Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

4 Pages < 1 2 3 4 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Motorina aditivata sau aditivi?, Este necesar sau nu ?

djcristi
post 18 Aug 2015, 16:48
Post #31


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.944
Joined: 5 October 09
From: Bucuresti / Pitesti




cazuri si cazuri smile.gif

acum depinde si de peco-ul respectiv ce sursa are, adica mai mult ca sigur exista si pompe Petrom unde este mai de calitate decat la unele Mol "aranjate".


--------------------
Renault Megane 2.2 03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business - DJC
Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
madhorsefuzzy
post 18 Aug 2015, 17:00
Post #32


Membru


Group: Members
Posts: 4.247
Joined: 9 May 05
From: Bucuresti




Se pare ca pe A1 pompele Petrom de calitate sunt Carrefour Militari si Gazprom. radmasa.gif


--------------------
Laguna Grandtour 2011 4Control 2.0dci 200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock
"Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gangara
post 18 Aug 2015, 18:00
Post #33


Membru autentic


Group: Members
Posts: 882
Joined: 30 October 07




Ciudat, eu știam ca Gazprom, cel puțin cele de pe A1 sunt furnizori de ROMPETROL.
Mai mult, chiar încearcă să îi și cumpere.
De la Carrefour băgam și eu benzină când chiar era diferență de preț.
Motorină n am încercat.


--------------------
Renault Megane 2011/E2 - rosii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
madhorsefuzzy
post 18 Aug 2015, 22:33
Post #34


Membru


Group: Members
Posts: 4.247
Joined: 9 May 05
From: Bucuresti




Cand ridici pistolul la pompele Gazprom scrie mare si frumos pe ecranul ala "furnizor Omv Petrom".


--------------------
Laguna Grandtour 2011 4Control 2.0dci 200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock
"Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
silvanu96
post 19 Aug 2015, 09:48
Post #35


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.798
Joined: 21 April 15
From: Ploiesti




Nu prea vad vreo legatura intre apa din rezervoare la Apahida si calitatea benzinei-motorinei de ;a LukOil. Acest lucru se putea intampla la orice benzinarie (galbena, albastra ,verde, portocalie)
Asta am aflat eu: instalatia de euro5 de la Lukoil este cea mai moderna din tara.
Atunci am zis: da mai, dar voi aveti probleme cu sulful din petrolul rusesc...
Fals! au zis ei ;petrolul se achizitioneaza la bursa la Londra si este 100% din Golf. Noi am obtinut primii certificare pe combustibilii Ecto! cu un an inaintea celor de la Rompetrol.

Acuma, stiti cum e ...toata lumea are dreptate... marketingul sa traiasca.


--------------------
Renault Megane 3 2009 Hatch 1.5 dCI 78kw - PH__CSR
Duster Laureate 2016, 1.5dci 4wd.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roland
post 25 Aug 2015, 15:29
Post #36


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.704
Joined: 18 November 04




In domeniul in care lucrez am invatat ca totul trebuie masurat. Deci, daca vrei sa fii credibil, trebuie sa vii cu masuratori.

In cazul in care faci o modificare undeva, nu ajunge sa spui "parca merge mai bine", "se simte", "nu sunt probleme", etc.

Pentru ca cineva sa fie credibil, nu ma refer la nimeni anume, e o afirmatie generala, dupa ce face modificari la motor, la amestecul de combustibil, la amestecul de uleiuri, s.a.m.d. trebuie sa vina cu masuratori dupa o perioada corect aleasa de timp, masuratori inainte si dupa.

Dupa ce analizezi datele, poti spune ca "merge mai bine" sau ca "nu au fost efecte secundare".

Sa fim seriosi, daca va spun ca am pus zahar in ulei si ca simt ca merge mai bine... rade toata lumea. Dar daca o fac si vin cu date masurate, inregistrate si omologate din care reiese ca parametrii s-au imbunatatit, atunci am dreptate.

Pe de alta parte da... e un forum de discutii... si putem discuta pareri...

This post has been edited by roland: 25 Aug 2015, 15:30


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
azaghorth
post 26 Aug 2015, 13:51
Post #37


Membru autentic


Group: Members
Posts: 955
Joined: 15 November 07
From: Cluj-Napoca




Ideal asa ar fi.
Daca te doare capul iei un algocamin si "parca te simti mai bine",nu faci un set complet de analize inainte si dupa algocamin.
Multe chestii merg asa...dupa feeling smile.gif


--------------------
Renault Megane III 1.9 dCi130 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gangara
post 26 Aug 2015, 14:11
Post #38


Membru autentic


Group: Members
Posts: 882
Joined: 30 October 07




QUOTE(azaghorth @ 26 Aug 2015, 13:51)
Daca te doare capul iei un algocamin si "parca te simti mai bine",nu faci un set complet de analize inainte si dupa algocamin.
*


laugh.gif ...pai cam asa este.
Faza cu Metabondu e intr adevar dubioasa, in primul rand ca nu se vinde ...sa ii zic la vedere.
Insa faptul ca in anumite intrebuintari are efect se poate vedea in o gramada de posturi pe YT cand isi toarna aia aditiv Meta direct in motor, cu motorul pornit, zgomotul reducandu se instant...live...c-o fi bine...ca n-o fi...trebuie sa masuram...sa vedem smile.gif


--------------------
Renault Megane 2011/E2 - rosii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cristi.sdo
post 27 Aug 2015, 13:52
Post #39


Membru incepator


Group: Members
Posts: 81
Joined: 30 April 15




Am facut plinul de la Petrom in urma cu cateva zile (cu motorina aditivata) si surpriza, motorul mi se pare ca suna mai 'tare' ca inainte smile.gif).
Poate ca sunt eu prea ''preocupat'' de rularea lui si aud prostii, dar asa mi se pare.
In schimb parca masina trage putin mai bine.
Oricum si la motorina STANDARD si ADITIVATA au aceeasi descriere la pompa, deci nu cred c-am facut mare lucru. Initial vroiam sa alimentez de la RomPetrol cu efix, dar "Produsul nu este disponibil momentan !" ... smile.gif)


--------------------
Renaul Megane 3 2011,GrandTour,Break,1.5dci 110hp
http://i.imgur.com/UO91dL4.jpg
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djcristi
post 27 Aug 2015, 15:30
Post #40


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.944
Joined: 5 October 09
From: Bucuresti / Pitesti




DECI , ambele (si cea ieftina si cea scumpa) au ACEEASI ADITIVARE , nu asta le diferentiaza, s-a tot discutat.

baga Efix S (cea scumpa) de la Rompetrol daca vrei sa se simta vreo diferenta sau de la Mol.


--------------------
Renault Megane 2.2 03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business - DJC
Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cristi.sdo
post 27 Aug 2015, 23:19
Post #41


Membru incepator


Group: Members
Posts: 81
Joined: 30 April 15




De acolo am vrut sa bag, dar NU avea !!!! O sa alimentez data viitoare, acum am plinul facut si ma tine cam 2-3 saptamanii smile.gif)


--------------------
Renaul Megane 3 2011,GrandTour,Break,1.5dci 110hp
http://i.imgur.com/UO91dL4.jpg
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Radu Mladin
post 29 Sep 2015, 11:25
Post #42


Membru incepator


Group: Members
Posts: 90
Joined: 10 December 14




QUOTE(marius80_eugen @ 17 Aug 2015, 21:00)
Saptamana trecuta am dat comanda de aditiv de la Emag , varianta de 3,78 litri Power Service Diesel Kleen + Cetane Boost 3,785 litri  si o sa vad cum se comporta masina cu acest aditiv , nu ca Metabondul nu e ok , doar ca e destul de scump , mai precis 90 lei 250 ml . In maxim o luna sper sa pot ajunge sa spun concluziile .
*




O sa imi cumpar si eu aditivul asta, dar o sa iau la 473 ml ca nu stiu cum o sa se comporte masina cu el. Pe emag, varianta asta e 60 de lei, dar am gasit in carrefour cu 48 de lei

This post has been edited by Radu Mladin: 29 Sep 2015, 11:27


--------------------
Renault Megane 2010, 1.5 dCi 81 kW, k9k
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
silvanu96
post 29 Sep 2015, 11:39
Post #43


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.798
Joined: 21 April 15
From: Ploiesti




Acu 2 saptamani am facut plinul de la OMV cu MaxxMotion.
Fata de EctoPlus de la Luk nu mi se pare nici o schimbare.
Astept pana golesc rezervorul sa vad dac consumul se modifica. Asa zice reclama...
In rest ... cand bagam motorina citeam pe pompa caracteristicile celor 2 sortimente si ...erau la fel
Acum stau sa ma gandesc daca nu am bagat motorina cu 5,56 lei/l ca fraieru...


--------------------
Renault Megane 3 2009 Hatch 1.5 dCI 78kw - PH__CSR
Duster Laureate 2016, 1.5dci 4wd.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
madhorsefuzzy
post 29 Sep 2015, 12:13
Post #44


Membru


Group: Members
Posts: 4.247
Joined: 9 May 05
From: Bucuresti




Cica are doza premium de aditiv comparativ cu doza standard de aditiv. radmasa.gif
La OMV ma refer.


--------------------
Laguna Grandtour 2011 4Control 2.0dci 200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock
"Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Radu Mladin
post 29 Sep 2015, 14:30
Post #45


Membru incepator


Group: Members
Posts: 90
Joined: 10 December 14




QUOTE(silvanu96 @ 29 Sep 2015, 11:39)
Acu 2 saptamani am facut plinul de la OMV cu MaxxMotion.
Fata de EctoPlus de la Luk nu mi se pare nici o schimbare.
Astept pana golesc rezervorul sa vad dac consumul se modifica. Asa zice reclama...
In rest ... cand bagam motorina citeam pe pompa caracteristicile celor 2 sortimente si ...erau la fel
Acum stau sa ma gandesc daca nu am bagat motorina cu 5,56 lei/l ca fraieru...
*



Sunt cazuri si cazuri. Alei mele nu i-a placut deloc motorina de la lukoil. Am bagat odata si de la omv din aia scumpa, dar mi-a pornit mai greu motorul in cateva randuri. Acum bag de la rompetrol efix s, cu asta se intelege cel mai bine


--------------------
Renault Megane 2010, 1.5 dCi 81 kW, k9k
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
madhorsefuzzy
post 29 Sep 2015, 14:44
Post #46


Membru


Group: Members
Posts: 4.247
Joined: 9 May 05
From: Bucuresti




Te pot duce la o statie Rompetrol si la 2 alimentari diferite cu motorina Efix S 55 masina sa se comporte diferit.

Bine: cand pui la 2-3 ore de la alimentarea rezervorului statiei
Rau: cand pui la 2-3 saptamani de la alimentarea rezervorului statiei

Masina merge bine cu motorina proaspata nu cu din aia statuta si degradata in rezervorul statiei. In rezervorul masinii se degradeaza mai greu decat in benzinarie.

Efix S 55 se vinde mai greu si are timp mai mult sa se degradeze in benzinarie.
Efix 51 se vinde majoritar si e mai proaspata.

In plus reactia chimica de ridicare a cifrei cetanice de la 51 la 55 e instabila in timp indelungat.


--------------------
Laguna Grandtour 2011 4Control 2.0dci 200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock
"Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
silvanu96
post 29 Sep 2015, 15:04
Post #47


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.798
Joined: 21 April 15
From: Ploiesti




Sti ca sunt unii care zic: nu te duce dupa cisterna ca-ti baga in rezervor mizerie!

O sa mai fac un plin la OMV, apoi o sa incerc sa fac o comparatie.
Si pe viitor o sa incerc si Efixu.


--------------------
Renault Megane 3 2009 Hatch 1.5 dCI 78kw - PH__CSR
Duster Laureate 2016, 1.5dci 4wd.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
madhorsefuzzy
post 29 Sep 2015, 15:15
Post #48


Membru


Group: Members
Posts: 4.247
Joined: 9 May 05
From: Bucuresti




De asta am zis 2-3 ore. Se linistesc apele complet si zeama e inca proapspata.

Altfel e de preferat o statie unde vine cisterna sa alimenteze zilnic.


--------------------
Laguna Grandtour 2011 4Control 2.0dci 200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock
"Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sinny85
post 29 Sep 2015, 15:20
Post #49


SiNnY


Group: Members
Posts: 109
Joined: 11 March 09
From: Bucuresti




al meu 1.5 dCI se simte cel mai bine cu Efix 51 ( EfixS-ul de 55 cand plec la drum ) de la Rompetrol si Tempo Diesel de la Mol

- cu OMV-ul e mai galagios si se consuma mai repede
- cu Petrom mi se pare ca nu trage...
- Lukoil am experienta cu apa in benzina la fosta masina si nu-mi mai trebuie...

This post has been edited by Sinny85: 29 Sep 2015, 15:36


--------------------
Renault Arkana Techno Mild Hybrid 160 EDC 2023
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nutybr
post 29 Sep 2015, 16:27
Post #50


Membru incepator


Group: Members
Posts: 34
Joined: 6 March 12
From: Braila




Laguna mea 2.2 dci se comporta cel mai bine cu Efix 51 Rompetrol,dar si Efix 55 dar cu diferente foarte mici intre ele,am avut supriza mare alimentand o perioada de la Omv si la revizie filtrul de motorina era dezastru. Concluzia recomand Rompetrol Efix 51.


--------------------
Renault laguna 2 2003
Laguna 2 Tel 0737873232
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Radu Mladin
post 29 Sep 2015, 19:17
Post #51


Membru incepator


Group: Members
Posts: 90
Joined: 10 December 14




QUOTE(madhorsefuzzy @ 29 Sep 2015, 14:44)
Te pot duce la o statie Rompetrol si la 2 alimentari diferite cu motorina Efix S 55 masina sa se comporte diferit.

Bine: cand pui la 2-3 ore de la alimentarea rezervorului statiei
Rau: cand pui la 2-3 saptamani de la alimentarea rezervorului statiei

Masina merge bine cu motorina proaspata nu cu din aia statuta si degradata in rezervorul statiei. In rezervorul masinii se degradeaza mai greu decat in benzinarie.

Efix S 55 se vinde mai greu si are timp mai mult sa se degradeze in benzinarie.
Efix 51 se vinde majoritar si e mai proaspata.

In plus reactia chimica de ridicare a cifrei cetanice de la 51 la 55 e instabila in timp indelungat.
*


Deci sa inteleg ca eu am avut norocul de a alimenta de fiecare data la un timp scurt dupa alimentarea rezervorului statiei pentru ca nu am observat nicio diferenta, desi am alimentat de la statii diferite


--------------------
Renault Megane 2010, 1.5 dCi 81 kW, k9k
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius80_eugen
post 2 Oct 2015, 11:16
Post #52


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.978
Joined: 9 December 05
From: Bucuresti




QUOTE(silvanu96 @ 29 Sep 2015, 15:04)
Sti ca sunt unii care zic: nu te duce dupa cisterna ca-ti baga in rezervor mizerie!
*


Da , asa stiam si eu , pana cand am vb. mai serios cu cativa angajati si ideea este urmatoarea : pompele au debit MULT mai mare decat iti baga tie de fapt in rezervor si se comporta asa cum face si returul de la masina , adica in momentul in care cineva ridica orice pistol de la orice pompa , pompa incepe la debit maxim sa recircule carburantul si numai in functie de apasarea pistonului ii baga din acea cantitate in rezervor.
Deci e rau daca rezervoarele statiei sunt aproape goale , pentru ca iti baga mizerie , dar se pare ca nu mai conteaza daca alimentezi la 10 minute sau la o zi dupa ce umplu rezervoarele , pentru ca acel combustibil oricum se misca mult in rezervoare.
Eram sa uit , ca alt sfat ar fi sa faci plinul cand este cat mai frig afara ... nu ca ai alimenta cu carburant exact la temperatura exterioara , dar asa este mai bine pe masurate.
QUOTE(madhorsefuzzy @ 29 Sep 2015, 15:15)
De asta am zis 2-3 ore. Se linistesc apele complet si zeama e inca proapspata.
Altfel e de preferat o statie unde vine cisterna sa alimenteze zilnic.
*


Zilnic nu cred ca exista o statie normala, ci numai una din aia mica , express si acolo nu stii de unde este carburantul .
QUOTE(Sinny85 @ 29 Sep 2015, 15:20)
al meu 1.5 dCI se simte cel mai bine cu Efix 51 ( EfixS-ul de 55 cand plec la drum ) de la Rompetrol si Tempo Diesel de la Mol

- cu OMV-ul e mai galagios si se consuma mai repede
- cu Petrom mi se pare ca nu trage...
- Lukoil am experienta cu apa in benzina la fosta masina si nu-mi mai trebuie...
*


Exact aceleasi impresii le-am avut si eu , cu mentiunea ca niciodata nu o sa alimentez de la nici o statie Lukoil indiferent de unde spun ei ca au acum carburantii .

Decat sa bagati carburanti mai scumpi de care nu stiti cum va este norocul si s-ar putea sa se comporte mai prost decat cei ieftini, nu inteleg de ce nu vi-i aditivati cat vreti voi cu aditivi de calitate imediat cand faceti plinul si stiti ca aveti carburant ok in rezervor.

This post has been edited by marius80_eugen: 2 Oct 2015, 11:20


--------------------
Reno / de toate Reno 2003 - 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
silvanu96
post 2 Oct 2015, 12:05
Post #53


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.798
Joined: 21 April 15
From: Ploiesti




Cand e frig afara ai simtit ca pistolul de alimentare e cald?... biggrin.gif
Traim in secolul comoditatii, oricum mirosi a motorina dupa alimentare, mai ma joc si cu o sticluta cu nu stiu ce aditivi...??


--------------------
Renault Megane 3 2009 Hatch 1.5 dCI 78kw - PH__CSR
Duster Laureate 2016, 1.5dci 4wd.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius80_eugen
post 2 Oct 2015, 12:14
Post #54


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.978
Joined: 9 December 05
From: Bucuresti




Ideea este sa bagi combustibil la temperatura cat mai mica ... deci cand e frig nu este nici o problema , ci numai vara cand sunt peste 40'.
Eu nu te pun sa umbli cu nimic , cumpara ce combustibil doresti . La Rompetrol sunt manusi de unica folosinta si nu miroase a nimic dupa ce alimentezi daca stii sa alimentezi corect , apoi cine te tine sa nu faci o vizita la toaleta si sa te speli pe maini dupa ce platesti ? Nu inseamna ca esti curat pe maini daca nu miroase nimic .


--------------------
Reno / de toate Reno 2003 - 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sinny85
post 2 Oct 2015, 12:40
Post #55


SiNnY


Group: Members
Posts: 109
Joined: 11 March 09
From: Bucuresti






--------------------
Renault Arkana Techno Mild Hybrid 160 EDC 2023
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
silvanu96
post 2 Oct 2015, 14:24
Post #56


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.798
Joined: 21 April 15
From: Ploiesti




Da si nu.
Ideea este ca te afli la mana lor. O fi pus aditiv, no fi pus aditiv...
Cum bine zicea cineva pe aici, un filtru de combustibil nu mai e o avere, il poti schimba si la 10mii daca vrei, ca sa te aperi de nu stiu ce surprize.


--------------------
Renault Megane 3 2009 Hatch 1.5 dCI 78kw - PH__CSR
Duster Laureate 2016, 1.5dci 4wd.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius80_eugen
post 12 Oct 2015, 16:01
Post #57


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.978
Joined: 9 December 05
From: Bucuresti




Am schimbat filtrul de motorina dupa 28.500 km , era Mann si am pus Delphi . Filtrul vechi nu avea nici un pic de apa , nu era negru si nici murdar de nici un fel . Singura diferenta simtita imediat a fost pornirea putin mai rapida si accelerarea mai puternica , in rest nu am avut nici un fel de eroare sau ceva de genul din cauza filtrului vechi , dar vine oricum iarna si ajunsesem la concluzia ca trebuia schimbat.
Fitrul de la M3 110 Cp 6 tr nu este compatibil cu nimic de la Dacia si are senzor de apa/mizerie in el , senzor care se curata si se monteaza la loc in filtrul nou.
La schimbarea filtrului se schimba si 4 garnituri care trebuie sa se afle in cutia filtrului nou. Dupa montare , filtrul mai intai se amorseaza cu ajutorul bulei de cauciuc aflata deasupra lui , in compartimentul motor. Toata operatiunea a durat cam 15 minute , fara graba si s-a realizat pe cric .
In continuare folosesc cocktail-ul de Metabond + PowerService , cam 7 ml la fiecare 10 litri de motorina alimentati .


--------------------
Reno / de toate Reno 2003 - 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Radu Mladin
post 12 Oct 2015, 16:51
Post #58


Membru incepator


Group: Members
Posts: 90
Joined: 10 December 14




QUOTE(marius80_eugen @ 12 Oct 2015, 16:01)
Am schimbat filtrul de motorina dupa 28.500 km , era Mann si am pus Delphi . Filtrul vechi nu avea nici un pic de apa , nu era negru si nici murdar de nici un fel . Singura diferenta simtita imediat a fost pornirea putin mai rapida si accelerarea mai puternica , in rest nu am avut nici un fel de eroare sau ceva de genul din cauza filtrului vechi , dar vine oricum iarna si ajunsesem la concluzia ca trebuia schimbat.
Fitrul de la M3 110 Cp 6 tr nu este compatibil cu nimic de la Dacia si are senzor de apa/mizerie in el , senzor care se curata si se monteaza la loc in filtrul nou.
La schimbarea filtrului se schimba si 4 garnituri care trebuie sa se afle in cutia filtrului nou. Dupa montare , filtrul mai intai se amorseaza cu ajutorul bulei de cauciuc aflata deasupra lui , in compartimentul motor. Toata operatiunea a durat cam 15 minute , fara graba si s-a realizat pe cric .
In continuare folosesc cocktail-ul de Metabond + PowerService , cam 7 ml la fiecare 10 litri de motorina alimentati .
*


Deci e mai concentrat aditivul ala de 3.785 l pe care il folosesti tu. Eu am luat varianta mai mica, de 473 ml si ei zic sa bag 187 ml la 60 l, cand la tine pentru 60 de l ar trebui sa bagi numai 60 ml. Interesant, mai merg asa putin cu ea sa vad cum se comporta si daca e ok, o sa iau si eu bidonul mai mare.


--------------------
Renault Megane 2010, 1.5 dCi 81 kW, k9k
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius80_eugen
post 12 Oct 2015, 17:04
Post #59


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.978
Joined: 9 December 05
From: Bucuresti




Eu am facut un cocktail din Metabond + acel aditiv de la Emag si de asta bag mai putin. Daca te intereseaza din acel aditiv de la Emag , da-mi un semn pe privat .

This post has been edited by marius80_eugen: 12 Oct 2015, 17:07


--------------------
Reno / de toate Reno 2003 - 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
oves
post 12 Oct 2015, 17:36
Post #60


Membru autentic


Group: Members
Posts: 969
Joined: 10 February 09




Am folosit si eu Power service si mi sa parut motorul mai silentios cu el . Acum folosesc la un plin de 60L 170 g liqui moly speed diesel zusatz plus 50 g ulei 2T pt lubricitate . Se poate sa fie doar placebo dar cu aditivul de la LM imi pare ca trage motorul mai bine .Cred ca aditivul de la LM este per total mai ieftin. Un litru are sticla si ajunge la 400 litri motorina .


--------------------
renault megane 3 ST 2009 1.9dci 130 cp - BH xx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
4 Pages < 1 2 3 4 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 1st May 2025 - 00:28
Dacia