Talisman 1.6 dCi 130 BVM6 , drive test, experiente
![]() ![]() ![]() |
Talisman 1.6 dCi 130 BVM6 , drive test, experiente
mihai2005 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru Group: Members Posts: 133 Joined: 11 July 15 ![]() |
|
||
--------------------
Honda
Civic Type R GT
2019
- nr 1234
|
|||
mihai2005 |
![]()
Post
#2
|
Membru Group: Members Posts: 133 Joined: 11 July 15 ![]() |
Pentru a vedea pe unde se situeaza Talisman(configuratia de mai sus) relativ la alte oferte similare. O scurta comparatie cu Mazda 6 Skyactive D 2.2 175cp, 2015 facelift, pe care am testat-o astazi. Cum se comporta Mazda dupa fiecare criteriu.
TINUTA DE DRUM: - suspensia Mazdei setata relativ dur, absoarbe bine denivelarile(nu te zgaltaie) dar totusi ecoul lor se propaga destul de vocal in ansamblul masinii. Desi Talisman are un comportament mai ferm, la trecerea peste denivelari suspensia se simte mai elastica, amortizeaza cel putin la fel de bine iar ecoul dupa amortizare e mai redus decat la Mazda. - tinuta de drum in viraje buna(clar peste Bmw 3 prefacelift, sub Bmw 4), iti da incredere, ruliu redus. Totusi Talisman cu 4control si suspensie adaptiva ofera o tinuta superioara, limitele sunt mai departe. - directie precisa, feedback f bun din volan, as spune aproape de Bmw 4. Mai ales la feedback din volan(road feel) e peste Talisman. La precizie sunt cam la fel la rulare normala, la limita insa Talisman urmareste mai exact linia impusa din volan. - manevrabilitate: Mazda are putina inertie, se simte cam grea. Talisman se simte categoric mai agila, supla la schimbari rapide de directie, manevre pe loc. - la viteze mari sta infipta bine pe drum, iti da incredere, percepi viteza. Talisman in schimb e mai manevrabil dar totusi te izoleaza mai mult de exterior. MOTOR: - Skyactive e ceva mai capabil mai ales la turatii mari. Chiar trecand de 120-130 km/h (3000 ) are rezerva de putere. Asta observ si la dieselul 2.0 Bmw, poti ajunge de la 130 la 200 in no time(ca nu ai multa nevoie e alta problema). INTERIOR: - spatiul interior pe inaltime e mai redus la Mazda. Am intrat in ea(scaunul nu era coborat la maxim) si am agatat cu capul(fara sa ma misc prea mult) manerul de desupra geamului lateral. Doar coborand la maxim scaunul am avut spatiu decent. In Talisman nici o problema, spatiul de cap e generos indiferent de inaltimea scaunului. - insonorizare usor sub Talisman. Zgomotul motorului se aude mai tare in habitaclu(totusi nu asa deranjant precum motorul Skyactive G 163 cp, zgomotos mai ales la 3000-4000 rpm). Prefer Talisman, chiar mici diferente conteaza la calatorii lungi. - design sport avand linii in stilul Bmw (elemente dispuse pe lungime, profil mai acutit, ecran central infipt deasupra, forma consola centrala), finisaje materiale in stil german. Poate parea cam auster, m-as plictisi repede de el, dupa efectul initial. Prefer interiorul Talisman care mizeaza mai mult pe eleganta si ofera o calitate asemanatoare. Plus ca in Talisman te simti mai cufundat in masina. - scaune fata/ bancheta spate mai mici, ceva mai dure ca in Talisman. De asemenea scaunele din Talisman se simt mai bine profilate. EXTERIOR: - sportiv, zvelt arata mai bine ca Bmw 4 (exceptand botul poate). Prefer totusi Talisman pentru eleganta si un design mai elaborat/rafinat (linii mai clare). Ca oferta pt 2.2 d skycruise + Exclusive edition (jenti 19 dark grey) + soul red paint am primit oferta de 35.500 (-4k reducere) Oferta pentru Talisman Intens, 4 control, suspensie adaptiva, jenti 18": 33.000 (- 3.5k reducere) Pentru ce ofera (design, comportament rutier, comfort sporit) as fi inclinat spre Talisman, chiar daca motorul e mai putin capabil. Totusi la mazda 2.2 d am retineri pt problemele cu motorina intrata in ulei, desi dealerul sustine ca n-a avut astfel de probleme pe Skyactive, marea majoritate a vanzarilor fiind diesel. This post has been edited by mihai2005: 17 Jan 2016, 09:58 |
--------------------
Honda
Civic Type R GT
2019
- nr 1234
|
|
reddog76 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru Group: Members Posts: 153 Joined: 28 January 09 ![]() |
Pot sa iti spun ca sistemul audio BOSE este extraordinar. Eu am pe Kadjarul meu si se aude cristal clear. nu distorsioneaza. Isi merita banii. Dezavantajul este ca nu mai ai loc de roata de rezerva deoarece subwoofer-ul este montat in locul ei. Cel putin la Kadjar asa este. Nu stiu la Talisman cum e.
This post has been edited by reddog76: 18 Jan 2016, 12:42 |
--------------------
Renault
Kadjar
2015 Intense 1.6 130 CP 4x4
|
|
mihai2005 |
![]()
Post
#4
|
Membru Group: Members Posts: 133 Joined: 11 July 15 ![]() |
Multam de informatie, m-am linistit dp asta de vedere.
Cat despre roata de rezerva m-am uitat in portbagaj la un Talisman Initiale Paris(are tot Bose) in showroom si avea roata de rezerva pe fundul portbagajului. Roata de rezerva e un accesoriu pe care pun mare pret. Acum toti producatorii s-au jmecherit si propun solutii Star trek pt pana. Chiar si la Bmw cu trasnaile alea de pneuri runflat, mi-am luat o roata de rezerva temporara si o car cu mine la drumuri mai lungi. This post has been edited by mihai2005: 18 Jan 2016, 20:25 |
--------------------
Honda
Civic Type R GT
2019
- nr 1234
|
|
St |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru Group: Members Posts: 4.466 Joined: 18 July 04 From: Bucuresti ![]() |
Unde ai facut test drive-ul?
|
--------------------
Ford/ BMW
Mondeo/ 650GS
2018/ 2004 Fericirea este ceva ce nu se atinge niciodata,dar in cautarea ei merita sa alergi toata viata.
|
|
mihai2005 |
![]()
Post
#6
|
Membru Group: Members Posts: 133 Joined: 11 July 15 ![]() |
In Belgia
|
--------------------
Honda
Civic Type R GT
2019
- nr 1234
|
|
St |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru Group: Members Posts: 4.466 Joined: 18 July 04 From: Bucuresti ![]() |
Mersi. Intrebam pentru ca am incercat acum 2 zile si mi s-a spus ca in a doua parte a lunii februarie.
|
--------------------
Ford/ BMW
Mondeo/ 650GS
2018/ 2004 Fericirea este ceva ce nu se atinge niciodata,dar in cautarea ei merita sa alergi toata viata.
|
|
mihai2005 |
![]()
Post
#8
|
Membru Group: Members Posts: 133 Joined: 11 July 15 ![]() |
Cu placere. Ca de obicei in vest apar mai repede noutatile. Bine, mai e si proximitatea fata de Franta.
Daca ai ocazia sa o testezi poate ne impartasesti cateva impresii aici. Sunt curios de mai multe pareri din perspective diferite. |
--------------------
Honda
Civic Type R GT
2019
- nr 1234
|
|
Modus |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.485 Joined: 21 August 08 ![]() |
|
--------------------
Renault
Clio
GTLine 1.5 dCi EDC 2018
|
|
papa_mulo |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.771 Joined: 25 November 07 From: Bucuresti ![]() |
@Mihai2005: zici ca ai oferta de 33k la talisman...incearca sa te joci putin pe configuratoarele celor de la jutten koolen si restart auto(ambii germania). Intensul 130 manual pleaca la astia de pe la 25k, nu stiu cat o iesi cu optionalele dorite de tine dar stiu ca tot la ei initiale dci160 care are toate minunile pe ea by default(dar si edc-ul pe care inteleg ca nu il vrei) e vreo 32k.
This post has been edited by papa_mulo: 4 Feb 2016, 12:56 |
--------------------
Renault
Megane Estate
2018 dci90 Megane Sedan dci85 - 2007
Vivaro/Trafic 8+1 dci125 - 2018 Clio 1.2 16v - 2014 --------- Foste: R11 Spring 1.6D - 1987 Trafic dci115 - 2008 |
|
Pop Marcel |
![]() ![]()
Post
#11
|
![]() Iubitor de Laguna si Talisman Group: Members Posts: 448 Joined: 20 April 08 ![]() |
La Cluj a aparut primul Renault Talisman varianta Intens 1.6Dci 160Cp, primele impresii fara s-al conduc pentru ca drive testul se face doar dupa data de 15 Februarie am reusit s-ai vad si interiorul asezanduma in el este mult peste Latitude si Laguna ca tehnologie calitate si aspect, mai mare decat Laguna portbagaj foarte mare pentru mine este o masina superba.
Prima poza facuta de mine ![]() editat.jpg ( Size: 1.49mb ) Number of downloads: 2661 This post has been edited by Pop Marcel: 7 Feb 2016, 19:17 |
--------------------
Renault
Talisman Initiale Paris 2021
2 l 190 CP Renault Talisman Initiale Paris 2016 1.6L dci 160 cp
Renault Laguna 3 Initiale Paris 2011 2L dci 150 cp |
|
mihai2005 |
![]()
Post
#12
|
Membru Group: Members Posts: 133 Joined: 11 July 15 ![]() |
QUOTE(Modus @ 1 Feb 2016, 23:08) Multam, articolul contine si link spre testul cu 1.6. QUOTE(papa_mulo @ 4 Feb 2016, 12:48) @Mihai2005: zici ca ai oferta de 33k la talisman...incearca sa te joci putin pe configuratoarele celor de la jutten koolen si restart auto(ambii germania). Intensul 130 manual pleaca la astia de pe la 25k, nu stiu cat o iesi cu optionalele dorite de tine dar stiu ca tot la ei initiale dci160 care are toate minunile pe ea by default(dar si edc-ul pe care inteleg ca nu il vrei) e vreo 32k. Multam pentru linkuri. Am facut aceeasi config (Intens 1.6 dci MT, 4control, suspensie adaptiva, fara piele, jenti 18). In toate cazurile pt motorizare, nivelul de baza Life energy pretul e aprox 24.900 euro - pe jutten koolen: 28600 euro - pe restart-auto 28515 euro - oferta primita de mine la dealer in Belgia 33000 - 3500(discount) = 29500 euro (1000 in plus) QUOTE(Pop Marcel @ 7 Feb 2016, 18:44) La Cluj a aparut primul Renault Talisman varianta Intens 1.6Dci 160Cp, primele impresii fara s-al conduc pentru ca drive testul se face doar dupa data de 15 Februarie am reusit s-ai vad si interiorul asezanduma in el este mult peste Latitude si Laguna ca tehnologie calitate si aspect, mai mare decat Laguna portbagaj foarte mare pentru mine este o masina superba. Prima poza facuta de mine ![]() editat.jpg ( Size: 1.49mb ) Number of downloads: 2661 Varianta Intens are cam tot ce-i trebuie. Initiale ofera putine in plus. M-am asezat intr-unul la reprezentanta (are niste geamuri multistrat - ofera fonoizolatie sporita), scaune ceva mai ergonomice. Talismanul din poza e culoarea Gris casiopee - KNG daca nu ma insel. Am avut Laguna exact pe culoarea asta si-mi place. Un alt lucru care ma deranjeaza la config e ca pt a alege piele (vreo 700 euro) iti baga pe gat accesorii de inca 1000+ euro (scaune reglabile electric, head-up, scaune + volan incalzit). Incerc sa evit pe cat posibil chestii care sa se strice. Si la Bmw am ales scaunele reglabile manual din acelasi motiv. Daca ar fi sa o iau clar as vrea jentile Titan(Titan wheels) (bizar le-am gasit in configurator doar pe Renault.de). Renault Benelux nu le are in configuratoare. Nici agentul de vanzari nu stia de ele. Oricum le-am vazut si in mai multe teste pe youtube. Talisman e o masina super la banii astia, eleganta, te simti cineva cand o privesti la exterior, intri, stai in ea. Oscilez intre Talisman Intens 130 dci MT si seria 420d GC sport line(actuala) . Grea alegere. Chiar daca ambianta interioara a seriei 4 e mai minimalista, austera, totusi nota sport parca ma atrage mai mult. Scaunele "sport" ceva mai mici, simple dar f bine profilate, se infasoara perfect in jurul toracelui. Dar motorul e cel mai greu argument. Frugal cand conduci pana in 120 (<= 5%), te poti baza pe el la nevoie. This post has been edited by mihai2005: 7 Feb 2016, 21:06 |
--------------------
Honda
Civic Type R GT
2019
- nr 1234
|
|
centurion |
![]()
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.043 Joined: 8 September 12 ![]() |
QUOTE(Pop Marcel @ 7 Feb 2016, 19:44) fara sa-l conduc sa-i vad asezandu-ma This post has been edited by centurion: 7 Feb 2016, 23:32 |
--------------------
-
-
-
|
|
papa_mulo |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.771 Joined: 25 November 07 From: Bucuresti ![]() |
@Mihai: jantele au de multe ori denumiri diferite de la o piata la alta, mai ales la renault am intalnit asta de multe ori. Pe brosura de la nemti jantele respective sunt denumite mercurius. Nu am studiat ofertele din belgia, dar din ce mi-am dat eu seama pana acum din diverse brosuri sau prezentari, aceste jante de 19 sunt specifice pachetului 4control. Sunt la pachet. Nu le poti avea decat daca bifezi 4control. Sper sa nu gresesc...asta e senzatia cu care am ramas.
This post has been edited by papa_mulo: 8 Feb 2016, 13:12 |
--------------------
Renault
Megane Estate
2018 dci90 Megane Sedan dci85 - 2007
Vivaro/Trafic 8+1 dci125 - 2018 Clio 1.2 16v - 2014 --------- Foste: R11 Spring 1.6D - 1987 Trafic dci115 - 2008 |
|
mezym |
![]()
Post
#15
|
![]() Mandru proprietar de Fluence Privilege 1,6 16v 2010 Group: Members Posts: 430 Joined: 29 December 13 ![]() |
Asa este, vin numai in pachetul 4 Control. Insa, cu codul piesei, pot fi comandate si toate 4 separat.
|
--------------------
Megane II Sedan
Fluence
1.6 16v Expression 2006/ 1.6 16v Privilege 2010
- -
|
|
m3st_tce |
![]()
Post
#16
|
Membru autentic Group: Members Posts: 504 Joined: 6 May 12 ![]() |
talisman e in oferta RRO. Spor la drive test
![]() |
--------------------
Renault
Megane 3 ST Prestige / Skoda Rapid Active ***
2011 1.4 TCe / 2014 1.2 TSI (86CP)
|
|
Modus |
![]()
Post
#17
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.485 Joined: 21 August 08 ![]() |
Test cu motorul 1.6 dCi de 130 de cai si cuite automata EDC in 6 trepte. Un compromis foarte bun se pare http://www.largus.fr/actualite-automobile/...ee-7377384.html
|
--------------------
Renault
Clio
GTLine 1.5 dCi EDC 2018
|
|
s_j_teo |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 626 Joined: 16 July 06 ![]() |
Astazi am vazut si eu masina live varianta expusa un model de varf 1.6 dci 160 Cp cutie automata cu toate optinalele bifate pret 35400 de euro !
La exterior masina arata foarte bine cred ca este in primele 3 la desing in clasa ei . Faruri led stopurile de mare efect linii frumoase ale caroseriei . La interior pare bine lucrata materiale in media segmentului scaunele bine configurate spatiu bun pentru pasagerii din spate . Consola centrala pare putin cam lata piciorul drept in cazul meu nu l-am simtit sa stea confortabil . Sitemul multimedia nu este pe gustul meu prea mare acea tableta montata ( sigur unii o vor prefera ) ,ceasurile de bord par ok lumina ambientala la care poate fi aleasa culoarea de iluminare nu o apreciez pare deranjanta dar aici la fel chestiune de gusturi in general masina la interior arata bine peste ce a facut Renault pana acuma este un mare pas inainte. Partea care nu cred eu ca este cea mai reusita, din pacate am vazut ca si alti constructori aleg sa faca reduceri de cost ( la Mercedes clasa C am mai vazut la fel ) este portbagajul . Aici avem un portbagaj foarte mare cred ca cel mai mare din segment 608 litri dar ...... gura de acces foarte mica . Materialul ales la capitonarea portbagajului si modul cum este el montat nu reflecta pretul masinii . Am sa pun o poza spre exemplificare , o alta parte mai putin reusita tot in portbagaj sunt partile inferioare ale celor doua difuzoare spate total nemascate si neprotejate existand riscul da a le lovii cu bagajele incarcate in masina . Daca acest model era la vanzare la momentul cand am schimbat eu masina intra in calcul clar sa o achizitionez desigur nu in varianta de top ceva pana in 25000 de euro . Nu dati cu "pietre" este doar o parere personala nu sunt un mare specialist . This post has been edited by s_j_teo: 26 Feb 2016, 17:27 Attached thumbnail(s) 20160226_101137.jpg ( Size: 3.21mb ) Number of downloads: 1993 |
--------------------
Skoda
Octavia 3
2014
|
|
75AIM |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 691 Joined: 23 March 14 From: Constanta ![]() |
Lasa ca au sarit calul cu pretul...asa cu difuzoarele chele nu reflecta clasa unde vrea sa ajunga.
|
--------------------
Renault
Fluence
2013 Privilege,Clio 3 2007
- ex 99AIM
|
|
andreist |
![]()
Post
#20
|
![]() betiv fumator consumator de porc Group: Members Posts: 819 Joined: 24 November 14 ![]() |
Spui asta pt. ca passatul are ?
Attached thumbnail(s) 2012_volkswagen_passat_trunkjpg.jpg ( Size: 889.58k ) Number of downloads: 2001 |
--------------------
Renault
W209/R129/Symbol
M113/K9K 702
|
|
mihai2005 |
![]()
Post
#21
|
Membru Group: Members Posts: 133 Joined: 11 July 15 ![]() |
Chiar si la pret de Talisman te-ai astepta sa nu vezi tabla aia goala acolo. Cam jenant. Ma intreb care or fi fost motivele pt care au ales sa lase asa.
This post has been edited by mihai2005: 26 Feb 2016, 23:01 |
--------------------
Honda
Civic Type R GT
2019
- nr 1234
|
|
andreist |
![]()
Post
#22
|
![]() betiv fumator consumator de porc Group: Members Posts: 819 Joined: 24 November 14 ![]() |
toti producatorii merg pe ideea "nu se vede", unde nu se vede o sa ai surprize si la S-Klass, 7 Series daca te uiti la ele atent.
This post has been edited by andreist: 26 Feb 2016, 23:37 |
--------------------
Renault
W209/R129/Symbol
M113/K9K 702
|
|
glaser |
![]()
Post
#23
|
![]() rulăr Group: Members Posts: 215 Joined: 7 April 10 From: in your mind ![]() |
Am facut si eu test-drive cu Talisman varianta Intense, 1.6 dci 160hp cutie automata (cred ca e standard in echiparea asta?). Ce am testat eu, cu HUD, 4Control, scaune de piele incalzite, ventilate, cu masaj si toate nebuniile care se pot pune pe ea mai putin trapa avea un pret de vinzare de 35k euro.
In scurta mea experienta cu noul model, mi-am dat seama ca imi place cum arata (dpmdv mai bine ca Mondeo si Passat), e imensa, extrem de confortabila si agila, insonorizata peste ce a oferit Renault pina acum, dar: - cutia automata e foarte lenta, chiar si in modul sport (daca e cineva pe aici care a condus un C Class automat modelul 2007, e cam pe acolo - schimba greu la kickdown) -HUD-ul e fain, dar daca te misti in scaun nu se mai vede toata imaginea (trebuie o pozitie fixa) -ceasurile de bord mi se par prea mici pentru clasa ei (poate asa e moda, dar eu prefer oricind un bord mai lat, decit inghesuiala asta de pe Talisman) All in all, e o masina cinstita (la banii astia iei entry level de la Merc, Audi sau BMW) pe care as lua-o daca as vrea o masina de familie/executive sedan, sigura si confortabila. Momentan astept Alpin-ul, poate merge treaba bine si la anul il prezint la Jurnal de bord ![]() Attached thumbnail(s) 2016_02_25_13.52.52.jpg ( Size: 219.66k ) Number of downloads: 519 2016_02_25_13.53.01.jpg ( Size: 251.02k ) Number of downloads: 358 2016_02_25_13.53.36.jpg ( Size: 180.75k ) Number of downloads: 355 2016_02_25_13.54.43.jpg ( Size: 145.47k ) Number of downloads: 347 2016_02_25_13.54.49.jpg ( Size: 136.04k ) Number of downloads: 339 2016_02_25_13.54.56.jpg ( Size: 134.52k ) Number of downloads: 381 2016_02_25_14.09.33.jpg ( Size: 358.4k ) Number of downloads: 358 2016_02_25_14.10.01.jpg ( Size: 197.72k ) Number of downloads: 330 2016_02_25_14.11.20.jpg ( Size: 139.87k ) Number of downloads: 330 2016_02_25_14.11.40.jpg ( Size: 207.34k ) Number of downloads: 324 2016_02_25_14.18.06.jpg ( Size: 109.29k ) Number of downloads: 353 2016_02_25_14.20.15.jpg ( Size: 181.33k ) Number of downloads: 348 2016_02_25_14.22.49.jpg ( Size: 172.49k ) Number of downloads: 367 |
--------------------
Renault
Laguna 2
2005
- IS-xx-WXP
|
|
mihai2005 |
![]()
Post
#24
|
Membru Group: Members Posts: 133 Joined: 11 July 15 ![]() |
QUOTE(andreist @ 26 Feb 2016, 23:21) toti producatorii merg pe ideea "nu se vede", unde nu se vede o sa ai surprize si la S-Klass, 7 Series daca te uiti la ele atent. Interesant motivul. De-acum o sa fiu mai atent la zonele astea mai ascunse. Nu mi-a dat prin minte sa ma uit la asa ceva pana acum. La fel cred ca si multora ![]() |
--------------------
Honda
Civic Type R GT
2019
- nr 1234
|
|
s_j_teo |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 626 Joined: 16 July 06 ![]() |
Aveti un filmulet unde se vede ca solutia portbagajul ieftin facut este aplicata si la un Mercedes clasa C o masina de peste 40.000 de euro . De la minutul 14 incepe prezentarea portbagajului
http://www.turatii.ro/2015/11/02/mercedes-...bluetec-4matic/ |
--------------------
Skoda
Octavia 3
2014
|
|
textex |
![]()
Post
#26
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 3 March 09 ![]() |
Sunt fost posesor de Laguna 3 2008 si Mazda 6 2014.
Sunt interesat, in principiu, de Talisman. Dupa ce am parcurs niste materiale video, am zis sa o si vad pe viu. N-am facut inca drive test, dar am fost la Serus pe centura, unde este expusa. Din pacate, m-am cam dezumflat, din urmatoarele motive: 1. Tapiteria din piele a modelului expus era jalnica: multe cute si zone largi, atat la scaune cat si la bancheta, parca nu era pe masura. Sa fie vorba de rebuturile pe care le pun pe masinile de Europa de Est sau se labarteaza de la masaj/ventilatie? In orice caz, daca as comanda si ar veni in halul respectiv, as refuza-o. Sunt foarte atent la tapiterie, deoarece la Laguna 3 scaunul a capatat crapaturi in "piele" dupa 60000 km (desi de la service spuneau ca in general clientii vin cu problema respectiva la 30000 km). Cat despre rebuturile pt Europa de Est, la Laguna 3 am primit cauciucuri GoodYear Excellence 3 deformate din fabrica, era imposibila centrarea lor, parca mergeai pe cuburi. 2. Lipsa de flexibilitate (cel putin momentan) in configurarea masinii. Nu poti sa pui motorul de 200 cai decat pe acel Intense cu tapiterie din piele (care nu e piele nici in vise - aviz amatorilor, si nu doar la Renault). 3. Vizibilitatea jalnica prin parbriz - acelasi lucru ca la Mazda 6. Parbrizul este inclinat, iar zona oglinzii retrovizoare si a capacului senzorilor ocupa un spatiu imens din campul vizual. 4. Ca si la Mazda 6, din cauza design-ului, o senzatie de claustrofobie si nenumarate unghiuri moarte, cel putin pentru persoane de peste 1,85 m. Am sa merg si la drive-test, sper sincer sa imi schimb aceste impresii initiale. Masina mi se pare scumpa, Mazda 6 diesel 175 CP, cutie manuala, echipare Top Revolution a fost 28500. Sunt convins ca sunt chestii in plus la Renault, dar in categoria jucarele / briz-briz. Talisman mi se pare submotorizat, nu poti veni pe o limuzina confortabila cu capacitati de 1,5 / 1,6 si sa te bazezi pe turatii inalte, ca nu suntem la Logan. Trebuie sa poti oferi si motoare mai mari, pentru cei care tin la confort si putere. M-am uitat pe site-ul acela din Germania, recomandat mai sus: http://juetten-koolen.de/CM/DE/fahrzeuge/e...ils?autoid=1927 Nebun sa fii sa iti iei masina din Romania. Teoria e verificata de mine in octombrie, am luat Mitsubishi L200 2015 0km de la Passau cu 8000 euro mai putin decat in Romania. Atasez o poza copiata de pe topicul cu preturi. E facuta la Serus, la masina despre care vorbeam. Vedeti la scaunul din dreapta cum arata tapiteria (sezut). This post has been edited by textex: 27 Feb 2016, 11:08 Attached thumbnail(s) 20160211_102328.jpg ( Size: 835.82k ) Number of downloads: 504 |
--------------------
Mitsubishi
L200
2015 Diamant Edition
- B 22 TEX
|
|
andreist |
![]()
Post
#27
|
![]() betiv fumator consumator de porc Group: Members Posts: 819 Joined: 24 November 14 ![]() |
Cutia automata este medie, raspunde ca si la alte masini, in mod normal nu trece/schimba la 3500rpm, consum dupa mers zvelt ±200km 6.8. Acceleratia nu te da pe spate, se misca ca o masina normala dar atrage multe priviri si intrebari. Pe mod manual e alta mancare de peste, cred ca din cauza celor 2 turbini raspunde instant si se comporta intradevar ca o masina de 160hp, tare sunt curios daca o sa vedem cu o cutie manuala.
This post has been edited by andreist: 27 Feb 2016, 14:44 |
--------------------
Renault
W209/R129/Symbol
M113/K9K 702
|
|
mihai2005 |
![]()
Post
#28
|
Membru Group: Members Posts: 133 Joined: 11 July 15 ![]() |
QUOTE(glaser @ 27 Feb 2016, 01:08) Pe Alpin il astept si eu, dar depinde de pret. Se pare ca va fi ca pret peste 40k. Daca trece de 50 se apropie deja de teritoriul Porsche Cayman/Boxter/718 si lucrurile se complica. <span class='edit'>27 Feb 2016, 15:04:</span> QUOTE(textex @ 27 Feb 2016, 10:42) Sunt fost posesor de Laguna 3 2008 si Mazda 6 2014. Sunt interesat, in principiu, de Talisman. Dupa ce am parcurs niste materiale video, am zis sa o si vad pe viu. N-am facut inca drive test, dar am fost la Serus pe centura, unde este expusa. Din pacate, m-am cam dezumflat, din urmatoarele motive: 1. Tapiteria din piele a modelului expus era jalnica: multe cute si zone largi, atat la scaune cat si la bancheta, parca nu era pe masura. Sa fie vorba de rebuturile pe care le pun pe masinile de Europa de Est sau se labarteaza de la masaj/ventilatie? In orice caz, daca as comanda si ar veni in halul respectiv, as refuza-o. Sunt foarte atent la tapiterie, deoarece la Laguna 3 scaunul a capatat crapaturi in "piele" dupa 60000 km (desi de la service spuneau ca in general clientii vin cu problema respectiva la 30000 km). Cat despre rebuturile pt Europa de Est, la Laguna 3 am primit cauciucuri GoodYear Excellence 3 deformate din fabrica, era imposibila centrarea lor, parca mergeai pe cuburi. 2. Lipsa de flexibilitate (cel putin momentan) in configurarea masinii. Nu poti sa pui motorul de 200 cai decat pe acel Intense cu tapiterie din piele (care nu e piele nici in vise - aviz amatorilor, si nu doar la Renault). 3. Vizibilitatea jalnica prin parbriz - acelasi lucru ca la Mazda 6. Parbrizul este inclinat, iar zona oglinzii retrovizoare si a capacului senzorilor ocupa un spatiu imens din campul vizual. 4. Ca si la Mazda 6, din cauza design-ului, o senzatie de claustrofobie si nenumarate unghiuri moarte, cel putin pentru persoane de peste 1,85 m. Am sa merg si la drive-test, sper sincer sa imi schimb aceste impresii initiale. Masina mi se pare scumpa, Mazda 6 diesel 175 CP, cutie manuala, echipare Top Revolution a fost 28500. Sunt convins ca sunt chestii in plus la Renault, dar in categoria jucarele / briz-briz. Talisman mi se pare submotorizat, nu poti veni pe o limuzina confortabila cu capacitati de 1,5 / 1,6 si sa te bazezi pe turatii inalte, ca nu suntem la Logan. Trebuie sa poti oferi si motoare mai mari, pentru cei care tin la confort si putere. M-am uitat pe site-ul acela din Germania, recomandat mai sus: http://juetten-koolen.de/CM/DE/fahrzeuge/e...ils?autoid=1927 Nebun sa fii sa iti iei masina din Romania. Teoria e verificata de mine in octombrie, am luat Mitsubishi L200 2015 0km de la Passau cu 8000 euro mai putin decat in Romania. Atasez o poza copiata de pe topicul cu preturi. E facuta la Serus, la masina despre care vorbeam. Vedeti la scaunul din dreapta cum arata tapiteria (sezut). 1. arata intr-adevar nasol. Pe nici un modelel vazut de mine la dealer in Belgia nu am remarcat asa ceva. Doar in spatar, usor, pb din cauza masajului. Nici eu nu as accepta sa mi se livreze asa ceva. Mare parte din pielea din comert (pantofi, genti, geci, huse scaune) este de tip "split leather". Asta inseamna ca se desprind mai multe straturi(2,3) din aceeasi piele. Ca urmare fibrele sunt rupte si "foaia" respectiva nu mai are aceeasi rezistenta la tensiune, abraziune. Recunosti cel mai usor aceasta piele split prin faptul ca e foarte subtire. Un alt factor care contribuie la crapare e caldura. Uleiurile si apa se evapora din ea iar fibrele devin casante. 2. se poate verifica usor daca e piele, luand o aschie de pe la muchii si incercand sa o arzi. Sinteticul arde rapid cu miros caracteristic. Chiar si ochiometric iti dai seama imediat vazand structura materialului. 4. am testat o Talisman si Mazda 6 facelift 2015 la cateva zile distanta. Talisman e clar mai spatios in habitaclu. Spatiu mai mult in partea de sus a cabinei. Da motoare slabute si config rigide. Daca ar remedia cele cateva probleme ar fi extraordinara. This post has been edited by mihai2005: 27 Feb 2016, 15:13 |
--------------------
Honda
Civic Type R GT
2019
- nr 1234
|
|
centurion |
![]()
Post
#29
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.043 Joined: 8 September 12 ![]() |
|
--------------------
-
-
-
|
|
textex |
![]()
Post
#30
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 3 March 09 ![]() |
QUOTE(centurion @ 27 Feb 2016, 17:49) Ce-mi plac mie afirmatiile astea, la sigur, de la experti. Puterea = cuplu x turatie. Cuplul este proportional, in general, cu capacitatea cilindrica. Adica este evident ca un motor de capacitate cilindrica mare are un cuplu superior, desi s-au facut progrese importante - 1,6dci are 380 Nm. In traducere vei obtine puterea aceea "foarte OK" la turatii mari, iar turatiile mari nu au legatura cu limuzina confortabila. Vitezele si regimurile de mers la care dau ei consumul mi se pare ca tin de anii 80, mai ales la astfel de masini. In afara de consumul in oras, ma intereseaza mai degraba consumul si regimul de turatii la 150 km/h, unde trebuie sa am si rezerva de putere si turatie redusa, ca sa calatoresc confortabil. Altfel de ce nu punem motoarele de motocicleta pe masini, ca au cai multi (la 10000 ture)? Sunt binevenite motoarele mici, au publicul lor, insa trebuie sa dai si variante pentru cei care vor mai mult. Luati, de exemplu, gama de motorizari de la Mondeo, acolo ai de unde sa alegi. Nu mai zic de pret, AWD ... |
--------------------
Mitsubishi
L200
2015 Diamant Edition
- B 22 TEX
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 25th April 2025 - 21:34 |