Consum ulei Clio diesel
![]() ![]() ![]() |
Consum ulei Clio diesel
asabiutza |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 9 March 09 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Clio 3 Hatchback 1.4 72kW
2006
|
|||
Duyu |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru dependent de forum Group: Members Posts: 2.259 Joined: 10 March 06 From: B u c u r e ș t i ![]() |
|
--------------------
Renault
Clio Symbol
1.5 dCi, 65 CP - with Vredestein Snowtrac 3 An Fabricație: 2006 Kilometraj: ~95.000 km |
|
asabiutza |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 9 March 09 ![]() |
da mersi. NU ma ajuta cu nimic deoarece nu se incadreaza in ceea ce mi se intampla mie. Am schimbat turbina si face la fel
|
--------------------
Renault
Clio 3 Hatchback 1.4 72kW
2006
|
|
Relu11 |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.079 Joined: 21 January 08 From: Bucuresti ![]() |
La un service Renault ai fost pentru o constatare? Distributia la ce service ai schimbat-o? Parerea mea de la distributie ti se trage, montata prost, rezultat pe masura.
|
--------------------
.
.
.
|
|
cmandrei |
![]()
Post
#5
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Nu prea are legatura distributia cu mancatul de ulei ... daca nu era pusa corect cureaua erau alte simptome ...
|
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
- RO 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
asabiutza |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 9 March 09 ![]() |
Azi am gasit ulei pe furtunul care vine din turbina in galeria de admisie( sus la egr ). Furtunul nu este bagat etans si scapa ulei. Intrebare mea este. Are ce cauta acolo uleiul? El fiind introdus in admisie ajunge direct in piston, unde bineinteles este si ars, de aici explicand fumul albastru scos de masina. Ma insel cumva?
|
--------------------
Renault
Clio 3 Hatchback 1.4 72kW
2006
|
|
DanM55 |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 47 Joined: 30 November 08 From: Bacau/Tulcea ![]() |
Salut!
E ceva dubios. .Vreo 5 zile am tinut masina intr-un loc in care o batea toata ziua soarele si azi am zis s-o duc undeva mai la adapost(umbra). Dupa cateva ore(aprox 5h) m-am dus la masina s-o mai lustruesc(in interior) si cu ocazia asta i-am facut si niste poze. Uitandu-ma pe poze am vazut ca e ceva scurs sub masina.Am coborat repede si am observat ca este de fapt o pata de ulei proaspat.M-am dus repede la locul celalalt de parcare si nu era nicio pata de ulei,de fapt niciun fel de pata. Deci dubios mi se pare pozitionare petei si faptul ca nu era nicio pata de ulei in locul celalalt de parcare.Este posibil sa fie o gluma proasta facuta de "vecini" (stau la camin)?(hmmm...poate era dinainte)Mentionez ca nu am lovit-o nici sub masina,nici "deasupra" ![]() Attached thumbnail(s) DSC05814.JPG ( Size: 271.85k ) Number of downloads: 1313 |
--------------------
Renault
Clio Symbol Fidji 1.5 dCI 70 CP
2007
|
|
diesel_power |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.964 Joined: 18 February 05 From: diaspora ![]() |
Cred ca e treaba ta, si nu a noastra de a constata daca din masina ta a curs lichidul acela sau nu. In cazul in care masina ta e sursa, este o posibilitate sa curga din pompa de servo directie.
|
--------------------
Renault
Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW,
2005, Fidji
|
|
DanM55 |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 47 Joined: 30 November 08 From: Bacau/Tulcea ![]() |
am verificat, nu era de la masina mea.
|
--------------------
Renault
Clio Symbol Fidji 1.5 dCI 70 CP
2007
|
|
blacklitmouse |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 249 Joined: 3 November 08 From: baia mare ![]() |
poi daca era de la masina ta trebuia sa fie mai sub masina pata prietene nu sub bara de protectie ci sub motor!
|
--------------------
renault
clio
2002 expression,1.5 dci
- MM88LTI
|
|
danny29 |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 10 November 07 ![]() |
cam aceeasi problema,mananca ulei.Renault clio 1,5 dci 80 000 km(aveam 8 000 km de la ultimul schimb)
m-am trezit ca-mi palpaie martorul de ulei dupa 2 luni de mers la greu cate 100 km pe zi cu 4 persoane in masina,160 km/h unde se putea,ma uit la joja,nu mai aveam ulei,ajutat de cineva cumpar ulei,filtru si dau drumul la ulei:au mai curs cam 400 grame.am avut noroc ca nu s-a calat motorul fac schimbul,nu ma puteam duce la service pt ca eram pe un santier in afara bucuresti. ma duc la service unde-mi faceam de obicei schimbul si ii spun mecanicului meu ca mi-a mancat 4,5 litri de ulei in 8.000 km. fum nu scoate nici negru nici alb,bine la pornire normal scoate fum alb si abur acum la rece dar apoi in mers ma uit si nu se vede,aveam o banuiala de turbina dar daca nu scoate fum alb?cand am accelerat-o la cald iar nu se vede decat putin. oricum mecanicul mi-a verificat turbina si mi-a spus ca e buna,segmentii nu e cazul pt ca pe la injectoare nu da cu ulei,e curat. pana la drumurile acelea lungi nu am avut probleme what a fuck is it? am uitat sa spun ca nu-mi curge ulei pe jos,nu sunt pete,asta era culmea sa nu vad This post has been edited by danny29: 7 Dec 2009, 20:06 |
--------------------
renault
clio 1,5 dci
2004
|
|
RazvanF |
![]()
Post
#12
|
![]() Tech Group: Members Posts: 2.284 Joined: 25 March 14 ![]() |
Am facut un drum de aproximativ 500 de km numai pe autostrada cu viteze intre 120 si 160. Cand am plecat de acasa am verificat uleiul, pe joja arata 3 romburi sub maxim iar pe afisajul din bord 0000-- Lunea trecuta, dupa efectuarea celor 500 de km inainte de plecarea spre casa am vrut iar sa verific uleiul dar ghinion ca joja s-a rupta cand am vrut sa o trag din teaca ei, exact de la jumate a pocnit, asa ca am verificat nivelul pe afisajul din bord care de data asta arata 000--- dupa o noapte de stat.
Am plecat spre casa asa (dupa ce am scos restul de joja ramasa in teaca) luni seara dupa alti 300 de km am ajuns acasa si a 2 zi iar am verificat nivelul pe afisajul din bord care arata tot 000--- Azi am decis sa fac schimbul de ulei, initial am vrut sa completez cam cu 1 litru dar mi-a fost frica ca nu puteam verifica nivelul pe joja, sa stiu exact ce este in baia de ulei. Uleiul vechi avea 5000 de km, am pus 4 litri de ulei nou, atat au intrat si ultima data. Am pus uleiul vechi intr-un bidon gradat si am avut 3,1 litri de ulei cu toate ca pe afisaj arata 000--- sincer ma asteptam sa am 2 litri, deci ce arata pe afisaj nu este la fel cu ce este in baia de ulei. Acum intrebare, pot consuma ulei aceste motoare la viteze mari? Ma refer la peste 130km/k. This post has been edited by RazvanF: 24 Aug 2015, 18:50 |
--------------------
Dacia
Logan MCV Stepway X52
2017 1.5dCi 90 cp VW Polo Comfortline 2017 1.2TSI 90 cp 7-speed DSG
Masina are un tacanit....este intre scaun si volan. |
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 1st May 2025 - 07:21 |