Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Infranare si vibratii ciudate!

alexxutzu
post 11 Oct 2015, 12:10
Post #1


Member of Renault Forum


Group: Members
Posts: 567
Joined: 3 December 07
From: Bucuresti




Salutare prieteni.

De ceva timp am o problema cu masina si nu reusesc sa-i dau de cap. Mai exact, cand plec cu motorul rece, si merg de exemplu in treapta a 3-a ( in orice treapta face), la 2000 ture sa zicem si iau piciorul de pe acceleratie (fara sa apas ambreiajul, sa scot din viiteze etc) deci doar cand eliberez acceleratia, scade turatia dar masina se infraneaza ca si cum ar fi in frana de motor si incepe sa vibreze. Daca fac acelasi lucru apasand ambreiajul sau daca o scot din viteza, masina incetineste normal. Simptomul apare doar cand motorul este rece, dupa ce se incalzeste, masina scade in turatie normal si incetineste normal, dispare problema. Am fost la service, chiar si Dacia dar "mosii" de acolo nu stiu de unde este problema. Masina are 106.000km si am schimbat la ea toti suportii de motor, curea alternator si urmeaza sa fac distributia la 120.000 km.
Ambreiajul testat pe loc cu frana de mana nu are nimic, masina da sa plece. Sunt in pana de idei.
Daca cineva a mai patit ceva asemanator si imi poate da niste sfaturi ar fi excelent.

This post has been edited by alexxutzu: 12 Oct 2015, 08:34


--------------------
Renault Symbol Fidji 1.5dci 90cp Chip Dec. 2007
*Alpine CDE-101RM >Hifonics Titan TXi4000 >Hifonics ZEUS ZXi 4002>Infinity 9602i >Coustic CS502 > In Phase XTP62ND >In Phase IPC1D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 12 Oct 2015, 08:49
Post #2


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Bujiile...verificate/schimbate?


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexxutzu
post 12 Oct 2015, 08:53
Post #3


Member of Renault Forum


Group: Members
Posts: 567
Joined: 3 December 07
From: Bucuresti




Nu le-am verificat...nu ma gandeam ca pot fi o cauza blink.gif Odata nu mi-a pornit masina din cauza unei bujii arse si tocmai de aceea le-am scos din calcul.

This post has been edited by alexxutzu: 12 Oct 2015, 08:54


--------------------
Renault Symbol Fidji 1.5dci 90cp Chip Dec. 2007
*Alpine CDE-101RM >Hifonics Titan TXi4000 >Hifonics ZEUS ZXi 4002>Infinity 9602i >Coustic CS502 > In Phase XTP62ND >In Phase IPC1D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andutu
post 12 Oct 2015, 12:40
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 686
Joined: 27 September 10
From: Bucuresti




Nu ti-a pornit de la o bujie arsa? vorbim de 1.5 dci? si eu aveam o bujie arsa si pornea la fel , mi-am dat seama tocmai cand am pus tester pe ea.Asa ca le-am schimbat pe toate 4.Le-am pastrat pe cele 3 in caz de pica una sa o inlocuiesc.


--------------------
Renault Clio Symbol 1.5 dci 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexxutzu
post 12 Oct 2015, 14:10
Post #5


Member of Renault Forum


Group: Members
Posts: 567
Joined: 3 December 07
From: Bucuresti




1.5dci exact....acum 2 ierni nu mi-a pornit deloc. Am schimbat prima data filtrul de motorina si tot la fel, nu pornea. Am verificat bujiile si una din ele era arsa. Am schimbat-o si a pornit perfect masina. Am auzit oameni care ziceau ca le pornea si cu 1 singura bujie buna....deh...asta-i renault-ul. biggrin.gif

<span class='edit'>12 Oct 2015, 18:11:</span>
Am fost astazi cu masina la service, din nou! Am primit acelasi raspuns....nu stie nimeni de la ce vine aceasta manifestare. Am citit pe forum si am zis sa schimb rulmentul de la planetara si uleiul din cutie. Bineinteles ca nu am rezolvat nimic, simptomul persistand in continuare. Singurul lucru ramas de schimbat este ambreiajul pe care probabil o sa-l schimb, candva!

This post has been edited by alexxutzu: 12 Oct 2015, 18:12


--------------------
Renault Symbol Fidji 1.5dci 90cp Chip Dec. 2007
*Alpine CDE-101RM >Hifonics Titan TXi4000 >Hifonics ZEUS ZXi 4002>Infinity 9602i >Coustic CS502 > In Phase XTP62ND >In Phase IPC1D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ccoto
post 12 Oct 2015, 18:28
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 331
Joined: 22 April 09
From: Navodari




Probabil ai un injector care scapa ceva motorina. Cand masina e in viteza dar fara acceleratie, injectia taie alimentarea, injectoarele nu primesc comanda de deschidere. La tine, un injector probabil continua sa lucreze fara sa primeasca comanda si motorul merge intr-un piston.


--------------------
Renault Kangoo 1.9D 2003, 1.5 dCI 2006 - CT07KZM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexxutzu
post 12 Oct 2015, 18:38
Post #7


Member of Renault Forum


Group: Members
Posts: 567
Joined: 3 December 07
From: Bucuresti




Buna ideea dar de ce face numai la rece? Si de ce cand apas ambreiajul fara sa o scot din viteza nu mai face?


--------------------
Renault Symbol Fidji 1.5dci 90cp Chip Dec. 2007
*Alpine CDE-101RM >Hifonics Titan TXi4000 >Hifonics ZEUS ZXi 4002>Infinity 9602i >Coustic CS502 > In Phase XTP62ND >In Phase IPC1D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ccoto
post 12 Oct 2015, 18:43
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 331
Joined: 22 April 09
From: Navodari




La incalzire, cel mai probabil scaparea se reduce urmare a dilatarilor.
Cand calci ambreiajul, fara acceleratie apasata, motorul intra in turatia de ralenti, care inseamna motor invartit cu alimentare de combustibil (nu mai e frana de motor).


--------------------
Renault Kangoo 1.9D 2003, 1.5 dCI 2006 - CT07KZM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexxutzu
post 12 Oct 2015, 18:46
Post #9


Member of Renault Forum


Group: Members
Posts: 567
Joined: 3 December 07
From: Bucuresti




O sa incerc sa verific si injectoarele si sper sa ai dreptate biggrin.gif Banuiesc ca daca e ceva cu "comanda", se poate remedia prin calibrare sau schimbarea duzelor?

This post has been edited by alexxutzu: 12 Oct 2015, 18:50


--------------------
Renault Symbol Fidji 1.5dci 90cp Chip Dec. 2007
*Alpine CDE-101RM >Hifonics Titan TXi4000 >Hifonics ZEUS ZXi 4002>Infinity 9602i >Coustic CS502 > In Phase XTP62ND >In Phase IPC1D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ccoto
post 12 Oct 2015, 18:57
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 331
Joined: 22 April 09
From: Navodari




Ca sa le verifici ar trebui sa le scoti de pe masina si sa le pui pe un banc de testare Hartridge. Altfel iti trebuie o pompa de presiune cu care sa faci peste 200 bari.
Doar prin calibrare nu se remediaza defectiunea, daca ea exista. Sunt 2 posibilitati, fie supapa sa stea intre-deschisa si sa dea o falsa comanda de deschidere catre ac fie acul sa nu mai etanseze bine pe scaun.



This post has been edited by ccoto: 12 Oct 2015, 19:18


--------------------
Renault Kangoo 1.9D 2003, 1.5 dCI 2006 - CT07KZM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexxutzu
post 12 Oct 2015, 19:13
Post #11


Member of Renault Forum


Group: Members
Posts: 567
Joined: 3 December 07
From: Bucuresti




Apropo...crezi ca pot rezolva ceva cu o solutie de curatat injectoare?


--------------------
Renault Symbol Fidji 1.5dci 90cp Chip Dec. 2007
*Alpine CDE-101RM >Hifonics Titan TXi4000 >Hifonics ZEUS ZXi 4002>Infinity 9602i >Coustic CS502 > In Phase XTP62ND >In Phase IPC1D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ccoto
post 12 Oct 2015, 19:26
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 331
Joined: 22 April 09
From: Navodari




La o Dacia Papuc cu 1.9D, poate dar la dCi, nu cred. Poti sa incerci insa eu nu recomand.


--------------------
Renault Kangoo 1.9D 2003, 1.5 dCI 2006 - CT07KZM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RazvanF
post 12 Oct 2015, 20:20
Post #13


Tech


Group: Members
Posts: 2.284
Joined: 25 March 14




Pune bordul in test mode si vezi daca iti apare vro eroare.


--------------------
Dacia Logan MCV Stepway X52 2017 1.5dCi 90 cp
VW Polo Comfortline 2017 1.2TSI 90 cp 7-speed DSG
Masina are un tacanit....este intre scaun si volan.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexxutzu
post 12 Oct 2015, 20:29
Post #14


Member of Renault Forum


Group: Members
Posts: 567
Joined: 3 December 07
From: Bucuresti




Am pus testerul pe ea astazi si este curata. O sa incerc sa verific injectoarele dar o sa mai dureze ceva smile.gif


--------------------
Renault Symbol Fidji 1.5dci 90cp Chip Dec. 2007
*Alpine CDE-101RM >Hifonics Titan TXi4000 >Hifonics ZEUS ZXi 4002>Infinity 9602i >Coustic CS502 > In Phase XTP62ND >In Phase IPC1D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexxutzu
post 22 Oct 2015, 15:50
Post #15


Member of Renault Forum


Group: Members
Posts: 567
Joined: 3 December 07
From: Bucuresti




Revin....am fost la service si am schimbat ambreiajul pentru ca incepuse sa patineze. Cumva s-a intors filtrul de motorina cu capul in jos (deh..masina inghesuita rau) si acum a inceput sa-mi tacane un injector cand se incalzeste motorul si doar la relanti, probabil a luat vreo mizerie din filtru. O data cu tacanitul injectorului se simt si niste zvacuri in masina, ca si cum motorul nu merge rotund.
Urmatorul pas, reconditionarea injectoarelor, deci @ccoto ai avut dreptate.

This post has been edited by alexxutzu: 22 Oct 2015, 15:54


--------------------
Renault Symbol Fidji 1.5dci 90cp Chip Dec. 2007
*Alpine CDE-101RM >Hifonics Titan TXi4000 >Hifonics ZEUS ZXi 4002>Infinity 9602i >Coustic CS502 > In Phase XTP62ND >In Phase IPC1D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexxutzu
post 24 Oct 2015, 15:23
Post #16


Member of Renault Forum


Group: Members
Posts: 567
Joined: 3 December 07
From: Bucuresti




Prieteni revin dupa un drum la Buzau si verificat de injectoare. Bineinteles ca injectoarele sunt in regula, am fost la 2 service-uri si ambele mi-au spus acelasi lucru.
Problema sta in felul urmator:
-Am fost sa-mi schimb ambreiajul, toate bune, a fost schimbat. LUK (placa,rulment,disc)
-Dupa plecarea din service, am mers ceva pana s-a incalzit motorul si atunci au inceput problemele.
-A inceput sa se auda o bataie din partea stanga a motorului (cum privesti motorul din fata) si in masina se simteau niste zvacuri pe perioada batailor.
-M-am intors la service si cei de acolo mi-au zis ca bate un injector.....am ajuns la service de injectoare in Buzau si....surpriza! Injectoarele sunt in regula!

Pe tester au iesit 2 erori:
1.P0380 - Preheater plugs circuit
- Permanent
- Circuit intrerupt

2.P0685 - Main relay control circuit
- Intermitent
- Permanent low level

Cel de la service mi-a spus ca poate sa fie Sezorul de detonatie cunoscut si ca Senzorul de bataie ori sa-mi fi intrerupt vreun cablu mesterul care a montat ambreiajul. Stiu ca una din bujii este arsa dar sigur nu are treaba cu bataia (am mai avut bujie arsa).
*Precizez ca in momentul zgomotului daca accelerez putin, chiar si pana la 1000rpm, bataia dispare!
Am urcat si doua filmulete cu zgomotul respectiv. In primul (cel mai elocvent) bataia incepe pe la secunda 27-28. (bataia se aude doar de 3 ori dupa care se opreste si face din nou dupa o anumita perioada). In al doilea fimulet (cel filmat din masina) bataia incepe la secunda 23 dar se aude mai incet pe video.
Orice idee este binevenita!!!

Video 1 de la secunda 27: https://youtu.be/O2Khj64WDyA

Video 2 de la secunda 23: https://youtu.be/X6QBcsVzu4U

This post has been edited by alexxutzu: 24 Oct 2015, 15:35


--------------------
Renault Symbol Fidji 1.5dci 90cp Chip Dec. 2007
*Alpine CDE-101RM >Hifonics Titan TXi4000 >Hifonics ZEUS ZXi 4002>Infinity 9602i >Coustic CS502 > In Phase XTP62ND >In Phase IPC1D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RazvanF
post 25 Oct 2015, 13:34
Post #17


Tech


Group: Members
Posts: 2.284
Joined: 25 March 14




Eu zic ca e de la injector. Cum au fost verificate? Pe stand sau doar testul cu borcanele?


--------------------
Dacia Logan MCV Stepway X52 2017 1.5dCi 90 cp
VW Polo Comfortline 2017 1.2TSI 90 cp 7-speed DSG
Masina are un tacanit....este intre scaun si volan.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Daniel194
post 25 Oct 2015, 15:06
Post #18


Membru incepator


Group: Members
Posts: 48
Joined: 29 May 15




Eu am aceeasi problema si am depistato vine de la capacul motorului mai nou, acum un an cand am cumparat masina facea galagie si de la carcasa de la filtru de aer trepida carcasa egr.Am avut probleme cu saiba de la injector dar nu avea aceste simtome tacanea indiferent daca aceleram sau nu deoarece scapa compresia pe langa injector.

This post has been edited by Daniel194: 25 Oct 2015, 15:11


--------------------
renault hatchback 2003 clio 2
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexxutzu
post 25 Oct 2015, 15:14
Post #19


Member of Renault Forum


Group: Members
Posts: 567
Joined: 3 December 07
From: Bucuresti




Problema nu este de la injector mai ales ca nu face incontinuu, au fost testate pe stand. Am gasit pe net eroarea P0685 si are legatura cu un fir intrerupt sau un releu care coordoneaza injectia. Maine ma duc inapoi la service-ul unde am schimbat ambreiajul si sper sa o rezolv. Este exclusa varianta cu capacul de motor, face si fara.


--------------------
Renault Symbol Fidji 1.5dci 90cp Chip Dec. 2007
*Alpine CDE-101RM >Hifonics Titan TXi4000 >Hifonics ZEUS ZXi 4002>Infinity 9602i >Coustic CS502 > In Phase XTP62ND >In Phase IPC1D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ccoto
post 26 Oct 2015, 07:34
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 331
Joined: 22 April 09
From: Navodari




Pentru moment, sa excludem bataia in motor (piston-supapa), ca daca e asa, ai de munca...Verifica si celalalt "capac" motor, adica scutul. Motorul tau balangane cam tare din suporti, sa nu aiba momente cand bate in scut. Daca totusi nu e bataie metalica rezultata din contact metal-metal, atunci doar injectia poate sa produca asemenea comportament. Preventiv, curata si contactele electrice de la injectoare.
Cum au verificat mecanicii injectoarele, ca sa spuna ca sut bune? Ca sa fii sigur ca sunt pune, ele trebuiau demontate si testate pe banc, inclusiv pentru scapari interne. Fara demontare, nu poti verifica decat scaparile externe, respectiv daca scapa mai mult pe retur.

This post has been edited by ccoto: 26 Oct 2015, 07:35


--------------------
Renault Kangoo 1.9D 2003, 1.5 dCI 2006 - CT07KZM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andutu
post 26 Oct 2015, 07:55
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 686
Joined: 27 September 10
From: Bucuresti




ccoto balangane din cauza procesarii video dupa youtube....el vibreaza normal dar pe youtube exista optiunea anti shake


--------------------
Renault Clio Symbol 1.5 dci 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CipTal
post 26 Oct 2015, 16:33
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 540
Joined: 12 September 14




Poate fi si senzorul de detonatie defect sau cablaj intrerupt; acele batai se pot asimila si cu niste detonatii. Eroarea mentionata pare a fi de la un releu de comanda unitate centrala (ECM). Acum nu stiu ce sa zic...trebuie investigatie mai amanuntite; incearca sa scoti mufa de la senzorul de detonatie (este undeva pe blocul motor in dreptul cilindrilor) si vezi daca se schimba ceva.


--------------------
Renault Clio Symbol 2007/1.5 dci 85 CP - xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexxutzu
post 26 Oct 2015, 19:59
Post #23


Member of Renault Forum


Group: Members
Posts: 567
Joined: 3 December 07
From: Bucuresti




Salut prieteni si multumesc pentru sfaturi!
Am fost la service astazi, am schimbat senzorul de detonatie si tot face. Daca opresc motorul, scot mufa de la senzorul de detonatie si pornesc motorul, bataia nu mai exista. Daca scot mufa de la senzor cu motorul pornit si cand bate, bataia persista si dupa scoaterea mufei.
S-au verificat releele si toate mufele inclusiv senzorul de pe volanta si toate erau in regula, le-am mai si curatat. Nu am stat langa cei care au verificat injectoarele insa astazi am avut o mare surpriza cand baiatul de acolo mi le-a verificat. Vedeti in poza de mai jos rezultatul!!!!
Offtopic: suportii de motor sunt noi, toti 3. Aveam activata optiunea de stabilizare imagine video la telefon.

@ccoto cum anume sa verific injectia sau ce sa verific? Din sticlutele alea vad ca injectoarele 2 si 3 sunt cam aiurea. Sper sa nu fac injectoarele si sa ma trezesc ca am problema asta de la injectie.

This post has been edited by alexxutzu: 26 Oct 2015, 20:04

Attached thumbnail(s)
2015_10_26_19.59.06.jpg ( Size: 4.43mb ) Number of downloads: 159


--------------------
Renault Symbol Fidji 1.5dci 90cp Chip Dec. 2007
*Alpine CDE-101RM >Hifonics Titan TXi4000 >Hifonics ZEUS ZXi 4002>Infinity 9602i >Coustic CS502 > In Phase XTP62ND >In Phase IPC1D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ccoto
post 26 Oct 2015, 21:16
Post #24


Membru autentic


Group: Members
Posts: 331
Joined: 22 April 09
From: Navodari




Testul ala cu sticlute e o verificare sumara, care iti arata daca ai scapari pe returul injectoarelor. Atat. Nu poti insa sa vezi daca scapa motorina in cilindru. Pentru asta trebuie sa demontezi injectoarele de pe masina si sa le testezi pe banc de proba injectoare, la un service care are asa ceva. Am vazut insa si teste facute "in spatele blocului" cu o pompa de presiune, cuplata la injector.
La masina mea, am intalnit de 2 ori o bataie foarte asemanatoare cu ce se aude la tine. O data a fost din cauza unui injector la care codul hexa a fost introdus gresit, confuzie intre litera B si cifra 8 la editare, dupa o reconditionare de injectoare. Bataia era insa mult mai puternica decat la tine si masina se zdruncina efectiv. Mecanicul a intuit imediat de unde e problema. Asta insa nu s-a intamplat in Romania.
A doua oara, dupa ce s-a umblat la caseta, un mecanic a uitat sa stranga un surub la bieleta anti-rasturnare si la ralenti batea in scut aleator.

PS. Urmareste in prima filmare miscarea capacului motor fata de suportul motor. Sa nu-mi spui ca aia e facuta de vreo stabilizare optica a filmarii, ca nu cred. Se observa ca in momentul cand apare bataia, acea miscare se amplifica si devine mai sacadata.


--------------------
Renault Kangoo 1.9D 2003, 1.5 dCI 2006 - CT07KZM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexxutzu
post 27 Oct 2015, 08:06
Post #25


Member of Renault Forum


Group: Members
Posts: 567
Joined: 3 December 07
From: Bucuresti




@ccoto Exista o miscare a capacului din cauza faptului ca unul din piciorusele lui este rupt. A fost verificata si bieleta anti-rasturnare iar zgomotul se aude din partea superioara a motorului, din zona injectoarelor. Foarte ciudat este ca acest zgomot apare numai dupa ce temperatura apei trece de 3 liniute si dispare la decuplarea mufei de la senzorul de detonatie. Cei de la service au spus ca este un injector de vina sau in cel mai rau caz cei doi senzori de pe pompa de injectie dar acolo nu s-a umblat blink.gif
Mie nu m-a pornit masina acum 2 ierni din cauza unei bujii arse iar altadata cand era subturata si acceleram, se auzea un zgomot metalic care ma enerva maxim si bineinteles ca venea de undeva de unde nici nu te gandeai si anume, culisantele(suruburile) de la etrierul din dreapta deci ma pot astepta sa fie orice in cazul de fata sad.gif .

This post has been edited by alexxutzu: 27 Oct 2015, 08:12


--------------------
Renault Symbol Fidji 1.5dci 90cp Chip Dec. 2007
*Alpine CDE-101RM >Hifonics Titan TXi4000 >Hifonics ZEUS ZXi 4002>Infinity 9602i >Coustic CS502 > In Phase XTP62ND >In Phase IPC1D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CipTal
post 27 Oct 2015, 08:42
Post #26


Membru autentic


Group: Members
Posts: 540
Joined: 12 September 14




Pai nu mai inteleg. Ai mentionat la inceput ca injectoarele au fost verificate si sunt in regula...si acum spui ca ai fost la service si nu sunt in regula; injectoarele nu se strica de la o saptamana la alta; deci pana la urma, iti recomand cu incredere un test complet al injectoarelor (asa cum spunea si ccoto); testul de scapari pe retur (cel cu paharelele gradate) si testul de pulverizare la presiune ridicata. In fata blocului ai putea sa incearci sa scoti pe rand mufele de la injectoare chiar atunci cand apare acea bataie si sa vezi de fapt care dintre injectoare este vinovat; nu rezolvi mare lucru dar macar vezi de unde vine zgomotul.


--------------------
Renault Clio Symbol 2007/1.5 dci 85 CP - xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RazvanF
post 27 Oct 2015, 11:10
Post #27


Tech


Group: Members
Posts: 2.284
Joined: 25 March 14




QUOTE(RazvanF @ 25 Oct 2015, 13:34)
Eu zic ca e de la injector. Cum au fost verificate? Pe stand sau doar testul cu borcanele?
*


rolleyes.gif ....


--------------------
Dacia Logan MCV Stepway X52 2017 1.5dCi 90 cp
VW Polo Comfortline 2017 1.2TSI 90 cp 7-speed DSG
Masina are un tacanit....este intre scaun si volan.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexxutzu
post 27 Oct 2015, 12:48
Post #28


Member of Renault Forum


Group: Members
Posts: 567
Joined: 3 December 07
From: Bucuresti




QUOTE(RazvanF @ 27 Oct 2015, 11:10)
rolleyes.gif ....
*


Pe stand mi s-a spus.
@CipTal am incercat sa scot mufele de laninjectoare in momentul zgomotului si nu au nici un efect.

Maine cred ca ajung cu ea din nou la injectoare iar de data asta stau langa ei. Va tin la curent!


--------------------
Renault Symbol Fidji 1.5dci 90cp Chip Dec. 2007
*Alpine CDE-101RM >Hifonics Titan TXi4000 >Hifonics ZEUS ZXi 4002>Infinity 9602i >Coustic CS502 > In Phase XTP62ND >In Phase IPC1D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CipTal
post 27 Oct 2015, 13:15
Post #29


Membru autentic


Group: Members
Posts: 540
Joined: 12 September 14




Din ce in ce mai mult trebuie sa-i dam dreptate lui ccoto pentru ca unul dintre injectoare ramane partial deschis (are scapari de motorina); o astfel de defectiune nu apare pe tester; bataile sunt de fapt niste mici detonatii necontrolate care apar cand injectorul "picura";probabil ca senzorul de detonatie le sesizeaza si taie partial sau complet injectia la cilindrul respectiv, de unde si acele vibratii la ralanti ale motorului.

This post has been edited by CipTal: 27 Oct 2015, 13:16


--------------------
Renault Clio Symbol 2007/1.5 dci 85 CP - xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexxutzu
post 27 Oct 2015, 16:02
Post #30


Member of Renault Forum


Group: Members
Posts: 567
Joined: 3 December 07
From: Bucuresti




Intrebare: In Bucuresti unde pot repara injectoarele dar la un service de incredere nu mizerii...?


--------------------
Renault Symbol Fidji 1.5dci 90cp Chip Dec. 2007
*Alpine CDE-101RM >Hifonics Titan TXi4000 >Hifonics ZEUS ZXi 4002>Infinity 9602i >Coustic CS502 > In Phase XTP62ND >In Phase IPC1D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 11th May 2025 - 16:39
Dacia