca ar merge schimbate cu LED daca schimbi tot blocul optic, insa te va costa ceva banuti, din pacate. Nu cred ca poti sa adaugi tu proiectoarele alea mici din blocul optic cu LED, au cu totul alte sisteme. |
--------------------
Renault
Megane GT 1.6 TCe 205
2017
|
|
Dri |
![]()
Post
#1045
|
Membru autentic Group: Members Posts: 281 Joined: 11 December 16 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(vladof @ 20 Jun 2017, 11:57) De exemplu cele cu LED se regleaza automat in functie de greutate, daca reglajul asta este in blocul optic, atunci e ok. Daca foloseste ceva din computerul masinii ca sa comunice in vre-un fel, s-ar putea sa fie o probleme cand le pui. Farurile cu halogen au reglaj clasic, cu potentiometru in bord, care este actionat manual. Cele cu auto leveling se regleaza automat, folosind un accelerometru (care lipseste pe masinile fara auto leveling), respectiv un senzor care detecteaza inclinarea longitudinala a masinii, si care comanda motorului cat sa miste farurile astfel incat sa bata ok. Aceasta comanda nu este insa directa, ci este tradusa prin intermediul calculatorului de confort. Softul acestuia nu se poate rescrie sau updata de catre terti, iar in functie de dotari, poate avea o alta configuratie hardware, nu doar software. De asemenea, in cazul farurilor cu auto leveling, daca functia de auto leveling are o problema si nu se mai pot regla farurile automat, calculatorul de confort returneaza eroare in bord - ceea ce nu se intampla in cazul farurilor cu reglaj manual (pe care, asa cum le-ai reglat, asa bat). Cu alte cuvinte, parerea mea este ca, nu doar a monta farurile full LED, ci a le face sa functioneze la fel ca pe o masina care le are din fabrica, este practic un efort nejustificat. Am incercat si eu in timp diverse upgrade-uri pe alte masini si, desi m-am adresat reprezentantelor oficiale, am fost descurajat atunci cand mi s-a prezentat amploarea reala a upgrade-urilor respective. @TBonevdo: Ca sa te lamuresti, adreseaza intrebarea catre dealer. This post has been edited by Dri: 20 Jun 2017, 21:51 |
--------------------
VW Golf 6
1.2 TSI 2012, anterior
Renault Megane GT 2016
|
|
simon |
![]()
Post
#1046
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 735 Joined: 30 October 04 ![]() |
QUOTE(stefandinescu70 @ 20 Jun 2017, 10:43) Cica din Sept 2017 este obligatoriu GPF la tot ce se produce nou cu injectie directa de benzina. Daca injectia directa de benzina e poluanta sa se revina la MPI, nu sa se adauge un rahat de filtru care costa sute de euro. Imbecilitatea asta imi aminteste un documentar despre cresterea vitelor in State, unde sint hranite cu porumb. Vita a fost lasata de Dumnezeu pe Pămînt ca sa mănînce iarbă. Dat fiind ca hrana e nepotrivită, dupa taiere carnea este infectata cu E.coli. Au chiar un standard privind nivelul de E.coli in carnea de vita. Ca sa se încadreze in standard, tratează carnea cu clor, ceea ce e scump si...prea de tot. Ar fi simplu sa le duca la pășune, dar, probabil nu mai au suficiente pasuni, in schimb au mult porumb si e mai de fite sa fie industrie, nu grajd. Industria auto s-a tîmpit, nu mai este atenta la pretul pentru client, in timp ce piata second explodează. Vom trage de masinile vechi precum cubanezii, peste juma de secol. |
--------------------
Renault
Megane III
2009 Dinamique 1.6 16V
|
|
MoneyTalks |
![]()
Post
#1047
|
![]() - Group: Members Posts: 2.712 Joined: 18 April 03 From: Ireland ![]() |
QUOTE(simon @ 20 Jun 2017, 22:16) Industria auto s-a tîmpit, nu mai este atenta la pretul pentru client, in timp ce piata second explodează. Vom trage de masinile vechi precum cubanezii, peste juma de secol. Nu industria auto s-a timpit, ci politicienii, cei ce se cred mari experti in domenii unde nu au habar de nimic. Oops, cred ca tocmai am scris un pleonasm. Exista politician care nu e timpit? ![]() |
--------------------
Lexus
ES300H
2020 Religia a aparut cind primul ticalos s-a intilnit cu primul prost
Never underestimate the power of stupidity in large groups |
|
stefandinescu70 |
![]()
Post
#1048
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 815 Joined: 4 September 16 ![]() |
|
--------------------
Talisman
.
2016 1.6dCI160 EDC
|
|
RM4SI |
![]()
Post
#1049
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 311 Joined: 13 March 17 ![]() |
Off topic :poluare, incalzire globala, etc. Sunt cam sceptic.
This post has been edited by RM4SI: 22 Jun 2017, 10:18 |
--------------------
Fiat/Renault
Sedici4X4135cpMegane2M4SIntensRougeIntense1.5110cp
2008/2005/2017
|
|
roland |
![]()
Post
#1050
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
QUOTE(simon @ 20 Jun 2017, 23:16) Daca injectia directa de benzina e poluanta sa se revina la MPI, nu sa se adauge un rahat de filtru care costa sute de euro. Esti sigur de pret? Pentru ca preturile estimate oficial erau intre $57 si $184 si se discuta despre asta din 2011. Ce spuneai tu, sute de euro, inseamna de la 200 in sus... |
--------------------
.
.
.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 4th May 2025 - 13:45 |