Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages < 1 2 3 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

1.5 diesel a murit in mers, Si nu mai porneste

cosmin&b
post 13 Jul 2015, 16:09
Post #61


Membru autentic


Group: Members
Posts: 245
Joined: 20 January 14




Foarte bine ca ai precizat amanuntele astea "andutu".
Mea culpa


--------------------
THE EARTH ... is ... FLAT !!!
Megane II, 1.5 dCi, 86 bhp, 2006
Scenic II, 1.9 dCi, 131 bhp, 2006, FAP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
meggeo81
post 13 Jul 2015, 17:42
Post #62


Membru autentic


Group: Members
Posts: 328
Joined: 29 April 11




QUOTE(cosmin&b @ 12 Jul 2015, 10:45)
Eu am intrebat si mecanicul si pompagiul care mi-a verificat injectoarele despre acea piesa incercuita in poza lui "Meister", si ambii mi-au spus ca nu stiu nimic despre ea, si ca nu de acolo e problema.
Suspectez ca cel putin pompagiul are cunostinta de acel o-ring buclucas, dar nu vrea sa spuna pentru ca reparatia nu ii aduce bani. In schimb, e mai profitabil sa spuna ca toata pompa e de vina.
Eu nu am schimbat niciodata acel o-ring, recunosc, pentru ca nu am avut motive.
Operatiunea e simpla? Se desface pur-si-simplu piesa si se schimba o-ring-ul?
*



e vorba de supapa de refulare de pe traseul de inalta presiune. e pusa de fabricant pentru cazul in care apare o defectiune a sistemului pe partea de inalta , sa nu buseasca vre-o teava la injector sau chiar vre-un injector.
acea supapa are intr-adevar un oring care se poate inlocui foarte usor dar defacind piesa de pe pompa , fara alte aerisiri , etc. iar costil acelui ring e ca in dragoane: 3 la 10 000 si il gasesti in orice magazin de piese auto. deci mecanici , pareri ....


--------------------
reno megane s 2008 - DB-67-GEO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CipTal
post 14 Jul 2015, 08:06
Post #63


Membru autentic


Group: Members
Posts: 540
Joined: 12 September 14




Si daca acel o-ring este ciupit/crapat/rupt de ce nu pierde motorina in acea zona? Mai ales ca aceasta supapa este pusa pe circuitul de inalta presiune, asa cum spunea unul dintre colegii de forum si firesc ar fi sa piarda presiune nu sa traga aer in instalatie. Corect?


--------------------
Renault Clio Symbol 2007/1.5 dci 85 CP - xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosmin&b
post 14 Jul 2015, 11:26
Post #64


Membru autentic


Group: Members
Posts: 245
Joined: 20 January 14




QUOTE(CipTal @ 14 Jul 2015, 08:06)
Si daca acel o-ring este ciupit/crapat/rupt de ce nu pierde motorina in acea zona? Mai ales ca aceasta supapa este pusa pe circuitul de inalta presiune, asa cum spunea unul dintre colegii de forum si firesc ar fi sa piarda presiune nu sa traga aer in instalatie. Corect?
*



Nu stiu ce simptome provoaca deteriorarea garniturii. E logic ce spui tu.
Supapa despre care se vorbeste este una care "descarca" eventualele suprapresiuni ale partii de joasa presiune(regulatorul de presiune). Asta am citit intr-un articol cu specificatiile si partile componente ale pompelor Delphi.
Am sa pun link-ul cand ajung acasa, acum sunt pe tableta.
Nu se explica ce simptome provoaca defectarea fiecarei componente in parte, insa.
Oricum, pompa face parte dintr-un sistem care este proiectat sa functioneze foarte precis, si orice mic defect are consecinte asupra motorului in ansamblu. Nu iti poti da seama de unde vin defectele, exact, si trebuie sa verifici in ansamblu tot sistemul pana la detectrea problemei.
Uneori apar doua sau mai multe defecte mici, dar care insumate au ca efect dereglarea motorului, si comportamentul lui e diferit in majoritatea cazurilor. De aceea e bine sa discutam cauzele posibile, nu sa dam un verdict ca si cum am sti exact despre ce e vorba. Fiind motoare cu peste 100k, componentele imbatranesc, evident, si verificarea lor trebuie facuta atent


--------------------
THE EARTH ... is ... FLAT !!!
Megane II, 1.5 dCi, 86 bhp, 2006
Scenic II, 1.9 dCi, 131 bhp, 2006, FAP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RazvanF
post 14 Jul 2015, 17:11
Post #65


Tech


Group: Members
Posts: 2.284
Joined: 25 March 14




Pe langa acel oring mic mai este unu la inceputul piesei, la mine problema era ca acel oring mic era ciupit, iar peste noapte jumate din conducta de retur pompa se golea, si cam 7 cm din conducta de retur catre rezervor la fel, o gaseam goala. Dupa ce am schimbat oringul nu mai am problema asta, totodata dupa ce se incalzeste bine motorul nu mai am acele bule mici de aer catre pompa.


--------------------
Dacia Logan MCV Stepway X52 2017 1.5dCi 90 cp
VW Polo Comfortline 2017 1.2TSI 90 cp 7-speed DSG
Masina are un tacanit....este intre scaun si volan.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosmin&b
post 14 Jul 2015, 17:37
Post #66


Membru autentic


Group: Members
Posts: 245
Joined: 20 January 14




http://www.fordwiki.co.uk/images/6/6b/Delp...Rail_Manual.pdf

asta e link-ul catre descrierea pomelor de inalta presiune Delphi, componenta cu componenta.
Ma rog, textul e in engleza dar descrierea e bine expusa.
Spor...


--------------------
THE EARTH ... is ... FLAT !!!
Megane II, 1.5 dCi, 86 bhp, 2006
Scenic II, 1.9 dCi, 131 bhp, 2006, FAP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CipTal
post 15 Jul 2015, 08:12
Post #67


Membru autentic


Group: Members
Posts: 540
Joined: 12 September 14




Da. M-am lamurit de fapt cum sta treaba. Problema este de fapt la aceasta valva de limitare a presiunii maxime, in sensul ca, unul dintre cele 2 oring-uri cu care este prevazuta, se poate deteriora in timp. Efectul este ca pe circuitul de high nu se mai asigura aceeasi presiune ca in conditii normale de functionare. Simptomele ar fi ca motorul nu porneste sau porneste foarte greu si nu mai trage. Insa, aerul din instalatie de alimentare nu are legatura cu aceasta problema.


--------------------
Renault Clio Symbol 2007/1.5 dci 85 CP - xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosmin&b
post 15 Jul 2015, 10:11
Post #68


Membru autentic


Group: Members
Posts: 245
Joined: 20 January 14




Daca o-ring-ul este ciupit sau deteriorat la aceasta valva, pe acolo poate intra foarte usor aer din corpul pompei de inalta... direct in admisia ei, pentru ca aceasta valva descarca suprapresiunile din pompa, si motorina refulata intra inapoi in admisie. Asa scrie in descrierea celor de la Delphi. Deci, daca are o garnitura ciupita sau deteriorata, este evident ca descarcarea suprapresiunilor va fi haotica si necontrolata rezultand valori mai mici citite de senzor si in consecinta pornire grea si erori la test. Plus ca pe la garnitura ciupita intra clar aer din corpul pompei, unde nu e vid.
Eu cred ca e perfect plauzibila explicatia.


--------------------
THE EARTH ... is ... FLAT !!!
Megane II, 1.5 dCi, 86 bhp, 2006
Scenic II, 1.9 dCi, 131 bhp, 2006, FAP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CipTal
post 15 Jul 2015, 13:57
Post #69


Membru autentic


Group: Members
Posts: 540
Joined: 12 September 14




In regula. Iti respect punctul de vedere. Insa, aerul din corpul pompei nu cred ca este normal sa apara; daca totusi exista inseamna ca mai sunt si alte neetaseitati ale sistemului de alimentare.


--------------------
Renault Clio Symbol 2007/1.5 dci 85 CP - xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosmin&b
post 15 Jul 2015, 21:57
Post #70


Membru autentic


Group: Members
Posts: 245
Joined: 20 January 14




POMPA ARE UN CIRCUIT DE TUR SI UNUL DE RETUR, CU PRESIUNI DIFERITE.

NU POATE FI VID INAUNTRUL EI, SAU ESTE VID ?


--------------------
THE EARTH ... is ... FLAT !!!
Megane II, 1.5 dCi, 86 bhp, 2006
Scenic II, 1.9 dCi, 131 bhp, 2006, FAP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ccoto
post 16 Jul 2015, 06:58
Post #71


Membru autentic


Group: Members
Posts: 331
Joined: 22 April 09
From: Navodari




Cand motorul este pornit, singura zona din sistemul de injectie common rail in care presiunea scade sub cea atmosferica, deci vacuum, este intre iesirea returului din injectoare si tubul Venturi. Vidul este creat de tubul Venturi, de catre fluxul de motorina retur de la pompa de inalta spre filtru.


--------------------
Renault Kangoo 1.9D 2003, 1.5 dCI 2006 - CT07KZM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CipTal
post 16 Jul 2015, 07:54
Post #72


Membru autentic


Group: Members
Posts: 540
Joined: 12 September 14




QUOTE(ccoto @ 16 Jul 2015, 06:58)
Cand motorul este pornit, singura zona din sistemul de injectie common rail in care presiunea scade sub cea atmosferica, deci vacuum, este intre iesirea returului din injectoare si tubul Venturi. Vidul este creat de tubul Venturi, de catre fluxul de motorina retur de la pompa de inalta spre filtru.
*




Corect. Probabil ca, problema acelui oring este ca la temperaturi scazute se intareste, existand riscul ca, datorita presiunilor foarte mari (max. 1600 bari) pe care le suporta, sa se rupa. Eu unul as fi ales o alta solutie pentru aceasta problema.


--------------------
Renault Clio Symbol 2007/1.5 dci 85 CP - xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kretzu77
post 16 Jul 2015, 12:37
Post #73


n00b


Group: Members
Posts: 310
Joined: 14 August 06




QUOTE(Meister @ 10 Jul 2015, 18:16)
De atunci merg cu aceeasi pompa de injectie, porneste la prima cheie, iar cand face figuri, stiu ca e de vina o garnitura de 50 de bani pe care o schimb anual.

Ne poti spune despre ce garnitura este vorba, te rog?

am vazut ulterior. Multumim.

This post has been edited by kretzu77: 16 Jul 2015, 12:44


--------------------
Toyota Corolla E15/Prius 3 2008 1.4D-4D/2012 Hybrid
Ne nastem pe rand si murim pe sarite!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosmin&b
post 16 Jul 2015, 15:59
Post #74


Membru autentic


Group: Members
Posts: 245
Joined: 20 January 14




si de ce nu citesti postarile anterioare?

uite link-ul inca o data si la pagina 3-28 ai piesa cu o-ringul respectiv
ar fi util sa citesti tot capitolul HP PUMP

http://www.fordwiki.co.uk/images/6/6b/Delp...Rail_Manual.pdf


--------------------
THE EARTH ... is ... FLAT !!!
Megane II, 1.5 dCi, 86 bhp, 2006
Scenic II, 1.9 dCi, 131 bhp, 2006, FAP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages < 1 2 3
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 1st May 2025 - 04:44
Dacia