Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Infranare si vibratii ciudate!

CipTal
post 27 Oct 2015, 16:19
Post #31


Membru autentic


Group: Members
Posts: 540
Joined: 12 September 14




Lista atasata este tot de pe acest forum. Nu am mai multe detalii despre service-urile respective.


Attached File(s)
Attached File  index.pdf ( 348.31k ) Number of downloads: 23


--------------------
Renault Clio Symbol - xxx 2007/1.5 dci 85 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexxutzu
post 27 Oct 2015, 18:36
Post #32


Member of Renault Forum


Group: Members
Posts: 567
Joined: 3 December 07
From: Bucuresti




Stie cineva ceva bun de Motek Romania?

28 Oct 2015, 11:10:
Am fost astazi la S.C. NICOJET SERV S.R.L la domnul Nicu si mi-a rezolvat pentru moment masina. Vineri dimineata ma duc la dansul pentru reparatia injectoarelor si curatarea EGR-ului si a senzorului de pe pompa de injectie.
Revin cu pareri si noutati Vineri.

This post has been edited by alexxutzu: 28 Oct 2015, 11:10


--------------------
Renault Symbol Fidji 1.5dci 90cp Chip Dec. 2007
*Alpine CDE-101RM >Hifonics Titan TXi4000 >Hifonics ZEUS ZXi 4002>Infinity 9602i >Coustic CS502 > In Phase XTP62ND >In Phase IPC1D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CipTal
post 28 Oct 2015, 11:20
Post #33


Membru autentic


Group: Members
Posts: 540
Joined: 12 September 14




Manifestarile descrise de tine nu au legatura cu EGR-ul si nici cu vreun senzor de pe pompa de injectie...parerea mea.


--------------------
Renault Clio Symbol - xxx 2007/1.5 dci 85 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexxutzu
post 28 Oct 2015, 11:34
Post #34


Member of Renault Forum


Group: Members
Posts: 567
Joined: 3 December 07
From: Bucuresti




Problema era de la senzorul de pe pompa de injectie si de la injectorul numarul 4. Au fost "refacute" pe calculator amestecurile din injectoare si bataia a disparut (chiar si cu senzorul de detonatie conectat), masina tragand si mai bine o idee. EGR-ul trebuie doar curatat, nu are legatura cu bataia de la motor, e ceva separat.

This post has been edited by alexxutzu: 28 Oct 2015, 11:35


--------------------
Renault Symbol Fidji 1.5dci 90cp Chip Dec. 2007
*Alpine CDE-101RM >Hifonics Titan TXi4000 >Hifonics ZEUS ZXi 4002>Infinity 9602i >Coustic CS502 > In Phase XTP62ND >In Phase IPC1D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CipTal
post 28 Oct 2015, 11:44
Post #35


Membru autentic


Group: Members
Posts: 540
Joined: 12 September 14




Ok. Senzorul de pe pompa de injectie ce avea? Si la injector nu ai inlocuit nicio piesa?


--------------------
Renault Clio Symbol - xxx 2007/1.5 dci 85 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexxutzu
post 28 Oct 2015, 11:55
Post #36


Member of Renault Forum


Group: Members
Posts: 567
Joined: 3 December 07
From: Bucuresti




QUOTE(CipTal @ 28 Oct 2015, 11:20)
Manifestarile descrise de tine nu au legatura cu EGR-ul si nici cu vreun senzor de pe pompa de injectie...parerea mea.
*




QUOTE(CipTal @ 28 Oct 2015, 11:44)
Ok. Senzorul de pe pompa de injectie ce avea? Si la injector nu ai inlocuit nicio piesa?
*




Nu pentru ca m-am dus direct, fara un telefon in prealabil si domnul Nicu avea multa treaba, de aceea m-am si programat Vineri dimineata sa imi scoata injectoarele si sa le verifice/repare.
La injectorul numarul 4 trebuie schimbat corpul si la restul trebuie sa vedem cand le scoate ce este de rezolvat. Senzorul de pe pompa de injectie trebuie curatat si am convenit ca daca tot imi face injectoarele si senzorul sa imi curete si EGR-ul.
Problema s-a rezolvat (momentan pana vineri) doar din tester, s-au sters erorile si s-au refacut parametrii injectoarelor.


This post has been edited by alexxutzu: 28 Oct 2015, 11:57


--------------------
Renault Symbol Fidji 1.5dci 90cp Chip Dec. 2007
*Alpine CDE-101RM >Hifonics Titan TXi4000 >Hifonics ZEUS ZXi 4002>Infinity 9602i >Coustic CS502 > In Phase XTP62ND >In Phase IPC1D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CipTal
post 28 Oct 2015, 13:21
Post #37


Membru autentic


Group: Members
Posts: 540
Joined: 12 September 14




In locul tau nu as umbla la EGR daca nu e cazul; si ce senzor de pe pompa? parerea mea este sa-ti rezolvi problemele cu injectoarele dupa care o iei in probe apoi daca mai apare si altceva te apuci de treaba...nu zic ca Domnul Nicu nu are dreptate in sensul ca e posibil ca EGR-ul sa fie plin de funingine si ulei dar sunt conditiile in care acesta functioneaza in mod normal; la EGR intervii daca se aprinde ceva pe la bord sau daca incepe sa nu mai traga, scoate fum etc.

"Nu te lega la cap daca nu te doare".


--------------------
Renault Clio Symbol - xxx 2007/1.5 dci 85 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexxutzu
post 28 Oct 2015, 13:59
Post #38


Member of Renault Forum


Group: Members
Posts: 567
Joined: 3 December 07
From: Bucuresti




QUOTE(CipTal @ 28 Oct 2015, 13:21)
In locul tau nu as umbla la EGR daca nu e cazul; si ce senzor de pe pompa? parerea mea este sa-ti rezolvi problemele cu injectoarele dupa care o iei in probe apoi daca mai apare si altceva te apuci de treaba...nu zic ca Domnul Nicu nu are dreptate in sensul ca e posibil ca EGR-ul sa fie plin de funingine si ulei dar sunt conditiile in care acesta functioneaza in mod normal; la EGR intervii daca se aprinde ceva pe la bord sau daca incepe sa nu mai traga, scoate fum etc.

"Nu te lega la cap daca nu te doare".
*



In primul rand, mersi pentru sfaturi. Masina nu prea mai trage (principalul motiv pentru care am zis de EGR) si fum da ceva dar nu foarte mult. O alta problema mai este si "delay-ul" pedalei de acceleratie care trebuie apasata ceva pana sa se tureze motorul. Cat despre senzor este vorba de cel de presiune de pe poma de injectie (daca tin bine minte).
Am mai gasit o problema cam identica cu a mea (tot injectorul 4 si regulatorul de presiune) si din cate am citit s-a rezolvat prin reconditionarea injectorului.

This post has been edited by alexxutzu: 28 Oct 2015, 14:02


--------------------
Renault Symbol Fidji 1.5dci 90cp Chip Dec. 2007
*Alpine CDE-101RM >Hifonics Titan TXi4000 >Hifonics ZEUS ZXi 4002>Infinity 9602i >Coustic CS502 > In Phase XTP62ND >In Phase IPC1D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andutu
post 28 Oct 2015, 14:35
Post #39


Membru autentic


Group: Members
Posts: 686
Joined: 27 September 10
From: Bucuresti




"delay-ul" pedalei de acceleratie care trebuie apasata ceva pana sa se tureze motorul - asta poate fi de la EGR am avut aceiasi problema apasam mai brusc pe pedala si ea urca in ture usor si de la x rpm o lua normal dintr-o data, foarte enervant mai ales in depasiri.Acest fapt se datoreaza ca numai inchide la fel de repede supapa ca sa numai bage gaze recirculate.
Ciudat este faptul ca nu ai gasit erori cu EGR la diagnoza , cand am avut probleme am avut 2 erori una de la supapa si una de la o sonda parca.Este un topic pe aici special pentru EGR.


--------------------
Renault Clio Symbol 1.5 dci 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexxutzu
post 28 Oct 2015, 14:47
Post #40


Member of Renault Forum


Group: Members
Posts: 567
Joined: 3 December 07
From: Bucuresti




Este adevarat ca e foarte enervanta aceea "intarziere" la pedala de acceleratie. O sa revin cu impresii Vineri dupa ce rezolv problemele.

This post has been edited by alexxutzu: 29 Oct 2015, 09:29


--------------------
Renault Symbol Fidji 1.5dci 90cp Chip Dec. 2007
*Alpine CDE-101RM >Hifonics Titan TXi4000 >Hifonics ZEUS ZXi 4002>Infinity 9602i >Coustic CS502 > In Phase XTP62ND >In Phase IPC1D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexxutzu
post 30 Oct 2015, 11:46
Post #41


Member of Renault Forum


Group: Members
Posts: 567
Joined: 3 December 07
From: Bucuresti




Am rezolvat problema astazi si cu o suma mult mai mica decat mi-am propus! Am fost astazi la domnul Nicu si la baiatul dansului si nu regret. Mi-a curatat injectoare, am schimbat supapele de retur la 2 dintre ele, mi-a schimbat regulatorul de presiune de pe pompa de injectie (imi statea la 270-280 bari in loc de 230) si mi-a curatat EGR-ul si tubulatura. Masina este cu totul alta, este o diferenta enorma intre cum se comporta acum si cum era inainte. Am scapat de "delay-ul" pedalei de acceleratie, de fum, de tremuratul la relanti (si fluctuatiile turometrului) si cel mai important de acea bataie!
Va multumesc tuturor pentru sfaturi si vi-l recomand cu incredere pe domnul Nicu!

This post has been edited by alexxutzu: 30 Oct 2015, 11:49


--------------------
Renault Symbol Fidji 1.5dci 90cp Chip Dec. 2007
*Alpine CDE-101RM >Hifonics Titan TXi4000 >Hifonics ZEUS ZXi 4002>Infinity 9602i >Coustic CS502 > In Phase XTP62ND >In Phase IPC1D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 30 Oct 2015, 12:28
Post #42


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




QUOTE(alexxutzu @ 30 Oct 2015, 11:46)
Mi-a curatat injectoare, am schimbat supapele de retur la 2 dintre ele

Necesitatea schimbarii supapelor a intervenit dupa curatare?
Cum s-a facut curatarea injectoarelor.....mai exact?


--------------------
. . - . .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexxutzu
post 30 Oct 2015, 12:43
Post #43


Member of Renault Forum


Group: Members
Posts: 567
Joined: 3 December 07
From: Bucuresti




QUOTE(espacern @ 30 Oct 2015, 12:28)
Necesitatea schimbarii supapelor a intervenit dupa curatare?
Cum s-a facut curatarea injectoarelor.....mai exact?
*



Dupa curatare s-au schimbat, curatarea s-a facut cu ultrasunete.


--------------------
Renault Symbol Fidji 1.5dci 90cp Chip Dec. 2007
*Alpine CDE-101RM >Hifonics Titan TXi4000 >Hifonics ZEUS ZXi 4002>Infinity 9602i >Coustic CS502 > In Phase XTP62ND >In Phase IPC1D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 30 Oct 2015, 12:50
Post #44


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Adica cum cu ultrasunete.....in baie cu bile?
Sau demontat piesa cu piesa/s-au bagat intregi....mai exact?


--------------------
. . - . .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexxutzu
post 30 Oct 2015, 12:52
Post #45


Member of Renault Forum


Group: Members
Posts: 567
Joined: 3 December 07
From: Bucuresti




QUOTE(espacern @ 30 Oct 2015, 12:50)
Adica cum cu ultrasunete.....in baie cu bile?
Sau demontat piesa cu piesa/s-au bagat intregi....mai exact?
*



Exact.


--------------------
Renault Symbol Fidji 1.5dci 90cp Chip Dec. 2007
*Alpine CDE-101RM >Hifonics Titan TXi4000 >Hifonics ZEUS ZXi 4002>Infinity 9602i >Coustic CS502 > In Phase XTP62ND >In Phase IPC1D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 30 Oct 2015, 13:07
Post #46


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Exact ce?
S-au demontat piesa cu piesa sau s-au bagat intregi?


--------------------
. . - . .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CipTal
post 30 Oct 2015, 13:22
Post #47


Membru autentic


Group: Members
Posts: 540
Joined: 12 September 14




Firesc ar fi fost sa introduca injectoarele facute bucati. Oricum, dupa inlocuirea supapelor de retur, cele 2 injectoare ar fi trebuit re-calibrate. Din curiozitate, aveau si stand de recalibrare injectoare? Ti-a pus-o pe tester? A verificat (macar) daca codurile de pe injectoare corespud cu cele din calculatorul de injectie?


--------------------
Renault Clio Symbol - xxx 2007/1.5 dci 85 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexxutzu
post 30 Oct 2015, 13:53
Post #48


Member of Renault Forum


Group: Members
Posts: 567
Joined: 3 December 07
From: Bucuresti




Injectoarele s-au demontat (piesele din ele) si au fost introduse piesa cu piesa pentru curatare! A fost pusa pe tester si verificate injectoarele impreuna cu EGR-ul si regulatorul de presiune. Avea si aparat de calibrat injectoare.
Personal sunt multumit nu neaparat ca am cheltuit mai putini bani ci pentru ca mi-am rezolvat problemele. As fi vrut sa ajung la Motek dar ce am gasit pe internet ca si pareri despre lucrarile lor m-au facut sa ma razgandesc mai ales dupa ce am citit ca mai multi colegi de aici de pe forum au fost la Nicojet Serv si au fost multumiti. Acum fiecare dupa cum ii este norocul biggrin.gif .

This post has been edited by alexxutzu: 30 Oct 2015, 13:55


--------------------
Renault Symbol Fidji 1.5dci 90cp Chip Dec. 2007
*Alpine CDE-101RM >Hifonics Titan TXi4000 >Hifonics ZEUS ZXi 4002>Infinity 9602i >Coustic CS502 > In Phase XTP62ND >In Phase IPC1D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 1st August 2025 - 14:00
Dacia