Electrica-electronica sau tot ce tine de curent, Se consuma bateria
![]() ![]() ![]() |
Electrica-electronica sau tot ce tine de curent, Se consuma bateria
tatimeu |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.710 Joined: 6 September 06 ![]() |
|
||
--------------------
renault/audi
Megane III RS/Audi A4
2014/2019 benzinar/tractor 302/190 CP
|
|||
adytym |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.172 Joined: 6 May 09 From: TIMISOARA ![]() |
cel mai probabil ca ajuns apa pe ceva contacte, posibil oxidate ceva contacte , vreun releu, siguranta arsa , scurt in cel mai rau caz.
Ar trebui verificata de un doctor in ale elctricii . |
--------------------
Ex Megane 3;
Volvo XC60; Toyota Yaris
- TIMISOARA
|
|
mariusd4 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.967 Joined: 16 October 07 From: Bucuresti ![]() |
Ce as face eu :
1 As merge la tester, eventual as reproduce pe cat posibil conditiile in care se manifesta problema: cu testerul mufat sa intri la o spalatorie gen "tunel"... eu totusi tind sa cred ca problema provine de la 2 si 3... pentru ca la Fluence am spalat de nenumarate ori compartimentul motor fara nici o urmare. 2 As verifica incarcarea bateriei 3 As verifica electromotorul sa nu fure curent... 4 As verifica eventualele depuneri de mizerie care in contitii de umiditate crescuta pot sa genereze un scurtcircuit.... 5 As verifica integritatea instalatiei electrice... This post has been edited by mariusd4: 13 May 2015, 10:21 |
--------------------
Renault/Skoda
Logan/Fluence /Octavia/BMW/Octavia
2007/2010/2014/2012/2019
- B 112 ... "Nebunul care perseverează in nebuia sa va deveni înțelept".
|
|
djcristi |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.944 Joined: 5 October 09 From: Bucuresti / Pitesti ![]() |
eu as face asa: as merge la cineva cu diagnoza , si as vedea erorile stocate, in functie de ele iti faci o idee, mai ales ca vezi pe ce module sunt.
Eu zic ca la tine ar fi problema de la UPC sau de la firele de pe langa baterie. |
--------------------
Renault
Megane 2.2
03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business
- DJC Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
|
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
apa intra ca are pe unde. pe langa instalatia electrica trebuie sa verifice si etanseitatea "caroseriei".
incepe cu scurgerile parbriz, cheder capota (daca ai ca eu la cea noua nema), contraaripile fata etc. eu suspectez alternatorul. |
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
tatimeu |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.710 Joined: 6 September 06 ![]() |
toate aceste sugestii le-am luat si eu in considerare. Azi am incercat sa o pornesc dupa ce a stat peste noapte cu bateria luata jos. Pana nu am dat curent de la alta masina nu a vrut . LA un nene "specialist" este programata maine. De spalat o spal saptamanal la jet. Daca nici acolo nu primeste apa pe toate partile si gaurile mult mai multa pe centimetru patrat decat de la o "ploaie de vara" nu stiu ce sa zic.
Update de informatii. Dupa ce am pornit si m-am plimbat fix 22 minute (s-a resetat ceasul si a pornit de la zero) am primit de trei ori un mesaj si bipul de rigoare. Nu am apucat sa citesc caci in secunda urmatoare a disparut. De doua ori a aparut cand urcam panta (poate coincidenta) si o data cand am dat cu spatele sa intru in curte. Un alt fenomen cand am oprit masina s-au aprins martorii de pozitie si faza lunga. Becurile nu luminau.- sa fie si asta un cod de eroare? Cum masinuta nu are jurnal asta cred ca poate sa fie considerat jurnalul ei - cu probleme ![]() P.S partea cu furatul curentului nu cred ca e valabila decat tot asa in conditii de umezeala care cauzeaza un contact imperfect. Totusi cu bateria pusa in august anul trecut am mers 10kkm fara nici o problema. This post has been edited by tatimeu: 13 May 2015, 11:31 |
--------------------
renault/audi
Megane III RS/Audi A4
2014/2019 benzinar/tractor 302/190 CP
|
|
djcristi |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.944 Joined: 5 October 09 From: Bucuresti / Pitesti ![]() |
QUOTE(b76bgaarh @ 13 May 2015, 11:34) apa intra ca are pe unde. pe langa instalatia electrica trebuie sa verifice si etanseitatea "caroseriei". incepe cu scurgerile parbriz, cheder capota (daca ai ca eu la cea noua nema), contraaripile fata etc. eu suspectez alternatorul. pai daca e alternatorul se poate depista usor, dar normal la orice nefunctionare a incarcarii tb sa dea eroarea specifica in bord. 13 May 2015, 14:25: @tatimeu , daca s-au aprins acei martori in bord fara sa se aprinda si farurile, e problema de UPC sau comunicatia dintre instrumente-UCH-UPC , verifica firele de CAN. This post has been edited by djcristi: 13 May 2015, 13:25 |
--------------------
Renault
Megane 2.2
03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business
- DJC Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
|
|
IDF |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 316 Joined: 21 November 10 From: Timisoara ![]() |
Eu unul. In ultima instanță as lua toate modulele electronice in care as considera ca ar fi putut ajunge apa, le-as da jos, curăța cu alcool izopropilic, verifica trasee oxidate (e puțin probabil dat fiind faptul ca pcburile sunt lacuite), curăța contacte si as pune la loc. Diagnoza te-ar ajuta sa identifici mai ușor de unde provin belele. Apoi m-as gandi la a schimba ceva.
|
--------------------
BMW
320
E92 ex: Renault Fluence 1.5 dci 110 Expression plus
|
|
djcristi |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.944 Joined: 5 October 09 From: Bucuresti / Pitesti ![]() |
din simptomele tale ar fi ceva de la UPC, dar teroretic daca totul a fost montat cum trebuie, nu prea ar avea cum sa ajunga apa acolo si sa se oxideze, problema asta o aveau megane-urile 2.1 , la 2.2 s-a rezolvat fiind upc-ul invers, la meg3 nu cred ca fie problema asta...
|
--------------------
Renault
Megane 2.2
03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business
- DJC Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Eu as merge pe o diagnoza la reprezentanta, nu as lasa orice electrician scolit pe dacie sa se bage in toti kilometrii de cablu pe care ii are masina.
|
--------------------
.
.
.
|
|
djcristi |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.944 Joined: 5 October 09 From: Bucuresti / Pitesti ![]() |
tocmai ca la dacie sunt KM de cablu, la cele pe CAN si cu UPC sunt putine cabluri.
Iar in reprezentanta daca merge, la cat de retarzi sunt ii vor schimba probabil toate modulele pe banii lui, cel mai bine e sa mearga la cineva care are experienta pe Renault (care cunoaste arhitectura masinilor Renault). pt diagnoza poate gasi pe cineva care are unul din : Clip/Launch/Multi-diag/Autocom(Delphi)/Texa , oricare dintre cele enumerate decodeaza corect codul de eroare si vad si live-data. This post has been edited by djcristi: 13 May 2015, 14:32 |
--------------------
Renault
Megane 2.2
03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business
- DJC Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
|
|
alexbudan |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 245 Joined: 19 May 08 From: Pitesti ![]() |
Nu spun ca de acolo poate fi, dar, verifica conectorii de la usile din spate. cei care se clipseaza la baza stalpului B, pe stanga si dreapta. Eventual daca vezi ca trebuie, taie si colierul aia de plastic care tine cauciucul pe suport. Eu cred ca ai o galagie de apa in furtunele cablajului! Daca nu descoperi nimic, cel mai bine tot cu diagnoza, pe fiecare componenta in parte. Sterse erorile existente, facut ceva teste si daca reapar, vazut care eroare apare prima. |
--------------------
Renault
Megane Sport Tourer 1.2 TCE 130 EDC
2015
|
|
tatimeu |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.710 Joined: 6 September 06 ![]() |
revin cu noi informatii - neplacute pentru mine. Am dus masina la un "mester". Am pornit masina tot cu curent luat de la alta masina. Pe drum am primit mesaj in bord in momentul in care am aprins luminile si cand am semnalizat, anume sistem de franare dezactivat sau ceva de genul acesta precum si ESP OFF. Mesaj disparut instantaneu. Inca o chestier nasoala e faptul ca in momentul in care am pornit masina s-a resetat kilometrajul, a pornit de la zero, ceasul imi indica ora 23 dar cel mai nasol e faptul ca distanta parcursa maxim 4 km mie imi afisa 15km.
Mesteru a spus ca o sa-mi citeasca erorile, dar eu i-am spus sa nu le stearga, sa le listeze caci daca erorile inregistrate sunt ca urmare a faptului ca un calculator sau altceva e defect sau pe duca sau nu functioneaza corect, corelat si cu vechimea acestor inregistrari ma duc direct la Reno Romania cu protectia consumatorilor si toate celelalte organe abilitate. De ce? deoarece la revizie cel putin asa scrie "Control calculatoare cu ajutorul testerului de diagnosticare", iar mie nu mi-au facut nici o verificare in cele cinci revizii efectuate in reprezentanta. revizie.jpg ( Size: 272.49k ) Number of downloads: 403 |
--------------------
renault/audi
Megane III RS/Audi A4
2014/2019 benzinar/tractor 302/190 CP
|
|
djcristi |
![]()
Post
#14
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.944 Joined: 5 October 09 From: Bucuresti / Pitesti ![]() |
nu se respecta toate procedurile la revizie, deasta ii consider jepcari, sa-ti ia banul pe nimic daca se poate.
fa niste printscreenuri la erori, si poate reusesc sa te ajut. Dupa ce le citesti din toate modulele, cu motorul oprit le stergi toate, si dai o tura si vezi ce mai apare. Avand in vedere ce povesti, cred ca ai o problema cu un scurt sau cu niste alimentari. This post has been edited by djcristi: 14 May 2015, 17:09 |
--------------------
Renault
Megane 2.2
03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business
- DJC Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
|
|
tatimeu |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.710 Joined: 6 September 06 ![]() |
Multumesc de ajutor.
Tipul a spus ca poate sa le listeze (erorile) tocmai in ideea ca erorile poate sunt inregistrare ca urmare a unor defectiuni in rularea unui calculator sau ceva de genul asta. banuiesc ca sunt scumpe, si daca se poate constata ca eventuala problema putea sa fie prevenita daca reprezentanta isi facea treaba atunci ma duc cu scandal peste ei, in sensul sa nu fie reparatia pe pielea mea. Inca nu s-a apucat de masina, fiind plecat dar maine sper sa incepem investigatiile. |
--------------------
renault/audi
Megane III RS/Audi A4
2014/2019 benzinar/tractor 302/190 CP
|
|
djcristi |
![]()
Post
#16
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.944 Joined: 5 October 09 From: Bucuresti / Pitesti ![]() |
lasa treaba cu reprezentanta, nu au ei nici o vina. Apa poate patrunde pe oriunde, nici o reprezentanta nu iti ia la fiecare revizie toata masina la puricat, ar dura foarte mult si preturile ar fi pe masina.
Ce interfata/soft de diagnoza are mecanicul la care mergi? Sper sa fie priceput pe Renault-uri generatie mai noua (2007+), ca altfel s-ar putea sa-ti recomande toate prostiile, sa schimbi ceea ce nu e nevoie. This post has been edited by djcristi: 14 May 2015, 17:22 |
--------------------
Renault
Megane 2.2
03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business
- DJC Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
|
|
tatimeu |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.710 Joined: 6 September 06 ![]() |
nu stiu caci nu am apucat sa vorbesc cu el. Era doar fratele lui la atelier.
Eu stiu ca nu iti purica toata masina, dar ma gandesc ca erori apar doar daca ceva nu functioneaza OK. Daca acel echipament nu functiona Ok inca de pe timpul cat masina era in garantie dar cu manifestari aleatorii in timp, se rezolva problema pe garantie, dar cum ei nu au facut nici un test al calculatoarelor pot sa ma leg de ei. Ma gandesc ca daca aceste manifestarii se intamplau ![]() |
--------------------
renault/audi
Megane III RS/Audi A4
2014/2019 benzinar/tractor 302/190 CP
|
|
djcristi |
![]()
Post
#18
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.944 Joined: 5 October 09 From: Bucuresti / Pitesti ![]() |
nu e problema de modul defect prematur aici, e problema de infiltratie apa din ce povestesti, deci nu aveau ce erori sa vada.
|
--------------------
Renault
Megane 2.2
03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business
- DJC Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
|
|
tatimeu |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.710 Joined: 6 September 06 ![]() |
informatii noi.
la ora 11 ma intalnesc cu electricianul. Am vorbit telefonic cu el. A pus baterie (banuiesc ca noua) si a pornit masina la primul buton. Momentan a facut banuiesc numai test de incarcare. Incarca numai 13,2. Concluzia lui la prima strigare e releu incarcare defect. Am vorbit la reprezentanta; acum s-au schimbat, cica incarcarea trebuie sa fie intre 13,4 -14,2. In caz ca nu incarca suficient se "prajeste" daca am inteles bine puntea de diode. Vis-à-vis de mesajele primate (martori luminii aprinsi pozitie faza lunga, resetare km si inregistrate eronata a lor 13km in loc de 4km) se datoreaza faptului ca ajunge (in bord sau ma rog la computerele aferente) sub 9V. ramane sa mai investighez si va tin la curent. Ma jur ca anul trecut mi-au spus (3 reprezentante) ca incarcarea este de 13,4. O zi buna sa speram |
--------------------
renault/audi
Megane III RS/Audi A4
2014/2019 benzinar/tractor 302/190 CP
|
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
ata trebuie sa fie, la megan 3.
vezi ca e ditamai discutia. |
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
tatimeu |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.710 Joined: 6 September 06 ![]() |
asa stiam si eu, dar acum se pare ca s-au modificat parametrii.
am ajuns de la electrician. Concluzii: - nu exista erori ![]() - nu exista scurt, instalatie electrica OK, punte de diode OK. Mi-a confirmat si el daca curentul scade sub o anumita valoare aceasta se prajeste - defect releu incarcare - schimbat cu unul nou 165 lei - baterie moarta de tot - inlocuit cu una noua 265 lei - manopera 50 lei. totusi ceva dupa logica mea de catar, magar incapatanat, imi spune ca nu e totusi OK. Zic eu daca bateria nu se incarca, indiferent ca merg sau stau odata si odata tot trebuie cand deschid usa sa imi apara mesaj cu baterie descarcata, va rugam porniti motorul. Eu acest mesaj nu l-am vazut decat in reprezentanta. Asa brusc sa moara bateria ![]() |
--------------------
renault/audi
Megane III RS/Audi A4
2014/2019 benzinar/tractor 302/190 CP
|
|
b06fcn |
![]()
Post
#22
|
![]() DOCTOR Group: Members Posts: 5.855 Joined: 27 February 05 From: Bucuresti/Galati ![]() |
Vezi ca si bateria in sine poate avea probleme. Am patit-o eu, bateria era in garantie, dupa vreun an si jumatate, aproape doi chiar, nu mai tinea curentul, am dus-o la o regenerare, mai ales ca masina pe cae o aveam statea mai mult pe dreapta in perioada aia. Am lasat-o la cei de la care am luat-o, m-au sunat sa-mi spuna ca bateria e intrerupta sau are ceva defect intern si de aia nu se mai incarca corespunzator. Cum avea garantie inca vreo cateva saptamani am schimbat-o cu alta noua. Care a fost la fel de proasta, ca a tinut doar vreo trei ani dupa aia.
This post has been edited by b06fcn: 15 May 2015, 11:08 |
--------------------
Renault
21
1.9dT, 1989
- B 06 FCN MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200 Renault 21 Turbo Renault Megane 1.9 dCi Opel Corsa 1.3 CDTI Toyota Avensis 2.0 D4D Lada 1200 Aro 10.4 4x4 |
|
tatimeu |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.710 Joined: 6 September 06 ![]() |
daca bucata de plumb e proasta sau mai bine zis a foast proasta caci acum e moarta de tot nu am ce face caci nu am garantie. Reprezentanta Dacia, de la ei am luat bateria acum mai putin de un an si au montat-o nu mi-au dat garantie pe motiv ca la verificare incarcare verdictul a fost alternator care nu incarca suficient valoarea a fost de 13.4, dar cum toata lumea (reprezentanta reno) confirma ca aia e valoarea corecta am lasat lucrurile asa cum au fost. Se pare ca am gresit. SA speram ca doar asta e greseala si ca nu a avut alte repercursiuni.
|
--------------------
renault/audi
Megane III RS/Audi A4
2014/2019 benzinar/tractor 302/190 CP
|
|
djcristi |
![]()
Post
#24
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.944 Joined: 5 October 09 From: Bucuresti / Pitesti ![]() |
QUOTE(tatimeu @ 15 May 2015, 09:37) informatii noi. la ora 11 ma intalnesc cu electricianul. Am vorbit telefonic cu el. A pus baterie (banuiesc ca noua) si a pornit masina la primul buton. Momentan a facut banuiesc numai test de incarcare. Incarca numai 13,2. Concluzia lui la prima strigare e releu incarcare defect. Am vorbit la reprezentanta; acum s-au schimbat, cica incarcarea trebuie sa fie intre 13,4 -14,2. In caz ca nu incarca suficient se "prajeste" daca am inteles bine puntea de diode. Vis-à-vis de mesajele primate (martori luminii aprinsi pozitie faza lunga, resetare km si inregistrate eronata a lor 13km in loc de 4km) se datoreaza faptului ca ajunge (in bord sau ma rog la computerele aferente) sub 9V. ramane sa mai investighez si va tin la curent. Ma jur ca anul trecut mi-au spus (3 reprezentante) ca incarcarea este de 13,4. O zi buna sa speram cauta alt mecanic, din ce povesti e varza acesta. DECI, la megane 3 se poate seta in UPC tipul de baterie, daca e setat pe AGM e normal ca tensiunea de incarcare sa fie mai mica (gen 13.5V , depinde oricum si de gradul de incarcare al bateriei). Bateria ta de pe masina se testeaza pe analizor (dureaza 10 secunde testul), nu din ochi si pareri, pur si simplu se pune analizorul si se testeaza curentul maxim de pornire (rezistenta defapt). Asta ca sa stii daca elimini bateria din discutie, desi eu cred ca nu are nimic bateria. Cat despre cei 9V in bord, si daca ar face din cand in cand releul de incarcare fite ar tine bateria tensiunea sus, numai sa nu fie dus si sa nu fi incarcat nici bateria. Apropo, banuiesc ca stii ca o baterie odata descarcata nu se incarca la cateva ture cu masina si tb sa o pui pe un redresor inteligent. Alta chestie, daca e dus releul de incarcare iti poti da seama imediat , pe langa ca are test din UPC, trebuia sa ai eroare in bord si pe UPC. La megane2 sau 3, releul de incarcare nu este independent, are un fir de semnal prin care comunica cu UPC-ul, acesta din urma comandand tensiunea de incarcare in functie de consumatorii autorizati (activati). Deasta iti sugerasem initial sa mergi la cineva care se pricepe la Renault-uri mai noi , ca sa nu primesti diagnostice aiurea. <span class='edit'>15 May 2015, 13:28:</span> QUOTE(tatimeu @ 15 May 2015, 11:47) asa stiam si eu, dar acum se pare ca s-au modificat parametrii. am ajuns de la electrician. Concluzii: - nu exista erori ![]() - nu exista scurt, instalatie electrica OK, punte de diode OK. Mi-a confirmat si el daca curentul scade sub o anumita valoare aceasta se prajeste - defect releu incarcare - schimbat cu unul nou 165 lei - baterie moarta de tot - inlocuit cu una noua 265 lei - manopera 50 lei. totusi ceva dupa logica mea de catar, magar incapatanat, imi spune ca nu e totusi OK. Zic eu daca bateria nu se incarca, indiferent ca merg sau stau odata si odata tot trebuie cand deschid usa sa imi apara mesaj cu baterie descarcata, va rugam porniti motorul. Eu acest mesaj nu l-am vazut decat in reprezentanta. Asa brusc sa moara bateria ![]() iar mecanic varza: Cu ce interfata a testat? nu au cum sa nu existe erori, si daca iei odata borna de baterie apar erori de alimentare in multe module. Cat despre releu nou la banii aia, nici nu vreau sa ma gandesc ce ai pus sau ce ti-a recomandat dar sigur nu e ce trebuie. Bateria lafel, probabil ai avut AGM din fabrica si UPC-ul e setat pe AGM iar tu la banii aia ai pus una normala si low-cost pe deasupra. Deci fiind setat pe AGM nu prea o sa o incarce corect. Manopera e singura corecta in toata treaba asta ![]() 15 May 2015, 13:32: QUOTE(tatimeu @ 15 May 2015, 12:33) daca bucata de plumb e proasta sau mai bine zis a foast proasta caci acum e moarta de tot nu am ce face caci nu am garantie. Reprezentanta Dacia, de la ei am luat bateria acum mai putin de un an si au montat-o nu mi-au dat garantie pe motiv ca la verificare incarcare verdictul a fost alternator care nu incarca suficient valoarea a fost de 13.4, dar cum toata lumea (reprezentanta reno) confirma ca aia e valoarea corecta am lasat lucrurile asa cum au fost. Se pare ca am gresit. SA speram ca doar asta e greseala si ca nu a avut alte repercursiuni. probabil acea reprezentanta ti-a pus tot una non-AGM si s-a intamplat ce povesteam mai sus. Cat despre tensiunea de incarcare, intre timp probabil ai mai ajuns si pe la ei mai multe masini sau au mai prins ceva experienta mecanicii si deasta zic altceva acum. This post has been edited by djcristi: 15 May 2015, 12:32 |
--------------------
Renault
Megane 2.2
03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business
- DJC Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
|
|
tatimeu |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.710 Joined: 6 September 06 ![]() |
Cristi - nu stiu ce sa zic.
Tipul mi-a spus ca releul de incarcare e mort, ca urmare si bateria s-a consumat. Momentan bateria e moarta. Acelas lucru mi-a comunicat si el ca si cei din reprezentanta si anume avertizarile din bord de care am mentionat se datoreaza faptului ca tensiunea este insuficienta. Bateria pe care am pus-o anul trecut la reprezentanta Dacia (sa nu fi cunoscut ei aceasta problema -AGM-ul) a fost un Rombat si a costat 430 lei. This post has been edited by tatimeu: 15 May 2015, 12:41 |
--------------------
renault/audi
Megane III RS/Audi A4
2014/2019 benzinar/tractor 302/190 CP
|
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
cat? tu ai start stop pe masina?
|
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
djcristi |
![]()
Post
#27
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.944 Joined: 5 October 09 From: Bucuresti / Pitesti ![]() |
ce treaba are start/stop-ul? AGM are nenumarate avantaje si pe masinile fara. Si pretul este pe masura.
15 May 2015, 14:16: QUOTE(tatimeu @ 15 May 2015, 13:38) Cristi - nu stiu ce sa zic. Tipul mi-a spus ca releul de incarcare e mort, ca urmare si bateria s-a consumat. Momentan bateria e moarta. Acelas lucru mi-a comunicat si el ca si cei din reprezentanta si anume avertizarile din bord de care am mentionat se datoreaza faptului ca tensiunea este insuficienta. Bateria pe care am pus-o anul trecut la reprezentanta Dacia (sa nu fi cunoscut ei aceasta problema -AGM-ul) a fost un Rombat si a costat 430 lei. Tensiunea (sau incarcarea) poate fi insuficienta si datorita unui UPC defect, mai ales ca ai zis de apa, daca UPC-ul nu comanda releul de la alternator, nu va incarca deloc ! This post has been edited by djcristi: 15 May 2015, 13:16 |
--------------------
Renault
Megane 2.2
03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business
- DJC Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
|
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
enumera cateva, in afara de faptul ca costa de doo ori mai mult.
ps tatimeu ai avut AGM pe OEM? |
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
tatimeu |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.710 Joined: 6 September 06 ![]() |
mai baieti nu stiu ce baterie am avut, dracu sa o ia.
Mai eu nu ma pricep la masini,(doar la condus) va comunic ceea ce si mie mi-a fost comunicat, dar eu inteleg ca alternatorul are si releu de incarcare. Tipul (electricianul) banuiesc ca a dat jos releul nu alternatorul . la ora 8,15 l-am sunat si mi-a comunicat ca e built. Mi-a spus ca a pus testerul, mi-a explicat ca e compatibil, altfel nu avea cum sa se lege la masina si am erori inregistrate (a spus ca nu e eroare permanenta) eroare la alternator neincarcare sau ma rog nu retin eu acum exprimarea exacta. Dracu sa o ia de masina problema e ca reprezentanta e la minim 60km de mine iar eu nu pot sa plec asa cum vreau de la scarbici. Totusi luni imi pune releul , am baterie noua iar marti am zburat la reprezentanta sa vad ce dracu fac si aia. Mentionezca 10kkm am circulat cu bateria asta montata fara sa am nici un mesaj in bord timp de aproape un an pana a picat brusc. |
--------------------
renault/audi
Megane III RS/Audi A4
2014/2019 benzinar/tractor 302/190 CP
|
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
eu am ramas cu gandul la cei 430 de lei pe o baterie de megane benzinar fara start stop.
ps ca fapt divers ieri m-a lasat si pe mine bateria, la o masina 1,4 benzina, si costa sub 200 lei cu tva , montaj inclus, sa o schimb. |
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 30th April 2025 - 05:59 |