Dispare uleiul din motor, motorul ramane fara ulei la 2000- 3000 km
![]() ![]() ![]() |
Dispare uleiul din motor, motorul ramane fara ulei la 2000- 3000 km
myhay1208 |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 978 Joined: 15 August 07 ![]() |
|
||
--------------------
Renou'
Clio 1.4 - 16V K4J 710 / Scenic 2 1.6 16V K4M 766
-- Clio 2002 / Scenic 2007 You know the secret...
|
|||
fsilviu86 |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 409 Joined: 12 April 10 From: Buzau ![]() |
CipTal eu de fiecare data cand schimb uleiul dau jos scutul pt ca mai curge si de la filtru cand il desfac si sa nu ramana ulei pe scut sa miroasa urat cand se incalzeste motorul. am fost in seara asta si am luat garnituri de cupru pt buson si maine o sa desfac si o sa schimb sa vedem daca mai curge.
oricum de unde am fost sa o ridic pe elevator si pana acasa (maxim 3 km) busonul sa umezit iar deci semn ca pe acolo sunt pierderi. Ms myhay1208 maine o sa fac operatia si o sa va tin la curent daca mai scade sau nu uleiul din motor. This post has been edited by fsilviu86: 22 Feb 2016, 19:23 |
--------------------
Renault
clio
2005
- BZ 05 LDT
|
|
CipTal |
![]()
Post
#33
|
Membru autentic Group: Members Posts: 540 Joined: 12 September 14 ![]() |
Cu scutul demontat te-ai uitat cu atentie in sus pe blocul motor, poate mai sunt si alte locuri pe unde se scurge ulei...garnitura capac chiulasa, simering distributie/arbore cotit.
|
--------------------
Renault
Clio Symbol
2007/1.5 dci 85 CP
- xxx
|
|
fsilviu86 |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 409 Joined: 12 April 10 From: Buzau ![]() |
mam uitat in sus si tot mototul este curat nu are gram de ulei pe nicaieri in afara de baia de ulei care este plina doar pe fund. mi se mai parea putin murdar de ulei un furtun de la termoflot da poate cine stie o fi de cand am schimbat filtru de ulei so fi prelins putin si sa murdarit, ca nu pare sa curga nimic. maine dupa ce schimb garnitura de la buson o sa merg sa o spal pe burta la spalatorie si pe urma urmaresc daca mai curge si daca mai dispare uleiu.
|
--------------------
Renault
clio
2005
- BZ 05 LDT
|
|
fsilviu86 |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 409 Joined: 12 April 10 From: Buzau ![]() |
astazi am schimbat acea garnitura la buson si nu mai da ulei pe acolo.tot astazi am facut cam 300 km cu ea si in seara asta cand am ajuns acasa mam uitat sub masina si surpriza baia de ulei este iar uda dar nu in zona busonului. cel unde am fost de am ridicat masina, sa uitat cu atentie cu lanterna si nu se vede de nicaieri sa vina ulei de sus. capac culbutori curat nu da ulei, garnitura chiulioasa exculs ( antigel curat culoare verde) tot el a zis sa nu cumva sa fie si semeringu de la palier dus si sa vina ulei dintre cutie si motor si sa se prelinga din cauza curentului sau garnitura de la baie undeva ciupita si din cauza balbotajului sa-l arunce afara. maine merg iar cu ea sa vedem de unde vine iar ulei.
|
--------------------
Renault
clio
2005
- BZ 05 LDT
|
|
CipTal |
![]()
Post
#36
|
Membru autentic Group: Members Posts: 540 Joined: 12 September 14 ![]() |
Ok. sa ne spui si noua ce mai descoperi. Incarca si niste poze eventual daca descoperi cauza.
|
--------------------
Renault
Clio Symbol
2007/1.5 dci 85 CP
- xxx
|
|
cmandrei |
![]()
Post
#37
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Ai incercat sa strangi suruburile de la baia de ulei ?
|
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
- RO 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
espacern |
![]()
Post
#38
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
2 L de ulei in 2000km e cam altceva.....nu scurgere externa!
|
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
dethave |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 557 Joined: 11 April 09 ![]() |
Teava de esapament cum e pe interior? Nu cumva uleioasa?
|
--------------------
renault
espace
the race,2002
- vl-19-ran Nu masina e vinovata...rombul de pe capota.
|
|
fsilviu86 |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 409 Joined: 12 April 10 From: Buzau ![]() |
teava pe interior este afumata dar nu uleioaso, este afumata de cand aveam turbina cealalta si scotea fum cand o calcam.
suruburile de la baie nu am incercat sa le strang, dar nu cred ca ar fi slabe, nu a fost umblat niciodata la baie. espacern cum iti explici ca uleiul dispare doar cand fac drunuri esterne si apoi cand verific nivelul uleiu nu mai este ... dar culmea burta la masina plina de ulei de la motor pana in spate. daca merg cu ea prin oras scade uleiul dar foarte putin, adica zilele astea am umblat cu ea doar pe oras si am facut cam 1000 km si pot spune ca uleiul este inca aproape de nivel maxim adica nu a scazut nici macar jumatate de gradatie la verificarea uleiului dimineata la rece fara motor pornit. dar daca plec la drum lung in 2000 km scare uleiu la minim. momentan saptamana asta nu am avut timp de masina sa mai merg la mecanic, dar probabil sa saptamana ce urmeaza o sa merg si o sa rezolv problema scurgerii de ulei si pe urma testul suprem DRUM LUNG. This post has been edited by fsilviu86: 27 Feb 2016, 19:28 |
--------------------
Renault
clio
2005
- BZ 05 LDT
|
|
CipTal |
![]()
Post
#41
|
Membru autentic Group: Members Posts: 540 Joined: 12 September 14 ![]() |
Ok. Dar mai scoate fum?
|
--------------------
Renault
Clio Symbol
2007/1.5 dci 85 CP
- xxx
|
|
fsilviu86 |
![]()
Post
#42
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 409 Joined: 12 April 10 From: Buzau ![]() |
nu fum nu mai scoate, decat foarte putin ai scurt
in momentul in care o calc si atata. posibil de la un injector ... am unu care da pe retur destul de mult dar momentan nu am probleme cu pornirea sau in timpul mersului. totusi masina are 230000 km, chiar saptamana asta a ajuns . |
--------------------
Renault
clio
2005
- BZ 05 LDT
|
|
CipTal |
![]()
Post
#43
|
Membru autentic Group: Members Posts: 540 Joined: 12 September 14 ![]() |
Super. Inseamna ca se rezolva cu mai putini bani problema. Vreun simering sau garnitura imbatranita...cam asta e problema.
|
--------------------
Renault
Clio Symbol
2007/1.5 dci 85 CP
- xxx
|
|
CipTal |
![]()
Post
#44
|
Membru autentic Group: Members Posts: 540 Joined: 12 September 14 ![]() |
Fsilviu86 ne-ai ramas dator cu niste explicatii...nu crezi?
|
--------------------
Renault
Clio Symbol
2007/1.5 dci 85 CP
- xxx
|
|
bleano1 |
![]()
Post
#45
|
![]() Membru Group: Members Posts: 166 Joined: 13 January 13 From: iasi ![]() |
Pana ne raspunde Silviu vin eu cu intrebari.
Simeringurile de supape se schimba greu? Cat timp ii ia unui mecanic sa le schimbe? Intreb asta deoarece am eliminat toate defectele posibile,inclusiv turbina proaspat reconditionata (sermecom iasi).Scoate fum albastru doar dimineata in primii 2 km si DOAR peste 2000ture.La relanti nu scoate.Dupa cei 2 km nu mai am treaba,merge normal,nu mai scoate pic de fum. |
--------------------
renault
clio2
1,5dci 65cp,2004,caroserie
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#46
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.322 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Se schimba usor ... atat timp cat ai data chiuloasa jos si un mester priceput ...
Daca se umbla la semeringurile de supapa trebuie sa faci o "revizie" totala la chiuloasa ..adica: Verificare planeitate Verificare/curatare/rectificare dupa caz a inchiderii supapelor (si astea pot sa iti dea consum de ulei) Schimbare semeringuri de supapa Costul in Cluj la o operatiune de genul asta (strict ce ti-am scris mai sus) este cam 3-400 ron la care mai adaugi manopera: demontare/remontare chiuloasa, schimb curea distributie garnitura de chiuloasa, etc Deci cum scriam mai sus ... foarte "simplu" ![]() Eu inainte de a ma apuca de desfacut as face un test de compresie. This post has been edited by cj98czh: 11 Apr 2016, 07:08 |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
CipTal |
![]()
Post
#47
|
Membru autentic Group: Members Posts: 540 Joined: 12 September 14 ![]() |
QUOTE(bleano1 @ 10 Apr 2016, 22:34) Pana ne raspunde Silviu vin eu cu intrebari. Simeringurile de supape se schimba greu? Cat timp ii ia unui mecanic sa le schimbe? Intreb asta deoarece am eliminat toate defectele posibile,inclusiv turbina proaspat reconditionata (sermecom iasi).Scoate fum albastru doar dimineata in primii 2 km si DOAR peste 2000ture.La relanti nu scoate.Dupa cei 2 km nu mai am treaba,merge normal,nu mai scoate pic de fum. Da, pentru ca se incalzeste iar uleiul devine mai fluid. Eu m-as uita mai intai la filtrul de aer si la epuratorul de vapori de ulei; daca filtrul de aer este imbacsit se constatata o depresiune mai mare prin epuratorul de ulei. In conditiile in care motorul este rece si turatia este crescuta este posibil ca uleiul din corpul epuratorului sa fie absorbit in cilindri. Si obligatoriu inainte de alte demontari, test de compresie. This post has been edited by CipTal: 11 Apr 2016, 08:51 |
--------------------
Renault
Clio Symbol
2007/1.5 dci 85 CP
- xxx
|
|
fsilviu86 |
![]()
Post
#48
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 409 Joined: 12 April 10 From: Buzau ![]() |
revin cu raspunsuri asa cum am promis.
Segmentat motor, segmenti noi, cuzineti noi(a fost recomanadrea mecanicului) motorul a fost dat jos si curatat, spalat, garnitura chiuloasa noua, totul nou si surpriza uleiul tot dispare din motor. la un drum dus intors ct - bz undeva la 1 l - 1l si ceva de ulei. la chiuloasa nu am umblat la semeringurile de la supape asta ar fi urmatorul pas, o sa schimb si acele semeringuri. astazi de dimineata am ridicat capota si de nervi ce aveam ca de la ct pana la bz a disparut atat ulei am inceput sa ma mai uit poate mai vad ceva ciudat si sincer am gasit niste urme de ulei pe corup de la turbina dar imi este greu sa cred ca pierd atata ulei pe acolo, o sa atasez o poza sa va dati cu parerea. epuratorul de gaze este schimbat nou deci vreau sa cred ca este bun. deja am bagat la bani in motorul asta si inca nu ma satisface, cu toate ca motorul trage la fel de bine ca pana la segmentare, adica nu simt nici o diferenta, urca imediat in turatie fara zgomote ciudate sau sa mearga infundat. 17 Apr 2016, 10:06: poza This post has been edited by fsilviu86: 17 Apr 2016, 10:06 Attached thumbnail(s) Untitled.png ( Size: 1.07mb ) Number of downloads: 427 |
--------------------
Renault
clio
2005
- BZ 05 LDT
|
|
CipTal |
![]()
Post
#49
|
Membru autentic Group: Members Posts: 540 Joined: 12 September 14 ![]() |
Simering arbore cotit, cel de langa volanta, l-ai schimbat?
|
--------------------
Renault
Clio Symbol
2007/1.5 dci 85 CP
- xxx
|
|
fsilviu86 |
![]()
Post
#50
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 409 Joined: 12 April 10 From: Buzau ![]() |
si la volanta si la distributie, motorul nu are nici o pierdere este curat, singura pierdere ce am sesizato a fost ca de la turbina. e posibil ca turbina sa piarda ulei si sa l duca in capul pistoanelor???
|
--------------------
Renault
clio
2005
- BZ 05 LDT
|
|
CipTal |
![]()
Post
#51
|
Membru autentic Group: Members Posts: 540 Joined: 12 September 14 ![]() |
Poate pierde ulei pe la simering-uri. Se pot verifica furtunele si conductele daca sunt pline de ulei.
|
--------------------
Renault
Clio Symbol
2007/1.5 dci 85 CP
- xxx
|
|
fsilviu86 |
![]()
Post
#52
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 409 Joined: 12 April 10 From: Buzau ![]() |
care furtune si care conducte
|
--------------------
Renault
clio
2005
- BZ 05 LDT
|
|
CipTal |
![]()
Post
#53
|
Membru autentic Group: Members Posts: 540 Joined: 12 September 14 ![]() |
Mai mult ca sigur pierde ulei pe la turbosuflanta sau/si epuratorul de ulei nu-si mai face treaba. Am vazut ca le-ai inlocuit dar simptomele descrise ma fac sa cred ca acolo sunt probleme.
|
--------------------
Renault
Clio Symbol
2007/1.5 dci 85 CP
- xxx
|
|
alexme24 |
![]()
Post
#54
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 780 Joined: 23 September 09 ![]() |
Unde mai exact se afla acest epurator? mai am doi colegi la munca care la bmw si opel au scapat de fum albastru dupa ce au schimbat epuratorul. Eu patesc fenomenul descris mai sus: dimineata dupa 2000 ture fum albastru. Cand se mai incalzeste motorul nu mai da indiferent de cat de tare accelerez. Uleiul e 10w40 castrol schimbat acum 600 km si deja am pierdut 2 x-rui de pe joja. M-am uitat azi la filtrul de aer, o sa il schimb cat de curand, dar m-am uitat si pe la motor incontinuu, nu vad nicio urma de ulei ciudata, masian trage foarte bine, porneste fara probleme. O sa o duc cat de curand sa verific motorul si turbina, ca deja e enervant consumul asta de ulei.
|
--------------------
Renault/Honda
Clio 2/ Accord
2004/2008 Clio 2/Accord/Civic , 2004/2008/2008 1.5 dci / 2.4 VTEC / 1.8 VTEC
|
|
andutu |
![]()
Post
#55
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 686 Joined: 27 September 10 From: Bucuresti ![]() |
http://2.bp.blogspot.com/-szyTfg8irjo/Twh4...00/IMG_1413.JPG
ciuperca respectiva , se afla pe tubulatura de admisie aer turbo |
--------------------
Renault
Clio Symbol 1.5 dci
2005
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#56
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.322 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Pregateste-te de un turbo nou, evita sa mai curculi mult cu masina ca risti sa o ia motorul pe ulei.
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
alexme24 |
![]()
Post
#57
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 780 Joined: 23 September 09 ![]() |
ok, si ce ar fi mai recomandat? reconditionare sau o turbina sh? Si daca ar fi turbina nu ar trebui sa dea fum mereu?Personal mi se pare prea devreme sa cedeze turbina, la doar 145k km. Acum juma de an am reconditionat caseta, am schimbat si ambreiajul acum 2 luni chiar ajung sa schimb toate piesele in curand. O masina de care s-a avut grija, s-a mers in limitele normale. In fine, pe la ce pret se ridica si turbina asta, pe internet am gasit si pe la 700-800 de lei, nu de alta, dar in august am si nunta si chiar nu mi permit sa bag iar o caruta de bani in masina, stiti si voi ce cheltuieli sunt pentru o nunta.
This post has been edited by alexme24: 31 May 2016, 15:09 |
--------------------
Renault/Honda
Clio 2/ Accord
2004/2008 Clio 2/Accord/Civic , 2004/2008/2008 1.5 dci / 2.4 VTEC / 1.8 VTEC
|
|
RazvanF |
![]()
Post
#58
|
![]() Tech Group: Members Posts: 2.284 Joined: 25 March 14 ![]() |
Un test de compresie e mai ieftin decat o turbina sh.
|
--------------------
Dacia
Logan MCV Stepway X52
2017 1.5dCi 90 cp VW Polo Comfortline 2017 1.2TSI 90 cp 7-speed DSG
Masina are un tacanit....este intre scaun si volan. |
|
cj98czh |
![]()
Post
#59
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.322 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
QUOTE(alexme24 @ 31 May 2016, 16:08) ok, si ce ar fi mai recomandat? reconditionare sau o turbina sh? Si daca ar fi turbina nu ar trebui sa dea fum mereu? Nu, nu ar trebui sa dea fum negru ... fumul negru este motorina nearsa ... Poti sa ai 145.000 km daca nu ai condus-o cum trebuie adica turat .. Verifica jocul turbinei si vazut daca ea este cauza, daca da ... ideal ar fi un turbo nou, daca nu unul reconditionat la o firma care chiar se pricepe si are banc de echilibrare. |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
alexme24 |
![]()
Post
#60
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 780 Joined: 23 September 09 ![]() |
Da pai fum negru nu da, doar albastru la rece. Saptamana viitoare ma duc cu ea la verificare de turbina. De mers am mers sportiv cu ea, uneori chiar si pana la limitare. Testul de compresie se face si pentru turbina? ca eu stiam ca era doar daca sunt porniri greoaie. Oricum multumesc pentru sfaturi.
|
--------------------
Renault/Honda
Clio 2/ Accord
2004/2008 Clio 2/Accord/Civic , 2004/2008/2008 1.5 dci / 2.4 VTEC / 1.8 VTEC
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 28th April 2025 - 17:52 |