Dispare uleiul din motor, motorul ramane fara ulei la 2000- 3000 km
![]() ![]() ![]() |
Dispare uleiul din motor, motorul ramane fara ulei la 2000- 3000 km
fsilviu86 |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 409 Joined: 12 April 10 From: Buzau ![]() |
Attached thumbnail(s) eroare_1.png ( Size: 46.33k ) Number of downloads: 808 eroare2.png ( Size: 54.46k ) Number of downloads: 818 |
||
--------------------
Renault
clio
2005
- BZ 05 LDT
|
|||
CipTal |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 540 Joined: 12 September 14 ![]() |
Eroarea care reapare este legata de sistemul de preincalzire la pornire (bujie incandescenta arsa/conexiune proasta etc); referitor la consumul de ulei, trebuie sa verifici si filtrul de aer ca daca este infundat (plin de ulei), este posibil sa absoarba vapori de ulei prin epuratorul de ulei de deasupra chiulasei sau poate chiar acest epurator este imbacsit cu ulei si nu-si mai face treaba; mai intai verifica filtrul de aer si revino cu informatii.
|
--------------------
Renault
Clio Symbol
2007/1.5 dci 85 CP
- xxx
|
|
fsilviu86 |
![]() ![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 409 Joined: 12 April 10 From: Buzau ![]() |
Astazi am desfacut tt de la sistem egr pana la filtre si furtune turbo, toate erau pline de ulei. dupa ce au fost curatate si si montate la loc au fost sterse toate erorile si masina porneste sfert de cheie ca si pana acum dar cu o problema care ma pus pe ganduri, scoate un fum albastru albicios cand o turezi. toti cei de la service au zis ca este problema de segmenti si ca mananca ulei. pe langa fumul albastru albicos pe teava de esapament cand o turezi la 2000 2500 ture sar niste picaturi ce seamana cu ulei, cei de la service au spsus ca e posibi sa fie condens cu funingine de pe esapament sau poate sa fie chiar ulei care il arunca afara deaici rezultand si disparitia uleiului din motor. astazi am copletat la nivel cu ulei si sa vedem cat timp dureaza uleiul in motor. momentan motorul se tureaa bine trage bine doar ca scoate un fum albastru albicios si destul de inecacios.
|
--------------------
Renault
clio
2005
- BZ 05 LDT
|
|
CipTal |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 540 Joined: 12 September 14 ![]() |
Daca ai verificat compresia poti sa elimini din start faptul ca segmentii pot fi uzati; verifica ce ti-am spus eu si revino cu detalii.
|
--------------------
Renault
Clio Symbol
2007/1.5 dci 85 CP
- xxx
|
|
fsilviu86 |
![]() ![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 409 Joined: 12 April 10 From: Buzau ![]() |
ce ai spus mai sus au fost verificate, acum a aparut alta problema cand motorul este rece merge perfect dupa ce se incalzeste incepe si tremura la relanti si in mers nu am putere sau dintr o data i da drumul la motor sa functioneze corect si dontr o data i taie puterea si da in nas ca la dacie cand aveai probleme cu platina de se intrerupea motorul. am pus iar testerul pe ea si nu apare nici o eroare. am rezolvat si problema cu acea bujie care era arsa, acum nu mai apare nimic. citeam pe forum de un Senzor temperatura aer admisie poate sa fie din cauza lui?? cand e rece motorul sa functioneze corect si cand e cald nu? ciudat este ca daca opresc motorul si il pornesc iar in secunda urmatoare motorul merge perfect pentru cateva minute maxim 2 3 minute apoi iar tremura nu mai trage isi da drumul iar tremura pana cand ajung la destinatie sau repet oprirea motorul si pornirea lui.
mai spunea cineva pe forum ca a avut probleme de la pomp de injectie avea probleme cu presiunea.... pe diagnoza presiunea in injectoare a iesit ceva de 230 bari sau parca asa am inteles ceea ce ar fi bine dar poate nu tot timpul. senzorul presiune admisie ce face mai exact ca am vazut ca din cauza lui egr ul functioneaza sau nu ... poate sa fie problema si de la el?? sau doar in mers se simte diferenta? pentru ca la mine este problem si la relanti si in mers This post has been edited by fsilviu86: 11 Jan 2016, 20:08 |
--------------------
Renault
clio
2005
- BZ 05 LDT
|
|
CipTal |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 540 Joined: 12 September 14 ![]() |
Verifica injectoarele pe banc. E posibil sa ramana un injector blocat pe deschis sau sa aiba scapari. Si pana la urma ai aflat cum dispare uleiul?
|
--------------------
Renault
Clio Symbol
2007/1.5 dci 85 CP
- xxx
|
|
fsilviu86 |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 409 Joined: 12 April 10 From: Buzau ![]() |
uleiul am descoperit unde se duce, il mananca probabil segmentii sau dus, sambata viitoare i fac segmentare la motor. problema care o am acum este asa cum am spus si mai sus merge ce merge masina si nu mai trage apoi daca opresc motorul si il pornesc merge bine si tot asa. am schimbat senzorul presiune admisie, senzor temperatura aer, o perioada de aprox 2 zile nu mai facea si mergea bine, acum iar face si porneste si mai lung si cand porneste sta cateva secunde si se opreste, pirnesc iar iar se opreste i dau iar cheie si daca nu o turez putin peste 1000 ture se ipreste iar. merge putin intrerupt ai pe urma isi revine.
|
--------------------
Renault
clio
2005
- BZ 05 LDT
|
|
espacern |
![]()
Post
#8
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Poti schimba segmenti degeaba...daca motorul e terminat.
Verifica daca ai posibilitatea starea pistoanelor....sa nu fie topite. Motoarele astea se schimba nu se repara....daca vrei costuri rezonabile! |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
CipTal |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 540 Joined: 12 September 14 ![]() |
QUOTE(fsilviu86 @ 18 Jan 2016, 09:02) uleiul am descoperit unde se duce, il mananca probabil segmentii sau dus, sambata viitoare i fac segmentare la motor. problema care o am acum este asa cum am spus si mai sus merge ce merge masina si nu mai trage apoi daca opresc motorul si il pornesc merge bine si tot asa. am schimbat senzorul presiune admisie, senzor temperatura aer, o perioada de aprox 2 zile nu mai facea si mergea bine, acum iar face si porneste si mai lung si cand porneste sta cateva secunde si se opreste, pirnesc iar iar se opreste i dau iar cheie si daca nu o turez putin peste 1000 ture se ipreste iar. merge putin intrerupt ai pe urma isi revine. Cum ai ajuns la concluzia asta? |
--------------------
Renault
Clio Symbol
2007/1.5 dci 85 CP
- xxx
|
|
fsilviu86 |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 409 Joined: 12 April 10 From: Buzau ![]() |
nu am nici un piston topit, pur si simplu scoate fum albastrui pe teava de esapament. am fost la un alt mecanic si surpriza a gasit epuratorul de gaze stricat, membrana din intrior era rupta si cica pe acolo in loc sa circule doar gaze fara ulei la mine trecea si uleiul, furtunul de la turbo cel care vine in capul turbinei din filtru de aer de unde este pus epuratorul de gaze in jos era plin de ulei. am curatat furtunul inlocuit epuratorul cu unu nou completat cu ulei si acum o sa verific uleiul in functie de km pe care i face. problem cu motorul care nu avea putere din senin si isi revenea dupa ce il opream si il reporneam am rezolvato fiind de la egr, am inlocuit toata supapa cu una buna si acum merge fara probleme. o sa revin cu detalii dupa ce fac cel putin 2000 km sa vedem nivelul la ulei.
|
--------------------
Renault
clio
2005
- BZ 05 LDT
|
|
CipTal |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 540 Joined: 12 September 14 ![]() |
QUOTE(CipTal @ 11 Jan 2016, 09:12) Eroarea care reapare este legata de sistemul de preincalzire la pornire (bujie incandescenta arsa/conexiune proasta etc); referitor la consumul de ulei, trebuie sa verifici si filtrul de aer ca daca este infundat (plin de ulei), este posibil sa absoarba vapori de ulei prin epuratorul de ulei de deasupra chiulasei sau poate chiar acest epurator este imbacsit cu ulei si nu-si mai face treaba; mai intai verifica filtrul de aer si revino cu informatii. Deci am avut dreptate. |
--------------------
Renault
Clio Symbol
2007/1.5 dci 85 CP
- xxx
|
|
fsilviu86 |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 409 Joined: 12 April 10 From: Buzau ![]() |
da ai avut dreptate in legatura cu epuratorul de gaze, si am schimbat si filtru de aer care arata jalnic de imbacsit si schimbat la culoare cu toate a nu cred ca are mai mult de 3000 4000 km de cand a fost schimbat. eu fac schimbul de ulei cam odata pe luna deoarece fac cam 10000 km pe luna, masina fiind folosita in cadrul firmei mele si alerg cu e cam in toata tara. in prezent masina are 228456 km reali.
|
--------------------
Renault
clio
2005
- BZ 05 LDT
|
|
fsilviu86 |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 409 Joined: 12 April 10 From: Buzau ![]() |
Asa cum am spus o sa revin cu detali dupa ce masina face 2000 3000 km. Si iata ca au trecut numau 2000 de km si sa aprins iar service-ul de la ulei, scot joja si uleiul a disparut. Am observat ca uleiul dispare numai cand fac drumuri lungi, gen plecdin ct in bz sau mai stiu eu pe unde prin tara. daca merg cu ea pe oras nu dispre uleiul din motor. Am vb cu un mecanic in bz care se ocupa numai de dacia reno si o sa ajung la el sa fac segmentare si sa schimb tot ce este uzat la motor. alta varianta nu gasesc unde se duce uleiul din motor in numai 2000 km undeva la 2 liri completat si ajuns la nivel.
|
--------------------
Renault
clio
2005
- BZ 05 LDT
|
|
CipTal |
![]()
Post
#14
|
Membru autentic Group: Members Posts: 540 Joined: 12 September 14 ![]() |
Ai verificat si turbosuflanta? Daca pierde ulei pe la unul dintre simeringuri? Exista si seturi de reparatie pentru turbosuflanta dar atentie ca dupa ce o repari trebuie obligatoriu echilibrata.
|
--------------------
Renault
Clio Symbol
2007/1.5 dci 85 CP
- xxx
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.322 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Eu banui semeringurile de supapa duse in cazul tau ... nu cred sa aiba treaba cu pistoane/segmenti ... doar daca nu s-au aliniat segmentii pe unul din pistoane (destul de greu) ...
Turbo din nou de verificat, cu toate ca daca era de vina la asa consum de ulei o cam lua motorul tau pe ulei .. Banuiesc ca ai verificat vasul de antigel si nu este pe acolo uleiul ... |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
CipTal |
![]()
Post
#16
|
Membru autentic Group: Members Posts: 540 Joined: 12 September 14 ![]() |
Da. Ai dreptate. Acum am vazut ca turbina a fost schimbata. Dar..exista un dar...daca turbo a fost luata SH exista un anumit grad de incertitudine asa ca iti recomand sa mai verifici inca o data daca pe traseul de admisie aer motor apare ulei provenit de la turbosuflanta. Macar sa fii convins ca ai eliminat turbosuflanta din ecuatie. Nivelul antigelului este usor de controlat apoi daca totul este in regula raman simeringurile de supapa de schimbat; acum am vazut ca deja ai verificat si compresia motorului, daca era in regula nu te mai gandi la segmenti aliniati sau uzati. Parerea mea
This post has been edited by CipTal: 17 Feb 2016, 19:06 |
--------------------
Renault
Clio Symbol
2007/1.5 dci 85 CP
- xxx
|
|
fsilviu86 |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 409 Joined: 12 April 10 From: Buzau ![]() |
ulei la turbina nu am , turbina este luata de pe o masina cu foarye putini km si nu fluiera merge foarte bine, semeringurile de la supape se schimba greu? adica trebuie data chiuloasa jos? inca nam ajuns cu masina la mecanic din motive personale de sanatate. pe unde ar trebui sa verific la turbo daca am ulei? eu am interculer la masina si am doua furtune mari. inainte sa schimb turbina aveam ulei in egr, dupa ce am schimbat turbina egr curat fara ulei. vasul de antigel este curat am antigel verde si este curat fara urme de mizerie sau ulei.
This post has been edited by fsilviu86: 21 Feb 2016, 21:25 |
--------------------
Renault
clio
2005
- BZ 05 LDT
|
|
espacern |
![]()
Post
#18
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
QUOTE(fsilviu86 @ 17 Feb 2016, 11:00) Am vb cu un mecanic in bz care se ocupa numai de dacia reno si o sa ajung la el sa fac segmentare si sa schimb tot ce este uzat la motor. Reciteste ce am scris (si repetat pe forum) la #8......inainte sa mergi la mecanic. Schimb turbina SH/noua nu rezolva problema la un motor care trebuie schimbat....nu reparat pe "genunchi". |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
CipTal |
![]()
Post
#19
|
Membru autentic Group: Members Posts: 540 Joined: 12 September 14 ![]() |
Pentru simeringuri, obligatoriu se demonteaza chiulasa; se inlocuieste apoi si garnitura de chiulasa, garniturile de la galeriile de evacuare si admisie; pentru verificare urme ulei, trebuie sa scoti unul din furtunele dintre turbo si intercooler sau intre intercooler si admisie motor (se slabeste colierul de fixare si se scoate un capat al furtunului).
This post has been edited by CipTal: 22 Feb 2016, 09:28 |
--------------------
Renault
Clio Symbol
2007/1.5 dci 85 CP
- xxx
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.322 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Urme de ulei pe furtune si intercooler este la orice masina.. sa nu fie mult ca atunci este o problema.
Eu prima data as face ce zice Espacern .. |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
CipTal |
![]()
Post
#21
|
Membru autentic Group: Members Posts: 540 Joined: 12 September 14 ![]() |
Si eu as face ce scrie Espacern dar trebuie sa verific inainte sa iau o decizie ; in cazul asta trebuie sa ma conving ca motorul este "dauna totala" ca sa iau unul SH.
|
--------------------
Renault
Clio Symbol
2007/1.5 dci 85 CP
- xxx
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.322 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Incepe cu un test de compresie ... este un test simplu si nu implica desfacerea motorului.
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
CipTal |
![]()
Post
#23
|
Membru autentic Group: Members Posts: 540 Joined: 12 September 14 ![]() |
In prima postare scrie ca a facut test de compresie si este in regula. Tu ai dreptate si eu as incepe cu un test de compresie. Este o verificare simpla dar esentiala.
|
--------------------
Renault
Clio Symbol
2007/1.5 dci 85 CP
- xxx
|
|
fsilviu86 |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 409 Joined: 12 April 10 From: Buzau ![]() |
la testele de compresie a iesit bine pentru un motor care are 230000 km, adica cei de la service reno constanta au spus ca normal si teoretic nu ar trebui sa manance ulei la cuma iesit la compresia pistoanelor. o sa caut fisa care au scos-o in urma testului si o atasez sa o vedeti cu totii. unii au spus ca este de la turbina, am schimbat turbina cu una buna pentru ca a ei scotea un fluierat la rece pana se incalzea si am dat pe seama turbinei si consumul de ulei, acum dupa schimb nu se vede pe nicaieri ulei este totul uscat in jurul tubinei la fel ca si pana acum, iar pe furtunul ce duce la interculer este foarte putin ulei ceea ce cred ca este normal. inainte sa schimb turbina avea fosrte mult ulei in egr, acum nu mai am deloc, am scos egr-ul este curat adica este foarte putin afumat. acum ceva vreme am avut probleme cu epuratorul de ulei sau gaze se sparsese membrana si trecea mult ulei, acum am schimbat acel epurator si nu mai am ulei pe furtunul de aer turbina. duminica cund am schimbat filtru de motorina mi sa parut ca este burta masinii uda parca de ulei, problema este ca nu am putut sa ma bag sub ea din cauza ca doar ce plouase afara dar masina nu era miscata de doua zile de cand vremea era frumoasa deci exclus apa de la rulat pe sosea. astazi o sa merg cu ea si o urc pe un elevator ceva si sa vad ce este poate totusi pierd uleiul si nu il mananca.
o sa atasez niste poze cu motorul care este foarte curat doar ca pe scutul metalic pare a fi ulei. <span class='edit'>22 Feb 2016, 15:31:</span> Poze mie mi se pare ca da pe la termoflot sau cum i spune, daca nu spun bine sa ma corectati. dar o sa merg sa dau scutu jos si sa vad exact pe unde sa ulei. This post has been edited by fsilviu86: 22 Feb 2016, 15:33 Attached thumbnail(s) IMG_20160222_151908.jpg ( Size: 2.84mb ) Number of downloads: 482 IMG_20160222_151927.jpg ( Size: 2.12mb ) Number of downloads: 458 IMG_20160222_152047.jpg ( Size: 2.35mb ) Number of downloads: 441 IMG_20160222_152142.jpg ( Size: 3.07mb ) Number of downloads: 88 IMG_20160222_152210.jpg ( Size: 1.97mb ) Number of downloads: 82 IMG_20160222_152241.jpg ( Size: 2.26mb ) Number of downloads: 83 |
--------------------
Renault
clio
2005
- BZ 05 LDT
|
|
myhay1208 |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 978 Joined: 15 August 07 ![]() |
Surubul de ulei de jos e strans bine ? E buna saiba ?
La mine curgea uleiul pe acolo. Am schimbat surubul si saiba aia cu unele noi si nu mai am problema asta. Se vede usor daca dai scutul jos si te uiti de sub ea. |
--------------------
Renou'
Clio 1.4 - 16V K4J 710 / Scenic 2 1.6 16V K4M 766
-- Clio 2002 / Scenic 2007 You know the secret...
|
|
RazvanF |
![]()
Post
#26
|
![]() Tech Group: Members Posts: 2.284 Joined: 25 March 14 ![]() |
Cat ulei poate sa piarda pe la buson?...Lui ii dispar 4 litri de ulei la 3000 de km.
Poate ai baia de ulei fisurata...putin probabil ca ai scut metalic sau garnitura ei. |
--------------------
Dacia
Logan MCV Stepway X52
2017 1.5dCi 90 cp VW Polo Comfortline 2017 1.2TSI 90 cp 7-speed DSG
Masina are un tacanit....este intre scaun si volan. |
|
fsilviu86 |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 409 Joined: 12 April 10 From: Buzau ![]() |
nu dispare chiar 4 litrii, daca citeai bine ce am spus mai sus completez la 2000 3000 km cu maxim 2 litri de ulei. am dat scutul jos si oarecum pot spune ca pierd ulei si la busonul de golire. doar partea de jos de la baia de ulei este uda de ulei si in jurul busonului. el este strans dar probabil nu mai este buna garnitura. o sa merg maine si o sa cumpar o garnitura scot uleiul curat bine si strang busonul cu alata garnitura noua.
|
--------------------
Renault
clio
2005
- BZ 05 LDT
|
|
CipTal |
![]()
Post
#28
|
Membru autentic Group: Members Posts: 540 Joined: 12 September 14 ![]() |
Ok.Si pana accum nu ai observat chestia asta banala? Si oricum cateva picaturi nu justifica 2 litri. Eu cred ca simeringurile de supape raman problema principala...dovada si fuumul albastrui si inecacios...
This post has been edited by CipTal: 22 Feb 2016, 18:10 |
--------------------
Renault
Clio Symbol
2007/1.5 dci 85 CP
- xxx
|
|
fsilviu86 |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 409 Joined: 12 April 10 From: Buzau ![]() |
sincer nu pentru ca am scut pe tot motorul si nu lasa pete pe asfalt. probabil doar in mers arunca ulei pe la buson din cauza presiunii din motor, pentru ca toata burta masinii pana pe la jumatate este plina de ulei. o sa merg la o spalatorie si o sa dau o mana de apa.
|
--------------------
Renault
clio
2005
- BZ 05 LDT
|
|
CipTal |
![]()
Post
#30
|
Membru autentic Group: Members Posts: 540 Joined: 12 September 14 ![]() |
Scutul este plin de ulei de la schimburile de ulei anterioare
|
--------------------
Renault
Clio Symbol
2007/1.5 dci 85 CP
- xxx
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 28th April 2025 - 21:28 |