Talisman 1.6 dCi 130 BVM6 , drive test, experiente
![]() ![]() ![]() |
Talisman 1.6 dCi 130 BVM6 , drive test, experiente
AndreiMR |
![]()
Post
#931
|
||
![]() Membru alfist Group: Members Posts: 3.828 Joined: 15 January 09 From: Pitesti ![]() |
|
||
--------------------
2018
Mazda 3 G120
Challenge 2015 Land Rover Discovery Sport TD4 SE
2008 Mazda 2 TE EX: Clio III dci Dynamique/Mazda CX-7 Revolution/ Alfa Romeo 159 2.4 jtdm |
|||
mars |
![]()
Post
#932
|
![]() meow or never Group: Moderatori Posts: 7.306 Joined: 22 January 04 ![]() |
Ma speriasem, credeam ca BVA clasica
![]() |
--------------------
Mercedes-AMG
A 35
(2023)
|
|
stefandinescu70 |
![]()
Post
#933
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 815 Joined: 4 September 16 ![]() |
Diferenta de fiabilitate ( asta daca exista si nu este doar o parere ) dintre EDC si BVA ( la Renault ) , eu cred , este din faptul ca Getrag ( made in Germany ) foloseste si piese made in PRC si piese/componente made in EU ( vezi si Romania , Turcia etc ) in timp ce BVA produsa de Jatco/Aisin foloseste NUMAI piese made in Japan . Japonezii nu folosec PRC-ul sub nici o forma , au vaccin anti-PRC facut . Vezi , problemele mari care le au cei de la Range Rover ( mai nou si Jeep ) cu cutiiele ( cu 9 , 10 ....mii de trepte ) Getrag care se blocheaza sau bruscheaza , totul fiind de la un senzor de presiune si altul de temperatura , de o productie indoielnica . Este un recall de sute de masini in SERVICE cu probleme majore la cutiile automate .
|
--------------------
Talisman
.
2016 1.6dCI160 EDC
|
|
mars |
![]()
Post
#934
|
![]() meow or never Group: Moderatori Posts: 7.306 Joined: 22 January 04 ![]() |
Nu mai zic de scandalul Power Shift din Australia, ca iar se supara VladSoare...
|
--------------------
Mercedes-AMG
A 35
(2023)
|
|
stefandinescu70 |
![]()
Post
#935
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 815 Joined: 4 September 16 ![]() |
Cred ca ideea este asa , nu se mai fac masini , sau nu se mai vor masini, care nu dau prin service . Daca vin numai la schimb de ulei si filtre nu se castiga mare lucru. Situatie valabila si la case mari , gen VW , Mercedes , Audi , BMW , si lista este lunga. De ce trebuie sa produci intr-un an 3 feluri/modele de cutii de viteza si sa le incerci pe banii tai , cand poti sa le incerci pe masinile noi si le schimbi pe garantie.
Cand a scos/oferit LUK ( Anglia ) ambreiajele duble ca piesa de schimb la 6EDC250 , repede a aparut Getrag cu o noua cutie 7EDC300 sa nu mai aiba ce oferi piese de schimb LUK , si asta este doar un exemplu , sunt mii de exmple |
--------------------
Talisman
.
2016 1.6dCI160 EDC
|
|
AndreiMR |
![]()
Post
#936
|
![]() Membru alfist Group: Members Posts: 3.828 Joined: 15 January 09 From: Pitesti ![]() |
Mai degraba nu se mai testeaza pe indelete ceva inainte de a fi pus in productie, plus reducerea de costuri care a devenit principala obsesie in automotive. Daca mai adaugam si componente din ce in ce mai sofisticate, e reteta pentru masini care nu mai sunt chiar fiabile. Nu ca pe vremuri erau toate fiabile...varfuri ca vechile Mercuri sau limuzinele din topul ofertei constructorilor erau una, dar un cazan ieftin era la fel de ne-fiabil ca in ziua de azi
This post has been edited by AndreiMR: 11 Oct 2016, 12:02 |
--------------------
2018
Mazda 3 G120
Challenge 2015 Land Rover Discovery Sport TD4 SE
2008 Mazda 2 TE EX: Clio III dci Dynamique/Mazda CX-7 Revolution/ Alfa Romeo 159 2.4 jtdm |
|
simon |
![]()
Post
#937
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 735 Joined: 30 October 04 ![]() |
Intr-adevar de groaza experienta colegului alexbudan. N-ai vrea sa mai auzi de edc ever. Pe de alta parte colegul partner este foarte multumit de edc. Cu toate acestea eu n-as avea curaj sa bag banu la edc-urile astea. Este clar ca service-urile sint habarniste in domeniul. Mai bine mestec la mamaliga.
![]() |
--------------------
Renault
Megane III
2009 Dinamique 1.6 16V
|
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#938
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
colegu a schimbat motorul, fiecare e multumit de ce ii merge.
|
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
mannick |
![]()
Post
#939
|
Membru Group: Members Posts: 270 Joined: 30 April 07 ![]() |
Am reusit sa conduc mai consistent doua Talismane, unul cu 4control, tce-ul de 200 de cai cu automata cu 7 trepte, si unul fara 4control, diesel-ul de 160 de cai. 4control-ul e dragut, in special in spatii inguste, dar nu am observat modificari notabile produse de suspensia variabila, de fapt mai mult asta ma interesa. La viteza mare, in curbe, senzatia e ciudata, masina se inclina si ai impresia ca cineva impinge botul spre interiorul curbei, dar sta pe drum ca pe sine. La fel sta insa si si fara 4control, unde nu mai ai acea senzatie ... deosebita, probabil ai nevoie de ceva timp pentru a te obisnui cu ... binele
![]() Poate ca, daca conduci la limita, diferenta este mult mai perceptibila. Daca te joci mai mult pe modurile de condus, e posibil sa observi ceva diferit, dar pentru mine e clar, nu e ceva care face 1500 euro. Ma asteptam la asta, dar, de asemenea, cred ca aveam o impesie gresita despre ceea ce inseamna acea suspensie reglata electronic. Comportamentul masinilor cu/fara suspensie adaptiva pare similar, cel putin in conditiile in care le-am condus eu. Interiorul este senzational, scaunele foarte confortabile, insonorizarea foarte buna la ambele variante. Diesel-ul se aude parca un pic mai tare. Motorul pe benzina - wow. M-am indragostit. Si cutia mi s-a parut foarte "desteapta", intelege foarte bine ce vrei de la ea in modul auto. O masina foarte comoda, pentru familii mari. |
--------------------
Renault
Megane Sedan 2.2, Clio E-Tech
/ 2007 Privilege, 2021 Intens 1.9 Dci / 130 CP + ESP, 8 airbag-uri, MP3, scaune incalzite
1.6 Hibrid / 140 CP + Pak Iarna, Pak NAV, Pak Confort, Amb Gris Vision |
|
Bacu |
![]()
Post
#940
|
![]() Membru Privilegiat Group: Members Posts: 1.956 Joined: 11 May 06 From: Luxembourg ![]() |
pai 4 control nu inseamna suspensie variabila, tu asta ai crezut sau nu am inteles eu bine?!
|
--------------------
Honda
CRV
2017 Executive Sensing 1.6 iDtec 9AT
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#941
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
Ai inteles tu gresit. La Megane 4 4 control nu vine cu suspensie variabila, insa la Talisman vine automat cu ea.
|
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
ssilviu |
![]()
Post
#942
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
|
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
madhorsefuzzy |
![]()
Post
#943
|
![]() Membru Group: Members Posts: 4.247 Joined: 9 May 05 From: Bucuresti ![]() |
Era si pe seria 5 veche disponibil cu nu stiu ce pachet performance.
|
--------------------
Laguna Grandtour
2011 4Control 2.0dci
200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock "Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
|
|
mars |
![]()
Post
#944
|
![]() meow or never Group: Moderatori Posts: 7.306 Joined: 22 January 04 ![]() |
Pe 5er Grand Turismo (integral active steering).
|
--------------------
Mercedes-AMG
A 35
(2023)
|
|
icsfails |
![]()
Post
#945
|
![]() Membru Group: Members Posts: 171 Joined: 30 January 16 ![]() |
Pentru statistica, dupa o saptamana de frecat doar in oras, viteza medie 13.2 km/h, consum mediu 13.4
![]() |
--------------------
Renault
Talisman TCe
2016
|
|
mannick |
![]()
Post
#946
|
Membru Group: Members Posts: 270 Joined: 30 April 07 ![]() |
Putem presupune ca va ajunge lejer la 15 iarna
![]() Nu-i asa rau, in conditiile din ultimele zile, cred ca si tractorasul meu baga 9-10. For the record: te-ai gandi de doua ori inainte de a mai lua un motor de 200 cp pe benzina? Ai inclina sa apreciezi diesel-ul de 160 CP mai mult? This post has been edited by mannick: 14 Oct 2016, 18:50 |
--------------------
Renault
Megane Sedan 2.2, Clio E-Tech
/ 2007 Privilege, 2021 Intens 1.9 Dci / 130 CP + ESP, 8 airbag-uri, MP3, scaune incalzite
1.6 Hibrid / 140 CP + Pak Iarna, Pak NAV, Pak Confort, Amb Gris Vision |
|
icsfails |
![]()
Post
#947
|
![]() Membru Group: Members Posts: 171 Joined: 30 January 16 ![]() |
Nu si nu
![]() |
--------------------
Renault
Talisman TCe
2016
|
|
madhorsefuzzy |
![]()
Post
#948
|
![]() Membru Group: Members Posts: 4.247 Joined: 9 May 05 From: Bucuresti ![]() |
Consumul este foarte bun pentru viteza medie de 13.2Km/h.
|
--------------------
Laguna Grandtour
2011 4Control 2.0dci
200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock "Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
|
|
mars |
![]()
Post
#949
|
![]() meow or never Group: Moderatori Posts: 7.306 Joined: 22 January 04 ![]() |
Daca era diesel, poate era 12.5%...
|
--------------------
Mercedes-AMG
A 35
(2023)
|
|
2069 |
![]()
Post
#950
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 287 Joined: 13 October 08 From: bucuresti ![]() |
este important de specificat in ce conditii este obtinut consumul pt a ne face o ideea obiectiva asupra celor doua motorizari. Este bine ca icsfails a precizat viteza medie la care s-a obtinut acel consum. Functie de conditiile de trafic pot aparea diferente si de 3 l % in oras la aceeasi masina. Functia Start & Stop o tineti permanent pe ON ? Inteleg ca este un acumulator special pt masini cu acest sistem Cat de mult micsoreaza acest sistem durata de viata a acumulatorului ?
|
--------------------
Renault
LAGUNA 3 2.0 dci 150 cp
- b01xxx
2008 Privilege Renault Talisman dci Intens 2017
|
|
pishky |
![]()
Post
#951
|
![]() rca Naspa Group: Members Posts: 3.522 Joined: 26 January 11 From: Constanta ![]() |
QUOTE(mannick @ 14 Oct 2016, 18:48) Putem presupune ca va ajunge lejer la 15 iarna ![]() Nu-i asa rau, in conditiile din ultimele zile, cred ca si tractorasul meu baga 9-10. For the record: te-ai gandi de doua ori inainte de a mai lua un motor de 200 cp pe benzina? Ai inclina sa apreciezi diesel-ul de 160 CP mai mult? n-am talisman dar aspund si eu, pe randd Nu, dar m-as uita sa aiba o cilindree cat de cat (gandesc marunt, pentru mine conteaza si cilindreea, nu vreau ecoboost de un litru pe monde spre exemplu). si nu - am deja o motorizare pe motorina dizel, sunt foarte multumit di dansa, dar, totusi benzinarul e mai rafinat. Majoritatea tind sa creada ca dizelul e "mai" economic, unde "mai" e cuvantul magic, dar iarna trecuta pe distante scurte si exclusiv oras saream lejer de 10% si uneori saream si de 12% This post has been edited by pishky: 14 Oct 2016, 20:05 |
--------------------
Reno,
dizel,
ca nu-mi permit o benzina
|
|
mars |
![]()
Post
#952
|
![]() meow or never Group: Moderatori Posts: 7.306 Joined: 22 January 04 ![]() |
Eu am 10% semiurban, 25 km pe zi. Atat ca e BVA. Dar e departe de 6.5% din carte. 2.0T manuala imi lua cam la fel, poate 0.5% in plus.
Dar noi vorbim aici de masini de peste 30.000 euro. Chiar mai conteaza consumul? |
--------------------
Mercedes-AMG
A 35
(2023)
|
|
icsfails |
![]()
Post
#953
|
![]() Membru Group: Members Posts: 171 Joined: 30 January 16 ![]() |
QUOTE(2069 @ 14 Oct 2016, 21:02) Functia Start & Stop o tineti permanent pe ON ? Inteleg ca este un acumulator special pt masini cu acest sistem Cat de mult micsoreaza acest sistem durata de viata a acumulatorului ? La mine ramane ON mereu, nu am chef sa apas pe un buton de cate ori plec cu ea, dar in functie de trafic opresc motorul sau nu. De cele mai multe ori nu, ca as face-o pentru doar 5-10 secunde. Nu stiu cu cat scurteaza viata acumulatorului. @pishky asta de 1.6 e ok deocamdata, nu am simtit ca e submotorizata. Ce e drept nici nu am mers cu ea atat cat mi-ar fi placut. Oricum, atunci cand ai nevoie, simti ca pleaca de sub tine ![]() @mars - am trecut consumul pentru cei care vor sa isi faca o idee de cum sta in trafic real, nu test-drive pe autostrada. This post has been edited by icsfails: 14 Oct 2016, 20:45 |
--------------------
Renault
Talisman TCe
2016
|
|
madhorsefuzzy |
![]()
Post
#954
|
![]() Membru Group: Members Posts: 4.247 Joined: 9 May 05 From: Bucuresti ![]() |
Pai pentru asta iti multumim.
![]() Eu am cam o medie de 22-23Km/h pe unde ma plimb eu in Bucuresti. De la 13% la 13Km/h imi pot face o idee cat ar putea consuma la 22-23Km/h: mult sub actualul 2.0 dci 150CP manual care la 22-23Km/h imi ia cam 10,3%-10,4% |
--------------------
Laguna Grandtour
2011 4Control 2.0dci
200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock "Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#955
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
QUOTE(mars @ 14 Oct 2016, 21:07) Daca nu ar conta nu si-ar mai cumpara nimeni masini diesel |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
mars |
![]()
Post
#956
|
![]() meow or never Group: Moderatori Posts: 7.306 Joined: 22 January 04 ![]() |
Crezi? Exista varianta GPL, vad ca tu ai. De ce s-o fi pus 3.0 dCi pe Laguna? Pentru consum redus? Si toate TDI-urile mari. Sa nu uitam de costul de achizitie si de intretinere mai mare la diesel.
|
--------------------
Mercedes-AMG
A 35
(2023)
|
|
andreist |
![]()
Post
#957
|
![]() betiv fumator consumator de porc Group: Members Posts: 819 Joined: 24 November 14 ![]() |
In aceleasi conditii, pe acelasi traseu mers la fel, aceeasi capacitate ( putere ) nu exista inca motor pe benzina sa faca consum la fel / mai mic decat diesel. Ca este foarte apropiat in ultimul timp este adevarat, dar niciodata mai mic sau egal. Este vorba de eficienta arderii. Din experienta personala nu am vazut intretinerea mai scumpa la diesel decat daca schimbi filtrul de motorina la 10k ca asa a ramas de pe vremea cand motorina nu era asa de... "rafinata". Uleiurile sunt comparabile la pret, anexele motorului cum ar fi turbina sunt prezente pe ambele motorizari, etc.
This post has been edited by andreist: 14 Oct 2016, 21:25 |
--------------------
Renault
W209/R129/Symbol
M113/K9K 702
|
|
mars |
![]()
Post
#958
|
![]() meow or never Group: Moderatori Posts: 7.306 Joined: 22 January 04 ![]() |
Dar opt litri de ulei pentru DPF cum suna? Pe langa filtrul de motorina, desigur.
|
--------------------
Mercedes-AMG
A 35
(2023)
|
|
andreist |
![]()
Post
#959
|
![]() betiv fumator consumator de porc Group: Members Posts: 819 Joined: 24 November 14 ![]() |
Vre-o 100 ron in + pentru 30.000km ?
|
--------------------
Renault
W209/R129/Symbol
M113/K9K 702
|
|
mars |
![]()
Post
#960
|
![]() meow or never Group: Moderatori Posts: 7.306 Joined: 22 January 04 ![]() |
Mai mult, as zice 200, plus 150 filtrul. Asta la un an. Eu nu vad nicio economie la diesel.
14 Oct 2016, 21:51: QUOTE(andreist @ 14 Oct 2016, 21:23) In aceleasi conditii, pe acelasi traseu mers la fel, aceeasi capacitate ( putere ) nu exista inca motor pe benzina sa faca consum la fel / mai mic decat diesel. Ca este foarte apropiat in ultimul timp este adevarat, dar niciodata mai mic sau egal. Ai uitat cutia. Cu Laguna 2.0T scoteam un consum mai bun la drum lung decat cu asta. This post has been edited by mars: 14 Oct 2016, 21:51 |
--------------------
Mercedes-AMG
A 35
(2023)
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 3rd August 2025 - 04:10 |