1988 Nissan Patrol GR y60, undeva intre masina si camion
![]() ![]() |
1988 Nissan Patrol GR y60, undeva intre masina si camion
einstein1984 |
![]()
Post
#721
|
||
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.376 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|||
dizzy |
![]()
Post
#722
|
![]() Work smart not hard! Group: Members Posts: 5.074 Joined: 11 February 04 ![]() |
dar asa e, are porecla "grenada";
Pai daca se poata atasa de cutia existenta, aia e solutia pt cresterea momentului; Sau motorul de bmw 3.0 This post has been edited by dizzy: Today, 08:26 |
--------------------
Whirpool
ex Dacia Logan
2005
- B zzz SXX Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds. |
|
einstein1984 |
![]()
Post
#723
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.376 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
spanac, s-a produs pna in 2018 pe camioane, au rezolvat problemele alea de acu 20 de ani. A ajuns si biturbo.
apoi exista si YD25 de pe navarra, tot 4 cilindri. This post has been edited by einstein1984: Today, 08:27 |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
dizzy |
![]()
Post
#724
|
![]() Work smart not hard! Group: Members Posts: 5.074 Joined: 11 February 04 ![]() |
pai, se exista dar si un motor din ala e grenada, parca de pe y22?
si parca ar merge mai bine cu 3.0 decat un 2,5; asa mai e si 2,7 de Terrano care e cotat f b ; |
--------------------
Whirpool
ex Dacia Logan
2005
- B zzz SXX Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds. |
|
Agrig |
![]()
Post
#725
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.065 Joined: 13 February 04 From: Jimbolia/Timisoara mai rar. ![]() |
Marile probleme la ZD30 le-au cam rezolvat pină prin 2005, in mod tipic Nissan japonez fara interferența Renault au schimbat la toate mașinile cu probleme motoarele a nivel de short blok, i-a adus aproape la faliment motorul ala.
Acuma e un motor decent, spre 200Cp injectie directa common rail. Problema sa pui motor L4 in loc de RD 28 este diferența de truatii la care lucrează si momentul, ala e pe la 220Nm fata de aprox 400Nm din amintiri la Patrol, turatiil de putere maxima de la 4500rpm la RD 28 la 3600 a ZD30. Cutia de ZD este diferita fata de RD, aia tine cuplul dublu, la fel si la motorizare BMW 3l, trebuie o placa de adaptare si cutie de ZD30. Acuma lipsa momentului poate fi data si de diametrul rotilor ... P.S cu YD25DDTI am mers mult pe NP200, versiunea de 150Cp, cel mai "stupid" motor de 4X4, avea moment cit carul doar ca la turatie mica in rampa nu puteam pleca cu vit 1-a, ma rog, rampa in teren, cind aveai turatie rupea. Am incercat pe aceeași rampa si HiLux tot cu 2.5, 2KD-FTV, aia pleca cu vit 2-a atit de elastic era motorul. This post has been edited by Agrig: Today, 10:15 |
--------------------
Renault
Megane IV 1,33Tce
2021 Life "Proștii se înmulțesc cînd cei înțelepți aleg să tacă"
Nelson Mandela |
|
einstein1984 |
![]()
Post
#726
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.376 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
ZD30 s-a folosit si pe renault mascott (master propulsie), prin 2007-2009 cand le-am prins eu fara probleme.
YD25 are tot 150-170 d ecai si 400Nm, e mai usor per total ma gandesc decat ZD30. Are drepate si agrig, mai inetrvine si raportul puntilor in discutie. |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2025 - 20:04 |