Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

50 Pages « < 30 31 32 33 34 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Talisman 1.6 dCi 130 BVM6 , drive test, experiente

AndreiMR
post 11 Oct 2016, 11:08
Post #931


Membru alfist


Group: Members
Posts: 3.828
Joined: 15 January 09
From: Pitesti






--------------------
2018 Mazda 3 G120 Challenge
2015 Land Rover Discovery Sport TD4 SE
2008 Mazda 2 TE
EX: Clio III dci Dynamique/Mazda CX-7 Revolution/ Alfa Romeo 159 2.4 jtdm
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mars
post 11 Oct 2016, 11:13
Post #932


meow or never


Group: Moderatori
Posts: 7.306
Joined: 22 January 04




Ma speriasem, credeam ca BVA clasica wink.gif.


--------------------
Mercedes-AMG A 35 (2023)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stefandinescu70
post 11 Oct 2016, 11:29
Post #933


Membru autentic


Group: Members
Posts: 815
Joined: 4 September 16




Diferenta de fiabilitate ( asta daca exista si nu este doar o parere ) dintre EDC si BVA ( la Renault ) , eu cred , este din faptul ca Getrag ( made in Germany ) foloseste si piese made in PRC si piese/componente made in EU ( vezi si Romania , Turcia etc ) in timp ce BVA produsa de Jatco/Aisin foloseste NUMAI piese made in Japan . Japonezii nu folosec PRC-ul sub nici o forma , au vaccin anti-PRC facut . Vezi , problemele mari care le au cei de la Range Rover ( mai nou si Jeep ) cu cutiiele ( cu 9 , 10 ....mii de trepte ) Getrag care se blocheaza sau bruscheaza , totul fiind de la un senzor de presiune si altul de temperatura , de o productie indoielnica . Este un recall de sute de masini in SERVICE cu probleme majore la cutiile automate .


--------------------
Talisman . 2016
1.6dCI160 EDC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mars
post 11 Oct 2016, 11:34
Post #934


meow or never


Group: Moderatori
Posts: 7.306
Joined: 22 January 04




Nu mai zic de scandalul Power Shift din Australia, ca iar se supara VladSoare...


--------------------
Mercedes-AMG A 35 (2023)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stefandinescu70
post 11 Oct 2016, 11:53
Post #935


Membru autentic


Group: Members
Posts: 815
Joined: 4 September 16




Cred ca ideea este asa , nu se mai fac masini , sau nu se mai vor masini, care nu dau prin service . Daca vin numai la schimb de ulei si filtre nu se castiga mare lucru. Situatie valabila si la case mari , gen VW , Mercedes , Audi , BMW , si lista este lunga. De ce trebuie sa produci intr-un an 3 feluri/modele de cutii de viteza si sa le incerci pe banii tai , cand poti sa le incerci pe masinile noi si le schimbi pe garantie.

Cand a scos/oferit LUK ( Anglia ) ambreiajele duble ca piesa de schimb la 6EDC250 , repede a aparut Getrag cu o noua cutie 7EDC300 sa nu mai aiba ce oferi piese de schimb LUK , si asta este doar un exemplu , sunt mii de exmple


--------------------
Talisman . 2016
1.6dCI160 EDC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AndreiMR
post 11 Oct 2016, 12:02
Post #936


Membru alfist


Group: Members
Posts: 3.828
Joined: 15 January 09
From: Pitesti




Mai degraba nu se mai testeaza pe indelete ceva inainte de a fi pus in productie, plus reducerea de costuri care a devenit principala obsesie in automotive. Daca mai adaugam si componente din ce in ce mai sofisticate, e reteta pentru masini care nu mai sunt chiar fiabile. Nu ca pe vremuri erau toate fiabile...varfuri ca vechile Mercuri sau limuzinele din topul ofertei constructorilor erau una, dar un cazan ieftin era la fel de ne-fiabil ca in ziua de azi

This post has been edited by AndreiMR: 11 Oct 2016, 12:02


--------------------
2018 Mazda 3 G120 Challenge
2015 Land Rover Discovery Sport TD4 SE
2008 Mazda 2 TE
EX: Clio III dci Dynamique/Mazda CX-7 Revolution/ Alfa Romeo 159 2.4 jtdm
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
simon
post 11 Oct 2016, 12:33
Post #937


Membru autentic


Group: Members
Posts: 735
Joined: 30 October 04




Intr-adevar de groaza experienta colegului alexbudan. N-ai vrea sa mai auzi de edc ever. Pe de alta parte colegul partner este foarte multumit de edc. Cu toate acestea eu n-as avea curaj sa bag banu la edc-urile astea. Este clar ca service-urile sint habarniste in domeniul. Mai bine mestec la mamaliga. biggrin.gif


--------------------
Renault Megane III 2009 Dinamique 1.6 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b76bgaarh
post 11 Oct 2016, 13:05
Post #938


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.966
Joined: 5 October 06
From: Bucuresti




colegu a schimbat motorul, fiecare e multumit de ce ii merge.


--------------------
Renault Megane sedan 04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI
Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mannick
post 11 Oct 2016, 16:15
Post #939


Membru


Group: Members
Posts: 270
Joined: 30 April 07




Am reusit sa conduc mai consistent doua Talismane, unul cu 4control, tce-ul de 200 de cai cu automata cu 7 trepte, si unul fara 4control, diesel-ul de 160 de cai. 4control-ul e dragut, in special in spatii inguste, dar nu am observat modificari notabile produse de suspensia variabila, de fapt mai mult asta ma interesa. La viteza mare, in curbe, senzatia e ciudata, masina se inclina si ai impresia ca cineva impinge botul spre interiorul curbei, dar sta pe drum ca pe sine. La fel sta insa si si fara 4control, unde nu mai ai acea senzatie ... deosebita, probabil ai nevoie de ceva timp pentru a te obisnui cu ... binele smile.gif.
Poate ca, daca conduci la limita, diferenta este mult mai perceptibila. Daca te joci mai mult pe modurile de condus, e posibil sa observi ceva diferit, dar pentru mine e clar, nu e ceva care face 1500 euro. Ma asteptam la asta, dar, de asemenea, cred ca aveam o impesie gresita despre ceea ce inseamna acea suspensie reglata electronic. Comportamentul masinilor cu/fara suspensie adaptiva pare similar, cel putin in conditiile in care le-am condus eu.
Interiorul este senzational, scaunele foarte confortabile, insonorizarea foarte buna la ambele variante. Diesel-ul se aude parca un pic mai tare. Motorul pe benzina - wow. M-am indragostit. Si cutia mi s-a parut foarte "desteapta", intelege foarte bine ce vrei de la ea in modul auto.
O masina foarte comoda, pentru familii mari.


--------------------
Renault Megane Sedan 2.2, Clio E-Tech / 2007 Privilege, 2021 Intens
1.9 Dci / 130 CP + ESP, 8 airbag-uri, MP3, scaune incalzite
1.6 Hibrid / 140 CP + Pak Iarna, Pak NAV, Pak Confort, Amb Gris Vision
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bacu
post 12 Oct 2016, 14:38
Post #940


Membru Privilegiat


Group: Members
Posts: 1.956
Joined: 11 May 06
From: Luxembourg




pai 4 control nu inseamna suspensie variabila, tu asta ai crezut sau nu am inteles eu bine?!


--------------------
Honda CRV 2017 Executive Sensing 1.6 iDtec 9AT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 12 Oct 2016, 14:51
Post #941


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Ai inteles tu gresit. La Megane 4 4 control nu vine cu suspensie variabila, insa la Talisman vine automat cu ea.


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 13 Oct 2016, 17:08
Post #942


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Asa de prost e 4 Control ca l-au lansat si BMW pe noua seria 5 smile.gif

BMW-5-Series-2017-1024-90.jpg


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
madhorsefuzzy
post 13 Oct 2016, 17:39
Post #943


Membru


Group: Members
Posts: 4.247
Joined: 9 May 05
From: Bucuresti




Era si pe seria 5 veche disponibil cu nu stiu ce pachet performance.


--------------------
Laguna Grandtour 2011 4Control 2.0dci 200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock
"Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mars
post 13 Oct 2016, 18:42
Post #944


meow or never


Group: Moderatori
Posts: 7.306
Joined: 22 January 04




Pe 5er Grand Turismo (integral active steering).


--------------------
Mercedes-AMG A 35 (2023)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
icsfails
post 14 Oct 2016, 18:22
Post #945


Membru


Group: Members
Posts: 171
Joined: 30 January 16




Pentru statistica, dupa o saptamana de frecat doar in oras, viteza medie 13.2 km/h, consum mediu 13.4 smile.gif


--------------------
Renault Talisman TCe 2016
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mannick
post 14 Oct 2016, 18:48
Post #946


Membru


Group: Members
Posts: 270
Joined: 30 April 07




Putem presupune ca va ajunge lejer la 15 iarna biggrin.gif
Nu-i asa rau, in conditiile din ultimele zile, cred ca si tractorasul meu baga 9-10.

For the record: te-ai gandi de doua ori inainte de a mai lua un motor de 200 cp pe benzina? Ai inclina sa apreciezi diesel-ul de 160 CP mai mult?

This post has been edited by mannick: 14 Oct 2016, 18:50


--------------------
Renault Megane Sedan 2.2, Clio E-Tech / 2007 Privilege, 2021 Intens
1.9 Dci / 130 CP + ESP, 8 airbag-uri, MP3, scaune incalzite
1.6 Hibrid / 140 CP + Pak Iarna, Pak NAV, Pak Confort, Amb Gris Vision
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
icsfails
post 14 Oct 2016, 19:12
Post #947


Membru


Group: Members
Posts: 171
Joined: 30 January 16




Nu si nu smile.gif


--------------------
Renault Talisman TCe 2016
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
madhorsefuzzy
post 14 Oct 2016, 19:12
Post #948


Membru


Group: Members
Posts: 4.247
Joined: 9 May 05
From: Bucuresti




Consumul este foarte bun pentru viteza medie de 13.2Km/h.


--------------------
Laguna Grandtour 2011 4Control 2.0dci 200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock
"Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mars
post 14 Oct 2016, 20:01
Post #949


meow or never


Group: Moderatori
Posts: 7.306
Joined: 22 January 04




Daca era diesel, poate era 12.5%...


--------------------
Mercedes-AMG A 35 (2023)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2069
post 14 Oct 2016, 20:02
Post #950


Membru autentic


Group: Members
Posts: 287
Joined: 13 October 08
From: bucuresti




este important de specificat in ce conditii este obtinut consumul pt a ne face o ideea obiectiva asupra celor doua motorizari. Este bine ca icsfails a precizat viteza medie la care s-a obtinut acel consum. Functie de conditiile de trafic pot aparea diferente si de 3 l % in oras la aceeasi masina. Functia Start & Stop o tineti permanent pe ON ? Inteleg ca este un acumulator special pt masini cu acest sistem Cat de mult micsoreaza acest sistem durata de viata a acumulatorului ?


--------------------
Renault LAGUNA 3 2.0 dci 150 cp - b01xxx 2008 Privilege
Renault Talisman dci Intens 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pishky
post 14 Oct 2016, 20:04
Post #951


rca Naspa


Group: Members
Posts: 3.522
Joined: 26 January 11
From: Constanta




QUOTE(mannick @ 14 Oct 2016, 18:48)
Putem presupune ca va ajunge lejer la 15 iarna biggrin.gif
Nu-i asa rau, in conditiile din ultimele zile, cred ca si tractorasul meu baga 9-10.

For the record: te-ai gandi de doua ori inainte de a mai lua un motor de 200 cp pe benzina? Ai inclina sa apreciezi diesel-ul de 160 CP mai mult?
*


n-am talisman dar aspund si eu, pe randd
Nu, dar m-as uita sa aiba o cilindree cat de cat (gandesc marunt, pentru mine conteaza si cilindreea, nu vreau ecoboost de un litru pe monde spre exemplu).
si nu - am deja o motorizare pe motorina dizel, sunt foarte multumit di dansa, dar, totusi benzinarul e mai rafinat. Majoritatea tind sa creada ca dizelul e "mai" economic, unde "mai" e cuvantul magic, dar iarna trecuta pe distante scurte si exclusiv oras saream lejer de 10% si uneori saream si de 12%

This post has been edited by pishky: 14 Oct 2016, 20:05


--------------------
Reno, dizel, ca nu-mi permit o benzina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mars
post 14 Oct 2016, 20:07
Post #952


meow or never


Group: Moderatori
Posts: 7.306
Joined: 22 January 04




Eu am 10% semiurban, 25 km pe zi. Atat ca e BVA. Dar e departe de 6.5% din carte. 2.0T manuala imi lua cam la fel, poate 0.5% in plus.

Dar noi vorbim aici de masini de peste 30.000 euro. Chiar mai conteaza consumul?


--------------------
Mercedes-AMG A 35 (2023)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
icsfails
post 14 Oct 2016, 20:17
Post #953


Membru


Group: Members
Posts: 171
Joined: 30 January 16




QUOTE(2069 @ 14 Oct 2016, 21:02)
Functia Start & Stop o tineti permanent pe ON ? Inteleg ca este un acumulator special pt masini cu acest sistem Cat de mult micsoreaza acest sistem durata de viata a acumulatorului ?
*



La mine ramane ON mereu, nu am chef sa apas pe un buton de cate ori plec cu ea, dar in functie de trafic opresc motorul sau nu. De cele mai multe ori nu, ca as face-o pentru doar 5-10 secunde. Nu stiu cu cat scurteaza viata acumulatorului.

@pishky asta de 1.6 e ok deocamdata, nu am simtit ca e submotorizata. Ce e drept nici nu am mers cu ea atat cat mi-ar fi placut. Oricum, atunci cand ai nevoie, simti ca pleaca de sub tine smile.gif

@mars - am trecut consumul pentru cei care vor sa isi faca o idee de cum sta in trafic real, nu test-drive pe autostrada.

This post has been edited by icsfails: 14 Oct 2016, 20:45


--------------------
Renault Talisman TCe 2016
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
madhorsefuzzy
post 14 Oct 2016, 20:50
Post #954


Membru


Group: Members
Posts: 4.247
Joined: 9 May 05
From: Bucuresti




Pai pentru asta iti multumim. smile.gif

Eu am cam o medie de 22-23Km/h pe unde ma plimb eu in Bucuresti. De la 13% la 13Km/h imi pot face o idee cat ar putea consuma la 22-23Km/h: mult sub actualul 2.0 dci 150CP manual care la 22-23Km/h imi ia cam 10,3%-10,4%


--------------------
Laguna Grandtour 2011 4Control 2.0dci 200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock
"Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 14 Oct 2016, 20:56
Post #955


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




QUOTE(mars @ 14 Oct 2016, 21:07)
Eu am 10% semiurban, 25 km pe zi. Atat ca e BVA. Dar e departe de 6.5% din carte. 2.0T manuala imi lua cam la fel, poate 0.5% in plus.

Dar noi vorbim aici de masini de peste 30.000 euro. Chiar mai conteaza consumul?
*

Daca nu ar conta nu si-ar mai cumpara nimeni masini diesel


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mars
post 14 Oct 2016, 21:06
Post #956


meow or never


Group: Moderatori
Posts: 7.306
Joined: 22 January 04




Crezi? Exista varianta GPL, vad ca tu ai. De ce s-o fi pus 3.0 dCi pe Laguna? Pentru consum redus? Si toate TDI-urile mari. Sa nu uitam de costul de achizitie si de intretinere mai mare la diesel.


--------------------
Mercedes-AMG A 35 (2023)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andreist
post 14 Oct 2016, 21:23
Post #957


betiv fumator consumator de porc


Group: Members
Posts: 819
Joined: 24 November 14




In aceleasi conditii, pe acelasi traseu mers la fel, aceeasi capacitate ( putere ) nu exista inca motor pe benzina sa faca consum la fel / mai mic decat diesel. Ca este foarte apropiat in ultimul timp este adevarat, dar niciodata mai mic sau egal. Este vorba de eficienta arderii. Din experienta personala nu am vazut intretinerea mai scumpa la diesel decat daca schimbi filtrul de motorina la 10k ca asa a ramas de pe vremea cand motorina nu era asa de... "rafinata". Uleiurile sunt comparabile la pret, anexele motorului cum ar fi turbina sunt prezente pe ambele motorizari, etc.

This post has been edited by andreist: 14 Oct 2016, 21:25


--------------------
Renault W209/R129/Symbol M113/K9K 702
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mars
post 14 Oct 2016, 21:29
Post #958


meow or never


Group: Moderatori
Posts: 7.306
Joined: 22 January 04




Dar opt litri de ulei pentru DPF cum suna? Pe langa filtrul de motorina, desigur.


--------------------
Mercedes-AMG A 35 (2023)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andreist
post 14 Oct 2016, 21:41
Post #959


betiv fumator consumator de porc


Group: Members
Posts: 819
Joined: 24 November 14




Vre-o 100 ron in + pentru 30.000km ?


--------------------
Renault W209/R129/Symbol M113/K9K 702
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mars
post 14 Oct 2016, 21:43
Post #960


meow or never


Group: Moderatori
Posts: 7.306
Joined: 22 January 04




Mai mult, as zice 200, plus 150 filtrul. Asta la un an. Eu nu vad nicio economie la diesel.

14 Oct 2016, 21:51:
QUOTE(andreist @ 14 Oct 2016, 21:23)
In aceleasi conditii, pe acelasi traseu mers la fel, aceeasi capacitate ( putere ) nu exista inca motor pe benzina sa faca consum la fel / mai mic decat diesel. Ca este foarte apropiat in ultimul timp este adevarat, dar niciodata mai mic sau egal.
*



Ai uitat cutia. Cu Laguna 2.0T scoteam un consum mai bun la drum lung decat cu asta.

This post has been edited by mars: 14 Oct 2016, 21:51


--------------------
Mercedes-AMG A 35 (2023)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
50 Pages « < 30 31 32 33 34 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 3rd August 2025 - 04:10
Dacia