Talisman 1.6 dCi 130 BVM6 , drive test, experiente
![]() ![]() ![]() |
Talisman 1.6 dCi 130 BVM6 , drive test, experiente
mars |
![]()
Post
#1321
|
||
![]() meow or never Group: Moderatori Posts: 7.305 Joined: 22 January 04 ![]() |
|
||
--------------------
Mercedes-AMG
A 35
(2023)
|
|||
dantes |
![]()
Post
#1322
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.312 Joined: 12 December 03 From: Tzaranoaia ![]() |
Bujiile alea la 21 de euro erau poleite cu aur? Ca niste bujii normale bune mai mult de 20 lei nu au cum sa fie!
Iar niste denso iridium TT care sunt best of, sunt la maaaaxim 55 lei. De la 55 lei la 21 de euro....e cale cam lunga! Dar na...in strainezia e salariul mai mare... |
--------------------
O masina
oarecare
.
- . Old school
|
|
2069 |
![]()
Post
#1323
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 287 Joined: 13 October 08 From: bucuresti ![]() |
Ce ati primit sau ce vi s-a propus drept cadou cand ati comandat masina ? ma refer la accesorii. In teleg ca preturile sunt fixe , dealer ul nu are posibilitatea sa negocieze pretul. Diferenta ar putea consta in acele accesorii oferite. Mi s-a propus sa aleg intre alarma si o revizie gratuita.
|
--------------------
Renault
LAGUNA 3 2.0 dci 150 cp
2008 Privilege
- b01xxx Renault Talisman dci Intens 2017
|
|
mars |
![]()
Post
#1324
|
![]() meow or never Group: Moderatori Posts: 7.305 Joined: 22 January 04 ![]() |
Daca alarma se monteaza ca la carte si e compatibila cu cardul hands-free, eu as lua alarma. Ajuta si la Casco.
|
--------------------
Mercedes-AMG
A 35
(2023)
|
|
2069 |
![]()
Post
#1325
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 287 Joined: 13 October 08 From: bucuresti ![]() |
este un Viper 3903V, se conecteaza direct la calculatorul masinii se activeaza / dezactiveza din butoanele cartelei. Si eu ma gandeam la alarma, am inteles ca aceste oferte sunt oarecum verbale, nu se mentioneaza scris nicaieri. Sau poate cel mult pe "caiet " Revizia este peste un an...
|
--------------------
Renault
LAGUNA 3 2.0 dci 150 cp
2008 Privilege
- b01xxx Renault Talisman dci Intens 2017
|
|
mars |
![]()
Post
#1326
|
![]() meow or never Group: Moderatori Posts: 7.305 Joined: 22 January 04 ![]() |
Pai eu zic de compatibilitate cu cartela in sensul ca sa se dezactiveze in momentul in care deschizi usa, nu din butoane. Am avut eu la Laguna 2 si era OK, nu scoteam cartela din portofel, se activa si se dezactiva simultan cu sistemul keyless.
|
--------------------
Mercedes-AMG
A 35
(2023)
|
|
2069 |
![]()
Post
#1327
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 287 Joined: 13 October 08 From: bucuresti ![]() |
QUOTE(mars @ 15 Jan 2017, 12:25) Pai eu zic de compatibilitate cu cartela in sensul ca sa se dezactiveze in momentul in care deschizi usa, nu din butoane. Am avut eu la Laguna 2 si era OK, nu scoteam cartela din portofel, se activa si se dezactiva simultan cu sistemul keyless. nu sunt sigur dar ar trebui sa activeze si dezactiveze si prin Keyless. Practic ea se activeaza cand primeste comanda inchis. Nu conteaza ca este de pe buton sau automat. Aveai posibilitatea sa incui masina dar sa nu activezi alarma ? presupunand ca sunt situatii cand incui masina dar nu vreau sa alarma activata |
--------------------
Renault
LAGUNA 3 2.0 dci 150 cp
2008 Privilege
- b01xxx Renault Talisman dci Intens 2017
|
|
2069 |
![]()
Post
#1328
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 287 Joined: 13 October 08 From: bucuresti ![]() |
a comandat cineva masina in dec sau ian ? ma interesa termenul de livrare actual
|
--------------------
Renault
LAGUNA 3 2.0 dci 150 cp
2008 Privilege
- b01xxx Renault Talisman dci Intens 2017
|
|
icsfails |
![]()
Post
#1329
|
![]() Membru Group: Members Posts: 171 Joined: 30 January 16 ![]() |
Te-ai hotarat de care vrei? diesel sau benzina?
|
--------------------
Renault
Talisman TCe
2016
|
|
2069 |
![]()
Post
#1330
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 287 Joined: 13 October 08 From: bucuresti ![]() |
recunosc ca sunt "sucit " la acest capitol. Am comandat dci cu edc dar nu sunt sigur ca am ales corect. Este o intreaga discutie fiecare cu argumente pro si contra. Sper sa nu regret. Au spus ca va ajunge masina peste aprox 3 luni. Sunt curios daca a asteptat cineva de aici mai mult de 3 luni
|
--------------------
Renault
LAGUNA 3 2.0 dci 150 cp
2008 Privilege
- b01xxx Renault Talisman dci Intens 2017
|
|
icsfails |
![]()
Post
#1331
|
![]() Membru Group: Members Posts: 171 Joined: 30 January 16 ![]() |
3 luni si putin la mine, data comanda la inceputul lui iunie si a ajuns 15 septembrie, ceva de genul asta.
|
--------------------
Renault
Talisman TCe
2016
|
|
2069 |
![]()
Post
#1332
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 287 Joined: 13 October 08 From: bucuresti ![]() |
|
--------------------
Renault
LAGUNA 3 2.0 dci 150 cp
2008 Privilege
- b01xxx Renault Talisman dci Intens 2017
|
|
meganus_bicorpus |
![]()
Post
#1333
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.666 Joined: 2 November 07 From: Bucuresti si inca vreo 3 orase ![]() |
Eu zic ca alegerea este foarete buna, dci si EDC merg ca unse!
|
--------------------
renault
Megane Bicorp/ Laguna III
2004 Dynamique / 2015 Black Edition+ 1,5 dci
|
|
icsfails |
![]()
Post
#1334
|
![]() Membru Group: Members Posts: 171 Joined: 30 January 16 ![]() |
termenul dat de ei era candva in octombrie, a ajuns mai repede
|
--------------------
Renault
Talisman TCe
2016
|
|
stefandinescu70 |
![]()
Post
#1335
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 815 Joined: 4 September 16 ![]() |
QUOTE(2069 @ 25 Jan 2017, 17:32) recunosc ca sunt "sucit " la acest capitol. Am comandat dci cu edc dar nu sunt sigur ca am ales corect. Este o intreaga discutie fiecare cu argumente pro si contra. Sper sa nu regret. Au spus ca va ajunge masina peste aprox 3 luni. Sunt curios daca a asteptat cineva de aici mai mult de 3 luni Nu ai ales gresit , vei fi multumit de cuplul mootorul DCI 160 , de forta si reprizele masinii , iar cutia EDC6 ( 6DCT450 ) este o cutie foarte testata/stricata de FORD /Mitsubishi/Volvo si alti 9 fabricanti , deci nu iti face probleme , tine la cuplu de 380 nm al motorului biturbo . Talisman 1.6 DCI 130 este insuficient pentru o dinamica mai sportiva( parerea mea , no ofence ) , masina fiind greoaie totusi , 1600kg . Daca nu, este suficient si 1.5DCI 110 = viteza maxima 195 km suficent nu??? si chiar economic se zice This post has been edited by stefandinescu70: 25 Jan 2017, 19:03 |
--------------------
Talisman
.
2016 1.6dCI160 EDC
|
|
2069 |
![]()
Post
#1336
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 287 Joined: 13 October 08 From: bucuresti ![]() |
Nu sunt f sigur de alegerea facuta pt ca nu fac multi km anual. Nu depasesc 10.000 km. Am ales diesel din conservatorism, ultimile masini au fost diesel. Imi place cuplul dieselului si binenteles consumul . Pe de alta parte ma tem de filtrul de particule, la masina din semnatura nu am FPA. Am tendinta sa merg putin subturat prin oras, cand ies afara din localitate am grija sa o tin o perioada la 4000rot/min pt curatare. Probabil ca benzina ma scutea de astfel de griji. Inteleg ca iarna motorul pe benzina se incalzeste mai repede si lucreaza in parametrii optimi. Nu sunt pasionat de viteza pun mai mult accent pe confort, am adaugat cele trei pachete optionale, fara trapa si Bosse
This post has been edited by 2069: 25 Jan 2017, 19:17 |
--------------------
Renault
LAGUNA 3 2.0 dci 150 cp
2008 Privilege
- b01xxx Renault Talisman dci Intens 2017
|
|
stefandinescu70 |
![]()
Post
#1337
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 815 Joined: 4 September 16 ![]() |
QUOTE(2069 @ 25 Jan 2017, 19:12) ........ Pe de alta parte ma tem de filtrul de particule, la masina din semnatura nu am FPA. Am tendinta sa merg putin subturat prin oras, cand ies afara din localitate am grija sa o tin o perioada la 4000rot/min pt curatare. ............ Nu iti face probleme , foloseste masina/motorul in ce plaje de turatie vrei , calculatorul/ softul ECM stie sa gestioneze toate situatiile pedalei tale ca sa nu aiba probleme DPF si tot sistemul EURO 6 . Trebuie sa intelegi ca probleme cu DPF sunt NUMAI la masini OBOSITE cu KM multi ( si bineinteles DPF uri colmatate de sutele de mii de Km ), unde incep injectoarele sa nu mai pulverizeze bine, turbo nu mai face boost suficient , senzorii mai dau chix , calitatea motorinei este cum este , compresia motor scade,segmentii scapa ulei pe langa pistoane , si tot asa . Daca tii masina 100/150 000 de Km si apoi o dai mai departe ( o vinzi adica ) nu o sa ai NICI un fel de problema , NU SUNT PROBLEME . |
--------------------
Talisman
.
2016 1.6dCI160 EDC
|
|
aqua |
![]()
Post
#1338
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.250 Joined: 24 February 05 From: Bucuresti ![]() |
am fost in aceeasi dilema ca si tine, benzina versus diesel cu dpf
desi asa cum spui si tu as fi preferat tot un diesel, cuplu, consum, alt feeling, chiar cu costuri suplimentare de intretinere, tinand cont ca dci de acum nu mi-a facut nicio surprinza neplacuta timp de 10 ani, dar asta nu are DPF asa ca, dupa lungi si lungi comparatii am ajuns la o benzina, alta marca, dupa ce am dat comanda m-am linistit, aia o sa fie, vedem pe parcurs, consum evident o sa fie mai mare, costuri posibil mai mici de filtre, revizii, desi nu am avut o problema cu asta pe vremea dci-ului, zgomot mai scazut ce se schimba fata de regimul de pana acum e ca o sa incep sa am drumuri chiar scurte de 3, 4 km iarna, si asta corelat cu DPF m-a decis, plus un rulaj de max 13-14 mii pe an oricum, sunt convins ca dci de 160 te va face sa zambesti si te vei simti super in ea, doar sa o scoti cat mai des in afara orasului ca e motor care vrea sa fie alergat, nu de mers intre semafoare. |
--------------------
ex. megane dci,
ex. Sportage GDI
2017 Sportage 2020 AWD T-GDI
|
|
madhorsefuzzy |
![]()
Post
#1339
|
![]() Membru Group: Members Posts: 4.247 Joined: 9 May 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(stefandinescu70 @ 26 Jan 2017, 10:03) Trebuie sa intelegi ca probleme cu DPF sunt NUMAI la masini OBOSITE cu KM multi ( si bineinteles DPF uri colmatate de sutele de mii de Km ), unde incep injectoarele sa nu mai pulverizeze bine, turbo nu mai face boost suficient , senzorii mai dau chix , calitatea motorinei este cum este , compresia motor scade,segmentii scapa ulei pe langa pistoane , si tot asa . Mie mi s-a fisurat un furtun secundar care intra in DPF si cu ajutorul caruia banuiesc ca se masura presiunea dinspre turbo. Si s-a fisurat fix inainte de DPF si pe partea dinspre caroserie, adica teoretic protejata de ce s-ar putea agata pe sub masina. Simptome: fasaia ceva pe sub masina. Remediere: scurtarea furtunului cu 3 cm pana data viitoare. Ideea e ca se putea colmata si in final strica DPF-ul fara sa fie de vina calitatea motorinei, oboseala motorului, injectoarele imbacsite sau tot felul de sisteme sofisticate. Un simplu furtun de rahat poate strica un DPF. Si in masina fasaitul se auzea ca si cum ar fi zgomot de fundal din boxe, de asta m-am si prins dupa ceva luni cred de la fisurare, perioada in care nu stiu daca s-au facut sau nu regenerari de DPF. |
--------------------
Laguna Grandtour
2011 4Control 2.0dci
200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock "Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
|
|
dantes |
![]()
Post
#1340
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.312 Joined: 12 December 03 From: Tzaranoaia ![]() |
Ma amuza asta cu DPF-ul...
Filtrul asta de particule se poate strica de NOU! Ia mergi tu cu el zilnic in oras only, pe distante de 2-3 km, eventual cu trafic si iti garantez ca in maaaxim 1 an, dpf-ul ala de nou ajunge la starea de dpf de pe o masina obosita pe autostrada cu 100k km. De retinut ca la reno, nu stiu strict la talisman, dpf-ul daca are 10 incercari de regenerare esuate, da cu virgula si se cam recomanda inlocuirea lui! Benzina e sfanta! Dieselul e ptr camioane. Daca nu faci km multi sau stii ca ai drumuri scurte si dese, benzina e castigatoare. Altfel diesel, dar ptr a se amortiza costurile cu el si sa il mentii in stare buna, necesita niste atentie sporita. |
--------------------
O masina
oarecare
.
- . Old school
|
|
s_j_teo |
![]()
Post
#1341
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 626 Joined: 16 July 06 ![]() |
@dantes . Ai diesel cu dpf sau vb din auzite ? Eu am masina diesel cu dpf de 3 ani de zile folosesc masina zilnic pe distante scurte 2 max 3 km in trafic aglomerat si nu am vazut nici o problema . Masina isi face singura regenerarea atunci cand simte ca este nevoie nu se mai opreste sistemul start stop , turatia creste la 1000 de rot/min . Cand simt asta merg cu ea (chiar in oras) pana se opreste din regenerare maxim 15 minute ! Dar am avut si mai mult de 10 regenerari intrerupte si nu am probleme . Nu merg tare rar vede masina 3000 de ture deobicei schimb la 2500 acuma masina are 50.000 de km si merge ca in prima zi motorul .
This post has been edited by s_j_teo: 27 Jan 2017, 12:22 |
--------------------
Skoda
Octavia 3
2014
|
|
mannick |
![]()
Post
#1342
|
Membru Group: Members Posts: 270 Joined: 30 April 07 ![]() |
Oricum, in curand va exista DPF si pe sfanta benzina. Discutii diesel/benzina care nu-si au rostul. Ce-mi scapa este placerea asta de a reduce cilindreea. Motorul de pe M2-ul meu este si acum, dupa 115000 km senzational. Si spun asta dupa ce am condus masini mult mai puternice. De ce sa oferi mai putin? Tot 130 cp, dar reprize mai slabe si cuplu mai prost repartizat? De ce? Adica pot intelege 1.6 biturbo 160 cp, aduce ceva in plus, dar asta?
|
--------------------
Renault
Megane Sedan 2.2, Clio E-Tech
/ 2007 Privilege, 2021 Intens 1.9 Dci / 130 CP + ESP, 8 airbag-uri, MP3, scaune incalzite
1.6 Hibrid / 140 CP + Pak Iarna, Pak NAV, Pak Confort, Amb Gris Vision |
|
dantes |
![]()
Post
#1343
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.312 Joined: 12 December 03 From: Tzaranoaia ![]() |
QUOTE(s_j_teo @ 27 Jan 2017, 12:21) Un 3.0 tdi cu dpf timp de aproape 5 ani si 2.0dci de 1an, conteaza? Stiu foarte bine ce vorbesc si mai mult chiar, am vazut cu ochii mei un dpf cu maxim 50k km din gama renault, care era PRAF si a necesitat inlocuire. Dar nah...ce stiu eu, vorbesc din auzite. Lasa ca la talisman au pus unul indestructibil si nu se strica. DPF-ul e ptr ...particule...care la diesel sunt muuulte iar la benzina muuult mai putine. Dpf pe benzina or sa puna cand mai mult de 50% din masini vor fi electrice ![]() Si nu e vorba de versus ci de utilizarea si intretinerea unei tigai. Sunt multi care considera ca a consuma putin inseamna ca e o masina ieftin de detinut si nu e chiar asa. |
--------------------
O masina
oarecare
.
- . Old school
|
|
speedman |
![]()
Post
#1344
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.495 Joined: 21 April 07 ![]() |
la skoda rs tdi, filtrul de particule era un chin...la mers in oras si pe distante scurte o apuca regenerarea si desi o plimbam tot trebuia sa o scot la plimbare pe A1...acolo era in elementul ei, dar am cedat nervos dupa 2-3 episoade de acest gen si am dat o...cel la care a ajuns este foarte multumit de ea, dar i a anulat filtrul de particule...se putea trai cu ea asa, dar nu am dorit sa i anulez filtrul...in concluzie dc nu mergi mult si afara, dc ai drumuri scurte nu e indicat un diesel...
|
--------------------
Smart
eq forfour
2019
|
|
icsfails |
![]()
Post
#1345
|
![]() Membru Group: Members Posts: 171 Joined: 30 January 16 ![]() |
7000 km, cutia rezista
![]() |
--------------------
Renault
Talisman TCe
2016
|
|
2069 |
![]()
Post
#1346
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 287 Joined: 13 October 08 From: bucuresti ![]() |
|
--------------------
Renault
LAGUNA 3 2.0 dci 150 cp
2008 Privilege
- b01xxx Renault Talisman dci Intens 2017
|
|
icsfails |
![]()
Post
#1347
|
![]() Membru Group: Members Posts: 171 Joined: 30 January 16 ![]() |
Pe ultimii 850 km e 11l/100, viteza medie 18km/h
|
--------------------
Renault
Talisman TCe
2016
|
|
2069 |
![]()
Post
#1348
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 287 Joined: 13 October 08 From: bucuresti ![]() |
|
--------------------
Renault
LAGUNA 3 2.0 dci 150 cp
2008 Privilege
- b01xxx Renault Talisman dci Intens 2017
|
|
Gill_ro |
![]()
Post
#1349
|
![]() ..Nici paine fara munca, nici munca fara paine.. Group: Members Posts: 2.349 Joined: 1 February 07 From: Bucuresti ![]() |
Renault Commercial Roumanie cheamă în service 320 de modele Talisman - http://www.mediafax.ro/economic/renault-ro...vizate-16315440
|
--------------------
Renault
Megane II.1 / Megane IV GT ///
2004 Sedan Privilege 1.5 dci / 2017 GT 1.6 dci
- = B-006-ILL Mi-e grea maturitatea, mi-e greu să fiu docil,
Aș da orice pe lume să redevin copil! |
|
stefandinescu70 |
![]()
Post
#1350
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 815 Joined: 4 September 16 ![]() |
Asta DA rechemare in service
![]() |
--------------------
Talisman
.
2016 1.6dCI160 EDC
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th April 2025 - 01:59 |